אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לרכוש ✔כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בפרארי, לבכות בלמבורגיני, כסף ואושר, עושר ואושר, האם כסף מביא עושר? להיות שמח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בפרארי, לבכות בלמבורגיני, כסף ואושר, עושר ואושר, האם כסף מביא עושר? להיות שמח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, האם הכסף מביא אושר? מה גורם לאושר? האם כסף קונה אושר? האם כסף יכול לקנות אושר?
האם הכסף באמת יכול לקנות אושר?

אליעד כהן מסביר שהמשפט "כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בלמבורגיני" מבטא את הרעיון הנפוץ שכסף אולי אינו יכול לגרום לך להיות מאושר, אבל עדיף לך להיות לא מאושר עם כסף מאשר בלי כסף. על פניו, הרעיון נשמע הגיוני, כי בן אדם סובל יגיד לעצמו: "אם כבר לסבול, לפחות אהיה בלמבורגיני ולא כהומלס ברחוב". לכאורה, יש עדיפות למציאות שבה יש תנאים טובים יותר, מאשר מציאות גרועה שבה אין תנאים כלל.

אך אליעד כהן מסביר לעומק את הרעיון הזה בצורה אחרת: הוא טוען שאין באמת הבדל בין לבכות בלמבורגיני או לבכות ברחוב, כי הבעיה עצמה, תחושת הסבל והאומללות, אינה תלויה בכסף או בתנאים חיצוניים. הוא מדגיש זאת באמצעות דוגמאות מפורטות.

האם עדיף להיות עצוב בלמבורגיני או ברחוב?

אליעד כהן נותן דוגמה של שני אנשים שסובלים מדיכאון: אחד מהם הוא הומלס ברחוב, והשני עשיר ויושב בלמבורגיני. הדעה הרווחת היא שלזה שיושב בלמבורגיני עדיף, כי לפחות יש לו כסף, רכוש, והוא לא רעב, אולי אפילו יכול להרשות לעצמו טיפול פסיכולוגי. אבל אליעד מראה שיש בזה דווקא סיכון נוסף: אם האדם העשיר היה בטוח שכל האושר יגיע אליו אם רק ישיג את הכסף והלמבורגיני, אז כשהוא ישיג אותם וימשיך להרגיש רע, זה עלול להגביר את תחושת הסבל שלו. דווקא בגלל שהייתה לו ציפייה שהכסף וההצלחה ימנעו את הסבל, האכזבה שלו גדולה יותר כשהוא מגלה שהוא עדיין אומלל.

אליעד מביא דוגמה ברורה נוספת עם אדם עשיר בעל מסעדה לעומת הומלס. כשההומלס מגיע למסעדה, אפילו אם המלצר ישפוך עליו מים או תה, הוא יקבל זאת יותר בקלות כי הציפייה שלו מראש הייתה נמוכה מאוד. לעומת זאת, האדם העשיר שהוא הבעלים של המסעדה מצפה ליחס טוב, וכשמגיע יחס רע הוא סובל הרבה יותר, דווקא בגלל הציפייה שהייתה לו. כלומר, הסבל של האדם קשור ישירות לפער בין הציפייה לבין המציאות, ולא למצב החומרי שבו הוא נמצא.

בהמשך, אליעד מדגיש שלמעשה, האדם שמחזיק בכסף עלול להיות אומלל יותר מאדם חסר כסף, כי העשיר מעלה את רף הציפיות שלו מהחיים. למשל, אם אדם קיווה כל חייו ללמבורגיני, ברגע שהוא משיג אותה ומגלה שהיא לא הופכת אותו למאושר כפי שחשב, הסבל שלו עשוי להיות גדול יותר מהאדם שכלל לא ציפה ללמבורגיני מלכתחילה.

אליעד מרחיב ומסביר שכסף עצמו לא יכול לפתור את בעיית הסבל. הוא מראה שהבעיה אינה החיסרון של הדבר עצמו, אלא התפיסה של האדם לגבי הדבר החסר לו. אם האדם יבין שהרצון שלו אינו מחויב, כלומר, שהאושר אינו תלוי בכסף, אז הסבל שלו יכול להיעלם גם בלי כסף. האדם ירגיש טוב ברגע שהוא יבין שהרצונות שלו עצמם אינם מוחלטים, אלא יחסיים וניתנים לשינוי. אליעד אומר שזהו הסוד הגדול: כאשר האדם מבין שרצונותיו אינם מוחלטים, הוא יכול להשתחרר מהסבל גם בלי שום קשר לכסף או תנאים חיצוניים.

