אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מסר עקיף ✔שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף?

קיימות שתי דרכים עיקריות לשכנע אנשים: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא שיטה בה אומרים לאדם בצורה ברורה מה רוצים שיעשה. למשל, אם הורה רוצה שהילד יכין שיעורים, הוא אומר לו במפורש: "לך תכין שיעורים." בדרך זו, המסר חד וברור, ואין שום מקום לבלבול או אי הבנה. האדם מבין מיד מה רוצים ממנו, וזה חוסך זמן ומאמץ. עם זאת, החיסרון המשמעותי של שכנוע ישיר הוא שהאדם עלול להתנגד ולהגיד "לא רוצה" מיד כשמבין שמנסים להשפיע עליו.

לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל אחרת לחלוטין. בשכנוע עקיף, לא אומרים לאדם מה לעשות ישירות, אלא מנסים לגרום לו לחשוב מחשבות מסוימות, שהן אלו שיגרמו לו לעשות את הפעולה הרצויה. בשיטה זו שותלים רעיונות בתודעה של האדם בצורה סמויה ומעודנים יותר, כך שהוא עלול לחשוב שהרעיונות היו שלו מלכתחילה. היתרון בשכנוע עקיף הוא שאנשים בדרך כלל פחות מתנגדים לו, כיוון שהם לא מרגישים שהכריחו אותם, אלא שהם בעצמם הגיעו למסקנה הרצויה.

איך בדיוק עובד שכנוע עקיף?

העיקרון המרכזי של שכנוע עקיף הוא קודם כל להגדיר את הפעולה שרוצים שהאדם יבצע, ואז לשאול אילו מחשבות אותו אדם צריך לחשוב על מנת שיבצע את אותה פעולה. למשל, מוכר שרוצה למכור מוצר צריך לשאול את עצמו אילו הנחות יסוד צריכות להיות ללקוח שלו כדי שיחשוב שראוי ונכון לקנות את המוצר הזה.

אך יש נקודה חשובה נוספת: לא תמיד ההנחות של המשכנע נכונות. לפעמים המוכר חושב שאם הלקוח יחשוב בדרך מסוימת הוא יקנה את המוצר, אבל בפועל יכול להיות שהלקוח בכלל יחשוב אחרת. לכן, תמיד יש לזכור שמדובר בהנחות סובייקטיביות של המשכנע.

לדוגמה, מפלגת אופוזיציה שרוצה לשכנע אנשים להצביע לה יכולה להשתמש בשכנוע ישיר ולומר: "תצביעו לנו, " או להשתמש בשכנוע עקיף ולומר: "מאוד רע במדינה." האדם ששומע שרע במדינה עשוי בעצמו להגיע למסקנה שכדאי להחליף את ההנהגה, ולכן יצביע לאופוזיציה. במקרה זה, המפלגה השתמשה בשכנוע עקיף - לא אמרה ישירות "תצביעו לנו, " אלא גרמה לאנשים להגיע למסקנה זו בעצמם.

איך ליישם שכנוע עקיף בצורה מתוחכמת יותר?

קיימים מקרים בהם השכנוע העקיף עלול להיות ברור מדי והאדם עשוי לשים לב שמנסים לשכנע אותו. לדוגמה, בתקופת בחירות, אם אומרים לאדם "מחירי הדיור גבוהים, " הוא עלול לחשוב מיד שמנסים לשכנע אותו להצביע נגד הממשלה המכהנת. במקרה כזה צריך ליישם שכנוע עוד יותר עקיף - "שכנוע עקיף לשכנוע עקיף." עושים זאת על ידי הרחקת המסר המרכזי כמה שיותר.

למשל, אפשר להגיד לאדם: "תראה איך אנשים עשירים חיים טוב, " לאחר מכן לומר לו: "גם אתה ראוי לחיות טוב, " וכך לגרום לו להגיע לבד למסקנה שרע לו ולשאוף להחליף את מי שאחראי על מצבו.

איך להבין מה אדם אחר צריך לחשוב כדי להשתכנע?

כדי לשכנע מישהו בעקיפין, חשוב קודם כל להבין איך הוא חושב. המשכנע צריך לדמיין שהוא האדם השני, ולשאול: "אם הייתי הוא, עם האמונות, הדעות, המחשבות וההנחות שלו - מה הייתי צריך לחשוב כדי לבצע פעולה מסוימת?" חשוב לשים לב לנקודת מבטו של האדם השני, ולא להניח שמה שברור למשכנע ברור גם לאחר.

הדרך לעשות זאת היא קודם כל לעשות סקירה מקיפה על האדם שרוצים לשכנע - מה טוב לו, מה רע לו, במה הוא מאמין, מה חשוב לו ומה לא. לאחר מכן, אפשר להבין מהן ההנחות שאם אותו אדם יחשוב עליהן, הוא יגיע לבד למסקנה הרצויה.

למה חשוב לבדוק...
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטת שכנוע והנושא הוא נושא של שכנוע ישיר ושכנוע עקיף, מה זה שכנוע ישיר ומה זה שכנוע עקיף. שכנוע ישיר זה לבוא לבן אדם שרוצים שהוא יעשה פעולה מסוימת ואומרים לו "אנחנו רוצים שתעשה פעולה מסוימת", רוצים שהילד יכין שיעורים אומרים לו "לך תכין שיעורים" זה נקרא שכנוע ישיר. זאת אומרת בצורה ישירה מנסים להגיד לו את מה שרוצים שהוא יעשה שיקנה, שימכור שיחשוב.

