אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
5:29ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
למה עדיף ללמד אדם לדוג מאשר לתת לו דגים?

הנושא המרכזי שאליעד כהן מציג הוא השאלה הידועה: האם עדיף ללמד אדם לדוג או לתת לו דגים מוכנים? התשובה אינה פשוטה, משום שיש מספר אפשרויות ומניעים שונים מאחורי הבחירה הזו. אליעד מציין שלעתים אדם שרוצה לשלוט בך יעדיף לתת לך דגים, ככה תישאר תלוי בו ותחזור בכל יום מחדש לקבל ממנו דגים. לחלופין, אדם שממש לא רוצה לראות אותך יותר, יכול או לא לתת לך דגים בכלל (כדי שתסבול וייעלם) או דווקא כן ללמד אותך לדוג, כדי שלא תטריד אותו יותר ותהפוך לעצמאי. כלומר, הפעולה של ללמד אדם לדוג לא תמיד נובעת מרצון טוב או נדיבות. לפעמים זו דרך מנומסת להיפטר ממישהו, ולפעמים דווקא מתוך רצון אמיתי לעזור לו.

האם אדם שמצטיין בתחום מסוים בהכרח יכול ללמד אותו?

אליעד מדגיש שהצלחה אישית והישגים גבוהים בתחום כלשהו אינם ערובה לכך שאותו אדם מסוגל ללמד אחרים. למשל, הוא נותן דוגמה של תחרות ריצה, שבה אם נשים חתול או יתוש לצד בני אדם, ברור שהיתוש והחתול ירוצו הרבה יותר מהר. אולם, זה עדיין לא הופך את החתול למומחה בהסברת טכניקות ריצה. אותו הדבר בנוגע לשחייה - הדג הוא השחיין המושלם, אך הוא לא יכול להסביר לאף אחד איך שוחים נכון. ההקבלה הזו ממחישה נקודה חשובה מאוד: מי שמצליח מאוד בתחום כלשהו, אינו בהכרח בעל יכולת להבין ולפרק את התהליך לשלבים הניתנים ללמידה.

אליעד מדגיש שרבים חושבים שאם הם רוצים ללמוד לשחות, עליהם לגשת לשחיין הטוב ביותר, או ללמוד לקפוץ לגובה מהקופץ הטוב ביותר. אולם, לא תמיד מומחה כזה יוכל לעזור, כיוון שהיכולת ללמד דורשת הבנה עמוקה של תהליך הלמידה והיכולת לפרק את הפעולות למרכיבים פשוטים וברורים.

האם הכרחי לדעת לבצע פעולה כדי ללמד אותה?

אליעד מתייחס לשאלה אם אפשר ללמוד ממישהו שרק מסביר ולא יודע לבצע בפועל. הוא מסביר שזו אפשרות קיימת אך תלויה במטרה של הלימוד. אם המטרה היא רק להבין את התאוריה והניתוח של התהליך, אז יכול להיות שאדם שלא מבצע היטב בפועל אבל מבין היטב את התיאוריה יכול ללמד מצוין. אבל אם המטרה היא ללמוד לעשות בפועל, אז עדיף אדם שגם יודע להסביר וגם יודע לבצע בעצמו.

לדוגמה, אליעד מתאר מצב שבו יש אנשים שחושבים שהם יודעים לבצע ומדברים בביטחון רב, אך במציאות כשבודקים אותם מתברר שהם לא באמת יודעים לבצע. מצד שני, הוא מדגיש שיש אנשים שמסוגלים לנתח את התהליך בצורה מצוינת וללמד, אף על פי שהם עצמם לא הצליחו לבצע את הפעולה באופן מושלם.

מדוע אנשים מקשרים בין הישגים לבין יכולת הסברה?

אליעד מציין כי אנשים נוטים בטעות לחשוב שאם אדם לא הגיע להישגים בולטים בתחום מסוים, אז הוא אינו מוסמך לתת עצות או ללמד בתחום זה. הוא מתייחס לדוגמה של פרשן כדורגל שמעולם לא היה שחקן או מאמן. לפעמים אנשים ישאלו "מאיפה יש לו ביטחון לדבר אם הוא בעצמו לא עשה את זה?". אך אליעד מסביר שביטחון זה יכול לנבוע פשוט מכך שאין לפרשן שום עלות או מחיר על הטעות שלו. הוא יכול לומר מה שהוא רוצה מבלי לשאת בתוצאות. אך זה לא אומר בהכרח שהוא לא מבין בתחום. הוא יכול להיות בעל הבנה תיאורטית מעולה, ולדבר דברים הגיוניים ונכונים גם אם אין לו ניסיון מעשי.

האם אדם ללא הישגים בתחום יכול לתת עצות טובות?

אליעד מדגיש שחשוב להתייחס לגופו של עניין ולא לגופו של אדם. כלומר, חשוב לבחון אם העצות הן טובות ומועילות כשלעצמן, ללא קשר להישגים האישיים של נותן העצות. הוא טוען שהאנשים שדוחים עצות רק בגלל היעדר הישגים של מי שנותן את העצות, בדרך כלל לא באמת מבינים את התחום לעומק. אדם שמבין היטב בתחום יודע שאין קשר הכרחי בין הישגים אישיים לבין איכות העצה. לפעמים דווקא מי שלא הצליח לעשות משהו בעצמו, יכול לראות ולהבין טוב יותר את הכשלים ולנתח תהליכים בצורה יעילה יותר.

