אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לפתח ✔חידת LeetCode Solution - Block Placement Queries, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨חידת LeetCode Solution - Block Placement Queries, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
והפעם נדבר על שאלת 3161. LeetCode - Block Placement Queries הבאה:
There exists an infinite number line, with its origin at 0 and extending towards the positive x-axis.

You are given a 2D array queries, which contains two types of queries:

For a query of type 1, queries[i] = [1, x]. Build an obstacle at distance x from the origin. It is guaranteed that there is no obstacle at distance x when the query is asked.

For a query of type 2, queries[i] = [2, x, sz]. Check if it is possible to place a block of size sz anywhere in the range [0, x] on the line, such that the block entirely lies in the range [0, x]. A block cannot be placed if it intersects with any obstacle, but it may touch it. Note that you do not actually place the block. Queries are separate.

Return a boolean array results, where results[i] is true if you can place the block specified in the ith query of type 2, and false otherwise.

Example 1:

Input: queries = [[1,2], [2,3,3], [2,3,1], [2,2,2]]

Output: [false,true,true]

Explanation:

For query 0, place an obstacle at x = 2. A block of size at most 2 can be placed before x = 3.

Example 2:

Input: queries = [[1,7], [2,7,6], [1,2], [2,7,5], [2,7,6]]

Output: [true,true,false]

Explanation:

Place an obstacle at x = 7 for query 0. A block of size at most 7 can be placed before x = 7.

Place an obstacle at x = 2 for query 2. Now, a block of size at most 5 can be placed before x = 7, and a block of size at most 2 before x = 2.
אז קודם כל נסביר את השאלה שהולכת כך:

נתון לפנינו: ציר קו באורך אין סופי, שמתחיל ב 0 וממשיך ב 1,2,3 וכולי עד אין סוף.

כמו כן נותנים לנו רשימה של שאילתות, שמורכבת מ 2 סוגים של שאילתות:

סוג 1 של שאילתה, אומר לנו לשים "מחסום" בנקודה X בקו שלנו.

סוג 2 של שאילתה, שואל אותנו, האם ניתן לשים על הציר שלנו, "בלוק" ברוחב כלשהו, החל מ 0 ועד לנקודה X כלשהי. כאשר המחסומים שהצבנו בגלל שאילתה מספר 1, מגבילים את היכולת שלנו לשים "בלוקים" במיקום של המחסומים.


שאילתה מסוג 1, מוצגת כך:

queries[i] = [1, x]

כאשר הספרה הראשונה היא 1, זה אומר שמדובר על שאילתה מסוג 1, שאומרת לנו להציב מכשול במקום X כנ"ל. הבהרה: המכשול עצמו תופס 0 מקום.

לדוגמה:

queries[i] = [1, 10]

פירושו, תציב מכשול בנקודה 10 על ציר המספרים. כאשר המכשול עצמו לא תופס מקום.





שאילתה מסוג 2 מוצגת כך:

queries[i] = [2, x, sz]

כאשר הספרה הראשונה היא 2, זה אומר שמדובר על שאילתה מסוג 2, ששואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב SZ עד למיקום X

לדוגמה:

queries[i] = [2, 5, 6]

השאילתה שואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב 6, החל ממיקום 0 ועד למיקום 5. והתשובה היא, שלא. כי עד למיקום 5, ניתן להציב אך ורק בלוק עד רוחב 5 אך לא יותר מכך.





או לדוגמה:

queries[i] = [2, 5, 3]

השאילתה שואלת אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב 3, החל ממיקום 0 ועד למיקום 5. והתשובה היא, שכן. כי עד למיקום 5, ניתן להציב כל בלוק עד רוחב 5.





ואם לדוגמה אמרנו לנו את זה

queries[0] = [1, 10]

queries[1] = [2, 15, 12]

אז השאילתה הראשונה תאלץ אותנו לשים מכשול במקום 10 על גבי הציר. כך:





ואז לא נוכל לשים מכשול ברוחב 12, עד למיקום 15. כי המכשול שנמצא במיקום 10, מגביל אותנו לשים מכשול ברוחב 12 החל ממיקום 0, כי המכשול יתנגש במחסום שיש במיקום 10.





ואם עכשיו ישאלו אותנו:

queries[2] = [2, 10, 9]

דהיינו, האם עד מקום 10, ניתן לשים מכשול ברוחב 9, התשובה תהיה שכן

וגם אם ישאלו

queries[3] = [2, 10, 10]

דהיינו, האם עד מקום 10, ניתן לשים מכשול ברוחב 10, התשובה תהיה שכן

כך:





ואם עכשיו יגדירו לנו

queries[4] = [1, 7]

דהיינו, יבקשו מאיתנו לשים מכשול נוסף גם במקום 7, כך:





הרי שאם ישאלו אותנו עכשיו שוב פעם לדוגמה את זה:

queries[5] = [2, 10, 10]

דהיינו, האם עד מקום 10, ניתן לשים מכשול ברוחב 10, התשובה תהיה שלא. כי מאחר שכבר יש מכשול במקום 7, אז לא ניתן לשים בלוק עד מקום 10

כך:





דהיינו, מה שהיה אפשרי קודם, לשים בלוק ברוחב 10 עד מיקום 10, כי המכשול שנמצא ב 10, לא תופס מקום כנ"ל. ולכן קודם זה כן היה אפשרי. אבל כרגע בגלל שכבר יש מכשול במקום 7, הרי שלא ניתן לשים מכשול ברוחב 10, עד מיקום 10.

חידוד: הצבת המחסומים היא מצטברת. ולכן יתכן שאותה שאילתה מסוג 2, פעם אחת תהיה אפשרית ולאחר מכן היא לא תהיה יותר אפשרית, מאחר שהוגבלנו על ידי הצבת מחסום כלשהו.


ובהינתן לדוגמה הגדרת המכשולים האלו:





אז אם נשאל, האם ניתן ממקום 0 ועד מקום 17, לשים מכשול ברוחב 5? התשובה תהיה שכן, כי ניתן לשים את המכשול, בטווח שבין 3 לבין 9 כך:





אז מה בעצם שואלים אותנו?

אז השאלה הולכת כך: נותנים לנו רשימה של שאילתות, חלקן מסוג 1, דהיינו, שאילתות שמגדירות לנו היכן למקם מחסומים. כמו כן חלק מהשאילתות, הן מסוג 2, דהיינו, הן שואלות אותנו, האם בהתאם למחסומים שהצבנו עד כה על גבי ציר המספרים, האם עד כה ניתן למקום את הבלוק ברוחב מוגדר כלשהו, עד למיקום X כלשהו.

כאשר כל שאילתה מסוג 2, עומדת בפני עצמה. דהיינו, לצורך העניין אחרי שמציבים בלוק ברוחב כלשהו, מסירים אותו. והוא לא מגביל את הצבת הבלוק הבא.

וכנ"ל, הצבת המחסומים היא מצטברת. ולכן יתכן שאותה שאילתה מסוג 2, פעם אחת תהיה אפשרית ולאחר מכן היא לא תהיה יותר אפשרית, מאחר שהוגבלנו על ידי הצבת מחסום כלשהו.

ובעצם השאלה היא, בהינתן לנו רשימת שאילתות, עלינו להחזיר תשובה של: אפשרי או לא אפשרי, עבור כל אחת מהשאילתות מסוג 2 כנ"ל.


ולכאורה, זאת התשובה לשאלת הליטקוד הזאת, היא מאוד מאוד מאוד פשוטה. כי בתכלס, אפשרי לקחת נייר ולרשום את כל המחסומים. וכאשר שואלים אותנו, האם ניתן להציב בלוק ברוחב כלשהו, עד למיקום X, בסך הכל נצטרך לבדוק מ 1 ועד X, האם יש את הרוחב הרצוי להצבת הבלוק.

כך שמצד האמת, התשובה לשאלת ליטקוד הזאת היא מאוד פשוטה. אז מהי בעצם השאלה? ולמה השאלה הזאת, נחשבת לשאלת ליטקוד מאוד מאוד קשה?

והתשובה היא, שעיקר השאלה היא, איך לעשות את החישובים הנ"ל בצורה יעילה. כי לבדוק בכל פעם של שאילתה מסוג 2, החל מ 1 ועד X, האם קיים רוחב SIZE כלשהו, זה פתרון שבמאה אחוז עובד, אבל ממש לא יעיל.