לדוגמה, אדם חלם כל חייו על למבורגיני וחשב שזה הדבר שיגרום לו אושר מוחלט. ביום שהוא משיג אותה, הוא מגלה שהוא עדיין לא מאושר. באותו הרגע הוא יכול להבין שכל הציפיות שלו עד היום היו שגויות. התובנה הזאת יכולה לשחרר אותו מהסבל, כי הוא מבין שגם אם ישיג דברים נוספים שהוא רוצה, הם לא בהכרח יביאו לו אושר. התובנה מאפשרת לאדם להיות חופשי מהתלות ברצונות חיצוניים ולהגיע לאושר אמיתי.

האם כסף מביא איתו יותר צער מאשר אושר...
רגש לגרום לבחורה פנימיות הרצונות של האדם להרגיש ברחוב מסעדה אושר וכסף בלי כסף הסוד כסף קונה אבל עדיף לבכות בפרארי אושר אושר וכסף איזהו עשיר איזהו עשיר השמח בחלקו איך כסף יכול לקנות אושר איך להיות שמח בחלקך בכי האם כסף יכול לקנות אושר האם כסף מביא אושר האם כסף מביא עושר האם כסף קונה אושר האם עדיף לבכות בפרארי יכולת כסף כסף ואושר כסף יכול לקנות אושר כסף לא קונה אושר כסף מביא כסף מביא אושר כסף מביא עושר כסף קונה כסף קונה אושר לבכות לבכות בלמבורגיני לבכות בפרארי להיות שמח להיות שמח בחלקך למבורגיני למה כסף לא קונה אושר לקנות לרכוש מביא אושר מה גורם לאושר עדיף לבכות בפרארי עושר עושר ואושר עשיר השמח בחלקו עשיר שמח בחלקו פרארי קונה אושר שמח שמח בחלקו שמח בחלקך שמחה תיעדוף תעדוף
תחרות עסקית, איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה בשוק תחרותי? איך למכור בשוק רווי תחרות?
... ממך ולא מהמתחרים שלך? איך לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולא מוצרים מתחרים? איך להתמודד עם מוצרים מתחרים? איך לשכנע לקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? איך לשכנע לקוח למה לרכוש ממך? איך למכור בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? למה לרכוש ממך? למה לא לרכוש מהמתחרים שלך? האם ללכלך על מתחרים? האם ללכלך על מוצרים מתחרים? ליטיגציה, איך ללכלך על המתחרים שלך? מכירה ... באים לשכנע לקוח, וכאשר מנסים לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך וכולי, צריכים לשים לב לכך שיש 2 סוגי מסרים של מכירה שאפשרי להעביר ללקוח וצריכים לשים לב ... מסוג 1 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח, למה כן לרכוש ממך. מסר מסוג 2 - הוא שמנסים לשכנע את הלקוח למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ואלו 2 זוויות שונות של מכירה, וצריכים לשים אליהן לב. ואני אסביר, כאשר אתה בא למכור מוצר ... החלטות. החלטה 1 הלקוח צריך להחליט שהוא רוצה לרכוש את המוצר באופן כללי. החלטה 2 שהלקוח צריך להחליט, היא שהוא רוצה לרכוש את המוצר שלך ממך ולא לרכוש את אותו המוצר או מוצר דומה או אחר מהמתחרים שלך. ואני מזכיר שיש תמיד גם תחרות פנימית בין סוגי מוצרים ... שלך וכולי. וכאשר אתה בא לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, אז יש כאן כמה תהליכים. גם לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר באופן כללי, לדוגמה לשכנע את הלקוח שהוא רוצה להוציא את הכסף כדי לרכוש רכב חדש. דבר נוסף צריכים לשכנע את הלקוח שכדאי לו לרכוש את הרכב שלך ממך ולא משהו אחר ממישהו אחר. וכדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ממך ולא מוצר אחר ממישהו אחר. לשם כך יש כאן כמה תהליכים שצריכים לקרות. הלקוח צריך להשתכנע 1 - ... למוצר שלך אין מתחרים, עדיין הלקוח לא חייב לרכוש את המוצר שלך והוא יכול לרכוש מוצרים שהוא חושב שהם דומים למוצר שלך ולהיות יותר מאושר מאשר לרכוש ממך. ולכן עליך לשכנע את הלקוח, גם שעליו לרכוש את המוצר באופן כללי. וגם שכדאי לו לרכוש את המוצר ממך. וגם שלא כדאי לו לרכוש את המוצר של המתחרים שלך. ואם לדוגמה אתה מתמקד רק בלהסביר את היתרונות של המוצר שלך, יתכן שהלקוח בסופו של ... שלך. ועליך לא רק לשכנע את הלקוח למה כן לרכוש ממך, אלא גם לשכנע אותו למה לא לרכוש מהמתחרים שלך. ופרקטית, כאשר אתה מוכר ללקוח, עליך לנסות להבין האם הוא לפני או אחרי או תוך כדי שיחות עם ... אבל חובה לזכור, שהלקוח לא חייב רק לרצות לרכוש ממך, אלא הוא חייב גם לרצות לא לרכוש את המוצרים שמתחרים במוצר שלך. וכשם שעליך לשכנע אותו שהוא רוצה לרכוש X וכשם שעליך לשכנע את הלקוח שהמוצר X שלך מתאים לו, עליך לשכנע אותו גם שהמוצרים המתחרים למוצר שלך, הם לא ...
