אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם לנהל עובדים? ✔איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:20איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד לעובד את המשכורת בלי ליצור התנגדות?

אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להוריד משכורת לעובד בצורה שתמנע מתח והתנגדות ותשמור על מוטיבציה גבוהה. הוא מדגיש כי כל עובד שיקבל הפחתה בשכר ירגיש רע מסיבות שונות. למשל, העובד עלול להרגיש פחות מתוגמל, לחשוב שהוא פחות טוב, או לפרש את הורדת השכר כמסר סמוי לכך שרוצים שיתפטר. המטרה המרכזית במהלך היא להקטין ככל הניתן את תחושת הפגיעה שהעובד יחווה בעקבות ההפחתה בשכר.

מדוע הורדת שכר לעובד יוצרת מתח והתנגדות?

כאשר עובד מקבל הודעה על הורדת השכר, הוא מרגיש בדרך כלל פגיעה בכמה תחומים:
  • הוא מרגיש שמתוגמל פחות, מה שמוביל לתחושת אכזבה וחוסר מוטיבציה.
  • הוא חושב שהורדת השכר היא ביקורת על ביצועיו או איכות עבודתו, מה שפוגע בערך העצמי שלו.
  • הוא מפרש את הורדת השכר כסימן של חוסר הערכה כלפיו וכרמז שהוא לא רצוי יותר במקום העבודה.
אליעד כהן מסביר כי חשוב להבין תחושות אלו כדי להיערך בצורה נכונה להודעה לעובד, כך שירגיש כמה שפחות רע.

איך אפשר להפחית את תחושת הפגיעה בעקבות הורדת שכר?

אליעד כהן מציע מספר דרכים מעשיות להתמודדות עם הורדת שכר לעובד:
  1. הענקת ערך חלופי במקום הכסף:

    העובד יקבל משהו שיפצה אותו רגשית או ארגונית על אובדן הכסף. למשל, הענקת מעמד גבוה יותר, הערכה מילולית פומבית, או שיפור בתנאי העבודה (גמישות בשעות, עבודה מהבית).
  2. להבהיר שהורדת השכר איננה אישית:

    העובד צריך להבין שההחלטה להוריד שכר לא קשורה ליכולת האישית שלו. אליעד ממליץ להציג את ההחלטה כתגובה לנסיבות כלכליות או עסקיות חיצוניות.
  3. שינוי קל בתפקיד העובד:

    שינוי בהגדרת התפקיד של העובד יכול לסייע לו לתפוס את הורדת השכר בצורה פחות שלילית. למשל, להוסיף או להוריד משימות, ובכך להסביר את השינוי בשכר באופן טבעי ולא כפגיעה ישירה בעובד עצמו.
  4. לייחס את ההחלטה ל"כוח עליון":

    להסביר לעובד שהמצב נכפה על ידי גורמים חיצוניים שלא בשליטת המעסיק. לדוגמה, "השוק השתנה", "הלקוחות הפסיקו לשלם", או "יועץ עסקי המליץ על שינוי כזה". כך העובד פחות ירגיש שנפגע ברמה האישית.
דוגמאות מעשיות להורדת שכר מוצלחת לעובד

אליעד כהן נותן דוגמאות מפורטות כיצד אפשר ליישם את השיטות באופן מעשי:
  • אם לעובד הורידו שכר ומסבירים לו שזה עקב צמצומים כספיים, ניתן להוסיף לו אחריות מסוימת, כמו תפקיד פיקוח או הכשרה, ובכך להגביר את תחושת הערך שלו בארגון.
  • להסביר לעובד שהורדת השכר נובעת מהחלטה של יועץ עסקי או מצב בשוק, מה שמפחית את תחושת הפגיעה האישית ויוצר מצב שבו העובד מרגיש פחות מרמור או כעס כלפי המעסיק.
  • לשנות מעט את התפקיד, לדוגמה להוריד משימות מלחיצות ולהוסיף מטלות פשוטות יותר, כך שהעובד ירגיש שהוא מקבל תמורה הוגנת, אפילו בשכר נמוך יותר.
מה עושים כאשר העובד מסרב להמשיך לעבוד בשכר מופחת?