אוקי יחד עם זאת יש דבר שנקרא שכנוע עקיף, מה זה אומר שכנוע עקיף זה אומר שאנחנו לא באים בצורה ישירה לבן אדם ואומרים לו את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב או שיעשה וכו' אנחנו בעצם עושים פעולות אחרות ואנחנו מנסים לשכנע אותו בדברים אחרים שבאמצעותם אם הוא ישתכנע בהם אז בעצם הוא ישתכנע בדבר שאותו אנחנו רוצים שהוא יחשוב.

מה היתרונות והחסרונות של שכנוע ישיר ושל שכנוע עקיף בקצרה, בשכנוע ישיר הבן אדם מבין בדיוק מה רוצים ממנו אין סיכוי שהוא יתבלבל, לפעמים זה הרבה יותר פשוט אומרים לו פשוט "כדאי לך לעשות ככה בשביל ככה וככה" וזהו מאוד פשוט אמרנו לו את מה שאנחנו רוצים שכנענו אותו בצורה ישירה בזה נגמר הדיון. לעומת זאת אם אנחנו נדבר איתו בצורה עקיפה לא בטוח שהוא יבין לא בטוח שזה יעזור, זה יכול לקחת הרבה יותר זמן, זה הרבה יותר מסובך וכו'.

יחד עם זאת יש גם יתרונות בשכנוע עקיף, למה כי כאשר באים לשכנע בן אדם בצורה ישירה "תקשיב תעשה ככה וככה" הרבה פעמים הוא יגיד "לא רוצה" ולכן אם נעשה את זה בצורה מתוחכמת, אם עושים את זה בצורה מתוחכמת שמשכנעים אותו בשכנוע עקיף, נסביר בדיור מה זה אומר אז במקרים כאלה הבן אדם לפעמים יש לו פחות התנגדות להשתכנע ואז הרבה פעמים הוא עוד בכלל חושב כשהוא מתחיל לחשוב אחרי שעושים לו את השכנוע העקיף בצורה טובה והוא מתחיל לחשוב שהוא רוצה לעשות את מה שמלכתחילה רצינו שהוא יעשה הוא עוד מתחיל לחשוב שהוא בכלל רצה לעשות את זה למרות שאנחנו שתלנו לו את המחשבה לעשות את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה ובזכות השכנוע העקיף.

עכשיו מה העיקרון של שכנוע עקיף, איך עובד שכנוע עקיף ואיך לעשות שכנוע עקיף ואיך להצליח בשכנוע עקיף וכו', אז זה עובד ככה שכנוע עקיף פירושו לוקחים פעולה שרוצים שהבן אדם יעשה אותה, אוקי אנחנו רוצים שבן אדם מסוים יעשה פעולה מסוימת, עכשיו מה שהבן אדם צריך לשאול את עצמו המוכר שרוצה למכור את המוצר הוא צריך לשאול את עצמו, איזה מחשבות הבן אדם לדעתי כמוכר "איזה דברים אני כמוכר חושב שהלקוח שלי צריך לחשוב בשביל שהוא יקנה את המוצר הזה, בשביל שהוא יעשה את הפעולה הזאת?" איזה דברים, במילים אחרות זה לשאול "מה הנחות היסוד שאני כמוכר מניח שהלקוח צריך להניח אותם כדי לקנות את המוצר, כדי לעשות את הפעולה".

ותשימו לב שאני מחדד פה שכשבן אדם שואל את עצמו "מה הנחות היסוד שהוא הלקוח צריך להניח בשביל שהוא יעשה ככה וככה" הדיון הזה כולו מתרחש במוחו של המוכר, זאת אומרת זה המוכר שאם הלקוח תהיה לו הנחת יסוד כזאת וכזאת אז הוא יעשה ככה וככה וזה לא בהכרח בטוח נכון גם את זה המוכר צריך לזכור ולכן כל הנושא הזה הוא סובייקטיבי בראש של המוכר. אוקי כי לפעמים בן אדם "כן הנה אני מנסה לשכנע אותו בצורה עקיפה וזה לא עובד", למה זה לא עובד כי אתה מניח שהוא צריך להניח ככה וככה בשביל לעשות ככה וככה, יכול להיות שהוא בכלל צריך להניח דבר אחר יכול להיות שאם הוא בכלל יניח ככה אז הוא יעשה הפוך, יכול להיות מלא רעיונות אבל בגדול הרעיון הוא כדלקמן כך את הפעולה שאתה רוצה שהבן אדם יעשה ובתור שלב ראשון תשאל את עצמך "מה הרעיון שהבן אדם לדעתי צריך לחשוב אותו כדי שהוא יעשה את הפעולה הזאת" ואז תרשום "הוא צריך לחשוב ככה וככה".

עכשיו תשאל את עצמך את השאלה הבאה "מה הסיבות לדעתך שבגללן אותו בן אדם יכול לחשוב ככה וככה" או "איזה דברים אם הוא יחשוב אותם הם יכריחו אותו לחשוב את המחשבה שתוביל אותו לבצע את המשימה" ואז בהנחה שמצאנו את ההנחות יסוד ואת הרעיונות הבסיסיים שהבן אדם צריך לחשוב אותם כדי שהם יגרמו לו לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב כדי שיעשה את מה שהוא יעשה, אז מתחילים לשכנע אותו ברעיונות הבסיסיים האלה. לדוגמה נגיד שמפלגת האופוזיציה נגיד שהיא רוצה לשכנע את העם להצביע לה, מה יגרום לעם להצביע לאופוזיציה, מפלגת האופוזיציה אם היא תגיד "תצביעו לנו" זה נקרא שכנוע ישיר אם היא תגיד "מאוד רע במדינה הזאת" זה שכנוע עקיף, למה כי אם מאוד רע במדינה הזאת מי אשם בזה ההנהגה, "ההנהגה שלנו בואו נחליף אותה למי, לאופוזיציה".