למה הוא לא יעיל? ממגוון רחב מאוד של סיבות. כי נניח שישאלו אותנו, האם ניתן להציב עד מיקום 100,000,000 בלוק ברוחב 13,522. ונניח שעד מיקום 100,000,000 יש לנו 9,999 מכשולים במקומות שונים. האם באמת הגיוני שאנחנו נצטרך עכשיו לספור 100,000,000 מקומות, כדי לדעת אם אפשרי או לא אפשרי להציב את המכשול ברוחב SIZE עד למיקום X? זה כנראה מתיש ולא יעיל...

ולכן מהות השאלה היא, מהי הדרך היעילה ביותר כדי לתת תשובה לשאילתה מסוג 2. זאת מהות השאלה.


אז חלק גדול מהפתרונות שהוצעו לשאלה הזאת, עובדים עם לוגיקה של segment tree. דהיינו, מבנה נתונים מסוג "עץ מקטעים" ולא ניכנס כאן כרגע לכיוון הזה של הפתרון. אבל אני כן אציג בדרך של מחויב ואפשרי, מה בטוח נכון, לחלק לחלקים וכולי, כיצד ניתן לפתור את השאלה הזאת...


אז איך ניגשים לשאלה הזאת? איך מנסים למצוא פתרון יותר יעיל לשאלה הזאת.

אז נתחיל בפתרון הכי לא יעיל שיש וממנו ננסה לשפר. אז מהו הפתרון הכי לא יעיל. הפתרון הכי לא יעיל יהיה, שעלינו לעבור מיקום מיקום, החל מ 1 ועד X, ולנסות למצוא SIZE מקומות פנויים בלי מכשולים באמצע. כאשר אם הגענו למכשול ועדיין לא הגענו לרוחב SIZE, אז עלינו להתחיל את הספירה של המיקומים מחדש. עד שנגיע למספר X או עד שנמצא מיקומים ברוחב SIZE פנויים. ואז נוכל לדעת אם אפשרי או לא אפשרי להכניס בלוק ברוחב SIZE עד למיקום X.

ובמילים אחרות, הפתרון הכי לא יעיל, יהיה לעבור מיקום מיקום אחד אחד מההתחלה ועד X כנ"ל.

ואיך ניתן לשפר את הפתרון הזה בדרך יחסית יעילה?

נוכל לשאול את עצמנו, מה בטוח נכון. דהיינו, בכל פעם שיגדירו לנו לשים מכשול במיקום כלשהו, אנחנו נכתוב לנו את הרוחב הפנוי שיש בין מכשול למכשול כך:





וכך במקום לעבור מיקום מיקום ולחפש רוחב כלשהו של מקומות פנויים, פשוט נעבור על הגדלים של הטווחים שיש בין מכשול למכשול, וככה בעצם כבר חסכנו לעצמנו המון פעולות חיפוש...

אבל האם באמת זאת הדרך היעילה ביותר? האם באמת בכל פעם נצטרך לעבור על כל הטווחים של כל המכשולים, בכל פעם מחדש מההתחלה ועד X?

אז איך נתקדם מכאן?

אז אם נתבונן נראה, שבעצם אנחנו מחפשים למצוא דרך, איך נוכל בדרך הקצרה ביותר, לדעת, על מיקום כלשהו בציר המספרים שלנו, מהו הטווח הגדול ביותר שניתן להציב בתוכו בלוק ברוחב כלשהו. ואיך ניתן לעשות זאת בכמה שפחות פעולות.

לדוגמה: נניח ששואלים אותנו האם עד מיקום 1M ניתן להציב מכשול ב SIZE של 2000 כאשר יש לנו 5000 מכשולים שונים.

אז, בדרך הארוכה ביותר, היינו יכולים לעשות במקרה הגרוע ביותר 1M פעולות, כדי לעבור על כל המקומות ברשימת המספרים.

בפתרון הקודם שהצענו, הרי שאם יש לנו 5000 מכשולים, הרי שיש לנו 5000 טווחים של גדלים שבהם ניתן להכניס בלוקים ברוחב כלשהו. והרי שכך במקרה הגרוע ביותר נרוץ על 5000 מכשולים שונים, עד שנגלה אם אפשרי או לא אפשרי להכניס את הבלוק ברוחב 2000 הנדרש כנ"ל.

אבל האם זה הכרחי, לרוץ על 5000 טווחים, החל מהטווח הראשון ועד האחרון? אולי יש דרך שנוכל לסמן לנו בכל מיקום, מהו הטווח הגדול ביותר שניתן להכניס אליו בלוקים, עד אותו מיקום? האם יש אפשרות כזו? איך מבצעים אותה?


אז עקרונית, בכל פעם שנותנים לנו הגדרה של מכשול כלשהו, אנחנו יכולים לעבור על כל רשימת המיקומים, החל ממיקום 1 ועד למיקום של המכשול האחרון, ולסמן לעצמנו על כל מיקום, מה הרוחב המקסימאלי שיכול להיכנס עד אותו המיקום. לדוגמה כך:





הדרך הזאת, תהיה מאוד יעילה עבור החיפושים עצמם, כי בתוך שניה נוכל לדעת מהו הרוחב המקסימאלי שניתן להכניס עד למיקום X. החיסרון של הדרך הזה יהיה, שנצטרך לעדכן בכל פעם מחדש את כל המיקומים שמושפעים מכל מכשול חדש.

נניח בדוגמה הנ"ל, שיוסיפו לנו עוד מכשול במיקום 7, הרי שנצטרך לעדכן מחדש את כל הרשימה כך:





מה שאומר בעצם, שבדרך הפתרון הזו, אנחנו נעשה המון פעולות מסוג עדכון שיעזרנו לנו אומנם בפעולות מסוג חיפוש, אבל עדיין יקשו עלינו לעשות המון פעולות עדכון.

ונחדד, נניח שנבחר באפשרות של לשמור בכל מיקום כולל כל מיקום, את הרוחב המקסימאלי האפשרי עד לאותו מיקום, הרי שעדיין נצטרך לשאול את עצמנו, מה תהיה הדרך היעילה ביותר לעדכן את כל המיקומים בכל פעם מחדש. וזאת גם שאלה בפני עצמה.


אז אולי אפשרי שנקצר את פעולות העדכון בדרך הבאה: אולי במקום לעדכן את כל המיקומים עצמם, אולי נוכל לעדכן בכל פעם מחדש, את כל המיקומים של המכשולים בלבד, לדוגמה כך:





דהיינו, אולי ננסה לשמור על גבי כל מיקום של כל מכשול, את הרוחב המקסימאלי האפשרי שקיים עד אותו המכשול.

ונחדד, נניח שנבחר באפשרות של לשמור רק בכל מיקום של מכשול, את הרוחב המקסימאלי האפשרי עד לאותו מכשול, הרי שעדיין נצטרך לשאול את עצמנו, מה תהיה הדרך היעילה ביותר לעדכן את כל המיקומים של המכשולים בכל פעם מחדש. וזאת גם שאלה שאנחנו צריכים להתבונן בה.


אז איך בעצם ניגש לזה?

ונחדד: יש לנו כאן 2 סוגים של שאילתות. שאילת 1 של הגדרת מכשולים. ושאילתה 2 של בקשת מידע בהתאם להגדרת המכשולים.

וזה בעצם אומר, שיש לנו כאן כמה תהליכים נפרדים:

נניח לדוגמה שנתון לנו הציר הבא, עם החישובים הבאים:





אז יכולים להיות לנו כמה תהליכים, לדוגמה:

תהליך 1 - הגדרת המכשול במיקום X

לדוגמה: שים מכשול חדש במיקום 9





תהליך 2 - הגדרת טווח רוחב אפשרי מעודכן, מצד ימין ומצד שמאל של המכשול החדש





תהליך 3 - עדכון רוחב הטווח המקסימאלי בכל מיקום של מכשול כנ"ל





תהליך 4 - חישוב של האם ניתן לשים מכשול ברוחב כלשהו, עד למיקום X, בהתאם לרשימת הטווחים המקסימאלית עד לכל מכשול, כנ"ל בתהליך 3.

דהיינו, אם עכשיו לדוגמה ישאלו אותנו, האם ניתן לשים מכשול עד לנקודה 17 ברוחב 5, הרי שנצטרך לבצע את החישוב, לפי המידע שיש לנו על המכשול שנמצא במיקום 14 כנ"ל. והתשובה תהיה שכן.

