... הזמן לחפש לקוחות חדשים ולהגדיל את כמות האפשרויות שעומדות בפניך. זה אומר שאתה חייב לפעול כמו עסק, לשווק את עצמך, להתראיין במקומות עבודה נוספים, למתג את עצמך,
לפרסם את הכישורים שלך, ולדאוג שתמיד יהיו לך אפשרויות נוספות: ללכת לראיונות עבודה ... מי לעבוד ועם מי לא. למה אנשים לא עושים את זה ומה המחיר שהם משלמים? רוב האנשים לא משקיעים בשיווק עצמי כי זה דורש אנרגיה ומאמץ - ללכת לראיונות, להציע את עצמם,
לפרסם, ליזום. אך מי שלא עושה זאת נשאר כבול לבוס מתעלל, מנצל או נרקיסיסט, והוא ...