אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות ✔איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:09איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להרגיש טוב ולהגדיל מכירות?

כדי להגדיל מכירות, על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לגבי המוצר שהוא מציע לו. אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהמוצר נתפס בעיניו כלא מתאים, כלומר, שהוא יגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. הדרך להבטיח שהלקוח ירכוש את המוצר היא לגרום לו לחשוב שהמוצר יועיל לו, על ידי יצירת תחושה שהמוכר עצמו מעוניין בטובתו של הלקוח.

כיצד נגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, המוח שלו יחשוב שגם המוצר המוצע לו יועיל לו. המוח של הלקוח מסיק שאדם שמנסה לעשות לו טוב לא ימכור לו מוצר שיזיק לו. לכן, כדי למכור יותר, יש לגרום ללקוח להרגיש טוב, הן באופן ישיר, על ידי יחס אישי (כמו שימוש בשמו הפרטי של הלקוח), והן באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן לטובתו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

השימוש בשמו הפרטי של הלקוח הוא דרך פשוטה אך אפקטיבית לגרום לו להרגיש טוב. השם של אדם מייצג את הייחודיות שלו, ולכן, כשפונים אליו בשמו, הוא מרגיש שדיברו אליו באופן אישי ולא כאחד מתוך המון. פעולה כזו נותנת לו תחושת ערך עצמי, כי הוא לא מרגיש כמו "עוד לקוח", אלא כמו אדם חשוב. כתוצאה מכך, הלקוח נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר שמציעים לו באמת מיועד עבורו.

למה חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם הפרטי של אדם נושא עמו תחושת ייחודיות. כאשר פונים ללקוח בשמו, הוא מתחיל לחשוב שהוא לא "עוד אחד", אלא אדם מיוחד. התחושה הזאת מחזקת את הקשר האישי בין הלקוח למוכר ומובילה להרגשה חיובית כלפי המוצר שמציעים לו. אם הפנייה אל הלקוח לא מותאמת אישית, הוא עלול להרגיש כאילו מדובר בהמלצה כללית ולא מותאמת, מה שעלול להוריד את האמון במוצר.

איך נזהה מניפולציה בשימוש בשם הלקוח?

חשוב להבין שלפעמים ייתכן והמוכר ישתמש בשיטות אלו לא מתוך רצון אמיתי לטובתו של הלקוח, אלא כדי להוריד את ההגנות שלו ולהוביל אותו לרכוש מוצר. לדוגמה, ייתכן שמישהו יתן ללקוח יחס חמים וינסה להוריד את המחירים באופן זמני, אך למעשה המחירים הללו יעלו שוב במהרה. לכן, חשוב להיות ערניים ולהבדיל בין תחושת טוב אמיתית לבין מניפולציה שנועדה לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא משתלם.

מדוע אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אנשים תמיד יעדיפו לחשוב שהולך להיות להם טוב, כי המחשבה הזו גורמת להם להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר הלקוח שוקל אם לקנות מוצר, הוא עשוי להרגיש ספקות אם המוצר יעשה לו טוב או רע. אם המוכר יוצר אצלו תחושת חיוביות ורצון טוב, הוא ינטה להאמין שגם המוצר יועיל לו. הדבר משפיע רבות על החלטת הקנייה שלו, כי המוח של הלקוח מניח שמוכר שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

סיכום

על המוכר לגרום ללקוח להרגיש טוב לא רק על ידי יחס אישי (כגון שימוש בשמו הפרטי) אלא גם על ידי שידור של רצון אמיתי לעשות לו טוב. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו ולוודא שהטוב שמוצג ללקוח אמיתי, ולא רק אמצעי לשכנוע לרכישת מוצר שלא בהכרח מתאים לו.
איך לגרום ללקוח להאמין שהמוצר טוב עבורו?

אחת הסיבות המרכזיות לכך שלקוח לא רוכש מוצר היא שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו, כלומר, שהוא יגרום לו ליותר נזק מתועלת. כדי לגרום ללקוח לקנות, יש לגרום לו לחשוב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מאשר נזק. הדרך להשיג זאת היא ליצור תחושה שהמוכר עצמו רוצה בטובתו של הלקוח.

כאשר לקוח מאמין שהמוכר פועל מתוך רצון טוב כלפיו, הוא נוטה להאמין שגם המוצר שמנסים למכור לו יועיל לו. זאת משום שהמוח של הלקוח מסיק כי אדם שרוצה בטובתו לא ימכור לו מוצר שיזיק לו.

איך לגרום ללקוח להרגיש טוב?

כאשר רוצים למכור מוצר, יש לוודא שהלקוח חווה חוויה חיובית ומתייחס למוכר כאדם שעשה לו טוב. דוגמה פשוטה לכך היא לקרוא ללקוח בשמו הפרטי.

מדוע חשוב להשתמש בשם הפרטי של הלקוח?

השם של האדם מייצג את הייחודיות שלו. כאשר קוראים ללקוח בשמו, הוא מרגיש שמתייחסים אליו אישית ולא כאחד מתוך רבים. אם הפנייה אליו כללית, המוח שלו מתרגם זאת כאילו מדובר במסר כללי שניתן לכל אחד ולא מותאם ספציפית אליו.

כאשר משתמשים בשם הפרטי של הלקוח, הוא מקבל תחושה של ערך עצמי - הוא מרגיש שהוא אינו "עוד אחד" אלא אדם חשוב. כתוצאה מכך, הוא נוטה יותר לסמוך על המוכר ולהאמין שהמוצר המוצע לו באמת מיועד עבורו.

כיצד מנצלים זאת לרעה?

