🖨הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירהוהפעם נענה לשאלה, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה ואיך לענות ללקוח ששואל מה המחיר. כי לפעמים לאיש המכירות יש איזה סוג של תסריט שיחה ותסריט מכירה שהוא רוצה לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל "מה הנזק הכספי שלי" "כמה כסף אני הולך להפסיד" וכיו"ב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח?
אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח?
והעניין הוא, שאיש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג את המחיר ללקוח, בשלב מוקדם של תהליך המכירה, הרי שיכול להיות שזה יגרום לאיש המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר, שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה.
לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את היתרונות של המוצר וקודם כל נעשה איתור צרכים של הלקוח ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח.
אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי.
ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב מוקדם של תהליך המכירה. ולכן עולה השאלה, איך להתמודד עם לקוח ששואל על ההתחלה, מה המחיר של המוצר, כמה זה עולה לי?!
ויש כאן עוד בעיה נוספת והיא, שמצד אחד אנחנו לא רוצים לומר ללקוח את המחיר של המוצר מיד על ההתחלה, לפני שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, אבל מצד שני, להתחמק מלענות ללקוח מה המחיר של המוצר ולתת ללקוח תחושה שאתה לא רוצה לומר לו כמה זה עולה לו, הרי שגם זה מחבל בתהליך המכירה.
ולמה? כי 1 - לא בטוח שהלקוח ימשיך איתך את השיחה, אם אתה לא תענה לו מה המחיר של המוצר וכמה זה עולה. 2 - ברגע שלקוח שואל אותך שאלה ואתה מסרב לענות לו, ללקוח יש תחושה שאתה מסתיר מידע, שאתה לא מרגיש בנוח עם המחיר, שאתה חושב שהמחיר יקר מידי, שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה מסתיר את החיסרון של המוצר.
כי אם לדוגמה המחיר שלך היה הכי זול בשוק, אם היתרון שלך, היה המחיר הזול שלך, הרי שאת המחיר אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של המוצר שלך, הרי שלא תחשוש לענות ללקוח כמה זה עולה.
ואם תחשוש, זה אולי כי אתה לא רוצה שהלקוח יחשוב שאם זה זול מידי, אז כנראה שהמוצר בעייתי. אבל ברמה העקרונית, אם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח, הרי שהלקוח מרגיש שאתה חושב שהמחיר לא מתאים לו. כי אחרת, למה לא להציג ללקוח את המחיר, כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה?!
ולכן קודם כל צריכים לדעת, שיש יתרונות וחסרונות בלהציג ללקוח את המחיר, מיד כאשר הלקוח שואל כמה זה עולה. כי או שאתה תאבד את הלקוח בגלל אי התאמת המחיר, לפני שהלקוח הבין את היתרונות, או שתגרום ללקוח לחשוב שאתה חושב שהוא לא ירצה את המוצר בגלל המחיר. ולכן, כל מקרה לגופו וזה לא מדע מדויק.
אבל יש כאן עוד כמה דברים שצריכים לקחת בחשבון. נקודה אחת, היא שיכול להיות שהצגת המחיר ללקוח, היא תהליך של סינון שלך את הלקוח, במובן הטוב. דהיינו, שיכול להיות שכדאי לך להציג את המחיר ללקוח, מיד על ההתחלה, כדי לדעת אם התקציב של הלקוח מתאים למוצר שלך, באופן כללי. כדי שלא תשרוף את הזמן שלך עם לקוח שאין לו כסף ותקציב למוצר שלך. זאת נקודת מבט אחת שמתאימה לסיטואציות מסוימות.
אבל במקרה הכללי שבו אתה חושש לגרום ללקוח לא לרצות לרכוש וכולי כנ"ל, אז צריכים לשים לב, שלפעמים קיימת לך האפשרות לענות ללקוח, שהמחיר של המוצר הוא משתנה ותלוי בכל מיני גורמים ושאתה צריך מהלקוח עוד מידע, כדי לדעת איזה מוצר מתאים לו ובהתאם לכך לענות לו מה המחיר המדויק.