מנטור לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר בשכירות? למה מנטור לכסף שוכר דירה? מנטור לכסף שמלמד לחסוך כסף, מניפולציות של מנטורים לכסף, לא כדאי לרכוש דירת מגורים, עדיף לגור בשכירות, עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף
... לכסף ורכישת דירה למגורים, האם לרכוש בית למגורים? האם לשכור דירה או לקנות דירה? האם כדאי לקנות דירה למגורים? האם רכישת דירה היא כלכלית? למה מנטורים ממליצים לא לרכוש בית? למה מנטור לכסף גר בשכירות? למה מנטור לכסף שוכר דירה? מנטור לכסף שמלמד לחסוך כסף, מניפולציות של מנטורים לכסף, לא כדאי לרכוש דירת מגורים, עדיף לגור בשכירות, עדיף לא לרכוש בית, האם כדאי לרכוש בית למגורים? האם כדאי לקחת משכנתא? האם לגור בשכירות או לרכוש דירה? הסנדלר הולך יחף לפעמים מנטור לכסף יגיד לך שלא כדאי לך לקנות דירה אלא כדאי לך לעשות עם הכסף שלך כל דבר אחר, או שהוא יגיד לך שלא כדאי לך לבזבז כסף לקנות רכב וכיוב, אלא כדאי לך להשקיע את הכסף שלך בדרך כזו או אחרת, כדי לתרץ את זה שלו עצמו אין כסף לרכוש בית למגורים ושהוא נאלץ לגור בשכירות, למרות שהוא היה רוצה שיהיה אחרת. לדוגמה, נניח שיש מנטור שמחלק לאנשים עצות איך לעשות כסף. אז מטבע הדברים אנשים מצפים לראות שלאותו ... אומר, שזה שאין לו בית וזה שהוא לא גר בבית הפרטי שלו, הרי שזה נובע ממגבלה של כסף. ואז, איך הוא יחלק לך עצות איך לעשות כסף?! לכן הוא יספר לך שעדיף גם לך לא לרכוש בית. אבל מצד האמת, אם לאותו מנטור, נניח שהיו 100 מליון שח בבנק, בהגזמה, האם הוא היה מעדיף לגור בשכירות, או שכנראה הוא היה גר בבית פרטי משלו? האם רוב ככל האנשים ... הבית. בכל מקרה, צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם רכישת בית היא השקעה כלכלית נכונה בשיקול של השקעה כלכלית, או שאולי כדאי לקחת את הכסף של רכישת הבית ובמקום לרכוש דירה, במקום זה להשקיע את הכסף בעסק וכיוב, שזאת שאלה שהיא נכונה בפני עצמה והסברתי עליה במקומות אחרים. לבין זה, שגם אם נאמר שלקנות בית זאת טעות כלכלית, הרי שגם לאכול ... זאת הוצאה ולא הכנסה. ולכן, אם אין לך מספיק כסף לבזבז על עצמך כדי לקנות לעצמך בית פרטי שלך לגור בו, הרי שזה אומר שאין לך מספיק כסף. ולא, אני לא אומר שעדיף לרכוש בית משיקול כלכלי. אני כן אומר, שגם אם רכישת בית היא סוג של בזבוז כסף, אז מה?! אם יש לך מספיק כסף, אז כמו שאתה יכול להרשות לעצמך לאכול במסעדה, אתה גם יכול להרשות לעצמך לגור בבית משלך, לכל הפחות עם משכנתא על הבית. וגם בגלל זה המנטור לכסף יספר לך שעדיף לך לא לרכוש בית, כדי להצדיק את זה שמצד האמת אין לו מספיק כסף לגור בבית משלו, אפילו לא עם משכנתא. כי נניח שהוא רוצה להיראות עשיר, אז הוא יגור בבית שעולה לשכור אותו נניח 50 אלף בחודש, אבל לרכוש אותו עם משכנתא, עולה נניח 5 מיליון שח ועוד החזר חודשי על המשכנתא, של נניח 50 אלף בחודש. אבל מאחר שאין לו מספיק כסף לרכוש את