אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע ✔איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין לכתיבת הסכם ממון.

הוסבר, כי קודם כל צריכים להבין האם מטרת הדף היא לשכנע את הלקוח שירצה לכתוב הסכם ממון באופן כללי, או שהמטרה היא לשכנע אותו להתקשר דווקא עם עורך דין ספציפי. כמו כן הוסבר, כי קודם כל צריך לדעת עם במציאות הממשית, איש המכירות יודע לסגור עסקה עם לקוח בעולם האמיתי. משם צריכים לגזור תובנות לתוכן של דף הנחיתה.

הוסבר, כי צריך להפריד בין הצורך של הלקוח לכתיבת הסכם ממון, לבין הצורך של הלקוח שגורם לו לחפש עורך דין, לבין הצורך של הלקוח שבסופו של דבר יגרום לו לסגור איתך ולא עם מישהו אחר.

לגבי שיחת הטלפון עם ליד נכנס, הוסבר לעשות איתור צרכים. ואחר כך אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל לסגירת עסקה לכתיבת הסכם ממון.

לגבי דף הנחיתה, הוסבר כי אפשרי להסביר ללקוח את המורכבויות שיש בתהליך כתיבת הסכם ממון. גם ברמה הבין אישית בין בני הזוג, וגם ברמת ההסכמות האישיות של הצדדים. לגבי זה, ניתן להראות לגולש, אולי לדוגמה בצורה של שאלון וכיו"ב, סוג של אבחון מקצועי, להראות ללקוח כל מיני פרטים שצריכים לקחת בחשבון, בתהליכים של כתיבת הסכם הממון. דברים שיגרמו ללקוח להבין שיש כאן משהו שעשוי להיות מורכב ושלכן רצוי לעשות אותו עם עורך דין מקצועי.

במהות: 1 - להבין את תהליך המכירה בעולם הממשי. 2 - לגזור ממנו מה הכאב של הלקוח, שיגרום לו לרצות לרכוש דווקא ממך. 3 - אפשרי להסביר ללקוח את המורכבות של השירות שהוא מחפש, כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה להגיע דווקא אליך.
איך מודדים את ההצלחה של דף נחיתה לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שהמדידה החשובה ביותר להצלחה של דף נחיתה היא כמות העסקאות שנסגרות בסופו של דבר, ולא אחוזי הקליקים או הלידים בלבד. הוא נותן דוגמה ברורה לכך:

* "מה שמודד אם זה טוב או לא, זה לא כמה אחוזי המרה, זה כמה בסוף עסקאות נסגרו. אם הייתי עושה לך דף נחיתה שאחד לאלף מקליק, אחד לאלף שולח הודעה, אחד לאלף סוגר, אבל מיליון דולר, וואלה מתאים, נכון? זו בסוף הסיבה שהדף נחיתה לא טוב. זה לא כי אין מספיק יחסי המרה של קליקים, זו לא המהות. המהות היא שאתה לא מרוצה מהתוצאות בסך הכל".

בנוסף הוא נותן עוד דוגמה חשובה מאוד למדידת הצלחה:

* "אם יש לי רק קליק אחד מתוך מיליון, זה טוב או לא? לא יודע. אם אני מחפש מרגל, אז גם אחד למיליון זה טוב. תלוי מה מנסים לעשות. לכן ההתחלה צריכה להיות מי הקהל ומה ריאלי שהוא יעשה, ולא כמה קליקים היו".

מה המשמעות של דף נחיתה ליצירת לידים להסכם ממון?

דף נחיתה מוצלח שמטרתו לייצר לידים להסכם ממון, הוא כזה שמבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ומבדיל בין הצורך הכללי בהסכם ממון לבין הצורך לפנות דווקא לעורך דין ספציפי. אליעד כהן מסביר שלא הכמות של המבקרים או הזמן שבו הגולשים נמצאים בדף הם הדברים החשובים, אלא התוצאה הסופית - כמה עסקאות נסגרות בסופו של דבר.

