אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מסר עקיף ✔טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. וזו טעות שאינה נכונה. כי יש תזמון ספציפי שבו אנחנו רוצים שהאדם השני יסכים איתנו ובמינונים שונים. מהסכמה חלקית ועד הסכמה מלאה.

והעיקרון הזה אומר, שכאשר אנחנו רוצים שמישהו יחשוב משהו, צריך לדעת מתי התזמון הנכון שבו הוא אמור להסכים איתנו. וזה ברמה של מינונים שונים. כי יש שלב שבו כדאי שהוא יתחיל להסכים איתנו קצת, אבל לא יותר מידי. עד השלב שבו אנחנו רוצים שהוא יסכים איתנו לגמרי. ולפעמים, אם מישהו מסכים איתנו חלקית, מוקדם מידי, זה עלול לגרום לו, עוד יותר לא להסכים איתנו באופן מלא בהמשך.

ואסביר: בעיקרון אחת הסיבות לכך שמישהו חושב משהו, היא משום שהמחשבה שלו עושה לו טוב לחשוב אותה. מה שאומר, שאם הוא יחשוב את ההפך, זה יעשה לו רע. מה שבעצם אומר, שלפעמים אם מישהו יחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, זה עלול לעשות לו רע, וזה עלול לגרום לו עוד יותר, לא לרצות לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב.

ומי שיתבונן יראה, כי בחיים שלנו יש אין ספור תהליכים שבהם אנחנו רוצים שמשהו יקרה. אבל עלינו לדעת לעשות זאת בצורה הנכונה ובשלבים נכונים. ומי שיעשה את הדבר הנכון, אבל יעשה אותו מוקדם מידי / בצורה לא נכונה / מהר מידי וכיו"ב, הרי שזה עלול לגרום יותר נזק מתועלת.

וכך גם בנושא של שכנוע. לדוגמה, נניח שאנחנו רוצים לגרום למישהו לחשוב שהוא צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה שלו שהוא לוקח סמים, עושה לו טוב. כי נניח שעבורו הסמים מצילים אותו ממחשבות רעות. ונניח שאנחנו רוצים שהבן אדם יחשוב שהוא לא רוצה לקחת סמים. אבל עלינו לדעת לעשות את זה בתזמון הנכון.

ז"א שישנם מצבים שבהם אם האדם השני יחשוב מוקדם מידי שהוא מפסיק להשתמש בסמים, לפני שהוא הבין מספר דברים שאנחנו רוצים שהוא יבין ושיעזרו לו להכיל את המחשבה שהוא לא משתמש יותר בסמים, הרי שזה עלול לגרום לו לשנוא את הרעיון שהוא לא משתמש בסמים. כי המחשבה שהוא מפסיק להשתמש בסמים, עלולה לעשות לו רע. ואז הוא עוד יותר ישתול לעצמו מחשבה בראש שאומרת, שהוא חייב להשתמש בסמים. והרי שבעצם בכך שגרמנו לו מוקדם מידי, לחשוב שהוא לא רוצה להשתמש בסמים, על ידי זה בעצם גרמנו לו לחזק את המחשבה שלו, של כן להשתמש בסמים.

והרעיון הוא, שכדי לבנות את הקומה השנייה, לפני כן צריך לבנות את הקומה הראשונה, שעליה תהיה מבוססת הקומה השנייה. שזה בעצם אומר, שלפעמים כדי שמישהו יהיה מסוגל לחשוב משהו בלי להרגיש מזה רע, לשם כך לפני כן הוא צריך לחשוב ולהבין מספר דברים שונים. ושאם הוא לא יבין אותם, יהיה לו רע, ואז ממילא הוא עוד יותר יתחזק בדעה השגויה שלו.