זה בעצם שכנוע עקיף משכנעים את האנשים שרע, אני לא אומר שכרגע לא רע ואני לא אומר שכרגע טוב זה נושא אחר אבל בגדול זה שכנוע עקיף. אם בן אדם יניח שהמצב שלו רע אז הוא יגיד "רגע למה רע לי? אני לא רוצה את זה, מי אחראי לזה שרע? האחראים, מי אחראי? ראש הממשלה אחראי אז בא נחליף אותו למישהו אחר". שכנוע ישיר ושכנוע עקיף אז עוד פעם לוקחים את הרעיונות שרוצים שהבן אדם יחשוב אותו, שואלים מה הנחות היסוד שאותם הוא צריך לחשוב כדי לעשות את הפעולה ומנסים לשכנע אותו בהם. עכשיו לפעמים יש מצבים שבהם אם בן אדם יבואו לשכנע אותו בשכנוע עקיף הוא יעלה על זה שמנסים לשכנע אותו בשכנוע עקיף. לדוגמה נגיד ניקח את הדוגמה הזאת עם האופוזיציה אם נגיד יבואו לבן אדם ויגידו לו "תקשיב תראה מחירי הדיור הם מאוד גבוהים, תראה מאוד רע לך" וזה בדיוק יהיה בסמוך לתקופת הבחירות, הוא יגיד "מה הם מנסים לשכנע אותי שאני לא יצביע לביבי" נגיד.

זאת אומרת הבן אדם כבר עשה את החישוב בראש, עשה אחד ועוד אחד, הוא אומר "רגע אם עכשיו הוא משכנע אותי ברעיונות האלה", הבן אדם במוח כשאומרים לו "זה רעיון" לפעמים הוא "מספיק חכם" להגיד "רגע אם אני אחשוב ככה מה יקרה ואם אני אחשוב ככה מה יקרה" ואז הוא כבר מהר מאוד קולט הוא אומר "רגע אתה מנסה לשכנע אותי ככה אבל אם אני אשתכנע שככה אז אני כבר אצטרך לעשות ככה וככה, לא אל תשכנע אותי אל תגיד לי כזה דבר". מה עושים במקרה כזה שאנחנו חושבים שהשכנוע העקיף לא יעבוד? עושים את זה בשכנוע עוד יותר עקיף, זאת אומרת אנחנו צריכים לבדוק איזה דברים בן אדם צריך לחשוב, מה הנחות היסוד שבן אדם צריך לחשוב כדי שהן יגרמו לו לחשוב הנחות יסוד מסוימות שיגרמו לו לחשוב את מה שאנחנו רוצים בסוף שהוא יחשוב.

פה לצורך העניין יש את מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה, מה שהוא יעשה תלוי במה שהוא יחשוב, מה שהוא יחשוב תלוי במה שהוא יחשוב לפני כן שיגרום לו לחשוב את זה ואז נשכנע אותו בזה כדי שהוא יחשוב את זה כדי שהוא יעשה את זה. ואם אנחנו חושבים שלשכנע אותו במה שעומד פה הוא יקלוט את זה שאנחנו מנסים לשכנע אותו לעשות את הפעולה הזאת או לחשוב את המחשבה הזאת, מה אנחנו נעשה? אנחנו נשאל מה הנחות היסוד שצריכות להיות פה שהן יגרמו לו להניח את ההנחות היסוד האלה שהן יגרמו לו לחשוב את המחשבה הזאת שהיא תגרום לו לעשות את הפעולה הזאת וכן הלאה עושים שכנוע עקיף לשכנוע עקיף, מרחיקים את המסרים כאילו מהדבר המרכזי.

לדוגמה נגיד בסיפור של הדירות ואז נגיד לבן אדם "תראה איך האנשים חיים מאוד טוב בדירות", נגיד אנשים מאוד עשירים ואז אוטומטית הבן אדם יגיד "רגע תראה אם הם חיים ככה", ואז נגיד לו דבר נוסף " תראה גם זכותך לחיות טוב" ואז הוא אומר "רגע זכותי לחיות טוב שמה זה נקרא לחיות טוב, אני לא יכול לחיות טוב רע לי, רע לי שלטון, שלטון בא נחליף אותו, נחליף אותו אופוזיציה". אוקי זאת אומרת מביאים רעיונות מסוימים שיגרמו לבן אדם לחשוב רעיונות מסוימים שיגרמו לו לחשוב דברים מסוימים. עכשיו נשאלת השאלה בעצם איך בן אדם, אחרי שהבנו מה זה שכנוע עקיף בהנחה שהבנו, איך בן אדם יכול לדעת מה הנחות היסוד שבן אדם אחר צריך לחשוב אותם כדי לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב? אז התשובה יש פה כמה היבטים לשאלה הזאת.

