אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מילים ✔שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
מה ההבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוחות?

כאשר מדברים עם לקוחות, אליעד כהן מסביר שיש חשיבות רבה לשימוש במילים הנכונות, ובמיוחד לשתי המילים: "צריך" ו"רוצה". המילים האלו משפיעות בצורה שונה לחלוטין על התפיסה של הלקוח, על החוויה שלו במהלך השיחה ועל ההחלטות שהוא יקבל בסופו של דבר. חשוב להבין לעומק את המשמעויות של המילים האלו ואת השפעתן הפסיכולוגית.

מה המשמעות של המילה "צריך" בתהליך מכירה?

המילה "צריך" מעוררת תחושה של מחויבות, הכרח וצורך ממשי. כאשר שואלים לקוח "מה אתה צריך?", זה גורם לו לחשוב האם הוא באמת חייב את הדבר הזה או לא. המילה הזו יוצרת אצל הלקוח מגבלות ותחושת הכרח, ולכן עלולה לגרום לו לעצור ולחשוב פעמיים. לדוגמה, אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה צריך?", הלקוח עשוי להתחיל לתהות אם בכלל יש לו צורך אמיתי במחשב חדש או שמדובר רק ברצון ולא בצורך הכרחי.

מה המשמעות של המילה "רוצה" בתהליך המכירה?

המילה "רוצה", לעומת זאת, פותחת בפני הלקוח עולם של אפשרויות ומאפשרת לו לדמיין באופן חופשי מה מתאים לו ומה הוא היה רוצה לקבל. אם שואלים את הלקוח "איזה מחשב אתה רוצה?", הוא מרגיש שהוא יכול לחלום, להרגיש חופשי לבטא את ההעדפות האישיות שלו בלי מחויבות. בניגוד ל"צריך", "רוצה" לא מחייב אותו להוכיח לעצמו צורך ממשי, אלא מאפשר לו לבטא שאיפות ורצונות, גם אם הם לא מבוססים על צורך ממשי.

איך להשתמש ב"רוצה" ו"צריך" נכון בתהליך השכנוע?

אליעד כהן מסביר שכדי להגדיל את הסיכוי שלקוח יביע עניין ויגיע להחלטת קנייה, יש להתחיל בשאלות שמאפשרות לו לבטא רצון. אחרי שהלקוח מביע רצון למוצר מסוים, קל יותר להפוך את הרצון שלו לתחושת צורך ממשי. למשל, לקוח שמתחיל מ"אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'", ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: "אז בעצם אתה צריך טלוויזיה של 50 אינץ' כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?". כך הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון להבנה שיש לו צורך אמיתי בכך.

איך לשלב את המילה "מעוניין" בשיחת המכירה?

המילה "מעוניין" נמצאת איפשהו בין "צריך" ל"רוצה". המילה הזו מביעה עניין ראשוני, אבל לא מחייבת את הלקוח לתחושת חובה מוחלטת. "מעוניין" עוזרת לפתוח שיחה בצורה עדינה יותר, כאשר רוצים לברר אם הלקוח בכלל שוקל משהו, אבל עדיין לא בטוח לחלוטין שהוא חייב אותו. לדוגמה, אפשר לשאול: "האם אתה מעוניין לשמוע על הטלוויזיות החדשות שלנו?" - זו גישה פחות מחייבת, אך עדיין מכוונת את הלקוח להקשיב ולהתחיל להרגיש צורך.

דוגמאות פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה

אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה. אם שואלים לקוח "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. לעומת זאת, בשאלה "איזו טלוויזיה אתה רוצה?" מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או רצונות. אחרי שהלקוח יגיד מה הוא רוצה, ניתן לשקף לו שהוא בעצם צריך את זה, ובכך ליצור אצלו מוטיבציה רבה יותר לרכישה.

דוגמה פרקטית נוספת:
  • לקוח: "אני רוצה רכב ספורטיבי."
  • איש המכירות: "אז בעצם אתה אומר שאתה צריך רכב ספורטיבי כדי להרגיש את החוויה של נהיגה מהירה ועוצמתית, נכון?"
כך איש המכירות לוקח את הרצון של הלקוח והופך אותו בהדרגה להבנה של צורך ממשי, דבר שמקל על תהליך הסגירה של העסקה.

השפעת בחירת המילים על חוויית הלקוח

אליעד כהן מדגיש את חשיבות בחירת המילים בשיחה עם לקוח, כי לכל מילה יש השפעה מיידית על תחושותיו ודרך החשיבה שלו. כאשר בוחרים את המילה "רוצה", השיחה פתוחה יותר וקל ללקוח להתרגש ולהתלהב. כאשר משתמשים במילה "צריך", השיחה הופכת למחייבת ומצמצמת יותר. לכן יש לשים לב בדיוק מתי להשתמש בכל אחת מהמילים בהתאם למטרת השיחה והשלב שבו נמצא הלקוח בתהליך המכירה.

איך המילים הנכונות יכולות לשפר את תוצאות המכירה?

