אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל עובדים ✔איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:20איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד לעובד את המשכורת בלי ליצור התנגדות?

אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להוריד משכורת לעובד בצורה שתמנע מתח והתנגדות ותשמור על מוטיבציה גבוהה. הוא מדגיש כי כל עובד שיקבל הפחתה בשכר ירגיש רע מסיבות שונות. למשל, העובד עלול להרגיש פחות מתוגמל, לחשוב שהוא פחות טוב, או לפרש את הורדת השכר כמסר סמוי לכך שרוצים שיתפטר. המטרה המרכזית במהלך היא להקטין ככל הניתן את תחושת הפגיעה שהעובד יחווה בעקבות ההפחתה בשכר.

מדוע הורדת שכר לעובד יוצרת מתח והתנגדות?

כאשר עובד מקבל הודעה על הורדת השכר, הוא מרגיש בדרך כלל פגיעה בכמה תחומים:
  • הוא מרגיש שמתוגמל פחות, מה שמוביל לתחושת אכזבה וחוסר מוטיבציה.
  • הוא חושב שהורדת השכר היא ביקורת על ביצועיו או איכות עבודתו, מה שפוגע בערך העצמי שלו.
  • הוא מפרש את הורדת השכר כסימן של חוסר הערכה כלפיו וכרמז שהוא לא רצוי יותר במקום העבודה.
אליעד כהן מסביר כי חשוב להבין תחושות אלו כדי להיערך בצורה נכונה להודעה לעובד, כך שירגיש כמה שפחות רע.

איך אפשר להפחית את תחושת הפגיעה בעקבות הורדת שכר?

אליעד כהן מציע מספר דרכים מעשיות להתמודדות עם הורדת שכר לעובד:
  1. הענקת ערך חלופי במקום הכסף:

    העובד יקבל משהו שיפצה אותו רגשית או ארגונית על אובדן הכסף. למשל, הענקת מעמד גבוה יותר, הערכה מילולית פומבית, או שיפור בתנאי העבודה (גמישות בשעות, עבודה מהבית).
  2. להבהיר שהורדת השכר איננה אישית:

    העובד צריך להבין שההחלטה להוריד שכר לא קשורה ליכולת האישית שלו. אליעד ממליץ להציג את ההחלטה כתגובה לנסיבות כלכליות או עסקיות חיצוניות.
  3. שינוי קל בתפקיד העובד:

    שינוי בהגדרת התפקיד של העובד יכול לסייע לו לתפוס את הורדת השכר בצורה פחות שלילית. למשל, להוסיף או להוריד משימות, ובכך להסביר את השינוי בשכר באופן טבעי ולא כפגיעה ישירה בעובד עצמו.
  4. לייחס את ההחלטה ל"כוח עליון":

    להסביר לעובד שהמצב נכפה על ידי גורמים חיצוניים שלא בשליטת המעסיק. לדוגמה, "השוק השתנה", "הלקוחות הפסיקו לשלם", או "יועץ עסקי המליץ על שינוי כזה". כך העובד פחות ירגיש שנפגע ברמה האישית.
דוגמאות מעשיות להורדת שכר מוצלחת לעובד

אליעד כהן נותן דוגמאות מפורטות כיצד אפשר ליישם את השיטות באופן מעשי:
  • אם לעובד הורידו שכר ומסבירים לו שזה עקב צמצומים כספיים, ניתן להוסיף לו אחריות מסוימת, כמו תפקיד פיקוח או הכשרה, ובכך להגביר את תחושת הערך שלו בארגון.
  • להסביר לעובד שהורדת השכר נובעת מהחלטה של יועץ עסקי או מצב בשוק, מה שמפחית את תחושת הפגיעה האישית ויוצר מצב שבו העובד מרגיש פחות מרמור או כעס כלפי המעסיק.
  • לשנות מעט את התפקיד, לדוגמה להוריד משימות מלחיצות ולהוסיף מטלות פשוטות יותר, כך שהעובד ירגיש שהוא מקבל תמורה הוגנת, אפילו בשכר נמוך יותר.
מה עושים כאשר העובד מסרב להמשיך לעבוד בשכר מופחת?