כאשר עובד מסרב להמשיך לעבוד בשכר נמוך, אליעד כהן מסביר כי חשוב לקחת זאת בחשבון מראש. הוא ממליץ על מספר צעדים במקרה כזה:
  • ניהול משא ומתן עם העובד למציאת פתרון ביניים שיהיה מקובל על שני הצדדים.
  • הצעת תנאים אחרים כמו בונוסים על הישגים או תגמולים לא כספיים שישמרו על המוטיבציה שלו.
  • אם אין הסכמה, צריך להחליט האם להיענות לתנאי העובד או להיפרד ממנו בצורה נעימה.
הוא מדגיש שחשוב לא להציג את הסיבה להורדת השכר כבעיה בביצועי העובד, שכן כך הסיכוי למתח ולסכסוך יהיה גבוה יותר.

איך לגרום לעובד להרגיש טוב למרות הורדת השכר?

אליעד מציע להעניק לעובד יחס אישי חיובי, להדגיש את חשיבותו בארגון, ולהבהיר שהחלטת הורדת השכר איננה קשורה ליכולת האישית שלו. כך העובד ימשיך להרגיש מוערך ויתרצה לקבל את השינוי בצורה קלה יותר.

איך להוריד משכורת בצורה חכמה ויעילה?

לסיכום, כדי להצליח בהורדת שכר לעובד, יש לפעול בדרך רגישה וחכמה. התהליך צריך לכלול הענקת ערך אחר שאינו כספי, הימנעות מהפיכת ההחלטה לאישית, שינוי קל בהגדרת התפקיד, והסברת ההחלטה כתגובה לנסיבות חיצוניות שאין למעסיק שליטה עליהן. כך העובד יפגע פחות, והמוטיבציה והיעילות שלו ישמרו ברמה גבוהה ככל האפשר.
איך להוריד משכורת לעובד בלי ליצור התנגדות ומתח?

כאשר רוצים להוריד לעובד את השכר, חשוב לוודא שהתהליך יעבור בצורה כמה שיותר חלקה וללא התנגדויות מיותרות. השאלה המרכזית היא כיצד לגרום לעובד לקבל את השינוי באופן חיובי או לפחות למזער את הפגיעה שהוא עלול להרגיש.

מדוע עובדים נפגעים מהורדת שכר?

ישנן כמה סיבות מרכזיות לכך שעובד מרגיש רע כשהורידו לו את השכר:
  • הוא מרגיש שמתוגמל פחות על עבודתו, מה שעלול לגרום לו לחוסר מוטיבציה.
  • הוא עלול לחשוב שהורדת השכר מעידה על כך שאינו מספיק טוב, מה שפוגע בתחושת הערך העצמי שלו.
  • הוא עלול להרגיש שמעריכים אותו פחות, ושהורדת השכר היא למעשה מסר סמוי שעליו לעזוב את מקום העבודה.
כדי להתמודד עם תחושות אלו, יש לגשת לנושא ברגישות ולבצע כמה מהלכים שיקלו על העובד לקבל את השינוי.

איך להוריד משכורת ועדיין לשמור על שביעות רצון העובד?

1. הענקת ערך אחר במקום הכסף

אם העובד מרגיש שמתוגמל פחות, ניתן לקזז זאת באמצעות תגמולים שאינם כספיים, כגון:
  • העלאת קרנו בארגון - מתן סמכות נוספת, שינוי שם התפקיד, או הענקת מחמאות והערכה.
  • תנאים משופרים - למשל, גמישות בשעות העבודה, אופציה לעבודה מרחוק, או קיצור שעות העבודה ללא פגיעה בתפקיד.
  • יצירת תחושת ערך על ידי הדגשת החשיבות שלו לארגון.
2. לוודא שהעובד לא מרגיש שהורדת השכר היא משהו אישי

חשוב להבהיר לעובד שהורדת השכר אינה קשורה להערכת הביצועים שלו אלא לנסיבות חיצוניות. אם עובד ירגיש שמורידים לו את השכר בגלל ביצועיו, הוא עלול לחוש נבגד או לפתח טינה כלפי מקום העבודה. ניתן להציג את השינוי כך:
  • להסביר שהחברה נאלצת לבצע התאמות בשל מצב כלכלי, ולא משום שהעובד פחות טוב או פחות מוערך.
  • לשדר מסר חיובי ולמנוע את הפיכת השינוי לעניין אישי.
3. שינוי הגדרת התפקיד של העובד