ויש לחדד, כי כעיקרון (למרות שיש יוצא מן הכלל), אם מישהו יסכים איתנו בבת אחת באופן מלא, לא תהיה בכך שום בעיה, כמו שלנו אין בעיה להכיל את המחשבה של עצמנו, במידה ומדובר בישויות זהות וכולי. אבל בתהליך של שכנוע, לפעמים מישהו מסכים למה שאנחנו אומרים, קצת ואחר כך עוד קצת וכולי. ואז ישנם מצבים, שאם האדם השני מסכים איתנו קצת ובאופן חלקי, ומתחיל להתרגל לחשוב כמו שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, לפעמים זה עלול לגרום לו עוד יותר לשנוא את הדעה שלנו, ועוד יותר להתחפר בדעה של עצמו. בדיוק כמו להוריד את הסיר מהאש, לפני שהאוכל התבשל במינון הנכון וכיו"ב המון דוגמאות נוספות.

וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו...
מחשבה שגויה כמה מחשבות חיים כמה שיותר מהר ודאות בלי להרגיש להפסיק שיווק סמוי חשוב ביותר איזה נזק יכול להיגרם איך לא לשכנע איך לא לשכנע מהר מידי בגלל גורמים הזמן הנכון לשכנע השפעה סמויה ודאות וודאות טיימינג טיימינג של שכנוע טעויות טעויות בשכנוע טעות יכולת לא לשכנע לא לשכנע מהר מידי לגרום למישהו במשהו להסכים לחשוב לטעות לשכנע לשכנע מהר מידי לשכנע מישהו לשכנע מישהו במשהו מה צריך לוודא מהו הזמן הנכון מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר סמוי מסר עקיף מסרים סמויים נזק צריך רצון שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע מהר מידי שכנוע מוקדם מידי שכנוע סמוי שכנוע עקיף תזמון תזמון של שכנוע
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
... מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר מהם הטעויות בהעברת מסרים ואיך להימנע מהן? כשאנחנו מנסים להעביר מסר כלשהו, חשוב להבין כי כל מילה שאנו אומרים נושאת עמה ... מחשבות? איך לקרוא מסרים לא מילוליים? איך להעביר מסרים לא מילוליים? איך לשתול מחשבות בתת מודע? למה מישהו אומר משהו? איך לנתח טקסטים? איך לקרוא בין השורות? איך לזהות מסרים סמויים? איך לגרום למישהו לא להטיל ספק? איך לגרום למישהו להאמין לך? ...
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
... במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי מהם סימנים ומסרים עקיפים בתקשורת בין אנשים? במסגרת השיחה על גישור משפחתי ופתרון סכסוכים, אליעד כהן עוסק בצורה מעמיקה בתופעה נפוצה אך סמויה של תקשורת עקיפה והעברת מסרים בצורה מרומזת. הוא מסביר כי אנשים רבים אינם מבטאים את רצונם באופן ישיר, אלא מעבירים מסרים בדרכים עקיפות, לעיתים במודע ולעיתים באופן בלתי מודע. לדוגמה, אדם שנמצא בבית חשוך ביום שבת, רוצה שגוי ידליק לו את האור. במקום להגיד זאת ישירות, הוא יאמר משפט עקיף כמו חשוך כאן, מתוך תקווה שהאדם השני יבין וידליק את האור בעצמו. זוהי דוגמה קלאסית של מסר עקיף שמטרתו לגרום לאחר לפעול בלי לומר זאת במפורש. אליעד כהן מוסיף דוגמה נוספת מתחום