אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משא ומתן ✔מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
והפעם נדבר על יחסי הכוחות בתהליך מכירה, בין איש המכירות לבין הלקוח. מי הצד החזק בעסקה ומי הצד החלש בעסקה? ומה המשמעות של זה? והאם ומתי כדאי לך להיות הצד החזק בעסקה? ואיך לגרום ללקוח להרגיש שהוא החזק או החלש בעסקה? ועוד.

והפעם ניתן את נקודת המבט הבאה לגבי תהליך של מכירות, והיא שברמת העיקרון בכל תהליך של מכירה, יש את הצד החזק ואת הצד החלש. הצד החלש, הוא זה שרוצה וצריך יותר את העסקה. הצד החזק הוא זה שיש לו יותר אפשרויות בחירה ושהוא פחות צריך את העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש.

וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא "שוק של קונים", שבו הקונים והלקוחות יותר חזקים. או "שוק של מוכרים", שבו המוכרים יותר חזקים מהקונים, היצע וביקוש וכולי.

ובפועל מה שקורה זה, שהלקוח כדי להוריד אותך במחיר וכדי לסגור עסקה יותר טובה עבורו, הוא ינסה להיות החזק בתהליך המכירה. הוא ינסה שהדינאמיקה תהיה, שאיש המכירות יהיה יותר חלש ושהלקוח יהיה יותר חזק, ברמת הדינאמיקה ביניהם. וזה קורה, כאשר איש המכירות רוצה למכור ולסגור עסקה, יותר ממה שהלקוח רוצה לקנות ולבצע עסקה.

וכאן נסביר איך אתה יכול לשלוט בתהליך המכירה ואיך אתה יכול לגרום לדינאמיקה בינך לבין הלקוח, להיות, כזו שבה אתה איש המכירות, אתה יותר חזק מהלקוח שמתלבט האם לקנות או לא לקנות. אז איך בעצם אתה יכול לגרום ללקוח להרגיש, שאתה החזק ושהוא החלש בתהליך המכירה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כעת ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שאם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה ולגרום ללקוח להרגיש שאתה החזק בתהליך המכירה מולו, באפשרותך לעשות את זה, גם באמצעות זה שלא תמהר למכור ללקוח שלך את מה שאתה רוצה למכור, אלא תאלץ את הלקוח שלך, למכור לך את עצמו, לפני שאתה מוכר לו משהו.

דהיינו, נניח שלקוח נכנס לאולם תצוגה של כלי רכב ושואל את איש המכירות שאלה, כגון: כמה הרכב הזה עולה, מה אתה יכול לספר לי על הרכב הזה, או כל שאלה אחרת שהלקוח מבקש ממך להפוך להיות מוכר ולמכור לו את המוצר שאתה רוצה למכור לו. במקרה כזה עליך להבין שכאשר הלקוח מבקש ממך למכור לו, הרי שהוא הופך אותו לחלש, הוא שולט בך, הוא זה שמנסה לנהל את הסיטואציה, הוא מבקש ממך בקשה ואתה מגיב לבקשה שלו, אתה פועל בהתאם לבקשה של הלקוח, אתה הרובוט של הלקוח, אתה החלש והלקוח הוא החזק.

והדרך להימנע מזה, היא באמצעות זה שכאשר הלקוח שואל אותך שאלה ורוצה שתתחיל בתהליך מכירה, אתה לא מתחיל למכור לו שום דבר. ואתה כן עונה ללקוח בשאלה, של איתור צרכים כלשהם. לדוגמה, אתה עונה ללקוח "קודם כל אני אשמח לשמוע קצת עליך ועל מה שאתה מחפש" וכיו"ב. דהיינו, במהות, בין אם אתה עונה ללקוח על מה שהוא שאל ובין אם לא, בכל מקרה אתה חייב לשאול את הלקוח, "שאלת סינון", שבה אתה כאילו מסנן אותו כלקוח, שבה אתה איש המכירות בודק את הלקוח, כדי לסנן את הלקוח.

דהיינו, הלקוח רוצה לבקש ממך שתמכור לו משהו, ואתה לא מתחיל למכור ללקוח, עד שאתה לא עושה איתור צרכים עם הלקוח, עד שאתה לא שואל את הלקוח...