כאשר עובד מסרב להמשיך לעבוד בשכר נמוך, אליעד כהן מסביר כי חשוב לקחת זאת בחשבון מראש. הוא ממליץ על מספר צעדים במקרה כזה:
  • ניהול משא ומתן עם העובד למציאת פתרון ביניים שיהיה מקובל על שני הצדדים.
  • הצעת תנאים אחרים כמו בונוסים על הישגים או תגמולים לא כספיים שישמרו על המוטיבציה שלו.
  • אם אין הסכמה, צריך להחליט האם להיענות לתנאי העובד או להיפרד ממנו בצורה נעימה.
הוא מדגיש שחשוב לא להציג את הסיבה להורדת השכר כבעיה בביצועי העובד, שכן כך הסיכוי למתח ולסכסוך יהיה גבוה יותר.

איך לגרום לעובד להרגיש טוב למרות הורדת השכר?

אליעד מציע להעניק לעובד יחס אישי חיובי, להדגיש את חשיבותו בארגון, ולהבהיר שהחלטת הורדת השכר איננה קשורה ליכולת האישית שלו. כך העובד ימשיך להרגיש מוערך ויתרצה לקבל את השינוי בצורה קלה יותר.

איך להוריד משכורת בצורה חכמה ויעילה?

לסיכום, כדי להצליח בהורדת שכר לעובד, יש לפעול בדרך רגישה וחכמה. התהליך צריך לכלול הענקת ערך אחר שאינו כספי, הימנעות מהפיכת ההחלטה לאישית, שינוי קל בהגדרת התפקיד, והסברת ההחלטה כתגובה לנסיבות חיצוניות שאין למעסיק שליטה עליהן. כך העובד יפגע פחות, והמוטיבציה והיעילות שלו ישמרו ברמה גבוהה ככל האפשר.
איך להוריד משכורת לעובד בלי ליצור התנגדות ומתח?

כאשר רוצים להוריד לעובד את השכר, חשוב לוודא שהתהליך יעבור בצורה כמה שיותר חלקה וללא התנגדויות מיותרות. השאלה המרכזית היא כיצד לגרום לעובד לקבל את השינוי באופן חיובי או לפחות למזער את הפגיעה שהוא עלול להרגיש.

מדוע עובדים נפגעים מהורדת שכר?

ישנן כמה סיבות מרכזיות לכך שעובד מרגיש רע כשהורידו לו את השכר:
  • הוא מרגיש שמתוגמל פחות על עבודתו, מה שעלול לגרום לו לחוסר מוטיבציה.
  • הוא עלול לחשוב שהורדת השכר מעידה על כך שאינו מספיק טוב, מה שפוגע בתחושת הערך העצמי שלו.
  • הוא עלול להרגיש שמעריכים אותו פחות, ושהורדת השכר היא למעשה מסר סמוי שעליו לעזוב את מקום העבודה.
כדי להתמודד עם תחושות אלו, יש לגשת לנושא ברגישות ולבצע כמה מהלכים שיקלו על העובד לקבל את השינוי.

איך להוריד משכורת ועדיין לשמור על שביעות רצון העובד?

1. הענקת ערך אחר במקום הכסף

אם העובד מרגיש שמתוגמל פחות, ניתן לקזז זאת באמצעות תגמולים שאינם כספיים, כגון:
  • העלאת קרנו בארגון - מתן סמכות נוספת, שינוי שם התפקיד, או הענקת מחמאות והערכה.
  • תנאים משופרים - למשל, גמישות בשעות העבודה, אופציה לעבודה מרחוק, או קיצור שעות העבודה ללא פגיעה בתפקיד.
  • יצירת תחושת ערך על ידי הדגשת החשיבות שלו לארגון.
2. לוודא שהעובד לא מרגיש שהורדת השכר היא משהו אישי

חשוב להבהיר לעובד שהורדת השכר אינה קשורה להערכת הביצועים שלו אלא לנסיבות חיצוניות. אם עובד ירגיש שמורידים לו את השכר בגלל ביצועיו, הוא עלול לחוש נבגד או לפתח טינה כלפי מקום העבודה. ניתן להציג את השינוי כך:
  • להסביר שהחברה נאלצת לבצע התאמות בשל מצב כלכלי, ולא משום שהעובד פחות טוב או פחות מוערך.
  • לשדר מסר חיובי ולמנוע את הפיכת השינוי לעניין אישי.
3. שינוי הגדרת התפקיד של העובד

אם העובד נשאר באותו תפקיד אך מקבל שכר נמוך יותר, הוא עלול להרגיש שמתייחסים אליו בחוסר הוגנות. לכן, שינוי קטן בהגדרת התפקיד יכול להקל על קבלת המצב.
  • ניתן להוסיף לו תפקידים קטנים או להוריד חלק מהמשימות שהיו עליו, כדי שהשינוי ייתפס כהתאמה ולא כהורדה נטו.
  • אם התפקיד משתנה מעט, השכר החדש ייראה כמתאים לתפקיד החדש.
4. "לגלגל את זה על כוח עליון"

