אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך סדר הבקשות משפיע על הסיכוי לקבל "כן"?

כאשר פונים לאדם עם מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה בחיוב, חשוב מאוד להקפיד על סדר הבקשות. הסדר שבו מבקשים דברים משפיע ישירות על הנכונות של הצד השני להסכים לבקשות השונות. אליעד מסביר כי כאשר רוצים להעלות את הסיכוי לקבל תשובה חיובית, מומלץ להתחיל מהבקשות שהסיכוי לקבל עליהן "כן" הוא הגבוה ביותר.

לדוגמה, נניח שאתה צריך לבקש ממישהו שלוש בקשות שונות. אחרי שבחנת את המצב, אתה מניח שהבקשה הראשונה היא משהו שהוא יגיד עליו בוודאות "כן", הבקשה השנייה היא משהו שאתה חושב שהוא אולי יסכים לה, והבקשה השלישית היא דבר שיש סיכוי גבוה שהוא יסרב לו באופן מוחלט.

במקרה כזה, קיימות שתי אפשרויות עיקריות לאופן שבו אפשר לסדר את הבקשות:
  • אפשרות ראשונה היא לסדר את הבקשות לפי מידת החשיבות עבורך - לשים את הדבר שהכי דחוף וחשוב לך בראש הרשימה, גם אם יש סיכוי שהוא לא יסכים. זו הגישה הטבעית שהרבה אנשים נוטים לבחור בה, מתוך ההנחה שאם משהו חשוב, צריך להגיד אותו ראשון.
  • אפשרות שנייה היא לסדר את הבקשות לפי הסיכוי הגבוה ביותר שהאדם יסכים, כלומר, להתחיל מהבקשות שהכי קל לקבל עליהן "כן". אליעד מדגיש שזו הגישה הנכונה יותר ברוב המקרים, כיוון שהיא יוצרת דינמיקה חיובית של הסכמה כבר מההתחלה.
למה חשוב להתחיל מהבקשה שהכי קל להסכים לה?

אליעד מסביר שאם תתחיל עם הבקשה שהכי קשה להסכים לה - זו שהוא ייטה לסרב לה - אתה למעשה מכניס את האדם השני למצב נפשי של התנגדות. אחרי שהוא כבר אמר "לא", הוא נכנס למצב מנטלי שבו קל לו יותר להמשיך ולומר "לא" גם על דברים שהיה יכול להסכים להם בסיטואציה אחרת.

לעומת זאת, אם אתה מתחיל עם בקשה קלה, משהו שהאדם השני יסכים אליו בקלות, אתה יוצר אצלו דינמיקה של הסכמה. הוא נמצא במצב חיובי, ונוצר אצלו רצף של הסכמה ושל תחושה טובה. במצב כזה גדל מאוד הסיכוי שהוא יסכים גם לבקשות הבאות, אפילו אם הן קצת יותר קשות עבורו או פחות נוחות לו.

לדוגמה, אם חשוב לך מאוד שחבר יסיע אותך מחר לעיר אחרת, אך אתה יודע שהוא לא אוהב לעשות זאת, עדיף קודם לבקש ממנו משהו פשוט יותר, כמו להשאיל לך עט או משהו אחר שברור לך שהוא יסכים לתת לך בקלות. לאחר שאמר "כן" לבקשה הראשונה, יהיה לו קל יותר להסכים גם לבקשות הבאות.

האם תמיד כדאי להתחיל מהבקשה הקלה?

אליעד מציין בבירור שהכלל הזה, למרות שהוא נכון במרבית המקרים, אינו נכון תמיד ב - 100% מהמקרים. ייתכנו סיטואציות בהן דווקא בקשה קשה, שהאדם השני מסרב לה, תוביל אותו להרגיש אי נעימות בעקבות הסירוב. במקרה כזה, ייתכן שהאדם ינסה "לפצות" אותך על הסירוב הראשוני על ידי כך שיסכים לבקשות הבאות שלך, אפילו אם הן לא נוחות לו, רק כדי לא להצטייר כאדם לא נחמד או שלילי.

במילים אחרות, יש גם מקרים הפוכים, שבהם דווקא סירוב ראשוני יכול להוביל להסכמה בהמשך. זו טקטיקה פחות נפוצה אך קיימת, וכדאי להיות מודע לכך שגם זה אפשרי.

מה המטרה האמיתית בסדר הבקשות?