עסקים משא ומתן למתקדמים צורך של לקוח שאלה איתור צרכים של הלקוח מכירות למתקדמים רוצה את העסקה הרצון שאלות של התאמה איך להוביל את הלקוח איך להשפיע איך לגרום איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש חזק איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה איך לגרום ללקוח להרגיש חלש איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה איך להוביל איך להוביל את הלקוח איך להיות איך להיות יותר איך להיות יותר חזק איך להיות יותר חזק מהלקוח איך להשפיע איך להשפיע על הלקוח איך להשפיע על לקוח איך לנצח איך לנצח במשא ומתן איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות משא ומתן אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים אפיון צרכים ביקוש בירור צרכים היצע היצע וביקוש הלקוח הלקוח שלך התאמה התקדמות זיהוי צרכים חלש יותר רוצה את העסקה יחסי כוחות בתהליך מכירה לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש חזק לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה לגרום ללקוח להרגיש חלש לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה לגרום ללקוחות להוביל להוביל את הלקוח להיות יותר להיות יותר חזק להיות יותר חזק מהלקוח להרגיש להרגיש חזק להרגיש חלש להשפיע להשפיע על הלקוח להשפיע על לקוח להשפיע על לקוחות למה לשאול למה לשאול את הלקוח שאלות למכור למתקדמים לנצח לנצח במשא ומתן לסנן את הלקוח לקוח לקוחות לשאול לשאול את הלקוח שאלות לשאול את הלקוח שאלות התאמה לשאול שאלות לשאול שאלות סינון לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח למכור לך לתת ללקוחות מה לשאול מי יותר רוצה את העסקה מכירה מכירות מכירות למתקדמים משא ומתן משא ומתן למתקדמים עסק עסקה עסקים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רוצה את העסקה רצון שאלה שאלות שאלות התאמה שאלות סינון שאלות של התאמה שוק של מוכרים שוק של קונים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
... משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן , אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן , יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה וכאן נציג אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים, שבה הצד השני שמולך מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, דהיינו, הצד השני לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, בקשה שאי ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר שבעולם המשא ומתן ובמערכות יחסים, כל פעולה או אמירה שלנו משדרת לצד השני האם אנו חזקים או חלשים, ומסביר בצורה מפורטת ועם דוגמאות רבות כיצד אפשר לשלוט באיך שאחרים יתפסו אותנו במשא ומתן. מתי כדאי לך לשדר שאתה חזק או חלש במשא ומתן? אליעד מסביר שאין בהכרח עדיפות תמידית להיות החזק או החלש, אלא שיש להבין ולהכיר מה אתה משדר בכל סיטואציה. אדם עשוי ... וחצי, ללא תחושת התנצלות או בקשה, הוא משדר כוח, כי הוא בעצם קובע עובדה שהאחר נאלץ להסכים לה. מה ההבדל בין לבקש לבין לקבוע עובדה במשא ומתן? כאשר אתה מבקש רשות או טובה, אתה באופן אוטומטי מסומן כחלש, משום שאתה זקוק לאישורו של האחר. לעומת זאת, כאשר אתה קובע ... כך למעשה הפכת את הבקשה של הצד השני ממשהו שנראה כמו אילוץ, למשהו שבעצם עוזר לך ואף טוב לך יותר ממנו. איך להימנע מלהצטייר כחלש במשא ומתן? אליעד מדגיש שכאשר אתה רוצה לשדר שאתה חזק, תוודא שלא יוצא בשום פנים ואופן שהסכמת בגלל חוסר ברירה. אל תגיד: טוב בסדר, ... בשבוע, אתה משדר שאתה החזק ושהצד השני הוא החלש כי אתה מתחשב בו. איך להגיב כשהצד השני מנסה לשדר שהוא החזק? כשמישהו משנה פרט מסוים במשא ומתן כדי לשדר חוזקה, הדרך היעילה להגיב היא להקצין מעט את השינוי שהוא הציע. למשל, אם הוא אמר להיפגש במקום שונה מזה שקבעתם, ... עושה את זה אך ורק בשביל הצד השני. דגש על אין לי ברירה, או אני עושה זאת בשבילך מחזק את התדמית החלשה שלך. איך לדעת מה באמת קרה במשא ומתן? אליעד מדגיש שחשוב להפריד בין עובדות לפירושים. לפעמים אדם יראה כאילו הוא בחר, אבל בפועל הוא היה חייב לעשות זאת בלית ... היטב את העובדות מול הפירושים ולברר את המניעים הפורמליים והלא פורמאליים של כל הצדדים. לסיכום, אליעד מדגיש שהמהות של חלש וחזק במשא ומתן היא מי מחליט למי, באילו תנאים, ומי מתאים את עצמו להחלטת הצד השני. הוא מציע להיות מודעים היטב לדקויות של העברת המסרים ולהשתמש בטקטיקות כדי להשיג את התדמית הרצויה בכל סיטואציה. איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? מתי כדאי לשדר חולשה? טקטיקות משא ומתן איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע שלנו יש כוחות חלשים וכוחות חזקים בעלי חיים חלשים ובעלי חיים חזקים וכו והחלש נכנע לחזק החזק גובר על החלש. עכשיו במשא ומתן יש מצבים שבהם הבן אדם רוצה לשדר שהוא חזק ויש מצבים שבהם הבן אדם רוצה לשדר שהוא חלש, אוקי למה שבן אדם ירצה לשדר שהוא ... כדי לא לשדר שהוא חלש? וזה הולך ככה בעיקרון כפי שאמרתי בטבע החלש נכנע לחזק החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות נגיד שני אנשים החליטו ... הקודמת שלו ושבכלל זה רע לבן אדם השני ושבכלל הוא עושה את זה בשבילך. לכן שימו לב כשיש דינמיקה בין שני אנשים שזה יכול להיות משא ומתן מערכת יחסים וכו. ואני עוד פעם אני מדגיש ואומר אני לא אומר שבן אדם תמיד צריך לצאת חזק ואני לא אומר שכדאי לבן אדם לצאת ...
