אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך...למעשה הוא מודה בחוסר יכולתו לנהל. במקום להאשים, המנהל צריך לקחת אחריות מלאה על התוצאות ועל אופן התפקוד של הצוות שלו. מהו הרעיון של אחריות ניהולית לפי אליעד כהן? הרעיון המרכזי של אחריות ניהולית הוא שהמנהל חייב להכיר באחריות המלאה שלו על התפקוד של העובדים. אם הדברים לא מסתדרים, הוא זה שצריך לבדוק איפה הטעות שלו, מה לא ברור לעובדים, מדוע הם לא מקשיבים לו, או איך הוא יכול לשפר את ההסבר או את ההדרכה. האחריות הניהולית לא נמצאת אצל העובדים, אלא תמיד אצל המנהל עצמו. אליעד מציין גם שאי אפשר באמת לדעת בצורה...
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות מה ההבדל בין לשאול לקוח...לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך. איך לשכנע אנשים לקנות ממך? איך לשאול שאלות נכונות במכירות? מה ההבדל בין חיסרון לשדרוג במכירות? איך לגרום ללקוח להרגיש שיש לו צורך? כיצד להשתמש במילים מוכרות ומשכנעות? ההבדל בין מה חסר לך לבמה אפשר לשדרג אותך? כאשר אנחנו רוצים לשכנע מישהו לקנות מוצר או לקבל החלטה מסוימת, יש שתי דרכים עיקריות להציג את השאלה: 1. לשאול אותו מה חסר לך במה שיש לך? 2. לשאול אותו במה אפשר לשדרג אותך? לכאורה, שתי השאלות עוסקות באותו נושא, אך בפועל יש הבדל משמעותי ביניהן, שמשפיע על הדרך...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע...את המוכר שהמחיר שלו גבוה מסיבה שאינה מוצדקת ולכן יש מקום להפחתה. איך להצדיק מחיר גבוה? לעומת זאת, אם מוכרים מוצר יקר ורוצים להצדיק את המחיר, ניתן להשתמש בטיעונים הבאים: המוצר איכותי יותר ולכן שווה יותר. עלות הייצור גבוהה כי המוצר עשוי מחומרים טובים יותר. השירות סביב המוצר, כמו אחריות או תמיכה, מוסיף ערך למוצר. ככל שניתן לשכנע את הלקוח שהמחיר משקף ערך אמיתי, כך יהיה קל יותר להצדיק מחיר גבוה. האם מחיר נמוך תמיד טוב? מחיר נמוך אינו תמיד יתרון. מחיר נמוך יכול לשדר ללקוח מסרים שליליים: המוצר פחות איכותי...
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 1 וכאן נדבר על אחד ההיבטים שיש בתהליך של תיאום פגישות בטלפון...מכירה לכל דבר ועניין שבו מנסים למכור פגישה פיזית עם הלקוח הפוטנציאלי. אז כדי להבין את השכל של מכירת הפגישה הפרונטאלית עם הלקוח, לשם כך צריך להבין למה בעצם שהלקוח יגיע לפגישה פיזית ולא יסתפק רק בשיחה טלפונית? והתשובה לכך היא, כי מנקודת המבט של הלקוח, אנחנו רוצים לפגוש אותו כדי לעשות עליו לחץ פסיכולוגי וכדי לנסות לשכנע אותו למכור לו את המוצר. הלקוח הפוטנציאלי עשוי להאמין, כי בעצם יש לו את כל המידע שהוא צריך כדי לקבל החלטה ובעצם אנחנו רוצים שהוא יגיע לפגישה הפיזית, כדי לנסות לשבת לו על הראש וכדי לנסות...
איך להדריך אנשי מכירות תיאום פגישות? הדרכת מנהלי צוותים מתאמי פגישות טלפוניים. איך להדריך מתאמי פגישות בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? תיאום פגישות בטלפון, הדרכת מנהלי מכירות מי שרוצה לגרום לצוות המכירות הטלפוני שלו? שאחראי לתאם לו פגישות פיזיות בעולם...העצמי של מתאם הפגישות, שהוא בטעות חושב שהוא באמת מבין את הלקוח מספיק טוב בטלפון, שהוא מבין את צרכי הלקוח מספיק טוב בטלפון ושהוא באמת יודע לספק ללקוח בטלפון את מלא המידע המלא שהלקוח יכול לקבל לגבי המוצר שאותו רוצים למכור ללקוח. וכאשר מתאם הפגישות מרגיש וחושב בטעות כנל, אז ממילא הלקוח לא ירצה להגיע לפגישה, כי מיותר לו להגיע לפגישה, שהרי הוא כבר מכיר את המוצר וכולי. ומיותר לו להגיע לפגישה שרק ינסו למכור לו בה כל מידי דברים. ואחת הסיבות לכך שמתאמי הפגישות חושבים שהם מצליחים להעביר ללקוח את מלא המידע...