לדוגמה, לקוח: כמה המחשב הזה עולה? תשובה אפשרית: יש למחשב הזה כל מיני גרסאות עם מחירים שונים, ולכן אני אשמח אם תוכל להסביר לי בקצרה מה בדיוק אתה צריך, כדי שאני אוכל לומר לך מה המחיר המדויק עבורך בהתאם לצרכים שלך.
כאשר מהות העצה היא, לומר ללקוח שאי אפשר לומר לו מה המחיר, כי המחיר הוא תלוי קודם כל להבין את הצרכים שלו ובהתאם לכך את המוצר המתאים ובהתאם לכך את המחיר המתאים עבורו.
תשובה אפשרית נוספת: למוצר הזה יש כל מיני מחירים. טווח המחירים הוא בין X לבין Y, אבל כדי שאני אוכל לתת לך מחיר מדויק, לשם כך אני צריך לשאול אותך כמה שאלות, כדי שאוכל להתאים לך את המוצר ואת המחיר.
כאשר כאן בעצם אנחנו עונים ללקוח את הטווח האפשרי של המחירים של המוצר. וממילא ניתן לו גם טווח מחיר זול, כדי שהלקוח לא יברח מהעסקה בגלל המחיר.
אבל כמובן שישנם מצבים...
טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה?טלפון מבחורה, איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? איך לגרום לבחורה לרצות להיות איתך בקשר? איך לקבל מספר טלפון מבחורה? איך לבקש מספר טלפון מבחורה? איך לקחת מספר טלפון מבחורה? איך לקבל טלפון מבחורה? מהן הדרכים לגרום לבחורה לתת לך את הטלפון שלה? כאשר אתה פונה לבחורה ומעוניין לקבל את הטלפון שלה, חשוב להבין שהתוצאה תלויה לא רק במילים שאתה אומר, אלא גם בגישה שלך כלפי השיחה עצמה. גישה זו ... או בקשה ישירה, אלא בעיקר במניעיך הפנימיים, בהבנה שמה שאתה רוצה להוציא מהשיחה לא בהכרח צריך להיות בהכרח מספר הטלפון שלה. החשיבה המקדימה שהמשפיעה על השיחה אם בראש שלך יש מחשבה ברורה שמה שאתה רוצה הוא לקחת את הטלפון שלה, סיכוי נמוך שתצליח להשיג את מטרתך. כשאתה מדבר עם בחורה ויודע מראש שאתה רוצה את מספר הטלפון שלה, אתה משדר לה, גם בלי לדעת, שאתה רוצה לקחת ממנה משהו. אנשים, ובמיוחד נשים, לא אוהבים כשהם מרגישים שהם נתפסים כאובייקטים או כמשאב שנלקח מהם. זה יכול להיות מספר טלפון, כסף או כל דבר אחר. כל עוד לא נבנית מערכת יחסים בסיסית של כבוד הדדי, לא יהיה סיכוי גבוה לכך שהיא תסכים לתת לך את הטלפון שלה. גישה נכונה: הנאה מהשיחה הגישה הנכונה לפנות אליה היא לחשוב לא על איך לקחת את הטלפון שלה, אלא איך להינות מהשיחה איתה. כשאתה פונה אליה, המטרה שלך היא לא לקבל משהו, אלא פשוט לשוחח ולהכיר ... ולא ממקום של צורך לקבל ממנה משהו. השיחה עצמה צריכה להיות מהנה, לא משנה אם בסופה תקבל את מספר הטלפון או לא. אם תתמקד בכיצד להפוך את השיחה למעניינת ומהנה, סיכוייך להצליח גדלים. איך לגרום לשיחה להיות מעניינת? הסוד כאן הוא לא להילחץ מהמטרה של לקבל את הטלפון. במקום זאת, יש להשקיע בהפיכת השיחה למעניינת ומרגשת. צריך לדעת להקשיב ולהיות נוכח בשיחה, להימנע מלחשוב על מה יקרה ... חיבור ולהרגיש נעים