אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
... לנו. לדוגמה, יועץ יכול להסביר לאדם את היתרונות והחסרונות של נשארות בעבודה או התפטרות, אך לא להכתיב לו את ההחלטה. מהם היתרונות והחסרונות של כל סוגי העצות? כמו כל החלטה בחיים, גם לכל עצה יש יתרונות וגם חסרונות. כאשר יועץ נותן עצה ישירה, היתרון הוא שהעצה ברורה וחדה, אבל ... תוצאות חד משמעיות. הדרך הטובה ביותר לייעוץ היא להציג בפני האדם את כל האפשרויות בצורה כנה ושקופה, כך שיוכל לקבל החלטה מושכלת ולהיות מודע לסיכון שבכל בחירה. מהי הדרך הטובה ביותר לייעץ למישהו? הדרך המומלצת ביותר לייעוץ היא להציג את ... את האפשרות לבחור את הדרך המתאימה ביותר לו. כאשר אנחנו מאפשרים למישהו לבחור בעצמו, הוא מרגיש יותר טוב עם ההחלטה ומבין את ההשלכות של כל צעד שהוא בוחר. איך לייעץ למישהו שלא יודע מה לעשות? במקרים בהם האדם לא ... את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות, ואז להסביר לו איך ליישם את כל אחת מהן. מהו המחיר של כל החלטה? אליעד מדגיש כי כל החלטה נושאת עמה מחיר. לדוגמה, אם אדם מחליט להפסיק לכעוס, הוא עשוי להפסיד את היתרונות שמגיעים עם הכעס, כמו תשוקה או מוטיבציה. מצד שני, יש גם את היתרון של הפסקת הכעס, ששומר על שלום פנימי. כל החלטה כרוכה במחיר, ולכן כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של כל החלטה ולהבין את המחיר שהיא עלולה להחייב. האם יש אחריות ליועץ על ההמלצות שהוא נותן? לסיכום, אליעד מציין שכל עצה ... לכך שלא תמיד ניתן לצפות את כל התוצאות של העצה, ולכן הדרך הטובה ביותר היא להנחות את האדם בתהליך קבלת ההחלטות ולא להכתיב לו החלטה חד משמעית. ייעוץ טוב היתרונות והחסרונות של כל עצה אחריות על עצות איך לייעץ נכון השלכות של עצות מהם ... אדם שוקל אם להתפטר או להישאר בעבודתו, היועץ יסביר לו את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות, ויאפשר לו להחליט בעצמו מה לעשות. הגישה הזו נותנת יותר אחריות למי שמקבל את העצה, משום שהיא מציגה את כל האפשרויות באופן ... נותנים עצה, חשוב לקחת בחשבון שיכולות להיות לכך תוצאות לא צפויות או לא רצויות, ולכן יש להימנע מלהבטיח באופן מוחלט שהתוצאה תהיה טובה. תהליך נתינת העצה צריך לכלול הצגת כל האפשרויות בצורה כנה ושקופה, כך שהאדם המקבל את העצה יכול לקבל החלטה מושכלת ולהיות מודע לסיכון שבכל בחירה. מהי הדרך הטובה ביותר לייעץ למישהו? הדרך המומלצת לייעוץ היא להציג בפני האדם ... היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן, ולתת לו את האפשרות לבחור את הדרך שמתאימה לו. יש להימנע מלהכתיב לו החלטות ישירות, אלא להנחות אותו בתהליך קבלת ההחלטות. כל אדם יכול להרגיש טוב יותר עם החלטות שהוא בחר בעצמו, ואם הוא מבין את כל האפשרויות ואת המחיר של כל החלטה. איך לייעץ למישהו שלא יודע מה לעשות? במקרים בהם האדם לא יודע מה האפשרויות שלו, חשוב להתחיל בהסבר על ... היתרונות והחסרונות של כל אפשרות בצורה שקופה, ונאפשר לו לבחור את הדרך שמתאימה לו ביותר. מהו המחיר של כל החלטה? אליעד מדגיש כי כל החלטה נושאת עמה מחיר. לדוגמה, אדם שמחליט להפסיק לכעוס עשוי