חשוב להיות מודעים לכך שלפעמים מי שמנסה למכור עושה זאת על ידי יצירת אווירה נוחה ונעימה ללקוח, אך בפועל מדובר במניפולציה. לעיתים ינסו לגרום ללקוח להרגיש טוב על מנת לגרום לו להוריד את ההגנות שלו ולרכוש מוצר לא משתלם. לדוגמה, ייתנו לו יחס חם, יתנו לו הרגשה שמכבדים אותו ואף יורידו מחירים - אך מאחורי הקלעים העלו אותם קודם לכן.

למה אנשים נמשכים לתחושת טוב?

אדם תמיד יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, משום שהמחשבה הזו גורמת לו להרגיש טוב יותר בהווה. כאשר יש ללקוח ספק לגבי מוצר - האם הוא יעשה לו טוב או רע - הוא נוטה להאמין שאם המוכר עושה עליו רושם חיובי, גם המוצר יהיה חיובי.

לכן, מוכר שמשדר טוב לב, התחשבות ואכפתיות, גורם ללקוח להניח שגם המוצר שלו טוב עבורו. אך יש להיות מודעים לכך ולבדוק תמיד האם התחושה החיובית נוצרת מתוך אמיתיות, או מתוך רצון למכור בכל מחיר.

סיכום

כדי למכור יותר, חשוב לגרום ללקוח להרגיש טוב - גם באופן ישיר, באמצעות יחס אישי ושימוש בשמו הפרטי, וגם באופן עקיף, על ידי שידור של רצון כן בטובתו. עם זאת, יש להיזהר משימוש מניפולטיבי בטכניקות אלו, ולוודא שהטוב שמוצג בפני הלקוח אמיתי ואינו רק אמצעי לשכנוע.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ מאוד פשוט בנושא של שכנוע והטיפ הוא איך ליצור אמון אצל הלקוח. לקוח אחת הסיבות המרכזיות שהלקוח לא יקנה מוצר היא משום שהוא חושב שהמוצר לא מתאים לו במילים אחרות הוא חושב שהמוצר יעשה לו יותר רע מטוב. כדי שהלקוח יקנה את המוצר הוא צריך לחשוב שהמוצר יעשה לו יותר טוב מרע במילים אחרות הוא צריך לחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב. מה זה בעצם אומר? זה בעצם אומר שאם הלקוח יחשוב שזה שמנסה למכור לו את המוצר מנסה לעשות לו טוב באופן כללי זה בעצם מגדיל את הסיכוי שהוא גם יחשוב שגם המוצר עושה לו טוב כי מי שרוצה לעשות לך טוב, כנראה המוח רוצה להניח שכנראה שהוא לא ימכור לך מוצר שהולך לעשות לך רע.

ולכן המסקנה היא די פשוטה ברגע שרוצים למכור מוצר ללקוח, ברגע שרוצים לשכנע מישהו בלעשות משהו צריך לגרום לו להרגיש טוב ולעשות לו טוב באופן מודע שהוא יחשוב "הנה הבן אדם הזה והזה עשה לי טוב". כשברגע שעושים טוב כשרוצים למכור לו איזה מוצר אוטומטית המוח של השומע, המוח של הבן אדם שרוצים לשכנע אותו חושב "וואלה הנה הוא עשה לי טוב אז כנראה למה לי לחשוב שעכשיו הוא ימכור לי מוצר שלא מתאים שהמוצר הזה יעשה לי רע יותר רע מטוב, בא נניח שגם המוצר הזה עושה לי טוב". עכשיו ולכן זה באופן כללי אם רוצים למכור למישהו משהו לעשות לו טוב ולוודא שהוא גם חושב שאתה עשית לו את הטוב.

עכשיו לדוגמה, סתם דוגמה הכי פשוטה איך לעשות למישהו טוב נגיד לקרוא לו בשם הפרטי שלו במקום לדבר אליו בגוף, באופן כללי נגיד "אתה רוצה ככה וככה זה מתאים לך" או סתם באופן כללי לדבר איתו באופן יותר פרסונלי באופן אישי נגיד קוראים לו חיים להגיד לו "חיים מה אתה חושב, אז חיים זה מתאים לך ככה וככה?". עכשיו מה השם של הבן אדם מה הוא מייצג זה כדוגמה כמובן, השם של הבן אדם מה הוא מייצג? השם של הבן אדם מייצג את הייחודיות שלו ביחס לשאר האנשים, כאשר קוראים לבן אדם בשם שלו הוא מסתכל אחורה הוא אומר "קראו לי לא דיברו סתם למישהו דיברו איתי, אמרו לי את השם שלי גם מישהו מתייחס אלי" זאת אומרת שמרגע שמדברים עם בן אדם, שימו לב ברגע שמדברים עם בן אדם בצורה שיכולה להתאים לכל לקוח אחר הבן אדם ששומע אוטומטית הוא חושב התת מודע שלו אומר "הוא לא אומר את זה רק לי הוא אומר את זה לכולם, זה לא משהו ספציפי כלפי הוא אומר את זה לכל אחד אחר".

ולכן אם לדוגמה משתמשים בשם הפרטי של הבן אדם מדברים איתו בשם שלו, קוראים לו בשם שלו אז בתת מודע שלו הוא מתחיל לקבל ערך. מה זאת אומרת הוא מקבל ערך? הוא מתחיל לחשוב שהוא בן אדם חשוב שהוא לא סתם מישהו, שימו לב "לקבל ערך" פירושו לחשוב שאתה לא סתם מישהו, מה מבדיל את הבן אדם מכל שאר האנשים? אחד הדברים השם שלו השם של הבן אדם מבדיל אותו משאר האנשים, איך נדע לקרוא לך ולא למישהו אחר? פשוט נקרא לך בשם שלך ואז תדע שזה אתה. זאת אומרת ברגע שהשתמשנו בשם של הבן אדם העברנו למוח שלו מסר לתת מודע שאומר "תקשיב אתה לא סתם מישהו, אתה לא עוד אחד המסר הזה הוא פרסונלי ספציפית עבורך, אתה בן אדם מיוחד אתה לא סתם עוד אחד עוד לקוח". אוקי וזה סתם אני אתן דוגמה איך אפשר לגרום לו להרגיש טוב באמצעות לדוגמה שימוש בשם הפרטי שלו כאשר כמובן המהות היא כפי שאמרתי קודם ברגע שגורמים לבן אדם להרגיש טוב אוטומטית זה מגדיל את הסיכוי שהוא "יאמין" שגם מה שרוצים למכור לו הולך לעשות לו טוב.