אם העובד נשאר באותו תפקיד אך מקבל שכר נמוך יותר, הוא עלול להרגיש שמתייחסים אליו בחוסר הוגנות. לכן, שינוי קטן בהגדרת התפקיד יכול להקל על קבלת המצב.
  • ניתן להוסיף לו תפקידים קטנים או להוריד חלק מהמשימות שהיו עליו, כדי שהשינוי ייתפס כהתאמה ולא כהורדה נטו.
  • אם התפקיד משתנה מעט, השכר החדש ייראה כמתאים לתפקיד החדש.
4. "לגלגל את זה על כוח עליון"

אם העובד מרגיש שהורדת השכר היא תוצאה של החלטה אישית מצד המעסיק, הדבר עלול לגרום לתחושת תסכול. אחת השיטות להורדת התנגדות היא להסביר שהמצב נכפה על הארגון בגלל גורמים חיצוניים:
  • "השוק השתנה, אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לתנאים החדשים."
  • "הלקוחות לא משלמים כמו בעבר, ולכן נאלצנו לבצע התאמות."
  • "יש יועץ עסקי שממליץ לנו לבצע את השינוי הזה, אחרת העסק בסכנה."
ברגע שהעובד מרגיש שזה לא אישי, קל לו יותר לקבל את המצב.

מה עושים אם העובד מסרב להישאר בשכר נמוך יותר?

לפני שמורידים שכר, צריך לקחת בחשבון שהעובד עלול לסרב ולהגיד שאינו יכול להמשיך לעבוד בתנאים החדשים. במקרה כזה:
  • מנסים לקיים משא ומתן ולמצוא פתרון שיהיה מקובל על שני הצדדים.
  • במידת הצורך, בוחנים אופציה להציע תנאים אחרים כמו בונוסים על ביצועים.
  • אם אין ברירה, מחליטים האם מוכנים להמשיך לעבוד איתו בתנאים שהוא דורש או שמעדיפים להיפרד.
סיכום: איך להוריד משכורת בצורה חכמה?

כדי להוריד לעובד את השכר בצורה נכונה, יש לוודא שהפגיעה שהוא מרגיש תהיה מינימלית. עושים זאת על ידי הענקת ערך חלופי, הימנעות מהפיכת השינוי לעניין אישי, שינוי קל בתפקיד, ויצירת תחושה שהדבר נכפה על הארגון ולא על העובד עצמו. אם כל הצעדים הללו מבוצעים נכון, יש סיכוי גבוה יותר שהתהליך יעבור ללא התנגדות משמעותית מצד העובד.
בא נניח שיש לנו עובד מסוים שהעובד הזה מקבל שכר מסוים ואנחנו מסיבה מסוימת רוצים להוריד לו את השכר, מה אנחנו עושים כדי שזה יעבור כמה שיותר בשלום זאת השאלה. אתה הבנת את השאלה? יש לנו עובד שמקבל שכר מסוים ואנחנו מסיבה מסוימת רוצים להוריד לו את השכר מה עושים כדי שזה יעבור בשלום.

ש: צריכים לעשות.

אליעד: לא מה השכל שבדבר אל תגיד לי נוסחאות תסביר לי את החוקיות של הדבר.

ש: הוא צריך להרגיש שבשכר נמוך יותר טוב לו לעבוד כדאי לו להמשיך לעבוד צריך לגרום לו.

אליעד: זאת המהות של העניין? זאת המהות של העניין.

ש: אתה שואל איך לעשות את זה?

אליעד: לא, שאלתי קודם כל מה המהות פה של התהליך מה מחויב מה אפשרי. אז מה אנחנו רוצים?

ש: רוצים שהוא יצא מהעבודה?

אליעד: לא אנחנו רוצים שהוא יישאר רק בשכר יותר נמוך.

ש: אוקי יש לנו איזשהן סיבות שזה יקרה.

אליעד: כן אנחנו רוצים שהוא יעבוד בשכר יותר נמוך בקיצור מה עושים, אוקי אז מה מחויב לנו אנחנו רוצים שהעסק יצליח בשביל שהוא יצליח אנחנו רוצים שהעובדים יהיו מרוצים, עד כאן הגיוני? הגיוני הלאה. עכשיו אנחנו מורידים לו את השכר ברגע שאנחנו מורידים לו את השכר מה ההיגיון אומר שזה יעשה לו רע יעשה לו רע יהיה לו, יהיה לו רע זה ידפוק את העסק בצורה כזו או אחרת ולכן קודם כל מה שאנחנו צריכים לעשות מה המחויב אם ניקח נגזר שכשאנחנו מורידים לו את השכר אנחנו צריכים לשאוף לכך שיהיה לו כמה שפחות רע מכך שיורידו לו את השכר זה קודם כל מחויב המחויב שלנו שכשנוריד לעובד את השכר שיהיה לו כמה שפחות רע.

