אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לרכוש מהמתחרים שלך ✔תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
והפעם ניתן דגש לגבי תהליך מכירה ללקוח, כאשר באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב לסוג המסר שמעבירים ללקוח.

מסר מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב.

ואני אסביר, כאשר אתה בא למכור מוצר ללקוח, הלקוח צריך להחליט כמה החלטות. החלטה 1 הלקוח צריך להחליט שהוא רוצה לרכוש את המוצר באופן כללי. החלטה 2 שהלקוח צריך להחליט, היא שהוא רוצה לרכוש את המוצר שלך ממך ולא לרכוש את אותו המוצר או מוצר דומה או אחר מהמתחרים שלך.

ואני מזכיר שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים שונים, אצלך. כי גם המוצרים שלך, מתחרים אחד בשני. למרות שזה קצת שונה מהמוצרים של המתחרה שלך וכולי.

וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר.

וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך להשתכנע 1 - שהוא רוצה את המוצר שלך. 2 - שהוא לא רוצה את המוצרים של המתחרים שלך.

וכאשר אתה מנסה למכור ללקוח, עליך לזכור כי הלקוח שלך כרגע נמצא לפני או אחרי שיחה עם המתחרים שלך. ומאחר שיש תחרות עסקית, לכן הלקוח שלך כנראה ידבר גם עם המתחרים שלך. וגם אם למוצר שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך.

ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך.

ואם לדוגמה אתה מתמקד רק בלהסביר את היתרונות של המוצר שלך, יתכן שהלקוח בסופו של דבר ירכוש מוצר מתחרה למוצר שלך, בגלל יתרונות אחרים שיש במוצרים של המתחרים שלך.

וכאשר אתה מבצע תהליך מכירה ללקוח, עליך לדמיין שאתה בבית משפט מנהל תהליך ליטיגציה (ויכוח / התנצחות) ותהליך של דיבייטינג מול השופט, שהוא בעצם הלקוח. דהיינו, עליך לזכור שבתוך המוח של הלקוח, יש תהליך של התנצחות וליטיגציה, בינך לבין המתחרים שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך.

ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך כדי שיחות עם המתחרים שלך. ועליך לנסות להבין גם מה הלקוח חושב על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח ירכוש ממך, לא בהכרח כי הוא אוהב את המוצר שלך, אלא בגלל שהוא עוד יותר לא אוהב את המוצרים של המתחרים שלך.

דהיינו, יתכן שאם תנסה להסביר ללקוח שהמוצר שלך טוב ומתאים...
לקנות ממך לשכנע לקוחות בית משפט ליטיגציה מה המוצר שלך למכור מוצר ללקוח איך למכור בשוק תחרותי מה הלקוח חושב על המתחרים שלך יכולת איך לשכנע את הלקוח איך להתמודד עם מוצרים מתחרים איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות ממך איך להתמודד איך להתמודד עם מוצרים איך להתמודד עם מוצרים מתחרים איך להתמודד עם תחרות איך להתמודד עם תחרות עסקית איך ללכלך על המתחרים איך ללכלך על המתחרים שלך איך למכור איך למכור בשוק רווי תחרות איך למכור בשוק תחרותי איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח למה איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך איך לשכנע לקוחות האם ללכלך על מוצרים האם ללכלך על מוצרים מתחרים האם ללכלך על מתחרים הלקוח הלקוח שלך המוצר שלך המתחרים שלך התמודדות התמודדות עם מוצרים מתחרים התמודדות עם תחרות התמודדות עם תחרות עסקית לא לרכוש מהמתחרים שלך לא מהמתחרים שלך לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות ממך לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לגרום ללקוחות להתמודד להתמודד עם מוצרים מתחרים להתמודד עם תחרות להתמודד עם תחרות עסקית ליטיגציה ללכלך ללכלך על המתחרים שלך ללכלך על מוצרים מתחרים ללכלך על מתחרים למה לא לרכוש מהמתחרים שלך למה לרכוש ממך למכור למכור בשוק רווי למכור בשוק רווי תחרות למכור