ולכן מהצד של זה שרוצים לשכנע אותו דהיינו, מהצד שלהם אם מישהו בא ועושה לכם טוב שימו לב שהוא לא תכף עושה לכם רע הרבה פעמים יבוא מישהו ויציע לך "אתה רוצה לשתות, אתה רוצה זה? כן בוא שב" יסדרו מזגן ויסדרו זה, וכסאות ויתנו לבן אדם להרגיש מאוד נוח, למה? כי תכף הולכים לדפוק אותו, הולכים לדפוק אותו בגדול לכן נותנים לו להרגיש נוח בקטן זה כל הסיפור. ולכן כשמישהו עושה לכם טוב לפעמים כשמישהו מפטם אותכם יכול להיות שתכף הוא הולך להפוך אותכם לסעודה שלו, כשמישהו עושה לכם טוב יכול להיות שתכף הוא הולך לעשות לכם רע והוא רק רוצה להסתיר את זה בכאילו "עשיתי לכם טוב, תראו הורדתי את המחירים האלה והאלה" ותכף הוא הולך גם הוא העלה אותם קודם וגם הוא תכף יעלה אותם עוד פעם בשביל איזו סיבה כזאת או אחרת. אוקי ולכן עוד פעם המוח, בן אדם מה הוא רוצה? להרגיש טוב, בן אדם מה היה מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב או שהולך להיות לו רע? הוא מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי הוא רוצה שיהיה לו טוב, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו רע הוא מרגיש רע, כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב הוא מרגיש טוב.