כאשר מתאימים את השפה למצב הרגשי של הלקוח, אפשר לשפר משמעותית את תוצאות המכירה. התחלה בשאלה על הרצונות מאפשרת ללקוח להתחבר למוצר באופן רגשי ואישי. בהמשך, המוכר מוביל את הלקוח להבין שאותם רצונות הם גם צרכים הכרחיים, וכך מעלה את הסבירות שהלקוח יבצע את הרכישה. תהליך זה מבטיח שבסוף השיחה הלקוח ירגיש שעשה את הבחירה הנכונה, שמתאימה גם לרצונות וגם לצרכים שלו.
הבדל בין "צריך" ל"רוצה" בשיחה עם לקוח

כאשר אנו משוחחים עם לקוח, חשוב לשים לב להבדל בין השימוש במילים "צריך" ו"רוצה". ההבדל ביניהן עשוי להשפיע משמעותית על תחושת הלקוח ועל התגובה שלו להצעתנו.

המשמעות של "צריך"

המילה "צריך" יוצרת תחושה של הכרח, מחויבות או חובה. היא מייצרת מסגרת מגבילה יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל "איזו טלוויזיה אתה צריך?", הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש לו צורך בטלוויזיה, או אולי בכלל הוא לא חייב לרכוש אחת.

המשמעות של "רוצה"

לעומת זאת, המילה "רוצה" משדרת פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים "איזו טלוויזיה אתה רוצה?", הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום על האפשרויות העומדות בפניו, גם אם הוא לא בהכרח זקוק לטלוויזיה באופן מיידי.

השפעה על תהליך המכירה

אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי שהלקוח יביע עניין במוצר או בשירות מסוים, עדיף לשאול אותו מה הוא רוצה ולא מה הוא צריך. לאחר שהוא מביע רצון, אפשר לנווט את השיחה כך שהוא יכיר בכך שהרצון הזה יכול להפוך לצורך.

לדוגמה:

- לקוח: "אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ'."

- נציג המכירות: "אז אתה בעצם אומר שאתה צריך טלוויזיה בגודל הזה כדי ליהנות מהחוויה המלאה, נכון?"

באופן זה, הלקוח מתחיל לראות את הרצון שלו כצורך, מה שמגדיל את הסיכוי שיקבל החלטת רכישה.

שימוש במילים לפי ההקשר

כדי לשפר את התקשורת עם הלקוחות, חשוב להבין את ההשפעה של מילים שונות על תהליך קבלת ההחלטות שלהם:
  • "צריך" - מחייב, מצמצם, מדגיש הכרחיות.
  • "רוצה" - מאפשר חופש בחירה, פותח את האפשרויות.
  • "מעוניין" - נמצא בין "צריך" ל"רוצה", משדר עניין אך לא הכרח.
לסיכום