בשוק תחרותי לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לרכוש לרכוש את המוצר לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים לרכוש מהמתחרים שלך לשכנע לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים לשכנע לקוח לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך לשכנע לקוחות מוצר מוצרים מתחרים מכירה מכירה בשוק תחרותי ממך ולא מהמתחרים מתחרים מתחרים עסקיים עסק עסקים שוק רווי תחרות שוק תחרותי שכנוע תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... למה שהלקוח יקנה דווקא ממך? לשם כך צריך בידול עסקי. ואם אתה רוצה למכור במחיר יותר יקר מאשר שאר המתחרים שלך, האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, לשם כך אתה צריך למכור ...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 1
... הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 1 וכאן נדבר על נושא של כתיבת הסכמים וכתיבת ... ועוד. מה זה כתיבת הסכם? אז קודם כל נסביר משהו עקרוני לגבי כתיבת הסכם מסחרי או הסכם עסקי מכל מין וסוג שהוא. אז ברמת העיקרון צריכים להבין, ... עליו את ביצוע ההסכם, דרך בית משפט וכיוב. לדוגמה, נניח שאתה סוגר עם מישהו שתמכור לו מוצר ב 100 שח. הרי שאין כאן הרבה פרטים שצריך לזכור. כי המחיר הוא ... גם לא צריך לנסח הסכם, כדי שיהיה ברור מה סוכם. כי יש כאן הסכמה מסחרית אחת ויחידה, שהמוצר יימכר ב 100 שח. אבל מה יקרה אם אחד הצדדים ירצה להפר את ... גם באיך עורכי הדין ינסו לפרש לשופט את מה שכתוב בהסכם. כי עורך דין ליטיגטור שעוסק בליטיגציה, דהיינו, עורך דין שעוסק בלטעון טענות בבית משפט ובלשכנע את השופט בבית המשפט, הוא יכול לקחת את הפסקאות של ההסכם ...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 2
... חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 2 אז מה השלב הראשון בכתיבת הסכם? השלב הראשון בכתיבת ... כלל הם לא לוקחים בחשבון, את כל המקרים האפשריים שיכולים לקרות במשך חיי העסקה. לדוגמה: נניח שאתה מוכר למישהו סחורה במחיר X. הרי שהעסקה מתחילה ברגע שהחלטתם לבצע אותה והיא מסתיימת כאשר הסחורה סופקה ללקוח והלקוח שילם לספק את התמורה בגין הסחורה. ולפעמים מדובר על עסקה ארוכה יותר, שיש בה אספקת שירות לאורך זמן ויש מצבים של שירות ואחריות אחרי אספקת הסחורה וכיוב. וכל זה נקרא משך חיי העסקה אורך חיי העסקה. ולפעמים במשך חיי העסקה, יש כל מיני מקרי קצה שהצדדים לא תמיד חושבים עליהם. לדוגמה מה יקרה אם ... אם ואם ואם. כל מיני מקרים שלא תמיד חושבים על הכל מראש. וכאשר באים לסגור עסקה, בפרט כאשר רוצים להעלות בכתב בהסכם מסחרי את ההסכמות המסחריות, הרי שצריכים לקחת בחשבון את כל המקרים האפשריים שיכולים להיות לאורך חיי העסקה. כדי להסכים מראש, מה יקרה אם יקרה כך או אחרת. ולכן בדרך כלל, לא תמיד ... במובן שיש כל מיני תהליכים משפטיים ופרוצדורות משפטיות, שנדרשות לביצוע העסקה. והצדדים צריכים להסכים ולקחת בחשבון ברמה המסחרית, גם שיקולים משפטיים כאלו ואחרים שקשורים לביצוע העסקה שלהם. ולכן כמו שאמרנו, לפני כתיבת הסכם, צריכים להסכים בעל פה על ההסכמות ... מסחריות באופן מלא ונכון, לשם כך מה בעצם צריך? 1 - צריך להבין את עיקרי העסקה , שזה בדרך כלל ידוע ל 2 הצדדים שסוגרים את העסקה. 2 - צריך לחשוב על כל מיני מקרי קצה שיכולים לקרות לאורך חיי העסקה ולשקול איך להתייחס אליהם. 3 - צריכים לדעת האם ישנם כל מיני שיקולים משפטיים כאלו ואחרים בנוגע לקיום העסקה. ואחר כך כמובן, צריכים מישהו שיכתוב את ההסכמות המסחריות, שזה כנראה יהיה ... על מקרי קצה? ואיך בעצם לדעת אם ישנם עוד שיקולים משפטיים בנוגע לקיום העסקה, שגם עליהם צריכים להסכים? תשובה: בשלב הזה בדרך כלל אנשים פונים לעורך דין שעוסק בתחום שבו רוצים לכתוב את ההסכם. לדוגמה, אם אתה רוצה לרכוש דירה, אתה תפנה לעורך דין לענייני נדלן ואם אתה רוצה לכתוב צוואה אתה תפנה ... משפטיים ועל פרוצדורות משפטיות כאלו ואחרות, שאולי צריך לעשות כדי שהעסקה תצא לפועל. 