אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לייצר ✔איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
איך לכתוב דף נחיתה, שמטרתו לייצר לידים של אנשים שרוצים לכתוב הסכם ממון, עבור עורך דין לכתיבת הסכם ממון.

הוסבר, כי קודם כל צריכים להבין האם מטרת הדף היא לשכנע את הלקוח שירצה לכתוב הסכם ממון באופן כללי, או שהמטרה היא לשכנע אותו להתקשר דווקא עם עורך דין ספציפי. כמו כן הוסבר, כי קודם כל צריך לדעת עם במציאות הממשית, איש המכירות יודע לסגור עסקה עם לקוח בעולם האמיתי. משם צריכים לגזור תובנות לתוכן של דף הנחיתה.

הוסבר, כי צריך להפריד בין הצורך של הלקוח לכתיבת הסכם ממון, לבין הצורך של הלקוח שגורם לו לחפש עורך דין, לבין הצורך של הלקוח שבסופו של דבר יגרום לו לסגור איתך ולא עם מישהו אחר.

לגבי שיחת הטלפון עם ליד נכנס, הוסבר לעשות איתור צרכים. ואחר כך אפשרי להראות ללקוח איפה הסכם הממון יכול להסתבך בבא היום בבית משפט, במגוון רחב של דברים. המידע הזה אמור לגרום ללקוח להבין שהוא מדבר עם איש מקצוע, שרואה את העתיד. וזה אמור לגרום לו לרצות להגיע לפגישת יעוץ, שאמורה להוביל לסגירת עסקה לכתיבת הסכם ממון.

לגבי דף הנחיתה, הוסבר כי אפשרי להסביר ללקוח את המורכבויות שיש בתהליך כתיבת הסכם ממון. גם ברמה הבין אישית בין בני הזוג, וגם ברמת ההסכמות האישיות של הצדדים. לגבי זה, ניתן להראות לגולש, אולי לדוגמה בצורה של שאלון וכיו"ב, סוג של אבחון מקצועי, להראות ללקוח כל מיני פרטים שצריכים לקחת בחשבון, בתהליכים של כתיבת הסכם הממון. דברים שיגרמו ללקוח להבין שיש כאן משהו שעשוי להיות מורכב ושלכן רצוי לעשות אותו עם עורך דין מקצועי.

במהות: 1 - להבין את תהליך המכירה בעולם הממשי. 2 - לגזור ממנו מה הכאב של הלקוח, שיגרום לו לרצות לרכוש דווקא ממך. 3 - אפשרי להסביר ללקוח את המורכבות של השירות שהוא מחפש, כדי להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה להגיע דווקא אליך.
איך מודדים את ההצלחה של דף נחיתה לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר שהמדידה החשובה ביותר להצלחה של דף נחיתה היא כמות העסקאות שנסגרות בסופו של דבר, ולא אחוזי הקליקים או הלידים בלבד. הוא נותן דוגמה ברורה לכך:

* "מה שמודד אם זה טוב או לא, זה לא כמה אחוזי המרה, זה כמה בסוף עסקאות נסגרו. אם הייתי עושה לך דף נחיתה שאחד לאלף מקליק, אחד לאלף שולח הודעה, אחד לאלף סוגר, אבל מיליון דולר, וואלה מתאים, נכון? זו בסוף הסיבה שהדף נחיתה לא טוב. זה לא כי אין מספיק יחסי המרה של קליקים, זו לא המהות. המהות היא שאתה לא מרוצה מהתוצאות בסך הכל".

בנוסף הוא נותן עוד דוגמה חשובה מאוד למדידת הצלחה:

* "אם יש לי רק קליק אחד מתוך מיליון, זה טוב או לא? לא יודע. אם אני מחפש מרגל, אז גם אחד למיליון זה טוב. תלוי מה מנסים לעשות. לכן ההתחלה צריכה להיות מי הקהל ומה ריאלי שהוא יעשה, ולא כמה קליקים היו".