להפסיד את היתרונות שמגיעים יחד עם הכעס, כמו תשוקה או מוטיבציה. מצד שני, יש גם את היתרון של הפסקת הכעס, שמסייע לשמור על שלום פנימי. כל החלטה כרוכה במחיר, ולכן כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של כל החלטה ולהבין את המחיר שהיא עלולה להחייב. האם יש אחריות ליועץ על ההמלצות שהוא נותן? לסיכום, כאשר אנחנו נותנים עצות, חשוב לקחת בחשבון שלכל עצה יש יתרונות וחסרונות, ולוודא שאנחנו מסבירים את כל האפשרויות לפני שמישהו מקבל החלטה. על היועץ להבין כי הוא לא תמיד יכול לצפות את כל התוצאות של העצה, ולכן הדרך הטובה ביותר היא להנחות את האדם בתהליך קבלת ההחלטות ולא להכתיב לו החלטה חד - משמעית. ייעוץ טוב היתרונות והחסרונות של כל עצה אחריות על עצות איך לייעץ נכון השלכות של עצות ...
לתת עצות איך לייעץ נכון להסביר להימנע הצלת חיים האם להתגרש אשמה איך לייעץ עצות
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... פגישה זורמת הוא הסיכון הגדול יותר של בזבוז זמן, חוסר מיקוד וחוסר יעילות. לעיתים קרובות פגישות כאלה מסתיימות בלי החלטות ברורות, כאשר לא ברור מה הושג ומה לא הושג. מהם היתרונות והחסרונות של פגישה מתוכננת? פגישה מתוכננת היא פגישה ... לדון בנושא או שאפשר לעבור הלאה. להימנע מקפיצות מהירות מדי מנושא לנושא, כדי לא לאבד את הריכוז ואת יכולת קבלת ההחלטות. לדוגמה, אם בפגישה מדברים על תקציב ולאחר מכן על תכנית עבודה, לפני שעוברים לתכנית העבודה, יש לוודא שסיימנו לדון ... נושאים חשובים שיצטרכו לעבור עליהם במהירות, בלי זמן להעמיק. כדי להימנע מכך, יש צורך לבדוק מראש מהם הנושאים החשובים, להחליט כיצד לחלק את הזמן ביניהם ולשים לב שלא מגיעים לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ... פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה שום החלטה משמעותית, בדיוק כפי ששיחה שמתגלגלת ללא כיוון ברור יכולה להסתיים ללא תוצאות מעשיות. שיחה מסודרת שנראית זורמת ניתן גם ...
פיתוח שיחה החלטיות איך מנהלים פגישה יתרונות או חסרונות איך לבחור לנהל פגישות לנהל שיחה הנוסחה של אליעד כהן
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
... ההמלצה המרכזית של אליעד היא שהמיילים בתיבת הדואר הנכנס צריכים להטופל מיד עם קבלתם. כל מייל שתקבל - יש להחליט מיידית מה לעשות איתו: להעביר אותו למישהו אחר, לשייך אותו למשימה או לסיים את הטיפול בו. ברגע שמטפלים במייל, ... חשובים עלולים להיאבד או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל אימייל צריך להיות מנותב לפעולה, משימה, או לתיקייה מסוימת. ברגע שמטפלים בו, יש להוציא ... דואר לא מטופל? אליעד מציע שאסור להשאיר שום מייל בתיבת הדואר הנכנס לאחר שנעשה איתו משהו. ברגע שהמייל נפתח והוחלט מה לעשות איתו - למשל להעביר אותו למישהו אחר או להוציא אותו מהאינבוקס - עלינו להוציא אותו מיידית מתוך ... מטפלים במייל בזמן? כאשר אדם נכנס לאינבוקס, הוא מוצא שם לא רק מיילים שטופלו, אלא גם מיילים שעדיין לא הוחלט מה לעשות איתם. אם לא מטפלים במיילים מיד לאחר קריאתם, יש סיכון שהמיילים יישארו באינבוקס ויתערבבו עם מיילים אחרים. ...