עכשיו השאלה היא זה איך עושים שיהיה לו כמה שפחות רע מזה שמורידים לו את השכר ולהלן מספר תשובות אז בואו מה אנחנו נשאל למה רע לו מזה שמורידים לו את השכר, למה רע לו מזה שמורידים לו את השכר? כי נגיד הוא מרגיש נגיד מתוגמל פחות על העבודה ולכן ממילא אנחנו נגזור שאם נגיד לדוגמה נגיד ניתן לו ערך אחר כגון כבוד מעמד מה שזה לא יהיה זה יכול לקזז את זה שהורדנו לו את השכר אחד, 2. למה רע לו מזה שהורדנו לו את השכר? כי יש לו בראש מחשבה שאומרת "אם הורידו לי את השכר כנראה שאני לא מספיק טוב" ולכן מכאן אנחנו יכולים לגזור שכשמורידים לו את השכר הוא צריך להבין שזה לא פרסונלי הוא צריך להבין שזה לא אישי זה לא בגלל שאתה לא מוצלח.

וזה לא משנה אם באמת הוא לא מוצלח או לא זאת לא המהות, המהות היא שלא צריך להפוך את זה לאירוע אישי אם הופכים את זה לאירוע אישי "תקשיב אתה לא מספיק טוב אני מוריד לך את השכר" זה נהיה פרסונלי לא רק שהורדת לו את השכר גם פגעת לו באגו. לכן אז לא מחויב לפגוע לו באגו ב' כל ברגע שהורדת לו את השכר והורדת לו תגמול מסוים אתה עכשיו תן לו נגיד איזה תגמול אחר אתה תדבר אליו יותר יפה תן לו איזה ערך אחר.

ודבר נוסף עוד רעיון לגבי איך אתה יכול להוריד לו את השכר עם זה שהוא פחות יפגע על ידי שמה עושים? משנים לו את התפקיד באופן כללי, זאת אומרת אם אתה אומר לו "מה שעשית קודם תעשה בדיוק את אותו תפקיד בשכר יותר נמוך" אז הוא אומר "למה אתה דופק אותי מה שאני עושה שווה פחות, מה אני לא מספיק טוב אתה לא מעריך אותי" אז לכן מה שאפשר לעשות אם רוצים להוריד למישהו את השכר אז על הדרך גם משנים לו את הגדרת התפקיד להוריד לו שני תפקידים להוסיף לו שני תפקידים, להוסיף טיפה להוריד טיפה לשנות טיפה ולהגיד לו "ותמורת זה אני יש לי שכר אחר".

ואז הוא פחות יודע לתמחר כשהורדת לו את השכר כי מבחינתו "תראה לא הורדתי לך את השכר זה פשוט תפקיד אחר אני לא צריך את התפקיד הזה יותר אני צריך תפקיד אחר, התפקיד האחר יש לי פחות תקציב" לדוגמה זאת גם כן שאז הוא לא הופך את זה לפרסונלי והוא גם כן לא בהכרח יודע שהורדת לו את השכר כי הוא אומנם מקבל פחות כסף אבל הוא לא בהכרח יודע שהוא עובד את אותה כמות מאמץ נגיד כי שינית לו טיפה את הגדרת התפקיד וחלק מהדברים כאילו ויתרת לו וחלק הוספת לו ואז עשית מה ששווה לך והוא לא בהכרח יודע שהורדת לו את השכר.

דרך נוספת שאתה יכול להוריד לו את השכר בלי שהוא יפגע זה נקרא אין בחירה תגלגל את זה על מישהו אחר, מה זאת אומרת תגלגל על מישהו אחר תגיד "אין לי כסף הלקוחות לא שילמו יש בעיה עם הבנק צמצומים, יש יועץ עסקי שאמר לי לעשות את זה" משהו כזה "זה לא אתה וזה לא אני זה בכלל לא בשליטתי זה כוח עליון". אוקי יש פה בתוכניות הריאליטי הרבה פעמים שמבקשים מהם לבחור מישהו ואת מי שאתה לא תבחר אתה תהיה בבעיה, אז איך יוצאים מזה מה אז אמרתי פעם? תעשה אקראי ואז אתה לא מסתבך עם אף אחד הוא אומר לך "תבחר מישהו" תעשה בחירה אקראית, מה זה בחירה אקראית תבחר מספר תכתוב מספר תבחר מספר תזרוק אבן איפה שזה יגיע תעשה משהו שיהיה אקראי "אני לא בחרתי זה כוח עליון בחר" בזה נגמר הדיון.