מה המשמעות של דף נחיתה ליצירת לידים להסכם ממון?

דף נחיתה מוצלח שמטרתו לייצר לידים להסכם ממון, הוא כזה שמבין לעומק את הצורך האמיתי של הלקוח, ומבדיל בין הצורך הכללי בהסכם ממון לבין הצורך לפנות דווקא לעורך דין ספציפי. אליעד כהן מסביר שלא הכמות של המבקרים או הזמן שבו הגולשים נמצאים בדף הם הדברים החשובים, אלא התוצאה הסופית - כמה עסקאות נסגרות בסופו של דבר.

דוגמה לכך היא כאשר מתוך 554 מבקרים באתר, רק שבעה השאירו פרטים (לידים). אליעד מסביר שהבעיה אינה כמות הקליקים או אחוזי ההמרה, אלא העובדה שבסופו של דבר העסקאות אינן נסגרות. לכן השאלה החשובה באמת היא: "מי הקהל האמיתי שאליו מכוון הדף? מה המסר שהוא מקבל, ואיך המסר הזה מניע אותו לפעולה?"

איך להבחין בין הצרכים השונים של הלקוח בהסכם ממון?

לדברי אליעד, כאשר עורך דין או איש מכירות מדבר עם לקוח בטלפון, הוא צריך לבצע איתור צרכים מדויק. למשל, הוא מדגים דיאלוג בין עורך דין ללקוח פוטנציאלי שמתלבט לגבי החברה שלו, הנמצאת בתהליך הקמה עם מניות ושותפויות:

* עורך הדין שואל שאלות ממוקדות: "מי הבעלים של החברה?", "מתי הוקמה החברה?", "מה חלקה של אשתך בחברה?", "על שם מי רשומה הדירה שלכם?", "מי שילם את המשכנתא?"

* השאלות האלה מעלות ספקות ומראות ללקוח את המורכבות של הסכם ממון.

* אליעד מבהיר, "צריך להסביר ללקוח למה מקרים שנראים פשוטים יכולים להיות מסובכים ומורכבים בבית משפט" בהליך גירושין אפשרי.

מה הטעויות המרכזיות בכתיבת דף נחיתה להסכם ממון?

אחת הטעויות הנפוצות שאליעד מזהה היא דפים שנותנים רק מידע כללי או סיסמאות גנריות כמו "עורך דין מומלץ", "מקצועי ואמין", "מותאם אישית". אלה ביטויים שלטענתו לא מחדשים שום דבר ללקוח, ולא עונים על השאלה החשובה ביותר של הלקוח: "למה דווקא אתה?"

אליעד מציג דוגמה נוספת מתוך דיאלוג בין שני אנשים על דף נחיתה:

* "אתה כתבת לו שאתה מקצועי. אבל למה שהלקוח יסגור איתך ולא עם מתחרה? אולי המתחרה יותר קרוב אליו גאוגרפית?"

* כלומר, הסיבות שהלקוח יעדיף אותך חייבות להיות ספציפיות, כמו: "העורך דין הזה יודע להתמודד עם הסכמי ממון מורכבים במיוחד, שבהם מעורבים מניות של חברה, נכסים מעבר לים, או היבטים ייחודיים כמו זכויות פנסיה וחלוקת נכסים".

למה כדאי להדגיש את המורכבות המשפטית בדף הנחיתה?

אליעד מדגים כיצד עורך דין יכול להציג ללקוח את הסכנות העתידיות שעלולות להתרחש אם ההסכם ייכתב בצורה לא מקצועית. למשל:

* "אם הדירה כיום רשומה על שם שני בני הזוג, ייתכן שבת הזוג תטען בעתיד שהיא לא הייתה מודעת לפרטים ושההסכם לא תקף מסיבות שונות".

* "אם אחד מבני הזוג לא קיבל משכורת באופן רשמי, אלא צבר רווחים בעסק / חברה שלו, בית המשפט יכול לטעון שהכספים שנחסכו מהמשכורת חייבים להתחלק עם בן הזוג השני".