איך להחליט קבלת החלטות אסור איבוד יועץ ניהול תהליכים עסקיים אליעד כהן מחשוב עסקי
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
... מפורטת לחיסכון מוטעה מול ספק שירות בריטיינר חודשי נניח שהעסק משלם לספק שירות בריטיינר חודשי של 5000 שקלים. העסק מחליט לחסוך, מוריד את התשלום ל - 4000 שקלים בחודש, וכך הוא לכאורה חסך 1000 שקלים כל חודש. אך הספק, ... של הרבה יותר כסף בעתיד. איך חיסכון לא נכון בשכר עובדים יכול לפגוע בעסק? באותה דרך, גם כאשר עסק מחליט להוריד משכורות לעובדים או לשלם להם את המינימום האפשרי, הוא אמנם חוסך בטווח המיידי, אך העובדים מרגישים לא מוערכים, ... מה שבסופו של דבר גורם לירידה בהכנסות, אובדן לקוחות ובסופו של דבר הפסדים גדולים בהרבה מאשר החיסכון המיידי. כיצד להחליט מתי נכון לחסוך ומתי לא? אליעד ממליץ לכל בעל עסק לעצור ולשאול את עצמו לפני שהוא מנסה לחסוך עלויות: ... המסר כאן ברור: לחסוך כסף זה טוב, אבל רק כאשר יודעים בוודאות שהחיסכון לא יבוא על חשבון האיכות. לפני שמקבלים החלטה לחסוך, חשוב לשאול את עצמך - האם אני בטוח שהאיכות של השירות או המוצר שאני אקבל לא תיפגע? אם ...
משכורות אתר אינטרנט לעמוד איך להגדיל הכנסות לעשות יותר כסף להגדיל לשלם לעשות הרבה כסף
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
... שלו, במקום לפטר אותו ולהתחיל מחדש את כל התהליך של גיוס, הכשרה והסתגלות של עובד חדש. איך לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי פיטורי עובדים? אליעד מדגיש כי ההחלטה לגבי פיטורים צריכה להיות מבוססת על בחינה מדוקדקת של כל מקרה לגופו, תוך התמקדות באינטרסים העסקיים של הארגון. אין להחליט באופן אוטומטי על פיטורי עובד רק בגלל שאינו עומד בציפיות הראשוניות. בדיוק כפי שלא מחליפים כלי עבודה יקר בגלל תקלה קטנה, גם עובד אינו בהכרח פגום ללא תיקון. ההחלטה הנכונה דורשת שיקול דעת, הבנת התמונה הרחבה יותר, וניתוח מדוקדק של העלויות והתועלות שבכל אופציה אפשרית. כיצד מנהלים צריכים ... גדולה יותר בטווח הארוך. ההשקעה בשיפור ביצועיו של עובד יכולה להשתלם, כל עוד היא מוצדקת מבחינה כלכלית ופרקטית. האם ההחלטה על פיטורי עובדים היא שאלה מוסרית? חשוב להדגיש שאליעד אינו נכנס לשאלה האם זה טוב או רע מבחינה מוסרית או פילוסופית לפטר עובד. במקום זאת, הוא מתמקד בהיבט המעשי והכלכלי של הניהול העסקי. כלומר, ההחלטה על המשך העסקתו של עובד צריכה להיעשות בהתאם לאינטרסים העסקיים ולמצב הספציפי, ולא מתוך רגש או השקפה מוסרית בלבד. ... בשיפור העובד? אליעד כהן מסכם שהשאלה אם לפטר עובד או לא, היא תמיד תלויה בהקשר הספציפי ובמטרות הארגון. בכל החלטה יש צורך לשקול את האפשרויות הקיימות ולבחור את זו שתהיה המשתלמת ביותר מבחינת העלויות והתועלות לארגון. העובדה שעובד אינו ... להשקיע בשיפור העובד מאשר להחליף אותו, גם אם זה נראה כמו פתרון מיידי וזול יותר. כמו כן, הוא מציין שהחלטות כאלה לא תמיד נובעות משיקולים מוסריים או פילוסופיים, אלא על פי האינטרסים העסקיים של החברה. בנוגע לעובדים שפשוט לא מתפקדים, הוא מסביר שההחלטה אם להעסיק אותם או לא תלויה ביכולתו של המעסיק להסתדר עם העובד כפי שהוא, או אם עדיף לנסות ולשפר ... אליעד מבקש להדגיש שהכל תלוי במצב הספציפי, ולא תמיד התשובה האוטומטית היא להיפטר מהעובד. יש לבחון כל מקרה לגופו ולקבל החלטות שמשרתות את טובת העסק. פיטורי עובדים ניהול עובדים ייעוץ ארגוני העסקת עובדים ניהול משאבי אנוש