דבר ראשון בן אדם מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להיכנס לראש של הבן אדם השני, לשאול את עצמו "אם אני הייתי הוא מה אני חושב אם הייתי הוא", את מי אתה רוצה לשכנע? אותו, תשאל את עצמך "אם הייתי הוא במצבו בתפיסתו בחייו, בדעותיו ברעיונותיו ובמחשבותיו אם אני הייתי הוא לפי הרעיונות שלו, לפי הדעות שלו מה אני חושב שאם הייתי הוא שהייתי צריך לחשוב כדי לחשוב דבר מסוים". זאת אומרת צריך הדברים האלה להיות מנקודת המבט של הבן אדם השני כי הרבה פעמים הבן אדם אומר "אוקי אם אני הייתי רוצה לעשות את זה הייתי צריך לחשוב ככה וככה, אדוני אבל הוא בכלל בן אדם אחר", אתה צריך להגיד לפי החשיבה שלו מה אתה חושב שלפי החשיבה שלו הוא צריך לחשוב כדי לחשוב ככה וככה.

אוקי זה דבר ראשון, זאת אומרת כלל ראשון תנסה להיכנס לראש של הבן אדם השני, תנסה לדמיין שאתה זה הוא תנסה להבין קודם כל מי הוא בכלל מה הוא מאמין מה הוא חושב, מה טוב בעיניו מה רע בעיניו, מה היתרונות שלו מה החסרונות שלו, מה הדעות הקדומות שלו תעשה סקירה של הלקוח של הבן אדם שקונה את המוצר, תנסה להיכנס לראש שלו תנסה לדמיין שאתה זה הוא ועכשיו תתאר לעצמך "אם הייתי הוא מה לדעתי היה יכול לגרום לי כהוא לעשות את הדבר הזה, לחשוב את הדבר הזה". אוקי זה דבר ראשון זאת אומרת לנסות להיכנס לראש של הבן אדם השני.

ועכשיו הדבר העוד יותר חשוב שהוא המפתח לכל הסיפור הזה הוא כדלקמן, בן אדם שרוצה לשפר את יכולת השכנוע שלו ולהגדיל את הסיכוי שלו לשכנע בשכנוע עקיף כל מיני רעיונות שונים מה שהוא צריך לעשות זה לקחת את הדברים שהוא בעצמו חושב שהם נכונים ולשאול את עצמו "למה אני חושב שזה נכון, מי אמר אולי זה לא כך אולי זה הפוך, מי החליט אולי זה הפוך". בן אדם חושב שטוב שזה שככה וככה זה טוב זה ושככה וככה זה רע, זה שככה וככה זה חכם וזה זה טיפש, בן אדם צריך לשאול את עצמו "למה אני חושב את זה?" שירשום על נייר "כי ככה וככה", עכשיו הוא צריך לשאול את עצמו "רגע ולמה ככה וככה, מי אמר שככה וככה מי אמר שזה נכון, אולי זה גם לא נכון? מה זאת אומרת זה נכון כי ככה וככה וזה נכון כי ככה וככה". אוקי אם בן אדם רוצה עוד יותר " ומי אמר שזה עצמו נכון אולי ככה וככה" וללכת אחורה ואחורה.

ככל שבן אדם עושה את זה יותר, ככל שבן אדם בודק יותר את ההנחות יסוד של עצמו בן אדם בודק "למה אני עצמי חושב ככה וככה? בגלל זה וזה, ולמה אני חושב זה וזה? אולי זה וזה לא נכון, מי אמר שזה נכון אולי ההפך הוא הנכון. אולי, מה אני חושב? נכון, אולי הפוך אולי זה בדיוק הפוך". ככל שבן אדם בודק יותר את הדברים האלה הוא בודק יותר את ההנחות יסוד של עצמו ככה הוא מתחיל לקבל הבנה מעמיקה יותר על איך עובדים רעיונות ואז הוא יודע "הרעיון הזה מוביל לרעיון הזה, הרעיון הזה מוביל לרעיון הזה", ואז אם הוא רוצה למכור למישהו רעיון הוא שואל את עצמו "רגע איזה רעיונות מובילים לרעיון הזה? יפה הרעיונות האלה אז בוא נקדם את הרעיונות האלה ואז נמכור לו את הרעיון ההוא".

עכשיו עוד דבר שצריך לשים לב בנושא הזה, כאשר בן אדם שואל את עצמו "למה אני חושב ככה וככה?" ואז הוא מקבל "אני חושב ככה וככה כי ככה וככה" מסיבות כאלה ואחרות לכן חושב ככה וככה. עכשיו בן אדם צריך לשאול את עצמו את השאלה הבאה, זה דומה למה שאמרתי קודם אבל שונה טיפה, בן אדם צריך לשאול את עצמו "האם זה שאני מניח את הנחת היסוד 1,2,3,4,5 האם זה מחייב אותי להסיק את המסקנה שהסקתי או לא מחייב אותי? אם זה מחייב אותי למה זה מחייב אותי אולי זה לא מחייב אותי". כי הרבה פעמים בן אדם אומר "אוקי אני חושב את זה בגלל שאני חושב את זה אבל אם זה שאני חושב את הנחת היסוד הזאת האם זה מחייב אותי לחשוב ככה וככה או שזה רק מאפשר לי, או שזה רק מעודד אותי לחשוב ככה וככה".