או אם לדוגמה ישאלו אותנו, האם ניתן עד מיקום 12 לשים מכשול ברוחב 6, נצטרך לבצע את החישוב בהתאם למכשול שנמצא במיקום 9, והתשובה תהיה כן, כנ"ל.

וגם תהליך 4 עצמו, מורכב מכמה חלקים.

חלק 1 - לאתר את המכשול הקרוב ביותר לנקודה שעליה אנחנו נשאלים.

חלק 2 - לבצע את החישוב כדי למצוא תשובה למה ששאלו אותנו, על בסיס המידע שיש לנו על המכשול שמצאנו. (כי את המידע אנחנו שומרים על המכשול ולא על כל מיקום בפני עצמו).

ובאופן כללי יש כאן כל מיני תהליכים נוספים, כגון של:

1 - ניהול הרשימה של המכשולים

2 - לוודא שרשימת המכשולים ממויינת, בהתאם למיקומים של המכשולים על גבי הציר ולא לפי סדר ההכנסה שלהם לרשימה.

3 - לוודא שבכל מיקום של כל מכשול, נשמר עליו המידע של המיקום שלו על גבי הציר, של הטווח שלו מהמכשול שתחתיו, של הטווח המקסימאלי האפשרי עד אליו וכיו"ב.

דהיינו, יש כאן כל מיני תהליכים שונים.


כמו כן אציין, שיש כל מיני מקרי קצה, שאפשרי לפתור אותם יחסית בקלות, אבל אני בוחר שלא להתייחס אליהם כרגע.

לדוגמה, שלא משנה מה, תמיד לא תהיה אפשרות להכניס בלוק ברוחב SIZE אם הרוחב גדול מהמיקום עצמו. לדוגמה, לא ניתן להכניס בלוק ברוחב 100, עד מיקום 99 וכיו"ב.

או לדוגמה, שתמיד תהיה אפשרות להכניס בלוק ברוחב SIZE אם X גדול מהמיקום של המכשול האחרון + SIZE. לדוגמה, תהיה אפשרות להכניס מכשול ברוחב 10, למיקום 100, אם המכשול הגדול ביותר נמצא במיקום 70.

או כל מיני חישובים מהירים כאלו ואחרים, שאם יש 2 מכשולים בלבד, ברוחב כלשהו, הרי שמכך נוכל להסיק ששום רוחב לא יהיה קטן או גדול מ רוחב כלשהו וכיו"ב. לדוגמה 2 מכשולים על רוחב 1000, לא יוכלו לחסום את כל הבלוקים שהם ברוחב 100.

בקיצור, יש גם כל מיני מקרי קצה שאני לא רוצה להיכנס אליהם כרגע.

יש גם עניין של אפשרות להסיק מהשאילתות מסוג 2 הקודמות לשאילתה הנוכחית, במידה ולא היו שאילתות מסוג 1 ביניהן. לדוגמה, אם שאלו אותנו שאלה על מיקום 1000, ומיד אחר כך שאלו אותנו שוב שאלה על מיקום 1000 או אולי על מיקום 2000, אולי נוכל להסיק מהשאילתה הקודמת על השאילתה הנוכחית וכיו"ב. דהיינו, כל מיני מקרים פרטיים ולוגיקות ספציפיות.


כמו כן אני אוסיף, כי מאחר שיש כאן כל מיני תתי תהליכים, הרי שברמת העיקרון אפשרי לשקול מתי לבצע את פעולת ה עדכון של הטווח המקסימאלי האפשרי. האם לבצע אותו אחרי כל שאילתה מסוג 1. או אולי לפני כל שאילתה מסוג 2.

או אולי זה בכלל יהיה קשור למיקום של העדכון של 1, ביחס לשאילתה של 2. לדוגמה שאילתה מסוג 1 על מיקום 1000, לא תשפיע על שאילתה מסוג 2 על מיקום 500.

וזה קשור גם לכמות השאילתות מסוג 1 ומסוג 2. וגם קשור להאם השאילתות מסוג 1 רצופות אחת אחרי השניה או לא. כי לדוגמה, אפשרי אולי לבצע פעולת עדכון אחת, אחרי כמה שאילתות מסוג 1 של הצבת מכשולים.

בקיצור, יש כאן כל מיני זוויות והיבטים לתקוף את הנושא הזה.

אבל כרגע אני בוחר להתמקד בעניין של תהליך העדכון של הטווח המקסימאלי האפשרי, עד למיקום X.

דהיינו, ננסה למצוא דרך פשוטה איך אפשרי לעדכן יחסית בקלות, את כל המכשולים שהוצבו, בטווח ברוחב המקסימאלי, עד לאותו המכשול.

כאשר בעצם מהות השאלה היא, איך ניתן לחשב במיקום של מכשול X, את הרוחב המקסימאלי האפשרי עד לאותו המיקום, בדרך הקלה ביותר, לעדכן את המידע הזה.

אז איך ניגשים לזה?


אז כדי לדעת איך לפתור את הבעיה, לשם כך עלינו לנסות לחלק את הבעיה לחלקים הכי קטנים שיש, לחפש מה בטוח נכון, לנסות למצוא חוקיות, ואחר כך לנסות לחשוב על נוסחה ופתרון.

אז כמו שאמרנו כרגע ננסה להתמקד אך ורק בלנתח, איך הכי נכון לעדכן את רשימת המכשולים, במידע של מהו הטווח ברוחב המקסימאלי, עד לאותה נקודת מכשול.

כי כמו שאמרנו, יש כאן כל מיני תהליכים. ואחד התהליכים הוא, להחזיק רשימה של מהו הטווח המקסימאלי, עד לנקודה X. כדי לחסוך לנו לחפש בכל פעם מחדש מהתחלת הציר ועד ל X, את הטווח המקסימאלי. ולשם כך, נרצה להחזיק את הטווח המקסימאלי עד לנקודה X.

וכמו שאמרנו, יש אפשרות לנסות להחזיק את המידע, עבור כל הנקודות בציר גם כאלו שאין בהן מכשול כלשהו. ויש גם אפשרות לנסות להחזיק את המידע הזה, רק עבור הנקודות שבהן נמצא מכשול על גבי הציר.

ואני מפריד בין השאלות של: האם מתי כמה ולמה לעדכן את המידע של מהו הטווח המקסימאלי עד לנקודת מכשול כלשהי, לבין השאלה של איך לעדכן בצורה הכי יעילה את המידע הזה, של מהו ה MAX RANGE עד למכשול כלשהו. ומהמידע הזה, נוכל ללמוד על כל נקודה אחרת בציר, שאין בה מכשול.

כמו כן, אני עושה הפרדה בין השאלה של איך לנהל בפועל את הרשימה של המכשולים. כי גם את זה צריך לעשות, לדוגמה: צריך לוודא שהרשימה תהיה ממוינת לפי המיקום של המכשולים על גבי הציר ולא לפי סדר הצבת המכשולים. וכרגע לא נתמקד בזה, אלא רק באיך לעדכן את רשימת המכשולים.

כמו כן, אנחנו נניח שננהל את הרשימה עצמה, בתוך מבנה של רשימה פשוטה ורגילה. ולא בצורה של עץ טווחים (segment tree) שזה עוד נושא בפני עצמו.

ולכן נשאל: נניח שאנחנו רוצים לנהל רשימה של כל המכשולים בצורה של רשימה ולא של עץ או של משנה אחר. ונניח שהרשימה הזאת של המכשולים, ממוינת לפי סדר המכשולים על גבי הציר. ונניח שאנחנו רוצים בכל פעם לעדכן אותה, במידע של מהו הטווח המקסימאלי, שאפשרי להציב בלוק, החל מהתחלת הציר ועד לנקודת מכשול כלשהי, אז כיצד יהיה הכי יעיל לעשות את זה?


אז לשם כך נתחיל לחלק לחלקים לחלק הקטן ביותר, והוא כמובן יהיה ציר ריק בלי שום מכשולים כלשהם. זהו כמובן המקרה הפשוט ביותר. כך:





אז לצורך העניין נתבונן על ציר ריק ללא מכשולים, ונשאל: מהו גודל הבלוק המקסימאלי שניתן להציב עד נקודה מספר 1? תשובה: בלוק ברוחב של 1.

ועד נניח למיקום 7, איזה גודל מקסימאלי של בלוק, ניתן להציב? תשובה: 7. כי עד מיקום 7, לא ניתן להכניס בלוק יותר רחב מהרוחב של המיקום הנוכחי.