דוגמה לכך היא כאשר מתוך 554 מבקרים באתר, רק שבעה השאירו פרטים (לידים). אליעד מסביר שהבעיה אינה כמות הקליקים או אחוזי ההמרה, אלא העובדה שבסופו של דבר העסקאות אינן נסגרות. לכן השאלה החשובה באמת היא: "מי הקהל האמיתי שאליו מכוון הדף? מה המסר שהוא מקבל, ואיך המסר הזה מניע אותו לפעולה?"

איך להבחין בין הצרכים השונים של הלקוח בהסכם ממון?

לדברי אליעד, כאשר עורך דין או איש מכירות מדבר עם לקוח בטלפון, הוא צריך לבצע איתור צרכים מדויק. למשל, הוא מדגים דיאלוג בין עורך דין ללקוח פוטנציאלי שמתלבט לגבי החברה שלו, הנמצאת בתהליך הקמה עם מניות ושותפויות:

* עורך הדין שואל שאלות ממוקדות: "מי הבעלים של החברה?", "מתי הוקמה החברה?", "מה חלקה של אשתך בחברה?", "על שם מי רשומה הדירה שלכם?", "מי שילם את המשכנתא?"

* השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את המורכבות של הסכם ממון.

* אליעד מבהיר, "צריך להסביר ללקוח למה מקרים שנראים פשוטים יכולים להיות מסובכים ומורכבים בבית משפט" בהליך גירושין אפשרי.

מה הטעויות המרכזיות בכתיבת דף נחיתה להסכם ממון?

אחת הטעויות הנפוצות שאליעד מזהה היא דפים שנותנים רק מידע כללי או סיסמאות גנריות כמו "עורך דין מומלץ", "מקצועי ואמין", "מותאם אישית". אלה ביטויים שלטענתו לא מחדשים שום דבר ללקוח, ולא עונים על השאלה החשובה ביותר של הלקוח: "למה דווקא אתה?"

אליעד מציג דוגמה נוספת מתוך דיאלוג בין שני אנשים על דף נחיתה:

* "אתה כתבת לו שאתה מקצועי. אבל למה שהלקוח יסגור איתך ולא עם מתחרה? אולי המתחרה יותר קרוב אליו גאוגרפית?"

* כלומר, הסיבות שהלקוח יעדיף אותך חייבות להיות ספציפיות, כמו: "העורך דין הזה יודע להתמודד עם הסכמי ממון מורכבים במיוחד, שבהם מעורבים מניות של חברה, נכסים מעבר לים, או היבטים ייחודיים כמו זכויות פנסיה וחלוקת נכסים".

למה כדאי להדגיש את המורכבות המשפטית בדף הנחיתה?

אליעד מדגים כיצד עורך דין יכול להציג ללקוח את הסכנות העתידיות שעלולות להתרחש אם ההסכם ייכתב בצורה לא מקצועית. למשל:

* "אם הדירה כיום רשומה על שם שני בני הזוג, ייתכן שבת הזוג תטען בעתיד שהיא לא הייתה מודעת לפרטים ושההסכם לא תקף מסיבות שונות".

* "אם אחד מבני הזוג לא קיבל משכורת באופן רשמי, אלא צבר רווחים בעסק / חברה שלו, בית המשפט יכול לטעון שהכספים שנחסכו מהמשכורת חייבים להתחלק עם בן הזוג השני".

בכך העורך דין מראה את מקצועיותו ואת הערך שהוא מספק, ובעיקר מבהיר ללקוח את הצורך המובהק לפנות דווקא אליו ולא לאחר.

איך אפשרי להציג את היתרונות של עורך דין טוען רבני בהסכמי ממון?

אליעד מציין יתרון אפשרי של טוען רבני שעורך הסכם ממון, בפרט לקהל יעד דתי.

* "טוען רבני מכיר את ההליכים בבתי דין רבניים ויכול להבטיח שההסכם יהיה תואם גם להלכה, לכתובה ולפסיקות של בתי הדין הרבניים".

* הוא מסביר שהסכמי ממון רבים מתנהלים בסופו של דבר בבית דין רבני, ושבית דין רבני יכול לפסול הסכם שלא עומד בקנה אחד עם ההלכה והכתובה.