אסטרטגיות משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן, ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן?
... משא ומתן, האם להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך? הכנסת עיזים למשא ומתן, אסטרטגיית נסיגה במשא ומתן, אסטרטגיית חילוץ לאחור במשא ומתן, איך להתחיל משא ומתן? איזו הצעה להציע ללקוח? כמה כסף לבקש מהלקוח? סימולציות משא ומתן, דינאמיקה במשא ומתן, איזו הצעה להציע ללקוח? איך להשיג את התוצאה הכי טובה? סיכוי סיכון במשא ומתן , ניהול משא ומתן, האפשרויות של הלקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לאפשר ללקוח לבחור, לבנות הצעות ללקוח, איך לחלץ לאחור במשא ומתן? וכאן אסביר לגבי ניהול משא ומתן, האם תמיד עדיף לך להתחיל מהאפשרות הכי טובה עבורך ומקסימום לחזור אחורה. לדוגמה, נניח שאתה מנהל עם מישהו משא ומתן על שכר, ונניח שיש לך כמה אפשרויות להציע לגבי מבנה השכר. אז השאלה ... עוד יותר פחות טובה. ולכן לפעמים עדיף לדוגמה להתחיל את המשא ומתן ממקום שאתה לא מבקש את האפשרות הכי טובה עבורך. ולהתחיל מאפשרות שהיא ... 1 שהיא הכי טובה עבורך והכי גרועה עבור הצד השני, תוך כדי משא ומתן , אם יבקשו ממך לסגת לאפשרות מספר 3. ואיך לדעת מה הכי נכון לעשות? ... ובאותו הקשר כדאי ללמוד גם את העניין של הכנסת עיזים במשא ומתן שגם הוא דומה לעניין הנל. ...
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
... משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או כלכלי, אחת השאלות המרכזיות היא האם כדאי מראש להציג את ההצעה הסופית שלנו לצד השני כדי לחסוך את שלבי המשא ומתן הארוכים והמתישים. לדוגמה, נניח מצב שבו אנחנו מציעים מחיר מסוים ללקוח, והלקוח מבקש מאיתנו הנחה. לאחר מכן אנחנו נותנים לו הנחה ... שלא נקצר תהליכים ונציע מראש את המחיר הסופי אחרי ההנחה המקסימלית שאנחנו מוכנים לתת? הרי ברור שבסוף המשא ומתן נגיע בדיוק לאותו מקום. ההיגיון בהחלטה כזאת הוא פשוט וברור: אם מראש אנחנו יודעים בדיוק מה הסכום הנמוך ביותר שנהיה מוכנים לסגור ... מראש, אנשים רבים חוששים להציע את ההנחה הסופית מההתחלה. החשש העיקרי שלהם הוא שהם יאבדו פוטנציאל לתמרן במשא ומתן. הם חושבים שאם הלקוח רואה שיש עוד מקום להנחות ולהתמקחות, אולי הוא יהיה מוכן לסגור איתם מחיר גבוה יותר. מצד שני, אם הם יחשפו מראש ... אותה הנחה גם אם נתמקח איתו שעות ארוכות, אז אין שום סיבה להסתיר זאת מלכתחילה. מה המשמעות של קו אדום במשא ומתן? המושג קו אדום במשא ומתן משמעותו גבול ברור וסופי שאנחנו לא מוכנים לחצות. הקו האדום מייצג נקודה שבה אנחנו יודעים בביטחון מוחלט שאם הלקוח דורש יותר מזה - ... כאן הבעיה הופכת ליותר מורכבת. אם אתם לא יודעים מהו הקו האדום שלכם, או אם אתם חושבים שיש סיכוי שבמהלך המשא ומתן תהיו מוכנים להתפשר מעבר למה שהצבתם לעצמכם בהתחלה - אז מאוד מסוכן להציג מראש את ההצעה הסופית. הסיבה לכך היא שבמצב כזה, גם אחרי ... עצמכם מסכימים ונותנים לו עוד הנחה - עברתם בעצם את הגבול של עצמכם. כתוצאה מכך איבדתם את האמינות שלכם במשא ומתן, כי כעת הלקוח יודע שאין לכם באמת קו אדום ברור, ושיש אפשרות להוריד אתכם עוד. כדי להימנע מכך, אם אתם לא בטוחים בקו האדום שלכם, ... מתוך מודעות לכך שאין להם קו אדום ברור, שמים מראש גבול מאוד גבוה. הם עושים