אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לימוד תוך כדי עייפות, לימוד תוך כדי שינה ✔ מדוע כדאי ללמוד גם כשאתה מנומנם? אליעד כהן מדבר על החשיבות והיתרונות של... - אליעד כהן 🥇 ייעוץ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:18לימוד תוך כדי עייפות, לימוד תוך כדי שינה
מדוע כדאי ללמוד גם כשאתה מנומנם?

אליעד כהן מדבר על החשיבות והיתרונות של לימוד במצב של עייפות ומנומנמות, על פי תפיסתו של רבי נחמן. הוא מסביר שבמצב של עייפות או נמנום, האדם למעשה מחדיר לתודעה שלו את החשיבות שהוא מייחס ללימוד. לדוגמה, כאשר אדם רעב, הדבר האחרון שעליו הוא חושב לפני השינה הוא על אוכל. באופן דומה, כאשר הוא לומד למרות שהוא מנומנם ועייף, המסר שנחקק בתת - המודע שלו הוא שהנושא הזה באמת חשוב ומשמעותי עבורו.

בנוסף, אליעד מביא תיאוריה שלפיה דווקא כשאדם נמצא במצב שבין ערנות לשינה, הוא יכול להבין טוב יותר את הנושא הנלמד. הסיבה לכך היא שבמצב של ערנות מלאה, המוח טרוד בהרבה מאוד מחשבות, הסחות דעת והפרעות, מה שמונע מהאדם להתרכז באמת לעומק בנושא מסוים. אולם כאשר הוא כבר עייף או מנומנם, הוא נמצא במצב שבו יכולת ההתנגדות של המוח שלו למידע חדש קטנה משמעותית. מצב זה מאפשר למידע להיכנס פנימה בצורה עמוקה יותר ולחלחל ישירות לתת - המודע שלו.

מה הקשר בין לימוד תוך כדי נמנום והבנת החומר טוב יותר?

אליעד מסביר שכאשר האדם נמצא במצב ערני, המוח שלו עובד בקצב מהיר ומסוגל לקפוץ בין נושאים שונים ומחשבות שונות. מצב זה עשוי לפגוע ביכולת שלו להתרכז בנושא אחד לעומק. לעומת זאת, במצב של מנומנמות או עייפות, פעילות המוח יורדת, ולכן יש פחות הסחות דעת, פחות מחשבות שמתחרות על תשומת הלב שלו, והדבר מאפשר לו להתרכז ביתר בהירות בנושא אחד בלבד.

במצב מנומנם, האדם גם פחות מתנגד לרעיונות חדשים. אליעד נותן דוגמה לכך ואומר כי אם רוצים להחדיר למישהו מסר מסוים, הזמן הטוב ביותר לעשות זאת הוא דווקא לפני שהאדם נרדם. הסיבה לכך היא שבשלב של לפני השינה, המחסומים הנפשיים הרגילים נחלשים, כך שהמידע יכול להיקלט בקלות רבה יותר, בלי התנגדות מודעת. לכן הלימוד במצב מנומנם יכול להיות אפקטיבי במיוחד בהטמעת רעיונות, אמונות או מידע חדש.

האם כדאי ללמוד כשאתה כבר כמעט ישן?

אליעד מבסס את דבריו על תורת רבי נחמן, שלפיה כדאי ללמוד גם אם אתה במצב של כמעט הירדמות. ההמלצה הזאת אינה רק בגלל עצם הלימוד, אלא משום שיש בה לימוד נוסף על כך שהנושא באמת חשוב לך. אתה למעשה מאמן את המוח שלך לקבל את החשיבות של המידע הזה. אליעד מסביר שזה עובד בדומה לתופעות פסיכולוגיות אחרות, כמו כאשר אדם רעב או צמא, והמחשבה על אוכל או שתייה היא האחרונה שהוא חושב עליה לפני שנרדם. באופן דומה, אם אדם מתעקש ללמוד נושא מסוים למרות עייפותו, הוא מעביר למוח שלו מסר חזק שהנושא הזה משמעותי לו באופן עמוק.

איך עייפות תורמת להחדרת מסרים לתודעה?

אליעד מסביר שהמצב של טרום - שינה הוא שלב שבו התודעה פחות עסוקה בלוגיקה ובמחשבות תובעניות אחרות. במצב זה, מסרים חדשים או מידע חדש יכול להיקלט בצורה עמוקה וישירה לתת - המודע. זהו שלב שבו האדם פחות ביקורתי ופחות מתנגד למידע חדש, ולכן אם רוצים להטמיע מידע או אמונות חדשות, כדאי לעשות זאת דווקא בשלב הזה של נמנום ועייפות.

