אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל ✔איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:20איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד לעובד את המשכורת בלי ליצור התנגדות?

אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להוריד משכורת לעובד בצורה שתמנע מתח והתנגדות ותשמור על מוטיבציה גבוהה. הוא מדגיש כי כל עובד שיקבל הפחתה בשכר ירגיש רע מסיבות שונות. למשל, העובד עלול להרגיש פחות מתוגמל, לחשוב שהוא פחות טוב, או לפרש את הורדת השכר כמסר סמוי לכך שרוצים שיתפטר. המטרה המרכזית במהלך היא להקטין ככל הניתן את תחושת הפגיעה שהעובד יחווה בעקבות ההפחתה בשכר.

מדוע הורדת שכר לעובד יוצרת מתח והתנגדות?

כאשר עובד מקבל הודעה על הורדת השכר, הוא מרגיש בדרך כלל פגיעה בכמה תחומים:
  • הוא מרגיש שמתוגמל פחות, מה שמוביל לתחושת אכזבה וחוסר מוטיבציה.
  • הוא חושב שהורדת השכר היא ביקורת על ביצועיו או איכות עבודתו, מה שפוגע בערך העצמי שלו.
  • הוא מפרש את הורדת השכר כסימן של חוסר הערכה כלפיו וכרמז שהוא לא רצוי יותר במקום העבודה.
אליעד כהן מסביר כי חשוב להבין תחושות אלו כדי להיערך בצורה נכונה להודעה לעובד, כך שירגיש כמה שפחות רע.

איך אפשר להפחית את תחושת הפגיעה בעקבות הורדת שכר?

אליעד כהן מציע מספר דרכים מעשיות להתמודדות עם הורדת שכר לעובד:
  1. הענקת ערך חלופי במקום הכסף:

    העובד יקבל משהו שיפצה אותו רגשית או ארגונית על אובדן הכסף. למשל, הענקת מעמד גבוה יותר, הערכה מילולית פומבית, או שיפור בתנאי העבודה (גמישות בשעות, עבודה מהבית).
  2. להבהיר שהורדת השכר איננה אישית:

    העובד צריך להבין שההחלטה להוריד שכר לא קשורה ליכולת האישית שלו. אליעד ממליץ להציג את ההחלטה כתגובה לנסיבות כלכליות או עסקיות חיצוניות.
  3. שינוי קל בתפקיד העובד:

    שינוי בהגדרת התפקיד של העובד יכול לסייע לו לתפוס את הורדת השכר בצורה פחות שלילית. למשל, להוסיף או להוריד משימות, ובכך להסביר את השינוי בשכר באופן טבעי ולא כפגיעה ישירה בעובד עצמו.
  4. לייחס את ההחלטה ל"כוח עליון":

    להסביר לעובד שהמצב נכפה על ידי גורמים חיצוניים שלא בשליטת המעסיק. לדוגמה, "השוק השתנה", "הלקוחות הפסיקו לשלם", או "יועץ עסקי המליץ על שינוי כזה". כך העובד פחות ירגיש שנפגע ברמה האישית.
דוגמאות מעשיות להורדת שכר מוצלחת לעובד

אליעד כהן נותן דוגמאות מפורטות כיצד אפשר ליישם את השיטות באופן מעשי:
  • אם לעובד הורידו שכר ומסבירים לו שזה עקב צמצומים כספיים, ניתן להוסיף לו אחריות מסוימת, כמו תפקיד פיקוח או הכשרה, ובכך להגביר את תחושת הערך שלו בארגון.
  • להסביר לעובד שהורדת השכר נובעת מהחלטה של יועץ עסקי או מצב בשוק, מה שמפחית את תחושת הפגיעה האישית ויוצר מצב שבו העובד מרגיש פחות מרמור או כעס כלפי המעסיק.
  • לשנות מעט את התפקיד, לדוגמה להוריד משימות מלחיצות ולהוסיף מטלות פשוטות יותר, כך שהעובד ירגיש שהוא מקבל תמורה הוגנת, אפילו בשכר נמוך יותר.
מה עושים כאשר העובד מסרב להמשיך לעבוד בשכר מופחת?