בשיחה. ההשלכות של שיחה מוצלחת אם השיחה תהיה מעניינת עבור הבחורה, היא תסכים לתת לך את הטלפון שלה. לא מדובר כאן בטריק או בניהול שיחה מניפולטיבי, אלא באותנטיות ובכבוד הדדי. כאשר אתה לא מצפה לקבל משהו, ... משהו, אלא פשוט נהנה מהשיחה ומהקשר האנושי. זה בדיוק מה שיביא אותה בסופו של דבר להסכים לתת לך את הטלפון שלה. סיום השיחה והבקשה למספר טלפון כמובן, לאחר שיחה מהנה, יהיה אפשר לשאול את הבחורה שאלות פשוטות כמו: מה השם שלך? או איך אפשר ליצור איתך קשר? זה יכול להיות הדרך להתחיל לבקש את מספר הטלפון שלה, אך גם אם היא לא תיתן אותו מיד, השיחה המעניינת עשויה להוביל לכך שהיא תסכים לתת אותו בהמשך, כאשר היא תרגיש שכיבוד הדדי נוצר בשיחה. לסיכום ככל שהשיחה תהיה מעניינת ונעימה לבחורה, כך סיכוייך לקבל את מספר הטלפון שלה יגדלו. העיקר הוא להימנע מלפנות אליה מתוך רצון לקבל ממנה משהו, ולהתמקד בהנאה מהשיחה עצמה. אל תדאג לגבי ... איתך על קשר. איך להתחיל עם בחורה? איך לפתח שיחה עם בחורה? איך לא לפחד לגשת לבחורה? איך להשיג טלפון מבחורה? איך לגרום לבחורה לרצות לתת לך את הטלפון שלה? מה לעשות כדי שהשיחה תהיה מעניינת? איך לדבר עם בחורה ברחוב? על מה לדבר עם בחורה? איך לבקש טלפון מבחורה? איך לקחת טלפון מבחורה? אומנות הפיתוי, איך מתחילים עם בחורה? איך פונים לבחורה? איך מדברים עם בחורה? איך לא לפחד מבחורות? איך ...
התנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנטהתנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנטהתנהלות באתרי הכרויות, לעבור לדבר בטלפון, לעבור להיפגש, להציע לדבר בטלפון, להציע להיפגש, איך להתנהג באתר הכרויות? טיפים לאתרי הכרויות, טיפים להתכתב עם בחורה באינטרנט, לבקש מספר טלפון, להציע מספר טלפון, להתחיל עם בחורה באינטרנט מתי נכון לעבור מהתכתבות באתר הכרויות לשיחת טלפון? אליעד כהן מסביר שכאשר מתכתבים באתרי הכרויות, השלב של המעבר להתקשרות בטלפון תלוי באופי השיחה ובהרגשה שנוצרת בין הצדדים. אין נוסחה מדויקת לגבי מספר ההודעות או משך הזמן שצריך לחלוף לפני שמבקשים מספר טלפון, אלא זה בעיקר תלוי בתחושה הכללית, ובאם כבר נוצר חיבור בסיסי ונעים בין הצדדים. אליעד מדגיש את החשיבות של ההבנה למה אתה בעצם רוצה לדבר בטלפון - האם הכוונה היא רק להעביר את הקשר לשלב הבא או לייצר שיחה יותר זורמת, כיפית ואישית. מה החששות שמונעים מבחורה לתת את מספר הטלפון באתר הכרויות? אליעד כהן מפרט כי בחורות רבות מהססות למסור את מספר הטלפון משום שבטלפון קשה יותר לשמור על פרטיות. יש להן חשש שבטלפון יהיה קל יותר להציק, שהבחור יוכל להתקשר שוב ושוב, לשלוח הודעות מטרידות או אפילו לברר עליהן פרטים אישיים דרך הטלפון. באתרי הכרויות קל יותר לשלוט בסיטואציה ולחסום את הצד השני במקרה של אי נוחות או