אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתייחס ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
לרצות לתת לך עוינות להתייחס לעשות שינויים לתת לך הנחה מנהל איך לגרום לה מאמינים לגרום למישהו לרצות לעזור לך לעשות שינוי ספקות אגו איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה לרצות איך לגרום לו איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך איך לגרום למישהי איך לגרום למישהי לרצות איך להתייחס איך להתייחס בכבוד לנותני שירות איך להתייחס לאנשים בכבוד איך להתייחס לנותן שירות איך לקבל איך לקבל שירות יותר טוב איך לשכנע מישהו הלקוח הלקוח לא צודק הלקוח לא תמיד צודק הלקוח שלך הלקוח תמיד צודק הנחה הנחות כבוד לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה לרצות לגרום לו לגרום לו לרצות לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה לגרום למישהו לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות לעזור לך לגרום למישהי לגרום למישהי לרצות להתייחס להתייחס בכבוד להתייחס בכבוד לנותני שירות להתייחס לאנשים להתייחס לאנשים בכבוד להתייחס לנותן שירות לעזור לקבל שירות יותר טוב לקוח לקוחות לרצות לרצות לעזור לרצות לעזור לך לרצות לתת לרצות לתת לך לרצות לתת לך הנחה לשכנע את המוכר לשכנע מוכר לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות לתת לתת לך הנחה נותן שירות נותני שירות ספק שירות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים צודק רצון שירות שירות יותר טוב שירות לקוחות תמיד צודק
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים? איך להתקדם במקום ... שלך, זה ישנה את כל תפיסתך לגבי העבודה והמעמד שלך. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כאשר תתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, הרבה דברים במקום ... כמו עצמאי. חשוב להבין כי הבוס שלך הוא הלקוח שלך. אם תתחיל להתייחס אליו ככזה ותספק לו את השירות הטוב ביותר, תוכל לבנות לעצמך מותג אישי חזק ... שלך - הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירות. איך להתייחס לבוס ולסביבה הארגונית? כשאתה מתחיל לראות את הבוס שלך כלקוח, הכל משתנה: - ... אישית, אימון להתקדמות בעבודה, אימון לבניית קריירה, איך להתייחס ללקוחות? התנהלות מול ספקים, התנהלות מול עובדים, התנהלות מול קולגות, איך ...
איך לא לכעוס על אנשים מטומטמים? איך לא לכעוס על טיפשותם של אנשים אחרים? איך להתייחס לאנשים כאל רובוטים? להתייחס לאנשים כאל דמויות בחלום, להתייחס לאנשים כאל ישויות דמיוניות, אנשים חסרי בחירה חופשית, כולם רובוטים
איך לא לכעוס על אנשים מטומטמים? איך לא לכעוס על טיפשותם של אנשים אחרים? איך להתייחס לאנשים כאל רובוטים? להתייחס לאנשים כאל דמויות בחלום, להתייחס לאנשים כאל ישויות דמיוניות, אנשים חסרי בחירה חופשית, כולם רובוטים