3 - עורך הדין יכול גם להיות אחראי על הוצאה לפועל, של התהליכים המשפטיים שיש בקיום העסקה. לדוגמה, רישום זכויות בטאבו דיווחים לרשות המיסים וכיוב. 4 - עורך דין ... יהיה נכון לומר, שעורך הדין מכיר את כל השיקולים המשפטיים שקשורים לביצוע העסקה שאתה רוצה לבצע? תשובה: כנראה שיהיה נכון לומר שעורך דין שעוסק בתחום X, ... בתחום X, לא תמיד הוא לוקח בחשבון את כל השיקולים המשפטיים שיש לגבי ביצוע עסקה כלשהי. כי לא כל עורך דין מכיר את כל החוקים שנוגעים לכל תהליך שהוא מבצע. ולא תמיד עורך הדין מכיר את כל התהליכים לפרטי פרטים וכולי. ולכן ככל שהעסקה שאתה רוצה לבצע, היא עסקה מורכבת יותר מעסקאות אחרות, כנראה שתצטרך יותר יעוץ משפטי במהלך ביצוע העסקה. ואיך עורך הדין יודע על מקרי קצה שיכולים לקרות במשך חיי העסקה, שאפילו אתה אולי לא חשבת עליהם? תשובה: 1 - לעורך דין הרבה פעמים יש ...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 3
... מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 3 למה כדאי לך לפנות ליעוץ עסקי ולא רק לעורך דין מסחרי? אז יש את החשיבה על מקרי קצה ותרחישים אפשריים שלא תמיד עורך הדין חושב על הכל. ויש את החשיבה המסחרית ואת ההחלטות העסקיות, שאותן צריך להחליט מתוך שיקולים מסחריים שלוקחים בחשבון גם שיקולים משפטיים וגם עוד שיקולים, של לקיחת סיכונים עסקיים וכיוב. ויש גם את התהליך של לעבור על ההסכם ברמה של לראות שהוא מנוסח נכון, שגם השופט יבין אותו כמו שאתה רוצה. שזה עוד תהליך שהוא לא קשור בהכרח ליעוץ עסקי, אלא כן קשור ליכולת להבין טקסטים ולראות שהם תואמים את מה שאתה רוצה לומר בהם ולהקטין את הסיכוי שיהיה ניתן לפרש אותם הפוך ממה שאתה מתכוון. וכמו ... נכון את מה שהם טוענים שהם רצו שיהיה כתוב. באיזה שלב לפנות לקבלת יעוץ כאשר רוצים לבצע עסקה מסחרית? אז ברמת העיקרון אפשרי לפנות לקבל יעוץ מסחרי לקבל יעוץ משפטי, ב 2 שלבים. 1 - אפשרי קודם כל לגבש את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים ואחר כך לפנות ... המסחריות לפני שמגיעים לעורך הדין לנסח את ההסכם. במילים אחרות, ברגע שאתה רוצה לבצע עסקה, כדאי לפנות בשלב כמה שיותר מוקדם לקבלת עזרה מקצועית, כדי לנהל את המשא ומתן יותר טוב וכדי להגיע להסכמות מסחריות יותר טובות. ולא לחכות לשלב שמגיעים לעורך ... יותר נאחז בדעה שלו. איך לבחור יועץ מקצועי איך לבחור עורך דין מקצועי? אז איך לבחור יועץ עסקי שיעזור לך ואיך לבחור עורך דין וכולי, אלו נושאים אחרים שאפשר ללמוד עליהם כאן לבחור יועץ וכאן לבחור ספק וגם כאן לראיין וכולי. למה יכולים להגיע לבית ... סיבות. מגיעים כי אחד מהצדדים חושב שהצד השני לא עומד בתנאי ההסכם. והצדדים לא מצליחים לשכנע אחד את השני, להגיע לפשרה או להגיע להסכם מחוץ לכותלי בית המשפט. ולמה אנשים לא עומדים בהסכם? האם זה בגלל שההסכם לא כתוב טוב? תשובה: לפעמים אנשים לא עומדים ... הסיכוי לכך שתהיה הסכמה על מה שסוכם. כמו כן, אם הצד שמפר את ההסכם, חושב שיהיה לו יותר קשה לשכנע את השופט, שהוא לא באמת מפר את ההסכם, כי ההסכם כתוב בצורה ברורה, הרי שזה מגדיל את הסיכוי, שהצד השני יקיים את ההסכם. דהיינו, הסכם שכתוב נכון, הוא סוג של ... איך הוא כתוב, תמיד תהיה אפשרות לפרש אותו בעוד דרכים. ואני לא נכנס לשאלה של מה הסיכוי לשכנע את השופט בכל הפירושים של ההסכם, אבל לוגית, לא ניתן לכתוב הסכם בצורה הרמטית, שלא יהיה ניתן לפרש אותה אלא אך ורק בדרך אחת ויחידה בלבד. ולמה לוגית טכנית לא ...