במילים אחרות, לצורך העניין ניתן לדמיין שיש לנו בלוק בנקודה 0, שמגביל אותנו לכך שלא נוכל להכניס עד נקודה X, שום מכשול שהוא יותר גדול מנקודה X.





עד כאן זה משהו שהוא הכי פשוט שיש ושהוא בטוח נכון.


ומה נוכל להסיק מכך שהוא בטוח נכון, על מקרה שהוא קצת יותר מורכב?

תשובה: מכך נוכל להסיק לגבי מקרה של ציר, שיש עליו רק מכשול 1 בלבד. לדוגמה מכשול 1 בלבד במיקום 5:





נוכל להסיק בוודאות, כי כאשר מגדירים לנו את המכשול הראשון, אנחנו יכולים לדעת בוודאות של מאה אחוז, שעד המכשול הראשון, לא ניתן להכניס שום בלוק, שהוא גדול יותר מהמיקום של המכשול הראשון.

לדוגמה: אם המכשול הראשון הוא במיקום 5, הרי שמכך נובע, שעד המכשול הראשון במיקום עד, הטווח והגודל המקסימאלי של בלוק שניתן להכניס, יהיה בגודל 5 בלבד.

ולכן מכך נובע, שכאשר יתנו לנו את המכשול הראשון, נרשום לידו, שה MAX RANGE המקסימאלי עד אליו, הוא המיקום של אותו X כנ"ל.


עכשיו נתבונן רגע אחד על המקרה הקודם, ונשאל: מה יהיה גודל הטווח המקסימאלי שניתן להכניס עד 6, שנמצא אחרי המיקום של המכשול היחיד הנ"ל במיקום 5?