כאשר עובד מסרב להמשיך לעבוד בשכר נמוך, אליעד כהן מסביר כי חשוב לקחת זאת בחשבון מראש. הוא ממליץ על מספר צעדים במקרה כזה:
  • ניהול משא ומתן עם העובד למציאת פתרון ביניים שיהיה מקובל על שני הצדדים.
  • הצעת תנאים אחרים כמו בונוסים על הישגים או תגמולים לא כספיים שישמרו על המוטיבציה שלו.
  • אם אין הסכמה, צריך להחליט האם להיענות לתנאי העובד או להיפרד ממנו בצורה נעימה.
הוא מדגיש שחשוב לא להציג את הסיבה להורדת השכר כבעיה בביצועי העובד, שכן כך הסיכוי למתח ולסכסוך יהיה גבוה יותר.

איך לגרום לעובד להרגיש טוב למרות הורדת השכר?

אליעד מציע להעניק לעובד יחס אישי חיובי, להדגיש את חשיבותו בארגון, ולהבהיר שהחלטת הורדת השכר איננה קשורה ליכולת האישית שלו. כך העובד ימשיך להרגיש מוערך ויתרצה לקבל את השינוי בצורה קלה יותר.

איך להוריד משכורת בצורה חכמה ויעילה?

לסיכום, כדי להצליח בהורדת שכר לעובד, יש לפעול בדרך רגישה וחכמה. התהליך צריך לכלול הענקת ערך אחר שאינו כספי, הימנעות מהפיכת ההחלטה לאישית, שינוי קל בהגדרת התפקיד, והסברת ההחלטה כתגובה לנסיבות חיצוניות שאין למעסיק שליטה עליהן. כך העובד יפגע פחות, והמוטיבציה והיעילות שלו ישמרו ברמה גבוהה ככל האפשר.
איך להוריד משכורת לעובד בלי ליצור התנגדות ומתח?

כאשר רוצים להוריד לעובד את השכר, חשוב לוודא שהתהליך יעבור בצורה כמה שיותר חלקה וללא התנגדויות מיותרות. השאלה המרכזית היא כיצד לגרום לעובד לקבל את השינוי באופן חיובי או לפחות למזער את הפגיעה שהוא עלול להרגיש.

מדוע עובדים נפגעים מהורדת שכר?

ישנן כמה סיבות מרכזיות לכך שעובד מרגיש רע כשהורידו לו את השכר:
  • הוא מרגיש שמתוגמל פחות על עבודתו, מה שעלול לגרום לו לחוסר מוטיבציה.
  • הוא עלול לחשוב שהורדת השכר מעידה על כך שאינו מספיק טוב, מה שפוגע בתחושת הערך העצמי שלו.
  • הוא עלול להרגיש שמעריכים אותו פחות, ושהורדת השכר היא למעשה מסר סמוי שעליו לעזוב את מקום העבודה.
כדי להתמודד עם תחושות אלו, יש לגשת לנושא ברגישות ולבצע כמה מהלכים שיקלו על העובד לקבל את השינוי.

איך להוריד משכורת ועדיין לשמור על שביעות רצון העובד?

1. הענקת ערך אחר במקום הכסף

אם העובד מרגיש שמתוגמל פחות, ניתן לקזז זאת באמצעות תגמולים שאינם כספיים, כגון:
  • העלאת קרנו בארגון - מתן סמכות נוספת, שינוי שם התפקיד, או הענקת מחמאות והערכה.
  • תנאים משופרים - למשל, גמישות בשעות העבודה, אופציה לעבודה מרחוק, או קיצור שעות העבודה ללא פגיעה בתפקיד.
  • יצירת תחושת ערך על ידי הדגשת החשיבות שלו לארגון.
2. לוודא שהעובד לא מרגיש שהורדת השכר היא משהו אישי

חשוב להבהיר לעובד שהורדת השכר אינה קשורה להערכת הביצועים שלו אלא לנסיבות חיצוניות. אם עובד ירגיש שמורידים לו את השכר בגלל ביצועיו, הוא עלול לחוש נבגד או לפתח טינה כלפי מקום העבודה. ניתן להציג את השינוי כך:
  • להסביר שהחברה נאלצת לבצע התאמות בשל מצב כלכלי, ולא משום שהעובד פחות טוב או פחות מוערך.
  • לשדר מסר חיובי ולמנוע את הפיכת השינוי לעניין אישי.
3. שינוי הגדרת התפקיד של העובד

