אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר ללקוח ✔הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
והפעם נענה לשאלה, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה ואיך לענות ללקוח ששואל מה המחיר. כי לפעמים לאיש המכירות יש איזה סוג של תסריט שיחה ותסריט מכירה שהוא רוצה לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל "מה הנזק הכספי שלי" "כמה כסף אני הולך להפסיד" וכיו"ב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח?

אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח?

והעניין הוא, שאיש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג את המחיר ללקוח, בשלב מוקדם של תהליך המכירה, הרי שיכול להיות שזה יגרום לאיש המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר, שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה.

לדוגמא, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם כל נעשה איתור צרכים של הלקוח ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח.

אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי.

ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב מוקדם של תהליך המכירה. ולכן עולה השאלה, איך להתמודד עם לקוח ששואל על ההתחלה, מה המחיר של המוצר, כמה זה עולה לי?!

ויש כאן עוד בעיה נוספת והיא, שמצד אחד אנחנו לא רוצים לומר ללקוח את המחיר של המוצר מיד על ההתחלה, לפני שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, אבל מצד שני, להתחמק מלענות ללקוח מה המחיר של המוצר ולתת ללקוח תחושה שאתה לא רוצה לומר לו כמה זה עולה לו, הרי שגם זה מחבל בתהליך המכירה.

ולמה? כי 1 - לא בטוח שהלקוח ימשיך איתך את השיחה, אם אתה לא תענה לו מה המחיר של המוצר וכמה זה עולה. 2 - ברגע שלקוח שואל אותך שאלה ואתה מסרב לענות לו, ללקוח יש תחושה שאתה מסתיר מידע, שאתה לא מרגיש בנוח עם המחיר, שאתה חושב שהמחיר יקר מידי, שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה מסתיר את החיסרון של המוצר.

כי אם לדוגמא המחיר שלך היה הכי זול בשוק, אם היתרון שלך, היה המחיר הזול שלך, הרי שאת המחיר אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של המוצר שלך, הרי שלא תחשוש לענות ללקוח כמה זה עולה.

ואם תחשוש, זה אולי כי אתה לא רוצה שהלקוח יחשוב שאם זה זול מידי, אז כנראה שהמוצר בעייתי. אבל ברמה העקרונית, אם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח, הרי שהלקוח מרגיש שאתה חושב שהמחיר לא מתאים לו. כי אחרת, למה לא להציג ללקוח את המחיר, כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה?!

ולכן קודם כל צריכים לדעת, שיש יתרונות וחסרונות בלהציג ללקוח את המחיר, מיד כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה. כי או שאתה תאבד את הלקוח בגלל אי התאמת המחיר, לפני שהלקוח הבין את היתרונות, או שתגרום ללקוח לחשוב שאתה חושב שהוא לא ירצה את המוצר בגלל המחיר. ולכן, כל מקרה לגופו וזה לא מדע מדויק.

אבל יש כאן עוד כמה דברים שצריכים לקחת בחשבון. נקודה אחת, היא שיכול להיות שהצגת המחיר ללקוח, היא תהליך של סינון שלך את הלקוח, במובן הטוב. דהיינו, שיכול להיות שכדאי לך להציג את המחיר ללקוח, מיד על ההתחלה, כדי לדעת אם התקציב של הלקוח מתאים למוצר שלך, באופן כללי. כדי שלא תשרוף את הזמן שלך עם לקוח שאין לו כסף ותקציב למוצר שלך. זאת נקודת מבט אחת שמתאימה לסיטואציות מסוימות.

אבל במקרה הכללי שבו אתה חושש לגרום ללקוח לא לרצות לרכוש וכולי כנ"ל, אז צריכים לשים לב, שלפעמים קיימת לך האפשרות לענות ללקוח, שהמחיר של המוצר הוא משתנה ותלוי בכל מיני גורמים ושאתה צריך מהלקוח עוד מידע, כדי לדעת איזה מוצר מתאים לו ובהתאם לכך לענות לו מה המחיר המדויק.

לדוגמא, לקוח: כמה המחשב הזה עולה? תשובה אפשרית: יש למחשב הזה כל מיני גרסאות עם מחירים שונים, ולכן אני אשמח אם תוכל להסביר לי בקצרה מה בדיוק אתה צריך, כדי שאני אוכל לומר לך מה המחיר המדויק עבורך בהתאם לצרכים שלך.

כאשר מהות העצה היא, לומר ללקוח שאי אפשר לומר לו מה המחיר, כי המחיר הוא תלוי קודם כל להבין את הצרכים שלו ובהתאם לכך את המוצר המתאים ובהתאם לכך את המחיר המתאים עבורו.

