אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו לא לסרב לך ✔איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך סדר הבקשות משפיע על הסיכוי לקבל "כן"?

כאשר פונים לאדם עם מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה בחיוב, חשוב מאוד להקפיד על סדר הבקשות. הסדר שבו מבקשים דברים משפיע ישירות על הנכונות של הצד השני להסכים לבקשות השונות. אליעד מסביר כי כאשר רוצים להעלות את הסיכוי לקבל תשובה חיובית, מומלץ להתחיל מהבקשות שהסיכוי לקבל עליהן "כן" הוא הגבוה ביותר.

לדוגמה, נניח שאתה צריך לבקש ממישהו שלוש בקשות שונות. אחרי שבחנת את המצב, אתה מניח שהבקשה הראשונה היא משהו שהוא יגיד עליו בוודאות "כן", הבקשה השנייה היא משהו שאתה חושב שהוא אולי יסכים לה, והבקשה השלישית היא דבר שיש סיכוי גבוה שהוא יסרב לו באופן מוחלט.

במקרה כזה, קיימות שתי אפשרויות עיקריות לאופן שבו אפשר לסדר את הבקשות:
  • אפשרות ראשונה היא לסדר את הבקשות לפי מידת החשיבות עבורך - לשים את הדבר שהכי דחוף וחשוב לך בראש הרשימה, גם אם יש סיכוי שהוא לא יסכים. זו הגישה הטבעית שהרבה אנשים נוטים לבחור בה, מתוך ההנחה שאם משהו חשוב, צריך להגיד אותו ראשון.
  • אפשרות שנייה היא לסדר את הבקשות לפי הסיכוי הגבוה ביותר שהאדם יסכים, כלומר, להתחיל מהבקשות שהכי קל לקבל עליהן "כן". אליעד מדגיש שזו הגישה הנכונה יותר ברוב המקרים, כיוון שהיא יוצרת דינמיקה חיובית של הסכמה כבר מההתחלה.
למה חשוב להתחיל מהבקשה שהכי קל להסכים לה?

אליעד מסביר שאם תתחיל עם הבקשה שהכי קשה להסכים לה - זו שהוא ייטה לסרב לה - אתה למעשה מכניס את האדם השני למצב נפשי של התנגדות. אחרי שהוא כבר אמר "לא", הוא נכנס למצב מנטלי שבו קל לו יותר להמשיך ולומר "לא" גם על דברים שהיה יכול להסכים להם בסיטואציה אחרת.

לעומת זאת, אם אתה מתחיל עם בקשה קלה, משהו שהאדם השני יסכים אליו בקלות, אתה יוצר אצלו דינמיקה של הסכמה. הוא נמצא במצב חיובי, ונוצר אצלו רצף של הסכמה ושל תחושה טובה. במצב כזה גדל מאוד הסיכוי שהוא יסכים גם לבקשות הבאות, אפילו אם הן קצת יותר קשות עבורו או פחות נוחות לו.

לדוגמה, אם חשוב לך מאוד שחבר יסיע אותך מחר לעיר אחרת, אך אתה יודע שהוא לא אוהב לעשות זאת, עדיף קודם לבקש ממנו משהו פשוט יותר, כמו להשאיל לך עט או משהו אחר שברור לך שהוא יסכים לתת לך בקלות. לאחר שאמר "כן" לבקשה הראשונה, יהיה לו קל יותר להסכים גם לבקשות הבאות.

האם תמיד כדאי להתחיל מהבקשה הקלה?

אליעד מציין בבירור שהכלל הזה, למרות שהוא נכון במרבית המקרים, אינו נכון תמיד ב - 100% מהמקרים. ייתכנו סיטואציות בהן דווקא בקשה קשה, שהאדם השני מסרב לה, תוביל אותו להרגיש אי נעימות בעקבות הסירוב. במקרה כזה, ייתכן שהאדם ינסה "לפצות" אותך על הסירוב הראשוני על ידי כך שיסכים לבקשות הבאות שלך, אפילו אם הן לא נוחות לו, רק כדי לא להצטייר כאדם לא נחמד או שלילי.