האם תלמיד יכול ללמוד לבד מהסתכלות על מומחה?

אליעד מסביר שיש תלמידים בעלי יכולת גבוהה מאוד לנתח ולהבין בעצמם. במקרה כזה, תלמיד כזה יכול להסתכל על מומחה, כמו הדג ששוחה מהר, ולנתח את התנועות והתהליכים בעצמו ללא צורך בהסבר מפורט. אבל רוב האנשים אינם מסוגלים לעשות זאת. לכן, אדם שרוצה ללמוד תחום מסוים צריך בדרך כלל מדריך או מאמן שגם יודע לבצע את הפעולה, וגם יכול לפרק את התהליך, להסביר אותו בצורה מדויקת וברורה, ולהתאים את ההסבר לצרכים הייחודיים של התלמיד.

מה הרעיון המרכזי שאליעד כהן מעביר בהרצאה?

הנקודה המרכזית שאליעד כהן מעביר היא שאין קשר הכרחי בין הישגים גבוהים לבין יכולת ללמד אחרים. כדי לבחור מורה, יועץ, מאמן או מטפל בצורה נכונה, יש לבדוק לא רק את ההישגים שלו בתחום, אלא בעיקר את יכולתו לנתח את התהליך, להסביר אותו, להתאים אותו ללומד, ולוודא שהלמידה תהיה באמת אפקטיבית. הישגים גבוהים הם מדד חלקי בלבד, ולעתים דווקא אנשים ללא הישגים מוכחים בתחום עשויים לתת עצות טובות יותר בזכות יכולת ניתוח מעולה והבנה עמוקה של התהליכים.
מדוע מקובל לומר שעדיף ללמד אדם לדוג מאשר לתת לו דגים?

ישנה תפיסה רווחת שלפיה אם אדם רק נותן דגים למי שזקוק להם, הוא משאיר אותו תלוי ומחויב לחזור שוב ושוב כדי לקבל עוד דגים. לעומת זאת, כאשר מלמדים מישהו לדוג, הוא זוכה בעצמאות ולא צריך יותר לחזור ולבקש עזרה. יחד עם זאת, עולה גם הרעיון שיכול להיות מישהו שלא רוצה יותר לראות אותך, ולכן אולי לא ייתן לך דגים בכלל (כדי שתסבול מרעב ותיעלם) או דווקא כן ילמד אותך לדוג כדי שלא תצטרך לחזור אליו.

ש: האם זה בהכרח נובע מכוונה טובה, כשמישהו מלמד אותי לדוג?

אליעד: לא מחויב. כי ייתכן שהוא פשוט רוצה שלא תחזור לבקש ממנו עוד דגים, ובכך הוא בוחר ללמד אותך לדוג כדי להיפטר ממך. מצד שני, מי שבאמת דואג לך גם ירצה ללמד אותך לדוג. לכן לשאלה מדוע עדיף ללמד לדוג מאשר לתת דגים, לפעמים זה נובע מרצון טוב כן לעזור, ולפעמים מסיבה הפוכה לגמרי, כדי לא לראות אותך יותר.

מדוע מומחיות בתחום אינה מעידה בהכרח על יכולת ללמד אותו?

יש אנשים שמצטיינים בתחום כלשהו, אבל מתקשים להסביר לאחרים כיצד להגיע לאותה רמה. לדוגמה, אם עורכים תחרות ריצה ומציבים בה חתול או יתוש, הם עשויים לרוץ מהר יותר מכל המתחרים האנושיים, אך אין להם שום יכולת להסביר איך לרוץ מהר.

ש: למה לא לגשת לדג הטוב ביותר כדי שילמד אותי לשחות?

אליעד: כי הדג, אף שהוא שוחה במהירות מדהימה, אינו יודע להסביר במילים כיצד שוחים. המומחיות המעשית של מישהו לא אומרת שהוא יודע ללמד. פעמים רבות אדם שזכה במקום ראשון בעולם בתחום מסוים דווקא אינו מסוגל לפרק את המיומנות שלו לתתי שלבים, או אינו יודע לבצע התאמה לתלמיד הספציפי.

האם נדרש ללמד דוגמה או חובה לדעת לבצע אותה בעצמי?

ש: אולי יש מי שיודע רק להסביר, אבל לא ממש יודע לבצע בפועל? זה יכול להספיק?

אליעד: תלוי במטרה. אם המטרה היא ללמוד בפועל כיצד לדוג דגים, עדיף שהמורה ידע בעצמו לדוג וגם יוכל להסביר זאת שלב אחר שלב. אבל בהחלט ייתכן מצב שבו אדם לא הצליח בעצמו, ובכל זאת הוא יודע לנתח את התהליך ולהסביר אותו מצוין.

ש: ומה לגבי מי שטוען שהוא יודע לעשות אבל בפועל רק מדבר?

אליעד: יש מצבים שיש למישהו ביטחון מלא ביכולת ההסבר שלו, אולם כשבודקים אותו בשטח מתברר שהוא לא באמת יודע לבצע. כך או כך, צריך לראות אם הוא יודע לפרק את התהליך, להתאים אותו לתלמיד, ולספק הכוונה מדויקת הלכה למעשה.