מטרד, ואילו בטלפון השליטה יורדת והסיכון לאי נוחות גדל. לכן בחורה עלולה לחשוב פעמיים לפני שהיא נותנת מספר טלפון. איך נכון לבקש מספר טלפון בצורה נעימה? לדברי אליעד כהן, הצורה הכי נעימה ונכונה לבקש מספר טלפון היא להציג זאת כהצעה נעימה שמכבדת את הצד השני. הוא מדגיש שעדיף לומר זאת בצורה מנומסת ואפילו עדינה, למשל: אשמח לדבר איתך יותר בטלפון, אבל כמובן שאני מכבד את הפרטיות שלך. אם מתאים לך, אשמח אם תתקשרי אליי. גישה זו משדרת כבוד ומעניקה ... הבקשה מנוסחת באופן עדין ומתחשב, זה מעלה את הסיכוי שתחוש בנוח לתת את המספר או אפילו ליזום בעצמה שיחת טלפון. האם עדיף לחכות שהבחורה תציע בעצמה לדבר בטלפון? אליעד כהן טוען שיש גישה נוספת, לפיה ניתן להמשיך בהתכתבויות עד שהבחורה תרגיש מספיק נוח או אפילו תתלהב מספיק כדי להציע בעצמה לעבור לטלפון. אבל הוא מציין שהגישה הזאת פחות אפקטיבית אם יש עוד אפשרויות זמינות במקביל, מכיוון שאם מחכים יותר מדי זמן, עלול להיווצר מצב שבו הבחורה תתרגל לתקשורת טקסטואלית ולא תרגיש צורך ממשי בשיחה טלפונית. לכן, לדעת אליעד, כדאי למצוא איזון בין התקדמות מדורגת להנעה לפעולה, כך שהצד השני לא ירגיש לחוץ מדי מצד אחד, אבל גם לא יהיה אדיש מדי מצד שני. הוא ממליץ ליצור את הרגע שבו ההצעה לשיחת טלפון תרגיש טבעית ונכונה מבחינת הזרימה בשיחה, ולא סתם הצעה מאולצת. מה לעשות אם הבחורה מהססת או דוחה את המעבר לטלפון? אליעד מציין שאם הבחורה מהססת או דוחה את ההצעה, כדאי פשוט להמשיך לדבר באתר ההכרויות עוד קצת, בלי ללחוץ ... זמן להרגיש בנוח, וככל שהשיחה תמשיך באופן חיובי ונעים, כך היא תחוש יותר בטוחה ובסופו של דבר תסכים לדבר בטלפון מיוזמתה או כאשר תוצע לה הצעה חוזרת בהמשך. הוא מדגיש שהמטרה אינה רק לסגור עסקה אלא באמת לייצר חיבור ... צריך להקשיב לצד השני, להבין את המצב הרגשי, ולהתאים את הפעולות בהתאם. מה לגבי מעבר מהיר לפגישה לאחר שיחת הטלפון? בנוסף, אליעד מדבר על החשיבות של שיחת הטלפון כשלב ביניים לפני פגישה פיזית. שיחה בטלפון מסייעת לבסס את הקשר, לוודא שיש התאמה ראשונית ולהפיג חששות הדדיים. אם הבחורה מוכנה לדבר בטלפון, יש סיכוי גדול יותר שגם המעבר לפגישה יהיה חלק וטבעי. שיחת הטלפון מאפשרת לשני הצדדים לוודא שהם אכן מעוניינים להמשיך לשלב הבא, ללא הפתעות של אי התאמה או חוסר חיבור ברגע שנפגשים פנים אל פנים. לכן מומלץ להשתמש בשיחת הטלפון כדרך להכין את הקרקע לפגישה פיזית, לייצר נוחות וחיבור ראשוני, ומשם להתקדם לפגישה עצמה באופן טבעי ונעים. איך לבקש מספר טלפון באתר הכרויות? מתי כדאי להציע שיחת טלפון? איך להרגיש נוח באתר הכרויות? מה לכתוב לבחורה באתר הכרויות? מתי להציע להיפגש אחרי הכרויות באינטרנט? איך לגרום לה להציע לדבר בטלפון? מה לעשות אם בחורה מסרבת לתת מספר טלפון?