* "עורך דין שהוא גם טוען רבני, יתכן שהוא יודע לצפות פני עתיד, ולנסח את ההסכם כך שיעמוד במבחן גם בפני דיינים בבתי הדין הרבניים".

כיצד להפוך את דף הנחיתה לאפקטיבי?

אליעד מסביר שהדף צריך להיות מורכב משאלות שמעוררות אצל הגולש צורך ודחיפות. דוגמאות לשאלות שניתן לשלב בדף הנחיתה הן:
  • "על שם מי רשומה הדירה שלכם?"
  • "מי שילם את המשכנתא?"
  • "האם חשבתם מה יקרה למניות שלכם במקרה של גירושים?"
  • "מה יקרה לכספים שחסכתם ביחד?"
הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את המורכבות של הנושא, הסיכוי שהוא ישאיר...
איך לתכנן פירוש איך לשכנע לקוח סיכוי מה זה משפך שיווקי להגיע לפגישת יעוץ מראה מקום ללא זמן דברים חשובים במה להתמקד אפיון צרכים איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה איך להפוך ליד ללקוח איך לייצר איך לייצר המרות מדף נחיתה איך לייצר לידים איך לייצר צורך אצל הלקוח איך ליצור צורך ללקוח איך לכתוב איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ איך לשכנע מישהי איך לתכנן איך לתכנן דף נחיתה איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים דף נחיתה האם לסמוך יועץ יעוץ לבנות משפך שיווקי לגרום ללקוח לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום למישהו לגרום למישהו להגיע לגרום למישהי להגיע לפגישה להגיע לפגישת יעוץ לידים לייצר לייצר לידים ליצור לכתוב למה דווקא אתה למה לגרום ללקוח למה לרצות דווקא אותך למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לרצות דווקא אותך לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות ללקוח לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להגיע לשכנע מישהי לתכנן מה הצורך של הלקוח מה זה לשכנע מה זה משפך שיווקי מה זה שיווק מה לכתוב בדף נחיתה ממך ולא מהמתחרים מקצוע מקצועיות משפך שיווקי מתחרים על מי לסמוך פגישה פגישות פגישת יעוץ צורך של הלקוח שיווק שכנוע שלבים בתכנון דף נחיתה תכנון תכנון דף נחיתה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע, איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טכניקה של הפחדה הצבת מטרות לילדים מחויב שיש נפרדות להיות נחוש מפחד בצורה בלתי רצונית נצמד לאמת פחד ללכת לקניון להיכנס לפחד לטפל בביטחון עצמי חלקי מה לעשות כדי לאהוב את עצמי? לא יודע מהי התאהבות איך להתאהב מחדש? ארוכה היא הדרך אל האושר לרצות אושר בלי תנאים פחד לאבד זוגיות להתנהג לאקסית אסטרטגיות לקבלת החלטות אלוהים מחליט איך מתמודדים עם לחץ לפני מבחן? להתמודד עם פחד לאבד שליטה ולפגוע באנשים להתמיד בלהיצמד לאמת להצליח להשיג מטרות ויעדים לגרום למישהו להפסיק לרצות אותך התאמת המוצר לצורך להיות הורה לילדים להתנהג עם ילד רגיש לתכנת את התת מודע התנשאות של מורה רוחני טיפול בסכיזופרניה ושמיעת קולות מטפל בסכיזופרניה פרנואידית לנקום באקסים לגרום לאקס להתאהב תרגיל חתירה בישיבה שיטות לשינוי זווית הישום של הכוח אלוהים לא בתחרות להבין את הספר להיות אלוהים סמים והארה רוחנית מואר האם כדאי להיות אלוהים? לימוד הספר להיות אלוהים לרצות פחות כסף עובד בשביל כסף ייעוד ומטרת החיים איך לדעת מהי משמעות החיים? הנאה או סבל לפרש פירוש שלילי לבחור בחירה חופשית אולי אין בחירה חופשית? איך אלוהים היה קיים לפני שהעולם היה קיים? איך לדעת האם אלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, קואצינג, אימון אישי בתל אביב בתחום לשכנע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2969 שניות - עכשיו 18_11_2025 השעה 02:32:03 - wesi1