מדוע הישגיות בתחום אינה ערובה ליכולת הסברה?

אליעד: הישגיות גבוהה, כמו זכייה במקום ראשון או שבירת שיא, לא בהכרח מלווה ביכולת לנתח ולהסביר את השלבים הדרושים כדי להגיע לאותה רמה. כדי ללמד מישהו לדוג (או לבצע כל מיומנות אחרת), לא מספיק לדעת לעשות זאת היטב, אלא חשוב להבין את כל התת - תהליכים של המיומנות ולהתאים אותם לתלמיד.

ש: אולי התלמיד עצמו יכול לבצע את ההתאמות בלי עזרה מהמורה?

אליעד: אפשרי. אם התלמיד מוכשר מאוד בניתוח תהליכים, הוא יכול להסתכל על הדג השוחה מהר, ללמוד ממנו לבד, ולבצע את ההתאמות. אבל כשאין לתלמיד יכולת כזאת, הוא זקוק למורה שגם מבין את התהליך לעומק וגם יודע להסביר אותו שלב אחר שלב.

כיצד להתייחס למי שנותן עצות למרות שאין לו הישגים מוכחים?

אליעד: יש אנשים ששואלים מיד, "מה ההישגים שלך בתחום?" לפני שהם מוכנים להקשיב לעצה. אבל אם אדם באמת מבין בנושא, הוא אמור להתייחס לגופו של היגיון ולאו דווקא להשיגים של מי שמדבר. יכול להיות פרשן כדורגל שמעולם לא היה שחקן או מאמן, ובכל זאת יש לו הבנה תיאורטית שמאפשרת לו להסביר היטב מה קורה על המגרש.

ש: ומה עם הביטחון של הפרשן לדבר על נושא שהוא מעולם לא היה בו בפועל?

אליעד: לפעמים הביטחון שלו נובע מכך שהוא לא נדרש לשאת בתוצאות. הוא יכול לומר מה שהוא רוצה, והקהל עשוי להקשיב לו גם אם הוא טועה. אבל עצם העובדה שהוא לא שיחק כדורגל בעצמו לא אומר בהכרח שהוא טועה. ייתכן שבכל זאת יש לו הבנה טובה של התחום.

מהו הרעיון המרכזי?

הנקודה העיקרית היא שאין קשר הכרחי בין היכולת לבצע דבר מה ברמה גבוהה לבין היכולת ללמד אותו לאחרים. מי שרוצה ללמוד לדוג דגים, נדרש למצוא אדם שגם מבצע היטב וגם מסוגל לפרק ולהסביר את התהליך עבור התלמיד הספציפי. הישגים גבוהים אינם מוכיחים בהכרח יכולת הוראה, ובה במידה היעדר הישגים אישיים אינו מעיד תמיד על חוסר ידע תיאורטי או כושר ניתוח.
אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר.

אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו אם זה שמלמד אותך מה היה פה מה הנחת היסוד אני אמרתי אם הוא דואג לך אז הוא ילמד אותך לדוג, אמרתי מחויב? אולי כאילו ואם הוא לא דואג לך, כאילו הרעיון היה שיכול להיות שדווקא בגלל שהוא לא רוצה לראות אותך, יש פה שתי אפשרויות יכול להיות שהוא ילמד אותך לדוג דגים כי הוא לא רוצה לראות אותך יותר ויכול להיות שאם הוא לא רוצה לראות אותך יותר הוא דווקא לא ילמד אותך לדוג דגים כדי שתמות.

בכל מקרה בא נתקדם בגדול התיאוריה אומרת שעדיף שילמדו אותך לדוג דגים מאשר שיתנו לך דגים, עכשיו הרעיון הוא שלפעמים בן אדם דג דגים אבל הוא לא יודע לדוג דגים זה גם כן חלק מהעניין, הוא לא יודע להסביר לך לדוג דגים. יש הרבה מאוד אנשים שמומחים בתחומם ברמת ההישג שלהם באותו תחום אבל בלהסביר את אותו תחום הם לא מומחים בתחומם בכלל.

לדוגמה עשו נגיד לדוגמה תחרות ריצה בין כמה אנשים ושמו לידם יתוש היתוש רץ הרבה יותר מהר מכל האנשים ביחד או שמו לידם חתול החתול רץ הרבה יותר מהר מכל האנשים ביחד, עשו תחרות קפיצה לגובה החתול קפץ יותר גבוהה מכולם אבל האם זה אומר שאותו חתול בגלל שהוא קפץ יותר גבוהה מכולם יש לו יכולת להסביר איך לקפוץ לגובה אין קשר. וזה גם כן תופעה שיש פה גם כן בעיה כי הרבה פעמים בן אדם בא ללמוד ממישהו והוא אומר "ממי אני אלמד אני אלך להוא שקופץ הכי גבוהה ואני אשאל אותו איך קופצים, אני אלך להוא שיודע לשחות הכי טוב ואשאל אותו איך שוחים".

אז אולי תלך לדג שילמד אותך איך לשחות אבל הדג לא יודע להסביר איך לשחות אז מי אמר לך שההוא ששוחה הכי מהר יודע להסביר לך הכי טוב איך לשחות.

ש: כן או שלא.

אליעד: אני לא אמרתי אני רק מציין שיש פה בעיה כי אתה גם צריך למצוא מישהו שיודע לדוג וגם מישהו שיודע להסביר לך איך לדוג.