3 שיטות לטיפול בפחד מכישלון, חרדת ביצוע, איך לא לפחד מכישלון? פחד להיכשל, מה הסיכוי להיכשל? מה הסיכון להיכשל? האם יש אפשרות לא להיכשל? לרצות משהו לא אפשרי, התמודדות עם חרדת כישלון, טיפול בפחד מפני כישלון, טיפול בפחד להיכשל מהן שלוש השיטות להתמודד עם...מפחיתה באופן משמעותי את חרדת הביצוע, מכיוון שהיא מסייעת לאדם לראות את המציאות באופן רציונלי וללא הגזמות. כיצד בדיקת הסיכון של הכישלון יכולה להקל על הפחד להיכשל? השיטה השנייה שאליעד מתאר מתמקדת בהערכת הנזק שעלול להיגרם במקרה של כישלון. כלומר, יש לבדוק את הסיכון האמיתי שקיים בפעולה שאתה רוצה לבצע: מה יקרה אם באמת אכשל? מה הדבר הכי גרוע שעלול לקרות? לדוגמה, אם אדם פוחד להתחיל עם מישהי כי היא עלולה להגיד לו לא, הוא צריך לשאול את עצמו מה הסיכון בכך. אם יחשוב על זה לעומק, יבין שהסיכון האמיתי הוא כנראה...
שיטות לא להרגיש רע, לשנות את מה שקורה, לשנות את מה שאני חושב שקורה, 2 אפשרויות לשנות את המציאות, לשנות את הרצון, שינוי המציאות, שינוי הרצון, עובדה ופירוש, האם זו עובדה או פירוש? האם זה באמת קורה? איך לא להרגיש רע? הדרכת מטפלים מה גורם לנו להרגיש רע?...של האדם אינה מדויקת, וכי הוא לא באמת איבד את כל כספו כפי שחשב, התחושה הרעה עשויה להיעלם או לפחות להשתנות משמעותית. במילים אחרות, אליעד כהן מבהיר שיש הבדל בין לשנות את מה שבאמת קורה (המציאות עצמה) לבין לשנות את מה שהאדם חושב שקורה (הפרשנות). בשינוי הפרשנות, האדם קודם כל מטיל ספק באמיתות המחשבה, בוחן אם המחשבה היא עובדה או פירוש בלבד. לעומת זאת, בשינוי המציאות עצמה, האדם מניח שהמחשבה שלו נכונה, ופשוט מחפש דרכים לשנות את מה שקרה באמת. האם מה שאני חושב שקורה הוא עובדה או פירוש? אליעד כהן מדגיש שהאבחנה...
התייעלות ואוטומציה, איך להיות יותר יעיל? איך להתייעל? מהי התייעלות? איך לא לחזור על פעולות? איך לחסוך מאמץ? חזרה על פעולות, איך לא לעשות פעולה פעמיים? התייעלות ארגונית, התייעלות בעבודה, התייעלות בעסקים, התייעלות בחיים, ניהול עסקים איך אפשר להיות יעיל...באופן אוטומטי או גורף. אליעד מציע לחשוב על כך ברצינות ולשאוף תמיד לא לחזור על אותה פעולה פעמיים, כדרך חיים וכעיקרון מרכזי בהתייעלות. איך להיות יעיל יותר? מהי התייעלות ארגונית? איך ליצור אוטומציה בעסק? איך לחסוך מאמץ בפעולות חוזרות? כיצד לא לחזור על פעולה פעמיים? מהי עלות תועלת באוטומציה? למה צריך לפעמים לעבוד לא יעיל?
תיאום פגישות בטלפון / מכירות טלפוניות - איך למכור פגישה בטלפון? איך לתאם פגישות בטלפון? איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? איך לגרום למישהו לרצות להגיע לפגישה? איך לשכנע לקוח להגיע לפגישה? - חלק 2 וכאן נסביר, איך לשתול ללקוח בטלפון את המחשבה שכדאי לו להגיע...איך לשתול ללקוח את המחשבה שכל המידע שהוא מקבל בטלפון הוא לא באמת מספיק מידע? אז יש לכך כל מיני דרכים. לדוגמה הלקוח שואל כמה הרכב עולה לי? אפשרי לענות משהו בסגנון של, יש כל מיני טווחי מחירים שונים ויש מחירים שונים לכל מיני דגמים שונים, אבל המחיר הממוצע הוא X. או לדוגמה, המחיר לרכב שלך מה שאנחנו מדברים עליו כרגע בטלפון, הוא X, אבל יש עוד הרבה דגמים נוספים שאולי יוכלו להתאים לך במחירים אחרים. או לדוגמה, הרכב עולה X, אבל יש כל מיני אפשרויות תשלום שונות שאפשרי להתאים ספציפית אליך. נניח לדוגמה שהלקוח...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מי אני?, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מי אני?, איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, מאמן מכירות, טיפול רגשי בתחום מי אני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331