תשובה: ניתן להכניס בלוק...
האם יש אפשרות למצוא תשובה גרוע איך לחלק לחלקים מה השאלה דמיון מצד האמת אפשרות עבירות איך לפתור שאלות ב leetcode לפרק leetcode leetcode solution איך לחלק לחלקים איך לכתוב איך לכתוב קוד איך ללמוד לכתוב קוד איך ללמוד תכנות מחשבים איך למצוא איך למצוא חוקיות איך לפתור שאלות ב leetcode גורמים היגיון הייטק הכנה לראיון הכנה לראיון טכני חוקיות חידה חידות חידות היגיון חידת leetcode חידת היגיון חשיבה מדעית טכני לגורמים להיות מתכנת להתראיין לחלק לחלקים לחשוב ליטקוד לכתוב לכתוב קוד ללמוד ללמוד לחלק ללמוד לחלק לחלקים ללמוד לחשוב ללמוד לכתוב ללמוד לכתוב קוד ללמוד למצוא ללמוד למצוא חוקיות ללמוד לנתח ללמוד לנתח דברים ללמוד לפרק ללמוד לפרק לגורמים ללמוד לתכנת ללמוד תכנות ללמוד תכנות מחשבים למידה למצוא למצוא חוקיות לנתח לנתח דברים לנתח תהליך לנתח תהליכים לעבוד לעבוד בהייטק לפרק לפרק לגורמים לפתור לפתור שאלות לפתור שאלות ב leetcode לפתח לראיין לראיין עובד לראיין עובדים לשאול לשאול שאלות לתכנת מדע מדעי המחשב עבודה עבודה בהייטק פיתוח פיתוח תוכנה פתרון פתרון ליטקוד ראיון ראיון טכני ראיון עבודה ראיון עבודה בהייטק ראיונות שאלה שאלות שאלות ליטקוד תהליך תהליכים תכנות תכנות מחשבים
פיתוח השכל, מה ללמוד כדי לפתח את השכל? איך ללמוד כדי לפתח את השכל? מה ללמוד כדי להיות יותר חכם? איך לפתח את המוח? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את היכולת השכלית? איך להיות יותר חכם? איזה תחום ללמוד כדי לפתח את המוח?
פיתוח השכל, מה ללמוד כדי לפתח את השכל? איך ללמוד כדי לפתח את השכל? מה ללמוד כדי להיות יותר חכם? איך לפתח את המוח? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את היכולת השכלית? איך להיות יותר חכם? איזה תחום ללמוד כדי לפתח את המוח?
פיתוח השכל, מה ללמוד כדי לפתח את השכל? איך ללמוד כדי לפתח את השכל? מה ללמוד כדי להיות יותר חכם? איך לפתח את המוח? איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את היכולת השכלית? איך להיות יותר חכם? איזה תחום ללמוד כדי לפתח את המוח? איך לפתח את השכל בצורה הטובה ביותר? אליעד כהן מסביר שכל אדם שרוצה לפתח את השכל שלו שואל בדרך כלל מה ללמוד, איזה תחום או מקצוע יפתח את היכולות השכליות שלו בצורה הטובה ביותר. הוא טוען שהשאלה הנכונה אינה מה ללמוד, אלא איך ללמוד. כלומר, לא הנושא של הלימוד הוא שיקבע אם השכל יתפתח, אלא האופן שבו האדם לומד את הנושא. מדוע לא משנה מה אתה לומד? אליעד מסביר שהשכל הוא כמו שריר, וכל דבר יכול לעזור לפתח אותו, אם לומדים אותו בדרך הנכונה. אפשר ללמוד כל נושא: פיזיקה, איך למכור עגבניות, איך להמציא מטוסים, או אפילו איך לדבר עם הילד שלך. התוכן עצמו לא חשוב, העיקר הוא הגישה של האדם ללמידה. איך הגישה ללמידה משפיעה על פיתוח השכל? הגישה ללמידה שאליעד כהן מדבר עליה היא לא לצבור ידע בלבד, אלא לנסות להבין לעומק ... הזאת עובדת?, האם אפשר אחרת?, האם קיימת אפשרות להבין את זה בצורה טובה יותר?. ככל שהאדם יעמיק וישאל יותר שאלות על הסיבות וההיגיון של הנושא, כך הוא יפתח יותר את השכל שלו. איך להבין נושא לעומק כדי לפתח את השכל? כדי להמחיש את הנושא, אליעד מביא דוגמה של הורה שרוצה ללמוד איך לדבר עם הילד ... למה הילד חושב בצורה הזאת?, למה דווקא השיטה הזו ולא אחרת?. הגישה הזאת של חקירת עומק, שבה שואלים שאלות על הסיבה וההיגיון שמאחורי הדברים, היא זו שמפתחת את השכל. כיצד להגיע ל - 100% הבנה של נושא? אליעד מציין שהדרך הטובה ביותר לפתח את השכל היא לשאוף להגיע ל - 100% הבנה של הנושא. זה אומר לא רק להבין למה דברים פועלים כמו שהם פועלים, אלא להיות בטוח לחלוטין שאין דרך להבין את זה בצורה טובה או אחרת. אליעד מודה שזה אתגר קשה, אך מדגיש שזו הדרך הכי אפקטיבית לפיתוח השכל. לדוגמה, אם אדם מחליט לשחק משחק זיכרון, לא מספיק שישחק אותו בשביל הכיף או בשביל ... כיצד מתפקד מנגנון הזיכרון, ומה משפיע על היכולת לזכור. כשאדם שואף להיות הטוב ביותר בתחום שבחר ללמוד, הוא נאלץ להגיע לעומק הבנה רב ביותר, ובכך הוא מפתח את השכל. סיכום הגישה ללמידה לפי אליעד כהן: העיקרון המרכזי שאליעד מדגיש לאורך כל ההרצאה הוא שפיתוח השכל לא תלוי כלל בתחום הלימוד, אלא באופן שבו לומדים. הוא ממליץ לכל אדם שבוחר ללמוד נושא כלשהו, לא להתמקד רק בתוכן הנושא עצמו, אלא בעיקר לחקור את המהות והסיבה לקיומו של כל פרט בתהליך הלמידה. כך, האדם לא רק רוכש ידע אלא גם מפתח יכולת חשיבה עמוקה, יצירתית וביקורתית. איך לפתח את החשיבה? שיטות לפיתוח השכל מה כדאי ללמוד כדי להיות חכם? איך להיות חכם יותר? איך לפתח את המוח? ...
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים איך ניתן לשפר את יכולת פיתוח השיחה שלך? היכולת לפתח שיחה עם אנשים היא לא רק פונקציה של ניסיון בדיבור או תקשורת מרובה עם אחרים, אלא בעיקר תוצאה של העומק וההיקף של הידע הכללי שלך ושל ... שלך לחשוב ולנתח מידע בצורה עצמאית. אליעד כהן מדגיש שהמיומנות לפתח שיחה איננה מושגת פשוט על ידי דיבור אינטנסיבי עם אחרים או צפייה בתוכניות בידוריות כמו האח הגדול. למעשה, פעילויות אלו עלולות אף ... לשיחות שטחיות. מה צריך לעשות כדי להיות מעניין בשיחה? על מנת לפתח שיחה בצורה מעניינת, עליך קודם כל להעשיר את הידע שלך בתחומים רבים ומגוונים. זה אומר לקרוא ספרים, להתעניין בנושאים חדשים, לראות ... כך, כאשר מישהו מעלה נושא בשיחה, יהיו לך כלים ואפשרויות שונות לפיתוח השיחה. למשל, אם אדם מספר לך שהוא הלך לבית הספר, במקום להגיב רק בתגובה פשוטה ושטחית, תוכל לפתח שיחה על עצם הפעולה של הליכה, על המשמעות של בית ספר, על חינוך, או אפילו על חוויות אישיות בבית הספר. ככל שהידע שלך רחב יותר, כך יש לך יותר נקודות השקה לפיתוח השיחה. איך אפשר להפוך כל משפט לנושא שיחה רחב? לדוגמה, אם אדם מציין שבחורף אנשים רבים הלכו להתחסן, במקום להסתפק בהערה כמו כן, נכון, ... היתרונות והחסרונות שלהם, האם יש ויכוחים חברתיים סביב חיסונים? לפתח שיחה על עונת החורף: מה מאפיין אותה, איך היא משפיעה על אנשים ועל הבריאות שלהם, ואפילו על כלכלה ותרבות. להרחיב את הדיון לבריאות ... מחירי הרכב יעלו בשנה הבאה, ורשום אותה על דף. לאחר מכן התחל לפתח שיחה שלמה סביב המשפט הזה. שאל את עצמך שאלות כמו: למה המחירים עולים? מי יושפע מזה? איך זה ישפיע עלי באופן אישי? האם זה ישפיע על ... דקות לפחות, תוכל בקלות ליישם זאת בשיחות עם אנשים אחרים. ככל שתפתח את המיומנות הזאת, כך תגלה שהיכולת שלך ליצור שיחות משמעותיות עם אחרים משתפרת באופן דרמטי. מהם הצעדים המעשיים לשיפור היכולת לפתח שיחה? לסיכום, הצעדים המעשיים שאליעד ממליץ עליהם לשיפור מיומנויות השיחה שלך הם: הרחבת הידע הכללי - לימוד מגוון רחב של נושאים חדשים ... עם עצמך על נושאים שונים, לשאול שאלות ולענות עליהן באופן עצמאי. פיתוח החשיבה האנליטית והיכולת להסתכל על כל משפט או נושא מכמה זוויות שונות. להיות מודע לכך שכל משפט יכול להוות התחלה לשיחה רחבה ומגוונת, ... כך היכולת שלך לשוחח עם אחרים בצורה מרתקת תהיה גבוהה יותר. איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה טיפים לשיחה מיומנות בין אישיות שיפור כישורי תקשורת איך לפתח שיחה עם אחרים ולשפר את כישורי התקשורת? היכולת לפתח שיחה עם אנשים אינה נובעת מעצם הדיבור הרבים עם אחרים, כמו שצפייה בתוכנית טלוויזיה או שיחה אוטומטית אינה בהכרח תורמת לשיפור היכולת הזו. פיתוח שיחה מצריך עניין