במילים אחרות, יש גם מקרים הפוכים, שבהם דווקא סירוב ראשוני יכול להוביל להסכמה בהמשך. זו טקטיקה פחות נפוצה אך קיימת, וכדאי להיות מודע לכך שגם זה אפשרי.

מה המטרה האמיתית בסדר הבקשות?

המטרה, לפי אליעד, אינה רק לגרום למישהו לומר לך "כן" על כל דבר, אלא להגדיל את התועלת הכוללת שאתה משיג מהאינטראקציה. המשמעות היא שלפעמים ייתכן שאתה מוכן לקבל "לא" על בקשה מסוימת, אם הדבר יגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל "כן" על בקשות אחרות שחשובות לך יותר. במילים אחרות, המטרה הסופית היא להשיג את מירב התועלת האפשרית ולאו דווקא לקבל הסכמה מיידית על כל דבר.

לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל אישור על שלוש בקשות אך יודע בוודאות שלא יסכימו לשלושתן, חשוב שתבדוק איזו בקשה חשובה לך באמת, ועל איזו בקשה תהיה מוכן לוותר, ושתמקם אותן בסדר שיגרום לאדם השני להיענות לבקשות שהכי חשובות לך בסופו של דבר.

איך להשתמש בטכניקה הזאת בצורה יעילה?

כדי להשתמש בטכניקה הזאת בצורה נכונה, אליעד מציע לשאול את עצמך לפני שאתה מבקש משהו: "מה הסיכוי שהוא יסכים לכל אחת מהבקשות שלי?" אחרי שבדקת את זה, עליך לסדר את הבקשות באופן הבא:
  • התחל עם הבקשה הקלה ביותר או זאת שיש הכי הרבה סיכוי שהוא יסכים לה.
  • לאחר מכן, הצג את הבקשות בהדרגה, כשהבקשות הקשות יותר מגיעות אחרי שכבר השגת הסכמה על דברים קלים יותר.
  • הימנע מלהתחיל מבקשה שברור לך שהאדם יתנגד לה באופן מיידי, אלא אם אתה משתמש בכוונה בטקטיקה של לגרום לו להרגיש לא נעים כדי לקבל הסכמה בהמשך, שהיא פחות נפוצה.
הנקודה החשובה שאליעד חוזר עליה שוב ושוב היא שהסדר שבו אנו מסדרים את הבקשות משפיע בצורה משמעותית על תגובת הצד השני, ולכן יש לשים לב אליו באופן מיוחד, בהתאם למטרה הסופית שלנו.
איך לסדר בקשות כדי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית?

שלום חברים

כאשר מבקשים ממישהו מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה להן, חשוב לשים לב לאופן שבו מסדרים את הבקשות. הדרך הנכונה היא להתחיל מהבקשות שיש להן סיכוי גבוה יותר לקבל תשובה חיובית.

למשל, אם יש לך שלוש בקשות ואתה מעריך שעל הראשונה הוא יגיד כן, על השנייה אולי, ועל השלישית לא, אז עדיף להתחיל עם הבקשה שיש לה את הסיכוי הגבוה ביותר לקבל אישור.

למה זה חשוב?

אם נתחיל עם בקשה שמולה האדם נוטה לסרב, יש סיכוי גבוה שהוא ייכנס למצב של שלילה וימשיך לומר לא גם על הבקשות הבאות, אפילו אם היה עשוי להסכים להן בסיטואציה אחרת. לעומת זאת, אם הוא מתחיל באמירת "כן", הוא עלול להיות יותר נינוח ולהסכים גם לבקשות הבאות מתוך תחושת רצף חיובי.

איך זה עובד בפועל?