ולכן בן אדם מעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, כל פעם שתהיה אפשרות לבן אדם לחשוב שהולך להיות לו טוב או רע הוא יעדיף לחשוב שהולך להיות לו טוב, למה? כי כשבן אדם חושב שהולך להיות לו טוב זה עושה לו פשוט יותר טוב. ולכן ברגע שבאים למכור מוצר לבן אדם הבן אדם יש לו ספק "המוצר הזה יעשה לי טוב או רע?" הוא לא יודע, עכשיו אם המוצר הזה הולך לעשות רע לבן אדם זה בעצם אומר שהמוכר הוא "איש רע" כי הוא מנסה למכור לך דבר רע שיעשה לך רע אז המוכר הוא כביכול איש רע, לעומת זאת אם המוצר הזה יעשה לך טוב אז כביכול המוכר הוא "איש טוב" כי הנה הוא בא לעשות לך טוב. ולכן אם המוכר עושה דבר טוב אז אוטומטית זה כאילו מצייר אצל השומע, אצל הלקוח את המחשבה שאומרת "תראה הוא איש טוב תראה כמה הוא אוהב אותי, תראה איך הוא מכבד אותי הוא מכין לי ונותן לי ודואג לי" וכו' ואז ברגע מצטייר כאיש טוב אז המוח מניח שאם הוא היה איש טוב כנראה שגם המוצר טוב. אז שלא יעבדו עליכם.
לשפר דימוי עצמי אמון של לקוח מחשבה שם האדם רע וטוב קביעת מחיר איך לשכנע את הלקוח לקנות מוצר לא מתאים עושה לי טוב חוסר ערך עצמי הישגים איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח להרגיש איך לגרום ללקוח להרגיש טוב איך לגרום ללקוח שלך איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך להרגיש טוב איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לקרוא איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות האם לקרוא ללקוח בשמו הגדלת מכירות לגרום ללקוח לגרום ללקוח להרגיש טוב לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות להרגיש טוב למה לגרום ללקוח למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות לעשות ללקוח טוב לקוח לקוח טוב לקוחות לקרוא לקרוא ללקוח בשמו לקרוא ללקוח בשמו הפרטי לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח להרגיש טוב לשכנע לקוחות מכירות מתי למכור ללקוח שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטת שכנוע שימוש בשם הפרטי של הלקוח שימוש בשם פרטי שכנוע שם פרטי
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות מהן 3 השיטות לטיפול בחרדת קהל? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשלוש שיטות עיקריות להתמודדות עם פחד קהל, אשר למעשה ניתן להן להתאים גם לחרדות נוספות, כמו חרדת ביצוע, חרדת מבחנים וחרדות ... אליעד מסביר כי הפחד בפני קהל נגרם לרוב מהחשש שמא תתרחש תוצאה שלילית, כמו כישלון או מבוכה. כל אחת מהשיטות המוצגות מבוססת על פרקטיקה וחשיבה רציונלית, ומטרתן להפחית את החרדה. 1. לימוד מעשי של איך לדבר בפני קהל: השיטה ... שלא מדובר בסיכון אמיתי, אלא רק בהשלכות נפשיות שיכולות להיות מיותרות. איך להתמודד עם פחד בטסטים או חרדת ביצוע? השיטות שהוזכרו לטיפול בחרדת קהל, כמו לימוד מעשי ובדיקת סיכוי וסיכון, הן גם מתאימות להתמודדות עם חרדת ביצוע או פחד ... החרדה על ידי שחרור מהמחשבה על כישלון. מה לעשות כדי להתמודד עם פחד מלעשות צעד ראשון מול בחורה? השלוש שיטות שהוזכרו מתאימות גם למקרים של פחד רומנטי, כמו פחד להתחיל עם בחורה. השיטה הראשונה כאן היא ללמוד כיצד לגשת ... סוף העולם אם הסיטואציה לא תצליח. איך לטפל בחרדת כישלון? חרדת כישלון נובעת מחשש מהסיכון ומהפחד מההשלכות של כישלון. השיטות שהוזכרו לא רק מציעות ללמוד איך להצליח, אלא גם להתמודד עם המחשבות על הכישלון, לשאול את עצמך מה הסיכוי ... איך להתמודד עם חרדת ביצוע איך להתמודד עם פחד מתחום הרומנטי כיצד להתמודד עם חרדת כישלון מה הן 3 השיטות לטיפול בחרדת קהל? ההרצאה מציגה שלוש שיטות להתמודד עם פחד קהל, אך למעשה הן מתאימות גם לחרדות נוספות. הפחד קהל נגרם מהחשש שיקרה משהו רע, למשל פחד מכישלון או מביכה מול קהל. השיטות הן: 1. לימוד מעשי של איך לדבר בפני קהל - אם אדם לא יודע איך להופיע מול קהל או ... שמא יקרה משהו רע - זה עשוי להפחית את החרדה. איך להתמודד עם פחד בטסטים או עם חרדת ביצוע? השיטות שהוזכרו להתמודדות עם פחד קהל, כמו לימוד מעשי ובדיקת סיכוי וסיכון, נכונות גם במקרים של חרדת ביצוע או פחד ... מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם פחד מלעשות צעד ראשון מול בחורה? בנוגע לפחד מלעשות צעד ראשון מול בחורה, השיטות גם כן יעילות: אפשר ללמוד איך לגשת אליה בצורה נוחה, לחשוב מחדש על הסיכויים שהסיטואציה לא תצליח ולחיות עם ...