זאת מתוך הבנה שאם במהלך המשא ומתן יגיע לחץ גדול מהצד השני, הם יוכלו להתפשר מעט ועדיין להישאר בתוך תחום העסקה המשתלמת. אם הגבול ההתחלתי היה קרוב מדי למחיר הסופי, הם היו עוברים אותו במהירות ומוצאים את עצמם מפסידים. איך כדאי לנהל משא ומתן בצורה יעילה? ניהול יעיל של משא ומתן דורש מודעות עצמית גבוהה. עליכם לדעת מראש: מהו הגבול הסופי האמיתי שלכם. האם הגבול הזה מוחלט וברור או שיש מקום לתמרון. עד כמה אתם ... ניתן לשינוי - כדאי לחשוף מראש. אם לא, עדיף להשאיר מרווח תמרון ולהימנע מחשיפה מוקדמת של הקלפים. ניהול משא ומתן אפקטיבי איך לקבוע קו אדום במשא ומתן? האם לחשוף מראש את הקלפים במשא ומתן? אסטרטגיות במשא ומתן עסקי מתי לתת הנחה מראש? איך להגן על עצמך במשא ומתן? ניהול משא ומתן: האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית? כאשר מנהלים משא ומתן, עולה השאלה: האם יש היגיון בכך שאם אנחנו רוצים לקצר את התהליך ולהגיע מהר יותר לסופו, נציע מראש את ההצעה הסופית? היגיון בהצעה ... ללקוח, והוא מבקש הנחה. לאחר מכן, אנחנו מעניקים לו הנחה, אך הוא מבקש הנחה נוספת, וכך מתנהל תהליך של משא ומתן עד שמגיעים לסגירת העסקה עם פשרה מסוימת. אם כך, האם יש היגיון בכך שנחסוך את כל השלבים הללו ונאמר ללקוח מראש: שלום אדוני, זה המחיר ... פוטנציאל להתגמשות שלו כלפינו. עם זאת, אם אנחנו יודעים מראש שבכל מקרה נעניק לו את אותה ההנחה בסוף המשא ומתן, אז מדוע לא לחסוך את התהליך? מדוע לא לומר לו מההתחלה: זה המחיר הסופי, וזאת ההנחה שאני מוכן לתת לך - קבל או דחה? השאלה החשובה: האם ... שלכם. אם אתם יודעים מראש מהו המחיר הסופי שאינכם מוכנים לרדת ממנו, אז יש היגיון להציג אותו כבר בתחילת המשא ומתן. כך, תוכלו לחסוך זמן ולמנוע את תהליך ההתמקחות. אבל אם אין לכם קו אדום ברור, אתם עלולים למצוא את עצמכם נשאבים לתהליך שבו הלקוח ... לכן, במקרים כאלה, כדאי להימנע מהצגת הקו האדום מההתחלה, כדי שתוכלו לשמור לעצמכם מרחב תמרון במהלך המשא ומתן. סיכום אם יש לכם גבול ברור שאינכם מוכנים לחצות, תוכלו להציע מראש את ההצעה הסופית ולחסוך זמן. אך אם אין לכם קו אדום מוגדר, עדיף ... את ההנחה המקסימלית כבר בהתחלה, כדי שלא תמצאו את עצמכם מתפשרים יותר ממה שתכננתם. למידע נוסף על ניהול משא ומתן, הנחות ותורת המשחקים, חפשו באתר האינטרנט EIP.co.il. בהצלחה! ...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
... הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש ... לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה וכאן ננתח את הסיטואציה הבאה. נניח שיש מוצר שאתה מוכן למכור אותו ב 100 שח. כמובן שלא תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה ... על מה לדבר ואפשרי לנהל משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. דהיינו, ישנם מצבים שלא משנה איזה מחיר תגיד ללקוח, הוא תמיד יבקש הנחה והוא תמיד ירצה לנהל איתך משא ומתן על המחיר. כי לפעמים הלקוח מנהל משא ומתן על המחיר, כי הוא מרגיש שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. ולכן ישנם מצבים שאין ללקוח בעיה לשלם לך נניח 100, בתנאי שלפני כן ניהלת איתו משא ומתן על המחיר והוא הוריד אותך ממחיר יותר יקר. אבל אם מראש תגיד 100, הלקוח לא יסכים לרכוש ב 100, כי הוא יחשוב שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר, כמו שכבר הסברתי למה לקוח מבקש הנחה, שיש לזה כל מיני סיבות, שאינן בהכרח קשורות למחיר. וגם בגלל זה, לפעמים בהכרח שצריכים לבקש יותר כסף, ממה שאתה מוכן לקבל. כדי להשאיר מקום לניהול משא ומתן על המחיר. אז בעצם העצה היא, לבקש את המחיר הגבוה, אבל לשתול ללקוח מחשבה, שהוא יכול לבקש הנחה ולבקש לרדת במחיר. כמה מחיר גבוה לבקש מעל המחיר? כמה כסף לבקש מהלקוח? איך לתמחר ... חלשה, שאפשרי לנהל עליה משא ומתן ולא הצעת מחיר חזקה, שאי אפשר לרדת ממנה במחיר. ויש עוד לוגיקה נוספת בהקשר הזה, והיא מתאימה לעסקאות שבהן הלקוח לא הולך לסגור עסקה כאן ועכשיו, גם אם תגיד לו את המחיר הנמוך או ... ללקוח, שאתה מוכן לנהל משא ומתן על המחיר, בדרכים הנל. ומה יהיה מחיר הבסיס שאותו תציג ללקוח, זה כמובן נושא אחר שכבר הסברתי אותו במקומות אחרים. ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: עלות הייצור והאחוז של הרווח שהמוכר מעוניין להשיג. לדוגמה, אם עלות הייצור של מוצר היא שקל, והמוכר רוצה ... אם מדובר בשירות או במוצר עם תוספות כמו אחריות מורחבת או שירות לקוחות איכותי יותר, המחיר יעלה. איך לנהל משא ומתן על המחיר? כאשר אנו רוצים לשלם מחיר נמוך יותר, ישנן מספר אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן: הדגשת הרווח של המוכר אפשר לטעון שהמחיר גבוה בגלל שהמוכר פשוט רוצה להרוויח ... לשאול מה הסיבה לכך. יכול להיות שמדובר במוצר פחות איכותי או במוכר שנמצא במצב כלכלי קשה. סיכום הבנת המחיר במשא ומתן היא חשובה מאוד. כל מחיר, גבוה או נמוך, משדר מסרים שונים על המוצר, המוכר והעסקה כולה. כדי לנהל משא ומתן אפקטיבי, חשוב להבין את הדינמיקות שמאחורי המחיר ולדעת מתי להילחם על הנחה ומתי להציג מחיר גבוה כמצדיק את עצמו. איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו ... איך למכור מוצר יקר? איך לרכוש מוצר יקר? מה משפיע על עלות המוצר? איך נקבע מחיר של מוצר? הבנת המחיר בניהול משא ומתן במאמר זה נעמיק בהבנת הדינמיקות שמאחורי קביעת מחירים, כיצד מחיר נקבע, מדוע יש מוצרים יקרים יותר ואחרים זולים יותר, ומה ניתן לעשות אם רוצים למכור מוצר יקר או לקבל הנחה במשא ומתן. נלמד כיצד המחיר מושפע מעלויות, רווחיות ותפיסות שוק, ואיך ניתן להשתמש בהבנה זו כדי לקבל החלטות טובות יותר בעסקאות מסחריות. איך נקבע מחיר? כאשר אדם מוכר מוצר ... גובה מחיר גבוה יותר כי הוא מציע אחריות מורחבת, שירות טוב יותר או מותג חזק יותר. איך להשתמש בהבנת המחיר במשא ומתן? כאשר רוצים לקבל הנחה במשא ומתן, ישנן מספר אסטרטגיות: לשדר למוכר שהמחיר גבוה בגלל שהוא פשוט רוצה להרוויח יותר. לטעון שהעלות האמיתית שלו נמוכה יותר ולכן אין סיבה למחיר הגבוה. להציג הצעה מתחרה ... האם הוא על סף פשיטת רגל? לפעמים לקוחות יעדיפו לשלם יותר כדי לקבל ביטחון ואיכות. שימוש באסטרטגיות אלו במשא ומתן היכולת לנהל משא ומתן טוב תלויה בהבנה של הדינמיקה שמאחורי המחיר. אפשר להצדיק מחיר גבוה בכך שהמוצר איכותי יותר, השירות טוב יותר, או שהמחיר הנמוך של המתחרים מעיד על בעיות עסקיות. מצד ... לא רק מספר - הוא מייצג רווחיות, איכות, תפיסת מותג, מצב עסקי ועוד. הבנת הגורמים שמאחורי המחיר מאפשרת לנהל משא ומתן בצורה חכמה, לדעת מתי להתעקש על מחיר גבוה ומתי לדרוש הנחה. השימוש