אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות ללקוח טוב ✔איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:09איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהמוצר נתפס בעיניו כלא מתאים, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו ליותר נזק מתועלת. כדי לגרום ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר עצמו רוצה בטובתו של הלקוח.

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, הוא נוטה להאמין שגם המוצר שמנסים למכור לו יועיל לו. זאת משום שהמוח של הלקוח מסיק כי אדם שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי.

מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ללקוח בשמו, הוא מרגיש שמתייחסים אליו אישית ולא כאחד מתוך רבים. אם הפנייה אליו כללית, המוח שלו מתרגם זאת כאילו מדובר במסר כללי שניתן לכל אחד ולא מותאם ספציפית אליו.

כאשר משתמשים בשם הפרטי של הלקוח, הוא מקבל תחושה של ערך עצמי - הוא מרגיש שהוא אינו "עוד אחד" אלא אדם חשוב. כתוצאה מכך, הוא נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר המוצע לו באמת מיועד עבורו.

כיצד מנצלים זאת לרעה?

חשוב להיות מודעים לכך שלפעמים מי שמנסה למכור עושה זאת על ידי יצירת אווירה נוחה ונעימה ללקוח, אך בפועל מדובר במניפולציה. לעיתים ינסו לגרום ללקוח להרגיש טוב על מנת לגרום לו להוריד את ההגנות שלו ולרכוש מוצר לא משתלם. לדוגמה, ייתנו לו יחס חם, יתנו לו הרגשה שמכבדים אותו ואף יורידו מחירים - אך מאחורי הקלעים העלו אותם קודם לכן.

למה אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אדם תמיד יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, משום שהמחשבה הזו גורמת לו להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר יש ללקוח ספק לגבי מוצר - האם הוא יעשה לו טוב או רע - הוא נוטה להאמין שאם המוכר עושה עליו רושם חיובי, גם המוצר יהיה חיובי.

לכן, מוכר שמשדר טוב לב, התחשבות ואכפתיות, גורם ללקוח להניח שגם המוצר שלו טוב עבורו. אך יש להיות מודעים לכך ולבדוק תמיד האם התחושה החיובית נוצרת מתוך אמיתיות, או מתוך רצון למכור בכל מחיר.

סיכום

כדי למכור יותר, חשוב לגרום ללקוח להרגיש טוב - גם באופן ישיר, באמצעות יחס אישי ושימוש בשמו הפרטי, וגם באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן בטובתו. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע והטיפ הוא איך ליצור אמון אצל הלקוח. לקוח אחת הסיבות המרכזיות שהלקוח לא יקנה מוצר היא משום שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו במילים אחרות הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר רע מטוב. כדי שהלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע במילים אחרות הוא צריך לחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב. מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שאם הלקוח יחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב באופן כללי זה בעצם מגדיל את הסיכוי שהוא גם יחשוב שגם המוצר עושה לו טוב כי מי שרוצה לעשות לך טוב, כנראה המוח רוצה להניח שכנראה שהוא לא ימכור לך מוצר שהולך לעשות לך רע.

ולכן המסקנה היא די פשוטה ברגע שרוצים למכור מוצר ללקוח, ברגע שרוצים לשכנע מישהו בלעשות משהו צריך לגרום לו להרגיש טוב ולעשות לו טוב באופן מודע שהוא יחשוב "הנה הבן אדם הזה והזה עשה לי טוב". כשברגע שעושים טוב כשרוצים למכור לו איזה מוצר אוטומטית המוח של השומע, המוח של הבן אדם שרוצים לשכנע אותו חושב "וואלה הנה הוא עשה לי טוב אז כנראה למה לי לחשוב שעכשיו הוא ימכור לי מוצר שלא מתאים שהמוצר הזה יעשה לי רע יותר רע מטוב, בא נניח שגם המוצר הזה עושה לי טוב". עכשיו ולכן זה באופן כללי אם רוצים למכור למישהו משהו לעשות לו טוב ולוודא שהוא גם חושב שאתה עשית לו את הטוב.

עכשיו לדוגמה, סתם דוגמה הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד "אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך" או סתם באופן כללי לדבר איתו באופן יותר פרסונלי באופן אישי נגיד קוראים לו חיים להגיד לו "חיים מה אתה חושב, אז חיים זה מתאים לך ככה וככה?". עכשיו מה השם של הבן אדם מה הוא מייצג זה כדוגמה כמובן, השם של הבן אדם מה הוא מייצג? השם של הבן אדם מייצג את הייחודיות שלו ביחס לשאר האנשים, כאשר קוראים לבן אדם בשם שלו הוא מסתכל אחורה הוא אומר "קראו לי לא דיברו סתם למישהו דיברו איתי, אמרו לי את השם שלי גם מישהו מתייחס אלי" זאת אומרת שמרגע שמדברים עם בן אדם, שימו לב ברגע שמדברים עם בן אדם בצורה שיכולה להתאים לכל לקוח אחר הבן אדם ששומע אוטומטית הוא חושב התת מודע שלו אומר "הוא לא אומר את זה רק לי הוא אומר את זה לכולם, זה לא משהו ספציפי כלפי הוא אומר את זה לכל אחד אחר".