אם העובד נשאר באותו תפקיד אך מקבל שכר נמוך יותר, הוא עלול להרגיש שמתייחסים אליו בחוסר הוגנות. לכן, שינוי קטן בהגדרת התפקיד יכול להקל על קבלת המצב.
  • ניתן להוסיף לו תפקידים קטנים או להוריד חלק מהמשימות שהיו עליו, כדי שהשינוי ייתפס כהתאמה ולא כהורדה נטו.
  • אם התפקיד משתנה מעט, השכר החדש ייראה כמתאים לתפקיד החדש.
4. "לגלגל את זה על כוח עליון"

אם העובד מרגיש שהורדת השכר היא תוצאה של החלטה אישית מצד המעסיק, הדבר עלול לגרום לתחושת תסכול. אחת השיטות להורדת התנגדות היא להסביר שהמצב נכפה על הארגון בגלל גורמים חיצוניים:
  • "השוק השתנה, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לתנאים החדשים."
  • "הלקוחות לא משלמים כמו בעבר, ולכן נאלצנו לבצע התאמות."
  • "יש יועץ עסקי שממליץ לנו לבצע את השינוי הזה, אחרת העסק בסכנה."
ברגע שהעובד מרגיש שזה לא אישי, קל לו יותר לקבל את המצב.

מה עושים אם העובד מסרב להישאר בשכר נמוך יותר?

לפני שמורידים שכר, צריך לקחת בחשבון שהעובד עלול לסרב ולהגיד שאינו יכול להמשיך לעבוד בתנאים החדשים. במקרה כזה:
  • מנסים לקיים משא ומתן ולמצוא פתרון שיהיה מקובל על שני הצדדים.
  • במידת הצורך, בוחנים אופציה להציע תנאים אחרים כמו בונוסים על ביצועים.
  • אם אין ברירה, מחליטים האם מוכנים להמשיך לעבוד איתו בתנאים שהוא דורש או שמעדיפים להיפרד.
סיכום: איך להוריד משכורת בצורה חכמה?

כדי להוריד לעובד את השכר בצורה נכונה, יש לוודא שהפגיעה שהוא מרגיש תהיה מינימלית. עושים זאת על ידי הענקת ערך חלופי, הימנעות מהפיכת השינוי לעניין אישי, שינוי קל בתפקיד, ויצירת תחושה שהדבר נכפה על הארגון ולא על העובד עצמו. אם כל הצעדים הללו מבוצעים נכון, יש סיכוי גבוה יותר שהתהליך יעבור ללא התנגדות משמעותית מצד העובד.
בא נניח שיש לנו עובד מסוים שהעובד הזה מקבל שכר מסוים ואנחנו מסיבה מסוימת רוצים להוריד לו את השכר, מה אנחנו עושים כדי שזה יעבור כמה שיותר בשלום זאת השאלה. אתה הבנת את השאלה? יש לנו עובד שמקבל שכר מסוים ואנחנו מסיבה מסוימת רוצים להוריד לו את השכר מה עושים כדי שזה יעבור בשלום.

ש: צריכים לעשות.

אליעד: לא מה השכל שבדבר אל תגיד לי נוסחאות תסביר לי את החוקיות של הדבר.

ש: הוא צריך להרגיש שבשכר נמוך יותר טוב לו לעבוד כדאי לו להמשיך לעבוד צריך לגרום לו.

אליעד: זאת המהות של העניין? זאת המהות של העניין.

ש: אתה שואל איך לעשות את זה?

אליעד: לא, שאלתי קודם כל מה המהות פה של התהליך מה מחויב מה אפשרי. אז מה אנחנו רוצים?

ש: רוצים שהוא יצא מהעבודה?

אליעד: לא אנחנו רוצים שהוא יישאר רק בשכר יותר נמוך.

ש: אוקי יש לנו איזשהן סיבות שזה יקרה.