כתיבת הסכם, יעוץ לעורכי דין, איך לכתוב הסכם בצורה נכונה? כתיבת חוזה, איך כותבים הסכם קבלן? מי כותב הסכם? איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 4
... איך לנסח הסכם טוב? איך לנסח חוזה? איך לכתוב חוזה מסחרי? הסכם גירושין, חוזה עבודה, הסכם עובד מעביד, שיטות לכתוב הסכם מסחרי, איך לנתח הסכם עסקי? טעויות בכתיבת הסכם התקשרות, הסכם למתן שירותים, איך לכתוב הסכם עם לקוח? איך לכתוב הסכם עם ספק? איך לכתוב הסכם עם שותף? עורך דין חוזים, איך כותבים הסכם שיתוף פעולה מסחרי? יעוץ ליטיגציה, יעוץ משפטי, חלק 4 ולהלן כמה נקודות לגבי כתיבת הסכם בצורה נכונה: מבנה לוגי של ... בלי לקרוא את כל שאר ההסכם, הוא עשוי לפרש את הפסקה הזאת, כנוגדת את מה שרצית לומר. ובמבחן המציאות, לפעמים השופט ואפילו עורכי הדין שעושים ליטיגציה בבא היום בבית המשפט, לא תמיד מצליחים לתפוש ראש על כל ההסכם כולו כיחידה אחת, ... במילה סחורה כאשר אתה מתכוון לסחורה. ותשתדל לא להשתמש במושגים שונים לתיאור אותו הרעיון, לדוגמה אל תקרא לסחורה פעם אחת סחורה, פעם אחת מוצרים, פעם אחת חומרים, פעם אחת כלי בית וכיוב. כי אם תשתמש במושגים שונים, זה מגדיל ... יגיד שהפירוש של המושגים שונה. כמו כן, אם בחרת להשתמש במושגים שונים, אז צריך להגדיר בצורה ברורה, בסעיף ההגדרות בהסכם, שכלי הבית הסחורה המוצרים וכיוב, יש להם את אותה המשמעות לאורך ההסכם. כמו כן, אם בחרת להגדיר לדוגמה ... לא משמש להגדרה של משהו אחר במקביל. אל תגדיר הגדרות שחופפות אחת את השניה - לדוגמה אל תגדיר הגדרה אחת בשם הסחורה והגדרה אחרת בשם הסחורה של הלקוח, אלא אם הסחורה של הלקוח, מתייחסת לתת קבוצה של ההגדרה הקודמת של הסחורה באופן כללי. דהיינו, כבר קרו מקרים, שהסחורה הוגדרה כ X. והסחורה של הלקוח הוגדרה כ Y. כאשר אין קשר בין X לבין Y. ולכן אם לדוגמה Y הוא חלק מ X, אז הגיוני להגדיר שהסחורה של הלקוח, היא תת קבוצה מתוך קבוצת הסחורה הכללית. אם לא, אז תגדיר 2 הגדרות נפרדות. 1 - הסחורה של הלקוח. 2 - הסחורה של משהו אחר וכיוב. (עע תורת הקבוצות). קודם כל תגדיר את ההגדרה ורק ... בלומר על אף האמור בכל מקום אחר בהסכם. כל המוסיף גורע - ברמת העיקרון הרבה פעמים, פירוט יתר הורס את משמעות ההסכם. לדוגמה הספק יספק את כל המוצרים בזמן, לרבות את הנעליים האדומות. שהתוספת של הנעליים האדומות, עשויה לגרום ... עוד פסקה. אלא תכתוב את הדבר בצורה ישירה ומפורשת. שים לב לחוסר סימטריה בניסוחים שונים. לדוגמה, בהתחייבויות לא סימטריות בין הצדדים. לדוגמה הלקוח יעשה X וגם Y וגם Z. והספק יעשה Z וגם Y, בלי X. למה השמיטו את X? האם במכוון? ... בייצוג משפטי. 7 - את ההסכמות המסחריות אתה אמור לקבל ולא עורך הדין שלך. 8 -עורך הדין לא תמיד יחשוב על כל תרחישי הקיצון ועל כל המבנה של העסקה בצורה מלאה. זכור, עורך דין הוא מומחה למשפטים בתחום X ואולי גם יש לו ידע ... פירוש אחר שונה, למה שבעיניו ברור מאליו. 11 - זכור, השופט, לא בהכרח יפרש את ההסכם, כמו שאתה רוצה לפרש אותו. לסיכום: ככל שאתה פחות מבין את העסקה שאתה מבצע, ככל שהעסקה שאתה מבצע מורכבת יותר, ככל שהצד השני חכם יותר ממך ומקצועי יותר ממך, ככל שאתה ... עורך דין? מה עורך דין לא יספר לך? מתי לסמוך על עורך דין? איך לבדוק עורך דין? איך לראיין עורך דין? איך לבחור עורך דין? רשלנות של עורך דין, איך לשכנע שופט בבית משפט ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות בטענה שהם זולים במיוחד או שיש להם