... משך חיי העסקה אורך חיי העסקה. ולפעמים במשך חיי העסקה, יש כל מיני
מקרי קצה שהצדדים לא תמיד חושבים עליהם. לדוגמה מה יקרה אם לסבתא יהיו גלגלים, במובן של, מה יקרה אם לדוגמה לא תרצו להמשיך לעבוד ביחד מכל סיבה שהיא, ... כלל ידוע ל 2 הצדדים שסוגרים את העסקה. 2 - צריך לחשוב על כל מיני
מקרי קצה שיכולים לקרות לאורך חיי העסקה ולשקול איך להתייחס אליהם. 3 - צריכים לדעת האם ישנם כל מיני שיקולים משפטיים כאלו ואחרים בנוגע לקיום העסקה. ... את ההסכמות המסחריות, שזה כנראה יהיה עורך דין כלשהו. אז איך לחשוב על
מקרי קצה? ואיך בעצם לדעת אם ישנם עוד שיקולים משפטיים בנוגע לקיום העסקה, שגם עליהם צריכים להסכים? תשובה: בשלב הזה בדרך כלל אנשים פונים לעורך דין ... דיווחים לרשות המיסים וכיוב. 4 - עורך דין יכול להעלות בפניך כל מיני
מקרי קצה שלא חשבת עליהם ושכדאי לך לקחת אותם בחשבון. לדוגמה, מה יקרה אם יקרה כך או אחרת. ואיך עורך הדין חושב על שיקולים משפטיים שאתה אולי לא חשבת ... שתצטרך יותר יעוץ משפטי במהלך ביצוע העסקה. ואיך עורך הדין יודע על
מקרי קצה שיכולים לקרות במשך חיי העסקה, שאפילו אתה אולי לא חשבת עליהם? תשובה: 1 - לעורך דין הרבה פעמים יש ניסיון בתחום שבו אתה רוצה לבצע את העסקה. ולכן לפעמים הוא מכיר יותר
מקרי קצה מאשר
מקרי קצה שאתה חשבת עליהם, כי אין חכם כמו בעל הניסיון. 2 - לפעמים לעורך דין יש צורת חשיבה שעוזרת לו לחשוב על
מקרי קצה. מהי צורת החשיבה הזאת, זה כמובן עניין אחר, שהסברתי אותו במקומות אחרים. מה החסרונות של עורך דין בתהליך ביצוע עסקה? אז האם הגיוני לומר, ... המון ניסיון בתחומו. 1 - גם עורך הדין הטוב ביותר, לא תמיד חושב על כל
מקרי הקצה האפשריים. ולכן תמיד טוב שיהיה עוד מישהו מקצועי, שיוכל לתת לך חוות דעת על כל מיני שיקולים כאלו ואחרים, שאולי גם עורך הדין שלך לא לקח ... כל ההסכמות המסחריות. דהיינו, עורך הדין שלך יכול לעזור לך לחשוב על
מקרי קצה אפשריים בביצוע העסקה. לדוגמה, מה יקרה אם תפרוץ מלחמה וכיוב. אבל לא מספיק לחשוב על
מקרי הקצה, אלא גם צריך לדעת לקבל החלטה, מה כדאי לך להגיע להסכמה מסחרית, באותם
מקרי קצה אפשריים. וכאן בהקשר הזה, זאת נקודת החולשה הגדולה ביותר של עורכי הדין. כי עורכי דין הם עורכי דין, אבל בדרך כלל הם לא אנשי עסקים באופן ... המשפטי וגם במובן שהוא יהיה מנוסח נכון ובין העניין של לחשוב על כל
מקרי הקצה האפשריים, צריכים לעשות הפרדה בין כל זה, לבין העניין של איזו החלטה מסחרית אתה רוצה לקבל, לטובת העסק שלך. וכאן, זאת נקודת החולשה המרכזית ...