אם העובד מרגיש שהורדת השכר היא תוצאה של החלטה אישית מצד המעסיק, הדבר עלול לגרום לתחושת תסכול. אחת השיטות להורדת התנגדות היא להסביר שהמצב נכפה על הארגון בגלל גורמים חיצוניים:
  • "השוק השתנה, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לתנאים החדשים."
  • "הלקוחות לא משלמים כמו בעבר, ולכן נאלצנו לבצע התאמות."
  • "יש יועץ עסקי שממליץ לנו לבצע את השינוי הזה, אחרת העסק בסכנה."
ברגע שהעובד מרגיש שזה לא אישי, קל לו יותר לקבל את המצב.

מה עושים אם העובד מסרב להישאר בשכר נמוך יותר?

לפני שמורידים שכר, צריך לקחת בחשבון שהעובד עלול לסרב ולהגיד שאינו יכול להמשיך לעבוד בתנאים החדשים. במקרה כזה:
  • מנסים לקיים משא ומתן ולמצוא פתרון שיהיה מקובל על שני הצדדים.
  • במידת הצורך, בוחנים אופציה להציע תנאים אחרים כמו בונוסים על ביצועים.
  • אם אין ברירה, מחליטים האם מוכנים להמשיך לעבוד איתו בתנאים שהוא דורש או שמעדיפים להיפרד.
סיכום: איך להוריד משכורת בצורה חכמה?

כדי להוריד לעובד את השכר בצורה נכונה, יש לוודא שהפגיעה שהוא מרגיש תהיה מינימלית. עושים זאת על ידי הענקת ערך חלופי, הימנעות מהפיכת השינוי לעניין אישי, שינוי קל בתפקיד, ויצירת תחושה שהדבר נכפה על הארגון ולא על העובד עצמו. אם כל הצעדים הללו מבוצעים נכון, יש סיכוי גבוה יותר שהתהליך יעבור ללא התנגדות משמעותית מצד העובד.
בא נניח שיש לנו עובד מסוים שהעובד הזה מקבל שכר מסוים ואנחנו מסיבה מסוימת רוצים להוריד לו את השכר, מה אנחנו עושים כדי שזה יעבור כמה שיותר בשלום זאת השאלה. אתה הבנת את השאלה? יש לנו עובד שמקבל שכר מסוים ואנחנו מסיבה מסוימת רוצים להוריד לו את השכר מה עושים כדי שזה יעבור בשלום.

ש: צריכים לעשות.

אליעד: לא מה השכל שבדבר אל תגיד לי נוסחאות תסביר לי את החוקיות של הדבר.

ש: הוא צריך להרגיש שבשכר נמוך יותר טוב לו לעבוד כדאי לו להמשיך לעבוד צריך לגרום לו.

אליעד: זאת המהות של העניין? זאת המהות של העניין.

ש: אתה שואל איך לעשות את זה?

אליעד: לא, שאלתי קודם כל מה המהות פה של התהליך מה מחויב מה אפשרי. אז מה אנחנו רוצים?

ש: רוצים שהוא יצא מהעבודה?

אליעד: לא אנחנו רוצים שהוא יישאר רק בשכר יותר נמוך.

ש: אוקי יש לנו איזשהן סיבות שזה יקרה.

אליעד: כן אנחנו רוצים שהוא יעבוד בשכר יותר נמוך בקיצור מה עושים, אוקי אז מה מחויב לנו אנחנו רוצים שהעסק יצליח בשביל שהוא יצליח אנחנו רוצים שהעובדים יהיו מרוצים, עד כאן הגיוני? הגיוני הלאה. עכשיו אנחנו מורידים לו את השכר ברגע שאנחנו מורידים לו את השכר מה ההיגיון אומר שזה יעשה לו רע יעשה לו רע יהיה לו, יהיה לו רע זה ידפוק את העסק בצורה כזו או אחרת ולכן קודם כל מה שאנחנו צריכים לעשות מה המחויב אם ניקח נגזר שכשאנחנו מורידים לו את השכר אנחנו צריכים לשאוף לכך שיהיה לו כמה שפחות רע מכך שיורידו לו את השכר זה קודם כל מחויב המחויב שלנו שכשנוריד לעובד את השכר שיהיה לו כמה שפחות רע.