מבצעים יוצאי דופן. לדוגמה, עסק שאומר ללקוח תקנה ממני כי אני יותר זול, תראה כמה אני זול, אחד פלוס אחד במבצע, או פגישה ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם. כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי. לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך. למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר? כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים אגורות, למרות שהוא מפסיד כסף. למה שמישהו יהיה מוכן למכור בהפסד או בזול יותר ממך? ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה. ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו. ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש. מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות. מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה ...
מתי לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך?
... לא לדבר עם הלקוח על הכאב של הלקוח? מתי לא להתמקד בכאב של הלקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצורך שלו? מתי לא לדבר עם הלקוח על מה שחשוב ללקוח? מתי לא לדבר עם הלקוח על הצרכים של הלקוח? מתי ליצור ללקוח כאב חדש? מתי ליצור ללקוח רצון חדש? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך? איך לגרום ללקוח לא לקנות מהמתחרים? מה הסיבה של הלקוח? מתי ליצור כאב ללקוח? הכאב המקורי של הלקוח, הכאב החדש של הלקוח, איתור צרכי לקוח, איך לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא ממך? והפעם אסביר את העניין של הכאב של הלקוח והעניין של הצורך של הלקוח. ואסביר מתי לא צריך להתמקד בכאב ובצורך של הלקוח, אלא במשהו אחר? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה למכור ללקוח X. והכאב של הלקוח, פירושו, הדבר שכואב ללקוח שבגללו הוא אולי רוצה לרכוש את המוצר שלך. לדוגמה אתה רוצה למכור ללקוח שלך רכב חדש. ונניח שאחרי איתור צרכי
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט? אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח פשוט ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות. מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו? אליעד מדגיש שככל שהמוצר שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא מחשב יוקרתי במיוחד, אבל לא פירטתם בדיוק אילו חלקים איכותיים נמצאים בו, הלקוח עלול לחשוב שהמוצר של המתחרה, שהוא זול בהרבה, הוא בעצם דומה למוצר שלכם, למרות ההבדלים המשמעותיים באיכות וברמת החלקים. לכן, דווקא במצב שבו המוצר איכותי במיוחד, יש צורך רב יותר לפרט בדיוק את כל הפרטים הטכניים ללקוח, כדי שהוא יבין את ההבדל ויראה את הערך האמיתי של מה שאתם מוכרים לו. האם אתם מספקים רק מפרט טכני או שיש לכם ערך מוסף? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא ההבחנה בין לספק מוצר טכני לבין לספק שירות בעל ערך מוסף. אם העסק שלכם רק מוכר חלקים או מפרט טכני ללא שום תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים חשובים כמו: הרכבת המוצר בצורה מקצועית ומדויקת. ניהול מלא של הפרויקט או של תהליך ההרכבה והאספקה. אחריות ארוכת טווח או שירות לקוחות מיוחד. ייעוץ מקצועי וליווי אישי לאורך כל התהליך. הדברים האלה יוצרים ערך מוסף אמיתי שה
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
מניפולציות על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות?