המטרה, לפי אליעד, אינה רק לגרום למישהו לומר לך "כן" על כל דבר, אלא להגדיל את התועלת הכוללת שאתה משיג מהאינטראקציה. המשמעות היא שלפעמים ייתכן שאתה מוכן לקבל "לא" על בקשה מסוימת, אם הדבר יגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל "כן" על בקשות אחרות שחשובות לך יותר. במילים אחרות, המטרה הסופית היא להשיג את מירב התועלת האפשרית ולאו דווקא לקבל הסכמה מיידית על כל דבר.

לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל אישור על שלוש בקשות אך יודע בוודאות שלא יסכימו לשלושתן, חשוב שתבדוק איזו בקשה חשובה לך באמת, ועל איזו בקשה תהיה מוכן לוותר, ושתמקם אותן בסדר שיגרום לאדם השני להיענות לבקשות שהכי חשובות לך בסופו של דבר.

איך להשתמש בטכניקה הזאת בצורה יעילה?

כדי להשתמש בטכניקה הזאת בצורה נכונה, אליעד מציע לשאול את עצמך לפני שאתה מבקש משהו: "מה הסיכוי שהוא יסכים לכל אחת מהבקשות שלי?" אחרי שבדקת את זה, עליך לסדר את הבקשות באופן הבא:
  • התחל עם הבקשה הקלה ביותר או זאת שיש הכי הרבה סיכוי שהוא יסכים לה.
  • לאחר מכן, הצג את הבקשות בהדרגה, כשהבקשות הקשות יותר מגיעות אחרי שכבר השגת הסכמה על דברים קלים יותר.
  • הימנע להתחיל מבקשה שברור לך שהאדם יתנגד לה באופן מיידי, אלא אם אתה משתמש בכוונה בטקטיקה של לגרום לו להרגיש לא נעים כדי לקבל הסכמה בהמשך, שהיא פחות נפוצה.
הנקודה החשובה שאליעד חוזר עליה שוב ושוב היא שהסדר שבו אנו מסדרים את הבקשות משפיע בצורה משמעותית על תגובת הצד השני, ולכן יש לשים לב אליו באופן מיוחד, בהתאם למטרה הסופית שלנו.
איך לסדר בקשות כדי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית?

שלום חברים

כאשר מבקשים ממישהו מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה להן, חשוב לשים לב לאופן שבו מסדרים את הבקשות. הדרך הנכונה היא להתחיל מהבקשות שיש להן סיכוי גבוה יותר לקבל תשובה חיובית.

למשל, אם יש לך שלוש בקשות ואתה מעריך שעל הראשונה הוא יגיד כן, על השנייה אולי, ועל השלישית לא, אז עדיף להתחיל עם הבקשה שיש לה את הסיכוי הגבוה ביותר לקבל אישור.

למה זה חשוב?

אם נתחיל עם בקשה שמולה האדם נוטה לסרב, יש סיכוי גבוה שהוא ייכנס למצב של שלילה וימשיך לומר לא גם על הבקשות הבאות, אפילו אם היה עשוי להסכים להן בסיטואציה אחרת. לעומת זאת, אם הוא מתחיל באמירת "כן", הוא עלול להיות יותר נינוח ולהסכים גם לבקשות הבאות מתוך תחושת רצף חיובי.

איך זה עובד בפועל?

נניח שאתה מבקש ממישהו לבצע שלוש פעולות. במקום להתחיל מהדבר שהכי חשוב לך, עדיף להתחיל במה שהוא ייטה להסכים לו בקלות. כך תיצור רצף חיובי, מה שיגדיל את הסיכוי שהוא ייענה גם לבקשות הבאות.

כמובן, זה לא תמיד נכון ב - 100% מהמקרים. לפעמים, דווקא אם האדם יסרב מיד לבקשה הראשונה, זה יוריד ממנו לחץ והוא יהיה מוכן יותר להסכים לבקשות הבאות. הכל תלוי בסיטואציה ובאופי האדם שמולך.

איך לבחור את סדר הבקשות?

יש שתי גישות:
  • לסדר את הבקשות לפי מה שהכי חשוב לך, כך שהבקשה הקריטית ביותר תופיע ראשונה.
  • לסדר את הבקשות לפי מה שיש סיכוי גבוה יותר לקבל עליו תשובה חיובית, כדי להגדיל את הסיכוי הכולל לקבל שיתוף פעולה.
המטרה היא לא רק לקבל "כן" אלא להשיג את מירב התועלת מהאינטראקציה. גם אם תקבל סירוב על משהו מסוים, עדיין ייתכן שהגישה הנכונה תוביל להסכמה על דברים אחרים.

לסיכום

שימו לב כיצד אתם מסדרים את הבקשות שלכם - האם לפי סדר החשיבות האישית שלכם, או לפי הסדר שבו תוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל כמה שיותר תועלת?