אליעד: כן אנחנו רוצים שהוא יעבוד בשכר יותר נמוך בקיצור מה עושים, אוקי אז מה מחויב לנו אנחנו רוצים שהעסק יצליח בשביל שהוא יצליח אנחנו רוצים שהעובדים יהיו מרוצים, עד כאן הגיוני? הגיוני הלאה. עכשיו אנחנו מורידים לו את השכר ברגע שאנחנו מורידים לו את השכר מה ההיגיון אומר שזה יעשה לו רע יעשה לו רע יהיה לו, יהיה לו רע זה ידפוק את העסק בצורה כזו או אחרת ולכן קודם כל מה שאנחנו צריכים לעשות מה המחויב אם ניקח נגזר שכשאנחנו מורידים לו את השכר אנחנו צריכים לשאוף לכך שיהיה לו כמה שפחות רע מכך שיורידו לו את השכר זה קודם כל מחויב המחויב שלנו שכשנוריד לעובד את השכר שיהיה לו כמה שפחות רע.

עכשיו השאלה היא זה איך עושים שיהיה לו כמה שפחות רע מזה שמורידים לו את השכר ולהלן מספר תשובות אז בואו מה אנחנו נשאל למה רע לו מזה שמורידים לו את השכר, למה רע לו מזה שמורידים לו את השכר? כי נגיד הוא מרגיש נגיד מתוגמל פחות על העבודה ולכן ממילא אנחנו נגזור שאם נגיד לדוגמה נגיד ניתן לו ערך אחר כגון כבוד מעמד מה שזה לא יהיה זה יכול לקזז את זה שהורדנו לו את השכר אחד, 2. למה רע לו מזה שהורדנו לו את השכר? כי יש לו בראש מחשבה שאומרת "אם הורידו לי את השכר כנראה שאני לא מספיק טוב" ולכן מכאן אנחנו יכולים לגזור שכשמורידים לו את השכר הוא צריך להבין שזה לא פרסונלי הוא צריך להבין שזה לא אישי זה לא בגלל שאתה לא מוצלח.

וזה לא משנה אם באמת הוא לא מוצלח או לא זאת לא המהות, המהות היא שלא צריך להפוך את זה לאירוע אישי אם הופכים את זה לאירוע אישי "תקשיב אתה לא מספיק טוב אני מוריד לך את השכר" זה נהיה פרסונלי לא רק שהורדת לו את השכר גם פגעת לו באגו. לכן אז לא מחויב לפגוע לו באגו ב' כל ברגע שהורדת לו את השכר והורדת לו תגמול מסוים אתה עכשיו תן לו נגיד איזה תגמול אחר אתה תדבר אליו יותר יפה תן לו איזה ערך אחר.

ודבר נוסף עוד רעיון לגבי איך אתה יכול להוריד לו את השכר עם זה שהוא פחות יפגע על ידי שמה עושים? משנים לו את התפקיד באופן כללי, זאת אומרת אם אתה אומר לו "מה שעשית קודם תעשה בדיוק את אותו תפקיד בשכר יותר נמוך" אז הוא אומר "למה אתה דופק אותי מה שאני עושה שווה פחות, מה אני לא מספיק טוב אתה לא מעריך אותי" אז לכן מה שאפשר לעשות אם רוצים להוריד למישהו את השכר אז על הדרך גם משנים לו את הגדרת התפקיד להוריד לו שני תפקידים להוסיף לו שני תפקידים, להוסיף טיפה להוריד טיפה לשנות טיפה ולהגיד לו "ותמורת זה אני יש לי שכר אחר".

ואז הוא פחות יודע לתמחר כשהורדת לו את השכר כי מבחינתו "תראה לא הורדתי לך את השכר זה פשוט תפקיד אחר אני לא צריך את התפקיד הזה יותר אני צריך תפקיד אחר, התפקיד האחר יש לי פחות תקציב" לדוגמה זאת גם כן שאז הוא לא הופך את זה לפרסונלי והוא גם כן לא בהכרח יודע שהורדת לו את השכר כי הוא אומנם מקבל פחות כסף אבל הוא לא בהכרח יודע שהוא עובד את אותה כמות מאמץ נגיד כי שינית לו טיפה את הגדרת התפקיד וחלק מהדברים כאילו ויתרת לו וחלק הוספת לו ואז עשית מה ששווה לך והוא לא בהכרח יודע שהורדת לו את השכר.