נניח שאתה מבקש ממישהו לבצע שלוש פעולות. במקום להתחיל מהדבר שהכי חשוב לך, עדיף להתחיל במה שהוא ייטה להסכים לו בקלות. כך תיצור רצף חיובי, מה שיגדיל את הסיכוי שהוא ייענה גם לבקשות הבאות.

כמובן, זה לא תמיד נכון ב - 100% מהמקרים. לפעמים, דווקא אם האדם יסרב מיד לבקשה הראשונה, זה יוריד ממנו לחץ והוא יהיה מוכן יותר להסכים לבקשות הבאות. הכל תלוי בסיטואציה ובאופי האדם שמולך.

איך לבחור את סדר הבקשות?

יש שתי גישות:
  • לסדר את הבקשות לפי מה שהכי חשוב לך, כך שהבקשה הקריטית ביותר תופיע ראשונה.
  • לסדר את הבקשות לפי מה שיש סיכוי גבוה יותר לקבל עליו תשובה חיובית, כדי להגדיל את הסיכוי הכולל לקבל שיתוף פעולה.
המטרה היא לא רק לקבל "כן" אלא להשיג את מירב התועלת מהאינטראקציה. גם אם תקבל סירוב על משהו מסוים, עדיין ייתכן שהגישה הנכונה תוביל להסכמה על דברים אחרים.

לסיכום

שימו לב כיצד אתם מסדרים את הבקשות שלכם - האם לפי סדר החשיבות האישית שלכם, או לפי הסדר שבו תוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל כמה שיותר תועלת?