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפוןהצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע בדיוק מה המחיר, כי הם מפרסמים בכל מקום את המחיר. ... איתך עסקה במחיר הגבוה ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. ולמה? כי כדי שיגדל הסיכוי שתסגור עסקה עם הלקוח במחיר שטוב לך, לשם כך הלקוח צריך לרצות לרכוש ממך ... אז הרבה יותר קל לך לסגור איתו עסקה במחיר שטוב לך. ואת כל הדברים האלו לא ניתן לעשות בשיחת טלפון. ונקודת המוצא כאן היא, שאתה מחפש למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ואתה לא מחפש לקוחות שירצו לרכוש ממך ... יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך היא לא בהכרח המחיר. אלא שהלקוח צריך להבין מה הוא מקבל ורק אחר כך הוא יבין שכדאי לשלם את המחיר. אם זה המצב, אז כנל עליך להימנע מלתת הצעות מחיר בטלפון, כי אז הלקוח צריך להחליט אם לרכוש ממך את המוצר במחיר שביקשת, בלי שבאמת יש לו את כל המידע ... אחרי שכבר אתה במצב שיותר קל לך לשכנע את הלקוח לרכוש ממך. ומה לעשות אם הלקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון? תשובה: אפשרי לתת לו טווח מחירים, החל ממחיר X, טווח מחירים של X וכיוב. כדי שפגישה פיזית לא תהיה מיותרת. כי אם נותנים ללקוח את המחיר המדויק בטלפון, אז לפעמים עבור הלקוח, הפגישה הופכת להיות מיותרת. ולכן ניתן ללקוח רק טווח מחירים וכיוב, כדי להגדיל את הסיכוי לך שתהיה פגישה שתסגור עסקה. ומה החיסרון המרכזי של העצה הזאת של לא לתת הצעת מחיר בטלפון? החיסרון של לא לתת הצעת מחיר בטלפון והיתרון שיש בכן לתת הצעת מחיר בטלפון, הוא שאם אתה נותן את הצעת המחיר רק אחרי פגישה פיזית, זה אומנם מגדיל את הסיכוי לכך שתהיה עסקה, אבל זה מגדיל את התקורות ואת העלויות של תהליך המכירה עצמו. כי אם נותנים ללקוח הצעת מחיר בטלפון, אז נכון שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירצה לרכוש את המוצר, אבל זה חוסך את העלות של ... יותר להרשות לעצמך לאבד לקוחות בגלל המחיר שאתה רוצה על השירות שלך, כך הגיוני יותר כן לתת את המחיר בטלפון, או בהתכתבות או בפרסום שהלקוח רואה עוד לפני שיחת הטלפון וכולי. אבל ככל שיש לך פחות ביקוש וככל שאתה יותר חייב לסגור עסקה כדי להצליח בעסק שלך, כך אתה ... תגדיל את עלויות המכירה שלך, וכן אולי תפגוש אנשים ותשקיע יותר בתהליך המכירה, וכן תשתדל שלא לתת הצעת מחיר בטלפון. ויש כאן עוד נקודת איזון אפשרית, והיא, שכן הגיוני לתת ללקוח סדר גודל של מחיר בטלפון, גם אם הלקוח בכלל לא שואל מה המחיר. וזה כדי לראות אם בכלל יש על מה לדבר וכדי לא ... הלקוח, לפני פגישת המכירה. ובסוף צריכים לבדוק בפועל, היכן נקודות הכשל והיכן צריכים להשתפר. האם עסקאות נופלות בגלל המחיר בטלפון, כי הלקוח לא מבין את המוצר. ואולי יותר מידי משאבים מוקדשים לפגישות פיזיות עם לקוחות ועסקאות לא נסגרות, כי איכות הפגישות מכירה לא מספיק טובות. שאם זה המצב אז אולי כדאי לשקול כן לתת טווח מחיר בטלפון או אפילו את המחיר המדויק בטלפון, כדי להעלות את האיכות של הפגישות מכירה. לסיכום: מנקודת המבט של הגדלת הסיכוי לסגור עסקה, עדיף שלא לתת הצעת מחיר ללקוח בטלפון. אבל יש עוד נקודות מבט שצריכים למצוא גם בהן איזון.
למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתבלמכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב והפעם אסביר, מה לעשות אם לקוח שהשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף, או אפילו לקוח שכרגע יוצר קשר בווצאפ וכיוב לקבלת מידע נוסף, מה לעשות אם הוא מסרב לעבור לשיחת טלפון, אלא רוצה להמשיך לקבל מידע ולנהל את התקשורת אך ורק בהתכתבות בלבד? אז יש כאן כמה נקודות להתבונן בהן. 1 - האם בוודאות אנחנו מעדיפים לנהל את שיחת המכירה בטלפון? אולי זה יותר טוב לנו לנהל אותה בהתכתבות? 2 - למה בעצם שלקוח לא ירצה לנהל את השיחה בטלפון? האם, איך ואולי יש דרך להעביר אותו לשיחת טלפון? 3 - נניח שהוא בשום מקרה לא רוצה לעבור לטלפון, מה לעשות במקרה כזה? אז כמו לכל דבר בחיים, גם כאן לכל דבר יש יתרונות וחסרונות. ואחד היתרונות של לדבר בטלפון, הוא שכנראה יותר קל להעביר מידע בטלפון ויותר קל לקרוא את הלקוח בטלפון ובהתאם לזה להגיב ללקוח. ובאופן כללי תקשורת בעל פה, בממוצע תהיה יותר טובה מאשר בטלפון, וזה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו. אבל צריכים להזכיר, שיש יתרון מסוים גם לתקשורת בהתכתבות. והוא שבהתכתבות, השיחה ... ששואלים, שמגיבים, שעונים וכולי. אפילו ניתן להיעזר במישהו שיגיד לך מה לענות בזמן אמת בהתכתבות. מה שפחות אפשרי בשיחת טלפון. והדגש כאן, הוא להראות שגם בשיחת מכירה בהתכתבות, גם בה יש יתרונות למוכר. ולצורך העניין נניח שאיש המכירות כן מעדיף לדבר עם הלקוח בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק בהתכתבות? וכמובן מה אפשרי לעשות כדי להעביר אותו לטלפון? אז סיבה אחת אפשרית, יכולה להיות טכנית בלבד. לדוגמה, שהלקוח יש לו קושי טכני לדבר, לדוגמה הוא מגמגם, או ... חזק ויותר בנוח להתנגד לעסקה. במילים אחרות, יתכן שהלקוח לא רוצה לדבר עם איש המכירות, כי הוא חושש מכך שבטלפון, איש המכירות יפעיל עליו מניפולציות כלשהן, שהוא לא יוכל לעמוד בהן. לדוגמה, הלקוח חושב שיותר קל לו לומר לא ולסרב לעסקה בכתב, מאשר בשיחת טלפון. כי הוא לא יודע לנתק שיחה וכיוב. סיבה אפשרית נוספת, יכולה להיות לדוגמה אם הלקוח חושב שבטלפון הוא ישרוף זמן, כי הוא חושב שהוא יכול לקבל את כל המידע בהתכתבות בלבד, באופן מלא, אולי אפילו בצורה ... / דיבור וכולי. 2 - יתכנו בעיות של חוסר אמון, במובן שהוא יחשוש שיותר קל לעשות עליו מניפולציה בשיחת טלפון מאשר בהתכתבות. 3 - יתכן שהוא חושב שככה קבלת ההחלטה שלו וההתנהלות שלו תהיה יותר קלה וככה הוא יקבל ... כמובן עוד נושא בפני עצמו, של איך לבנות אמון עם לקוח. מפה לשם, זה עשוי לנטרל את ההתנגדות לדבר בטלפון, משיקולים של חשש מאיש המכירות. 2 - אפשרי לנהל איתו שיחה מקצועית אמיתית וטובה בהתכתבות, שהלקוח יחשוב שהשיחה מצוינת, ... כל זה כדי לגרום לו להבין, שהוא יקבל גם את היתרונות של קבלת מידע בכתב, גם אם הוא ידבר בטלפון. לדוגמה ברשותך, אני רוצה לשלוח לך סיכום שיחה שלנו בכתב, כמו שאני עושה עם לקוחות בפגישה פנים אל פנים ... איך אפשרי לעזור לו לעבור איתו למימד יותר ממשי מאשר התכתבות בלבד. ומה לעשות אם לא הצלחנו להעביר אותו לטלפון? או לפגישה פיזית? ומה לעשות עד שכן הצלחנו להעביר אותו לטלפון? תשובה: הכל עניין של היצע וביקוש ותיעדוף. אם איש המכירות חושב, שיהיה לו יותר קל לסגור עסקה בטלפון, אז כמובן שהגיוני שהוא יתעדף את אותו לקוח שכן מוכן ורוצה לדבר טלפונית ולהגיע לפגישה בשטח כאן ועכשיו. במילים אחרות, צריכים להתייחס לאותו לקוח שפחות רוצה לדבר בטלפון, כמו לליד פחות טוב, זה הכל. ומה עושים עם לידים פחות טובים? אז כמובן שכל מקרה לגופו וכולי.
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?