למה אני, עכשיו אליעד, למה אני אומר את הנושא הזה כי בן אדם יכול בעצם ללמוד על הנחות יסוד ואז לעשות השלכה לבן אדם השני והשלכה שהוא עושה לבן אדם השני היא לא תהיה נכונה כי אצל הבן אדם השני זה לא עובד ואז הבן אדם אומר לעצמו "רגע אבל מה אם אני חושב ככה וזה גרם לי להסיק את המסקנה הזאת והזאת, למה הבן אדם השני למרות שהוא חושב ככה אז זה לא גורם לו להסיק את המסקנה הזאת שרציתי שהוא יסיק?", תשובה כי הנחת היסוד שחשבת שהובילה אותך למסקנה הנחת היסוד...
צריך לחשוב טיפש להשפיע כדאי לחשוב ממשלה שלום שיטה לשכנוע תודעה הצלחה בשכנוע עקיף מה שאתה רוצה חיים איך לגרום איך לגרום לאנשים איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לחשוב איך לגרום למישהו לחשוב משהו איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לחשוב איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע מישהו איך לשתול איך לשתול מחשבות איך שותלים מחשבות השפעה גלויה השפעה סמויה כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לאנשים לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לחשוב לגרום לו לגרום לו לחשוב לגרום למישהו לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב משהו לגרום למישהי לגרום למישהי לחשוב להשפיע להשפיע על אנשים לחשוב למכור למכור מוצר למכור מוצרים לשכנע לשכנע אנשים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לחשוב לשכנע מישהו לחשוב משהו לשתול לשתול מחשבות לתת מודע מודעות מוצר מחשבות מכירה גלויה מכירה ישירה מכירה סמויה מכירה עקיפה מסר מסר גלוי מסר ישיר מסר לתת מודע מסר סמוי מסר עקיף מסר תת הכרתי מסרים גלויים מסרים סמויים שותלים מחשבות שיווק גלוי שיווק ישיר שיווק סמוי שיווק עקיף שכנוע שכנוע גלוי שכנוע ישיר שכנוע סמוי שכנוע עקיף שתילת מחשבות תת הכרתי תת מודע
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
... הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר מהם הטעויות בהעברת מסרים ואיך להימנע מהן? כשאנחנו מנסים להעביר מסר כלשהו, חשוב להבין כי כל מילה שאנו אומרים נושאת עמה לא רק את המשמעות ... מישהו אומר משהו? איך לנתח טקסטים? איך לקרוא בין השורות? איך לזהות מסרים סמויים? איך לגרום למישהו לא להטיל ספק? איך לגרום למישהו להאמין לך? ...
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
גישור משפחתי, פתרון סכסוכים, גישור קונפליקט במשפחה, לגשר בין אנשים, בעיות במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי
... במשפחה, קצר בתקשורת, בעיות בתקשורת, הורים וילדים, חינוך ילדים, מערכות יחסים, מגשר משפחתי, אימון משפחתי מהם סימנים ומסרים עקיפים בתקשורת בין אנשים? במסגרת השיחה על גישור משפחתי ופתרון סכסוכים, אליעד כהן עוסק בצורה מעמיקה בתופעה נפוצה אך סמויה של תקשורת עקיפה והעברת מסרים בצורה מרומזת. הוא מסביר כי אנשים רבים אינם מבטאים את רצונם באופן ישיר, אלא מעבירים מסרים בדרכים עקיפות, לעיתים במודע ולעיתים באופן בלתי מודע. לדוגמה, אדם שנמצא בבית חשוך ביום שבת, רוצה שגוי ידליק לו את האור. במקום להגיד זאת ישירות, הוא יאמר משפט עקיף כמו חשוך כאן, מתוך תקווה שהאדם השני יבין וידליק את האור בעצמו. זוהי דוגמה קלאסית של מסר עקיף שמטרתו לגרום לאחר לפעול בלי לומר זאת במפורש. אליעד כהן מוסיף דוגמה נוספת מתחום המכירות, שבה איש מכירות לא אומר ללקוח במפורש תקנה את המוצר, אלא משתמש בטכניקות עקיפות כמו הצגת סיפורים או מגזינים רלוונטיים ליד הלקוח, על מנת לעורר בו עניין ... כאילו יש כאן כוונה נסתרת או רמז ספציפי. האם אנשים תמיד מודעים למסרים שהם מעבירים? אליעד כהן מסביר כי לא תמיד האדם שמוסר מסר עקיף עושה זאת במודע. לפעמים האדם מעביר מסרים סמויים בכוונה, ולעיתים מדובר בתהליך בלתי מודע לחלוטין. הוא מביא דוגמה מעולם הקסמים, בו קוסם יכול לגרום לאדם לחשוב על מספר מסוים על ידי הטמעת המספר בתודעתו בצורה סמויה במהלך המופע, כך שאותו אדם בטוח שהוא חשב על המספר בעצמו. כמו כן, קיימת ... שזה לא בהכרח אומר שהפרשנות של אותו אדם נכונה, אלא שהפרשנות נובעת מתפיסת עולם סובייקטיבית. למה נוצר קושי להבין מסרים עקיפים? אחד הגורמים לקושי הוא חוסר דיוק בתקשורת. אליעד מביא דוגמה של שיחה בין בן ... להבהיר במדויק איזה חלק הוא מבין ואיזה לא. בצורה כזו, השיחה מתבהרת ונמנע קצר תקשורתי. מהי הדרך הנכונה להתמודד עם מסרים עקיפים וסימנים? הפתרון שאליעד מציע הוא פשוט וברור: על כל אדם