... של אנשים אחרים? איך להתייחס לאנשים כאל רובוטים? להתייחס לאנשים כאל דמויות בחלום, להתייחס לאנשים כאל ישויות דמיוניות, אנשים חסרי בחירה חופשית, כולם רובוטים איך להתמודד עם טמטום של ... כעס. האם באמת אפשר להתייחס לאנשים כרובוטים? ההנחה כאן היא שכל אדם, במובן מסוים, הוא כמו רובוט. בני אדם פועלים על פי ... את פעולתם. האם ניתן להתייחס גם לעצמנו כרובוטים? בנוסף, אפשר גם להתייחס לעצמנו בצורה כזו. במקום לראות את עצמנו כיצורים חופשיים לחלוטין, ניתן להסתכל על עצמנו כמו על ... חופשי מוחלט. איך להתייחס לאנשים כדמויות בחלום? אפשר גם לבחור לראות את האנשים סביבנו כדמויות בתוך חלום. לפי גישה זו, כל ... אותם אנשים. במקום להתייחס אליהם כאל בני אדם רגילים, אפשר להתייחס אליהם כאל רובוטים או דמויות בדיוניות, חסרות בחירה חופשית. כך, אנחנו נמנעים מלהשקיע רגש בכעס ... ובמעשיהם. מה הכוונה להתייחס לאנשים כאל רובוטים? במובן מסוים, כל אדם הוא כמו רובוט - הוא פועל על פי רגשותיו, תחושותיו, ... מכתיבות לו. האם ניתן להתייחס גם לעצמנו כרובוטים? למעשה, אפשר גם להתייחס לעצמנו כרובוטים, כאשר אנחנו רואים את עצמנו כיצורים שפועלים בהתאם לרצונות חיצוניים לנו, ולא ... הכל דמיון? איך אפשר להתייחס לאחרים כאל דמויות בחלום? עוד גישה היא לראות את האנשים סביבנו כדמויות בתוך חלום, דמויות ... זה נותן לנו אפשרות להתייחס אליהם כאל דמויות דמיוניות, חסרות ערך מוחלט, שאנו בעצמנו יצרנו אותן בתוך התודעה שלנו. כך, אנחנו ... מאנשים? איך לא להתייחס לאנשים? איך לא יהיה אכפת לך ממה שחושבים עליך? אין בחירה חופשית, טמטום של אנשים, טיפשות של ...
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
אויב או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי
... או אוהב, האם להתייחס בכבוד לאוייב? האם לכבד את האויב? איך לנצח את האוייב? האם להתייחס לאויב בכבוד? איך להתייחס לכוחו של האויב? זלזול בכוחו של האוייב, יעוץ פוליטי, לקרוא לכלב בשמו, לנצח את הטרור, כבוד ראש הממשלה, שכנוע פוליטי האם כדאי לכבד את האויב? שאלה מרכזית בהרצאה היא האם ... מסביר כי יש להבין את משמעות הכיבוד לפי ההקשר שבו אנו נמצאים, ואם אנו עוסקים במלחמה או במאבק, יש להתייחס לאויב בכבוד אך בדרך שונה. מהו כיבוד האויב? כשהוא שואל האם יש לכבד את האויב, אליעד מציע שני מובנים שונים של המונח לכבד. הראשון הוא כיבוד של כוחו של האויב, השני הוא ... לכבד אותו באופן אישי. אליעד מסביר כי השאיפה במלחמה היא לא לנסות למצוא דרכים לפייס את האויב או להתייחס אליו בנימוס. ברגע שהאויב הפך לאויב, כל ניסיון לפייס אותו או לכבד אותו אישית לא שייך ולא מועיל. אויב לא מכבדים הוא העיקרון המרכזי כאן. אם אתה נמצא במלחמה, יש לכבד את האויב רק במובן של הערכת כוחו, ולא בכבוד אישי כלפיו. האם אפשר להתייחס לאויב בכבוד מבחינה אסטרטגית? אליעד מבהיר כי כאשר אתה מתכנן להתמודד עם אויב, עליך לכבד אותו במובן של להבין את כוחו, להעריך את יכולותיו ואת האמצעים שברשותו. עם זאת, עליך להימנע להתייחס אליו בכבוד ברמה האישית. הוא מציין כי אם אתה מעריך את האויב יותר מדי, אתה עשוי לשים אותו במקום גבוה מהמקום שמגיע לו במלחמה, וזה עלול להשפיע על המוטיבציה שלך להילחם ... אתה נמצא במלחמה, האויב הוא אויב, ואין מקום לכיבוד אישי. אויב, לא מכבדים - הכוונה כאן היא שלא ניתן להתייחס אליו בכבוד אם אתה נמצא במלחמה איתו. אליעד מסביר כי כאשר יוצאים לקרב, הגישה הנכונה היא לכבד את האויב במובן של להעריך את כוחו, לא לזלזל בו, אך בו זמנית - לא לכבד אותו ...