ולכן גם פה אתה יכול לגלגל את זה על מישהו אחר אתה יכול להגיד "תראה הלקוח ההוא לא משלם לי אז לא שווה לי ככה וככה התפקיד הזה השתנה תנאי השוק השתנו, משהו השתנה זה לא אתה זה לא קשור אליך" ואם אתה יכול על הדרך לשנות לו את התפקיד זה עדיף ואם אתה יכול על הדרך לפרגן לו כדי שהוא יבין שזה לא אישי זה עדיף.

ש: מה עם הקטע הזה שהוא אומר "אני לא יכול לעבוד בשכר שהוא פחות".

אליעד: אז לפני שאתה מוריד למישהו את השכר אתה צריך לקחת בחשבון שיכול להיות שהוא יגיד לך שהוא לא יכול לעבוד ואז תעשה משא ומתן יכול להיות שתגיד לו "אז לא נעבוד ביחד" זה גם בסדר. השאלה הייתה מה קורה אם אתה רוצה להוריד לו את השכר ואתה רוצה שזה ינסה לעבור חלק שיהיה כמה שפחות סיכוי לבלגן אז זה הדרכים האם מחויב שזה יעבוד לא, יכול להיות שבסוף הוא יגיד לך "לא מתאים לי ואני לא רוצה לעבוד פה וזה" יכול להיות ואז אתה צריך להחליט אם אתה רוצה לתת לו עוד שכר פחות שכר עוד תפקיד פחות תפקיד מה אתה רוצה יכול להיות.