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני האם מדיטציה ושיטות טיפול באמת עוזרות לאורך זמן? הפעם נדבר לעומק על מדיטציה ועל כל סוגי שיטות הטיפול הנפוצות שקיימות בעולם, פרט לשיטה אחת מיוחדת שאליעד כהן מציג, אותה נפרט בהמשך. המטרה כאן היא להבין לעומק מה היתרונות והחסרונות של מדיטציה, מדוע היא עובדת ולמה היא לא עובדת, ודרכה להבין גם את כל השיטות האחרות לטיפול בבעיות נפשיות ורגשיות. למה בכלל אנשים עושים מדיטציה ומה היתרון בזה? בן אדם שעושה מדיטציה בדרך כלל ... אבל מה קורה כשהוא יוצא מהמדיטציה? הוא חוזר למציאות, והמינוס בבנק עדיין שם, והסבל חוזר. כך זה עם כל השיטות הדומות: התמכרות לפורנו, סמים, אלכוהול, שינה, אוכל מתוק ועוד - כל אלה מסיחים את דעתו של האדם, נותנים לו ... החמירה. מה ההבדל בין השיטה של אליעד לשאר הגישות הטיפוליות? השיטה שאליעד מציע היא השיטה היחידה ששונה לחלוטין מכל השיטות שהוזכרו עד כה. השיטה שלו היא לבדוק מה האמת - לא לברוח ממנה, אלא להתמודד איתה ישירות. אם ניקח ... צל, או שינוי בשעות העבודה. זה הפתרון שעובד באמת לאורך זמן, כי הוא מתמודד ישירות עם המציאות. מה הבעיה בשיטות שאומרות תתבונן בכאב ואל תתנגד לו? גם השיטות שאומרות לאדם להתבונן בכאב או לא להזדהות איתו הן בעייתיות לאורך זמן. למה? כי אי אפשר לחיות כך כל ... לבריחה. התמכרות למתוק התמכרות לפורנו התמכרות לסמים הדחקה ובריחה מהתמודדות להיצמד לאמת לבדוק מה האמת? לברר את האמת מדיטציה ושיטות טיפול - יתרונות, חסרונות ומה באמת עובד הפעם נדבר על מדיטציה ועל שיטות טיפול שונות. הדיון כאן לא מתמקד רק במדיטציה אלא בכל סוגי הטיפולים הקיימים, למעט שיטה אחת יוצאת דופן שאזכיר ... נדבר על היתרונות והחסרונות של מדיטציה, על למה היא עובדת ולמה לפעמים היא לא עובדת, ונרחיב את ההבנה לכל שיטות הטיפול הקיימות. אז איך זה עובד? נניח שבן אדם מרגיש רע והוא מחליט לעשות מדיטציה. האם מדיטציה היא דבר ... מחליש את הרצון שלו או משנה את תפיסת המציאות שלו, וכך הוא מרגיש טוב יותר. אבל, מדיטציה (וכמו כן, שיטות טיפול רבות אחרות) פועלת בדיוק כמו שינה, אוכל מתוק או כל פעילות אחרת שמרגיעה באופן זמני. לדוגמה, אם אדם אוכל שוקולד כשהוא במצוקה - זה יכול להרגיע אותו, אבל זה לא פותר את הבעיה האמיתית. הבעיה המרכזית בשיטות טיפול זמניות הבעיה המרכזית במדיטציה ובשיטות טיפול דומות היא שהן מספקות הקלה זמנית, אבל לא פותרות את הבעיה מהשורש. אפשר לראות זאת גם בדוגמאות אחרות ... או יחזור למציאות? הרי המינוס בבנק לא נעלם, ואז התחושה הרעה תחזור. מה ההבדל בין פתרון זמני לפתרון אמיתי? שיטות כמו מדיטציה או כל שיטה טיפולית אחרת עוזרות להפחית סבל ולהרגיש טוב יותר, אבל עד גבול מסוים. מה שחשוב ... להסתכל על המצב? מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב באופן מעשי? למה בדיקת האמת היא הדרך שתמיד עובדת? שיטות שמנסות להימנע מהתמודדות עם המציאות אינן יכולות להחזיק לאורך זמן. אדם יכול לקחת הפסקה ולהירגע במדיטציה, אבל כשהוא יחזור ... או שינוי שעות העבודה - הוא יוכל להרגיש טוב יותר לאורך זמן. למה גישות מסורתיות לא מחזיקות מעמד? רוב השיטות הטיפוליות מלמדות את האדם להתרחק מהמציאות או להימנע מהזדהות עם הכאב. לדוגמה, יש גישות שאומרות שכאשר יש לך כאב, ... אותה או לברוח ממנה. אם תבחרו רק לברוח - הבעיה תחזור ותהפוך לקשה יותר עם הזמן. למידע נוסף על שיטות טיפול, מדיטציה והתמודדות עם בעיות מהשורש, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף על הנושא. התמכרות למתוק, התמכרות ...
3 שיטות איך להפסיק לרצות משהו, 3 דרכים איך לא לרצות משהו, 3 שיטות איך להפסיק לאהוב משהו, 3 שיטות איך לשכוח מישהו, 3 שיטות איך להפסיק התמכרות, 3 דרכים איך לשכוח את האקסית, 3 שיטות איך לטפל בהתמכרות, הפסקת עישון, התמכרויות
3 שיטות איך להפסיק לרצות משהו, 3 דרכים איך לא לרצות משהו, 3 שיטות איך להפסיק לאהוב משהו, 3 שיטות איך לשכוח מישהו, 3 שיטות איך להפסיק התמכרות, 3 דרכים איך לשכוח את האקסית, 3 שיטות איך לטפל בהתמכרות, הפסקת עישון, התמכרויות איך להפסיק לרצות משהו באופן מוחלט? אליעד כהן מסביר שיש שלוש דרכים עיקריות ... לך את תחושת הערך הזו, ושאתה לא מכיר שום דבר אחר שיכול לספק לך את התחושה הזו. מהן שלוש השיטות של אליעד כהן להפסיק לרצות משהו? אליעד כהן מציע להטיל ספק בכל אחת משלוש ההנחות הללו, ומכך הוא מציג ... את התלות ויחליש את הרצון המקורי. דוגמאות מפורטות לתהליך ההתמודדות עם הרצון או ההתמכרות אליעד מביא דוגמאות רבות להמחשת השיטות: אדם שאוהב מישהי כי היא גורמת לו להרגיש שווה: אפשר לבדוק למה הוא בכלל צריך להרגיש שווה, האם באמת ... או אפילו ייעלמו לגמרי. איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק התמכרות? איך להפסיק לאהוב מישהו? איך לשכוח את האקסית? שיטות להפסקת עישון איך מתמודדים עם התמכרויות? איך להשתחרר מרצון בלתי נשלט?