עכשיו השאלה היא זה איך עושים שיהיה לו כמה שפחות רע מזה שמורידים לו את השכר ולהלן מספר תשובות אז בואו מה אנחנו נשאל למה רע לו מזה שמורידים לו את השכר, למה רע לו מזה שמורידים לו את השכר? כי נגיד הוא מרגיש נגיד מתוגמל פחות על העבודה ולכן ממילא אנחנו נגזור שאם נגיד לדוגמה נגיד ניתן לו ערך אחר כגון כבוד מעמד מה שזה לא יהיה זה יכול לקזז את זה שהורדנו לו את השכר אחד, 2. למה רע לו מזה שהורדנו לו את השכר? כי יש לו בראש מחשבה שאומרת "אם הורידו לי את השכר כנראה שאני לא מספיק טוב" ולכן מכאן אנחנו יכולים לגזור שכשמורידים לו את השכר הוא צריך להבין שזה לא פרסונלי הוא צריך להבין שזה לא אישי זה לא בגלל שאתה לא מוצלח.

וזה לא משנה אם באמת הוא לא מוצלח או לא זאת לא המהות, המהות היא שלא צריך להפוך את זה לאירוע אישי אם הופכים את זה לאירוע אישי "תקשיב אתה לא מספיק טוב אני מוריד לך את השכר" זה נהיה פרסונלי לא רק שהורדת לו את השכר גם פגעת לו באגו. לכן אז לא מחויב לפגוע לו באגו ב' כל ברגע שהורדת לו את השכר והורדת לו תגמול מסוים אתה עכשיו תן לו נגיד איזה תגמול אחר אתה תדבר אליו יותר יפה תן לו איזה ערך אחר.

ודבר נוסף עוד רעיון לגבי איך אתה יכול להוריד לו את השכר עם זה שהוא פחות יפגע על ידי שמה עושים? משנים לו את התפקיד באופן כללי, זאת אומרת אם אתה אומר לו "מה שעשית קודם תעשה בדיוק את אותו תפקיד בשכר יותר נמוך" אז הוא אומר "למה אתה דופק אותי מה שאני עושה שווה פחות, מה אני לא מספיק טוב אתה לא מעריך אותי" אז לכן מה שאפשר לעשות אם רוצים להוריד למישהו את השכר אז על הדרך גם משנים לו את הגדרת התפקיד להוריד לו שני תפקידים להוסיף לו שני תפקידים, להוסיף טיפה להוריד טיפה לשנות טיפה ולהגיד לו "ותמורת זה אני יש לי שכר אחר".

ואז הוא פחות יודע לתמחר כשהורדת לו את השכר כי מבחינתו "תראה לא הורדתי לך את השכר זה פשוט תפקיד אחר אני לא צריך את התפקיד הזה יותר אני צריך תפקיד אחר, התפקיד האחר יש לי פחות תקציב" לדוגמה זאת גם כן שאז הוא לא הופך את זה לפרסונלי והוא גם כן לא בהכרח יודע שהורדת לו את השכר כי הוא אומנם מקבל פחות כסף אבל הוא לא בהכרח יודע שהוא עובד את אותה כמות מאמץ נגיד כי שינית לו טיפה את הגדרת התפקיד וחלק מהדברים כאילו ויתרת לו וחלק הוספת לו ואז עשית מה ששווה לך והוא לא בהכרח יודע שהורדת לו את השכר.

דרך נוספת שאתה יכול להוריד לו את השכר בלי שהוא יפגע זה נקרא אין בחירה תגלגל את זה על מישהו אחר, מה זאת אומרת תגלגל על מישהו אחר תגיד "אין לי כסף הלקוחות לא שילמו יש בעיה עם הבנק צמצומים, יש יועץ עסקי שאמר לי לעשות את זה" משהו כזה "זה לא אתה וזה לא אני זה בכלל לא בשליטתי זה כוח עליון". אוקי יש פה בתוכניות הריאליטי הרבה פעמים שמבקשים מהם לבחור מישהו ואת מי שאתה לא תבחר אתה תהיה בבעיה, אז איך יוצאים מזה מה אז אמרתי פעם? תעשה אקראי ואז אתה לא מסתבך עם אף אחד הוא אומר לך "תבחר מישהו" תעשה בחירה אקראית, מה זה בחירה אקראית תבחר מספר תכתוב מספר תבחר מספר תזרוק אבן איפה שזה יגיע תעשה משהו שיהיה אקראי "אני לא בחרתי זה כוח עליון בחר" בזה נגמר הדיון.