לשאול את עצמו קודם כל ... הכוונה שמאחורי המסר. אם הוא לא בטוח, עליו להכיר בכך שהוא לא בטוח, ולא להניח הנחות שווא. אם אדם חושד שהצד השני מעביר לו מסר עקיף, עליו לברר ישירות במקום לפתח תיאוריות לא מבוססות. אליעד מסביר שלעתים ... תהפוך להרבה יותר ברורה ופשוטה. הוא נותן דוגמה מפורטת שבה אישה שמה כוס על שולחן בצורה מסוימת. אם האדם השני חושד שזה סימן סמוי, במקום לומר אני לא יודעת על מה אתה מדבר, עליה לומר בפשטות: אני מבינה שאתה ... תקשורת מדויקת כזו יוצרת אמינות, ומונעת יצירת מתח מיותר בין אנשים. לסיום, אליעד כהן מבהיר כי גם אם אנשים משתמשים במסרים עקיפים כחלק מחייהם, ההכרה בקיומם, היכולת לפרש אותם נכון, והיכולת לנהל דיאלוג מדויק ... הם המפתח לפתרון סכסוכים משפחתיים, שיפור מערכות יחסים ומניעת בעיות בתקשורת בין הורים לילדים ובין בני זוג. איך להבין מסרים עקיפים? מה עושים כשיש קצר בתקשורת במשפחה? מה זה NLP? איך לדייק בדיבור? כיצד להתמודד עם פרשנויות שגויות? איך למנוע סכסוכים משפחתיים? מהם סימנים סמויים בתקשורת? ...
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
איך למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... למכור? איך לשכנע? שכנוע מוסווה, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, מסר סמוי, מסר גלוי, שיטות מניפולציה, מניפולציות, העברת מסרים, זעקת הקוזאק הנגזל, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות מה ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? אליעד כהן מסביר כי קיימות שתי שיטות עיקריות לשכנוע: שכנוע ישיר ושכנוע עקיף. שכנוע ישיר הוא כשאומרים לאדם בצורה מפורשת וברורה את מה שרוצים ממנו או מה הוא צריך לעשות. לעומת זאת, שכנוע עקיף פועל בדרך סמויה יותר, כאשר המסר לא נאמר במפורש אלא בצורה עקיפה, כך שהאדם יסיק בעצמו את המסקנה הרצויה. לדוגמה, בשכנוע ישיר אומרים הדירה הזו מתאימה לך או אתה חייב לקנות את הרכב הזה. בשכנוע עקיף אומרים כל שאר הדירות לא מתאימות לך או הרכבים האחרים קטנים מדי או יקרים מדי עבורך, מה שמוביל את האדם להסיק שהדירה או הרכב שעליהם מדובר הם הטובים ביותר עבורו. למה לבחור בשכנוע עקיף ולא בשכנוע ישיר? לפעמים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להימנע מלחץ ישיר או להסתיר מידע. בשכנוע עקיף האדם לא מרגיש שמופעל עליו לחץ, כי הוא חושב שהגיע להחלטה בכוחות עצמו. כך, לדוגמה, כשאומרים ללקוח לא כדאי לך לדחות את החתימה, הוא בעצם מבין לבד שכדאי לו לחתום עכשיו, בלי להרגיש שמפעילים עליו לחץ ישיר. בנוסף, בשכנוע עקיף קל יותר להסתיר חסרונות במוצר או במידע שמנסים להציג, לעומת שכנוע ישיר בו חייבים לעמוד באופן ברור ומדויק מאחורי ההצהרות. איך נוצרת מניפולציה על ידי הצגת חסרונות של מתחרים? ... משמרים, למרות שבמציאות המתחרה כלל לא משתמשת בהם או משתמשת בהם הרבה פחות. איך לזהות ולהיזהר ממסרים עקיפים ומניפולציות בשכנוע? אליעד כהן מסביר שכדי להימנע מנפילה במניפולציות, חשוב לשים לב אם המסר שמועבר הוא ישיר או עקיף. כאשר המסר ישיר, קל יותר לבדוק את האמיתות שלו כי האדם שמדבר מחויב לעמוד מאחורי דבריו. לעומת זאת, כאשר המסר עקיף, הלקוח עלול להסיק מסקנות שלא נאמרו במפורש, וייתכן שהן בכלל אינן נכונות. לדוגמה, אם נאמר אצלם יקר, זה לא אומר בהכרח שאצל הדובר המחיר נמוך. יש לבדוק היטב את העובדות ולא להניח ... ולדרוש הוכחות ברורות לפני שמקבלים החלטה, כדי לוודא שלא מגיעים למסקנות מוטעות. כיצד מוכרים משתמשים בשכנוע עקיף כדי להסוות חסרונות? לפעמים מוכרים אינם יכולים לומר ישירות שהמוצר שלהם טוב וזול, אולי כי זה לא נכון, ואז הם משתמשים בשכנוע עקיף. לדוגמה, הם לא אומרים המוצר שלי זול, אלא אומרים המוצרים האחרים יקרים ולא שווים את הכסף. הלקוח מסיק לבד שהמוצר של הדובר זול וטוב, למרות שזה לא נאמר ישירות, ולמרות שהמציאות ... עליך מניפולציה? לסיכום, אליעד כהן ממליץ להיות ערניים ולבדוק תמיד אם המידע שמועבר הוא ישיר או עקיף, אם נאמר בצורה מפורשת או אם הסקת את זה לבד. חשוב לבדוק האם ההצהרות הן נכונות עובדתית, והאם המסקנות שהסקת הן מבוססות או שהן רק פרשנות שלך. כך, כאשר מוכר אומר התחזוקה אצל אחרים ... לשאול שאלות ולדרוש הוכחות? מהי מניפולציית הקוזאק הנגזל? איך אפשר להבין את ההבדל בין שכנוע ישיר לשכנוע עקיף? בשפה העברית (כמו בכל שפה) יש מילים שמתארות דברים, למשל זול, יקר, מומלץ, יפה או חכם. מילים כאלו רק מוסיפות תיאור או דעת על דבר