באסטרטגיות נכונות במשא ומתן יכול להוביל לעסקאות משתלמות יותר הן עבור מוכרים והן עבור קונים. איך לנהל משא ומתן על מחיר איך למכור מוצרים יקרים כיצד לתמחר מוצרים מה משפיע על עלות המוצר אסטרטגיות מכירה ושיווק איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום למישהו לשלם יותר? איך ... יקר? איך לרכוש מוצר יקר? למה מוצר יקר? למה מוצר זול? ויכוח על המחיר, יקר לי, התנגדויות מכירה, אסטרטגיות במשא ומתן, הצעת מחיר, תמחור מוצר, מוצרים זולים, מוצרים יקרים, למה מישהו זול? למה מישהו יקר? לקוח שאומר יקר לי, למה זה כזה יקר? למה זה כל כך יקר? במה תלוי המחיר של ...
עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם
... במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם וכאן נדבר על נושא של להכניס עיזים במשא ומתן. מה זה אומר להכניס עיזים במשא ומתן? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? איזה עיזים להכניס במשא ומתן? איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? מתי להכניס עיזים גורם לנזק? מתי להכניס עיזים גורם לתועלת? ועוד. אז קודם כל נסביר מה זה עיזים במשא ומתן? אז בקצרה, מסופר על מישהו שהתלונן שהבית שלו קטן ושאין לו מספיק מקום בבית. ואז נתנו לו עצה, להכניס עיזים לבית, כל שבוע עוד עז. כך שהמצב נהיה הרבה יותר גרוע ... כך יש שיטה לגבי תהליך של משא ומתן, שכאשר מנהלים משא ומתן עם מישהו, אז יש שיטה שאומרת שכדאי להכניס עיזים לבקשות ולדרישות שלך מהצד השני. דהיינו, לבקש מהצד השני, דרישות שאתה יודע שהוא לא יהיה מוכן לקבל אותן ושאתה ... טוב מאשר קודם לכן. כך גם במשא ומתן, יש שיטה שאומרת, שאם אתה בא ברשימת דרישות למישהו, אז תכניס לשם עיזים. דהיינו, תבקש ממנו גם דברים שאתה לא באמת צריך ושאתה מוכן לוותר עליהם. כדי שכאשר הוא ... אז האם כדאי להכניס עיזים למשא ומתן? אז קודם כל נגדיר, מה אנחנו רוצים שיקרה בסוף המשא ומתן? ומה אנחנו רוצים להשיג, באמצעות הכנסת העיזים? ולצורך העניין נניח שאנחנו רוצים לסגור עסקה טובה עד כמה שאפשר. אז השאלה היא, האם כדאי או לא כדאי, להכניס עיזים למשא ומתן? דהיינו, האם כדאי או לא כדאי לדרוש מראש דרישות שאנחנו מוכנים להתפשר עליהן, כדי שכאשר הצד השני יתלונן, הוא יקבל את מה שמראש כבר היינו מוכנים לתת? אז איך לדעת ... האם כדאי להוסיף עיזים למשא ומתן, צריכים לשאול, איך הכנסת עיזים למשא ומתן משפיעה על הרצון של הצד השני לסגור עסקה? אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהעיזים הם דברים שאמורים לגרום לצד השני לא לרצות לסגור עסקה. אלא מה? שאם נכניס עיזים, אז ... עיזים, כי אין כאן באמת משא ומתן. ואתה מציע הצעה ואם היא לא בדיוק מה שהצד השני רוצה, אין לך הזדמנות שניה להציע הצעה נוספת ולהוציא עיזים. ואז אולי כדאי לא לקחת את הסיכון ולא להוסיף עיזים. ... שהכנסת העיזים, תשרוף את המשא ומתן ולא תאפשר לנהל משא ומתן על הוצאת העיזים מהדרישות שלך. כל המוסיף גורע תפשת מרובה לא תפשת צריכים גם לקחת בחשבון, האם זה שאתה מוסיף עיזים, מגדיל את הסיכוי שתיסגר עסקה יותר טובה או ... כי גם הצד השני יכניס עיזים למשא ומתן. ויתכן, שהכנסת העיזים שלך, תגרום לעסקה להיסגר בצורה יותר גרועה, מאשר אם מראש לא היית מכניס עיזים בכלל ולא יוצר התנגדות אצל הצד השני. התועלת שהעיזים יכולות ...