והבנה בתחומים שונים. כדי להיות מסוגל לפתח שיחה עם אנשים, אתה צריך קודם כל לפתח את הידע והחשיבה שלך, ולהתעניין במגוון נושאים. כאשר מישהו מתחיל שיחה איתך, לדוגמה מספר לך שהוא הלך לבית הספר, אתה יכול להמשיך ולפתח את השיחה, לאו דווקא על בית הספר, אלא על כל מילה שנאמרה. אתה יכול לשוחח על המשמעות של הליכה לבית הספר, על החוויות בבית הספר, או על חינוך בכלל. ככה, כל נושא שיחה יכול להתפתח, ודרישות השיחה לא תמיד מתמקדות בפרטים המיידיים, אלא במגוון תחומים שיכולים להתחבר לאותו נושא. השלב הראשון בפיתוח שיחה הוא לדעת על מה לדבר. אם אתה שומע שמישהו מדבר על חיסונים, אתה יכול להרחיב את השיחה לשיחה על בריאות, עונות השנה, או אפילו סוגי ... זרע לשיחה רחבה אם יש לך את הידע להתמודד איתו. אם אתה רוצה לפתח את כישוריך בשיחה, חשוב שתהיה לך אפשרות לשוחח עם עצמך על נושא מסוים, לשאול שאלות, לתת תשובות, ולהגיב על הנושא באופן עצמאי. לדוגמה, ... למה זה קורה? איך זה ישפיע עליי? מה המשמעות של זה? אם תוכל לפתח שיחה כזו על נושא אחד, תוכל להחיל את היכולת הזו על שיחות עם אחרים. לסיכום, אם תמשיך לפתח את הידע שלך בתחומים שונים, תוכל להחיות כל שיחה ולהפוך אותה למרתקת.
מוטיבציה לפתח את השכל, מוטיבציה לפיתוח החשיבה, למה לפתח את השכל? למה לפתח את המוח? למה לשפר את היכולת השכלית? להקדים תרופה למכה, איך לפתח את המוח? איך לשפר את יכולת החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, איך להיות יותר חכם?
מוטיבציה לפתח את השכל, מוטיבציה לפיתוח החשיבה, למה לפתח את השכל? למה לפתח את המוח? למה לשפר את היכולת השכלית? להקדים תרופה למכה, איך לפתח את המוח? איך לשפר את יכולת החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, איך להיות יותר חכם?
... לפתח את השכל, מוטיבציה לפיתוח החשיבה, למה לפתח את השכל? למה לפתח את המוח? למה לשפר את היכולת השכלית? להקדים תרופה למכה, איך לפתח את המוח? איך לשפר את יכולת החשיבה? שיפור יכולות חשיבה, איך להיות יותר חכם? למה חשוב לפתח את השכל? איך לפתח את המוח? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציג את רעיון החשיבות הרבה לפתח את השכל והיכולת החשיבתית, אף כשהאדם לא נתקל בבעיה ... שמשקיעים בגורמים אחרים בחיים כמו בריאות פיזית או מראה חיצוני. מהו הטיפ של אליעד כהן לפיתוח השכל? אליעד מציע טיפ לכל אחד ואחת מהצופים: גם אם אין לכם בעיות מיידיות או דחופות, חשוב להתחיל לפתח את השכל כבר עכשיו. הפיתוח הזה יתבטא ביכולת להתמודד עם בעיות עתידיות בצורה טובה ... בצורה טובה יותר מאשר אם יהיה לו רק אמצעים פיזיים או מצב חברתי מוצלח. את השכל אפשר לפתח על ידי השקעה, ולפני כל דבר אחר בחיים, יש להשקיע בו. זהו המחשב של האדם, הכלי החשוב ביותר, שצריך לפתח ולשדרג. מהם הדרכים לפתח את השכל? אליעד מציין כי מדובר לא בהכרח בהרחבת ידע כללי כמו קריאת ספרים או לימוד שפות נוספות, אלא ביכולת לחשוב בהיגיון. הפיתוח לא מסתכם במילוי ראש בידע נוסף, אלא ביכולת לנתח ולהבין ... חדה על בעיות ופתרונות. האם יש תועלת בהשקעה בשכל לאורך זמן? ככל שמקדישים יותר זמן לפיתוח השכל, כך שיפור התפקוד החשיבתי יהיה משמעותי יותר. אליעד מסביר שבאמצעות פיתוח השכל, לא רק שתהיה לאדם אפשרות לפתור בעיות בצורה טובה יותר, אלא גם תהיה לו גישה לשיפורים אישיים. לא חייבים לחכות לבעיה כדי לפתח את השכל, השקעה בו תביא תועלת מצטברת לכל תחום בחיים. האם כל אחד יכול לפתח את השכל שלו? אליעד מציין כי כל אחד יכול לפתח את השכל שלו, אך זה דורש השקעה של זמן ומאמץ. הוא מסביר שלא מספיק לומר אני רוצה לפתח את השכל, אלא צריך לקבוע מטרה ברורה ולעבוד כל יום על פיתוח יכולת החשיבה. הזמן המוקדש למטרה זו חייב להיות משמעותי, ואם לא ניתן למצוא זמן לפתח את השכל, יש להישאר עם המצב הקיים. מה יהיו התוצאות של פיתוח השכל? הפיתוח של השכל יוביל לכך שכשיתעוררו בעיות, יהיו לאדם כלים יותר ... יכולת חשיבה משודרגת. אליעד מדגיש שהתוצאות הן שדרוג חיי האדם באופן משמעותי. מוטיבציה לפתח את השכל? איך לפתח את המוח? מהם היתרונות בפיתוח החשיבה? האם אפשר לשפר את השכל באופן יום - יומי? כיצד לחשוב בהיגיון? מהם המשחקים לפיתוח חשיבה? מהם היתרונות בהשקעה בשכל? ...
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
... לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית איך מפתחים שיחה בצורה נעימה וזורמת? כדי לפתח שיחה נעימה וזורמת, צריך קודם כל להבין את העיקרון הבסיסי של הרחבת משפטים. אליעד כהן מסביר שאם האדם שמולך אומר משפט, עליך לקחת את אחת המילים שהוא אמר ולפתח אותה לכיוון נוסף. לדוגמה, אם מישהו אומר אני רוצה לאכול, יש שלוש מילים במשפט הזה: אני, רוצה ו - לאכול. ניתן להרחיב את השיחה דרך כל ... שנאכל משהו בקרוב, או לפתח את המילה לאכול - מה אתה רוצה לאכול? איפה נאכל? מתי כדאי שנאכל?. בצורה כזאת, אפשר להוביל את השיחה לכיוונים רבים. איך להפוך שיחה לטובה עבור הצד השני? לפתח שיחה זה רק חלק מהמיומנות, אך החלק החשוב יותר הוא לפתח שיחה שתעשה טוב לצד השני. אליעד מדגיש שכדי ליצור קשרים טובים או לפתח חברויות, חשוב שהצד השני ירגיש שטוב לו לדבר איתך. הדרך לעשות זאת היא לשים לב אילו נושאים גורמים לו להרגיש בנוח ואילו נושאים הוא מעדיף ... עצמו. במקרה כזה, מומלץ לפתח את השיחה סביב המסעדה, לשאול שאלות על האוכל, על המקום, על החוויה, ולא להתמקד במקום בצפון. הכלל שאליעד מדגיש הוא שהאדם באופן טבעי ... ובתחכום לעזור לו להיפתח. למשל, אפשר לשאול שאלות שפותחות פתח לנושא בצורה עקיפה ועדינה, באופן שהאדם יוכל לדבר על מה שמפריע לו או מעסיק אותו, בלי שירגיש רע או מבוכה מהעניין. כשאתה מצליח לגרום לבן ... מציין שהמיומנות האמיתית בפיתוח שיחה טובה אינה רק ביכולת להאריך את השיחה, אלא ביכולת להיות ערניים וקשובים לצד השני. המטרה היא לא רק לדבר הרבה, אלא לשים לב לדקויות - ... בסופו של דבר, המטרה של פיתוח שיחה טובה היא לגרום לצד השני להרגיש בנוח, אהוב, מוערך ושכיף לו לדבר איתך. זהו הסוד האמיתי ליצירת שיחות עמוקות, נעימות וזורמות. איך לפתח שיחה זורמת? מיומנויות תקשורת בין אישית איך לזהות על מה לדבר בשיחה? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך לעזור לאנשים להיפתח בשיחה? עכשיו הנושא הוא כזה מבחינת פיתוח שיחה, אוקי אז השאלה היא כזאת איך לפתח שיחה בצורה שתהיה טובה לצד השני אז אולי זה כבר נאמר באיזה הקשר אחר אבל בא נגיד את זה באופן מוגדר יותר, אז קודם כל בגדול איך מפתחים שיחה לוקחים את המשפט שנאמר ומוסיפים עליו. לדוגמה מישהו אומר אני רוצה לאכול יש פה שלוש מילים אני רוצה ולאכול, אפשר לפתח שיחה על למילה אני כגון אתה יודע וואלה גם אני רוצה לאכול, אתה יודע עכשיו ראיתי בדיוק את ההוא הלך לאכול אפשר לפתח שיחה למילה אני, אפשר להגיד רוצה, אתה יודע אני חייב לאכול צריך לאכול כדאי לאכול ואפשר לפתח את השיחה למילה לאכול, מה לאכול איפה לאכול כמה לאכול מתי לאכול בסדר. אז איך לפתח שיחה זה בגדול אמרנו עכשיו השאלה היא זה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני, חלק כדי ליצור חברים צריך לעשות להם טוב או שהם לפחות יחשבו שטוב להם לדבר איתך ובשביל שזה יקרה צריך לדעת שכשמפתחים שיחה איך לפתח שיחה בצורה שתעשה טוב לבן אדם השני ואז בעצם השאלה היא כאשר מפתחים שיחה עם הבן אדם השני איך לפתח שיחה בצורה שתעשה לו טוב. דהיינו, איזה נושא להעלות איזה נושא לא להעלות, איזה נושא ל