מסוים בלי להגדיר אותו באופן חד משמעי. לעומת ... מוגדרים שמכוונים בדיוק למסר שרוצים להעביר, כגון הדירה הזו מתאימה לך או אתה חייב לחתום עכשיו. שכנוע עקיף לעומת זאת מעביר את אותו המסר דרך ביטויים עקיפים, כמו לומר כל שאר הדירות לא מתאימות לך, ודרכו לגרום לאדם להבין לבד שהדירה הספציפית הזו כן מתאימה. איך נראה שכנוע ישיר ואיפה פוגשים אותו? בשכנוע ישיר, הרעיון הוא לומר באופן ישיר ... אפשר פשוט לומר לו הדירה הזו מתאימה לך או כדאי לך לחתום עכשיו. אין כאן שימוש ברמזים או בהטיות עקיפות, אלא אמירה חזיתית: אתה חייב לקנות, אתה חייב לחתום, וכדומה. היתרון של שכנוע ישיר הוא בבהירות שלו - האדם השני מבין בדיוק מה מנסים לגרום לו לעשות, ואין אפקט של ניחושים או השערות מצד השומע. מהו שכנוע עקיף ולמה לפעמים בוחרים בו? שכנוע עקיף פועל דרך הצגה עקיפה של הרעיון. לדוגמה, במקום לומר כדאי לך לקנות את הדירה הזו, אומרים כל שאר הדירות לא מתאימות לך. במקום להצהיר זו המכונית הכי טובה עבורך, אומרים כל שאר המכוניות קטנות מדי, יקרות מדי, או לא חזקות מספיק. בשכנוע עקיף, האדם המשתכנע מגיע למסקנה בכוחות עצמו, כי הוא קורא בין השורות ומסיק מה כדאי לו לעשות. לעתים מעדיפים שכנוע עקיף כדי לא להיתפס כלוחצים מדי, או כדי להסתיר מידע (ואפילו לסלף אותו, כפי שיוצג בדוגמאות של המניפולציות). אילו דוגמאות מראות איך נוצרת מניפולציה באמצעות הצגת חסרונות אצל האחר? ... לדוגמה אנשי ארגון שטוענים שפגעו בהם, מבלי לציין שהם עצמם החלו במעשי פגיעה מלכתחילה. איך נזהרים ממסר עקיף או ממידע מטעה? כאשר שומעים טיעון כלשהו, כדאי לשים לב אם מדובר במסר ישיר (אצלנו זול יותר) או במסר עקיף (אצלם יקר יותר). מסר ישיר מאלץ את הצד השני לעמוד מאחורי דבריו, אך במסר עקיף ייתכן שאנו רק מבינים משהו שלא נאמר במפורש, ואולי זהו הבנה שלנו בלבד ולא אמת עובדתית. חשוב לבחון אם באמת נאמר שרכב מסוים זול, או שרק נאמר הרכבים האחרים יקרים. ייתכן שזה אומר ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה מתוחכמת או לצורך העברת מסר עקיף שהשומע לא יהיה מודע אליו לחלוטין. לדוגמה, אם מישהו רוצה להשמיץ קבוצה מסוימת של אנשים, הוא יכול להגיד: ... לא בטוח בזה. איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות? אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו אתה צריך לעשות שיעורים, ויודעים שהוא יתנגד, ניתן ...
שימוש בתרופות פסיכיאטריות, תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, שימוש בכדורים, כדורים נגד דיכאון, כדורים נגד חרדה, גמילה מכדורים, נוגדי דיכאון, נוגדי חרדה
שימוש בתרופות פסיכיאטריות, תרופות נגד חרדה, תרופות נגד דיכאון, טיפול פסיכולוגי, טיפול פסיכיאטרי, שימוש בכדורים, כדורים נגד דיכאון, כדורים נגד חרדה, גמילה מכדורים, נוגדי דיכאון, נוגדי חרדה
... או של המטופל? לדברי אליעד, כאשר הפסיכולוג מפנה את המטופל לנטילת תרופות, הוא בעצם רומז באופן עקיף שהבעיה אינה נמצאת בידיו של המטפל, אלא היא נובעת מתוך מגבלותיו של המטופל. כך, במקום להכיר בכך שהמטפל אינו יודע כיצד לפתור את הבעיה, הוא למעשה קובע שהבעיה היא בלתי ... הוא עדיין נתפס כבעל ערך מסוים בתהליך השיפור של המטופל, למרות שההסתמכות על התרופות מעידה בעקיפין כי לא ניתן היה לפתור את הבעיה באופן פסיכולוגי בלבד. מה האינטרס של הפסיכולוג בהמלצה על תרופות פסיכיאטריות? אליעד מדגיש את הנקודה שהאינטרס המרכזי של הפסיכולוג או המטפל ... למעשה הוא קובע שגם המטפל האחר אינו באמת פותר את הבעיה אלא רק מספק פתרון תרופתי. זהו למעשה מסר עקיף, שאין מישהו שיכול לפתור את הבעיה בצורה פסיכולוגית אמיתית. מה משתמע מהסכמה של המטופל לקחת תרופות? לפי אליעד, כאשר המטופל מסכים ליטול תרופות בעקבות המלצת הפסיכולוג, ...
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
איך לגרום למישהו להעריך אותך? איך לא להילקח כמובן מאליו? האם לספר שהתאמצת לעזור? האם לספר שהיה לך קשה לתת? איך לגרום למישהו להרגיש מחויב אליך? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לעשות למישהו טוב?
... כאהבה בלתי מותנית. מצד שני, קיים סיכון הפוך - כאשר אדם מגלה לבן הזוג או לחברו עד כמה הוא התאמצ למענו, הוא עלול לשדר לו בתת - מודע שהוא בעצם סבל מאוד, ובכך בעצם להעביר מסר עקיף של אתה עשית לי רע כשביקשת ממני עזרה. לדוגמה, אם הילדה שלך מגיעה לעזור לך ואומרת שהגיעה חולה במיוחד בשבילך, אתה עלול ...