בכך העורך דין מראה את מקצועיותו ואת הערך שהוא מספק, ובעיקר מבהיר ללקוח את הצורך המובהק לפנות דווקא אליו ולא לאחר.

איך אפשרי להציג את היתרונות של עורך דין טוען רבני בהסכמי ממון?

אליעד מציין יתרון אפשרי של טוען רבני שעורך הסכם ממון, בפרט לקהל יעד דתי.

* "טוען רבני מכיר את ההליכים בבתי דין רבניים ויכול להבטיח שההסכם יהיה תואם גם להלכה, לכתובה ולפסיקות של בתי הדין הרבניים".

* הוא מסביר שהסכמי ממון רבים מתנהלים בסופו של דבר בבית דין רבני, ושבית דין רבני יכול לפסול הסכם שלא עומד בקנה אחד עם ההלכה והכתובה.

* "עורך דין שהוא גם טוען רבני, יתכן שהוא יודע לצפות פני עתיד, ולנסח את ההסכם כך שיעמוד במבחן גם בפני דיינים בבתי הדין הרבניים".

כיצד להפוך את דף הנחיתה לאפקטיבי?

אליעד מסביר שהדף צריך להיות מורכב משאלות שמעוררות אצל הגולש צורך ודחיפות. דוגמאות לשאלות שניתן לשלב בדף הנחיתה הן:
  • "על שם מי רשומה הדירה שלכם?"
  • "מי שילם את המשכנתא?"
  • "האם חשבתם מה יקרה למניות שלכם במקרה של גירושים?"
  • "מה יקרה לכספים שחסכתם ביחד?"
הוא מדגיש שהמטרה היא לגרום ללקוח להבין שהוא לא יודע מספיק, ולכן הוא זקוק לפגישת ייעוץ מקצועית. כאשר לקוח מבין את המורכבות של הנושא, הסיכוי שהוא ישאיר...
איך להפוך ליד ללקוח הבדלים יעד שיווק נכון יתרון איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך צורך צורך אמיתי של הלקוח כמות קליקים מקום וזמן משכנתה איך לבנות איך לבנות משפך שיווקי איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לסמוך עליך איך לגרום ללקוח לרצות איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה איך לגרום למישהו להגיע איך לדעת איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה איך להפוך איך להפוך ליד ללקוח איך לייצר איך לייצר המרות מדף נחיתה איך לייצר צורך אצל הלקוח איך ליצור צורך ללקוח איך לשדר איך לשדר מקצועיות איך לשדר מקצועיות ללקוח איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ איך לתכנן איך לתכנן דף נחיתה איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים דווקא אותך דף נחיתה הלקוח הלקוח שלך המתחרים שלך יועץ יעוץ לא מהמתחרים שלך לבנות משפך שיווקי לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לסמוך עליך לגרום ללקוח לרצות לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה לגרום ללקוחות לגרום למישהו להגיע להגיע להגיע לפגישה להגיע לפגישת יעוץ להפוך לידים לייצר לייצר לידים ליצור לכתוב למה דווקא אתה למה לרצות דווקא אותך למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך לסמוך לסמוך עליך לקוח לקוחות לרצות לרצות דווקא אותך לרצות להגיע לפגישה לשדר לשדר מקצועיות לשדר מקצועיות ללקוח לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרצות לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להגיע לתכנן מה לכתוב בדף נחיתה ממך ולא מהמתחרים מקצוע מקצועיות משפך שיווקי מתחרים פגישה פגישות פגישת יעוץ צורך צורך של הלקוח רצון שיווק שכנוע שלבים בתכנון דף נחיתה תכנון תכנון דף נחיתה
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל ... אתה מביא את הבשורה לעולם, הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך ...
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
... כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, ... כדי להישאר רלוונטי, במקום לייצר ערך אמיתי. עבודה לא מהנה היא כמו כלא כשהמנטורים שמלמדים איך לעשות כסף מציגים את השיטות שלהם, הם מספרים סיפורים ...
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר? אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בדכ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות ... וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר? והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ... יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את ... רוצים למכור לו את המוצר. כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה הבאה והיא, כמה עולה ללקוח שלנו לייצר לעצמו מוצר מקביל שייתן לו את אותן התועלות של המוצר שלנו? ביחס לשאלה של האם בכלל הלקוח מבין ורוצה את כל התועלות של המוצר ... שאנחנו מוכרים רכב מצופה זהב אבל הלקוח לא צריך את הזהב של הרכב. ולכן אומנם ללקוח אין אפשרות לייצר לעצמו מוצר מקביל במחיר יותר זול ממה שנמכור לו, אבל עדיין הוא לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי ... את המוצר שלנו, את כל התועלות שלו, את העלות שלנו את העלות של השוק את העלות של הלקוחות, לייצר לעצמם את המוצר הזה, לבין השאלה הנל, של כמה באמת עולה לייצר את המוצר הזה. כמו כן צריכים גם להפריד את השאלה של, האם בכלל כדאי לייצר את המוצר הזה בעלות הזאת? האם אכן יש לקוחות שצריכים את המוצר הזה, שעלות הייצור שלו גדולה? האם הלקוחות צריכים את התועלות של ... לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן מבין את התועלות ורוצה את התועלות ... התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם התמחור שלי נכון? במה לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור כזאת? איך להשיג את הלקוחות שירכשו את המוצר? וכולי, על בעל העסק לנסות להבין בתור התחלה, מה עלות הייצור עלות ... הזה + רווח נניח של 20% ואז קיבלנו מחיר X. ומכאן עלינו לשאול? האם וכמה יעלה ללקוח ממוצע לייצר לעצמו מוצר זהה? האם ביותר מ X או בפחות? האם הלקוח בכלל מבין את התועלות של המוצר שלנו? האם הלקוח ירצה את התועלות של המוצר שלנו? אולי ללקוח עולה יותר או פחות מ X כדי לייצר לעצמו מוצר שיתאים לתועלות שהלקוח רוצה, מתוך המוצר שלנו, במידה והוא לא רואה את כל התועלות של המוצר שלנו? האם בכלל כדאי לנו לייצר את המוצר? והאם ללקוחות יש כסף לרכוש את המוצר? ומה מחיר השוק של המוצר? וכולי. כל אלו שאלות שונות שאפשרי להתבונן בהן. אבל היה ...
לצאת לחופש, לטייל בעולם, לראות אנשים חדשים, לראות את העולם, להכיר תרבויות חדשות, להרגיש התחדשות, איך לחיות חיים חדשים? איך לצאת משעמום? איך לייצר רגש פנימי? טיול סביב העולם, להטיל ספק במחויבים, להתחדש רגשית
לצאת לחופש, לטייל בעולם, לראות אנשים חדשים, לראות את העולם, להכיר תרבויות חדשות, להרגיש התחדשות, איך לחיות חיים חדשים? איך לצאת משעמום? איך לייצר רגש פנימי? טיול סביב העולם, להטיל ספק במחויבים, להתחדש רגשית