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות ... אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג ... לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות ... שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות ... האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה ... מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח ... שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות ... מכירות שבאמת שהם לא מנסים למכור והם מוכרים מצליחים למכור והשאלה היא בסופו של דבר האם כל החוקים האלה והשיטות איך לשכנע לקוחות, איך למכור ללקוחות איך לעשות מניפולציות איך לשתול וכו, האם השיטות האלה טוב ליישם אותן או שבסופו של דבר הכי טוב זה להתנהג טבעי ולתת ללקוח ירצה יקנה לא ירצה ... יכול להיות עובדתית שלפעמים דווקא כשלא מנסים למכור ללקוח דווקא אז מצליחים למכור לו. והתשובה היא כזאת בעיקרון כל השיטות של איך לשכנע איך לשתול מחשבות, איך להשפיע על התת מודע של הלקוח כל השיטות האלה טובות מאוד טובות, הכי טובות בלי אבל תכף לא הולך לבוא אבל ה - אבל יבוא אחר כך אבל לא עכשיו ה - אבל, וכל השיטות האלה צריך ללמוד אותן לדעת אותן להיות בקי בהן, להבין אותן להבין למה הן עובדות למה הן לא עובדות, ... כל הדברים שאני מלמד כל הדברים האלה צריך לדעת אותם ולהבין אותם על בורים. אלא מה שאפשר לחלק את שיטות המכירה לשני סוגים, מה זאת אומרת שני סוגים? זאת אומרת שלפעמים יש שיטת מכירה גלויה ויש שיטת מכירה סמויה נגיד שאני מסביר שיטות מסוימות, יש שיטות מסוימות שכשעושים אותם הלקוח לא שם לב שעשו את השיטה הזאת. לדוגמה נגיד את מה שאתה רוצה שהלקוח יחשוב ...
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה איך המוח זוכר? מהי הדרך הטובה ביותר לזכור דברים? ההרצאה מתמקדת בשיטות לשיפור הזיכרון והבנת המנגנונים המנטליים שמאחורי זכירה ושכחה. אליעד כהן מסביר איך המוח זוכר, איך ניתן לזכור טוב יותר ... בין הבנת המידע לזכירתו. האם עדיף לכתוב או להקשיב כדי ללמוד? אליעד מציין את היתרונות והחסרונות של כתיבה והקשבה כהשיטות השונות ללמוד. הכתיבה אינה תמיד מאפשרת ריכוז מלא בנאמר, ובכך עלולה לפגוע בהבנה. עם זאת, היתרון של הכתיבה טמון ... אליעד טוען כי אם המידע לא מובן עד הסוף, הוא עשוי להתפוגג מהזיכרון, וזהו תהליך טבעי של סינון המידע. שיטות לזיכרון איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? איך לשפר את הזיכרון? האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? הרצאה זו עוסקת בשיטות שיכולות לשפר את הזיכרון ולהפוך אותו ליעיל יותר, תוך דיון על המנגנונים המנטליים שמאחורי זכירה ושכחה. אליעד כהן מסביר ... מהותי לשיפור הזיכרון. אליעד מציין כי לא תמיד צריך להסתמך על זיכרון בלבד, ולעיתים כדאי להשתמש בהערות, רישומים או שיטות נוספות, כמו שמיעה חוזרת של המידע או חיפוש אחר מידע נוסף. מהי משמעות השכחה? לסיום, נשאלת השאלה מה המשמעות ... להיות טבעית ונכונה בתנאי שהיא לא נובעת מחוסר הבנה, אלא מעיבוד המידע בצורה לא נכונה. איך לשפר את הזיכרון? שיטות זכירה האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה?
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים מהן השיטות המתקדמות להרגיש טוב ולהיפטר מתחושות רעות? הנושא שבו עוסק אליעד כהן הוא שיטות מתקדמות להשגת אושר, להיפטרות מתחושות רעות, ולהשגת תחושות טובות. אליעד מסביר שישנן שתי שיטות עיקריות שבאמצעותן ניתן להתמודד עם תחושה שלילית הנובעת מרצון מסוים שלא מתממש: שיטת הטלת הספק ברצון עצמו. שיטת זיהוי ... עם הצלחה, גם הסבל ייעלם. רוב האנשים לא מוכנים לכך ולכן ממשיכים לסבול. מהו התנאי הבסיסי ליישום כל אחת מהשיטות? התנאי הבסיסי ליישום שתי השיטות הוא להבין תחילה שהרצון עצמו איננו מחויב המציאות. כלומר, האדם חייב קודם להבין ולהכיר בכך שהרצון שמייצר לו סבל ... באמת מחויב. רק אחר כך הוא יוכל להטיל ספק בו או להעריך את היתרונות והחסרונות שברצון הזה. סיכום שתי השיטות והשימוש בהן בפועל אליעד מבהיר כי שתי השיטות אינן סותרות זו את זו, אלא משלימות אחת את השנייה. השלב הראשון והבסיסי יותר הוא הטלת ספק ברצון עצמו ... להיות מוכן לוותר על ההנאות שהוא מקבל מאותו רצון. איך להפסיק להרגיש רע? איך להתמודד עם רצון מחויב? מהן שיטות טיפול מתקדמות? איך לראות את הטוב שברע? מהי שיטת הטלת ספק ברצון? האם רצון הוא מחויב המציאות? למה קשה ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת ... אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה ... דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר ... - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש בכל שיטת לחימה, וככל שהלוחם יודע בזמן אמת ... הרגע, כך גדלים סיכוייו של אותו לוחם, לנצח את היריב שלו בדו קרב. וכמובן שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה ... אסטרטגיות מכירה ואסטרטגיות שכנוע. שהן באות לידי ביטוי באין סוף צורות שונות. דהיינו, אי אפשר לדעת את כל צורות ושיטות המכירה השונות האפשריות. אבל בהחלט אפשר לדעת, את השורש ואת הלוגיקה ואת הרעיון העמוק ביותר, שעל בסיסו מושתתות כל שיטות המכירה הקיימות. כפי שביארתי את כל הדברים האלו, במקומות אחרים. ועל האדם להכיר היטב, את השורש הראשון ואת נקודת המבט העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע ... את עצמו, לכל מצב ומצב כנל. אבל בשיטת מכירות משולבת, יש גם חיסרון