... על לקוחות, איך לשכנע לקוח לקנות ממך? איתור צרכי הלקוח, איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך מתאים לו? איך לשכנע לקוח שהמוצר מתאים לו? לשאול את הלקוח שאלות, מניפולציות בתהליך מכירה, איך להגדיל מכירות ללקוחות? איך לגרום ללקוח לחשוב שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא צריך? בתהליך מכירה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לגרום ללקוח להאמין שהמוצר או השירות שלך מתאים בדיוק לצרכים ולרצונות שלו. אליעד מסביר שכדי לעשות זאת, השיטה המרכזית היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות, שיגרמו לו לחשוב שאתה באמת מתעניין בו ובמה שהוא מחפש, עוד לפני שאתה מציג בפניו את המוצר או השירות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר טלוויזיות, יש שתי דרכים עיקריות בהן אפשר להציע את המוצר ללקוח: הדרך הראשונה היא להציע לו ישירות, בצורה פשוטה ובלי לברר קודם מה הוא צריך. לדוגמה: שלום, אתה מתעניין בטלוויזיה? הנה הטלוויזיה, אתה מוזמן לקחת. אבל בצורה כזו הלקוח לא בהכרח ירגיש שהמוצר מתאים לצרכים שלו, כי לא ביררת בדיוק מה הוא מחפש. אולי הטלוויזיה גדולה מדי או קטנה מדי, או שאין לה את התכונות שהוא רוצה. בדרך זו, הסיכוי לשכנע אותו לקנות נמוך יותר. הדרך השנייה, וזו הדרך שאליעד ממליץ עליה, היא לשאול את הלקוח שאלות ממוקדות ומדויקות שיגרמו לו להאמין שהמוצר שלך הוא בדיוק מה שהוא מחפש. לדוגמה, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, אתה מתעניין בטלוויזיה? איזו טלוויזיה אתה בדיוק מחפש? איזה גודל? מה ... תהיה ממוקמת? מה חשוב לך בטלוויזיה? איזה סוג תכנים אתה רוצה לראות בה?. על ידי השאלות האלו, הלקוח מתחיל להאמין שאתה באמת מנסה להבין לעומק את הצרכים שלו, ולכן המוצר שתציע לו אחר כך יתאים לו בצורה מושלמת. אך אליעד מסביר שזה לא תמיד באמת נכון. כלומר, גם אם תשאל את הלקוח בדיוק רב מה הוא מחפש ומה הוא צריך, זה לא בהכרח אומר שבסופו של דבר המוצר שתציע לו באמת יתאים לצרכיו. יכול להיות מצב שבו, לאחר שאיתרת בדיוק את מה שהלקוח צריך, תציע לו מוצר או שירות שלא בהכרח עונה על הצרכים האמיתיים שלו, אבל עצם השאלות ששאלת אותו יגרמו לו לחשוב ש
איך לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו?