איך לשפר עובדה מוסר אינטרסים אפקטיבי להתווכח על המחיר בחירה התחלה חדשה
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
... לשנות אותו, לתקן אותו, או אולי לשקול האם המנהל עצמו הוא הבעיה? האם זו אחריות שלך כמנהל בכיר להתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך? התשובה הברורה שמספק אליעד היא שלא אמור לעניין אותך אם המנהל שתחתיך לא מסתדר עם העובד שלו. ... אמור להיכנס לשאלות כמו האם העובד לא טוב, האם המנהל לא יודע לנהל, או האם צריך לפטר את העובד. ההחלטה לגבי העובדים היא באחריותו המוחלטת של המנהל שתחתיך. מהי הגישה הנכונה של מנהל בכיר כלפי המנהלים שתחתיו? אליעד מסביר זאת בצורה ברורה ופשוטה: אתה ... את העובד, לתקן אותו, לשפר אותו, להשקיע בו, לדבר איתו, או לפטר אותו. מה בדיוק המנהל שתחתיך יעשה זו החלטה שלו בלבד. האם העובדים הם כמו כלי עבודה? כן. אליעד משתמש בדוגמה פשוטה מאוד להמחשה - העובד הוא כמו ... שקורה עם הכלים, אלא רק לקבל מהמנהל שתחתיך את התוצאות שהוגדרו לו מראש. מדוע אסור לך כמנהל בכיר להתערב בהחלטות המנהל שתחתיך? הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהמחלקה או הצוות שמתחתיך היא מערכת סגורה מבחינתך. אתה נותן סמכויות למנהל שתחתיך כדי שהוא ינהל את האנשים שלו. זו הסיבה שלמנהל יש סמכות. אסור לך להתערב בהחלטות שלו לגבי העובדים שלו, משום שברגע שאתה מתערב, אתה מסיר ממנו אחריות ומבלבל את כל מערכת הניהול. לכן, אל ... תוצאות. אם הוא צריך להחליף את כל הצוות שלו, שיעשה את זה. אם הוא צריך להשקיע בעובדים שלו, זו החלטה שלו. מה שקורה בצוות שלו, זו הבעיה שלו בלבד. האם לפטר את המנהל או את העובד? השאלה הזו לא ... אתה כמנהל בכיר בוחן את המנהל שתחתיך על בסיס תוצאות בלבד. אם הוא לא עומד בדרישות, ייתכן שבשלב מסוים תחליט לפטר דווקא את המנהל עצמו, ולאו דווקא את העובדים שמתחתיו. שוב, זו החלטה שאתה תקבל על בסיס התוצאות שהוא מספק, לא על סמך התהליכים הפנימיים בתוך המחלקה שלו. סיכום הגישה הניהולית הנכונה ... אתה מודד את המנהל שתחתיך לפי תוצאות בלבד. המנהל שתחתיך אחראי באופן מלא למה שקורה בצוות שלו. אל תתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך, תן לו את הסמכות והאחריות לנהל את העובדים שלו. אם המנהל לא מצליח לספק תוצאות, הוא זה ... ניהולי נניח שיש מנהל מול עובד. המנהל נותן הוראות לעובד - עשה כך וכך, ואם העובד לא עושה, המנהל מחליט כיצד לפעול - להשקיע בו, לפטר אותו, לחפש עובד אחר וכדומה. עכשיו, אתה כמנהל של המנהל הזה לא אמור ... ושהאופן שבו הוא מנהל את העובדים שתחתיו הוא בעיה שלו. אם יש לו בעיה עם עובד מסוים, זה עליו להחליט - האם לפטר אותו, האם להשקיע בו, האם למצוא לו תפקיד אחר. זו לא הבעיה שלך. העובד הוא כלי ... שתחתיך מביא לך תוצאות - מעולה. אם לא - זו בעיה שלו, והוא זה שצריך למצוא פתרון. אל תתערב בהחלטות הפנימיות שלו ואל תיכנס לניתוחים מיותרים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, האם ...