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
... משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? ... NLP מה לעשות כשמרגישים שתשובה שלילית עומדת להגיע בניהול משא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן, בין אם מדובר בבקשה להעלאה בשכר, דיון על תנאי העסקה או כל מצב אחר שבו רוצים לשכנע אדם אחר לקבל החלטה לטובתנו, לפעמים מגיע רגע שבו ברור שהתשובה ... לא מיידי וסופי. מה המסר העיקרי של אליעד כהן על ניהול משא ומתן ואיך לא לקבל לא? המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכדי לא לקבל לא, במיוחד כשהתשובה השלילית כבר ברורה ומיידית, כדאי מאוד לנסות לדחות אותה. בקשת ... לחלוטין תשובה שלילית, אך הדחייה היא כלי משמעותי בניהול משא ומתן המגדיל את הסיכויים לשפר את התוצאה. טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו - NLP התמודדות עם חשש מתשובה שלילית איך להשיג העלאה בשכר מה עושים כשמרגישים שעומדים לקבל תשובה שלילית במהלך ניהול משא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן על העלאה בשכר, או בכל סיטואציה דומה של שכנוע, עלול להגיע רגע שבו הצד השני עומד להכריז על גזר הדין - תשובה שלילית או סירוב מוחלט. לדוגמה, את ... השלילית, או לפחות לדחות אותה. איך נראית הדילמה בניהול משא ומתן על העלאה בשכר? הדילמה עולה כשאת מזהה שבפעם הבאה שהבוסית תדבר, היא תגיד לא לדרישתך. נראה שאין יותר מה לומר, ושכל טיעון כבר מוצג. הדילמה הופכת ... השלילית על השולחן - כי בפועל לא קיבלת את מה שרצית, והמשא ומתן נסגר ללא ההעלאה המבוקשת. איך לדחות את התשובה השלילית כדי לנסות לשפר את עמדתך? כאשר את כבר רואה שהתשובה השלילית קרובה, וכבר אין לך רעיונות ... זמן ולנסות לשנות את ההחלטה. הרעיון דומה גם בדיון על משא ומתן בנושא שכר - אם את עומדת לקבל את התוצאה הגרועה ביותר (סירוב או אפילו פיטורין), לפעמים הבקשה תן לי עוד זמן, אל תיתן לי תשובה עכשיו מייצרת ... פתרונות לחששותיה. להשתמש בטכניקות NLP, או בכלים של ניהול משא ומתן ושכנוע, כדי לחזק את העמדה שלך. מה המסר העיקרי לגבי ניהול משא ומתן וכיצד לא לקבל לא? המסר הוא שאם את מזהה שאת רגע לפני תשובה שלילית, תוכלי לבקש לדחות את התשובה, במקום לקבל אותה על המקום. לעיתים, עצם הדחייה ... את הסיכוי לקבלת תוצאה טובה יותר בהמשך. טיפים לניהול משא ומתן איך לשכנע אנשים לקבל את עמדתך שיפור כישורי שכנוע ו - NLP התמודדות עם חשש מתשובה שלילית איך להשיג העלאה בשכר מה קורה אם אתה מנהל משא ומתן עם מישהו ואתה מנסה לשכנע אותו שנגיד יסכים לתת לך העלאה בשכר, את אומרת לבוסית שלך אני רוצה העלאה בשכר ואת מדברת איתה רוצה העלאה לא רוצה העלאה ... במשכורת ואם לא נפטר אותך את יודעת שהבן אדם את מנהלת איתו משא ומתן, שנייה עכשיו אנחנו מנהלים משא ומתן עם מישהו ואנחנו רוצים שהוא יגיד לנו ככה ולא ככה אוקי אנחנו מתווכחים איתו ככה או ככה מתווכחים יש שלב שאתה קולט שעכשיו הוא הולך לתת את גזר הדין ... אני רוצה לעשות הפוך על שאתה רוצה כאילו אם אתה קולט בשלב משא ומתן שאתה הולך לקבל תשובה שאתה לא רוצה לקבל אותה ואין לך מה לעשות אז תבקש לדחות את התשובה אל תבקש לקבל את התשובה עכשיו ואז אתה מגדיל את הסיכוי ...