דרך נוספת שאתה יכול להוריד לו את השכר בלי שהוא יפגע זה נקרא אין בחירה תגלגל את זה על מישהו אחר, מה זאת אומרת תגלגל על מישהו אחר תגיד "אין לי כסף הלקוחות לא שילמו יש בעיה עם הבנק צמצומים, יש יועץ עסקי שאמר לי לעשות את זה" משהו כזה "זה לא אתה וזה לא אני זה בכלל לא בשליטתי זה כוח עליון". אוקי יש פה בתוכניות הריאליטי הרבה פעמים שמבקשים מהם לבחור מישהו ואת מי שאתה לא תבחר אתה תהיה בבעיה, אז איך יוצאים מזה מה אז אמרתי פעם? תעשה אקראי ואז אתה לא מסתבך עם אף אחד הוא אומר לך "תבחר מישהו" תעשה בחירה אקראית, מה זה בחירה אקראית תבחר מספר תכתוב מספר תבחר מספר תזרוק אבן איפה שזה יגיע תעשה משהו שיהיה אקראי "אני לא בחרתי זה כוח עליון בחר" בזה נגמר הדיון.

ולכן גם פה אתה יכול לגלגל את זה על מישהו אחר אתה יכול להגיד "תראה הלקוח ההוא לא משלם לי אז לא שווה לי ככה וככה התפקיד הזה השתנה תנאי השוק השתנו, משהו השתנה זה לא אתה זה לא קשור אליך" ואם אתה יכול על הדרך לשנות לו את התפקיד זה עדיף ואם אתה יכול על הדרך לפרגן לו כדי שהוא יבין שזה לא אישי זה עדיף.

ש: מה עם הקטע הזה שהוא אומר "אני לא יכול לעבוד בשכר שהוא פחות".

אליעד: אז לפני שאתה מוריד למישהו את השכר אתה צריך לקחת בחשבון שיכול להיות שהוא יגיד לך שהוא לא יכול לעבוד ואז תעשה משא ומתן יכול להיות שתגיד לו "אז לא נעבוד ביחד" זה גם בסדר. השאלה הייתה מה קורה אם אתה רוצה להוריד לו את השכר ואתה רוצה שזה ינסה לעבור חלק שיהיה כמה שפחות סיכוי לבלגן אז זה הדרכים האם מחויב שזה יעבוד לא, יכול להיות שבסוף הוא יגיד לך "לא מתאים לי ואני לא רוצה לעבוד פה וזה" יכול להיות ואז אתה צריך להחליט אם אתה רוצה לתת לו עוד שכר פחות שכר עוד תפקיד פחות תפקיד מה אתה רוצה יכול להיות.