אני רק אמרתי שאם אתה תגיד לו "אתה לא עובד מספיק טוב" כנראה שתריבו ואם אתה תשאיר לו בדיוק את אותו תפקיד יש יותר סיכוי שהוא ידע שאתה מוריד לו את השכר ואם אתה תגיד לו "אני לא רוצה לתת לך את הכסף למרות שיש לי אותו" יש יותר סיכוי שהוא יכעס וזהו. הבנו את הסיפור?
איכות להסביר לעובדים שיפור תפוקה לא שווה לשכנע עובד לקבל הקשבה העלאת ערך עצמי מחמאות לגרום לבחורה יועץ מחשבה איך להוריד איך להוריד משכורת לעובד איך להתאמן איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימון לעסקים אימונים האם לנהל עובדים הורדת שכר הפחתת שכר הרעת תנאי שכר הרעת תנאים כמה להתאמן להוריד להוריד את המשכורת להוריד משכורת לעובד להתאמן למה להתאמן למנהלים לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים מנהל מנהלים משא ומתן משא ומתן על השכר משא ומתן על שכר משכורות משכורת משכורת לעובד מתי להוריד את המשכורת מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים עסק עסקים קיצוץ בשכר שכר תנאים
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי האם כדאי להעביר משימות בעסק לאאוטסורסינג או לבצע אותן ... יש תועלת כלכלית ממשית בהעסקת אדם חיצוני. אם לא, ייתכן שבעל העסק יעדיף לבצע את המשימות בעצמו. ניהול עסק ניהול עובדים אאוטסורסינג לעסקים שיקולי רווח והפסד בזמן עבודה קבלנות משנה, מתי לגייס עובד? כדאיות גיוס עובדים, כדאיות שימוש במיקור חוץ, ... גיוס עובדים, האם לעשות את המשימה לבד? האם להיעזר באחרים? שיקולים כלכליים, איך מנהלים עסק? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? משאבי אנוש ומיקור חוץ, השמת עובדים, חברת נקיון, עשה זאת בעצמך, שירותי מיקור חוץ, שירותי אאוטסורסינג, שירותי outsourcing
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל ... על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג ... בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם ... חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות ... למנהל ומתנהג בחוסר משמעת בצורה בולטת, חשוב לחשוב על פתרון שמשרת את טובת העסק והצוות, כולל פיטורין במקרים מסוימים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד ... לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי ... אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל אינטראקציה. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות טכניות וקשיים בעבודת ... האינטרס שלו. אם נשקול את היתרונות שבפניו בצורה כנה, יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה של העבודה או במיומנויות ... להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את העובד כאדם שמחפש לא רק תשלום כספי, אלא גם משמעות ותמיכה. אם נצליח ליצור ... של הבעיה, נוכל ליצור קשרים שמאפשרים לעובדים, ללקוחות או לשותפים לפתח אמון ולהגיב בצורה שתסייע בהתגברות על האתגרים. איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן איך לעשות פרזנטציה?
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא ... שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי ... פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות ניהול עובדים
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך ... חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים ... באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל מראש. התשובה שלו היא שהדרך הנכונה נמצאת בדרך כלל באמצע, ... לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך האידיאלית לניהול עסק מצליח היא לא ללכת באופן אוטומטי לפי שיטות ניהול ... לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. ... של התחום שלו, ועליו לדעת לדחות אינטראקציות מסוימות או למצוא פתרונות חלופיים. איך ללמד עובדים לחשוב נכון? המטרה הסופית בניהול עובדים, לפי אליעד, היא לגרום להם לחשוב נכון והגיוני. עובדים שמקבלים החלטות מתוך שיקול דעת נכון יהיו יעילים יותר גם ... כלומר, כל החלטה חייבת להיות מבוססת על הבנת עומקים, אחרת המנהל יקבל החלטות שעלולות לגרום לנזקים בלתי הפיכים. איך לנהל עובדים? ניהול זמן בארגון איך לתת מוטיבציה לעובדים? מה עושים כשהעובד לא מתפקד? איך לעשות תוכנית עבודה נכונה? מה ההבדל ...
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן? ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות שהובילו אליהן ומציאת פתרונות מעשיים למניעת חזרתן בעתיד. ... שהמטרה המרכזית של מנהל טוב היא לוודא שהטעויות לא יחזרו, ובכך להוביל לשיפור מתמיד בארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות איך ניתן למנוע טעויות של עובדים ולנהל אותם בצורה יעילה? כאשר מדובר בניהול עובדים, אחד הגורמים המרכזיים שמנהל צריך להתמודד איתם הוא טעויות שמבצעים העובדים. נשאלת השאלה איך להתמודד עם טעויות בצורה נכונה ... דבר, המטרה היא למנוע חזרה על טעויות, ובכך לשפר את הביצועים הכלליים של הצוות והארגון. מניעת טעויות בעבודה כיצד לנהל עובדים שיפור נהלי עבודה הדרכה והכוונה בעבודה הפקת לקחים מהטעויות
