אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להשפיע על הלקוח ✔מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
והפעם נדבר על יחסי הכוחות בתהליך מכירה, בין איש המכירות לבין הלקוח. מי הצד החזק בעסקה ומי הצד החלש בעסקה? ומה המשמעות של זה? והאם ומתי כדאי לך להיות הצד החזק בעסקה? ואיך לגרום ללקוח להרגיש שהוא החזק או החלש בעסקה? ועוד.

והפעם ניתן את נקודת המבט הבאה לגבי תהליך של מכירות, והיא שברמת העיקרון בכל תהליך של מכירה, יש את הצד החזק ואת הצד החלש. הצד החלש, הוא זה שרוצה וצריך יותר את העסקה. הצד החזק הוא זה שיש לו יותר אפשרויות בחירה ושהוא פחות צריך את העסקה. כי הרצון למשהו, הוא חולשה. ואם אתה רוצה למכור, אתה חלש. ואם אתה רוצה לקנות, אתה חלש. ויתכן שגם הקונה וגם המוכר חלשים באותה המידה, כי שניהם רוצים לקנות ולמכור, באותה המידה. אבל ברמת העיקרון, תמיד יש את הצד החזק ואת הצד החלש. דהיינו, מי שרוצה יותר את העסקה, הוא הצד החלש.

וכאשר שני צדדים מתווכחים, מי מנצח? תשובה: החזק. כי ככה זה בטבע, שהחזק מנצח את החלש וכולי. ובמילים אחרות, כאשר אתה בדינאמיקה של למכור למישהו משהו, הרי שאו שאתה המוכר או שהלקוח, אחד מכם חזק יותר. ומי שיותר חזק, הוא זה שינצח את העסקה. וזה מה שנקרא "שוק של קונים", שבו הקונים והלקוחות יותר חזקים. או "שוק של מוכרים", שבו המוכרים יותר חזקים מהקונים, היצע וביקוש וכולי.

ובפועל מה שקורה זה, שהלקוח כדי להוריד אותך במחיר וכדי לסגור עסקה יותר טובה עבורו, הוא ינסה להיות החזק בתהליך המכירה. הוא ינסה שהדינאמיקה תהיה, שאיש המכירות יהיה יותר חלש ושהלקוח יהיה יותר חזק, ברמת הדינאמיקה ביניהם. וזה קורה, כאשר איש המכירות רוצה למכור ולסגור עסקה, יותר ממה שהלקוח רוצה לקנות ולבצע עסקה.

וכאן נסביר איך אתה יכול לשלוט בתהליך המכירה ואיך אתה יכול לגרום לדינאמיקה בינך לבין הלקוח, להיות, כזו שבה אתה איש המכירות, אתה יותר חזק מהלקוח שמתלבט האם לקנות או לא לקנות. אז איך בעצם אתה יכול לגרום ללקוח להרגיש, שאתה החזק ושהוא החלש בתהליך המכירה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כעת ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שאם אתה רוצה לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה ולגרום ללקוח להרגיש שאתה החזק בתהליך המכירה מולו, באפשרותך לעשות את זה, גם באמצעות זה שלא תמהר למכור ללקוח שלך את מה שאתה רוצה למכור, אלא תאלץ את הלקוח שלך, למכור לך את עצמו, לפני שאתה מוכר לו משהו.

דהיינו, נניח שלקוח נכנס לאולם תצוגה של כלי רכב ושואל את איש המכירות שאלה, כגון: כמה הרכב הזה עולה, מה אתה יכול לספר לי על הרכב הזה, או כל שאלה אחרת שהלקוח מבקש ממך להפוך להיות מוכר ולמכור לו את המוצר שאתה רוצה למכור לו. במקרה כזה עליך להבין שכאשר הלקוח מבקש ממך למכור לו, הרי שהוא הופך אותו לחלש, הוא שולט בך, הוא זה שמנסה לנהל את הסיטואציה, הוא מבקש ממך בקשה ואתה מגיב לבקשה שלו, אתה פועל בהתאם לבקשה של הלקוח, אתה הרובוט של הלקוח, אתה החלש והלקוח הוא החזק.

והדרך להימנע מזה, היא באמצעות זה שכאשר הלקוח שואל אותך שאלה ורוצה שתתחיל בתהליך מכירה, אתה לא מתחיל למכור לו שום דבר. ואתה כן עונה ללקוח בשאלה, של איתור צרכים כלשהם. לדוגמה, אתה עונה ללקוח "קודם כל אני אשמח לשמוע קצת עליך ועל מה שאתה מחפש" וכיו"ב. דהיינו, במהות, בין אם אתה עונה ללקוח על מה שהוא שאל ובין אם לא, בכל מקרה אתה חייב לשאול את הלקוח, "שאלת סינון", שבה אתה כאילו מסנן אותו כלקוח, שבה אתה איש המכירות בודק את הלקוח, כדי לסנן את הלקוח.