... חיים חדשים? איך לצאת משעמום? איך לייצר רגש פנימי? טיול סביב העולם, להטיל ספק במחויבים, להתחדש רגשית למה אנשים אוהבים ... של המחשבות והאמונות. כיצד ניתן לייצר התחדשות פנימית באופן יעיל ומהיר? אליעד מציע דרך מעשית ופשוטה כדי להשיג התחדשות ... הקיימות במציאות. איך ניתן לייצר חוויות רגשיות חדשות באופן מודע? אליעד מוסיף שאדם יכול לשלוט על חוויותיו הרגשיות ... ספק בדברים שמלחיצים אותו, וכך לייצר רגש של רוגע באופן מודע. האדם יכול לייצר לעצמו כל סוג של חוויה רגשית בעזרת שינוי מחשבתי בלבד. האם יציאה מהבית עדיין ... או בילויים חדשים, אלא יכול לייצר את החוויה הפנימית של החופש בכוחות עצמו. ההתחדשות האמיתית היא פרי של שינוי ... או אם יש מקום להטיל בהן ספק. איך לייצר התחדשות פנימית? כדי לחוות התחדשות, יש להתחיל עם רשימה של אמונותיך. עליך לכתוב ...
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
... ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך? כדי לייצר יותר זמן לעובדים שלך ולהגדיל את התפוקה שלהם, חשוב להבין ... ולהתחיל להאציל סמכויות בצורה נכונה. כך תוכל ליצור זמן נוסף, התייעלות ארגונית טובה יותר, ועל הדרך להגדיל את התפוקה, המוטיבציה והיעילות של הארגון כולו. איך לייצר זמן לעובדים? איך לחלק משימות בין עובדים? התייעלות ארגונית מתי נכון לגייס עובדים חדשים? איך לגרום לעובדים להספיק יותר? למה לגייס עובדים חדשים? איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך? יש לך עובד שאתה מרוצה מהעבודה שלו, אבל אתה רוצה שהוא יעשה עוד דברים והוא לא מספיק לבצע את כל המשימות שאתה מצפה ממנו? אז איך ניתן לייצר לו יותר זמן? הפתרון: מה שצריך לעשות זה לגייס עובדים תחתיו ...
הכנסה פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? שיטות להכנסה פסיבית, אפיקי הכנסה, הכנסה אקטיבית
הכנסה פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? שיטות להכנסה פסיבית, אפיקי הכנסה, הכנסה אקטיבית
... פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? שיטות להכנסה פסיבית, אפיקי ... איך ניתן להשיג הכנסה פסיבית? תיאוריה אחת טוענת שכדי להשיג הכנסה פסיבית, יש לבנות מערכת או נכס שימשיך לייצר הכנסות גם אם לא נדרש להפעילו באופן ישיר. כמה דוגמאות קלאסיות לכך הן: - השכרת נכסים: קניית דירה והשכרתה לדיירים. - השקעות בבורסה: קניית מניות ... להיות טוב יותר מאחרים, ולספק ערך ייחודי. מסקנה: הכנסה פסיבית היא אפשרית, אך אינה קלה אין דרך קלה לייצר הכנסה פסיבית בקלות ובמהירות. השיטה האמיתית היא להיות טוב יותר מאחרים, להבין את הביקוש בשוק ולספק ערך ייחודי. כך, הכסף יכול להתחיל לעבוד ... הוא לעולם לא ישתחרר מהצורך לעבוד. לכן, כדי להגיע להכנסה פסיבית, יש צורך לפתח מערכות או נכסים שימשיכו לייצר הכנסה גם ללא מעורבות ישירה. כמה דוגמאות קלאסיות להכנסה פסיבית הן: השכרת נכסים - קניית דירה והשכרתה לדיירים. השקעות בבורסה - קניית מניות או ...
הכנסה פסיבית מה זה? איך להרוויח כסף בלי לעבוד? יצירת הכנסה פסיבית, איך להרוויח כסף בלי לעשות כלום? איך לייצר הכנסה פסיבית? סוגי הכנסה פסיבית, הכנסה פסיבית מעסק, יצירת מקורות הכנסה פסיבית, איך לעשות כסף מכלום? זוגיות פסיבית
הכנסה פסיבית מה זה? איך להרוויח כסף בלי לעבוד? יצירת הכנסה פסיבית, איך להרוויח כסף בלי לעשות כלום? איך לייצר הכנסה פסיבית? סוגי הכנסה פסיבית, הכנסה פסיבית מעסק, יצירת מקורות הכנסה פסיבית, איך לעשות כסף מכלום? זוגיות פסיבית