טיפים לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות
... לניהול משא ומתן, איך לשדר שאתה חזק? איך להצליח במשא ומתן? מי צריך את מי? ניהול משא ומתן, אימון למנהלים, אימון עסקי, להביע התלהבות, לשדר קרירות בניהול משא ומתן יש היבטים שונים. אחד מהם הוא מה שאתה רוצה שהצד השני יחשוב עליך, בהיבט של מי צריך את מי. ומההיבט הזה, בדכ החלש צריך את החזק ולא החזק ... השני שאיתו אתה מנהל משא ומתן, מספר לך על עצמו והוא מנסה להרשים אותך במשהו מסוים, כגון לדוגמה שהוא מספר לך כמה הוא גדול חזק וכולי, במקרה שכזה, עליך לא להראות לו שאתה ...
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
... להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית איך נכון להתכונן לפגישה או למשא ומתן? כאשר בן אדם מתכונן לפגישה, לשיחה חשובה או למשא ומתן, השאלה הראשונה שהוא בדרך כלל שואל את עצמו היא: מה אני הולך להגיד?. אנשים רבים חושבים מיד על מה הם רוצים לומר, איזו תשובה לתת, איך לשכנע או איך להציג את הדברים. לפי אליעד כהן, זוהי דרך לא נכונה ואף עקומה להתכונן לפגישה או למשא ומתן. במקום זאת, אליעד ממליץ תחילה לשאול את עצמנו: מה המטרות שלי מהפגישה הזאת?. המטרה יכולה להיות מגוונת: לסגור עסקה, לקבל העלאה בשכר, ... תשובה, מבלי לחשוב קודם למה בכלל אני רוצה לתת לו את התשובה הזאת? מה אני מנסה להשיג בכך?. באופן זה, אנשים חושפים מוקדם מדי את הקלפים שלהם, ויכולים לאבד יתרון במשא ומתן או בשיחה משמעותית. איך ליישם בפועל את ההכנה הנכונה לפגישה או ראיון? אליעד כהן מציע את השלבים הבאים כהכנה נכונה לפגישה או ראיון: ... לדבריו, עם הזמן והתרגול, תהליך החשיבה הנכון הופך לטבעי וקל יותר, ומוביל לתוצאות טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות. איך להתכונן לפגישה עם הבוס? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך להכין פרזנטציה? איך לתכנן תרחישי שיחה? איך להצליח בראיון עבודה? עכשיו בן אדם הולך לפגישה את מי הוא הולך לפגוש את? ש: את עצמו ... שהיא תקדם אותי בתפקיד. ש: ואז אני צריך לדעת איך לשכנע אותו. אליעד: אוקי אז מה שאמרת זה יחסית די פשוט אבל בא נסביר את זה שוב, מה אמרנו אתה ניגש לאיזו שיחת משא ומתן שיחה פה שיחה שם רוב האנשים בעולם אומרים כזה דבר על עצמם אני בסוף נמצא בפגישה אני צריך להגיד לו משהו בוא נתכנן מה אני צריך להגיד לו מה אני אגיד לו אני אגיד לו ככה או אגיד לו ככה וכמובן שלתכנן מה אתה הולך להגיד בפגישה זאת הדרך העקומה. מה שאתה אמור לעשות ברגע שאתה ניגש נגיד לפגישה למשא ומתן זה לשאול את עצמך מה המטרות שלי קודם כל מהפגישה, מה המטרות תרשום מטרה ראשונה לסגור עסקה מטרה שנייה שהיא תהיה רווחית מטרה שלישית שזה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משא ומתן, איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: משא ומתן, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, טיפול נפשי, יועץ פילוסופי בתחום משא ומתן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 07:09:24 - wesi1