המילים בהן אנו משתמשים במהלך השיחה עם הלקוח משפיעות על החוויה והחלטותיו. על ידי שימוש נכון במונחים "צריך" ו"רוצה", ניתן לכוון את הלקוח לכיוון הרצוי ולשפר את תהליך המכירה והשירות.
מחויבויות לנהל לבטא תחושת חובה ניהול לשאול אותו מה הוא רוצה לשכנע לקוחות העדפות אישיות ליהנות מה הלקוח צריך רגש איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה לרצות איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות משהו איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לרצות איך לדבר איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע מישהו אתה צריך הלקוח הלקוח רוצה הלקוח שלך לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לרצות לגרום לו לגרום לו לרצות לגרום ללקוחות לגרום למישהו לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות משהו לגרום למישהי לגרום למישהי לרצות לדבר לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לרצות לרצות משהו לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות לשכנע מישהו לרצות משהו מה אתה צריך מה אתה רוצה מה הלקוח צריך מה הלקוח רוצה מה הלקוח שלך רוצה מה שהלקוח צריך מה שהלקוח רוצה מול לקוח מול לקוחות מילים מילים מוכרות מכירה צורך או רצון צריך או רוצה צריך או רוצה מול לקוח צריך מול רוצה רוצה או צריך רוצה לשכנע רצון רצון או צורך שימוש במילות מכירה שכנוע שכנוע אנשים
אוצר מילים, כישורי שיחה, כישור שפה, איך לשפר את אוצר המילים? איך לדבר בשפה גבוהה? איך להעשיר את השפה? איך ללמוד אוצר מילים? איך להרחיב את אוצר המילים? לימוד אוצר מילים, הרחבת אוצר מילים, שיפור אוצר המילים, פיתוח כישורי שיחה
אוצר מילים, כישורי שיחה, כישור שפה, איך לשפר את אוצר המילים? איך לדבר בשפה גבוהה? איך להעשיר את השפה? איך ללמוד אוצר מילים? איך להרחיב את אוצר המילים? לימוד אוצר מילים, הרחבת אוצר מילים, שיפור אוצר המילים, פיתוח כישורי שיחה
אוצר מילים, כישורי שיחה, כישור שפה, איך לשפר את אוצר המילים? איך לדבר בשפה גבוהה? איך להעשיר את השפה? איך ללמוד אוצר מילים? איך להרחיב את אוצר המילים? לימוד אוצר מילים, הרחבת אוצר מילים, שיפור אוצר המילים, פיתוח כישורי שיחה מה זה אוצר מילים ואיך ניתן להעשיר אותו? אוצר מילים הוא כלל המילים שאדם מכיר ומשתמש בהן בשפה כלשהי, למשל בשפה העברית. כאשר מדברים על אוצר מילים, הכוונה לכמות המילים, סוג המילים, וסגנון הביטוי שאדם משתמש בו כשהוא מדבר או כותב. ככל שאוצר המילים גדול יותר, כך האדם יכול להתבטא בצורה ... גם השפעות של מבטא מתפתחות בצורה דומה, כאשר אדם שנמצא בסביבה עם מבטא מסוים עלול לרכוש את המבטא בעצמו. דוגמאות מעשיות להעשרת אוצר מילים בתחומים שונים אליעד נותן דוגמאות פרקטיות ופשוטות כיצד ניתן להרחיב את אוצר המילים בתחומים שונים: אם המטרה היא לפתח אוצר מילים פסיכולוגי, יש להאזין להרצאות בתחום הפסיכולוגיה, לקרוא ספרי פסיכולוגיה ומאמרים מדעיים. ככל שהחשיפה תהיה רבה יותר, כך השפה הפסיכולוגית תהפוך ... באופן טבעי בשפתו ובסגנון הדיבור שלו. איך להעשיר את אוצר המילים? איך ללמוד לדבר בשפה גבוהה? שיפור כישורי שיחה בעברית איך ללמוד מילים חדשות לפסיכומטרי? איך ללמוד להתבטא טוב יותר? איך מעשירים שפה? איך להגדיל את אוצר המילים? איך להעשיר את אוצר המילים? איך מרחיבים אוצר מילים? איך מגדילים אוצר מילים? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, שיפור כישורי שיחה, שיפור כישורי שיחה באנגלית, מה זה אוצר מילים? איך לשפר את אוצר המילים בעברית? איך לשפר את אוצר המילים באנגלית? לימוד אוצר מילים, לימוד מילים לפסיכומטרי, מושגים בשפה גבוהה, איך להתנסח נכון? איך ללמוד להתבטא טוב יותר? איך ללמוד להתנסח בשפה גבוהה? איך לומדים להתנסח? איך ללמוד שפה ...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות / התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע / תת מודע
... משמעות המילים - מילות קישור - מילות תוספת - הוספה הפחתה וצירוף - מילים מוכרות התאמת מילים מילים שיווקיות - איך למכור יותר? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע תת מודע וכאן אתן עוד ...