... פסיבית מה זה? איך להרוויח כסף בלי לעבוד? יצירת הכנסה פסיבית, איך להרוויח כסף בלי לעשות כלום? איך לייצר הכנסה פסיבית? סוגי הכנסה פסיבית, ... כאן קסמים - ככל שאדם יתאמץ יותר בשלבים הראשונים, כך הוא יוכל ליהנות יותר מפירות המאמץ בעתיד. האם אפשר לייצר זוגיות פסיבית ללא השקעה? אליעד ... קסמים ואין דרך קלה, אך בהחלט יש אפשרות להגיע להישגים אם תעבדו נכון, תשקיעו חכם, ותתמידו לאורך זמן. איך לייצר הכנסה פסיבית? דרכים לעשות כסף ... נוספים ולמידע נוסף על הכנסה פסיבית, זוגיות והשקעה חכמה, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. איך לייצר הכנסה פאסיבית? רעיונות להכנסה ...
השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, השקעה במניות, איך להשקיע כסף? מה לעשות עם הכסף? דרך לעשות כסף, האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? איך להתעשר, איך לעשות כסף בקלות? סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה סולידית, לשמור על ערך הכסף, לעשות כסף משוק ההון, חיסכון פנסיוני
... סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה סולידית, לשמור על ערך הכסף, לעשות כסף משוק ההון, חיסכון פנסיוני וכאן נדבר על השקעה בשוק ... מאחרים במשהו כלשהו ולמכור את המשהו הזה לעולם. לייצר ערך אמיתי לעולם. להמציא משהו שהעולם צריך. או אפילו סתם להיות מסוגל לספק לאנשים שירות כלשהו, שיש לו הרבה ביקוש וקצת היצע. ורוב ככל החברות בבורסה, שאנשים משקיעים ... שכן עושה כסף בתקופות האלו, אלו רק מי שכן יכול לייצר ערך אמיתי לעולם, לאורך זמן. לסיכום: נסה לשפר את עצמך וללמוד לייצר ערך אמיתי לעולם ומכך תעשה כסף. בלי קיצורי דרך. קיצורי דרך לפעמים עובדים ולפעמים לא. אבל בממוצע הם לא מביאים יותר ערך, מאשר עסקים אמיתיים שבנויים על חוקי הכלכלה ...
איך להפסיק לעבוד? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך לייצר הכנסה פאסיבית? איך ליהנות בעבודה שלך? איך להתקדם בעבודה? איך לאהוב את המשרה שלך?
איך להפסיק לעבוד? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך לייצר הכנסה פאסיבית? איך ליהנות בעבודה שלך? איך להתקדם בעבודה? איך לאהוב את המשרה שלך?
... להפסיק לעבוד? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך לייצר הכנסה פאסיבית? איך ליהנות בעבודה שלך? איך להתקדם בעבודה? איך לאהוב את המשרה שלך? איך להפסיק לעבוד ועדיין להרוויח כסף? הרבה אנשים רוצים לדעת איך אפשר להפסיק ... כאשר אתה נהנה, התחושה היא שאתה לא עובד כלל, אפילו אם מבחוץ נראה שאתה עובד הרבה יותר. איך להפסיק לעבוד ולהרוויח כסף? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך להתקדם בעבודה שאתה אוהב? איך להפסיק לשנוא את העבודה? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך להפוך את העבודה להנאה? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לתכנן דף נחיתה לייצר לידים? תכנון דף נחיתה, איך להפוך ליד ללקוח? שלבים בתכנון דף נחיתה, איך לבנות משפך שיווקי? איך לדעת מה לכתוב בדף נחיתה? איך לשכנע מישהו להגיע לפגישת יעוץ? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה? מה לכתוב בדף נחיתה? איך לייצר המרות מדף נחיתה? למה דווקא אתה? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך לייצר צורך אצל הלקוח? איך ליצור צורך ללקוח? איך לגרום ללקוח לרצות דווקא אותך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לייצר, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לייצר, איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, ייעוץ אישי, אימון אישי להצלחה בתחום לייצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3799 שניות - עכשיו 05_07_2025 השעה 02:43:09 - wesi1