אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשאול את הלקוח שאלות ✔מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
והפעם נדבר על יחסי הכוחות בתהליך מכירה, בין איש המכירות לבין הלקוח. מי הצד החזק בעסקה ומי הצד החלש בעסקה? ומה המשמעות של זה? והאם ומתי כדאי לך להיות הצד החזק בעסקה? ואיך לגרום ללקוח להרגיש שהוא החזק או החלש בעסקה? ועוד.

והפעם ניתן את נקודת המבט הבאה לגבי תהליך של מכירות, והיא שברמת העיקרון בכל תהליך של מכירה, יש את הצד החזק ואת הצד החלש. הצד החלש, הוא זה שרוצה וצריך יותר את העסקה. הצד החזק הוא זה שיש לו יותר אפשרויות בחירה ושהוא פחות צריך את העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש.

וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא "שוק של קונים", שבו הקונים והלקוחות יותר חזקים. או "שוק של מוכרים", שבו המוכרים יותר חזקים מהקונים, היצע וביקוש וכולי.

ובפועל מה שקורה זה, שהלקוח כדי להוריד אותך במחיר וכדי לסגור עסקה יותר טובה עבורו, הוא ינסה להיות החזק בתהליך המכירה. הוא ינסה שהדינאמיקה תהיה, שאיש המכירות יהיה יותר חלש ושהלקוח יהיה יותר חזק, ברמת הדינאמיקה ביניהם. וזה קורה, כאשר איש המכירות רוצה למכור ולסגור עסקה, יותר ממה שהלקוח רוצה לקנות ולבצע עסקה.

וכאן נסביר איך אתה יכול לשלוט בתהליך המכירה ואיך אתה יכול לגרום לדינאמיקה בינך לבין הלקוח, להיות, כזו שבה אתה איש המכירות, אתה יותר חזק מהלקוח שמתלבט האם לקנות או לא לקנות. אז איך בעצם אתה יכול לגרום ללקוח להרגיש, שאתה החזק ושהוא החלש בתהליך המכירה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כעת ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שאם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה ולגרום ללקוח להרגיש שאתה החזק בתהליך המכירה מולו, באפשרותך לעשות את זה, גם באמצעות זה שלא תמהר למכור ללקוח שלך את מה שאתה רוצה למכור, אלא תאלץ את הלקוח שלך, למכור לך את עצמו, לפני שאתה מוכר לו משהו.

דהיינו, נניח שלקוח נכנס לאולם תצוגה של כלי רכב ושואל את איש המכירות שאלה, כגון: כמה הרכב הזה עולה, מה אתה יכול לספר לי על הרכב הזה, או כל שאלה אחרת שהלקוח מבקש ממך להפוך להיות מוכר ולמכור לו את המוצר שאתה רוצה למכור לו. במקרה כזה עליך להבין שכאשר הלקוח מבקש ממך למכור לו, הרי שהוא הופך אותו לחלש, הוא שולט בך, הוא זה שמנסה לנהל את הסיטואציה, הוא מבקש ממך בקשה ואתה מגיב לבקשה שלו, אתה פועל בהתאם לבקשה של הלקוח, אתה הרובוט של הלקוח, אתה החלש והלקוח הוא החזק.

והדרך להימנע מזה, היא באמצעות זה שכאשר הלקוח שואל אותך שאלה ורוצה שתתחיל בתהליך מכירה, אתה לא מתחיל למכור לו שום דבר. ואתה כן עונה ללקוח בשאלה, של איתור צרכים כלשהם. לדוגמה, אתה עונה ללקוח "קודם כל אני אשמח לשמוע קצת עליך ועל מה שאתה מחפש" וכיו"ב. דהיינו, במהות, בין אם אתה עונה ללקוח על מה שהוא שאל ובין אם לא, בכל מקרה אתה חייב לשאול את הלקוח, "שאלת סינון", שבה אתה כאילו מסנן אותו כלקוח, שבה אתה איש המכירות בודק את הלקוח, כדי לסנן את הלקוח.