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
... להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים ... להקטין את הפגיעה כאשר מוסרים מידע שלילי? אם חייבים להעביר מסר שלילי בצורה ישירה, הדרך היעילה ביותר היא להגיד אותו בכמה שפחות מילים ובאופן הכי קצר שאפשר, ומיד לאחר מכן ... האפשרית, אפילו בשנייה אחת אם אפשר, במקום בחמש שניות או יותר. מנגד, אם מדובר במידע חיובי, עדיף להאריך, לפרט, ולספק כמה שיותר מילים חיוביות כדי לחזק את הרושם הטוב. כיצד ... במקום בזעזוע מוחלט. איך לצמצם את תשומת הלב על חיסרון? אם יש חיסרון שאי אפשר להסתיר, כדאי למסור אותו מהר ככל האפשר ובהכי פחות מילים. מיד לאחר מכן מומלץ להסיט את השיחה ... לפרט: כן, הכנתי אותם, בדקתי כמה פעמים, הוספתי פירוט מלא, והם מוכנים להגשה. כך מחזקים את ההיבט החיובי מול הלקוח. כיצד לספור מילים ולהתייחס לפרקי זמן? כל מילה מייצרת אצל השומע חוויה. ככל שמדובר במשהו שלילי, רצוי לומר אותו בכמה שפחות מילים ובכמה שפחות זמן. אם יש אפשרות להעביר ... את היתרון פעמיים במקום פעם אחת. מדוע יש לשים לב בזמן אמת לכל מילה? בזמן שיחה, יש נטייה טבעית להוסיף משפטים או לחזור על מילים מבלי לשים לב לכך. אם לא עוקבים אחר מה ... פעמיים, חיזוק פעמיים החלשה פעם אחת. אליעד: בדיוק, לא אבל את זה אף פעם לא פעמיים או פעם אחת, אני בא להגיד, אפילו ברמה של מילים למה הוספת עוד מילה? למה היית צריך ... להגיד לו בשנייה אחת למה בכלל בחמש שניות הוא יכול להגיד גם במיל. אם יכולת להעביר את האינפורמציה במילה למה נתת לו בכלל בחמש מילים . אם אתה מעביר אינפורמציה שאתה לא רוצה ... שניות למה סיפרת את זה בחמש שניות? מה אתה מתקמצן? אתה בא למכור לו אתה בא לשכנע אותו. תספר, תוסיף, תחזור, תפרגן, תבאר, תביא מילים נרדפות, תביא פירושים, תביא נימוקים, ... הרבה פעמים אתה מקשקש הרבה קישקושים שאם אתה אומר אחר כך רגע למה אמרתי את זה בכלל הייתי צריך להגיד משהו אחר. אפילו ברמה של מילים, למה חזרת פעמיים על המילה לא? למה אמרת ... להעביר אותה תצמצם אותה כמה שיותר. קודם כל תצמצם אותה אפילו ברמת זמן בשעון, כמה שפחות איך אני יכול להעביר לו את זה בכמה שפחות מילים. אלא מה, שאם אתה לא שם לב לדיבור שלך ...
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
ניתוח תהליך, איך להיות ראפר? הדרכת מורים, הדרכת הורים, הדרכת מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה להורים, להיות אמן ראפ, להיות אמן היפ הופ
... מחנכים, כתיבת ראפ, מילים לשיר ראפ, מילים לפריסטייל, רוצה להיות ראפר, הדרכה ... ראפר זה לא רק להמציא מילים או לחרוז חרוזים, אלא זו יכולת מורכבת ... באורך קבוע של חמש מילים בדיוק, או משפטים בהם המילה הראשונה ... את החשיבות של אוצר מילים רחב ומיומנות בשליטה בחריזה ומילים ... חשוב שיהיה לו מבחר מילים מספיק גדול כך שכאשר יצטרך למצוא חרוז ... אלתור, היכרות עם מילים רבות וחריזה. הדרך ללמד וללמוד את זה ...
זוגיות, מה יותר חשוב? חזק בדיבורים, חלש במעשים, העיקר המעשים, העיקר הדיבורים, אהבה, פחד ממחויבות, הצהרת אהבה, הצהרת אמונים, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, חרדה ממחויבות
זוגיות, מה יותר חשוב? חזק בדיבורים, חלש במעשים, העיקר המעשים, העיקר הדיבורים, אהבה, פחד ממחויבות, הצהרת אהבה, הצהרת אמונים, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, חרדה ממחויבות