המכירות, שבה איש מכירות לא אומר ללקוח במפורש תקנה את המוצר, אלא משתמש בטכניקות עקיפות כמו הצגת סיפורים או מגזינים רלוונטיים ליד הלקוח, על מנת לעורר בו עניין במוצר. בצורה כזו, המסרים מועברים ללא אמירה מפורשת. הוא מדגיש כי אנשים עושים שימוש בשיטות ... והמתבונן עשוי להסיק מסקנות שגויות כאילו יש כאן כוונה נסתרת או רמז ספציפי. האם אנשים תמיד מודעים למסרים שהם מעבירים? אליעד כהן מסביר כי לא תמיד האדם שמוסר מסר עקיף עושה זאת במודע. לפעמים האדם מעביר מסרים סמויים בכוונה, ולעיתים מדובר בתהליך בלתי מודע לחלוטין. הוא מביא דוגמה מעולם הקסמים, בו קוסם יכול לגרום לאדם לחשוב על מספר מסוים על ידי הטמעת המספר בתודעתו בצורה סמויה במהלך המופע, כך שאותו אדם בטוח שהוא חשב על המספר בעצמו. כמו כן, קיימת האפשרות שאדם יקבל סימנים רבים מסביבתו ויתחיל לפרש אותם בצורה סובייקטיבית, עד כדי כך ... שקורה לו הוא מסר מאלוהים. אליעד מדגיש שזה לא בהכרח אומר שהפרשנות של אותו אדם נכונה, אלא שהפרשנות נובעת מתפיסת עולם סובייקטיבית. למה נוצר קושי להבין מסרים עקיפים? אחד הגורמים לקושי הוא חוסר דיוק בתקשורת. אליעד מביא דוגמה של שיחה בין בן לאמו, שבה הבן מתלונן שהאם אומרת שאינה יודעת על מה הוא מדבר. האם מתעקשת שאינה מבינה את ... לא יודע על מה אתה מדבר באופן גורף, אלא להבהיר במדויק איזה חלק הוא מבין ואיזה לא. בצורה כזו, השיחה מתבהרת ונמנע קצר תקשורתי. מהי הדרך הנכונה להתמודד עם מסרים עקיפים וסימנים? הפתרון שאליעד מציע הוא פשוט וברור: על כל אדם לשאול את עצמו קודם כל מה האמת? ולנסות להבין את הכוונה שמאחורי המסר. אם הוא לא בטוח, עליו להכיר בכך שהוא לא בטוח, ולא להניח הנחות שווא. אם אדם חושד שהצד השני מעביר לו מסר עקיף, עליו לברר ישירות במקום לפתח תיאוריות לא מבוססות. אליעד מסביר שלעתים ההתמודדות היא לשחרר, ולא לנסות לפרש כל סימן. לא תמיד חייבים להבין למה אדם עשה פעולה כזו ... דברים שהם יודעים היטב, התקשורת תהפוך להרבה יותר ברורה ופשוטה. הוא נותן דוגמה מפורטת שבה אישה שמה כוס על שולחן בצורה מסוימת. אם האדם השני חושד שזה סימן סמוי , במקום לומר אני לא יודעת על מה אתה מדבר, עליה לומר בפשטות: אני מבינה שאתה חושב ששמתי את זה כאן כרמז, אבל אני אומרת לך שלא התכוונתי לכך. לדבריו, תקשורת מדויקת כזו יוצרת אמינות, ומונעת יצירת מתח מיותר בין אנשים. לסיום, אליעד כהן מבהיר כי גם אם אנשים משתמשים במסרים עקיפים כחלק מחייהם, ההכרה בקיומם, היכולת לפרש אותם נכון, והיכולת לנהל דיאלוג מדויק וברור - הם המפתח לפתרון סכסוכים משפחתיים, שיפור מערכות יחסים ומניעת בעיות בתקשורת בין הורים לילדים ובין בני זוג. איך להבין מסרים עקיפים? מה עושים כשיש קצר בתקשורת במשפחה? מה זה NLP? איך לדייק בדיבור? כיצד להתמודד עם פרשנויות שגויות? איך למנוע סכסוכים משפחתיים? מהם סימנים סמויים בתקשורת? ...