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד שלא עובד, עובד עצלן, עובד בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון
לנהל עובדים, טעויות בניהול עובדים, איך לגרום לעובדים לעבוד? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? איך להעיר לעובדים? עובד שמאחר לעבודה, עובד שעושה בעיות, עובד ... בעייתי, מוטיבציה לעובדים, תפקיד העובד בארגון למה טעות להתייחס לעובדים כאל עובדים ולא כאל ספקים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא להתייחס אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. הכוונה היא לכך שהמנהלים מתמקדים במאמץ העובד, בשעות העבודה שלו, ובהתנהגות היום - יומית, במקום להתרכז בתוצאות שהעובד מביא לארגון. אליעד מדגיש שהשינוי החשוב ביותר בניהול עובדים הוא לראות את העובד כספק שירותים שמחויב לתוצאה מוגדרת, במקום למדוד אותו לפי שעות העבודה או המאמץ שהושקע. מה ההבדל בין עובד לבין ספק בניהול עובדים? כדי להבהיר את ההבדל, אליעד משתמש בדוגמה של עבודה עם ספק חיצוני. נניח שלקחתם ספק שצריך לסיים עבודה מסוימת ... שנקבעה? בצורה כזו, כל הביקורת שלכם מתמקדת אך ורק בתוצאה ולא בהתנהגות או במאמץ של העובד. כיצד שינוי תפיסה בניהול עובדים משפר ביצועים? היתרון בשינוי גישה זו הוא בכך שהעובדים יבינו שיש להם אחריות מלאה להשיג את התוצאות הרצויות. כאשר ... ברור שההצלחה שלהם נמדדת לפי תוצאה זו בלבד. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך להעביר ביקורת על עובד? איך לנהל עובדים נכון? אחריות על התוצאה או על המאמץ? איך לגרום לעובדים לספק תוצאות? מה לעשות כשעובד מתחפשן? איך להתייחס לעובד כמו ספק? ניהול עובדים נכון: אחריות על תוצאה ולא על מאמץ שלום חברים, אחת הטעויות הנפוצות בניהול עובדים היא ההתייחסות אליהם כאל עובדים ולא כאל ספקים. ההבדל המשמעותי בין ספק לעובד הוא סוג האחריות - האם האחריות ... לעבודה בשעה 08:00 ויוצא בשעה 16:00, לא בהכרח מחויב לספק תוצאה מסוימת, אלא רק לעמוד במסגרת השעות שנקבעו. הטעות בניהול עובדים - התמקדות במאמץ במקום בתוצאה הבעיה מתחילה כאשר מנהלים מתמקדים בביקורת על מאמצי העובדים במקום להתמקד בתוצאות. לדוגמה, אם ... אם העובד יצא מוקדם יותר או השקיע פחות זמן, כל עוד התוצאה הסופית מתקבלת בזמן ובצורה איכותית. סיכום המפתח לניהול עובדים בצורה נכונה הוא למדוד אותם לפי תוצאות ולא לפי מאמץ. כאשר משנים את השיח ומעבירים את האחריות לתוצאה, העובדים הופכים ליותר פרודוקטיביים ויעילים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על טעויות נפוצות בניהול עובדים, איך לשפר את שיטות הניהול שלכם ואיך לגרום לעובדים שלכם להיות יותר מחויבים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. איך לגרום לעובד לא לאחר? איך לגרום לעובד להגיע בזמן לעבודה? איך לנהל עובדים? תוצאה או מאמץ, איך להעביר ביקורת על עובד? עובד או ספק, עובד שמתחפשן, מאמץ או תוצאה, מאמץ מול תוצאה, ... של עובדים, איך לגרום לעובד לא להתחפשן בעבודה? איך להתייחס לעובד כמו לספק? עובד שמאחר, התייחסות נכונה לעובד, גישות בניהול עובדים, איך לנהל נכון? חשיבה ניהולית, חשיבה מכוונת תוצאות, העיקר המאמץ, העיקר התוצאה, לדבר עם העובדים על התוצאות, לא לחשוב ...
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא ... מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל ... הביצועים של המנהל, ביחס לטובת הארגון ולטובת העסק, אז עלינו לשאול את עצמנו, האם לדעתנו יש דרך טובה יותר לנהל את העובדים, כדי שבסך הכל הם יעבדו יותר טוב. ועל בסיס זה, צריך למדוד את המנהל. כי בסוף יש סוג של ... לעובדים לאהוב את המנהל על ידי זה שהוא נותן להם כמה שפחות תחושת עבודה וכולי, לבין כמה שהמנהל צריך לנהל את העובדים שלו, במובן הקשוח של לתת להם משימות, הגדרת יעדים לביצוע, לוחות זמנים וכולי. ולסיכום: המנהל לא אמור להימדד לפי ... חושבים עליו, אלא המנהל כן אמור להימדד לפי האם יש אלטרנטיבה יותר טובה, ביחס לנסיבות, איך הוא כמנהל יכול לנהל את העובדים בצורה שונה, כדי שהעובדים יספקו תוצאות טובות יותר. ויכול להיות המנהל הוא מנהל כושל ומנהל גרוע, דווקא בכך שהעובדים ... ניהול חדש, של לכבד את העובדים ולהתייחס לעובדים בכבוד וכולי. ואני לחלוטין לא רוצה להיכנס לשאלה, איך הכי נכון לנהל עובדים וכמה ומתי ואיך להתייחס בכבוד או לא בכבוד אל העובדים. אבל כן צריך לומר בצורה פשוטה, שאם ברצונך ללמוד איך לנהל עובדים ואם ברצונך ללמוד איך לנהל עסקים, עליך לא למדוד את המנהל שאתה לומד ממנו, בכמה הוא נראה לך מנהל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם לנהל עובדים?, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: האם לנהל עובדים?, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, אימון אישי קריירה, מאמן לכלכלת המשפחה בנושאי האם לנהל עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 12:40:11 - wesi1