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות וכאן אסביר לגבי סוגים שונים של חומרי שיווק. איזה ... המוצר שאותו היא מפרסמת. שיווק בשכנוע עקיף כמו כן יש סוג נוסף של חומרי שיווק, שהוא לא מדבר בשום צורה על מסר שאומר בא תקנה את המוצר. ... מה ההבדל בין שיווק ישיר לבין שיווק עקיף? אז ברמת העיקרון, הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שהמוצר טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר ... המוצר וכולי, או שהוא אומר את זה בצורה עקיפה, שגורמת ללקוח להסיק מעצמו ולהבין מעצמו שהמוצר הוא טוב ושכדאי לו לרכוש את המוצר. לדוגמה: ... טעימה שיש - בא לאכול אותה. אבל בשיווק עקיף אנחנו ניצור תוכן שיווקי שיגרום ללקוח להבין מעצמו, שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש ושכדאי לו לאכול ... האם הוא נאמר בצורה ישירה, או בצורה עקיפה שהלקוח מבין את זה מעצמו. איך להפוך שיווק ישיר לשיווק עקיף? ואיך לדוגמה נעביר מסר עקיף שהפיצה שלנו הכי טעימה שיש? תשובה: ניצור לדוגמה סרטונים והסברים שמראים איך מכינים את הפיצה ... וכולי. מה עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? ומה עדיף, האם עדיף שיווק ישיר או שיווק עקיף? האם עדיף שכנוע ישיר או שכנוע עקיף? האם עדיף שכנוע גלוי או שכנוע סמוי? האם עדיף מסר גלוי או מסר סמוי? האם עדיף שיווק גלוי או שיווק סמוי? האם עדיף מכירה גלויה או מכירה סמויה? אלו כמובן נושאים שלמים בפני עצמם שכבר הסברתי אותם במקומות אחרים. סוגים של חומרי שיווק עקיף - 3 סוגים של חומרים מקצועיים - סוגים של חומרי שיווק מקצועיים והפעם אדבר על יצירת תכנים שיווקיים מהסוג של שיווק עקיף שיווק סמוי, שבו מפרסמים תכנים שיווקיים וחומרים מקצועיים, שאמורים לגרום לצרכן להבין באופן עקיף שאתה איש מקצוע וכולי. ואסביר, על כמה סוגים של חומרי שיווק עקיף סוגים של חומרי מכירה סמויה וכולי. אז ישנם כל מיני סוגים של חומרי שיווק עקיף, וכאן אדבר על חומרי שיווק עקיף, שעוסקים בהפצת חומר מקצועי לצרכנים, שאמורים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין, שאתה איש מקצוע. ... שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה מסביר באופן עקרוני, על טעויות של אנשי ... וכאן דיברנו על סוג של חומרי שיווק עקיף, שבהם מעבירים מידע מקצועי ללקוח, שאמור לגרום ללקוח לסמוך עליך ולהבין שאתה איש מקצוע ולרצות ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... אך כל אדם רוצה גם, להרגיש טוב אמיתי. וטוב אמיתי, הוא אהבה עצמית אמיתית, שאינה תלויה בסיבות חיצוניות כלשהן. כאשר מחמיאים למישהו על משהו חיצוני, למרות שזה טוב ויפה ונחמד, עדיין יש כאן גם מסר סמוי , שגורם לאדם דווקא לא ...
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
הספר להצליח בכוח המחשבה - לאהוב + להתאהב - לגרום לאהוב אותך + להתאהב בך + ליצור אהבה אמיתית
... זה קורה? אליעד מסביר כי כאשר אדם מעניק אהבה בתנאים מסוימים (למשל, באמצעות מתנות או מחמאות), הוא בעצם מעביר מסר סמוי לפיו האדם השני אינו ראוי לאהבה ללא סיבה. הוא נותן ...
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
חלומות, חלום בתוך חלום, הספר להיות אלוהים, עולם החלומות, שינה
... לא מודעת, וזה נובע מהחלום שהוא חווה בלילה. מהי מטרת החלומות? האם יש להם משמעות? אליעד גם עוסק בשאלה האם לחלומות יש משמעות מעמיקה או שהם רק תהליך ביולוגי טהור. הוא מציין כי ישנם אנשים המאמינים שלחלומות יש מסרים סמויים או שהם מצביעים על דברים לא מודעים ... החלומות שלנו. לפעמים, כשאנחנו מתבוננים לעומק בחלומות שלנו, אנו יכולים להבחין במחשבות או רגשות שעשויים לעזור לנו להתמודד עם מצבים בעיתיים בחיים שלנו. זו יכולה להיות דרך להבין טוב יותר את עצמנו ואת התחושות הסמויות שמנחות את הפעולות שלנו. חלום בתוך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, איך לשכנע אנשים? איך למכור מוצר? איך לגרום למישהו לחשוב משהו? איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבות? מסר תת הכרתי, מסר לתת מודע, איך להשפיע על אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מסר עקיף, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מסר עקיף, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, אימון אישי מומלץ, מאמן שיווקי בנושאי מסר עקיף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2578 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 23:06:54 - wesi1