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? אליעד כהן מסביר כי קיימות שתי שיטות עיקריות לשכנוע: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא כשאומרים לאדם בצורה מפורשת וברורה את מה שרוצים ממנו או מה הוא צריך לעשות. לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל בדרך סמויה יותר, כאשר המסר לא נאמר במפורש אלא בצורה עקיפה, כך שהאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. לדוגמה, בשכנוע ישיר אומרים הדירה הזו מתאימה לך או אתה חייב לקנות את הרכב הזה. בשכנוע עקיף אומרים כל שאר הדירות לא ... קטנים מדי או יקרים מדי עבורך, מה שמוביל את האדם להסיק שהדירה או הרכב שעליהם מדובר הם הטובים ביותר עבורו. למה לבחור בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר? לפעמים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להימנע מלחץ ישיר או להסתיר מידע. בשכנוע עקיף האדם לא מרגיש שמופעל עליו ... לא כדאי לך לדחות את החתימה, הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ישיר. בנוסף, בשכנוע עקיף קל יותר להסתיר חסרונות במוצר ... יתר בחומרים משמרים, למרות שבמציאות המתחרה כלל לא משתמשת בהם או משתמשת בהם הרבה פחות. איך לזהות ולהיזהר ממסרים עקיפים ומניפולציות בשכנוע? אליעד כהן מסביר שכדי להימנע מנפילה במניפולציות, חשוב לשים לב אם המסר שמועבר הוא ישיר או עקיף. כאשר המסר ישיר, קל יותר לבדוק את האמיתות שלו כי האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי דבריו. לעומת זאת, כאשר המסר עקיף, הלקוח עלול להסיק מסקנות שלא ... של לשאול שאלות ולדרוש הוכחות ברורות לפני שמקבלים החלטה, כדי לוודא שלא מגיעים למסקנות מוטעות. כיצד מוכרים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להסוות חסרונות? לפעמים מוכרים אינם יכולים לומר ישירות שהמוצר שלהם טוב וזול, אולי כי זה לא נכון, ואז הם משתמשים בשכנוע עקיף. לדוגמה, הם לא אומרים המוצר ... לבדוק אם מנסים להפעיל עליך מניפולציה? לסיכום, אליעד כהן ממליץ להיות ערניים ולבדוק תמיד אם המידע שמועבר הוא ישיר או עקיף, אם נאמר בצורה מפורשת או אם הסקת ... אצל עצמך? למה חשוב לשאול שאלות ולדרוש הוכחות? מהי מניפולציית הקוזאק הנגזל? איך אפשר להבין את ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? בשפה העברית (כמו בכל שפה) ... ישיר משתמש בביטויים מוגדרים שמכוונים בדיוק למסר שרוצים להעביר, כגון הדירה הזו מתאימה לך או אתה חייב לחתום עכשיו. שכנוע עקיף לעומת זאת מעביר את אותו המסר דרך ביטויים עקיפים , כמו לומר כל שאר הדירות לא ... למכור דירה ללקוח, אפשר פשוט לומר לו הדירה הזו מתאימה לך או כדאי לך לחתום עכשיו. אין כאן שימוש ברמזים או בהטיות עקיפות, אלא אמירה חזיתית: אתה חייב ... ישיר הוא בבהירות שלו - האדם השני מבין בדיוק מה מנסים לגרום לו לעשות, ואין אפקט של ניחושים או השערות מצד השומע. מהו שכנוע עקיף ולמה לפעמים בוחרים בו? שכנוע עקיף פועל דרך הצגה עקיפה של הרעיון. לדוגמה, במקום לומר ... לך. במקום להצהיר זו המכונית הכי טובה עבורך, אומרים כל שאר המכוניות קטנות מדי, יקרות מדי, או לא חזקות מספיק. בשכנוע עקיף, האדם המשתכנע מגיע למסקנה בכוחות עצמו, כי הוא קורא בין השורות ומסיק מה כדאי לו לעשות. לעתים מעדיפים שכנוע עקיף כדי לא להיתפס כלוחצים מדי, ... קבוצות גדולות יותר, לדוגמה אנשי ארגון שטוענים שפגעו בהם, מבלי לציין שהם עצמם החלו במעשי פגיעה מלכתחילה. איך נזהרים ממסר עקיף או ממידע מטעה? כאשר שומעים טיעון כלשהו, כדאי לשים לב אם מדובר במסר ישיר (אצלנו זול יותר) או במסר עקיף (אצלם יקר יותר). מסר ישיר מאלץ את הצד השני לעמוד מאחורי דבריו, אך במסר עקיף ייתכן שאנו רק מבינים משהו ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע לא יהיה מודע אליו לחלוטין. לדוגמה, אם מישהו רוצה ... בזה. איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות? אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו אתה צריך ...