ולכן אם לדוגמה משתמשים בשם הפרטי של הבן אדם מדברים איתו בשם שלו, קוראים לו בשם שלו אז בתת מודע שלו הוא מתחיל לקבל ערך. מה זאת אומרת הוא מקבל ערך? הוא מתחיל לחשוב שהוא בן אדם חשוב שהוא לא סתם מישהו, שימו לב "לקבל ערך" פירושו לחשוב שאתה לא סתם מישהו, מה מבדיל את הבן אדם מכל שאר האנשים? אחד הדברים השם שלו השם של הבן אדם מבדיל אותו משאר האנשים, איך נדע לקרוא לך ולא למישהו אחר? פשוט נקרא לך בשם שלך ואז תדע שזה אתה. זאת אומרת ברגע שהשתמשנו בשם של הבן אדם העברנו למוח שלו מסר לתת מודע שאומר "תקשיב אתה לא סתם מישהו, אתה לא עוד אחד המסר הזה הוא פרסונלי ספציפית עבורך, אתה בן אדם מיוחד אתה לא סתם עוד אחד עוד לקוח". אוקי וזה סתם אני אתן דוגמה איך אפשר לגרום לו להרגיש טוב באמצעות לדוגמה שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש טוב אוטומטית זה מגדיל את הסיכוי שהוא "יאמין" שגם מה שרוצים למכור לו הולך לעשות לו טוב.

ולכן מהצד של זה שרוצים לשכנע אותו דהיינו, מהצד שלהם אם מישהו בא ועושה לכם טוב שימו לב שהוא לא תכף עושה לכם רע הרבה פעמים יבוא מישהו ויציע לך "אתה רוצה לשתות, אתה רוצה זה? כן בוא שב" יסדרו מזגן ויסדרו זה, וכסאות ויתנו לבן אדם להרגיש מאוד נוח, למה? כי תכף הולכים לדפוק אותו, הולכים לדפוק אותו בגדול לכן נותנים לו להרגיש נוח בקטן זה כל הסיפור. ולכן כשמישהו עושה לכם טוב לפעמים כשמישהו מפטם אותכם יכול להיות שתכף הוא הולך להפוך אותכם לסעודה שלו, כשמישהו עושה לכם טוב יכול להיות שתכף הוא הולך לעשות לכם רע והוא רק רוצה להסתיר את זה בכאילו "עשיתי לכם טוב, תראו הורדתי את המחירים האלה והאלה" ותכף הוא הולך גם הוא העלה אותם קודם וגם הוא תכף יעלה אותם עוד פעם בשביל איזו סיבה כזאת או אחרת. אוקי ולכן עוד פעם המוח, בן אדם מה הוא רוצה? להרגיש טוב, בן אדם מה היה מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב או שהולך להיות לו רע? הוא מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי הוא רוצה שיהיה לו טוב, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו רע הוא מרגיש רע, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב הוא מרגיש טוב.