הבית שהוא רוצה לגור בו, אז הוא ישכור בית יקר, כאשר בפועל אין לו כסף לרכוש אפילו לא דירה להשקעה וכל שכן שאין לו כסף לרכוש דירה למגורים שהוא עצמו היה רוצה לגור בה. ובאותה הדרך, המנטור לכסף יספר לך למה הוא לא רוכש רכב חדש, למרות שיש לו כסף, כי הוא מעדיף להשקיע את הכסף שלו וכיוב. אבל מצד האמת, אפשרי לרכוש רכב חדש בעלות של 1500 שח לחודש. ולא באמת צריך לשים הרבה כסף כדי לשכור רכב חדש. אז אותו המנטור לכסף שנוסע באוטובוס ושמספר לך שהוא עושה ערמות של כסף, הוא יסביר לך למה ... שיהיו לו ערמות של כסף. אני כן אומר, שאם הוא מנופף בזה שיש לו כסף, כדי להצדיק את זה שהוא מחלק עצות על כסף, אז שלא יספר שיש לו כסף, כאשר לדוגמה אין לו כסף לרכוש נכס למגורים עבור עצמו או לכל הפחות להשקעה וכולי. כי מי שלא חסר לו כסף, רובם ככולם, רוכשים לעצמם בית למגורים, לא כי זאת השקעה כלכלית נכונה, אלא כי הם יכולים להרשות ...
מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
... לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך ... שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ... אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על ... הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה ... לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת. וזה בעצם אומר, שבמובן מסוים, אתה תעדיף שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או מהמתחרה הקרוב שלך, לבין זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, ... שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך. ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, ... בתל אביב והלקוח שלך רוצה בית של 6 חדרים בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי ... זאת, אם תגיד ללקוח שאין לך 6 חדרים וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין. ולכן ... עצמך, להיכן לדעתך המוח של הלקוח שלך, ילך מכאן? בין מה למה הלקוח שלך יתלבט? מה האפשרויות שהלקוח שלך יתלבט לגביהן, איזו אפשרות אחרת לבחור, במקום לרכוש ממך? ואז יכול להיות שתחשוב, שעדיף לך שהלקוח ... אליך אחרי שהוא הבין שאין לך מענה לתת לו. לסיכום: ישנם מצבים שאתה תעדיף שהלקוח יתלבט בינך לבין מתחרה מסוים שלך ואתה תעדיף אפילו להמליץ לו לשקול לרכוש מהמתחרה שלך ולא ממך, כדי להשאיר אותו בהתלבטות מסויימת, שלדעתך ממנה יהיה לך הרבה יותר קל לשכנע את הלקוח לחזור אליך, יותר קל מאשר אם הלקוח יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה, שאולי ממנה לא תצליח לשכנע את הלקוח לחזור אליך. וכאשר אתה לדוגמה ממליץ ללקוח לרכוש מהמתחרה הקרוב שלך, הרי שאתה שותל ללקוח מחשבה, שבעצם הוא רוצה את הקטגוריה שלך, רק שיש לו התלבטות ספציפית. לדוגמה: תרכוש 6 חדרים כאן ממול, דהיינו, אתה שותל ללקוח מחשבה, שהוא רוצה לרכוש כאן באזור הזה, והספק הוא רק אם 5 או 6 חדרים ...
