... ולמה בעצם שיטת שיווק אחת, לא בהכרח תעבוד ואולי אפילו תגרום נזק, אם ננסה
לשווק ולמכור מוצר אחר. אז צריך לדעת, שלמוצר שאתה רוצה
לשווק, יש את המאפיינים הספציפיים שלו, שיתכן מאוד שצריכים להתאים את השיווק, ספציפית למאפיינים ... ועל כל תהליכי השיווק והמכירה שלך. ויתכן מומחה בתחומו הכי טוב בעולם, שיודע
לשווק את המוצרים הכי זולים, אבל לא ידע
לשווק את המוצרים הכי יקרים. או שהוא יודע
לשווק את המוצרים הכי יקרים, בשוק שאין בו הרבה מתחרים, אבל לא בשוק שיש בו הרבה מתחרים. או לדוגמה מישהו שיודע
לשווק את המוצרים הכי יקרים בשוק הכי תחרותי, אבל דווקא לקהל יעד מסוים, שמחפש יתרון מסוים במוצר מסוים, אבל הוא לדוגמה לא ידע
לשווק את המוצר הכי טוב, לקהל יעד שאולי לא מחפש את היתרונות הספציפיים של המוצר הספציפי שלך. או לדוגמה מישהו שיודע
לשווק מוצרים לחברות, אבל לא לאנשים פרטיים. או שהוא יודע
לשווק לחברות שלא חסר להן כסף, ולא ידע
לשווק לאנשים מעוטי יכולת. או לדוגמה מישהו שיודע
לשווק ללקוחות אקראיים ברכישה מהירה אקראית ורגשית, אבל הוא לא ידע
לשווק היכן שצריכים לבנות תהליך ארוך של המון מסרים ללקוחות שעוברים מסע לקוח שלם, לפני שהם מקבלים החלטה האם לרכוש או לא לרכוש. או לדוגמה מישהו שיודע
לשווק, כאשר יש תקציב שיווקי מסוים ושצריכים להביא תוצאות בלוחות זמנים מסויימים, אבל הוא לא ידע ...