... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא
מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת מוצר לא
מושלם ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא
מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם
מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא
מושלם, ומזה נגזרת תחושת המבוכה והקושי למכור אותו. הבעיה המרכזית היא שברגע שמישהו מוכן לקבל כסף על מוצר, הוא מרגיש מחויבות כלפי הלקוח שהמוצר יהיה
מושלם. לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, ... עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את עצמנו מה הבעיה עם המוצר. אדם שמתקשה למכור את המוצר בגלל שהוא לא
מושלם, צריך להבין שאין קשר בין המוצר לבין המוכרות עצמה. אפילו אם המוצר לא
מושלם, הוא עדיין יכול לספק ערך ללקוח. אליעד מביא ... שמצוי עם באגים אך עובד על פי רוב. הפתרון השני שהוא מציע הוא להבין שהבעיה לא בהכרח קשורה במוצר עצמו אלא בתפיסת העולם של המוכר. אם אדם לא מסוגל למכור מוצר לא
מושלם, ייתכן ויש לו בעיות עם קבלת חסרונות באופן ... הבעיה האמיתית לא קשורה במוצר, אלא בקבלת החסרונות האישיים של המוכר. מהו המודל לחיים שיכול לשפר את מכירות המוצר? אליעד מציין כי הדרך להתמודד עם מכירת מוצר לא
מושלם היא לשנות את התפיסה של האדם לגבי חסרונות. ... הוא לקבל את החיסרונות כמציאות קיימת ולראות בהם חלק מהחיים, ולא כבעיה. ברגע שמישהו מבין שלעולם לא יוכל להימנע מחסרונות, הוא לא יחוש יותר רע במכירת מוצר לא
מושלם. כל מכירה שמבוצעת מתוך תחושת שלמות עצמית ... והתם לסיפור המכירה? הסיפור המוכר של רבי נחמן על החכם והתם מציג את הגישה השונה של שני אנשים כלפי החיים. התם היה סנדלר שעבד בשמחה רבה גם אם העבודה לא הייתה
מושלמת, בעוד שהחכם, גם כשעשה עבודה טובה, סבל ... בעיות עם עצמיותו. החכם, לעומת זאת, לא הצליח להיות מרוצה מהמציאות כי הוא לא ידע לקבל את החסרונות. המשמעות של הסיפור היא שהדרך להצלחה במכירות לא תלויה במוצר
המושלם, אלא בגישה הפנימית של המוכר. מי שמצליח להתמודד עם החסרונות במציאות ובמוצר, יוכל למכור כל מוצר, גם אם הוא לא
מושלם. איך להתמודד עם פרפקציוניזם? מה לעשות כשקשה למכור מוצר לא
מושלם? מה הקשר בין חסרונות למכירות? האם אפשר למכור מוצר לא
מושלם? מהו הסיפור על החכם והתם? השאלה היא כזאת אם ... למכור או שכאילו. אליעד: לא הוא יודע למכור אבל יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא
מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא
מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא
מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא
מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו ... לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא אומר אם זה היה בחינם הייתי נותן אבל ברגע שהוא מבקש על זה כסף הוא מרגיש שהוא מחויב ואז כאילו המוצר צריך להיות
מושלם ואז הוא בבעיה למכור את המוצר מה עושים? ש: הוא לא ימכור ככה לעולם. אליעד: נכון השאלה מה הפתרון, לא זה לא נכון יכול להיות שהוא ימכור מוצר אם הוא יחשוב שזה
מושלם. הלאה מה עושים מה הפתרונות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה? ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא
מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא
מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל כסף יש לו הרגשה כאילו של התחייבות. אליעד: נכון אז מה אומרים איזה תשובה אתה היית נותן לאותו בן אדם? ש: אתה מכיר איזה משהו
מושלם. אליעד: הוא אומר לך לא ולכן יש לי בעיה ... למכור את זה. אליעד: אז הוא אומר מה שאני חייב לא חייב ואתה יודע איך זה עובד ואתה יודע איך זה עובד אז הוא אומר לך ואני קשה לי למכור כי אני רואה שהמוצר שלי לא
מושלם. לא קרה לך פעם שייצרת מוצר ולא רצית למכור אותו כי הוא לא היה
מושלם או לך לא, יש הרבה אנשים שמפתחים מוצר בן אדם ... אליעד: מה הבנת במכירות? ש: אני הבנתי שזה בכלל לא קשור למוצר המוצר שלך גם יכול להיות חרא כי רוב אלה שמוכרים מוצרים כמו windows וכל זה הוא לא מוכר מוצר שהוא
מושלם הוא עובד איזשהו סף מסוים 90% עובד ואז עם ההמשך כאילו את הבאגים משלימים. אליעד: מה שאתה זה נכון אבל מה יעשה בן אדם שלא רוצה למכור מוצר לא
מושלם קשה לו מה לעשות. ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא
מושלם או לשכנע אותו שהמוצר