... כהן מדגיש שאין חוקיות חד - משמעית בעניין הזה. חשוב מאוד להבין שהעדפה של מילים או מעשים תלויה באדם, בסיטואציה, ובקשיים האישיים של כל אחד. יש אדם שעבורו מעשה קטן של עזרה או השקעה הוא הוכחה אדירה למחויבות, ויש אדם אחר שעבורו דווקא המשפט אני איתך ... לצד השני ביטחון שהאהבה היא אמיתית ויציבה לאורך זמן. איך מוצאים איזון בין מילים למעשים? הנקודה החשובה היא לתקשר בין בני הזוג, להבין מה משמעותי לכל אחד מהם - האם מילים או מעשים חשובים לו יותר. כל אחד צריך לשאול את עצמו ואת בן הזוג: מה נותן לך ביטחון גדול יותר? האם חשוב לך לשמוע שאני אוהב אותך, או שחשוב לך שאוכיח זאת במעשים? התקשורת הישירה הזו מאפשרת לבני הזוג להבין מה נחוץ לשני, ולמצוא דרך משולבת שמכילה גם מילים וגם מעשים, ובכך מייצרת תחושה של ביטחון ואהבה אמיתית. האם מילים ומעשים מספיקים כשהכוונה לא כנה? בסופו של דבר, אליעד מסביר שגם מילים וגם מעשים הם רק סימנים חיצוניים לאהבה או מחויבות. אם בלב לא קיימת כוונה כנה, בן הזוג ירגיש בכך בסופו של דבר. אי אפשר לשחק תפקיד באופן עקבי ולשכנע לחלוטין, אם לא קיימת אהבה אמיתית. מה המסקנה הסופית לגבי מילים מול מעשים? אין תשובה חד - משמעית. הכל תלוי במה שמבטא יותר אהבה, כנות, ואותנטיות אצל האדם הספציפי. זוגיות מוצלחת נבנית על הבנת הצרכים ההדדיים, ועל איזון עדין בין מילים לבין מעשים. מילים מעניקות ביטחון רגשי, מעשים מעניקים ביטחון מוחשי, והאיזון הנכון בין שניהם הוא המפתח לקשר עמוק ויציב. הבנת הצרכים של בני הזוג איך לייצר תקשורת מקרבת איך להפוך הצהרות ... אמיתית דרכים לשלב בין מעשים לדיבורים כדי לבנות ביטחון מה חשוב יותר בזוגיות - מילים או מעשים? איך להתמודד עם פחד ממחויבות? האם מעשים חשובים יותר ממילים, או שמא מילים חשובות יותר ממעשים? שאלה: יש תפיסה שאומרת שהעיקר הוא המעשים. לפעמים שומעים במשפטים שונים: לא מעניין אותי מה אתה אומר, חשוב לי מה אתה עושה בפועל. במקום אחר יש פחות דיבור ... למילים ולהצהרות. מדוע בכלל מתקיימת ההתלבטות הזאת בין מה יותר חשוב - מעשים או מילים? תשובה: ההתלבטות נובעת מכך שבמצבים שונים וביחסי אנוש שונים, מעשים יכולים להעיד באופן חזק יותר על כוונה ואהבה, ואילו במצבים אחרים דווקא למילים יש משמעות מחייבת גדולה ... או הוא מצהירים בצורה מפורשת שהם אוהבים אותי. לעומת זאת, יש אנשים שיגידו: מילים הן זולות. דיבורים לא עולים דבר. אני רוצה לראות מעשים בשטח כדי להבין שאכן אוהבים אותי. שאלה: איך יכול להיות מצב שבו דווקא המילים חשובות יותר? תשובה: אפשר לדמיין מצב שבו ... במציאות שאתה באמת אוהב אותי. כך שיש אנשים שעבורם קשה יותר לבצע מעשים, ואילו מילים בשבילם זה קל וזמין. במצבים האלה, יש תחושה שהמעשים הם הדבר המחייב, הוא המבחן של עד כמה באמת האדם מסכים להשקיע, כי מילים עלולות להיות מתחמקות ולא לדרוש שום ויתור אמיתי. לעומת זאת, מעשים דורשים מאמץ, דורשים פינוי זמן, דורשים אחריות אמיתית, ולכן אומרים: העיקר מבחינתי הוא המעשים. אתה יכול ... מעשה של דאגה או של מאמץ - זה הסימן האמיתי שהוא אוהב. יש אדם אחר שעבורו דווקא מילים הן מפחידות, כי להצהיר הצהרות אהבה או הצהרות מחויבות זה מאיים מאוד. אם אדם יכול לתת מעשים אבל לעולם לא יוציא הצהרה, אולי דווקא המשפט אני אוהב אותך ורוצה אותך לתמיד הוא הוכחה גדולה יותר למחויבות מאשר לבצע עוד פעולה, כי להוציא מן הפה מילים של מחויבות זה הדבר שהכי קשה לו. שאלה: האם אפשר להשליך את רעיון המילים מול המעשים גם לתחומים אחרים בחיים? תשובה: אפשר לקחת דוגמה מעולם העסקים. אחד שואל: מה יותר חשוב כדי ... האדם השני תופס כמחייב יותר, ומה האדם עצמו תופס כמחייב יותר. יש אנשים שעבורם מילים הן המבחן, כי הן מגלמות בתוכן את התמצית של הנכונות הפנימית, את האומץ להצהיר משהו חזיתי וברור. אחרים מרגישים שהעשייה בפועל היא ההוכחה האמיתית והמוחשית. ובאמת יכול להיות ... יניחו את דעתו, עדיף שישקף זאת. כך ניתן ליצור הבנה הדדית, ולפעמים לשלב בין מילים למעשים בצורה מאוזנת. סיכום ושאלות נוספות לחקירה שאלה: האם ייתכן שבשלב מסוים בזוגיות המילים היו הכי חשובות, ובשלב אחר המעשים הופכים לחשובים יותר? תשובה: בהחלט כן, כי ... אהובים או בטוחים יכול לעבור שינויים במהלך הזמן. שאלה: האם יש מצבים שבהם גם מילים וגם מעשים אינם מספיקים, אם לא באמת מרגישים בלב את אותה אהבה או מחויבות? תשובה: כן. לעתים אפשר לשחק תפקיד של אהבה גם במילים וגם במעשים, אבל אם בלב לא קיימת כוונה כנה, בן ... היא המחויב, היא הטאבו, היא החותמת. לעומת זאת יש מצב שבנאדם יכול לתת מילים מכאן ועד הודעה חדשה, אבל מעשים מאוד מאוד קשה לו, למה? כי היא לא באמת מתכוון למילים. במקרה כזה, מה שחשוב זה המעשים, לא