ש: האם מחויב שהוא צריך לדעת לדוג וגם צריך לדעת להסביר אולי הוא יודע רק איך להסביר ולא יודע לדוג זה גם מספיק.

אליעד: בהנחה שהוא רוצה לדוג הוא צריך לדעת לדוג אבל נכון לא חייב להיות שגם יהיה לו דגים.

ש: כן יכול להיות שהוא יודע רק להסביר את זה טוב.

אליעד: אוקי בקיצור מה שרציתי לחדד.

ש: זה שבא ללמוד לדוג ואז הוא יוצא והוא יודע להסביר רק איך לעשות את זה והוא לא יודע לעשות גם את זה יש.

אליעד: אני לא נתקלתי בזה אף פעם.

ש: אני כל הזמן.

אליעד: על זה שחושב שהוא יודע לעשות, אתה נתקלת כן אני רוצה לבחון אותך אם אתה יודע לעשות ואז נבדוק עליך אם אתה יודע לעשות. סתם בכל מקרה בא נתקדם, המהות של מה שאמרתי היא כדלקמן זה שמישהו יודע לדוג דגים ובא ללמד אותך לדוג דגים זה עדיין לא אומר שהוא יודע ללמד אותך לדוג דגים זה הכל, זה שמישהו נגיד לדוגמה הצליח בעסקים זה לא אומר שהוא יודע ללמד אותך לעשות עסקים זה לא מחויב.

ובמה זה תלוי בעד כמה אותו דייג דגים יודע לנתח את התהליכים והתת תהליכים והתת תהליכים של לדוג דגים וגם לעשות להם התאמה אליך למקרה הספציפי שלך.

ש: או שאתה כתלמיד תלמד מהתהליך.

אליעד: נכון אבל אז אתה לא צריך אותו, בהנחה שאתה צריך אותו.

ש: אולי אפשר להסתכל עליו.

אליעד: אתה צודק מה שאמרת זה נכון אמרת שזה גם תלוי בתלמיד כי התלמיד יכול לעשות התאמות, מה שאמרת זה נכון אבל בהנחה שאתה לא יודע לעשות התאמות אתה בבעיה כי אתה צריך למצוא מישהו שגם יודע להסביר וזה שמישהו יודע יותר, זה שמישהו זכה מקום ראשון בעולם באיזה תחום זה לא אומר שהוא יודע להסביר יותר טוב מהמישהו שהוא נכה על כיסא גלגלים. הבנו את זה?

ש: כן.

אליעד: אוקי עכשיו בדרך כלל אני אוסיף עוד משהו בדרך כלל אלה שאומרים כשמישהו בא לתת עצה ואומרים "אבל מה ההישגים שלך בתחום?" בדרך כלל לי זה אומר שהם לא כל כך מבינים בתחום כי אם הם היו מבינים בתחום היו יודעים שאין קשר בין ההישגים שלך בתחום לבין כמה אתה מבין בתחום, עצם זה שהוא אומר "אתה לא יכול לדבר אם אין לך ככה וככה, רגע ומה איתך אתה הצלחת? לא אז אל תיתן עצות" זה אומר שאותו אחד שנותן את העצות לא כל כך מבין כי אם הוא היה מבין הוא היה מבין שאין קשר בין הדברים תתייחס עניינית למה שאמרו לך מה זה משנה מה השגת.

ש: זה קורה לי עם פרשני כדורגל זה קרה לי.

אליעד: שמה?

ש: שיש פרשני כדורגל שלא היו שחקנים או לא היו מאמנים וכאילו תמיד אני שואל את עצמי מאיפה יש להם את הביטחון בכלל להסביר דבר כזה, בעצם אמרתי רגע אני אשים לב.

אליעד: לא עכשיו אתה עשית פה עוד הנחת יסוד מאיפה יש להם את הביטחון יש להם את הביטחון כי אין עלויות הם יכולים מה שהם רוצים כי אלה ששומעים אותם מטומטמים ולא מבינים שהם לא מבינים כלום.

ש: אבל אז אמרתי רגע.

אליעד: כן איך להוכיח שהם טועים זאת גם אופציה.

ש: לא יש דרך להקשיב לראות אולי הוא מדבר לעניין.