איך לסגור שיחה? איך לפתח שיחה סגורה? איך לפתח שיחה בלי לפתח שיחה? שאלות סגורות, שאלות פתוחות, איך לנהל דו שיח? מיומנויות שיחה, מיומנויות תקשורת בין אישית, איך להתעניין במישהו? איך להתחמק משיחה?
איך לסגור שיחה? איך לפתח שיחה סגורה? איך לפתח שיחה בלי לפתח שיחה? שאלות סגורות, שאלות פתוחות, איך לנהל דו שיח? מיומנויות שיחה, מיומנויות תקשורת בין אישית, איך להתעניין במישהו? איך להתחמק משיחה?
... לסגור שיחה? איך לפתח שיחה סגורה? איך לפתח שיחה בלי לפתח שיחה? שאלות סגורות, שאלות פתוחות, איך לנהל דו שיח? ... במישהו? איך להתחמק משיחה? איך לנהל שיחה בלי באמת לפתח אותה? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל שיחה בצורה שתשדר עניין ותקשורת פתוחה, אך למעשה תהיה סגורה ותמנע התפתחות אמיתית של השיח. השיטה שאליעד מתאר מבוססת על שימוש ... או שהן שאלות שהתשובה עליהן חד - משמעית ולא מאפשרת פיתוח נוסף של השיחה. כאשר רוצים ליצור רושם של אכפתיות או של עניין במישהו אחר, אך בפועל לא רוצים באמת לפתח איתו שיחה, ניתן להשתמש באסטרטגיה של שאלות סגורות - שאלות ... השני מרגיש שמתעניינים בו, אך לא תהיה לו אפשרות לפתח את השיחה מעבר לתשובה הפשוטה, וכך השיחה תסתיים במהירות ... להיגרר לשיחות ארוכות או מורכבות. מדוע אנשים ירצו לפתח שיחה בלי לפתח אותה באמת? הסיבה לכך שאנשים מעוניינים לנהל שיחות בצורה ... וברורות, כשהתשובה אליהן ידועה מראש, כדי שהשיחה לא תתפתח מעבר לרצוי. במקום לשאול שאלות פתוחות שיכולות להוביל ... שאלות פתוחות: הן שאלות שדורשות תשובה רחבה ומאפשרות פיתוח נוסף של השיחה. הן מובילות לרוב לדיון או לשיחה ארוכה ... של האדם ששואל - האם המטרה היא באמת להתעניין ולפתח שיחה, או רק להיראות מתעניין ולהימנע משיחה ארוכה. סיכום ... איך לתת תחושה של עניין בלי להתעניין באמת? אם רוצים לפתח עם מישהו שיחה אבל רוצים לא לפתח איתו שיחה זאת אומרת רוצים לתת לו תחושה שמפתחים איתו שיחה בלי לפתח איתו שיחה איך זה אפשרי מה עושים אם אתה רוצה לתת לו תחושה שאתה מפתח איתו שיחה אבל אתה לא באמת רוצה לפתח איתו שיחה, איך אתה יכול מה אתה יכול לעשות? ש: מה זה אומר לפתח שיחה? אליעד: לפתח שיחה לדבר מדברים, אוקי מההתחלה אם אתה רוצה לפתח עם מישהו שיחה מה אתה עושה מדבר איתו שואל אותו שאלות נכון ... נכון יפה, עכשיו אם אתה רוצה לתת למישהו תחושה שאתה מפתח איתו שיחה אבל אתה לא באמת רוצה לפתח איתו שיחה מה אתה עושה איך עושים אז מה שעושים אתה יכול ... סגורות ותנתב את זה למקום שאתה יודע שהשיחה לא תתפתח ואז אתה כאילו פיתחת איתו שיחה אבל בעצם רצית שהשיחה לא תתפתח. זאת אומרת לדוגמה אתה יכול לשאול מישהו מה שלומך נגיד איך ... שאתה יודע מראש שהתשובה היא חד ערכית ושאין אפשרות לפתח את השיחה ואז גם נתת תחושה טובה שפיתחת שיחה וגם לא פיתחת ... לשום מקום זאת אומרת אתה יכול לתת את התחושה של הפיתוח שיחה בלי באמת לפתח את השיחה. ש: למה שתרצה לעשות דבר כזה? אליעד: יש מישהו ... כלשהי אתה רוצה לשדר שפיתחת שיחה ואתה לא באמת רוצה לפתח שיחה. ש: נגיד לקוח שלו. אליעד: אתה לא באמת מסיבות שונות ...
חשיבה מהירה, איך לחשוב מהר? איך לחשוב במהירות? איך לפתח מהירות מחשבתית? לחשוב לאט, חשיבה איטית, כישורי חשיבה, יכולות חשיבה, לפתח את המוח, לשפר את המוח, פיתוח המוח, חיזוק המוח, לפתח את השכל, חושב לאט, חושב מהר, מהירות החשיבה
חשיבה מהירה, איך לחשוב מהר? איך לחשוב במהירות? איך לפתח מהירות מחשבתית? לחשוב לאט, חשיבה איטית, כישורי חשיבה, יכולות חשיבה, לפתח את המוח, לשפר את המוח, פיתוח המוח, חיזוק המוח, לפתח את השכל, חושב לאט, חושב מהר, מהירות החשיבה
... מהירה, איך לחשוב מהר? איך לחשוב במהירות? איך לפתח מהירות מחשבתית? לחשוב לאט, חשיבה איטית, כישורי חשיבה, יכולות חשיבה, לפתח את המוח, לשפר את המוח, פיתוח המוח, חיזוק המוח, לפתח את השכל, חושב לאט, חושב מהר, מהירות החשיבה איך לפתח חשיבה מהירה באמצעות חשיבה איטית? חשיבה מהירה היא היכולת לפתור בעיות, שאלות, קשיים ואתגרים בזמן קצר מאוד. ... למצב של חשיבה כל כך מהירה? למה חשיבה איטית היא המפתח לחשיבה מהירה? הדרך לפתח חשיבה מהירה עוברת דרך תהליך של חשיבה איטית, מעמיקה ויסודית. כדי לחשוב במהירות, קודם כל צריך לחשוב כמה ... בעתיד, האדם יצליח לחשוב עליה במהירות גבוהה יותר. איך לפתח חשיבה מהירה בתחום המכירות באמצעות חשיבה איטית? כדי להבין את השיטה, אליעד נותן דוגמה מתחום המכירות. נניח שאדם רוצה לפתח חשיבה מהירה שתעזור לו למכור טוב יותר ללקוחות. הוא רוצה שתהיה לו תגובה מיידית ומדויקת ברגע שהלקוח מעלה ... להטמיע את ההבנה בצורה נכונה. כיצד תרגול איטי עוזר לפתח מיומנות חשיבה מהירה? כדי להבהיר עוד יותר את העיקרון, אליעד נותן דוגמה מתחום הספורט. ניקח לדוגמה את תרגיל ... ומפורטות מביאות לתוצאה מהירה ומדויקת בהמשך. איך לפתח חשיבה מהירה לפתרון שאלות בפסיכומטרי? אליעד מביא דוגמה נוספת מתחום הלימודים והכנה לבחינה הפסיכומטרית. ... איטי וקפדני של התהליכים. למה רוב האנשים לא מצליחים לפתח חשיבה מהירה? אליעד מסביר כי רוב האנשים נוטים לנתח סיטואציות בצורה מהירה, שטחית וחפוזה. זה יוצר מצב ... של כל מצב שהוא רוצה להשתפר בו, ככה החשיבה שלו תתפתח למהירה יותר כשזה יידרש בעתיד. לסיכום, כדי לפתח מהירות מחשבתית חייבים לאמץ דווקא את ההיפך - חשיבה איטית ויסודית ביותר. ככל שתחשבו יותר לאט, תנתחו דברים לעומק, ותשאלו את השאלות הקשות, כך המוח יפתח את היכולת לפעול במהירות גבוהה בסיטואציות עתידיות. איך לפתח מהירות מחשבתית? מהי חשיבה איטית? איך לשפר חשיבה מהירה? איך לחשוב מהר? איך לפתח את המוח? איך לפתור שאלות בפסיכומטרי מהר? איך לשפר מיומנויות מכירה? שלום חברים איך לפתח חשיבה מהירה? איך לחשוב מהר? מהי מהירות מחשבתית? כאשר לאדם יש בעיה, שאלה, אתגר או קושי, הוא מחפש פתרון. ... יום, שבוע, חודש, שנה ואף חיים שלמים. השאלה היא - איך לפתח חשיבה מהירה? מהי חשיבה מהירה? חשיבה מהירה היא היכולת לנתח דברים במהירות גבוהה מאוד, מהר יותר ממה שנדמה ... מהר יותר, כך החשיבה הופכת לחדה ויעילה יותר. הדרך לפתח חשיבה מהירה - חשיבה איטית האמת היא שכדי לפתח חשיבה מהירה, יש להתרגל לחשוב לאט. ככל שהחשיבה תהיה איטית יותר, היא תהפוך למהירה יותר בטווח הארוך. מהי ... חשיבה איטית היא העמקה בפרטים. לדוגמה, אם מישהו רוצה לפתח חשיבה מהירה במכירות, כך שידע איך להגיב ללקוח באופן מיידי, עליו לתרגל חשיבה איטית על שיחותיו עם לקוחות. ... חשיבה מהירה, איך לחשוב מהר, שיפור יכולות חשיבה, איך לפתח את השכל, חשיבה איטית ועוד. בהצלחה! ...
אימונים, 2 דרכים להתאמן, 2 דרכים לפתח את שרירי השכל, איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את השרירים של השכל? איך לפתח את המוח? מאמץ שרירי, מאמץ שכלי, לאמץ את החשיבה, לאמץ את השכל, גישות באימון שכלי, גישות באימון חשיבה
אימונים, 2 דרכים להתאמן, 2 דרכים לפתח את שרירי השכל, איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את השרירים של השכל? איך לפתח את המוח? מאמץ שרירי, מאמץ שכלי, לאמץ את החשיבה, לאמץ את השכל, גישות באימון שכלי, גישות באימון חשיבה