דהיינו, הלקוח רוצה לבקש ממך שתמכור לו משהו, ואתה לא מתחיל למכור ללקוח, עד שאתה לא עושה איתור צרכים עם הלקוח, עד שאתה לא שואל את הלקוח...
להשפיע על לקוח איך להוריד הלקוח רוצה מתווך לשמוע האם לספר למכור את עצמך לסגור אפיון צרכים לאתר את צרכי הלקוח איתור צרכים של לקוח איך לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש חזק איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה איך לגרום ללקוח להרגיש חלש איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה איך לגרום ללקוח שלך איך להוביל איך להוביל את הלקוח איך להוביל לקוח איך להיות יותר חזק איך להיות יותר חזק מהלקוח איך להשפיע איך להשפיע על הלקוח איך להשפיע על לקוח איך למכור איך לנצח איך לנצח במשא ומתן איך לשאול שאלות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות משא ומתן אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים אפיון צרכים ביקוש בירור צרכים בשביל מה לשאול שאלות היצע היצע וביקוש הלקוח התאמה התקדמות זיהוי צרכים חלש יחסי כוחות בתהליך מכירה כמה לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש חזק לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה לגרום ללקוח להרגיש חלש לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להוביל להוביל את הלקוח להיות יותר חזק להיות יותר חזק מהלקוח להרגיש חזק להרגיש חלש להשפיע להשפיע על הלקוח להשפיע על לקוח להשפיע על לקוחות למה לאתר את צרכי הלקוח למה לגרום ללקוח למה לשאול את הלקוח שאלות למכור למתקדמים לנצח לנצח במשא ומתן לסנן את הלקוח לקוח לקוחות לשאול את הלקוח שאלות לשאול את הלקוח שאלות התאמה לשאול שאלות לשאול שאלות סינון לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתת ללקוח לתת ללקוח למכור לך לתת ללקוחות מי יותר רוצה את העסקה מכירה מכירות מכירות למתקדמים משא ומתן משא ומתן למתקדמים עסק עסקה עסקים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון שאלות התאמה שאלות סינון שאלות של התאמה שוק של מוכרים שוק של קונים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח איך ליצור כימיה עם לקוח ... - small talk (שיחת חולין) לפני ביצוע העסקה, כדי ליצור אווירה נוחה שמאפשרת המשך תקשורת אפקטיבית. אילו חסרונות קיימים בלשאול את הלקוח שאלות אישיות? אליעד כהן מזהיר שלצד היתרונות של שאילת שאלות אישיות, קיימים גם חסרונות משמעותיים: שאילת שאלות אישיות עשויה לגרום ... כיצד נכון למכור מבלי ליצור חשדנות או אי - נוחות? כדי להימנע מהחסרונות הללו, אליעד מציע גישה חלופית. במקום לשאול את הלקוח שאלות רבות מדי, במיוחד שאלות לא רלוונטיות או אישיות מדי, כדאי למכור בצורה פשוטה וישירה יותר: אפשר להציג ללקוח את ... העסקה. יחד עם זאת אני רוצה לציין שזה מה שאני רוצה לחדש בשיחה הספציפית הזאת שיש לפעמים גם חסרונות בלשאול את הלקוח שאלות עליו, יש חסרונות בלברר את הפרטים של הלקוח למרות היתרונות יש גם חסרונות. אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה ... סיפור על המוצר באופן ספציפי דווקא למה שהוא צריך. ולכן מהיבט מסוים הדבר הכי טוב זה לא תמיד צריך לשאול את הלקוח שאלות לפעמים אם אפשר למכור ללקוח, להגיד ללקוח שלום המוצר הזה הוא ככה וככה בלי שום תוספות, בלי תספר לי ... יתרונות שאפשר כמובן גם לעשות התאמה של המכירה ללקוח וכו. אבל אף על פי כן אני מזכיר שימו לב לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו למרות שאנחנו רוצים לעשות התאמה של המכירה ללקוח אף על פי כן לשאול את הלקוח שאלות אישיות עליו, כל שכן יותר מדי שאלות אישיות כל שכן שאלות אישיות שלא תמיד ברור כמה הן הכרחיות כדי ...
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך ... ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או ... התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר. הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, אתה ... שהוא אכן יציע לך את המוצר שהכי מתאים לך. חשוב להישאר ביקורתי ולא לקבל את ההצעה באופן אוטומטי. איך לשאול את הלקוח שאלות נכונות כדי לזהות את הצרכים שלו? אליעד מפרט שאיתור הצרכים של הלקוח נעשה באמצעות שאילת שאלות ממוקדות על דברים ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל: מה בדיוק אתה מחפש? מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות ...