אני רק אמרתי שאם אתה תגיד לו "אתה לא עובד מספיק טוב" כנראה שתריבו ואם אתה תשאיר לו בדיוק את אותו תפקיד יש יותר סיכוי שהוא ידע שאתה מוריד לו את השכר ואם אתה תגיד לו "אני לא רוצה לתת לך את הכסף למרות שיש לי אותו" יש יותר סיכוי שהוא יכעס וזהו. הבנו את הסיפור?
חיזוק ערך עצמי לשכנע עובד הפחתת שכר משמעותיות חוסר הערכה תכלית מהות להציג יועץ אכזבה שיווק עקיף איך להוריד איך להוריד משכורת לעובד איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימון לעסקים אימונים הורדת שכר הפחתת שכר הרעת תנאי שכר הרעת תנאים כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים להוריד להוריד משכורת לעובד להתאמן למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים מנהל מנהלים משא ומתן משא ומתן על שכר משכורות משכורת משכורת לעובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עסק עסקים קיצוץ בשכר שכר תנאים
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים , אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח ... - מערכת הפעלה של המוח האנושי. אם תבין את הכללים, את מערכת ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם ... במקום ללמוד איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, עדיף ללמוד איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר בעצמך לספקים, וכך תבין את המציאות שהם מתמודדים איתה מדי יום. אם אתה
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא הסכמה או מסקנה ממשית, ומתאפיינים בעיקר ... הצדדים כבר מסכימים ביניהם, הדיון למעשה מיותר. מטרת הדיון, לפיכך, היא להגיע להסכמה כלשהי, הבנה או מסקנה משותפת, ולא רק להתנצח או להחליף מילים. אליעד ממליץ לנהל דיון בצורה יעילה באמצעות מספר עקרונות: לפני שמתחילים להגיב על דבריו של אדם אחר, כדאי תחילה לוודא שהבנתם אותו ... אלו מסתבכים במהירות והופכים ללא יעילים. יש לקחת משפטים גדולים ולפרק אותם למשפטים פשוטים יותר, לדון בהם שלב אחר שלב ולהגיע להסכמה בהדרגה. מה הקשר בין יכולת לנהל דיונים עם אחרים לבין ניהול דיון עם עצמך? אליעד כהן טוען שמי שלא מצליח לנהל דיונים בצורה יעילה עם אחרים, למעשה לא יודע לנהל דיון יעיל עם עצמו. הוא מציין שרוב האנשים חושבים שקל להם לדבר עם עצמם ושהבעיה תמיד נמצאת אצל הצד השני, אך האמת היא שאם קשה להם לנהל דיון עם אדם אחר - בוודאות יש להם בעיות דומות בדיון פנימי עם עצמם. לדבריו, בתוך כל אדם ישנם קולות פנימיים מנוגדים וקונפליקטים, שחלקם אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את עצמו לעומק. כאשר מנהלים דיון עם אדם אחר, מתאמנים למעשה על יכולות אלו, כיוון שכשמישהו אחר שואל שאלות, הוא מלמד אותך לשאול שאלות פנימיות ביקורתיות יותר על עצמך. אדם שלא מסוגל לנהל דיון עם אחרים, גם לא ידע איך להקשיב לעומק לקולות פנימיים שבתוכו. איך להתמודד עם אנשים שלא מבינים אותנו בדיון? ... נצח, או משמעות לחיים בנפרד. כך, שלב אחרי שלב, ניתן להגיע להסכמה על דברים בסיסיים, ומשם להמשיך לרעיונות מורכבים יותר בצורה בהירה ומסודרת. סיכום ומסקנות כדי לנהל דיונים יעילים בפייסבוק או עם עצמך, צריך ללמוד להקשיב לעומק, לפרק רעיונות מורכבים לפשוטים, ולהגיע להסכמות הדרגתיות. בנוסף, יש לנצל דיונים עם אנשים שקשה לך איתם כהזדמנות להתפתחות אישית והבנה עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? ניהול קונפליקטים פנימיים למה קשה לי לדבר עם אחרים? איך לפרק רעיונות מורכבים? איך לנהל דיון עם עצמי? איך להגיע להסכמה בוויכוח? האם אני מבין את עצמי באמת? ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור לעצמו את התפקידים שהכי חשובים, קריטיים או שאף עובד אחר לא יכול לבצע אותם. ... רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם יכולים לבצע בעצמם. לדוגמה, נניח שיש משימה בארגון, ונדמה לך שרק אתה יכול ... תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, פי אלף או אפילו פי מיליון מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן לעובדים שלך לבצע את רוב העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק ... הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת החלטות אסטרטגיות והובלת הארגון כולו קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ על הגישה הבאה בפועל: בדוק אילו חלקים מהמשימה אפשר להעביר לעובדים אחרים. העבר את כל ... ככל שיותר חלקים של המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ... באופן פתוח, ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם ... מראש מהם הנושאים שעליהם מדברים בפגישה, ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ... לב שלא מגיעים לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה ... לאופי הפגישה? רבים אינם מודעים לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, ... פגישה זורמת יכולה לעודד יצירתיות, חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את ... סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה ... הבא - מה הבנו? האם יש שאלות פתוחות? להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע ... אך בפועל היא מתוכננת היטב. כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל, איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל, איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, הכוונה אישית, מאמן אישי בטלפון בתחום לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3280 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 00:26:16 - wesi1