... ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב
לשאול את עצמך: מהן התועלות שהלקוח מחפש? איזה בעיות המוצר פותר עבורו? איך המוצר ישפר את חיי הלקוח? כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא ... יש לזהות מה חשוב לו. לא כל הלקוחות מחפשים את אותם דברים. יש
לשאול את עצמך: - איזה תועלות הלקוח מחפש? - אילו בעיות המוצר שלי פותר עבורו? - איך המוצר שלי משפר את חייו? כאשר מתארים מוצר, יש להתאים את המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את ... זה ימלא לי את הרצון שלי לא ימלא לי את הרצון שלי, אתה צריך
לשאול את עצמך איך הלקוח מדבר עם עצמו מה הלקוח חושב אם הייתי יכול לשמוע את המחשבות של הלקוח, מה הלקוח רוצה לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך. עוד פעם לא מה אתה ...