ולכן גם פה אתה יכול לגלגל את זה על מישהו אחר אתה יכול להגיד "תראה הלקוח ההוא לא משלם לי אז לא שווה לי ככה וככה התפקיד הזה השתנה תנאי השוק השתנו, משהו השתנה זה לא אתה זה לא קשור אליך" ואם אתה יכול על הדרך לשנות לו את התפקיד זה עדיף ואם אתה יכול על הדרך לפרגן לו כדי שהוא יבין שזה לא אישי זה עדיף.

ש: מה עם הקטע הזה שהוא אומר "אני לא יכול לעבוד בשכר שהוא פחות".

אליעד: אז לפני שאתה מוריד למישהו את השכר אתה צריך לקחת בחשבון שיכול להיות שהוא יגיד לך שהוא לא יכול לעבוד ואז תעשה משא ומתן יכול להיות שתגיד לו "אז לא נעבוד ביחד" זה גם בסדר. השאלה הייתה מה קורה אם אתה רוצה להוריד לו את השכר ואתה רוצה שזה ינסה לעבור חלק שיהיה כמה שפחות סיכוי לבלגן אז זה הדרכים האם מחויב שזה יעבוד לא, יכול להיות שבסוף הוא יגיד לך "לא מתאים לי ואני לא רוצה לעבוד פה וזה" יכול להיות ואז אתה צריך להחליט אם אתה רוצה לתת לו עוד שכר פחות שכר עוד תפקיד פחות תפקיד מה אתה רוצה יכול להיות.