... 2 דרכים להתאמן, 2 דרכים לפתח את שרירי השכל, איך לפתח את החשיבה? איך לפתח את השרירים של השכל? איך לפתח את המוח? מאמץ שרירי, מאמץ ... גישות באימון חשיבה מהן שתי הדרכים לפתח שרירים ושכל? אליעד כהן מסביר שישנן שתי דרכים עיקריות להתאמן ולפתח את הגוף ואת השכל, כשהעיקרון ... ההסבר מתמקד בשתי גישות עיקריות לפיתוח הגוף ולפיתוח החשיבה, ומציג אותן באמצעות ... מהי הדרך הנפוצה אך הפחות יעילה לפיתוח השרירים? הגישה הראשונה ... הנכון בשריר. מהי הדרך היעילה יותר לפיתוח השרירים? אליעד מסביר שהגישה ... יותר יעיל וממוקד. מהן שתי הדרכים לפתח את השכל? באופן מקביל לפיתוח הגוף, אליעד כהן מדבר על שתי גישות לפיתוח השכל: הגישה הראשונה, הפחות ... ללא קשר לתוצאה הסופית, היא זו שבאמת מפתחת את השכל בצורה משמעותית. ... של הקושי המחשבתי, הוא הגורם המרכזי לפיתוח השכל. האדם צריך להתרגל ... שהמאמץ השכלי הוא הדרך הטובה ביותר לפתח את המוח בצורה מקיפה ואמיתית. ... את התפקוד השכלי בכל תחומי החיים. איך לפתח את השכל? מהו מאמץ שכלי? איך ...
איך להצליח? הדרך להצלחה, מוטיבציה להצלחה, שאלות להצלחה, שאלות מוטיבציה, לפתח את החשיבה, חשיבה יצירתית, לפתח יצירתיות, לפתח את המוח, לפתח את השכל, פיתוח החשיבה, שיפור החשיבה
איך להצליח? הדרך להצלחה, מוטיבציה להצלחה, שאלות להצלחה, שאלות מוטיבציה, לפתח את החשיבה, חשיבה יצירתית, לפתח יצירתיות, לפתח את המוח, לפתח את השכל, פיתוח החשיבה, שיפור החשיבה
... להצלחה, שאלות מוטיבציה, לפתח את החשיבה, חשיבה יצירתית, לפתח יצירתיות, לפתח את המוח, לפתח את השכל, פיתוח החשיבה, שיפור החשיבה מהי הדרך הטובה ... שאלות היא הבסיס להצלחה ולהתפתחות? אליעד מסביר שהבסיס להצלחה הוא לשאול ... הוא צעד חשוב בדרך להצלחה ולהתפתחות אישית. איך להצליח בכל תחום? איך לפתח מוטיבציה להצלחה? למה חשוב לשאול שאלות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ידע מוחלט? ...
לפתח את המוח, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לשפר את החשיבה, יכולת קוגניטיבית, לשאול שאלות, שיפור החשיבה, שיפור הקוגניציה, פיתוח חשיבה, פיתוח השכל, לשפר את המוח
לפתח את המוח, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לשפר את החשיבה, יכולת קוגניטיבית, לשאול שאלות, שיפור החשיבה, שיפור הקוגניציה, פיתוח חשיבה, פיתוח השכל, לשפר את המוח
לפתח את המוח, לפתח את השכל, לפתח את החשיבה, לשפר את החשיבה, יכולת קוגניטיבית, לשאול שאלות, שיפור החשיבה, שיפור הקוגניציה, פיתוח חשיבה, פיתוח השכל, לשפר את המוח מה זה לפתח את השכל ואיך אפשר לשפר את החשיבה? לפיתוח השכל ולשיפור החשיבה, לפי אליעד כהן, אין נוסחה קסומה או קיצורי דרך. ... ושיטתי. הדרך הבסיסית לפתח את השכל היא פשוט לשאול שאלות רבות ככל האפשר. כאשר אדם שואל שאלות ... החשיבה. אליעד מסביר שהדרך לפיתוח החשיבה עוברת קודם כל דרך שאלות קטנות, יומיומיות, שאלות שנראות אולי ... האלו מסתתר פוטנציאל ההתפתחות הגדול ביותר. למשל, אדם צריך לקחת כל דבר שהוא מאמין בו או כל תשובה ... ניתן להעריך כמה זמן ייקח לפתח את החשיבה? אחת הנקודות שאליעד מדגיש היא הקושי להעריך כמה זמן לוקח לפתח את השכל או לשפר את החשיבה, מפני שאין לכך סוף ברור או מטרה מוגדרת באופן מוחלט. ההתפתחות היא אינסופית, וככל שאדם מתמיד יותר, הוא מגיע להבנה עמוקה יותר. ... לחשב מראש כמה זמן ייקח לו לפתח את המוח שלו, הוא לא באמת יגיע לתשובה אמיתית, משום שהמטרה עצמה משתנה ... זה ייקח. באותה מידה, ההתפתחות המחשבתית אינה ליניארית ואינה ניתנת לחיזוי מדויק. לפעמים אדם מתקדם ... מקרה, אם אדם רוצה או חייב לפתח את החשיבה, אין לו משמעות לשאלות על הזמן. הוא פשוט מתחיל ללכת, ועם ... איך לדעת אם כמות ההשקעה בפיתוח החשיבה משתלמת? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא שכדי לדעת אם כמות ההשקעה בפיתוח השכל משתלמת או לא, אדם צריך לשאול את עצמו האם ההשקעה שלו מביאה לו ... מדוע אין סיום מוגדר לתהליך פיתוח החשיבה? אליעד מסביר שאין סיום מוחלט או נקודת סוף לפיתוח השכל, מפני שהשכל מתפתח ומתחדד ככל שאדם ממשיך לשאול שאלות. זהו תהליך אינסופי, כי בכל פעם ... להגיד כמה זמן בדיוק ייקח לפתח את החשיבה. התהליך הוא דינמי ומשתנה, וחשוב מכך - אין בו הפסדים. כל ... מציע לאנשים פשוט להתחיל לפתח את החשיבה מבלי לדאוג לזמן, להתמיד בתהליך ולא להפסיק לשאול שאלות. כל ... והקוגניציה, וכך השכל מתפתח ללא הרף. איך לפתח את החשיבה? שיפור יכולת קוגניטיבית למה חשוב לשאול שאלות? כמה זמן לוקח לפתח שכל? מהי הדרך לשיפור השכל? כיצד משפרים את יכולות המוח? האם יש סוף לפיתוח החשיבה? ...
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
איזה תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות
... תחום למידה מפתח את השכל? איזה תחומים ללמוד כדי לפתח את החשיבה? פיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשים, ללמוד משהו כדי לפתח את השכל, איך לשפר את היכולת השכלית? פיתוח החשיבה, פיתוח יכולות שכליות מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל? כל תחום יכול לפתח את השכל, אך הדבר תלוי כיצד נעשה בו שימוש אינטליגנטי ומאתגר. לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם תהליך הלמידה בו כולל הפעלת היגיון ומאמץ מחשבתי. הפיתוח השכלי לא נמדד רק על פי התחום שבו עוסקים, אלא על פי המאמץ המושקע בתהליך הלמידה. מה ההבדל בין זיכרון לשכל? זיכרון דורש חזרתיות בלבד, בעוד שפיתוח השכל מצריך הפעלת היגיון ויכולת לנתח סיבתיות ולהסיק מסקנות. לדוגמה, אם לומדים שפה חדשה, חזרה על מילים לא מפתחת את השכל, אך אם יש חיפוש אחרי דרכים חדשות לזכור את המילים, זו כבר הפעלת חשיבה שמפתחת את השכל. האם כל תחום יכול לפתח את השכל? כפי שנאמר, כל תחום יכול לפתח את השכל אם הוא מעורב בהפעלת חשיבה והיגיון. אפילו תחומים מעשיים כמו אינסטלציה יכולים לפתח את השכל אם הם כוללים פתרון בעיות, הבנת מורכבות וניתוח של המנגנונים הפיזיים. לעיתים, תחום מעשי יכול לאתגר את השכל יותר מתחום תיאורטי, תלוי במורכבות ובפיתוח היכולת לחשוב על דרכים חדשות לבצע משימות. האם כל מאמץ לשיפור אישי תורם לפיתוח השכל? כן. כל מאמץ אישי לשיפור עצמי, אם הוא נעשה תוך כדי חשיבה והיגיון, יכול לתרום לפיתוח השכל. לדוגמה, אם אדם מתאמן על תרגילים גופניים תוך ניתוח השפעתם על השרירים או עובד על שיפור הזוגיות תוך מחשבה על דרכים יעילות יותר לשיפור, הוא מפתח את השכל. לסיכום: כיצד ניתן לפתח את השכל? כדי לפתח את השכל, יש להתמקד בהפעלת היגיון וחשיבה מתמשכת. זה לא משנה אם מדובר ... או ביצוע משימות יומיומיות. כל עוד יש בתהליך הלמידה אתגר מחשבתי, התמודדות עם בעיות וחשיבה מעמיקה, התהליך יכול לפתח את השכל. פיתוח חשיבה והיגיון איך לשפר את השכל? פיתוח זיכרון ומיומנויות למידה איך לשפר את יכולת ההסקה ללמוד תחומים חדשים ולפתח את השכל מהם התחומים שיכולים לפתח את השכל שלנו? האם לימוד מוזיקה, אומנות או שחמט מפתח את השכל? התשובה לכך היא חיובית, אך חשוב להבין שיש הבדל בין תהליך הלמידה לבין מהות הלמידה עצמה. כל תחום, לא משנה אם מדובר במוזיקה, אומנות, שחמט או תחום אחר, יכול לפתח את השכל, כל עוד נעשה בו שימוש אינטליגנטי שמאתגר את יכולת החשיבה. מה מפתח את השכל באמת? ללמוד כל דבר בעולם יכול ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חידת LeetCode Solution - Block Placement Queries, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לפתח, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לפתח, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, מאמן אישי רוחני, ייעוץ נפשי מומלץ בתחום לפתח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3428 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 04:06:18 - wesi1