אליעד: לא מה שאמרת זה, נכון אתה אמרת שלמרות שהוא לא מאמן עדיין יכול להיות שהוא מדבר לעניין זה נכון רק עניתי על מאיפה יש להם את הביטחון, מי אמר שיש להם ביטחון אוקי.
מיומנויות מיומנות מנומס לעשות עסקים לפרש לגופו של אדם הוא לא רוצה כיסא גלגלים לתת עצות למה אני כל הזמן הסתכלות איך לבחור איך לבחור יועץ איך לבחור מאמן איך לבחור מטפל אימון אימון אישי אימון לחיים אימון עסקי אימון עסקים אימונים בחירה יועץ יועץ עסקי יועצים ייעוץ אישי יעוץ יעוץ אישי לבחור לבחור יועץ לבחור מאמן לבחור מטפל להתאמן לייעץ ללמד ללמוד ללמוד אימון למידה לקבל לקבל עצות מאמן מאמן אישי מאמן עסקי מאמנים מטפלים מי יודע ללמד מי יכול לייעץ ממי ללמוד ממי לקבל עצות עסק עסקים עצות
אימון אישי / מאמן אישי - ממה ואיך צריך להיזהר מי שעוסק באימון אישי?
אימון אישי / מאמן אישי - ממה ואיך צריך להיזהר מי שעוסק באימון אישי? אימון אישי. קאוצינג. יעוץ. ממה ואיך צריך להיזהר מאמן אישי שעוסק באימון אישי? כאשר האדם עוסק בלתת יעוץ לאחרים, עליו להיזהר שהעצבות שלהם לא תפגע בו. כאשר האדם עוזר למישהו שרע לו, ... של זה שרע לו, כדי לעזור לו. כאשר האדם מתחבר למחשבה של זה שרע לו, זה בעצם יכול לגרום למאמן האישי עצמו להתחיל לחשוב בצורה פסימית / חשיבה שלילית וכולי. מה עושים? הדרך היחידה להינצל מכך שהמחשבה הרעה של האדם ... הוא תמיד היה שמח בחלקו. ראה כאן: פסימיות. מדוע יש אנשים חכמים נוטים לדיכאון ולפסימיות ?. בכל מקרה, כאשר המאמן האישי מודע לנל ומודע לכך שגם הרע הוא רע רק בגלל שהוא רוצה את הטוב, על ידי זה הוא נשמר מלהידבק ברע. אם המאמן האישי אינו מצליח לראות את הטוב שיש בכל אחד, במקרה כזה נוצר קונפליקט פנימי בתוך המאמן האישי. מצד אחד יש את הדעה של המאמן האישי, מצד שני יש את הדעה של המתאמן. כל דעה מושכת לכיוון אחר. זה לכיוון של בעיה וזה לכיוון של פתרון. הקונפליקט הזה יכול להשפיע על המאמן האישי, לצד ולצורת המחשבה של זה שמתאמן אצלו. לעומת זאת, כאשר המאמן האישי רואה את הטוב שיש בכל דבר, ומבין מיד מהי נקודת האמת והטוב שיש במתאמן, על ידי זה הוא לא ...
אימון אישי / קאוצינג - למה לחפש את המאמן האישי החכם ביותר? מיהו מאמן אישי טוב?
אימון אישי / קאוצינג - למה לחפש את המאמן האישי החכם ביותר? מיהו מאמן אישי טוב? אימון אישי. קואצינג. יעוץ. מדוע חשוב לחפש את המאמן האישי והיועץ החכם ביותר האפשרי? אימון אישי אמור לגרום לאדם המתאמן להיות מסוגל להבין את עצמו טוב יותר. אימון אישי ... זה שמתאמן. אימון מחשבתי אמור לגלות למתאמן שיטת וצורת מחשבה חדשה שבאפשרותו להשתמש בה. לשם כך, צריך למצוא את המאמן האישי הטוב ביותר והחכם ביותר שבאפשרותו של האדם למצוא. על האדם לדעת, כי כדי לשנות את צורת המחשבה של מישהו, לשם כך נדרשת חוכמה רבה. ככל שהמאמן האישי חכם יותר, כך הוא מסוגל לגרום למאומן להבין את צורת המחשבה הנכונה טוב יותר. לכל צורת מחשבה יש שורש. ... התנהגות יש שורש מחשבתי. מאמן אישי חכם, הוא זה שמבין טוב יותר את השורש של צורת המחשבה הנכונה. ככל שהמאמן האישי מבין טוב יותר את השורש של צורת המחשבה הנכונה, כך הוא מסוגל להלביש אותו ביותר צורות שונות ולגרום למתאמן להבין את צורת המחשבה הנכונה. לדוגמה: כאשר המאמן האישי יודע את השורש שגורם לכך שחשיבה חיובית היא טובה, באפשרותו של המאמן האישי להלביש עבור המתאמן את הרעיון של החשיבה החיובית ביותר צורות שונות. כאשר המאמן האישי אינו מבין לעומק את השורש של דפוס החשיבה הנכון, במקרה כזה יהיה קשה לו לגרום למתאמן להבין ולהטמיע בתוכו את דפוס החשיבה הנכון. ככל שהמאמן האישי פחות מבין את השורש של מה שהוא אומר, כך הוא פחות מסוגל להעביר בצורות שונות את אותו הרעיון. מאמן ... חשיבה כלשהי. מאמן אישי טוב, מבין את השורש של צורת המחשבה הנכונה, וגם את השורש של השורש וכולי. ככל שהמאמן האישי מבין טוב יותר את השורש, כך הוא מסוגל להסביר את הדבר הגדול ביותר, בצורה הפשוטה ביותר. אם האדם מקבל יעוץ / אימון אישי ממישהו ואינו מבין מה מדברים אליו, הרבה פעמים זה בגלל שהמאמן האישי לא באמת מבין את מה שהוא עצמו מנסה להסביר. כאשר המאמן האישי אינו מבין את השורש והמהות של הרעיון, ...