אני רק אמרתי שאם אתה תגיד לו "אתה לא עובד מספיק טוב" כנראה שתריבו ואם אתה תשאיר לו בדיוק את אותו תפקיד יש יותר סיכוי שהוא ידע שאתה מוריד לו את השכר ואם אתה תגיד לו "אני לא רוצה לתת לך את הכסף למרות שיש לי אותו" יש יותר סיכוי שהוא יכעס וזהו. הבנו את הסיפור?
לבחור קביעת מחיר אפשר לעשות סיבות מספיק טובים הרעת תנאי שכר הסכמה חוסר ערך עצמי לגרום לבחורה חיצוני לנהל עובדים איך להוריד איך להוריד משכורת לעובד איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימון לעסקים אימונים הורדת שכר הפחתת שכר הרעת תנאי שכר הרעת תנאים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים להוריד להוריד משכורת לעובד להתאמן למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים מנהל מנהלים משא ומתן משא ומתן על שכר משכורות משכורת משכורת לעובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עסק עסקים קיצוץ בשכר שכר תנאים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים , איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, ... יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. ... ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא ... תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות ... העסק והצוות, כולל פיטורין במקרים מסוימים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל ... מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של אליעד, עובדים ... למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ או ... איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים . מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ... אתה כמנהל הוא סוג של עובד, שעובד בארגון גדול יותר הנקרא המציאות. בדיוק כמו שאתה מנסה לנהל את העובדים שלך, גם המציאות מנהלת אותך, מפעילה אותך, משפיעה על הרצונות וההחלטות שלך. ברגע שאתה מבין את ההקבלה הזו, אתה הופך למודע ... כי אתה יודע בדיוק מה מפעיל גם אותם - בדיוק מה שמפעיל אותך. איך אפשר ללמוד עוד על ניהול עובדים ובני אדם? אליעד מזכיר שקיימים מקורות נוספים להבנת המוח האנושי, ובמיוחד מציין את האתר EIP.co.il כאתר שבו נמצא כמעט כל המידע שאפשר להעלות על הדעת על איך עובד המוח של בני אדם, ניהול עובדים, מערכות יחסים, שפת גוף, אומנות הניהול ושיטות ניהול אפקטיביות. איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? שיטות ניהול עובדים איך עובד המוח האנושי? מה גורם לאנשים לפעול? איך נוצרת מוטיבציה? איך לשפר תקשורת בין - אישית? ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים , אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר ... תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם ... לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת צוות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין את החשיבות ... שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות טכניות. פעמים רבות, מדובר בבעיה ... מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם נצליח ליצור קשר חיובי שיתמקד בצרכים האנושיים של העובד, יהיה לנו ... קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני למה כדאי להתייחס לעובדים שלך כמו אל לקוחות? הרעיון ... למלא הוראות, אך הגישה הנכונה והיעילה יותר לניהול עובדים היא לראות בהם לקוחות שאתם כמנהלים אמורים למכור להם את המשימות, את הרעיונות ואת החשיבות של השקעת המאמצים בעבודה. בדיוק כפי שאתם צריכים לדעת למכור ... איך למכור לעובדים שלך משימות ורעיונות? כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת ולהביא לתוצאות טובות, אליעד כהן מסביר שצריך להתייחס לעובדים כמו אל לקוחות וליישם את השלבים הבאים בתהליך המכירה: הצגת ערך לעובד - העובד ... של לראות בעובדים לקוחות היא חיונית להצלחה בניהול עובדים. ככל שתדעו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות, כיצד לשכנע אותם ולהסביר להם את היתרונות במוצר שלכם, כך תצליחו גם מול העובדים. התייחסו לעובדים בדיוק כמו ... בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ניהול עובדים - גישה מכירתית כאשר מדובר בניהול עובדים, יש נקודת מבט מעניינת שיכולה לשנות את הדרך שבה אתם מתייחסים אליהם - העובדים שלכם הם למעשה הלקוחות שלכם. למה העובדים הם הלקוחות שלך? רוב המנהלים ... שבו הם מרגישים מוערכים. השורה התחתונה כדי לנהל עובדים בצורה מוצלחת, יש לראות בהם לקוחות שצריך למכור להם את הרעיון שכדאי להם להשקיע, לעבוד ולהתאמץ. ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד נכון עם לקוחות שיטות ניהול אפקטיביות ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
... סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות ... משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי בלנהל את עצמך. מדוע לימודי ניהול סטנדרטיים אינם מספיקים? אליעד מדגיש שוב ושוב כי ... התקדמות בתחום האישי תורגש מיד גם ביכולת הניהול שלך. איך לנהל אנשים? מה הקשר בין ניהול עצמי לניהול עובדים? איך להיות מנהל מוצלח? איך לנהל עובדים נכון? מהי מיומנות ניהולית? האם אני מתאים להיות מנהל? כיצד ללמוד לנהל את עצמי? כיצד ... ניהוליות, גישות ניהוליות, חוזקות ניהוליות, לנהל פרויקט, טיפים למנהל טוב, ניהול צוות עובדים, ניהול עובדים נכון, ניהול מוצלח, ניהול עובד בעייתי, תכונות של מנהל מוצלח, איך להיות מנהל מוצלח? אופי של מנהל מוצלח, ניהול צוותים, ניהול ארגוני, לנהל את המנהל, איך לנהל אנשים ביעילות? ניהול אנשים, סודות הניהול, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, לנהל פרוייקט, איך ללמוד לנהל? איך לנהל אנשים מבריקים? איך לנהל עובדים? איך לנהל צוות עובדים? איך לנהל נכון עובדים? איך מנהלים עובדים? להיות מנהל ולהצליח, איך ללמוד לנהל אנשים? איך ללמוד לנהל עובדים? איך ללמוד לנהל ארגון? איך ללמוד להיות מנהל? איך ללמוד לנהל צוותים? איפה ללמוד ניהול? ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה ... ולראות את הערך שהוא מביא. אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם ... החברה, המוטיבציה שלהם עשויה לעלות. השקעה בתנאים פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות ניהול עובדים
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, ... שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה פעולה, אפילו אם באופן חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע ... לא תהפוך להרסנית ולא תיצור לחץ מוגזם שיפגע בביצועים או באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם ... בדיוק את ההפך. לכן, ההמלצה המרכזית של אליעד היא לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש ... כל סיטואציה באופן ספציפי ולהתאים את דרך הניהול לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול ...
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
... משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים איך למצוא ... להתקדם בעסק, אך הן לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם ... היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא ... חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים ... בטוח שהוא מבצע אותן נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא ... התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא ...
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
... לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות ... עובדים לחשוב נכון? המטרה הסופית בניהול עובדים, לפי אליעד, היא לגרום להם לחשוב נכון והגיוני. עובדים שמקבלים החלטות מתוך שיקול דעת נכון יהיו יעילים יותר גם אם ... לגרום לנזקים בלתי הפיכים. איך לנהל עובדים? ניהול זמן בארגון איך לתת מוטיבציה לעובדים? מה עושים כשהעובד לא מתפקד? איך לעשות תוכנית עבודה נכונה? מה ההבדל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל עובדים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל עובדים, איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר אישי, טיפול רגשי, אימון אישי לקשב וריכוז בתחום לנהל עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 19:17:38 - wesi1