דהיינו, הלקוח רוצה לבקש ממך שתמכור לו משהו, ואתה לא מתחיל למכור ללקוח, עד שאתה לא עושה איתור צרכים עם הלקוח, עד שאתה לא שואל את הלקוח...
מערכת ויכוח איך להיות יותר חזק מהלקוח לשאול שאלות סינון מתי לסגור עסקה איך לגרום ללקוח להרגיש תהליכי מכירה חלש או חזק להשפיע על לקוח מוצר עסק איך לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש חזק איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה איך לגרום ללקוח להרגיש חלש איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה איך לגרום ללקוח שלך איך להוביל איך להוביל את הלקוח איך להוביל לקוח איך להיות יותר חזק איך להיות יותר חזק מהלקוח איך להשפיע איך להשפיע על הלקוח איך להשפיע על לקוח איך למכור איך לנצח איך לנצח במשא ומתן איך לשאול שאלות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות משא ומתן אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים אפיון צרכים ביקוש בירור צרכים בשביל מה לשאול שאלות היצע היצע וביקוש התאמה התקדמות זיהוי צרכים יחסי כוחות בתהליך מכירה כמה לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש חזק לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה לגרום ללקוח להרגיש חלש לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להוביל להוביל את הלקוח להיות יותר חזק להיות יותר חזק מהלקוח להרגיש חזק להרגיש חלש להשפיע להשפיע על הלקוח להשפיע על לקוח להשפיע על לקוחות למה לאתר את צרכי הלקוח למה לגרום ללקוח למה לשאול את הלקוח שאלות למכור למתקדמים לנצח לנצח במשא ומתן לסנן את הלקוח לקוח לקוחות לשאול את הלקוח שאלות לשאול את הלקוח שאלות התאמה לשאול שאלות לשאול שאלות סינון לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות לתת ללקוח לתת ללקוח למכור לך לתת ללקוחות מי יותר רוצה את העסקה מכירה מכירות מכירות למתקדמים משא ומתן משא ומתן למתקדמים עסק עסקה עסקים צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח רצון שאלות התאמה שאלות סינון שאלות של התאמה שוק של מוכרים שוק של קונים תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
... או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול להשפיע על הלקוח, לא רק ברמת השיקול הכלכלי של האם יש לו או אין לו כסף לבצע את העסקה, אלא המחיר יכול ... להאמין, שאם המוצר זול מידי, אולי זה אומר שהמוצר גרוע וכיוב. ואם הלקוח יחשוב שהמחיר יקר בעיניו, איך זה ישפיע על הלקוח, האם זה מגדיל או מקטין את הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים ...
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
... משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך ... מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה והפעם אסביר, לגבי איך מבצע משפיע על הלקוח ואיך מבצעי מכירות משפיעים על המוח של האדם? ואיך עושים מניפולציה על תת המודע של האדם, כדי למכור לו ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. ... הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... הפרופיל הכלכלי של הלקוח שלך. דהיינו, תנסה להבין כמה השיקול הכספי, הוא השיקול המרכזי של הלקוחות שלך וכמה הוא משפיע על הלקוח שלך. ואיך תדע את זה? אחת הדרכים לדעת את זה, היא לפי זה שאתה רואה האם הלקוח שלך תמיד ... הרווח שלך מהלקוח, לשקול את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר יותר גבוה, וגם יש אפשרות להעריך איך העלאת המחיר תשפיע על הלקוחות שלך.
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
... סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג מידע בצורה אובייקטיבית, המטרה היא להניע את הלקוח לפעולה מבלי ...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך לבחור ביניהן. כגון לדוגמה לקוח שבא לרכוש רכב, שאפשרי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתקדמים, יחסי כוחות בתהליך מכירה, איך לגרום ללקוח להרגיש חלש בתהליך המכירה? למה לשאול את הלקוח שאלות? איך לגרום ללקוח להרגיש חזק בתהליך המכירה? לתת ללקוח למכור לך, איתור צרכי הלקוח, איך להשפיע על הלקוח? איך להוביל את הלקוח? איך להיות יותר חזק מהלקוח? איך לנצח במשא ומתן? שוק של קונים, שאלות של התאמה, שוק של מוכרים, היצע וביקוש, לשאול שאלות סינון, לסנן את הלקוח, לשאול את הלקוח שאלות התאמה, מי יותר רוצה את העסקה? אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להשפיע על הלקוח, כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להשפיע על הלקוח, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
עברתי טראומה מהי מהירות האור בחלל? נשים חלשות לבחור ברע יהדות או נצרות עלות או תועלת חרדה אצל ילד פחדים של מנהלים אהבה עצמית משפיעה על האמונה שאוהבים אותך אמונה עצמית רעה האם אפשר להכריח מישהו לאהוב אותך? אהבה מושלמת בשלמות שלמות האושר להשתחרר מהרצון להיות מאושר עודף משיכה מינית איך לגרום לאקסים לסלוח? לא לקבל החלטות איך לגרום לעובד להחליט לבד? להתמודד עם אירוע טראומטי להתמודד עם ילד אלים האם כדאי להצליח בגדול? התמדה באימון אישי לתכנן משפך שיווקי שתילת מחשבות ילד עקשן איך לעזור לילד בכל תחום? שרלטנות רוחנית דרגה רוחנית הפרעה אובססיבית זוגיות עם סכיזופרניה האם ליצור קשר עם האקס? האקס שולח לי הודעה איך לבצע הרמה מהרצפה? לבלבל את השריר מעל אלוהים הוכחה שאלוהים לא קיים להגיע להארה רוחנית אמיתית תחושת הארה לימוד הספר להיות אלוהים להיות אלוהים האמיתי רעיון לעשות כסף באושר ועושר משמעות החיים של הדתיים מטרת החיים היא ימות המשיח האם כדאי למחוק זיכרון שלילי? איך ליהנות בלימודים? בן אדם כרובוט בוחר כך ולא אחרת הבריאה סוף העולם מגיע עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן לחיים, מאמן קריירה בנושא להשפיע על הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3545 שניות - עכשיו 19_10_2025 השעה 04:26:33 - wesi1