למידע נוסף, היכנסו לאתר EIP.co.il וחפשו מידע על איך לגרום לאנשים להקשיב לכם, איך לתת הנחיות בצורה אפקטיבית, ועוד נושאים קשורים. שיהיה בהצלחה!
סדר המילים במשפט, סדר הבקשות, איך לתת הנחיות לעובדים? איך לבקש ממישהו משהו? איך לתת הוראות? טיפול בהתנגדויות, איך ליצור הסכמה?
התחלה איך לגרום לאנשים להקשיב לך קושי חושב ש קשיים סיטואציה איך לשכנע אנשים תקשורת לקבל תשובות איך לגרום למישהו לא לסרב לך הערכה איך לבקש איך לבקש בקשה איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לא לסרב לך איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לומר איך לגרום למישהו לומר לך איך לגרום למישהו לומר לך כן איך לגרום למישהו לעשות איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה איך למנוע איך למנוע התנגדות איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך לשכנע מישהו לעשות אישית אנשים אתה רוצה התנגדות כיצד לנהל כיצד לנהל אנשים לבקש לבקש בקשה לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו לא לגרום למישהו לא לסרב לגרום למישהו לא לסרב לך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לומר לגרום למישהו לומר לך לגרום למישהו לומר לך כן לגרום למישהו לעשות לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה לגרום למישהי להיענות לבקשה שלך להסכים להסכים איתך למנוע למנוע התנגדות לנהל לנהל אנשים לסרב לעשות את מה שאתה רוצה לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לא לסרב לשכנע מישהו לא לסרב לך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לומר לשכנע מישהו לומר לך לשכנע מישהו לומר לך כן לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה מישהו להסכים איתך מנהל ניהול רוצה רצון שאתה רוצה תקשורת תקשורת בין אישית
איך להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את הסיכוי שתקבל לא? איך לא לקבל דחייה? איך ליצור הסכמה?
... להציע הצעות? איך לגרום למישהו להסכים איתך, איך לגרום למישהו לקבל את ההצעה שלך? איך להציע הצעות טובות? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך לגרום למישהו לא להתנגד להצעה שלך? איך להציע לבחורה? איך להציע לילד? איך להציע הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן? איך להקטין את ...
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
בקשות במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות
... במערכות יחסים, לבקש בקשה מוגדרת, לבקש בקשה מדידה, איך לבקש ממישהו משהו? הגדרת מטרות מוגדרות, מטרות מדידות, בקשה לא מוגדרת, בקשה לא מדידה, לקחת אחריות על הרגשות שלך, לקיחת אחריות בזוגיות, לבקש ממישהו להשתנות איך לבקש בקשות ברורות ומדידות במערכות יחסים? כאשר אתם מבקשים בקשה ממישהו אחר או כשמישהו מבקש מכם בקשה, חשוב מאוד לשים לב האם הבקשה היא ברורה, מוגדרת ומדידה, או שמא מדובר בבקשה מעורפלת שנתונה לפרשנות אישית. המטרה היא למנוע אי - הבנות, מריבות, ואכזבות במערכות יחסים. כאשר הבקשה מדידה וברורה, קל לדעת אם היא התקיימה או לא, ... או לא. אני מבקש שלא תקלל אותי או שלא תגיד לי מילים מסוימות - קל מאוד לבדוק אם נאמרו אותן המילים או לא. כאשר בקשות הן מהסוג הזה, האדם יכול להסכים או לסרב, והדברים הם ברורים לשני הצדדים. אם האדם לא ביצע את הבקשה, אפשר לדעת זאת בצורה חד - משמעית, וכך ... לומר אני רוצה להרגיש שאתה מכבד אותי, עדיף לומר אני מבקש שתימנע מלצעוק עלי או לקלל אותי. במקום לומר אני רוצה שתהיה אווירה נעימה בבית, ניתן לבקש אני מבקש שכאשר יש בעיה, נדבר עליה בצורה רגועה, בלי להרים את הקול. במקום לבקש שתתייחס אליי יפה, אפשר לומר אני מבקש שתגיד לי שלום כשאתה נכנס הביתה. במקום לומר אני לא רוצה להרגיש ... אתם עלולים לגרום לעצמכם אכזבות נוספות. במקום להאשים אחרים ברגשותיכם, עדיף להתמקד בבקשות ספציפיות על פעולות שניתן למדוד בבירור, ובכך לשפר