המילים. אז מה שאני מנסה להגיד, יש אנשים שעבורם ... אותך והוא לא עושה שום דבר. לא אדוני, אתה תתחיל לעשות מעשים, אל תוסיף לי עוד מילים, תוסיף מעשים. לכן, התשובה היא שזה תלוי במשמעות הסובייקטיבית של אותו בנאדם ספציפי, מה המשמעות שלו למילים, מה המשמעות שלו למעשים. וגם אצל השומע איך הוא חווה את המעשים? איך הוא חווה את המילים? זה הכל, זאת התשובה. אז מה חשוב יותר מעשים או מילים? ש: תלוי במה חושב זה ומה חושב ההוא. אליעד: תלוי, מה שחשוב יותר זה מה מבטא יותר אהבה. מה מבטא יותר אהבה? המילים או מעשים? תלוי, פעם זה, פעם זה, אין חוקיות מסוימת. ש: מה ... שזה עדיף, אני אומר לא תמיד המעשים לוקחים, אני מסביר עוד פעם כי הרעיון של, כי מילים, המשמעות של מילים זה מחויבות, אחת המשמעויות של מילים זה מחויבות, ובנאדם נגיד יכול לדוגמה לעבוד במקום עבודה כל יום. נגיד שיש לך עובד. מה יותר חשוב לך? שהוא יכיר בסמכות שלך? או שיתנהג טוב? לפעמים מה שחשוב לך זה שהוא יתנהג ...
NLP / משמעות המילים - מילות קישור - מילות סיבה / מילות תוצאה / מילות מטרה - סיבה ותוצאה / סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים / מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה
... קישור - מילות סיבה מילות תוצאה מילות מטרה - סיבה ותוצאה סיבתיות - סדר המילים במשפט - התאמת מילים מילים שיווקיות - איך לשתול מחשבות? רטוריקה וכאן אבאר את משמעות המילים, של מילות סיבה מילות תוצאה מילות מטרה. ומילות הסיבה, הן מילים שמטרתן היא: לציין סיבה לנמק. כגון המילים: כי, מפני ש... משום ש... מאחר ש... הואיל ו... שכן... בשל, בגלל ... שהיום יורד גשם. שכאן הסיבה מופיעה אחרי התוצאה. ויש גם מילות תוצאה, שמטרתן היא לציין תוצאה. מילים כגון: כך ש... מכאן ש... מכאן נובע ש... לכן, על כן, לפיכך, הואיל וכך, כתוצאה מכך, אי לכך, משום כך... ... לדרג אותן גם לפי עד כמה הן מסתירות מגלות את קשר הסיבתיות שיש בין הרעיונות השונים. כי יש מילים שגורמות לשומע להרגיש שיש כאן קשר של סיבה ותוצאה. וששני הרעיונות, הם לא באים במקשה אחת כישות אחת שקיימת ...
מילים משכנעות, רוצה או צריך, רוצה או מסתדר, אם תרצה, אם יסתדר לך, אתה רוצה, אתה צריך, איך לשכנע מישהו? איך לדבר נכון? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להשתכנע? אומנות השכנוע, NLP, מילים מוכרות, ללמוד לשכנע
מילים משכנעות, רוצה או צריך, רוצה או מסתדר, אם תרצה, אם יסתדר לך, אתה רוצה, אתה צריך, איך לשכנע מישהו? איך לדבר נכון? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להשתכנע? אומנות השכנוע, NLP, מילים מוכרות, ללמוד לשכנע
מילים משכנעות, רוצה או צריך, רוצה או מסתדר, אם תרצה, אם יסתדר לך, אתה רוצה, אתה צריך, איך לשכנע מישהו? איך לדבר נכון? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו להשתכנע? אומנות השכנוע, NLP, מילים מוכרות, ללמוד לשכנע מתי עדיף להשתמש במילה רוצה ומתי צריך כדי לשכנע? בשפה העברית יש הבדל חשוב בין המילים רוצה וצריך בכל הנוגע ... מתוך מחויבות או אילוץ. מה המשמעות של בא לך, מתאים לך, ומסתדר לך לעומת רוצה וצריך? מילים כמו בא לך או מתאים לך הן פחות מחייבות מרוצה וצריך. כאשר משתמשים בביטויים האלה, יוצרים תחושה של קלילות ושל פחות מחויבות. כך ... הצד השני. איך לשכנע אנשים? שימוש נכון במילים לשכנוע מה עדיף להגיד, רוצה או צריך? מילים משכנעות NLP איך לגרום למישהו להשתכנע? ...
חשיבות הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה?
חשיבות הדיוק בניסוח של שאלה, כל המוסיף גורע, אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה?