פסיכולוג מאמן אישי - מחליף בעיה בבעיה - למה?
פסיכולוג מאמן אישי - מחליף בעיה בבעיה - למה?
פסיכולוג מאמן אישי - מחליף בעיה בבעיה - למה? למה פסיכולוג או מאמן אישי רק מחליפים בעיות במקום לפתור אותן? אליעד כהן מסביר לעומק את אחד החסרונות המשמעותיים בפסיכולוגים, מאמנים אישיים, יועצים רוחניים, גורואים וכל שיטה רוחנית או עצה שמקבל האדם, כולל עצות שהוא נותן לעצמו. לטענתו, כל השיטות והעצות אינן ... בעיה בארמית היא רצון, ואליעד מבהיר שבכל פעם שאנו חווים בעיה, למעשה יש לנו רצון שלא מתמלא. איך פסיכולוגים ויועצים יוצרים מחזור של בעיות? כאשר אדם פונה לפסיכולוג או למאמן אישי עם בעיה מסוימת, למשל בעיה בעבודה, הפסיכולוג נותן לו עצה או שיטה לפתור את הבעיה הזו. אך ברגע שזו ... בעיה אחרת עם הילדים, וכן הלאה. למעשה, האדם נמצא במעגל אינסופי של החלפת בעיות בבעיות. במקום פתרון, הפסיכולוג או המאמן נותן לאדם דרך חדשה להתמודד עם בעיות נוספות שהוא לא היה מודע אליהן קודם. אליעד מדמה מצב זה לאדם ... שסיים לטחון מים מסוג אחד, הוא מקבל מים מסוג אחר להמשיך לטחון. למה בכל זאת כדאי ללכת לפסיכולוג או מאמן אישי? אליעד כהן מציין שלמרות חיסרון זה, ישנם שני דברים חיוביים שאדם יכול לקבל מפסיכולוג או יועץ. ראשית, האדם לומד ... הפתרון האמיתי לכל הבעיות? למה חשוב להבין את המציאות? הפעם אני רוצה לדבר על אחד החסרונות של כל הפסיכולוגים, מאמנים אישיים, יועצים רוחניים, גורואים וכל אלו, ואני מדבר רק על אחד החסרונות, כי יש הרבה חסרונות ושאני מדבר על חסרונות של ... בעיה אחת באחרת, זה טוב כי לומדים מכל דבר וזה גורם לאדם להתבונן, להבין שזה לא עובד, גם צריך ללמוד, ואדם שהולך שנים לפסיכולוג הוא מבין שהוא מחליף בעיה בבעיה ואז הוא מבין שהוא צריך לפתור את הדברים פעם ...
אימון אישי - מה מאמן אישי צריך לעשות? אימון אישי ל: חרדה + פחד + פוביה?
אימון אישי - מה מאמן אישי צריך לעשות? אימון אישי ל: חרדה + פחד + פוביה?
אימון אישי - מה מאמן אישי צריך לעשות? אימון אישי ל: חרדה + פחד + פוביה? מה תפקידו של מאמן אישי ואיך לעזור למישהו בחרדה? אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של אימון אישי וייעוץ אישי, ומבהיר כיצד אפשר לשפר את היכולת לייעץ ולעזור לאנשים, בעיקר במקרים של חרדות, פחדים ופוביות. הוא מדגיש ... אלא צריך לחוות את החרדה ברמת הקושי שהאדם השני חווה. לדוגמה, אם מישהו בא עם פחד מגוקים, לא מספיק שהמאמן לא מפחד מגוקים בעצמו. עליו להצליח לחוות ולהבין את המשמעות שהאדם השני מייחס לגוק, את הפחד העמוק שהוא חווה, ואם המאמן חושב שהסיבה לפחד היא טיפשית, הוא לא יוכל לעזור באמת. מדוע הדברים שאנו רוצים הם מקור לחרדות שלנו? אליעד ... את כל הרגשות והקשיים שלו, ולאחר מכן להשתמש בידע ובפתרונות שהיועץ עצמו מכיר, כדי לפתור את הקשיים האלה. כאשר המאמן מצליח לחוות את הבעיה של האדם השני באופן אמיתי ומלא, הוא מסוגל למצוא את הפתרון המדויק ביותר שיתאים לאותו ... כל אדם ממצב אחד למצב אחר, כי הוא רואה את כל הקשרים בין הרעיונות והדברים בעולם. זאת הסיבה לכך שמאמן או יועץ אישי טוב חייב להיות בעל הבנה עמוקה של המציאות ושל התהליכים הרגשיים של האדם. מדוע חשוב להבין ... פוביה? כיצד לייעץ נכון? איך להעביר מסרים בצורה פשוטה? מהי בחירה חופשית? איך להתמודד עם פחדים? מה תפקידו של מאמן אישי? הפעם אני רוצה להשיב על שאלה שנשאלתי, עבור מאמנים אישיים ויועצים אישיים איך אפשר לשפר את היעוץ? מי שבא אליך לייעוץ, גם מורה, גם הורה שמייעץ גם מי שמיעץ ...
אנרגיות, גוזלי אנרגיה, אנרגיה רוחנית, אנרגיה פנימית, חוסר אנרגיה, מורים רוחניים, פסיכולוגים, מאמנים אישיים, רוחניות וגשמיות
אנרגיות, גוזלי אנרגיה, אנרגיה רוחנית, אנרגיה פנימית, חוסר אנרגיה, מורים רוחניים, פסיכולוגים, מאמנים אישיים, רוחניות וגשמיות