את התקשורת וליצור תחושת בהירות ואמון. לסיכום, כיצד לבקש נכון ממישהו להשתנות או לבצע פעולה מסוימת? הקפידו לבקש דברים מדידים, ספציפיים וברורים. הימנעו מבקשות שנוגעות לרגשות או תחושות סובייקטיביות של האדם האחר. ... על הרגשות שלכם ואל תצפו שהאחר ייקח עליהם אחריות. אם אתם מבקשים משהו רגשי, נסו להגדיר התנהגות ברורה שניתן למדוד ולבדוק אם היא מתבצעת או לא. איך לבקש ממישהו להשתנות? איך לנסח בקשה מדידה וברורה? לקיחת אחריות על הרגשות שלך איך למנוע אכזבה בזוגיות? להאשים אחרים ברגשות שלך לבקש בקשות ברורות בזוגיות איך לגרום למישהו להבין את הבקשה שלך? איך לבקש בקשות בצורה מדויקת ומובנת כאשר אתם מבקשים ממישהו בקשה, או כשמישהו מבקש מכם משהו, חשוב לשים לב האם ... לא יהיו בסלון. במקום אני מבקש שתהיה נחמד אליי, אפשר לומר אני מבקש שתגיד לי בוקר טוב כל יום. במקום אני רוצה להרגיש שאתה לא כועס עליי, אפשר לבקש אני מבקש שאם אתה כועס עליי, תאמר לי את זה ישירות ולא תשתמש ברמזים. סיכום - איך לבקש בצורה אפקטיבית? כאשר מבקשים ממישהו משהו, מומלץ לבדוק: האם הבקשה ספציפית וברורה? האם ניתן למדוד אם היא התקיימה או לא? האם היא ניתנת לביצוע בצורה ישירה ולא מבוססת רק על תחושות סובייקטיביות? למידע נוסף על איך לבקש בקשות בצורה אפקטיבית, איך לנהל מערכות יחסים בצורה חכמה, איך להימנע מריבים ואיך לתקשר בצורה ברורה, הכנסו לאתר EIP.co.il. מושגים קשורים לחיפוש באתר: איך לבקש בקשות בצורה נכונה איך למנוע מריבות במערכות יחסים איך לתקשר בצורה ברורה איך לגרום למישהו להבין אותך איך לגרום לאנשים לכבד את הבקשות שלך לבקש ממישהו שיכבד אותך, לבקש ממישהו שיאהב אותך, לבקש ממישהו שיתייחס אליך יפה, לבקש ממישהו שיתייחס אליך בכבוד,
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
דייטים ויצירת זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך
... זוגיות, איך להצליח בדייט? על מה לדבר בדייט? איך ליצור משיכה בדייט? איך להגיע לדייט שני? נושאי שיחה לדייט, איך לעשות למישהו טוב? לפתח שיחה בדייט, לגרום למישהו לומר לך תודה, מה לשאול בדייט? לגרום למישהו לרצות אותך איך להצליח בדייט וליצור משיכה אמיתית? אליעד כהן מסביר לעומק מה הדרך הנכונה להצליח בדייט, איך לדבר בצורה שתיצור משיכה, ואיך להפוך ... שבו הוא מיישם אותה. לדוגמה, אם אתה אוהב לאכול פיצה ואתה מזמין בחורה לדייט לאכול פיצה, חשוב לא רק לאכול את הפיצה אלא ליצור חוויה משותפת. תפקידך הוא לגרום לה ליהנות יותר מהחוויה כשהיא איתך מאשר לבד או עם מישהו אחר. אם היא לא חווה משהו מיוחד איתך, היא לא תראה בך פרטנר מעניין להמשך. מה צריך לעשות בשיחה כדי ליצור חיבור רגשי? לפי אליעד, סוד ההצלחה בשיחות בדייט הוא להפוך אותן משיחות טכניות או אינפורמטיביות לשיחות רגשיות וחווייתיות. הוא נותן דוגמה ספציפית כיצד לנהל שיחה על נושא כמו צפייה בסדרה בית הנייר: במקום לדבר רק על אירועים טכניים בסדרה, יש לדבר על מה שהבחורה מרגישה לגבי הסדרה. אם היא נהנתה מסצנה מסוימת, ... זה, שאל אותה למה היא התחברה דווקא לסצנה הזאת, ואיך היא הרגישה כשהיא ראתה אותה. כך אתה יוצר אצלה חוויה רגשית חיובית חדשה, ומשדר לה שאתה מישהו שיכול לגרום לה לחוות יותר רגש וכיף. כיצד לגרום למישהו להרגיש טוב בשיחה? אליעד מדגיש שהמטרה העיקרית בדייט היא לגרום לצד השני להרגיש טוב, ושירצה להמשיך את השיחה איתך. כל פעולה או משפט שאתה אומר צריך ... את השיחות והפעולות שלך ספציפית לאדם שנמצא מולך, ולרגשות שלו. איך להצליח בדייט ראשון? על מה לדבר בדייט כדי ליצור משיכה? איך להפוך ידידות לזוגיות? איך לגרום למישהו להרגיש טוב בשיחה? למה עצות לדייטים לא עובדות? איך להגיע לדייט שני ושלישי? טיפים לדייט, איך להתנהג בדייט? איך לעשות לה טוב? איך לעשות לו טוב? לגרום לה לשאול שאלות, לגרום לו לשאול שאלות, לגרום לו להימשך אליך, לגרום לה להימשך אליך, למה העצות לא עובדות? האם העצות טובות