למידע נוסף, היכנסו לאתר EIP.co.il וחפשו מידע על איך לגרום לאנשים להקשיב לכם, איך לתת הנחיות בצורה אפקטיבית, ועוד נושאים קשורים. שיהיה בהצלחה!
סדר המילים במשפט, סדר הבקשות, איך לתת הנחיות לעובדים? איך לבקש ממישהו משהו? איך לתת הוראות? טיפול בהתנגדויות, איך ליצור הסכמה?
שלילי הסכמה מתי שאתה רוצה הגדלת תועלת איך לתת הנחיות לעובדים התנגדות למה הוא לא אוהב טיפולים להיות מודעים אופי לשכנע מישהו להסכים איך לבקש איך לבקש בקשה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לה לעשות איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו לא לסרב לך איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לומר איך לגרום למישהו לומר לך איך לגרום למישהו לומר לך כן איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה איך למנוע איך למנוע התנגדויות איך למנוע התנגדות איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשים איך לעשות את מה שאתה רוצה איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך לשכנע מישהו לעשות התנגדות לבקש לבקש בקשה לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להסכים איתך לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו לא לסרב לגרום למישהו לא לסרב לך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לומר לגרום למישהו לומר לך לגרום למישהו לומר לך כן לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה להיענות לבקשה שלך להסכים להסכים איתך למנוע למנוע התנגדויות למנוע התנגדות לנהל לנהל אנשים לסרב לעשות את מה שאתה רוצה לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לסרב לשכנע מישהו לא לסרב לך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לומר לשכנע מישהו לומר לך לשכנע מישהו לומר לך כן מישהו להסכים איתך מנהל ניהול ניהול אנשים רצון תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
...ומעשית: במקום לומר אני רוצה שהבית יהיה מסודר, אפשר לומר אני מבקש שהנעליים לא יהיו בסלון. במקום אני מבקש שתהיה נחמד אליי, אפשר לומר אני מבקש שתגיד לי בוקר טוב כל יום. במקום אני רוצה להרגיש שאתה לא כועס עליי, אפשר לבקש אני מבקש שאם אתה כועס עליי, תאמר לי את זה ישירות ולא תשתמש ברמזים. סיכום - איך לבקש בצורה אפקטיבית? כאשר מבקשים ממישהו משהו, מומלץ לבדוק: האם הבקשה ספציפית וברורה? האם ניתן למדוד אם היא התקיימה או לא? האם היא ניתנת לביצוע בצורה ישירה ולא מבוססת רק על תחושות סובייקטיביות? למידע נוסף...
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
...שלא רק שלא יהיה לו אינטרס לשקר לך, אלא שגם יהיה לו אינטרס לרצות לומר לך את האמת. או לדוגמה שהוא יחשוב שיקרה לו רע, אם הוא ישקר לך, בגלל שהוא שיקר לך, אבל שהוא לא יחשוש מאמירת האמת עצמה. ואיך להעביר לעובד את המסר, שלא נפטר אותו ושלא ננקוט נגדו בהליכים פליליים? אז בעיקרון, זאת כמובן שאלה אחרת, וכל מקרה לגופו. ולדוגמה כאן, אפשרי להציג את זה כבירור, אולי הוא לקח משהו בטעות / שכח אצלו משהו / התבלבל וכיוב, כדי שהוא לא ירגיש שמאשימים אותו בגניבה. אבל בעיקרון כל מקרה לגופו של עניין. וגם כאן יש תהליך מובנה...
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
יעוץ למנהלים, יעוץ זוגי, איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לשאול עובד שאלה? איך לדבר עם אנשים? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לדבר עם עובדים? איך לנהל עובדים? חינוך ילדים, זוגיות
...הוא כבר כועס ומניח שהאיחור לא מוצדק. אם השאלה נאמרת מתוך תחושה שאיחורים אינם נסלחים, העובד מרגיש אוטומטית מותקף. במצב כזה סביר שהעובד ימצא תירוצים, ישקר, או ינסה להגן על עצמו בכל דרך אפשרית כדי לא להיענש. לעומת זאת, אם המנהל אומר לעצמו: אולי קרה לעובד משהו מוצדק, אולי זה בכלל בסדר, אני באמת רוצה להבין, השיחה תתחיל אחרת לגמרי. השאלה תיאמר בטון פחות מאשים, העובד ירגיש בנוח להודות באמת (אולי הוא נתקע בפקק, אולי יש לו בעיה משפחתית), והמנהל יוכל להתייחס ברוגע למצב האמיתי במקום לעורר מתיחות. אז מהו בדיוק...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