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
לקנות או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית
... או לשכור דירה, לקחת משכנתא, רכישת דירה, לרכוש דירה, כסף, שכר דירה, לרכוש דירה, לשכור או לקנות דירה, השקעה כספית, לשלם שכירות, האם כדאי לקנות דירה? האם כדאי לרכוש דירה? תשואה כספית האם כדאי לקנות ... רבים עולה על יתרונותיה של שכירות לטווח קצר. מה האלטרנטיבות הכלכליות של השקעה בנדלן? במקום לרכוש דירה, ישנם אנשים שבוחרים להשקיע את ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? ... שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה ... שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של ... שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב ... מערכות הבטיחות שברכב שלך. ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה ... רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של ... אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא ... אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי. ... את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את ... יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות ... נניח שאתה רוצה למכור מטבחי יוקרה. ונניח שאתה רוצה ליצור סרטונים שמסבירים, לא רק למה דווקא לרכוש ממך את המטבחים שלך, אלא גם למה באופן כללי כדאי לרכוש מטבח חדש ואתה רוצה לתת כל מיני ... במקרה כזה עליך לדעת, שנכון שיש הרבה חומרי שיווק ומסרי שיווק שיכולים לגרום ללקוח לרצות לרכוש גם מוצרים שמתחרים במוצר שלך. אבל ... באמצעות המידע שאתה מעביר לו באופן כללי. לדוגמה: נניח שאני אסביר למישהו, איזה רכב כדאי לו לרכוש. ונניח שאותו אדם יהיה מרוצה מההסבר שלי. עכשיו, אני לא מוכר רכבים כמובן. אבל כאשר אני מסביר לבן אדם איזה רכב כדאי לו לרכוש, הרי שתוך כדי זה האדם מקבל ממני ערך, והאדם נקשר אלי דרך הערך שהוא מקבל. דהיינו, האדם מקבל תחושה טובה מהמידע שהוא מקבל. והוא רוצה לרכוש ממני עוד דברים, באופן כללי. כי הוא ... בך מומחה וכולי. שכל הדברים האלו, גם הם מביאים תועלת בכך שהם מגדילים את הסיכוי לכך שהוא ירצה לרכוש ממך. ונכון שחלק גדול מהתכנים אינם עוסקים בלמה לרכוש דווקא ממך, אבל גם התכנים הרחבים יותר במשפך השיווקי, גם הם מחברים אליך את הלקוח, וגורמים לו לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לא בגלל ...
מתי כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? שיקולים ברכישת דירה להשקעה, האם ערך הדירה יעלה בעתיד? איך לעשות כסף בנדלן? רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר למשתכן, רכישת דירה להשקעה בפרויקט דירה בהנחה, רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה, האם ערך הבית יעלה בעתיד? האם ערך הדירה יעלה בעתיד? האם תהיה עליית ערך בעתיד? היצע וביקוש בשוק הנדלן
... כדאי לרכוש דירה להשקעה כדי להרוויח כסף מעליית ערך הדירה, דווקא בפרויקט שיש בו המון משקיעים? איך משפיעה כמות המשקיעים בפרויקט, על מחירי הדירות בעתיד בפרויקט? ... בהנחה, רכישת דירה להשקעה בפרויקט מחיר מטרה, האם ערך הבית יעלה בעתיד? האם ערך הדירה יעלה בעתיד? האם תהיה עליית ערך בעתיד? היצע וביקוש בשוק הנדלן האם כדאי לרכוש דירה להשקעה, אפשרות 1 - במקום שבו יודעים מראש, שבעוד כמה שנים, כאשר המשקיע ירצה למכור את הדירה, יהיו הרבה משקיעים נוספים שירצו למכור את הדירה שהם רכשו להשקעה, דהיינו, יודעים מראש שיהיה המון היצע של דירות למכירה, האם זה כדאי, יותר או פחות או באותה המידה, ביחס לאפשרות 2 - שהיא, לרכוש במקום אחר, פרויקט אחר יותר קטן, שבו בעוד כמה שנים, יהיו פחות משקיעים שירצו למכור את הבית שלהם, במקביל לזה שאתה תרצה למכור את הבית? אז קודם כל אסביר את השאלה יותר לעומק, ואחר כך כמובן את התשובה לשאלה. אז מדובר כאן על משקיע נדלן ששוקל לרכוש דירה להשקעה. כאשר כמו שכבר הסברתי, יש המון מודלים של השקעה בנדלן. יש לדוגמה מי שרוכש דירה להשקעה, כי הוא מתכנן להרוויח כסף משכר הדירה שהוא ישכיר את ... אותם. וזה בעצם