לדוגמה, אם מישהו רוצה להפסיק הרגל מסוים או לאמץ הרגל חדש, כדאי לו לחזור על המסר הרצוי דווקא כשהוא מתקרב לשינה, כי במצב כזה המסר עוקף את המנגנונים הביקורתיים של ההכרה, וחודר ישירות לתת - המודע. בצורה זו, הלימוד הופך לאפקטיבי הרבה יותר בהטמעת תובנות עמוקות וחדשות.

סיכום נקודות מרכזיות שהסביר אליעד כהן:
  • לימוד במצב של עייפות מעיד על חשיבות הנושא ללומד, ולכן המסר נחקק עמוק יותר בתודעה.
  • בזמן נמנום האדם פחות מוסח ופחות מתנגד למידע, מה שמקל על קליטת רעיונות חדשים.
  • מצב של טרום - שינה הוא זמן אידיאלי להחדרת מסרים לתת - המודע, כיוון שמנגנוני הביקורת וההתנגדות של ההכרה נחלשים.
  • לימוד תוך כדי עייפות יכול להגביר את ההבנה וההפנמה של המידע, מאחר שיש פחות מחשבות מתחרות.
  • ההתעקשות ללמוד למרות העייפות מחדירה לתודעה שהנושא חשוב מאוד עבור הלומד.
מסרים לוגיקה להתרכז בנושא אחד אפקטיבי נפשיים מרחב המקום להפסיק הרגל יכולות יתרון זמן ללא מקום לימוד לימוד לימוד תוך כדי עייפות לימוד תוך כדי שינה למידה עייף עייפות שינה חלומות
פילוסופיה / אהבת החוכמה / לוגיקה - איך ללמוד פילוסופיה בגישה נכונה?
...= לוגיקה. כאשר האדם לומד פילוסופיה, עליו לחפש לא רק את האמת הלוגית, אלא את האמת האמיתית הכללית על המציאות כולה. זכור, המציאות היא אין סופית והשכל הוא סופי ואינו מסוגל לתפוס את המציאות האין סופית. השכל אינו מסוגל אך הדמיון כן. גם חוקי הלוגיקה עצמם הם רק חלק מתוך המציאות ומתוך השכל הכולל שמנהל גם אותם. זא חוקי הלוגיקה האנושית עצמם הם חלק מלוגיקה גדולה יותר של המציאות. הלוגיקה של המציאות היא לוגיקה אין סופית אמיתית שאין בה שום מגבלות כלשהן. הלוגיקה...
כישלון / הצלחה - איך הופכים כישלון להצלחה? איך ללמוד מכישלון?
...צריך להצליח. אם אין הצלחה, אין היכן להיכשל. כישלון מתרחש כאשר יש הצלחה שאינה מושלמת. האדם מצליח להתקדם, אך הוא עדיין אינו בשלמות. כאשר ההצלחה של האדם אינה מושלמת, אז מגיע כישלון. למה? כדי לאפשר לאדם להגיע אל השלמות. כאשר האדם נכשל, עליו לשמוח. על האדם לשמוח, כי הכישלון שלו עוזר לו להבין שהוא עדיין לא הגיע לטוב ביותר האפשרי. כישלון יכול להתרחש רק כאשר בסיס ההצלחה אינו יציב. הכישלון קורא לאדם לצאת ולשפר את הבסיס של ההצלחה שלו. הכישלון הוא טוב, כי אם...
סליחה / לדון לכף זכות - איך לסלוח וללמד זכות? איך להתגבר על רצון לנקמה?
... לכעוס ולהיות אדיש כלפי חוץ וממורמר מבפנים, צריך להגיע לתחושה של אהבה. אז איך עושים זאת? תשובה: על ידי לימוד זכות. לימוד זכות = האדם מרגיל את עצמו ללמד זכות, לדון לכף זכות את כולם כל הזמן. בטרם נבין מהו לימוד זכות, נבהיר כי לימוד זכות אין פירושו לתת לשני לפגוע בך נגד רצונך. גם מי שתמיד מלמד זכות עדיין ימנע מפגיעה עצמית. יחד עם זאת מי שמלמד זכות בשלמות, אדם כזה תמיד ... להסביר את המעשה = סיבות לא נכונות = שקר = סבל. סנגור אמיתי = חיפוש הסיבה האמיתית שבגללה האירוע קרה ולימוד כף זכות אמיתי = סיבה אמיתית = אמת = אושר. זא חפש את האמת המלאה שבגללה עשית את מה שעשית. נסה להבין מה הייתה הסיטואציה והתמונה המלאה של הנסיבות ...
טעויות / שגיאות - איך לא לחזור על טעויות ושגיאות? איך ללמוד מטעויות?