איתור צרכי הלקוח - מה זה צרכי הלקוח? מה הלקוח צריך? מה זה אומר לאתר את צרכי הלקוח? למה לאתר את צרכי הלקוח? איך לאתר את צרכי הלקוח? איך לא לאתר את צרכי הלקוח? טעויות של אנשי מכירות? איך אסור לאתר את צרכי הלקוח? איך לא להכשיל עסקה? מהם הצרכים של הלקוח? - חלק 4
... הלקוח בחוכמה, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, הרי שצריכים גם לדעת להיזהר שלא לשאול שאלות קיטבג. כי אפשרי בטעות לשאול את הלקוח שאלת קיטבג לגבי הצרכים שלו כלקוח, שכאשר הלקוח יענה עליה, זה יגרום ללקוח לא לרצות לבצע את העסקה. כך שצריכים לדעת מה לשאול ואיך לשאול וכולי. וגם לגבי זה שלא לשאול את הלקוח שאלות שיגרמו לו לא לרצות לרכוש את המוצר, בגלל שהמוצר לא באמת מתאים במאה אחוז ללקוח, הרי שגם כאן כמובן ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
... השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו. ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, ...
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
...בכל מקרה כשבן אדם רואה מוצר הוא בכל מקרה עושה השוואה גם אם יהיה לו לידו עוד בחירות יש לו את הבחירות בראש ברמת העיקרון, נכון? עכשיו מה גורם לבן אדם לראות, לחשוב שמה שעושה לו טוב על ידי שהוא מסתכל על היתרונות היחסיים שיש בדבר ביחס לרצונות שלו, נכון? יפה, עכשיו אם נגיד לדוגמה מישהו, נגיד אתה מוכר מה אתה נגיד מוכר? כיסאות. אתה מוכר כיסאות יש לך נגיד כיסא אחד, מישהו בא אומר שלום יש לך כיסאות, כן זה פה יש לי כיסא בשבילך יש לך רק סוג של כיסא אחד עכשיו או שהוא אומר שזה מתאים או שהוא אומר שזה לא מתאים. עכשיו...
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
...למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי איך לזהות מנטורים וגורואים שמרמים אתכם? בעולם שבו קיימים מנטורים רבים, גורואים ואנשי הדרכה, קיימת גם לא מעט מניפולציה. רבים מהם מוכרים אשליות, הבטחות גדולות להצלחה, עושר ואושר, אבל בפועל אינם נותנים פתרון אמיתי ומועיל. לכן, כדי לא ליפול בפח, חשוב להבין כיצד לזהות את הסימנים שמעידים על כך שמישהו מנסה לרמות אתכם או למכור לכם מוצר חסר ערך. האם כל מי שמוכר ידע הוא בהכרח נוכל...
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
למכור ללקוחות, הלקוח כאיש מכירות, איך לגרום ללקוח למכור לעצמו? איך להפוך את הלקוח לאיש המכירות שלך? לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם, שיווק מוצרי מידע, התנסות הלקוחות במוצר, המלצות של לקוחות, שיווק באינטרנט, שיווק מידע באינטרנט
...למשל, אם יש לך מוצר ששוויו האמיתי הוא 100 שקלים, אבל אתה רוצה למכור אותו ב - 1,000 שקלים, אם תיתן לאנשים להשתמש בו בחינם, הם יבינו מיד שהוא לא שווה את הסכום שאתה מבקש. לכן, במקרה כזה, יש כאלה שמעדיפים להשקיע 500 שקלים בפרסום ולשכנע אתכם שהמוצר שווה 1,000 שקלים, כדי לגרום לכם לקנות - אך לאחר הרכישה תבינו שנפלתם בפח. לעומת זאת, אם מוצר באמת שווה פי כמה וכמה מהמחיר שמבקשים עליו, אין שום בעיה לתת אותו להתנסות בחינם, כי ככל שהלקוח משתמש במוצר יותר - כך הוא מעריך את השווי האמיתי שלו יותר. מה המשמעות של...
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
...בעתיד. הוא עלול לומר לעצמו: כרגע אין לי ברירה ואני חייב את המוצר, אבל הבחור הזה לא אמין. בפעם הבאה אחפש מישהו אחר. לעומת זאת, הנחה נכונה ומנומקת היטב תיצור אמון, תעודד לקוח לחזור, ותשמר את הקשר לאורך זמן. סיכום - מה חייבים לזכור כשנותנים הנחה? בשורה התחתונה, חשוב לזכור שמתן הנחה הוא לא רק עניין של כמה כסף מורידים, אלא גם ואולי בעיקר, איך ולמה נותנים את ההנחה. חשוב מאוד להקפיד על: הנחה הגיונית ומתאימה לתחום העסקי שבו אתה פועל. נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה. התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשאול את הלקוח שאלות, איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשאול את הלקוח שאלות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, מאמן אישי לפרישה, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בתחום לשאול את הלקוח שאלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4688 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 16:39:25 - wesi1