... אל תוסיף ולא תגרע, שובר שורות, האמת היא אחת, אין הרבה אמת, יותר מידי אמת, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לדייק את השאלה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בניסוח שאלה? מדוע חשוב לדייק בניסוח של שאלות? אליעד כהן מסביר את חשיבות הדיוק בניסוח שאלות ואת הסכנה שבהוספת מילים מיותרות. על פי אליעד, כאשר אדם שואל שאלה, בין אם את עצמו או מישהו אחר, עליו להיות מאוד מדויק וברור בניסוח השאלה. הוא מדגיש שהוספת מילים מיותרות לשאלה יוצרת בלבול, מסיטה את תשומת הלב מהמהות האמיתית של השאלה, ומונעת מהאדם לקבל את התשובה המדויקת לשאלה האמיתית שהוא רוצה לשאול. לדוגמה, אדם יכול לשאול את עצמו למה עשיתי את הפעולה הזאת? אך לעיתים קרובות הוא מוסיף הקדמות או מילים נוספות כמו אתמול עשיתי ככה וככה, ואני לא מבין למה פעלתי כך, מה שמרחיק אותו מהנקודה המרכזית של השאלה. אליעד מסביר שהוספת מילים אלו מבלבלת את האדם, מאחר שהמוח מתמקד בפרטים לא רלוונטיים ומאבד את המיקוד בשאלה המדויקת. מדוע כל המוסיף גורע ... שזה בהכרח גורם לפספוס של משהו אחר חשוב יותר. הוא מסביר שאם הוספת מילה אחת מיותרת, סימן שאתה לא מספיק חד וממוקד, ולכן אתה בוודאות גם מחסיר מילים או שאלות אחרות שהיית צריך לשאול. מה החשיבות של דיוק מלא ולא חלקי? אליעד כהן נותן דוגמה ממעבדה שבה יש לייצר ... תשובה, אלא בניסוח השאלה הנכונה. האדם צריך להבין מה הוא באמת רוצה לדעת. לעיתים, האדם בטוח שהוא מנסח את השאלה הנכונה, אבל בפועל הוא מוסיף מילים מיותרות שגורמות לו לא להבין את השאלה האמיתית. אליעד מדגים זאת באמצעות שאלה: למה אני מפחד שחברה שלי תעזוב ... היא שדיוק מוחלט הוא הכרחי, ושכל תוספת או הפחתה מיותרת היא שקר או סטייה מהאמת. אליעד מסביר שאין הרבה אמת, יש רק אמת אחת, ולכן כל תוספת מילים, הסברים או ניסוחים מיותרים רק מרחיקים את האדם מהאמת הזו. הוא נותן דוגמה על אנשים שמתפללים ומתחילים לעשות ... דבר הוא לפי דעתו, גם כשזה לא נכון. לכן הוא מדגיש שצריך לדבוק באמת בלי להוסיף הגזמות מיותרות. הוא מזהיר שאם מוסיפים עודף ניסוחים או עודף מילים, גם אם לכאורה מנסים להיות מדויקים, בפועל מתרחקים מהאמת. מדוע כל מילה מיותרת מצביעה על חוסר חדות בחשיבה? אליעד חוזר ומדגיש שכל מילה נוספת שאינה נחוצה בשאלה מצביעה על כך שהחשיבה של האדם אינה מספיק חדה ומדויקת. אדם חד לא היה מוסיף מילים שאינן נחוצות, ולכן אדם שמוסיף מילים בשאלה הוא בהכרח אדם שאינו מדייק מספיק בחשיבתו. ההמלצה שלו היא להתאמן על הורדת מילים מיותרות מהשאלות שלנו, וכך לחשוף את השאלות המדויקות והאמיתיות שאנחנו רוצים לשאול. איך לדייק בניסוח שאלות? מדוע כל המוסיף גורע? למה צריך לדייק בשאלות? מה המשמעות של האמת היא אחת? כיצד לנסח שאלות בצורה נכונה? למה לא להוסיף מילים מיותרות בשאלה? ...
תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
תרגיל בקריאת מחשבות, תרגיל בשתילת מחשבות, תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים
... תרגיל לפיתוח החשיבה, משמעות המילים, ניתוח טקסטים, לנתח טקסטים, לשים לב לכל מילה, לכל מילה יש משמעות, סדר המילים במשפט, לייחס משמעות למילים, בחירת מילים, סימני פיסוק, לשים לב למילים איך תרגיל בקריאת מחשבות יכול לפתח את החשיבה שלך? אליעד כהן מסביר תרגיל מיוחד שמטרתו לפתח את החשיבה, להעמיק את ההבנה של משמעות המילים ולשפר את ... אליעד מציע גם תרגיל נוסף שבו משנים את סדר המילים במשפט. למשל, במקום אני הלכתי לאכול, אפשר לומר הלכתי אני לאכול או לאכול אני הלכתי. למרות שמדובר באותן מילים בדיוק, שינוי הסדר משנה באופן משמעותי את החוויה של מי ששומע או קורא את המשפט. שינוי סדר המילים יכול לשנות את המיקוד של המשפט, להדגיש מילים שונות וליצור קונוטציות חדשות. לכן, מי שמתרגל זאת יוכל לשפר את הרגישות שלו לפרטים ולהבין טוב יותר כיצד המסר שהוא מעביר נתפס על ידי אחרים. מה החשיבות של החלפת מילים נרדפות במשפט? תרגיל נוסף שאליעד מציע הוא להחליף מילים במשפט במילים נרדפות או מילים אחרות דומות במשמעותן. במקום הלכתי, ניתן להשתמש במילים כמו מתכנן או הולך, ולראות כיצד זה משפיע על המסר שמועבר. החלפת מילים מאפשרת לנו להבין לעומק את הניואנסים השונים של השפה, את ההבדלים העדינים בין מילים שונות וכיצד כל בחירת מילה משנה את התפיסה ואת התקשורת. כיצד התרגילים הללו משפיעים על יכולות התקשורת והשכנוע שלך? באמצעות התרגילים האלו, אליעד מסביר שאפשר לפתח את יכולת הניתוח ... לנתח ולכתוב מחשבות, לשלוט באופן שהוא מעביר מסרים ולקדם את עצמו ברמה האישית והמקצועית, תוך