או רעות? פעילויות לדייט, איך לעשות דייט? איפה לקבוע דייט? מה עושים בדייט? מה זה דייט מוצלח? מטרות לדייט, לגרום לה לרצות לפגוש אותך שוב, לגרום לו לרצות לפגוש אותך שוב, תחביבים בדייט, תחומי עניין משותפים בדייט, להרשים אותה בדייט, להרשים אותו בדייט, איך ליצור התאהבות? איך ליצור משיכה רגשית? איך ... בדייטים, איך ליצור חברויות? איך ליצור ידידות? איך להפוך ידידות לזוגיות? איך להפוך ידידה לבת זוג? איך להפוך ידיד לבן זוג? מיומנויות שיחה מתקדמות, תקשורת בין אישית למתקדמים, שתילת מחשבות בדייט, לשתול מחשבות בדייט ...
הפצה רוחנית, איך להתפתח רוחנית? איך להבין את עצמך? ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, איך להסביר דברים? איך למנוע התנגדות? לבדוק הנחות יסוד, להטיל ספק
הפצה רוחנית, איך להתפתח רוחנית? איך להבין את עצמך? ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, איך להסביר דברים? איך למנוע התנגדות? לבדוק הנחות יסוד, להטיל ספק
... איך להבין את עצמך? ללמד תלמידים, להסביר לאחרים, איך להסביר דברים? איך למנוע התנגדות? לבדוק הנחות יסוד, להטיל ספק איך אפשר להתפתח רוחנית וללמד אחרים? ההרצאה עוסקת בהפצה רוחנית, התפתחות רוחנית, והבנת עצמך. אליעד ... תראה כיצד תפיסתך שונה לחלוטין מהמחשבה של דבר שאינו חי, דבר שמקשה את התקשורת. האם ניתן להסביר את העולם לאדם שלא קיים? אליעד מעלה שאלה פילוסופית מעניינת - האם ניתן להסביר רעיון למישהו שלא קיים בכלל? הוא מציע ...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד הלקוח? במהלך הרצאה זו, אליעד כהן מתאר את אחת מהטעויות השכיחות שעושים אנשי מכירות בעת מגע עם לקוחות. אחת הטעויות המרכזיות היא ... לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על ... הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר. מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים? אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן להתקדם בהסכמות הגדולות. אם לא, חשוב להימנע מלחץ על הלקוח ... את ההצעה מבלי להרגיש שהסיטואציה מאולצת. איך למכור ללקוח ולמנוע התנגדות? אחת מהטעויות השכיחות של אנשי מכירות היא יצירת התנגדות מצד הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה ... קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה ו
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? ... על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו ... ושאלו - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתכם מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך ... על החיסרון? כאשר שואלים אדם שאלה, הוא מרוכז בניסיון למצוא לה תשובה. זה מסיח את דעתו מהחיסרון שהוצג לפני כן. אבל כדי להגביר את האפקט, השאלה עצמה צריכה לגרום לו לרצות לחשוב עליה. אם השאלה משדרת שהאדם מקבל משהו ... ולשאול - האם מדובר בטכניקה שנועדה להסיח את דעתי מהחיסרון האמיתי? איך לשכנע אנשים למרות חסרונות? איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום ... בעצם צריך יותר להתרכז במה ששאלנו אותו, להתרכז במה ששאלנו אותו זה אומר להתרכז פחות בחיסרון. אבל אנחנו גם רוצים למכור לו את הסחת הדעת, אנחנו רוצים לגרום לו לרצות לחשוב על הדבר שבאמצעותו אנחנו מנסים להסיח ...
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
... לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP מה ההבדל בין לשאול אתה מרגיש טוב לבין אתה מרגיש יותר טוב? אליעד ... והכרה בהתקדמות שלו, אפילו אם הוא עדיין לא בריא לגמרי. זו דרך ליצור תקשורת חיובית יותר, ולבנות כימיה טובה עם האדם השני. מתי כדאי להשתמש בשאלות יחסיות כדי ליצור אווירה חיובית? לפי אליעד כהן, אם רוצים ליצור אווירה חיובית ולקבל תשובות חיוביות בתקשורת, כדאי תמיד להעדיף שאלות יחסיות על פני שאלות מוחלטות. שאלות יחסיות מובילות את האדם להשיב בצורה חיובית בקלות רבה יותר, וזה מגדיל ... טובה יותר, לבנות יחסים טובים יותר עם אנשים ולהשיג תוצאות טובות יותר בתקשורת בין אישית . איך לשאול שאלות בצורה נכונה? מה ההבדל בין שאלה יחסית לשאלה מוחלטת? איך ליצור אווירה חיובית בשיחה? איך לגרום לאנשים לענות בחיוב? מתי כדאי להשתמש בשאלות יחסיות? איך לנסח בקשה בצורה אפקטיבית? מהו ניסוח שאלות בשיטת NLP? מה ההבדל בין לשאול ... אתה יכול להגיד גם אני רוצה שהוא לא יאהב אותי אתה יכול להתעניין במישהו ולגרום לו להרגיש רע באופן מודע, אתה אומר הוא חולה אני אשאל אותו טוב אתה כבר בריא ועכשיו אתה אומנם התעניינת בו אבל מצד שני עשית לו רע כי ...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
... משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע והפעם ננתח את הסיטואציה הבאה, איך הכי נכון לנסח משפט מסוים, במידה ורוצים לשכנע מישהו במשהו? והמשפט הולך כך: אני פונה אליך רק כי אני יודע שהבקשה שלי לא תפגע אפילו לא טיפה באינטרסים שלך. והשאלה היא, האם נכון או לא נכון להוסיף את המילה רק? האם נכון לומר ... שאתה תחזיר לו את הכסף. 4 - נניח גם שהמלווה יכול להפעיל שיקול דעת ולהחליט האם ואילו מסמכים הוא מבקש ממך. 5 - נניח גם שאתה רוצה לבקש ממנו שהוא יאשר לך את ההלוואה, בלי לצרף את המסמך השלישי הנל. 6 - נניח גם שלדעתך המלווה יכול לסמוך עליך שתחזיר לו את הכסף ושהוא לא יפגע מכך שאתה לא תביא לו את המסמך ... טיפה באינטרסים שלך. גם עם הדגשה נוספת של אפילו לא טיפה. כדי: 1 - לשכנע את האדם השני שהבקשה לא תפגע בו אפילו לא טיפה. 2 - כדי לגרום לו להבין, שקודם כל אכפת לך ממנו ואתה קודם כל דואג אך ורק לאינטרסים של האדם השני. ועד כאן היו סיבות למה לומר את המילה רק. אבל זאת לא האמת. והאמת היא שעדיף לנסח בלי המילה ... הזאת היא אמת. אבל מי שיודע לעשות לעומק ניתוח סיבתיות, יודע שהסיבה לא מחייבת את התוצאה ושהמסקנה שלכאורה מתבקשת, שהיא לכתוב את מה שאתה רוצה שהאדם השני יחשוב ושאם הוא יחשוב את זה, הוא יאשר את הבקשה שלך, הטענה הזאת היא לא אמת. ואסביר למה. זה נכון שאנחנו רוצים שמישהו יחשוב X. זה גם נכון שאם הוא יחשוב X הוא ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של אליעד, עובדים הם סוג של רובוטים מדגם של בן אדם, ... לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ או לתגמל עובדים הוא חסר תועלת, כי השורש הוא הבנת ההתנהגות האנושית עצמה. במקום ללמוד איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, עדיף ללמוד איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב? מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה. אליעד נותן דוגמה מעולם הטיסה - אם אתה מתחרה במרוץ טיסה אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול. למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות? לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק מפקח שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו מריבות או מתחים. לשם כך, הוא חייב להיות מסוגל להבין למה עובד מסוים לא מצליח לבצע את תפקידו: ... הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה. איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים? אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון. איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם? כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה גורם לעובדים לכעוס, מה מרגיע אותם,
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע מישהו לא לסרב לך, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו לא לסרב לך, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, מאמן רוחני, מנטורינג בתחום לשכנע מישהו לא לסרב לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4678 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 02:22:32 - wesi1