...את הסיבות ואת הגורמים שבגללן הטעות קרתה. ואחרי שהאדם מבין מדוע הטעות התרחשה, עכשיו עליו לנסות להבין, כיצד הוא יכול לשלוט בכך שהטעות לא תחזור על עצמה. וכאשר האדם מתבונן בסיבה שבגללה הטעויות מתרחשות, על ידי זה הוא יודע להתאים את עצמו בצורה טובה יותר למצב בפעם הבאה, ועל ידי זה הוא כאילו שולט במצב, וגורם לכך שהטעות לא תחזור על עצמה. כמו כן, כאשר האדם פועל מתוך הרגל וחוסר תשומת לב, הדבר הזה יוצר לפעמים טעויות. וכאשר האדם מתבונן ומודע לסיבות שבגללן הטעות...
טעויות - מתי זה *בסדר* לטעות? מה טוב בטעויות? איך ללמוד מטעויות?
... הוא חשוב, אבל הפנימי הוא עוד יותר חשוב. וחשוב לעשות את הדברים הנכונים, אבל חשוב יותר לעשות את הדברים בצורה הנכונה. ולפעמים זה בסדר גמור לטעות, כאשר הטעות היא חלק מתהליך לימודי של ניסוי וטעייה. כי מי שהוא עסוק רק ...
הפליליסטים / פשע - גם להיות פושע, צריך לדעת - מה המשמעות? איך ללמוד גם מהפשע?
...תכונות אופי מסוימות. וכדי להצליח להיות פושע נוכל ושקרן, לשם כך האדם צריך שתהיה לו צורת מחשבה מסוימת. והתכלית הסופית של כל הדברים, היא שהאדם יהיה מאושר. ומי שהוא חכם אמיתי, הוא יודע להתבונן היטב על הפשע, וללמוד מתוכו עצות כיצד להשיג את האושר. כי השכל של השלמות, נמצא בכל הדברים שיש בעולם. ובכל דבר ודבר שיש בעולם, יש בו את כל השכל שיש בעולם. אבל כלפי חוץ, בכל דבר ודבר שיש בעולם, יש בו שכל אחר וייחודי לו. וגם בעולם הפשע, יש שכל ייחודי שלפיו פועל עולם...
איזהו חכם? זה ש*מלמד* את כל האדם! מיהו חכם אמיתי? איך ללמד כל אחד כל דבר?
...לא מסוגל ללמוד כל דבר מכל אחד. ובפרט שיש בעולם גם אנשים משוגעים. שהאדם לא יודע ולא יכול ואין לו עניין ללמוד מהמשוגעים. כי הם משוגעים, ואין לאדם מה ללמוד מהם. וכמו כן, כל אדם נחשף כל הזמן לדברים שונים. ויש דברים שמלמדים את האדם יותר ויש דברים שמלמדים את האדם פחות. ויש דברים שהאדם לא מבין אותם, ולכן הוא לא יכול ללמוד מהם. כך שהאדם מוגבל ביכולת שלו ללמוד מכל דבר. ומי שהוא חכם אמיתי שהוא לומד מכל האדם, הוא גם יכול ללמד את כל האדם כל דבר. כי השורש של...
איזהו חכם? זה שלומד מכל האדם! איך ללמוד מכל דבר?
... של השכל. ומי שיודע ללמוד כל הזמן, הוא כל הזמן מגלה דברים חדשים, וכך הוא כל הזמן מתחדש. והשאלה הנשאלת היא, איך בעצם אפשר ללמוד מכל דבר? ומהי מהות העניין של הלימוד מכל דבר? והנה, האושר הוא הבנת המציאות כנל. והבנת המציאות פירושו, הבנת הסיבה הראשונה של כל הסיבות. כי לכל סיבה יש סיבה אחרת שקודמת לה. דהיינו, לכל תוצאה יש סיבה ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בחינוך ילדים, היא, כיצד לגרום לילד לאהוב את הלימודים? כי נראה, שילדים, לא ממש אוהבים ללמוד בבית הספר. ואף על פי כן, צריך ללמוד בבית הספר. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך בעצם אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים, בבית הספר? ומי שיתבונן היטב בעניין יראה, כיצד מצד האמת, זו טעות לומר שילד לא ... נובעת מכך שהם לומדים כל הזמן דברים חדשים. כי השמחה של האדם, תלויה בעד כמה הוא לומד דברים חדשים. שהלימוד של הדברים החדשים, הוא יוצר אצל האדם סוג של התחדשות פנימית. וילדים צעירים, הם ... וכמו שאדם מבוגר נהנה לטייל בעולם, כך ילדים קטנים, נהנים ללמוד דברים חדשים. כי מבחינתם של ילדים קטנים, לימוד של דברים חדשים, הוא כמו לגלות את אמריקה, בכל פעם מחדש. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, ... חדש לגמרי. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא מתלהב מכך, כאילו שהוא רואה מופע קסמים. כי הילד נמשך אחרי לימוד של דברים חדשים, ומתלהב מכל דבר חדש. ולכן ילדים מתלהבים מצעצועים שונים וכיוב. כי ... נולדו מחדש, ואצלם הכל חדש וכולי. ונמצא אם כן, כי הדבר המרכזי שמעסיק את הילד כאשר הוא מתבגר, זה עניין הלימוד. ואכ השאלה הנשאלת היא, מדוע בכל זאת ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר. ואם הילד ככ אוהב ללמוד ולימודים זה ככ כיף עבורו, אז מדוע בעצם, ילדים לא אוהבים את הלימודים של בית הספר? והתשובה שניתן כאן, לאיך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא בעצם תשובה לעוד שאלה, ששייכת גם לעולמם של המבוגרים. כי גם המבוגרים, צריכים לפעמים ללמוד דברים חדשים. ולא תמיד מתחשק לאדם ללמוד דברים חדשים. והשיטה של איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא טובה, גם כדי לגרום לאדם מבוגר, לאהוב ללמוד דברים חדשים? ומי שיתבונן בעניין ... אצל עצמו הנאה. וגם הילד, כמו כל אדם אחר, גם הוא מחפש ליהנות. והסיבה האמיתית שבגללה הילד לא אוהב את הלימודים של בית הספר, היא משום, שהלימודים האלו, כמעט לא יוצרים אצלו שום הנאה. כי הלימודים שהילד לומד בחייו האישיים, הוא לומד אותם באופן טבעי, שלא נכפה עליו. והילד לומד את רוב לימודו, על ידי יצירת ההנאות שלו. כי הילד לומד את רוב הידע שלו, על ידי זה שהוא מנסה להשיג ... הילדים לומדים שפה חדשה, כאשר הם ילדים. אז מדוע מפריע להם ללמוד את כללי השפה, שאותה הם דוברים? אלא, שלימוד השפה מביא לאדם תועלת מיידית וממשית. אבל לימוד כללי הדקדוק של השפה, זה לא מביא לאדם שום תועלת מיידית וממשית, מלבד זה שהוא כאילו ... מגלה, שכמות המאמץ שהוא צריך להשקיע בללמוד את כללי הדקדוק של השפה, הם לא שווים, את התועלת שהוא יפיק מהלימוד. ולכן הילדים, למרות שהם לומדים את שפת אימם, עדיין לימוד כללי הדקדוק של השפה, זה נתפס בעיניהם כמשהו שלא מייצר הנאה, ולכן זה לא מעניין אותם. ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיוב. משום, שלימודי ההיסטוריה, הם לימודים על אירועים שכבר התרחשו בעבר. והילד לא מצליח להבין בשום דרך, כיצד הלימודים האלו ייצרו לו הנאות חדשות. וכיוב, גם לימודי המתמטיקה. שגם אותם, רוב הילדים, לא אוהבים. משום, שהלימודים האלו הם מופשטים מידי, ולא מייצרים שום תועלת ממשית ומיידית. ומצד האמת, הילדים, מאוד רוצים ללמוד דברים חדשים. והילדים, כל הזמן לומדים דברים חדשים. ... חדשות מיוזמתם, כדי להבין את התכנים שמעניינים אותם. והילדים, מומחים בללמוד. וכל הזמן, הם מתעסקים בללמוד. אבל מבחינתם של הילדים, הלימוד, הוא רק אמצעי להשגת הנאה. וכאשר המקצועות של בית הספר, לא מביאים לילד שום תועלת כילד, הרי שממילא הטבע האנושי של האדם, הוא לא לעשות את מה שלא יוצר ... ובהחלט, הילד מוכן להתאמץ ללמוד כל דבר ולעשות כל דבר, למרות שהוא לא נהנה ממנו. וזה בתנאי, שהוא חושב, שהדבר הזה יביא לו הנאה. ומאחר שהלימודים בבית הספר, הם לא מביאים לילד כמעט שום הנאה, הרי שכל ילד שהוא בריא בנפשו, ממילא הוא לא אמור להשקיע בלימודים. כי מי שהוא בריא בנפשו, הוא לא יעשה שום דבר, שלא מוביל אותו אל הנאה כלשהי. ורוב הילדים שלומדים, הם