אומר, שבמועד המכירה הצפוי, אז כנראה שיהיה המון היצע של דירות למכירה. מה שאומר שכנראה מחירי הדירות ירדו, מרוב היצע של דירות. ולכן אולי כדאי לרכוש דירה דווקא במקום שבו לא מוכרים הרבה דירות, כדי שבבא היום כאשר המשקיע ירצה למכור את הבית, אז לא יהיו במקביל אליו הרבה משקיעים אחרים, שירצו במקביל אליו ... הדירות וכולי. כי המחיר תלוי בהיצע וביקוש. וככל שיותר אנשים רוצים למכור בבת אחת בתים, הרי שזה ישפיע על מחירי הדירות כלפי מטה. ולכן נראה הגיוני, שאולי עדיף לרכוש דווקא במקום שבו אין הרבה דירות למכירה. כך שממילא בעתיד לא הרבה דירות יעמדו שם למכירה, במקביל למשקיע שירצה למכור שם את הבית. בנוסף, יתכן גם שהיזם עצמו ... בעוד X שנים, ושתהיה תחרות לא רק מצד שאר המשקיעים שירצו למכור שם דירות, אלא גם מצד היזם עצמו שירצה למכור שם דירות. ולכן נראה לומר, שכן, יש היגיון שלא לרכוש דירה להשקעה, במידה ורוצים להרוויח כסף מעליית ערך הנכס, במקום שבו יש המון דירות למכירה וכולי כנל. אבל האם זאת האמת כל האמת ורק האמת? אז כמובן שלא! כמו ... שבעוד 5 שנים, יהיו בשוק 1000 דירות למכירה. דהיינו, יהיה המון היצע. אבל קיימת אפשרות, שבאותו היום יהיה המון ביקוש לדירות האלו, לדוגמה שבאותו היום ירצו לרכוש את הדירות האלו 10,000 רוכשים. הרבה יותר מאשר כמות הרוכשים שרוצים כיום לרכוש את הדירות האלו. מה שאומר, שמחירי הדירות האלו בעתיד, דווקא יעלו, למרות שיהיה המון היצע של דירות למכירה. בגלל שגם הביקוש, יגדל, הרבה יותר מאשר ההיצע ... כאשר באים לבדוק את כדאיות רכישת הדירה להשקעה, כדאי לבדוק כל מיני דברים. לדוגמה, מי רוכש כיום דירות בפרויקט. האם אלו בעיקר משקיעים, או אנשים שרוצים לרכוש את הבית למגורים באותו הפרוייקט. ככל שרוכשים בפרויקט יותר משקיעים, ככה זה מגדיל את הסיכוי שבעתיד יהיה יותר היצע של דירות למכירה. כמו כן, ככל שיש יותר ... דירות למכירה. נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון היא, מה הפרופיל של המשקיעים שרכשו שם דירות בפרויקט. האם הם משקיעים חכמים, שהיו להם המון אפשרויות ושהם בחרו לרכוש דווקא שם, או שהם רכשו בלית ברירה דווקא שם. לדוגמה, פרויקטים של דירה בהנחה, שרוב הרוכשים רוכשים שם, בלית ברירה. כי הם לא יכולים לרכוש דירה להשקעה במקום אחר, כי רק שם יש להם זכאות לקבל דירה בהנחה ואין להם מספיק כסף לרכוש במקום אחר. ואם פרופיל המשקיעים שרכשו שם, הוא של משקיעים שרכשו שם בלית ברירה, הרי שזה אומר שכנראה כאשר תהיה אפשרות למכור את הבתים, כנראה שיהיה עוד ... A שיש בו 100 דירות למכירה. ונניח שכל הדירות נמכרו ל 90 רוכשים למגורים ול 9 משקיעים. כאשר אתה יכול להיות המשקיע העשירי בפרויקט. לעומת זאת יש לך אפשרות לרכוש בפרויקט אחר B, שבו יש 10 דירות בלבד, כאשר 9 דירות נרכשו על ידי רוכשים למטרת מגורים ורק אתה תהיה המשקיע היחיד באותו בניין. מה עדיף יותר במקרה הזה? ... במקביל אליך. אבל כנראה שבאותו האזור במקומות אחרים, יהיו עוד פרויקטים אחרים, שבהם יהיו משקיעים אחרים, שירצו למכור בתים. והלקוח שאתה תרצה למכור לו, יוכל לרכוש גם מהם ולא דווקא ממך בפרויקט הספציפי שלך. במובן מסוים, אם אין הרבה משקיעים בפרויקט שאליו אתה נכנס, אולי דווקא זה סימן רע. כי זה אומר שחכמים אחרים, לא ... זה אומר שיש לך הרבה מזל או הרבה שכל, שרק אתה חושב להשקיע בפרויקט הזה. בגדול ניתן לומר, שזה בדיוק כמו רכישת מניה בשוק ההון. האם יהיה נכון לומר, שלא כדאי לרכוש מניה שיש הרבה משקיעים שרוצים לרכוש אותה, כי זה אומר שבעתיד הרבה משקיעים ירצו למכור אותה? ואולי כדאי לרכוש דווקא מניה שלא הרבה משקיעים רוכשים אותה, כי זה אומר שלא יהיו לך הרבה מתחרים שתרצה לרכוש את המניה? תשובה: כנראה שלא. בשוק ההון זה לא עובד ככה, שם בדרך כלל זה ההפך. בשוק ההון אתה חושב, על איך יהיה היחס של היצע וביקוש של המניה בעתיד. זה ... במקביל אפילו עוד פרויקטים חדשים למכירה, הרי שעדיין כנראה שערך הנכס שלך יעלה. כל זה היה הסבר, רק לגבי העניין של כמות המוכרים העתידית, בפרויקט שבו אתה שוקל לרכוש. כמובן שיש עוד המון שיקולים שונים, וכל מקרה לגופו. ...