...העצמית המעמיקה הזאת מאפשרת לך לנהל טוב יותר, כי אתה מגלה שגם אתה עצמך רובוט שמנוהל על ידי המציאות, הרצונות שלך, והמחשבות שלך. מה המשמעות שאתה עצמך עובד של המציאות? אליעד מציין שגם אתה כמנהל הוא סוג של עובד, שעובד בארגון גדול יותר הנקרא המציאות. בדיוק כמו שאתה מנסה לנהל את העובדים שלך, גם המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה הופך למודע יותר כיצד לנהל אחרים, כי אתה יודע בדיוק מה מפעיל גם אותם - בדיוק מה שמפעיל אותך. איך אפשר ללמוד עוד על...
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
...עמוקה של נפש האדם, תגדילו את היכולת שלכם להוביל, להשפיע ולנהל בהצלחה. חפשו מידע נוסף באתר EIP.co.il ותשפרו את היכולות הניהוליות שלכם! איך להיות מנהל ולהצליח? תכונות שליליות לתפקיד ניהולי, תכונות חיוביות לתפקיד ניהולי, איך להצליח בתפקיד ניהולי? תכונות שדרושות למנהל, רשימת תכונות ניהוליות, תכונות לתפקיד ניהולי, תכונות של בוס טוב, מאפיינים של מנהל מצליח, איך להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איזה סוג של מנהל אתה? מיהו מנהל מצויין? מיהו מנהל טוב? מיהו מנהל רע? תכונות מנהל צוות, תכונות מנהל מצליח, תכונות...
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
...לרצות להמשיך להיפגש איתך. במקום לנסות להרשים או להוכיח כמה אתה מוצלח, המטרה צריכה להיות פשוטה וברורה: לעשות טוב לאדם שאיתך. אליעד מסכם כי ההצלחה מגיעה כשאתה מפסיק לחפש את העצות הכלליות ומתחיל להתאים את השיחות והפעולות שלך ספציפית לאדם שנמצא מולך, ולרגשות שלו. איך להצליח בדייט ראשון? על מה לדבר בדייט כדי ליצור משיכה? איך להפוך ידידות לזוגיות? איך לגרום למישהו להרגיש טוב בשיחה? למה עצות לדייטים לא עובדות? איך להגיע לדייט שני ושלישי? טיפים לדייט, איך להתנהג בדייט? איך לעשות לה טוב? איך לעשות לו טוב...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
...מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים אחרים, בכך שהוא לא מצליח להביא את התוצאות שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי...
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
...הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על הסכם רכישה כלשהו. וכל חלק וחלק יש בו המון היבטים והמון תהליכים ותתי תהליכים ואת כולם כדאי מאוד לנתח. כי אפשרי לנסות לזרום בלי לנתח מה קורה בפועל. אבל אם רוצים לשפר את תהליכי המכירה, אז צריכים גם לנתח את כל תהליך המכירה בכללותו...
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
...יש כוח והשפעה רבה, וחשוב להיות מודעים לאופן השימוש בהן. לסיכום, מהי הדרך הנכונה לנסח שאלות כדי לקבל תשובה חיובית? אליעד כהן מסכם ומבהיר שהמהות של הנושא היא להבין את העיקרון שהניסוח של השאלה משפיע באופן ישיר על התשובה. כדי לקבל תשובה חיובית, עדיף תמיד להשתמש בשאלות יחסיות שנותנות מרחב לתשובה חיובית, גם אם התשובה המוחלטת לא יכולה להיות חיובית עדיין. ניסוח השאלות בצורה הזו מאפשר ליצור אווירה טובה יותר, לבנות יחסים טובים יותר עם אנשים ולהשיג תוצאות טובות יותר בתקשורת בין אישית. איך לשאול שאלות בצורה...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
...אני מבקש לא לצרף את המסמך השלישי, כי מסיבה 1-2-3... ואז אתה רוצה לסיים את המכתב בניסוח של: אני פונה אליך כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך. והשאלה היא, איך יותר נכון לנסח כדי לשכנע את הצד השני לקבל את הבקשה שלך, האם נכון לנסח: אני פונה אליך רק כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך או בלי המילה רק. אז איזה ניסוח יותר משכנע? עם או בלי המילה רק? ואסביר למה לכאורה כן הגיוני להוסיף את המילה רק. אז אנחנו מניחים שהבן אדם השני, לא יאשר את הבקשה אאכ הוא יהיה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה זה אפשרי?, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה זה אפשרי?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, ייעוץ טיפולי, טיפול נפשי בנושאי מה זה אפשרי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6094 שניות - עכשיו 14_08_2025 השעה 14:26:32 - wesi1