אנרגיות, גוזלי אנרגיה, אנרגיה רוחנית, אנרגיה פנימית, חוסר אנרגיה, מורים רוחניים, פסיכולוגים, מאמנים אישיים, רוחניות וגשמיות מה זה גוזלי אנרגיה ואיך הם משפיעים עלינו? המושג גוזלי אנרגיה מתייחס למצבים או לאנשים שלכאורה מורידים ... עצמנו כבעלי אנרגיה מוגבלת. מדוע אנשים רוחניים חווים גזילת אנרגיה מהעולם הגשמי? אליעד מסביר שגם אנשים רוחניים לעיתים טוענים שההתעסקות בעניינים גשמיים גוזלת להם אנרגיה. דוגמה לכך היא אדם רוחני מאוד שמרגיש שהעיסוק בענייני העולם החומרי, היום - יומי, ...
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל
מוסכמות חברתיות, אולי אתה שטן משוגע, אלוהים רק רע, להיות אלוהים, אימון אישי, מאמן אישי, לא להאמין לעצמך כלל מהן מוסכמות חברתיות, והאם הן נכונות? אליעד מתחיל בשאלה מהי בכלל מוסכמה חברתית. הוא מסביר ...
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, חיזוק ביטחון עצמי בזוגיות, דימוי עצמי, העלאת ערך עצמי, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הערכה עצמית
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, חיזוק ביטחון עצמי בזוגיות, דימוי עצמי, העלאת ערך עצמי, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הערכה עצמית
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, חיזוק ביטחון עצמי בזוגיות, דימוי עצמי, העלאת ערך עצמי, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הערכה עצמית איך מוצאים זוגיות בלי להתפשר על האמת האישית? בשיחה זו אליעד עוסק בשאלה החשובה - איך ... שיש לך אכן מתאים למה שהבחורה רוצה, או שאולי אתה מתבלבל בין הפוטנציאל שלך לבין מי שאתה בפועל. אליעד מייעץ לך לנתח את המציאות בצורה כנה ואובייקטיבית ככל האפשר ולראות האם בפועל, במציאות היומיומית, אתה באמת משדר את סוג ... מה אנחנו מדברים? ש: על ביטחון עצמי. אליעד: זה מה שאנחנו מדברים אתה חושב שזה הדבר הכי חזק שיצא לבחורות. ש: בלי קשר לבחורות זה משהו שאני חווה על עצמי בכל דבר. אליעד: לא אבל בא נעשה את בהקשר, לא אבל אנחנו כרגע ... אותן ותממש אותן ואז זה אמור לקרות בהנחה שאנחנו מבינים את החוקיות. ש: אתה לא חושב שזה עניין של אימון של להתאמן על הדברים האלה. אליעד: אני חושב שאתה בשביל ההתפתחות האישית שלך בכל מקרה צריך שיהיו לך את התכונות האלה, ... עבודת פרך אז יהיה לך יותר סיכוי להיות ביחד אבל אתה צריך להיות ממוקד לדעת בדיוק. תראה כשאתה מגדיר לבחורה מה לעשות כשאתה מוביל אותה אתה בעצם לוקח סיכון שהיא אולי לא תרצה כי אם אתה אומר לה תקשיבי ... למצוא מישהי שהיא תגיד וואלה זה מה שאני רוצה מישהו שאומר את האמת ולא מבלבל את המוח, או שתגרום לבחורה להבין את לא מחפשת גבר גבר את מחפשת מישהו שיגיד לך את האמת שהוא רוצה זוגיות ושלא אכפת לו ...
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה
אימון לזוגיות, מאמן לזוגיות, בירור צרכי לקוח, איך למצוא זוגיות, לא מוצא זוגיות, חיפוש זוגיות, חסימה זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, מאמן אישי לזוגיות, הכרויות, דייטים, להכיר בחורה איך מגדירים בצורה מדויקת את המטרה של זוגיות? אליעד מסביר שבכדי להשיג זוגיות, תחילה ... היא מחפשת (למשל גבר מוצלח, בעל קריירה יציבה או מראה מסוים) הוא לא בהכרח מה שיביא להחלטה הסופית שלה לבחור בו כבן זוג. ההחלטה הסופית נעשית פעמים רבות על סמך תחושות תת - מודעות, ולאו דווקא על סמך הנתונים ... אצל הבחורה? אליעד מסביר שכדי ליצור אטרקטיביות, חשוב להבין מה מושך את הבחורה ולהתאים את ההתנהגות והמסרים לכך. הוא מייעץ להקשיב באופן פעיל לסיפורים שהיא מספרת על עצמה, ולזהות מתוך כך מה באמת מעניין אותה, במה היא מתמקדת ומה ... אתגר ומשיכה על ידי התנהלות שמציבה אותך בעמדת ערך גבוה. אליעד מדגיש שכל אפשרות כרוכה במחיר שונה, ושעל האדם לבחור את מה שמתאים לו ביותר. איך למצוא זוגיות? למה אני לא מוצא זוגיות? כיצד להצליח בדייטים? מה נשים באמת ...
מניפולציות טובות או מניפולציות רעות? סם חיים או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע
... או סם המוות? מהי פסיכולוגיה הפוכה? סוגסטיה / שכנוע / דמיון מודרך / לרמות אנשים / לעזור לאנשים / מאמן אישי / אימון אישי / מומחה לשכנוע וכאן אבאר שכמו שלמטבע יש שני צדדים, כך גם לכל הנושא של שכנוע / לשתול מחשבות ... עוזר להם. ויכולת שכנוע, יכולות לעזור לדוגמה להורים בחינוך הילדים שלהם. כי מי שרוצה להצליח בחינוך הילדים שלו, עליו ללמוד את הנושא של שליטה בתת המודע של הילד שלו. על ידי זה שהוא יודע איך לשכנע את הילד שלו, ... בצורה נכונה. והכל על ידי העברת מסרים נכונים לילד שלו, לפי מה שהכי נכון לומר לילד. או לדוגמה מי שמטפל באנשים ברמה הנפשית. שהוא יכול לעזור לאנשים, באמצעות שימוש בפסיכולוגיה הפוכה. ופסיכולוגיה הפוכה פירושו, שעושים סוג של מניפולציה על ... לאנשים. כי הוא יכול לעשות גם מניפולציות רעות על אנשים, ולגרום להם לנזקים כאלו ואחרים. וביד האדם הבחירה החופשית לבחור, מה ואיך הוא רוצה להשתמש עם היכולת שכנוע שלו. ויכולת שכנוע, היא כמו חרב פיפיות, שניתן להשתמש בה לטובה ...
אימון אישי, לימוד אימון אישי, להיות מאמן אישי, לאמן אנשים, אימון רוחני, הבחירה החופשית, האם יש בחירה חופשית? חופש הרצון, חופש הבחירה, קונפליקט רגשי, אימון למאמנים, ייעוץ למאמנים
אימון אישי, לימוד אימון אישי, להיות מאמן אישי, לאמן אנשים, אימון רוחני, הבחירה החופשית, האם יש בחירה חופשית? חופש הרצון, חופש הבחירה, קונפליקט רגשי, אימון למאמנים, ייעוץ למאמנים
אימון אישי, לימוד אימון אישי, להיות מאמן אישי, לאמן אנשים, אימון רוחני, הבחירה החופשית, האם יש בחירה חופשית? חופש הרצון, חופש הבחירה, קונפליקט רגשי, אימון למאמנים, ייעוץ למאמנים מהו הקונפליקט בין הרצון לבחירה חופשית? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על הנושא המורכב של הרצון ובחירה ... לנו בחירה חופשית? והאם הרצון שלנו נמצא בשליטתנו? כחלק מהשיחה, הוא הציג את הבעיה שמתרחשת במצבים בהם אדם עוסק באימון אישי. הוא הסביר כי כשעובדים עם אנשים כדי לעזור להם להשיג את מטרותיהם, יש לעיתים תחושת סתירה פנימית, שכן מצד ... בחירה חופשית. אליעד הדגיש כי חשוב לא להיכנס למלכודות של מניפולציות או אשליות בנוגע לרצון של הלקוח, וכי על המאמן להיות מודע לכל מיני פרדוקסים שמתעוררים במהלך האימון. הוא הציע לגשת אל השאלות בצורה פתוחה ובלי לוותר על חיפוש אחר תשובות כנות ואמיתיות, גם אם מדובר בשאלות שאין ... מדבר על הדרך בה יש להנחות מאמנים אחרים ולהסביר להם את הקונפליקט הזה בצורה ברורה. הוא מציין כי על מאמן להיות מוכשר לא רק בהבנה העיונית של המושגים, אלא גם ביכולת להוריד אותם לשטח ולהתמודד עם המורכבויות של הבחירה החופשית וההבנה שישנם תמיד שני צדדים לסיפור. בחירה חופשית חופש הרצון קונפליקט פנימי מניפולציה פנימית אימון אישי הבנת הרצון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ללמוד לעשות, איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמוד לעשות, דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה לעבוד קשה? לשמור על עצמך לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה חשוף להילחץ להגזים פחד להיפתח פחד מילדים אוטיסטים איך להאמין בעצמי בדרך הנכונה? לחזק ביטחון עצמי אצל ילד אהבה לא ממומשת איך להכיר מישהי שתאהב אותך כמו שאתה... אושר הוא מצב להיות בשמחה למה אני נופל בזוגיות רעה? למה קשה להיות בזוגיות? איך להחליט מה הכי כדאי לעשות? החלטה עתידית להתמודד עם מריבה להתמודד עם טורדנות לא להיכשל בעבודה לא מצליח להתקדם בחיים לגרום למישהו שיש סיבה אסטרטגיות משא ומתן למה הילד סרבן? לעזור לילדה פחדנית מתקשר רוחני איך לקרוא את תת המודע של עצמך? איך לחיות עם הפרעה נפשית? מומחה להפרעות אישיות האם להיות ידיד של האקסים? התמכרות לאקסים מהי שיטת האימון הטובה ביותר? קריעת שריר בתרגילי גמישות האם אלוהים היה חייב לברוא את העולם? מערכת היחסים שבין אלוהים לבין העולם מי הגיע להארה? מורים מוארים האם כדאי להיות אלוהים? איך להיות אלוהים? לעשות כסף בלי עבודה עושר וכסף החיים שאחרי השגת מטרת החיים איך למצוא את מטרת החיים? הנאה או סבל לגרום למישהו ליהנות זכות הבחירה לאלוהים אין בחירה חופשית חוסר היגיון בעולם נברא היקום עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, מטפל, אימון אישי לעסקים בנושא ללמוד לעשות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.6401 שניות - עכשיו 08_10_2025 השעה 01:36:12 - wesi1