מנהל עבודה האם המנהל יודע סמכותיות להשקיע לגייס עובדים איך לנתח להתחייב על התוצאה האם לפטר את העובד
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
... את המחיר הסופי אחרי ההנחה המקסימלית שאנחנו מוכנים לתת? הרי ברור שבסוף המשא ומתן נגיע בדיוק לאותו מקום. ההיגיון בהחלטה כזאת הוא פשוט וברור: אם מראש אנחנו יודעים בדיוק מה הסכום הנמוך ביותר שנהיה מוכנים לסגור איתו עסקה, אפשר ... אדום במשא ומתן משמעותו גבול ברור וסופי שאנחנו לא מוכנים לחצות. הקו האדום מייצג נקודה שבה אנחנו יודעים בביטחון מוחלט שאם הלקוח דורש יותר מזה - העסקה לא כדאית לנו יותר ואנחנו פשוט נסרב להצעה שלו. במקרה כזה, אם ... הסופי, יכול להיות שהוא ימשיך ללחוץ ולנסות לקבל עוד הנחה. ואם אתם באמת לא מחזיקים בקו האדום בצורה ברורה ומוחלטת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתפשרים פעם נוספת, מעבר למה שהצגתם מראש כגבול האחרון. לדוגמה, אם אמרתם מראש ללקוח ... יעיל של משא ומתן דורש מודעות עצמית גבוהה. עליכם לדעת מראש: מהו הגבול הסופי האמיתי שלכם. האם הגבול הזה מוחלט וברור או שיש מקום לתמרון. עד כמה אתם מוכנים להתפשר בפועל. רק כאשר יש לכם תשובות ברורות לשאלות אלו, תוכלו להחליט האם להציע מראש את המחיר הסופי שלכם, או להתחיל עם מחיר גבוה יותר ולהשאיר מקום למשחק ולהתמקחות. בשורה התחתונה, ההחלטה האם להציג מראש את ההצעה הסופית תלויה בעיקר בביטחון שלכם בקו האדום שקבעתם. אם הקו האדום שלכם מוחלט ובלתי ניתן לשינוי - כדאי לחשוף מראש. אם לא, עדיף להשאיר מרווח תמרון ולהימנע מחשיפה מוקדמת של הקלפים. ניהול ... המחיר הסופי, וזאת ההנחה שאני מוכן לתת לך - קבל או דחה? השאלה החשובה: האם יש לכם קו אדום? החלטה כזו תלויה בקו האדום שלכם. אם אתם יודעים מראש מהו המחיר הסופי שאינכם מוכנים לרדת ממנו, אז יש היגיון ...