לומדים רק בגלל שהם מפחדים מההורים ומהמורים ... ישגעו אותו ההורים והמורים. והדבר האחרון שמעניין את הילד, זה רוב הדברים שהוא לומד. שהם לא מייצרים לילד, שום תועלת. והילד לומד את הלימודים שלו, רק כדי צרכו. דהיינו, הילד לומד, רק כדי שהוא לא יסבול מההורים שלו. ועבור הילד, העלות והרע שהוא סובל מהלימודים, היא קטנה יותר, מהרע שהוא יסבול מההורים שלו, אם הוא לא ילמד. ולכן הוא לומד את מה שלא גורם לו להנאה, כדי לסבול כמה שפחות, ממה שיקרה לו, אם הוא לא ילמד. והילד לומד גם את מה שלא גורם לו להנאה, כדרך של בחירה, ברע במיעוטו. או אם הוא ילד מחונן, שהלימודים באים לו בקלות, שאז הוא לומד בשביל התחושה הטובה, שההצלחה בלימודים נותנת לו, בקטע החברתי וכיוב. אך מצד האמת, הלימודים של בית הספר, ברובם, הם לא באמת מעניינים, אפילו לא את מי שכן לומד אותם. ולכן גם יש המון ילדים מוצלחים, שאם הם קולטים שהם לא מקובלים חברתית, בגלל שהם כן מצליחים בלימודים, אז הם באופן מכוון, מתחילים להיכשל בלימודים, כדי להיות יותר מקובלים חברתית. וזה בעצם אומר, שאותו הילד שהיה מוצלח בלימודים, הסיבה שבגללה הוא השקיע בלימודים, הייתה רק בגלל התועלת הרגשית שההצלחה בלימודים נתנה לו. וכאשר הילד הבין, שאם הוא לא יצליח בלימודים, הוא יהיה יותר מקובל חברתית, אז הלימודים לא משרתים אותו, ואז הוא מכשיל את עצמו. ומי שיתבונן עוד בעניין יראה, כי באמת מצד האמת, גם המבוגרים יודעים, שהלימודים של בית הספר, אין בהם כמעט שום תועלת. והשימוש העיקרי של בית הספר, הוא מעין בייביסיטר (שמרטף) לילדים, עד שההורים יחזרו מהעבודה. כי מצד האמת, איזה הורה יכול לומר שמתישהו, הוא השתמש בחייו הבוגרים, בלימודים שלו בבית הספר. ורוב הלימודים בבית הספר, הם מיותרים, גם עבור המבוגרים (והפתרון בהמשך). כך, שכאשר המבוגרים עצמם בתוך תוכם, מבינים שרוב הלימודים של בית הספר הם מיותרים, אז כיצד בדיוק מצפים מילד בריא בנפשו, שיעשה משהו שהוא מיותר לחלוטין?! כי כאשר המבוגר עצמו, מבין שרוב הלימודים של בית הספר, הם חסרי תועלת לעולם האמיתי, אז הוא משדר את זה לתת המודע של הילד. וממילא גם הילד, מתייחס ללימודים בהתאם. ונוסיף לכל זה גם את המורים. שגם הם, ברובם, לא מתלהבים ממה שהם מלמדים. כי רוב המורים פועלים בצורה אוטומטית. כי המורה, כל שנה מלמד את אותו החומר. והמורה עצמו, יש לו שחיקה מהלימודים שהוא מלמד. והמורה עצמו, לא ממש מעניין אותו מה שהוא מלמד. והוא כמו תוכי, חוזר בכל שנה על החומר שהוא לימד בשנה הקודמת. וכאשר המורה עצמו, לא מתעניין במה שהוא עצמו מלמד, אז מדוע שהתלמיד כן יתעניין בלימודים?! כי אם המורה היה מתלהב מהלימודים שהוא מלמד, דהיינו, אם המורה היה הוא בעצמו לומד בהתלהבות, את הנושא שאותו הוא מלמד את התלמידים, והמורה עצמו היה מגלה התלהבות והתעניינות ותחושה של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לימוד תוך כדי עייפות, לימוד תוך כדי שינה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לימוד תוך כדי עייפות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לימוד תוך כדי עייפות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, אימון אישי מומלץ, אימון אישי לעסקים בנושאי לימוד תוך כדי עייפות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 09_06_2025 השעה 02:40:42 - wesi1