מודעות גבוהה יותר לכל פרט ופרט בשפה. פיתוח חשיבה הבנת משמעות מילים הבנת סימני פיסוק שכנוע וקריאת מחשבות ניתוח טקסטים איך תרגיל הקריאת מחשבות יכול לפתח את החשיבה שלך? התרגיל של אליעד מתמקד בהבנת המשמעות של כל מילה במשפט ובחינת השפעתה על ... של אחרים, במיוחד בתחום של תקשורת בין אישית. מהו תרגיל הקריאה של אליעד ומה מטרתו? התרגיל שניתן כאן עוסק בהבנת המשמעות של כל מילה במשפט, על ידי מחיקת מילים מהמשפט ובחינת ההשפעה של הוצאתן. לדוגמה, אם המשפט הוא אני הלכתי לאכול, המטרה היא להסתיר כל מילה ולהתבונן בהשפעתה על משמעות המשפט. אם מסלקים את המילה אני, נשאר הלכתי לאכול, ... אני הלכתי לאכול, ניתן לשנות את הסדר ולומר הלכתי אני לאכול. התוצאה היא חוויה שונה של המשפט, והשינוי בסדר המילים משנה את המשמעות, גם אם מדובר באותן מילים בדיוק. מה חשיבותם של פסיקים וסימני פיסוק? אליעד מדגיש גם את החשיבות של סימני פיסוק בניתוח הטקסטים. לדוגמה, פסיק בין המילים אני, הלכתי לאכול ייצור תחושת הפסקה בנשימה או בהבנה ... הפסיק יכול להוות שינוי משמעותי בהבנה של המשפט. כיצד תרגילים נוספים יכולים לפתח את החשיבה שלך? בנוסף לשינוי סדר המילים, אליעד מציע גם תרגילים כמו חיפוש מילים נרדפות ולהחליף כל מילה במילים אחרות ולבחון את ההשפעה של השינויים על משמעות המשפט. מטרת התרגיל היא לפתח את היכולת לנתח כל מילה ומילה ולהבין את השפעתה על התמונה הכוללת. איך ... על תרגילים אלו, יוכל לפתח את יכולת הקריאה והכתיבה של מחשבות, לשפר את כישוריו בשכנוע ולהפוך את עצמו למומחה בתקשורת בין אישית. פיתוח חשיבה הבנת משמעות מילים הבנת סימני פיסוק שכנוע וקריאת מחשבות ניתוח טקסטים ...
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
מה הסיכוי ש? האם יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם
... יש סיכוי ש? סיכוי סטטיסטי, איך העולם נוצר? האם העולם נוצר מעצמו? רצפים בין מילים, העולם נוצר במקרה, סטטיסטיקה, כמות אין סופית, הסתברות סטטיסטית, בריאת העולם האם העולם נוצר במקרה או על ידי בורא? אליעד כהן מציג דיון מפורט העוסק בשאלה ... כמו זו של שייקספיר. אליעד מפרק את הדוגמה ומסביר את הבעיה שבה: אם ניקח שתי מילים כמו אני רוצה, ניתן לסדר אותן בכמה דרכים: אני רוצה, רוצה אני, וכל הסדרים יהיו הגיוניים. אך כשמוסיפים עוד מילים למשפט כמו אני רוצה לאכול פלאפל חם, מספר האפשרויות עולה מאוד והסבירות שהמשפט יצא הגיוני באופן אקראי הולכת ופוחתת ככל שמוסיפים מילים. האם כמות המשפטים שאפשר ליצור היא סופית או אינסופית? כאן אליעד נכנס להסבר מעמיק ומורכב יותר. הוא בוחן האם כמות המשפטים שניתן להרכיב ממספר סופי של מילים בשפה מסוימת היא סופית או אינסופית. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמאות מעשיות: אם המילים מוגבלות והמשפט חייב להיות באורך מסוים, אז כמות המשפטים האפשריים היא ... כמו הבית הגדול הירוק הרחב..., הכמות הופכת לאינסופית, כי תמיד אפשר להוסיף עוד מילים. אליעד מדגיש את חשיבות ההגדרה המדויקת של המושג רצף - אם הרצף מוגבל לאורך מסוים, התשובה תהיה סופית, ואם לא, התשובה תהיה אינסופית. האם אפשר להמציא מילים ואותיות חדשות? בהמשך, אליעד מסבך את השאלה ושואל אם אפשר להוסיף לשפה מילים חדשות ואפילו אותיות חדשות. הוא מסביר שאם מוסיפים מילים או אותיות, או מאפשרים משפטים ללא הגבלת אורך, אז באופן טבעי הכמות של הרצפים האפשריים תהיה אינסופית. האם עולם אינסופי יוצר בהכרח את כל האפשרויות? אליעד ... יש סיכוי שמשהו יקרה. אך כאן עולה בעיה חדשה: הסיכוי להיווצרות צירוף מסוים של מילים או מספרים קטן ככל שהצירוף ארוך יותר. ככל שהסדר או הצירוף ארוכים ומורכבים יותר, הסיכוי שהם יווצרו במקרה קטן ומתקרב לאפס. מכאן, הסיכוי שהעולם נוצר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מילים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מילים, איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי, מאמן לכלכלת המשפחה, מאמן אישי בסקייפ בתחום מילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 07:09:16 - wesi1