שאלת שאלות לא מוצא את עצמי כעסים ווינרים המחיר יקר חששות האם להתפשר תיעדוף
3 שיטות לטיפול בפחד מכישלון, חרדת ביצוע, איך לא לפחד מכישלון? פחד להיכשל, מה הסיכוי להיכשל? מה הסיכון להיכשל? האם יש אפשרות לא להיכשל? לרצות משהו לא אפשרי, התמודדות עם חרדת כישלון, טיפול בפחד מפני כישלון, טיפול בפחד להיכשל
... היא חד - משמעית: אין אפשרות כזו. אין בעולם עסקים ללא סיכוי כלשהו לכישלון. לכן, אם האדם מבין באופן מוחלט שאין אפשרות להקים עסק ללא סיכון של כישלון, עומדות בפניו שתי אפשרויות ברורות בלבד: או שהוא יפסיק לרצות להקים ... הזו ואומר שהמחשבה שאדם לא עושה משהו בגלל האפשרות שייכשל היא מחשבה בעייתית ולא רציונלית. אדם חייב להבין באופן מוחלט וברור, שאם הוא רוצה משהו שיש בו סיכון כלשהו - אין שום דרך להשיג אותו בלי האפשרות הזו להיכשל. ... כישלון - עד כמה באמת התוצאה תהיה גרועה. ההבנה והקבלה שאין אפשרות להצליח ללא סיכון של כישלון - ואז להחליט או להפסיק לרצות או לפעול למרות הסיכון. כל אחת מהדרכים הללו מציעה זווית אחרת, ולדברי אליעד, שימוש בהן באופן ...
האם אני רוצה איך להתמודד עם הפחדים להתקדם בחיים טיפול בפחד מכישלון איך להצליח הצלחה במשהו להתגבר על פחד איך להתמודד עם חרדה
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח. למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח? כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק ... הלקוח שמולך הוא מסוג האנשים שמחפשים תמיד לקבל הנחה, או שהוא מעדיף מחיר קבוע ואמין ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו: לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה ...
חשדנות לתמחר משחקים בטוח בעצמך איך הנחה משפיעה תחושת ביטחון עצמי איך להתנהל איך להימנע מטעויות
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
יצירתיות בעסקים, התמודדות עם לקוחות בעייתיים, ביצוע עסקאות בעייתיות, איך להיות יצירתי בעסקים? איך להתמודד עם לקוח בעייתי? איך לעשות עסקה בעייתית? אין עסקה לא טובה, אין לקוח לא טוב, מהי עסקה טובה? מהי עסקה לא טובה? מהו לקוח לא טוב?
... והפסדים. לפי גישה זו, עסק מצליח הוא עסק שיודע לזהות מראש לקוחות בעייתיים ועסקאות לא טובות, ולהימנע מהם בצורה מוחלטת. הגישה השנייה שאליעד מציג היא גישה יצירתית יותר, שאינה מתבססת על בריחה מלקוחות או עסקאות שנראות בעייתיות במבט ראשון, ... טובה או לקוח לא טוב? אליעד מדגיש באופן ברור שאין באמת עסקה לא טובה ואין לקוח לא טוב באופן מוחלט. ההסתכלות הנכונה יותר היא שיש עסקה או לקוח שהם לא טובים בתנאים מסוימים. כלומר, בכל לקוח או בכל עסקה ... את התנאים המתאימים שיהפכו אותם לטובים ומשתלמים. לכן, כאשר אתה נתקל בעסקה שנראית לך כבעייתית, הדבר הנכון הוא לא להחליט מראש שהיא לא טובה, אלא לעצור ולבדוק מהם התנאים שבהם העסקה כן תהיה משתלמת עבורך. למשל, אם עסקה מסוימת ...
איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים לקוחות מתעניינים איך לעשות עסקים כמה מוצרים לשאול את עצמי איך להתמודד עם לקוח תחושות בטן הסתכלות
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לפי מה להחליט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לפי מה להחליט, איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לפי מה להחליט, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל טוב, אימון אישי לקריירה, קואצר לזוגיות בנושא לפי מה להחליט - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 15_08_2025 השעה 12:50:09 - wesi1