... לענות ללקוח ששואל? למה שאקנה דווקא ממך? למה לרכוש דווקא ממך? איך לענות בראיון עבודה? למה שנקבל דווקא אותך? למה לגייס דווקא אותך? למה שנקבל לעבודה דווקא אותך? במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אתה? למה שנגייס דווקא אותך? פחד מהחמצה של לקוח, במה אתה שונה מהמתחרים שלך? במה אתה יותר טוב מהמתחרים? למה דווקא אותך? למה לא מישהו אחר? למה אתה ולא המתחרים שלך? למה שאני ארכוש דווקא ממך? למה ממך ולא מהמתחרים שלך? הטרלה של לקוח, למה לקוח שואל משהו? וכאן אסביר איך לענות ללקוח ששואל אותך, למה שאני ארכוש דווקא ממך ולמה שאני אקנה דווקא ממך? או בראיון עבודה, איך לענות למראיין ששואל, למה שנקבל דווקא אותך, למה שנגייס דווקא אותך? איך לענות לשאלה הזאת? ויש ... ירצה לשלם לך יותר כסף מאחרים. במובן של, למה שאני ארכוש דווקא ממך בסכום יותר גבוה מאחרים במקום שאני ארכוש מהמתחרים שלך בסכום נמוך יותר. יתכן גם שהמוצר שלך שונה ממוצרים אחרים, לטובה וגם לרעה, בעיני הלקוח. והלקוח מנסה שתעזור לו לקבל החלטה, למה שהוא ירכוש דווקא את המוצר שלך ודווקא עם היתרונות שיש למוצר שלך ושהוא לא ירכוש מוצרים אחרים שיש בהם יתרונות וחסרונות אחרים. במילים אחרות, הלקוח מבקש ממנו שתעזור לו להחליט, למה שהוא ירצה דווקא את היתרונות שלך למרות החסרונות שלך, ביחס לשאר האפשרויות שיש לו במקומך. יכול גם להיות שאותו לקוח מראיין מנסה לעזור לעצמו לקבל החלטה ולכן הוא מנסה למצוא בידול בינך לבין אחרים. פירוש: יתכן שהוא חושש לקבל אותך לעבודה לרכוש דווקא ממך, כי הוא חושש שאחר כך מישהו אחר ישאל אותו למה הוא קנה דווקא ממך דווקא את המוצר הזה וכיוב. אז הוא צריך עזרה מה לענות אחר כך כשישאלו אותו למה דווקא אותך. או אולי שיש לאותו אדם fomo כללי, שהוא כל הזמן מפחד מהחמצה ולכן הוא צריך תירוץ למה דווקא אתה ולא מישהו ... תגיב לשאלה הזאת, סתם כך בתור ניסוי חברתי, שדרכו הוא יקבל עליך עוד מידע ויוכל לקבל החלטה אם לגייס דווקא אותך ולרכוש דווקא ממך. יתכן גם שאתה מחפש עבודה בתור איש מכירות שאז רוצים לראות איך אתה מוכר את עצמך ואיך אתה גורם ללקוח לקנות דווקא את השירות שלך בתור איש מכירות. בקיצור, יתכנו כל מיני סיבות ואפשרויות לכך שמישהו ישאל אותך, למה דווקא אתה למה שנקבל דווקא אותך לעבודה למה שארכוש דווקא ... בשאלה על מה ששאלו אותך ולבקש הבהרה על השאלה. דהיינו, לנסות להבין מה מסתתר מאחורי השאלה למה דווקא אתה. לדוגמה: הלקוח שואל למה שאני ארכוש דווקא ממך. אתה יכול לענות אשמח להבין למה אתה מתכוון למה דווקא ממני, באיזה מובן? מה ההתלבטות שלך? מה הספק שלך? האם אתה מתלבט ביני לבין מישהו אחר? האם יש לך ... להבין עם האדם השני, למה הוא שואל למה דווקא אתה ובהתאם לכך לנסות לתת תשובה יותר טובה לשאלה למה דווקא אתה ולא המתחרים שלך. אפשרות נוספת כללית איך לענות לשאלה למה דווקא אתה, בפרט אם אין לך מושג למה הלקוח שואל אותך למה דווקא אתה, אז תשובה אפשרית יכולה להיות, תשובה כללית ולא ספציפית. תשובה שלא עונה לשאלה למה דווקא אתה, אבל כן עונה למה גם אתה. ואני אסביר. כדי שמישהו ירכוש ממך, הוא צריך לחשוב שיהיה לו טוב לרכוש ממך יותר משאר האפשרויות שלו. וכאן יש 2 דרכים להסתכל על זה. אפשרות 1 - אל תרכוש את X, עד שלא תדע למה דווקא X ולא Y. אפשרות 2 - אל תרכוש את X, אם תחשוב שיש Y שיותר טוב מ X. במילים אחרות, יש 2 דרכים איך הלקוח יכול לקבל החלטה לרכוש ממך. אפשרות 1 - שהוא חייב למצוא לעצמו סיבה למה אתה יותר טוב מאחרים. אפשרות 2 - שהוא חייב להבין שאתה לא פחות טוב מאחרים. ואלו 2 נקודות מבט שונות. וכאן בעצם כאשר
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לרכוש מהמתחרים שלך, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש מהמתחרים שלך, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, מאמן אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושא לרכוש מהמתחרים שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3086 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 18:09:09 - wesi1