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
... למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים? מה הבעייתיות בעצות בספרים ובמדריכים? אליעד כהן מסביר במהלך ההרצאה כי העצות שמגיעות ממדריכים וספרים, כמו איך לגרום ... לאהוב אותך או איך לרכוש חברים, מציינות פתרונות שנכונים רק בחלקם. לדוגמה, ספרים כאלה לרוב מציעים טכניקות שמטפחות את יכולת האדם להתחבר לאחרים, כמו ... בספרים ומדריכים? איך לרכוש חברים? מה הבעייתיות של העצות שמקבלים ממדריכים או ספרים? הנושא המרכזי בהרצאה היה הסבר על הבעייתיות שבעצות שמועברות בספרים ... את מה שכתוב בספר איך לרכוש חברים, זה לא בהכרח יוביל לתוצאה הרצויה אם לא תמצא את המינון הנכון בין הנתינה לקבלה. המטרה היא לדעת שהכל משחק, וצריך למצוא את ... בספרים ומדריכים? איך לרכוש חברים? עכשיו אני רוצה להסביר על בעיתיות של עצות שאתה מקבל מאנשים עצות מה לעשות, אתה נגיד לדוגמה הולך קונה ספר איך לגרום למישהו ... להשיג חברים או איך לרכוש חברים או משהו כזה אוקי, לא בא נדבר על חברים זה היה הספר ספציפית השפעה לא בא נדבר על חברים אז מה לדעתך נגיד היה כתוב בספר איך לרכוש חברים מה יכלו לכתוב בכזה ספר? ש: למשל איך לגשת איך ליצור תקשורת עם אותם חברים. אליעד: ומה היה כתוב נגיד, לא אם אתה רוצה לגרום ...
ביטוח, למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1
ביטוח, למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1
... למה לבטח את עצמך? למה לרכוש ביטוח? למה לעשות ביטוח? למה לא לעשות ביטוח? למה לא לבטח את עצמך? למה לא לרכוש ביטוח? סוכני ביטוח, סוגים של ביטוח, הביטוח הטוב ביותר, חלק 1 למה אנשים עושים ביטוח, ומה השיקולים שמאחוריו? ההרצאה עוסקת בנושא הביטוח - למה אנשים בכלל עושים ביטוח, למה כדאי או לא כדאי לרכוש ביטוח, ואיך להתמודד עם הטענות והלחצים של סוכני הביטוח. אליעד כהן מתייחס לשאלות מרכזיות בנושא הביטוח ומסביר לעומק את ההיגיון שמאחוריו, כמו גם את הצדדים הפחות חיוביים שלו. הוא ... לא פותר את הבעיות כפי שהובטח, והאדם נשאר בסופו של דבר עם אותם קשיים, למרות ששילם כסף לאורך השנים. כיצד סוכני ביטוח משפיעים על ההחלטה לרכוש ביטוח? אליעד מדגיש שהרבה פעמים ההחלטה לעשות ביטוח נובעת מלחץ פסיכולוגי שמפעילים סוכני הביטוח. סוכני ביטוח מנסים לשכנע את האדם שחובה עליו לפחד ממה שעלול לקרות, וכי אם הוא לא ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג ... שאתה מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה ... ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה ... שוק של אנשים שמחפשים תרופה לסרטן. והם צריכים לדעת עליך ולרצות לרכוש דווקא ממך, דהיינו, בלי שלב 2 הנל. אבל ... אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק שהוא עדיין לא תחרותי, יש לך ... צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש ... שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי ... במידה וצריך אותו בהתאם למוצר שלך. שלב 3 הוא לגרום לאנשים לרצות לרכוש את המוצר שלך, דווקא ממך. כי לא מספיק שאנשים ירצו לרכוש את המוצר שלך ולא מספיק שהם ידעו שהמוצר שלך קיים למכירה אצלך, הם גם צריכים לרצות לרכוש אותו ממך ולא ממישהו אחר. ואיך גורמים להם לרכוש ממך ולא ממישהו אחר, אז גם לשם כך ... לאנשים במה אתה שונה מאחרים ובמה אתה יותר טוב מאחרים ולמה לרכוש דווקא ממך. ...
איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר ... ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת? אז, להפחיד לקוח פירושו, לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע אם הוא ... שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר. אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם הלקוח רוכש? אם התשובה היא כן, אז נשאל: האם לדעתך הלקוחות שלך מבינים במאה אחוז את כל ... דהיינו, יתכן שהיתרון שלך הוא, שאיתך, הלקוח לא זורק כסף סתם על הפחדה שקרית שמישהו אחר עשה לו. כי עדיף לו לרכוש ממך ביותר זול. במילים אחרות, גם להיות יותר זול, גם זה יתרון אפשרי עבור הלקוח שלך. עכשיו, אם אתה יותר טוב במשהו מאשר המתחרים שלך ואם הלקוחות שלך שאתה מאבד לטובת המתחרים ... להבין את היתרונות שיש בך ביחס לחסרונות שיש אצל המתחרים שלך. בצורה כל כך ברורה, עד כדי כך שיהיה להם פחד לרכוש מהמתחרים שלך ושהם ירצו לרכוש דווקא ממך. לדוגמה: נניח שאתה עורך דין. האם לדעתך הלקוח שלך שלא רוצה לרכוש ממך, האם לדעתך הוא מבין מספיק טוב בצורה ברורה, את כמות הנזקים שיכולים להיגרם לו אם הוא יעבוד עם עורך דין אחר, שלא מכיר את הפרטים טוב כמוך, או עם עורך דין אחר שפחות יקדיש ... מה המהות? המהות היא, שאתה צריך לגרום ללקוח שלך להבין את היתרונות שיש במוצר שלך, עד כדי כך שהוא יפחד לרכוש מהמתחרים שלך. כמו שכבר הסברתי כאן (איש מכירות צריך לדעת לשקר), כמובן שיש כאן רמות של איזון. כי אם תגזים יותר מידי ביתרונות של המוצר שלך, הרי שזה כבר עובר לתחום של הלא מוסרי לא חוקי לא מקצועי וכולי. אבל אם תדגיש את כל היתרונות שלך, עד לרמה שתגרום ללקוח לפחד לרכוש ממישהו אחר, במובן מסוים זאת הפחדה טובה. ושוב, עניין של איזונים. כאשר המהות היא, שהדגשת היתרונות שלך, בצורה ברורה ומלאה, היא בעצם הפחדה של הלקוח, שלא ירכוש ממישהו אחר, אלא רק ממך. ועכשיו אסביר, איך להפחיד את הלקוח? איך לגרום ללקוח להבין את היתרונות שלך, עד לרמה שהלקוח יפחד לרכוש ממישהו אחר וירצה לרכוש ממך ורק ממך? והתשובה לכך היא, שאפשרי לעשות את זה, על ידי זה שאתה מפרסם ללקוחות תכנים מקצועיים שבהם אתה מלמד את הלקוחות על כל מיני רזולוציות שרק מי שמקצועי מהתחום מבין ... של הלקוח להתמקד. דהיינו, כאשר לדוגמה כותבים חומר שיווקי, האם כדאי להתמקד בתוכן שיווקי שיגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך באופן כללי? או לכתוב חומר שמעניין את הלקוח שלך שכבר רוצה לרכוש את המוצר שלך? או לכתוב חומר שיגרום ללקוח לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, גם אם זה לא בהכרח מה שהכי מעניין את הלקוח? זאת כמובן דוגמה קטנה, בהקשר של התוכן שאני מסביר כאן. במילים אחרות, רוב הלקוחות לא יודעים מה הם לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בפרארי, לבכות בלמבורגיני, כסף ואושר, עושר ואושר, האם כסף מביא עושר? להיות שמח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, האם הכסף מביא אושר? מה גורם לאושר? האם כסף קונה אושר? האם כסף יכול לקנות אושר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לרכוש, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לרכוש, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, מאמן אישי לאורח חיים בריא, מאמן לחיים בנושאי לרכוש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 11:40:17 - wesi1