יחסי. והוא, שכאשר האדם מכיר המון שיטות מכירה שונות, עם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן, אז לפעמים, המוכר הופך להיות: לא ממוקד ולא יעיל. כי לפעמים, מרוב זה שהאדם מכיר ככ הרבה שיטות, אז לפעמים הוא מתחיל להתבלבל ולא יודע מה להחליט בזמן אמת, ולא יודע איך לקבל החלטה ואיך לדעת באיזו ... מקרים שבהם היא תמיד לא תעבוד, הרי שהיא תמיד עובדת, לפחות בחלק מהמקרים. ושיטה שאינה מוגדרת, שהיא משולבת מכל השיטות ביחד בהתאמה אישית בזמן אמת, היא האידיאלית ביותר, רק אם האדם יודע לתמרן בזמן אמת, בין כל האפשרויות השונות ... מחפש תמיד, את השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח להשיג את המטרות שלו. והוא משקיע ולומד ומכיר את כל השיטות השונות. ומכיר את היתרונות והחסרונות היחסיים שיש בכל שיטה ושיטה. והוא לומד גם, איך בזמן אמת, לדעת באיזו שיטה ... ואעפכ, קיימת שיטת מכירות משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את היתרונות והחסרונות שיש בכל השיטות השונות. והוא יודע איך בזמן אמת להתאים את השיטה הנכונה, לתהליך המכירה הרצוי. ואז על ידי זה שהוא רוכש ...
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף איך חושבים מיליונרים ומה הופך אותם לאנשים מצליחים? אנשים רבים מעוניינים להצליח בחיים ולהשיג עושר ... רבים זקוקים לו. אך אלו אינן דרכי חשיבה ייחודיות למיליונרים אלא טכניקות פשוטות שידועות כבר לכולם. איך חושבים מיליונרים? שיטות להצליח בחיים איך להיות עשיר? אבא עשיר אבא עני דרכים להתעשר במהירות מה גורם לאנשים להצליח? האם כל אחד ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
... שיטה שמחדשת דברים חדשים. הוא מסביר שה - NLP היא כמו שם מותג, תחתיו לקחו טכניקות ורעיונות רבים שקיימים בשיטות אחרות וערבבו אותם יחד, ללא חידוש ספציפי ומובהק. אליעד נותן דוגמאות קונקרטיות: אם למשל ניקח שיטת מדיטציה מסוימת, או ... כדאי בכלל לנסות NLP או שעדיף לא לעשות כלום? בשלב מסוים, אליעד מציג את השאלה האם בכלל כדאי לנסות שיטות טיפול, במיוחד אם לא ברור אם הן יעילות. הוא מספר סיפור של רבי נחמן על אדם שחלה במדבר ללא ... עוזרת היא כללית מדי. אם בוחרים בטיפול NLP, יש לבדוק היטב לאיזה מטפל הולכים ומה בדיוק הטיפול כולל. קיימות שיטות שונות שלכל אחת מתודה ברורה יותר או פחות, וחשוב להשוות ולבדוק אותן היטב לפני שמחליטים לנסות. אליעד כהן מבהיר ... הנכונה להתייחס לשיטה כזו היא להגדיר בצורה מדויקת מאוד לאן הולכים, מה עושים שם, ומה הטיפול כולל בפועל. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה מוגדרת היא תנאי להצלחת הטיפול? כיצד להשוות בין סוגי טיפולים שונים ... ניתן להסיק על סמך סיפור אחד בלבד ש - NLP בהכרח מתאים לכולם או שזוהי שיטה טובה יותר מכל השיטות האחרות. מדוע לא ניתן לקבוע חד משמעית ש - NLP היא שיטה טובה? התשובה קשורה לכך שייתכן שמישהו הלך ... אחד מהם מלמד דברים אחרים תחת אותו שם כללי. כך קשה לדעת מה עומד מאחורי המילה NLP כשלעצמה, בניגוד לשיטות אחרות שבהן ניתן לפחות לתאר באופן ברור ומצומצם יותר מהן כוללות. אליעד ממשיל זאת לשיטות אחרות: מדיטציה, לדוגמה, אפשר להגדיר בסוגים שונים, כגון ויפאסנה, ומי שהולך לתרגל ויפאסנה יודע פחות או יותר מה הוא ... NLP, לעומת זאת, השם לכאורה כולל תכנות נירולוגי לשוני, אבל בפועל מדובר באוסף של רעיונות וטכניקות שנלקחו מכל מיני שיטות, בלי שחידשו דבר מוגדר אחד, וכך כל מטפל יכול ללמד דברים שונים. האם העובדה ששיטת NLP אוספת רעיונות ממקומות ... קשה להתייחס אליה כאל שיטה סגורה או לעמוד מאחורי אמירה כמו NLP עוזרת או NLP לא עוזרת. לדוגמה, יש שיטות טיפול אחרות (CBT למשל) שגם הן אולי לא המציאו רעיונות חדשים לחלוטין, אך עדיין יש בהן מסגרת עבודה די ... על מקרה שבו מישהו טוען ש - NLP עזר לו, אפשר לשמוח בשבילו, אבל זה לא שולל אפשרות שקיימות שיטות אחרות שעשויות להיות מועילות או אפילו טובות יותר בשבילו, או ש - NLP היתה במקרה המסוים אחת מבין דרכים ... דומה למעין שם מותג שמאגד טכניקות ורעיונות ממקורות שונים, ללא חידוש מוגדר או קו אחיד שמבדיל אותו לגמרי. לעומת שיטות כמו מדיטציה מסוימת שבהן אפשר להצביע על תהליך ממוקד (למשל לשבת, לשים לב לנשימה בצורה מוגדרת וכו), או לעומת ... מטפל מסוים שמציג תהליך מובנה ומובהר, ייתכן שזה יכול להועיל, בדיוק כמו כל שיטה אחרת. 4. יש לזכור שיש שיטות טיפול שונות, חלקן מוגדרות יותר וחלקן פחות, וחשוב לבדוק את פרטי הטיפול לפני שמחליטים אם לנסות אותו. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה מוגדרת היא תנאי להצלחת הטיפול? כיצד להשוות בין סוגי טיפולים שונים ... במנטרות יותר מאשר במדיטציה? ש: אין לי מושג. אליעד: אז אני אגיד מה הבעיה הספציפית ב - NLP יותר משיטות אחרות מה הבעיה? ש: בעיה שלך מה? אליעד: שלי אישית מה הבעיה שלי האישית עם שיטת ה - NLP יותר מאשר עם שיטות אחרות יותר מאשר קריאת תהילים מבחינתי שיטת ה - NLP יותר בעייתית מקריאת תהילים. ש: שרלטנות אולי. אליעד: לא ... משנה שהם קובעים לעצמם אנחנו מומחי NLP בית ספר ל - NLP אומרים מה פתאום ל - NLP יש שיטות ברורות וחוקים ברורים הכל ברור נכון אבל מה הבעיה היא שאם עכשיו אני הולך לבית ספר אחר שמלמד NLP ... משהו אחר NLP. נכון שיש איזו קורלציה מסוימת בין התכנים אבל יש קורלציה מסוימת בין כל התכנים של רוב השיטות בעולם אבל אם עכשיו תיקחי עשרה בתי ספר. ש: באופן כללי זה ככה. אליעד: נכון. ש: יש עשרה בתי ... לא אולי כן אולי לא תראי יש פסיכולוגיה בכל דבר בעולם גם בקריאת תהילים בשיטת קריאת תהילים אנחנו נמצא שיטות שונות יש אחד שאומר שצריך לקרוא את הפרק הזה ואחד שאומר שצריך לקרוא את הפרק הזה שמונה עשרה פעמים ואחד שאומר שצריך לקורא את זה עם צום ואחד בלי צום אחד עם צדקה ואחד בלי צדקה יש שיטות שונות. ש: אבל למה זה רע? אליעד: לא רע אני מסביר לך לא אמרתי ש - NLP זה רע ... לך תעשה מדיטציית x מדיטציית ויפאסנה נגיד אוקי אבל ב - NLP NLP באמת זאת מילה שיווקית יש מלא שיטות בעולם לקחו מתוכם כל מיני רעיונות אמרו איך נמתג את זה מה נגיד למישהו נגיד לו אספנו רעיונות לא ... לקחו כמה רעיונות מכל מיני מקומות נתנו לזה שיטת NLP אבל הם לא המציאו שום דבר. ש: יש עוד שיטות שככה שלקחו דברים מכל מני מקומות וערבבו אותם. אליעד: לא זה לא נכון אני לא מסכים איתך. ש: אין ... זה NLP בכלל מה זה ה - NLP עוד פעם אני אומר כזה דבר היא אומרת אנשים לא ממציאים שיטות חדשות עכשיו קודם כל מישהו בסוף המציא את זה מתישהו אפשר להגיד שהשיטות הומצאו לפני כמה אלפי שנים ומאז לא המציאו כלום נניח אבל מה האמת האמת היא שנגיד יש איזה שיטות קדומות שעליהן הוסיפו דברים חידדו דברים הלבישו דברים אז אפשר להגיד אוקי מצא את ההבדלים הוא אמר לך תקרא ... מה זה NLP זה מילה עוד פעם זאת מילה שיווקית רצו למתג זה כמו שעכשיו את תיקחי שמעת מלא שיטות מלא קורסים תגידי אוקי אני חושבת שאני יודעת לחיות טוב ואז תגידי נמציא עכשיו שיטה קוקוריקו וזאת השיטה שלך ואת אוספת x שיטות שמה בספר פותחת בתי ספר ואנשים מלמדים ומאסטר NLP ו - NLP כזה ו - NLP כזה. לדבר על ... אבל מאיפה אתה יודע שלא ידעו אתה יודע שלא ידעו ידעו אתה לא קראת את הספרים האחרים לא הכרת שיטות אחרות אז אתה עכשיו ראית פעם ראשונה כשנתקלת ברעיון הזה ב - NLP אבל זה לא אומר שלא ידעו ... אכפת לי אבל מבחינתי לפחות NLP לא ברור מה הוא חידש אפילו אם הוא היה אומר תקשיב מתוך כל השיטות בעולם זה זה וזה יותר טובים מאחרים אפילו אם הוא לא היה מנמק למרות שעדיף שתנמק למה השיטות האלה יותר טובות מאחרים אבל אפילו את הרשימה אין אין רשימה ברורה של זה וזה אין רשימה ברורה. זאת ... הוא ה - NLP זה הכל עוד פעם NLP זאת מילה שיווקית עכשיו זאת מילה שיווקית זה לקחו x שיטות שגם לא ברור מה השיטות אפילו אם היה ברור הנה זאת רשימת השיטות החליטו שהן יותר טובות מאחרות ומתגו אותן עם המילה NLP גם בסדר אבל לא ברור מה עכשיו מה ההוכחה ... NLP אתה יכול ללכת לכל טיפול ובכל טיפול יש רכיבי NLP בדיוק כמו שב - NLP יש רכיבים מכל השיטות. את הבנת משהו חוץ מזה שאת כועסת? ש: אני לא כועסת אתה פשוט לא הצלחת לשכנע אותי. אליעד: אז לא הבנת מה הבנת מה את חושבת שהבנת? ש: ש - NLP זה קיבוץ של הרבה מאוד שיטות שהיו קודם לכן לא מלמדים את זה בשום מקום אותו דבר אין לזה איזשהו בסיס. אליעד: אין בסיס זה ... משהו שיכול לעזור עד כאן זה נכון? ש: כן. אליעד: עכשיו אם נגיד אנחנו ניקח יש בעולם נגיד מיליון שיטות סתם שיטות נגיד נעשה את זה נחלק לרזולוציות נמצא מיליון וניקח עכשיו רשימה ונגדיר הנה אנחנו לוקחים מתוך כל המיליון עשר שיטות וקוראים לזה שיטת x אז כשאתה אומר אני הולך לטיפול בשיטת x אני יודע שהוא הולך לטפל בי בעשר השיטות האלה נגיד, אוקי אבל ב - NLP לא ברור גם כן מה הקבוצה כאילו מה המכנה המשותף שיש שמה אלא אם כן זה יהיה מכנה משותף כללי מדי שאומר טיפול בשיטות שונות שמשפיעות על המוח או משהו כזה. ש: זה בעצם מה שהם קוראים לזה זה שיטות שמשפיעות על המוח שמתכנתות את המוח. אליעד: כן אבל מה זה אומר. ש: הם לא משקרים. אליעד: אבל מה ... אומר אני לא אומר אמרתי שהם משקרים לא אמרתי שהם משקרים אבל מה זה טיפול. ש: שיש כל מיני שיטות שמשפיעות על המוח. אליעד: תראי עוד פעם כשאנחנו שולחים מישהו לטיפול פסיכולוגי אנחנו יודעים לאיפה שלחנו אותו יודעים, עכשיו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור יותר? לעשות ללקוח טוב, לגרום ללקוח להרגיש טוב, שימוש בשם הפרטי של הלקוח, לקרוא ללקוח בשמו הפרטי, איך למכור ללקוחות? איך לשכנע לקוחות? איך להגדיל מכירות? שיטות שכנוע
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטות, איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, אימון אישי לתזונה נכונה, ייעוץ פילוסופי בנושא שיטות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 08:04:43 - wesi1