תשובה אפשרית נוספת: למוצר הזה יש כל מיני מחירים. טווח המחירים הוא בין X לבין Y, אבל כדי שאני אוכל לתת לך מחיר מדויק, לשם כך אני צריך לשאול אותך כמה שאלות, כדי שאוכל להתאים לך את המוצר ואת המחיר.

כאשר כאן בעצם אנחנו עונים ללקוח את הטווח האפשרי של המחירים של המוצר. וממילא ניתן לו גם טווח מחיר זול, כדי שהלקוח לא יברח מהעסקה בגלל המחיר.

אבל כמובן שישנם מצבים...
נקודת מבט אחת תהליך איך להתחמק להציג ללקוח את המחיר מוצר יקר תהליכי מכירה רגשות חושב ש התנגדויות במכירה הסברים הצגת מחיר ללקוח אומר יקר לי איך להתחמק איך להתחמק משאלה של לקוח איך להתחמק משאלות איך להתמודד איך להתמודד עם איך להתמודד עם לקוח איך להתמודד עם לקוח ששואל איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים יקרים איך לענות איך לענות ל איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח ששואל איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר אין לי כסף בתהליך מכירה הלקוח הלקוח אומר הלקוח אומר יקר לי הלקוח אומר שאין לו כסף הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצגת המחיר ללקוח הצגת מחיר ללקוח הצעת מחיר הצעת מחיר ל הצעת מחיר ללקוח התחמקות התמודדות התמודדות עם התמודדות עם לקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מחיר בתהליך מכירה התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה מחיר התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טלפון יקר יקר לי יקר ללקוח כיצד להתמודד עם כמה כמה זה עולה כסף להציג להציג את המחיר להציג את המחיר ללקוח להציג ללקוח להציג ללקוח את המחיר להתווכח על המחיר להתחמק להתחמק משאלה של לקוח להתחמק משאלות להתמודד להתמודד עם להתמודד עם לקוח להתמודד עם לקוח ש להתמודד עם לקוח ששואל להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לענות לענות ל לענות ללקוח לענות ללקוח ששואל לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה לענות ללקוח ששואל מה המחיר לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר אין לי כסף לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שאין לו כסף לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שאומר יקר לי לקוח ששואל לקוח ששואל כמה זה עולה לקוח ששואל מה המחיר לקוחות לשאול שאלות לתמחר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר ללקוח מחיר של מוצר מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתי להציג את המחיר מתי להציג את המחיר ללקוח מתי להציג ללקוח מתי להציג ללקוח את המחיר מתי לומר כמה זה עולה מתנגד למחיר קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר שאלה שאלה של לקוח שיחה שיחת מכירה שיחת מכירות תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר ללקוח תמחור מוצרים תסריט תסריט שיחה תסריט שיחה טלפוני תסריט שיחת מכירה
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... מחיר ללקוח , כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? ... הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות וכאן נדבר על כתיבת הצעת מחיר ללקוח. ונסביר קצת על מהי המשמעות של הצעת המחיר? מה המטרה של כתיבת הצעת המחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ...
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
... להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח , מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך ... את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את הרווח מהעסקה, ולכן לא תרצה להציג את המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
... זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר? וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, והוא שיש שירותים ומוצרים שלא באמת צריכים עבורם הצעת מחיר. לדוגמא מוצר מדף בסופר, ... מורכב ויותר שמותאם אישית לצרכים שלו כלקוח, כך זה מגדיל את העלות שלך כבעל עסק, להכין את הצעת המחיר ללקוח. כי אתה צריך להציע מחיר ללקוח, עבור העבודה שהוא רוצה שתבצע לו. ואתה לא רוצה לתת מחיר זול מידי כדי שאתה לא תידפק מכך ואתה לא רוצה לתת מחיר יקר מידי, כי אז אולי ... כדי לתת ללקוח שלך הצעת מחיר שנראה לך שהיא טובה לך וגם ללקוח שלך. דהיינו, יש עלות בהכנת הצעת מחיר ללקוח. ועד כאן בעצם הבנו, שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר מותאם אישית ללקוח, כך צריך להכין ללקוח הצעת מחיר יותר מותאמת אישית. במילים ... מחיר שתהיה הגיונית לכל הצדדים. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא, מאחר שיש עלות להכין הצעת מחיר ללקוח ומאחר שלא בטוח שתקבל מהלקוח את העבודה, לכן צריכים לשאול, כמה משאבים עליך להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח. כי אם לדוגמא בן אדם בא לקבלן ומבקש ממנו לתת לו הצעת מחיר לבניית בית. אז תהליך הצעת מחיר שכזה יכול לקחת עשרות שעות. כדי לבדוק את ... כמויות, מפרטים, עבודות גמר, מחירים, עלויות וכולי. אז האם וכמה הגיוני להשקיע בהכנת הצעת המחיר ללקוח? וכמובן שאין לזה תשובה ברורה ומוחלטת. והכל זה בהתאם לאפשרויות שלך. וככל שיש לך פחות אפשרויות, כך עליך להשקיע יותר בעלויות שלך ... דהיינו, הלקוח מזמין ממך עבודה מסוימת. עליך לנסות לתת הערכה כללית של טווח מחיר עבור הצעת המחיר ללקוח. דהיינו, לנסות לתת ללקוח הצעת מחיר של טווח מחיר. לדוגמא נניח שלהכין הצעת מחיר מדויקת לצורך חתימה על הסכם מפורט, צריכים לשבת עשרות ...
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
... מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים ... הצעת מחיר? ואיך לבקש כסף מהלקוח בתמורה לזה שמוציאים לו הצעת מחיר? אז היבט נוסף שאפשרי לקחת בחשבון, הוא האם במהלך הצעת המחיר ללקוח, אנחנו מספקים ללקוח שירות שהוא יוכל להשתמש בו, גם אם הוא לא יעשה את העבודה ... עצם זה שאתה מוציא למישהו הצעת מחיר. או אפילו על עצם זה שאתה נפגש עם הלקוח, לפגישת אפיון צרכים, גם בלי קשר להוצאת הצעת מחיר ללקוח. כי העלות שלך מול הלקוח הספציפי, מתחילה ברגע שאתה עונה לו לטלפון. ואם יהיה ... הגיוני להתלונן על זה שהחומרים של המוצר, עולים כסף? האם הגיוני להתלונן, ששיווק עולה כסף? האם הגיוני להתלונן שלהוציא הצעת מחיר ללקוח, זה עולה כסף? במילים אחרות, אפשרי להסתכל על עלות הוצאת הצעת מחיר ללקוח, כעל חלק מהוצאות השיווק והמכירה. דהיינו, בסוף אתה פועל לפי האלטרנטיבות שלך. ... אחרת וכולי. לסיכום: תעשה שיווק ללקוחות בצורה נכונה, ואז ממילא בטווח הרחוק, תוכל גם לגבות כסף על עצם זה שאתה מוציא הצעת מחיר ללקוח, גם על שירותי יעוץ שאתה נותן ללקוח וכולי. ...
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי ... בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם. אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. בטוח נכון שאין תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר. אז קודם כל ברמת העיקרון מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח ... אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן ... הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח. ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר. אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה ... זה נושא אחר. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח . במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. אבל יש מחירים, שמושפעים מכל מיני גורמים ובהם לא תמיד ניתן לדעת ... מ ואפשרי להציג מחיר ממוצע. ככה שגם את זה צריכים לקחת בחשבון, כאשר מדברים על הצגת המחיר ללקוח, על איזה צורת הצגת מחיר מדובר, האם מחיר מדויק וסופי או מחיר אחר? נקודה נוספת שאפשרי לקחת בחשבון, היא מה מקובל באותו שוק . כי יש מוצרים שמקובל ... של עסקה מורכבת שיש בה המון פרטים שמשפיעים על המחיר, שבה לא הגיוני להציג מראש את המחיר ללקוח. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא כמובן איך הצגת המחיר ללקוח, תשפיע על האם בסוף הלקוח ירצה לסגור עסקה או לא. וקביעת מחיר, היא אומנות בפני עצמה ויש בה המון שיקולים, כמו שניתן לראות כאן. כי המחיר יכול ... שצריכים לקחת בחשבון, כמו שניתן לראות כאן. ולכן כאשר מדברים על מתי רוצים להציג את המחיר ללקוח, צריך לשאול, איך הלקוח יתפוש את המחיר ואיך זה ישפיע על כל אחד מהשיקולים. לדוגמא, האם הלקוח יחשוב שהמחיר הזה הוא מאוד זול ולכן הוא יראה במחיר ... ולכן יש כאן כל מיני שיקולים נוספים שצריכים לקחת בחשבון, לגבי השלב של מתי להציג את המחיר ללקוח. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא איך זה שהלקוח לא יודע את המחיר, ואיך זה שהלקוח חושב שאתה לא רוצה לתת לו עדיין את המחיר, שאתה מסתיר את ... מבין את זה. אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהלקוח חושב, שאם אתה היית חושב, שאם תציג את המחיר ללקוח, אז זה יגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה, כנראה שהיית מציג את המחיר ללקוח. במילים אחרות, כשאתה מספר על המוצר, אתה בדרך כלל תספר על היתרונות של המוצר ולא על החסרונות של המוצר. דהיינו, אם המחיר של המוצר, היה אחד מהיתרונות של המוצר, כנראה שהיית חושף את המחיר ללקוח, בשלב כמה שיותר מוקדם. ואם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח לשלב מאוחר, כנראה שאתה חושב שהלקוח יחשוב, שהמחיר הוא חיסרון ולא יתרון. כמו כן כשלקוח לא ... נכון, שהלקוח חושב, שאם המחיר היה אחד מהיתרונות של המוצר, הרי שכנראה היו מפרסמים את המחיר ללקוח, כבר מהתחלה בראש כל חוצות. ועד כאן אלו היו שיקולים, שבעיקרם עוסקים בשאלה, של איך תזמון הצגת המחיר ללקוח, משפיעה על סגירת עסקה עם הלקוח. אבל כאשר באים להחליט לגבי תזמון הצגת המחיר ללקוח, צריכים לקחת בחשבון גם את ניתוח משפך המכירות ואת ניתוח משפך השיווקי, דהיינו ניתוח תהליך המכירה בכללותו שבו צריכים לקחת בחשבון, שיש עוד עלות ... גם זה יכול להיות עוד שיקול בתהליך. לסיכום: לגבי השאלה, האם ומתי כדאי להציג את המחיר ללקוח? התשובה היא, שכל מקרה לגופו. זה תלוי בתהליך השיווק, בסוג המוצר, תלוי בלקוח, תלוי בתהליך המכירה, תלוי בציפיות של הלקוח, תלוי בדינאמיקה עם ... את הצרכים של הלקוח, בפרט כאשר הלקוח לא מבין את המוצר ביחס למחיר, בפרט כאשר הצגת המחיר ללקוח עשויה להיות חיסרון עבור הלקוח וכיוב. בקיצור, כל מקרה לגופו. ...
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
איך למכור את עצמך ביוקר? איך לבקש יותר כסף? איך לקבל יותר כסף? איך למכור ביותר כסף? איך לבקש מחיר יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח?
... יותר גבוה? איך לא לפחד לבקש מחיר גבוה? איך לבקש מחיר גבוה? איך למכור מוצר יקר? הצעת מחיר ללקוח , איך לתמחר מוצר? כמה כסף לבקש מלקוח? למה אנשים חוששים להציע מחיר גבוה ... בגלל מחיר גבוה, אליעד ממליץ להציג את המחיר כחלק מתהליך של משא ומתן. כששולחים הצעת מחיר ללקוח, מומלץ תמיד לתקשר ולהסביר לו שהמחיר הוא נקודת התחלה ולא מחיר סופי ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות ... אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו המון שיקולים לכשעצמו. אבל אסביר כאן עוד כמה שאלות שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? ... המוצר בדיוק במחיר יותר גבוה. אלא אפשרי לנסות לבנות מוצר קצת שונה במבנה של מחיר שונה, שבפועל משאיר לך יותר רווח. ובמהות, קודם כל לנסות להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ורק אחר כך לשקול להעלות את המחיר גם ללקוחות הקיימים. אפשרות נוספת אומרת, אף פעם אל תעלה את המחיר לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך העניין להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום להעלות את המחיר ללקוחות הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו להבין, שאם הוא ... דהיינו, אובדן הלקוח יכול להתבטא בכך שהלקוח ירכוש חבילה יותר זולה. שאולי לא תרוויח מכך יותר, אבל אם לא תאבד את הלקוח לחלוטין וכולי. לסיכום: בהעלאת מחיר ללקוחות ובקביעת מחיר ובתמחור יש המון שיקולים. וצריכים לדעת כמה כסף לבקש וכולי. אבל יש גם כל מיני אפשרויות, לדוגמא להעלות את המחיר רק ...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
... איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה ... לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו לפסול את המוצר, לפני שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ... מקרה לגופו. ובאופן כללי אני ממליץ ללמוד את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי. ...
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... לדחוף אותו למעלה בכוח. לכן חשוב תמיד להסתכל על המחיר מנקודת המבט של הלקוח ולחשוב כיצד המחיר שאתם מציגים מתכתב עם הציפיות שלו ועם הטריטוריה המנטלית שבה הוא נמצא. איך לתמחר מוצר? מה זה תמחור פסיכולוגי? איך להציג מחיר ללקוח? האם מחיר גבוה מוכר יותר? איך קובעים מחיר לשירות? האם כדאי מחיר עגול או מחיר שבור? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחיר ללקוח, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחיר ללקוח, איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, מגשר בנושא מחיר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4141 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 21:44:15 - wesi1