ולכן בן אדם מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, כל פעם שתהיה אפשרות לבן אדם לחשוב שהולך להיות לו טוב או רע הוא יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב זה עושה לו פשוט יותר טוב. ולכן ברגע שבאים למכור מוצר לבן אדם הבן אדם יש לו ספק "המוצר הזה יעשה לי טוב או רע?" הוא לא יודע, עכשיו אם המוצר הזה הולך לעשות רע לבן אדם זה בעצם אומר שהמוכר הוא "איש רע" כי הוא מנסה למכור לך דבר רע שיעשה לך רע אז המוכר הוא כביכול איש רע, לעומת זאת אם המוצר הזה יעשה לך טוב אז כביכול המוכר הוא "איש טוב" כי הנה הוא בא לעשות לך טוב. ולכן אם המוכר עושה דבר טוב אז אוטומטית זה כאילו מצייר אצל השומע, אצל הלקוח את המחשבה שאומרת "תראה הוא איש טוב תראה כמה הוא אוהב אותי, תראה איך הוא מכבד אותי הוא מכין לי ונותן לי ודואג לי" וכו' ואז ברגע מצטייר כאיש טוב אז המוח מניח שאם הוא היה איש טוב כנראה שגם המוצר טוב. אז שלא יעבדו עליכם.
טוב לב המהות עושה לי טוב חוסר הערכה עצמית איך לשכנע ליצור חוויה לגרום לאישה מוצר לא יעבדו עליך איך לגרום ללקוח סיכוי איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך למכור איך למכור יותר איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות הגדלת מכירות הלקוח הלקוח שלך הרגשה חוויה חוויות לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש לגרום ללקוח להרגיש טוב לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות להרגיש להרגיש טוב למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות לעשות ללקוח טוב לקוח לקוח טוב לקוחות לקרוא לקרוא ללקוח בשמו לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מכירות רגישות רגש רגשות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שימוש שימוש ב שימוש בשם הפרטי של הלקוח שימוש בשם פרטי שכנוע שם פרטי תחושה תחושות
האם כל אחד יכול להיות איש מכירות? מי מתאים להיות איש מכירות? מה זה לעבוד במכירות? האם כדאי לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות? האם אני איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך כדי להיות איש מכירות? מה צריך איש מכירות? מי מתאים לעבוד במכירות? איש מכירות מתחיל, כל אחד יכול למכור
... ולא רוצה אך ורק שיהיה ללקוח טוב באופן מוחלט, עדיין באופן יחסי, כן חשוב לאיש המכירות, שללקוח יהיה טוב. ובתהליך מכירה שכזה, עיקר המכירה, היא בעצם לומר ללקוח את האמת לגבי המוצר. לגבי איך המוצר יכול לעשות ללקוח טוב . ועיקר הכסף שלוקחים אותו מהלקוח, הוא כדי שיתאפשר לך לעשות טוב ללקוח. כי לאורך ...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
... חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיוב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים לעשות ללקוח טוב ולסגור עם הלקוח את העסקה, עלינו לתת ללקוח הנחה. איזו הנחה? כמה הנחה? זאת שאלה אחרת, אבל כל הנל מוביל אותנו ...
קורונה וקונספירציות, מניפולציות קורונה, רשתות דור 5 וקורונה, טכנולוגיית דור 5 וקורונה, שקרים של קורונה, מי אחראי למגפת הקורונה? שימוש לרעה בקורונה, השקר של מסכות הקורונה, למה שמים מסכת קורונה? למה מפחידים אנשים בקורונה?
קורונה וקונספירציות, מניפולציות קורונה, רשתות דור 5 וקורונה, טכנולוגיית דור 5 וקורונה, שקרים של קורונה, מי אחראי למגפת הקורונה? שימוש לרעה בקורונה, השקר של מסכות הקורונה, למה שמים מסכת קורונה? למה מפחידים אנשים בקורונה?
... וקונספירציות, מניפולציות קורונה, רשתות דור 5 וקורונה, טכנולוגיית דור 5 וקורונה, שקרים של קורונה, מי אחראי למגפת הקורונה? שימוש לרעה בקורונה, השקר של מסכות הקורונה, למה שמים מסכת ... הרבות שנפוצו סביב מגפת הקורונה, תוך דגש על שאלות מרכזיות כמו מי אחראי למגפה, הקשר בין טכנולוגיית דור 5G לקורונה, יעילותן של המסכות והשימוש בקורונה למטרות פוליטיות וכלכליות. ההרצאה מסבירה ... הקורונה, וירוס השפעת, האם מקור הקורונה במעבדה? למה עשו סגר קורונה? הקורונה באיטליה, כמה מתו מקורונה באיטליה? השקר של איטליה והקורונה, שימוש בקורונה לצרכים אישיים, מסכות נגד קורונה, עישון ...
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
... צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם מהו תהליך צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות? אליעד כהן מסביר כי קיומה של הנשמה עצמה הוא כבר תהליך של צמצום מתוך אחדות המציאות. ... להתחבר למה שקדם לכל הגדרה, לפני הזמן ולפני המקום. למה חשוב להגדיל את האגו בצורה נכונה? אליעד מסביר כי רוב בני האדם מנסים להגדיל את האגו שלהם באופן חומרי או חיצוני - לצבור רכוש, מעמד, כבוד ועוד, כי הם חושבים שכך הם יגדלו. אך לדעתו, הדרך הנכונה להגדיל את האגו היא להבין שאתה הרבה מעבר לגוף הפיזי או לרכוש שיש לך. אם היית באמת מבין שאתה חלק מהמציאות כולה, לא היית זקוק לכל אותן התוספות, כי היית מבין שאתה ... לך שלא נבחר על ידך באופן עמוק ואמיתי. מדוע אנשים מנסים להגדיל את העני שלהם על ידי ילדים או רכוש? אליעד מסביר כי אנשים רוצים ילדים, רכוש, או השפעה על מנת להרגיש גדולים וחשובים יותר. הם אינם מבינים שבעצם הם כבר כל המציאות, ולכן מנסים להגדיל את עצמם בדרכים חומריות. לדבריו, הרצון בילדים נובע מהחשיבה המוטעית שאני הוא גוף קטן ומוגבל, ולכן צריך עוד כמוני. אך מי שמבין שהוא כבר הכל, אינו זקוק ...
האני של האדם, כיצד מנסה האדם להגדיל את האני שלו, מיהו האני האמיתי של האדם
האני של האדם, כיצד מנסה האדם להגדיל את האני שלו, מיהו האני האמיתי של האדם
... של האדם, כיצד מנסה האדם להגדיל את האני שלו, מיהו האני האמיתי של האדם מה הכוונה כשאומרים את המילה אני? כאשר אדם משתמש במילה ... הפיזי שלו בלבד. כלומר, האני שלו כולל לא רק את עצמו, אלא גם דברים נוספים שאינם פיזית הוא, כמו ילדיו ורכושו. למה האדם רוצה להגדיל את תחושת האני שלו? האדם עסוק כל חייו בהגדלת תחושת האני שלו. אליעד מסביר כי האדם רוצה לצבור ... יקרה. הוא מדגים זאת בכך שאומר: אתה חווה הכל דרך התודעה שלך, ולכן אתה זה שבוחר הכל, גם אם אתה לא מודע לכך. כיצד ניתן באמת להגדיל את האני באופן הנכון? אליעד מסכם כי ההגדלה האמיתית של האני היא ההבנה שהאני הוא בעצם התודעה ... הגוף, הראש, או הנכסים שהוא צובר במהלך חייו. הכרה זו היא ההישג הגבוה ביותר שאליו האדם יכול להגיע. מי הוא האני האמיתי שלי? איך להגדיל את תחושת האני? האם האני הוא הגוף שלי? למה אנשים רוצים להתרבות? איך האדם בוחר את המציאות ...
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
... עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ... רדום, אך חלק קטן עדיין מרגיש כאב. כך האדם יכול להיות ברובו במצב של לא משנה, אך עדיין יישאר אצלו סבל מסוים בשל אי ההבנה המלאה. מה ההבדל בין להגדיל ראש לבין להקטין ראש? אליעד מסביר ...
טיזריות, טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת שוטים, תוכנית הישרדות, להרגיש יותר רע, להרגיש יותר טוב, איך נוצר סבל? איך המוח חושב?
טיזריות, טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת שוטים, תוכנית הישרדות, להרגיש יותר רע, להרגיש יותר טוב, איך נוצר סבל? איך המוח חושב?
... טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת ... סבל? איך המוח חושב? מהם חוקי האושר והסבל? בהרצאה זו אליעד כהן עוסק בקונספטים של טיזריות וטיזינג, ומסביר כיצד ניתן להגדיל את תחושת החיסרון בחיים של אנשים על מנת להעצים את הרגשת הסבל או, באופן ...
אושר למתקדמים, לשאול למה אני רוצה, לחזק את הרצון, להגדיל את הרצון, להקטין את הרצון, להחליש את הרצון, רצון אין סופי, רצון חזק, רצון אמיתי, מאה אחוז רצון, לרצות במאה אחוז
אושר למתקדמים, לשאול למה אני רוצה, לחזק את הרצון, להגדיל את הרצון, להקטין את הרצון, להחליש את הרצון, רצון אין סופי, רצון חזק, רצון אמיתי, מאה אחוז רצון, לרצות במאה אחוז
... למתקדמים, לשאול למה אני רוצה, לחזק את הרצון, להגדיל את הרצון, להקטין את הרצון, להחליש את הרצון, רצון אין סופי, רצון חזק, רצון אמיתי, מאה אחוז רצון, לרצות במאה אחוז איך ... ולחזק את הרצונות העמוקים ביותר של האדם, אלו שמניעים את חייו באמת. איך להגדיל את הרצון? מהו רצון של מאה אחוז? איך לחזק את הרצון שלי? למה אני רוצה את מה שאני רוצה? האם הרצון שלי אמיתי? איך לזהות ...
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי מה זה אומר להגדיל את החיסרון ואיך זה עוזר להבין את עצמך? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מסביר הוא שכדי להבין את עצמך לעומק, עליך להגדיל את החיסרון, כלומר, לשים את עצמך במצב שבו אתה חש באופן ברור ועז יותר את החוסר או הבעיה שבה אתה מנסה להתבונן. לפי אליעד, כשאתה נמצא במקום של חיסרון, קל יותר לראות את ... לכאורה. איך להבין את הרצון שלי? מה זה אומר להגדיל את החיסרון? איך מתמודדים עם קונפליקט פנימי? למה אני לא מצליח להבין את עצמי? איך יוצאים ממעגל של רצון וחוסר? מהי מודעות עצמית אמיתית? ...
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
... עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לעשות ללקוח טוב, איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לעשות ללקוח טוב, דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, מאמן אישי בסקייפ, מנטור בנושאי לעשות ללקוח טוב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 06:31:27 - wesi1