שימוש בתרופות פסיכיאטריות, תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, שימוש בכדורים, כדורים נגד דיכאון, כדורים נגד חרדה, גמילה מכדורים, נוגדי דיכאון, נוגדי חרדה
שימוש בתרופות פסיכיאטריות, תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, שימוש בכדורים, כדורים נגד דיכאון, כדורים נגד חרדה, גמילה מכדורים, נוגדי דיכאון, נוגדי חרדה
... אליעד, כאשר הפסיכולוג מפנה את המטופל לנטילת תרופות, הוא בעצם רומז באופן עקיף שהבעיה אינה נמצאת בידיו של המטפל, אלא היא נובעת מתוך מגבלותיו של המטופל. כך, במקום ... ערך מסוים בתהליך השיפור של המטופל, למרות שההסתמכות על התרופות מעידה בעקיפין כי לא ניתן היה לפתור את הבעיה באופן פסיכולוגי בלבד. מה האינטרס של הפסיכולוג בהמלצה על ... המטפל האחר אינו באמת פותר את הבעיה אלא רק מספק פתרון תרופתי. זהו למעשה מסר עקיף, שאין מישהו שיכול לפתור את הבעיה בצורה פסיכולוגית אמיתית. מה משתמע מהסכמה של המטופל ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי ... שאומרת שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה וכיוב. בקיצור, פרסומת וחומר שיווק שבאופן ישיר מנסה לגרום לנו לצרוך את המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על ... השירות הזה, הרי שאז הוא יעדיף לפנות לאותו איש מקצוע שמפרסם את אותם התכנים המקצועיים, שאינם מדברים באופן ישיר על רכישת המוצר. מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ... את המוצר ושיהיה לו טוב אם הוא ירכוש את המוצר. והמסר השיווקי, או שהוא אומר בפירוש את זה שהמוצר טוב, ושללקוח טוב לרכוש את המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: לקוח ירצה לאכול את הפיצה הכי טעימה. ולכן בשיווק ישיר נאמר באופן ישיר מסר של: הפיצה שלנו הכי טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול אותה. כאשר מהות ההבדל היא, האם המסר שאומר שהמוצר שלך טוב ללקוח, האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים ... למטבחים שלך להיות הכי טובים שיש. במקום לומר אני היועץ הכי טוב שיש, תיצור תכנים מקצועיים שיגרמו לאדם להבין שאתה הכי טוב שיש וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים. סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח ... אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש. איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה מסביר באופן ... ממנו או ממישהו אחר, מה כן נכון לעשות. כי אתה רואה עוד המון שיקולים לגבי כל פעולה וכולי. לסיכום: יש המון סוגים של חומרי שיווק. וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... להרגיש טוב אמיתי. וטוב אמיתי, הוא אהבה עצמית אמיתית, שאינה תלויה בסיבות חיצוניות כלשהן. כאשר מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי , שגורם לאדם דווקא לא לאהוב את עצמו באמת, אלא רק בגלל סיבות חיצוניות ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... ילדים ששונאים את הוריהם למרות שההורים מנסים להעניק להם אהבה ומתנות. מדוע זה קורה? אליעד מסביר כי כאשר אדם מעניק אהבה בתנאים מסוימים (למשל, באמצעות מתנות או מחמאות), הוא בעצם מעביר מסר סמוי לפיו האדם השני אינו ראוי לאהבה ...
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
... שהוא חווה בלילה. מהי מטרת החלומות? האם יש להם משמעות? אליעד גם עוסק בשאלה האם לחלומות יש משמעות מעמיקה או שהם רק תהליך ביולוגי טהור. הוא מציין כי ישנם אנשים המאמינים שלחלומות יש מסרים סמויים או שהם מצביעים על דברים לא מודעים בתודעה שלנו. אחרים טוענים כי החלום הוא רק תוצאה של עיבוד מידע מהיום הקודם, שלכאורה אין לו ... מתבוננים לעומק בחלומות שלנו, אנו יכולים להבחין במחשבות או רגשות שעשויים לעזור לנו להתמודד עם מצבים בעיתיים בחיים שלנו. זו יכולה להיות דרך להבין טוב יותר את עצמנו ואת התחושות הסמויות שמנחות את הפעולות שלנו. חלום בתוך חלום? עולם החלומות האמיתיים מהם החלומות שלנו? האם החלומות יש להם משמעות? האם כל אדם חולם? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מסר עקיף, האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מסר עקיף, דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן אישי לילדים, מאמן אישי לילדים נוער והורים בתחום מסר עקיף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8276 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 01:26:40 - wesi1