סכיזופרן מעמיד פנים, סכיזופרן שחקן, איך לטפל בסכיזופרן? איך להתמודד עם מישהו ששומע קולות? איך לעזור לסכיזופרן? איך לא להילחץ מסכיזופרן? איך לא להתייחס לסכיזופרן ברצינות? איך לא להתייחס לסכיזופרן כמו למשוגע? הפרעות נפשיות
סכיזופרן מעמיד פנים, סכיזופרן שחקן, איך לטפל בסכיזופרן? איך להתמודד עם מישהו ששומע קולות? איך לעזור לסכיזופרן? איך לא להילחץ מסכיזופרן? איך לא להתייחס לסכיזופרן ברצינות? איך לא להתייחס לסכיזופרן כמו למשוגע? הפרעות נפשיות
... איך לעזור לסכיזופרן? איך לא להילחץ מסכיזופרן? איך לא להתייחס לסכיזופרן ברצינות? איך לא להתייחס לסכיזופרן כמו למשוגע? הפרעות נפשיות איך לעזור לסכיזופרן ששומע קולות בלי להילחץ? כאשר נתקלים באדם סכיזופרן, אדם ששומע קולות או מאמין שרודפים אחריו, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב היא להתייחס אליו כאילו הוא שחקן המשחק תפקיד בהצגה או בסרט. הרעיון המרכזי שמציג אליעד כהן הוא, שבדיוק כפי שכאשר רואים שחקן בהצגה, לא לוקחים ברצינות ... במקום להיבהל או להיכנס לפאניקה, צריך להישאר רגועים, להתייחס לדבריו בחיוך, ולשאול בצורה רגועה והגיונית מדוע הוא מרגיש כך. למשל, אם הוא אומר: אני שומע קולות, לא להגיב בצעקה או בפאניקה, אלא לדבר איתו ... אסור לעשות בהתמודדות עם סכיזופרן? אליעד כהן מדגיש שאסור להתייחס אל האדם הסכיזופרן ברצינות יתרה, ובוודאי לא להתחיל להתווכח איתו על מה שהוא אומר, לשאול אותו בצורה מלחיצה שאלות כמו: למה אתה אומר את זה? ... מדגיש שאין הכוונה לזלזל באדם או לפגוע בו בשום דרך. יש להתייחס אליו בכבוד מלא, אך לא ברצינות יתרה. הרעיון הוא לשמור על איזון נכון - לא לקחת את דבריו ברצינות, אך גם לא ללעוג לו. יש לנהל את השיחה איתו ... או לקחת ברצינות מוגזמת את הדרמות של החיים. לסיכום, כיצד להתייחס לסכיזופרן ששומע קולות או מדמיין דברים? בשורה התחתונה, הדרך הכי נכונה ובריאה להתמודדות עם סכיזופרן היא לא לקחת את הטענות שלו ברצינות מוגזמת, אלא להתייחס אליו בכבוד אך ברוגע, ולהגיב מתוך מחשבה כאילו הוא שחקן בהצגה. אליעד כהן חוזר ומדגיש שהסוד הגדול הוא להישאר רגועים, לא להיבהל ולא להפוך ... ששומע קולות? איך להרגיע אדם הסובל מהפרעות נפשיות? האם להתייחס ברצינות לסכיזופרן? איך לדבר עם משוגעים בצורה נכונה? איך לעזור למישהו שמדמיין דברים? כיצד להתמודד עם לחץ נפשי מול סכיזופרן? ...
טיפול במחלות נפש, הדרכת הורים, טיפול בהפרעות נפשיות, איך להפוך משוגע לחכם? איך להפוך ילד קטן לילד בוגר? איך לגדל ילדים חכמים? איך לגרום לילד להתגבר? טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לחולה נפש כאל בריא, להתייחס לילד כאל בוגר, חינוך ילדים
טיפול במחלות נפש, הדרכת הורים, טיפול בהפרעות נפשיות, איך להפוך משוגע לחכם? איך להפוך ילד קטן לילד בוגר? איך לגדל ילדים חכמים? איך לגרום לילד להתגבר? טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לחולה נפש כאל בריא, להתייחס לילד כאל בוגר, חינוך ילדים
... נפשיות, איך להפוך משוגע לחכם? איך להפוך ילד קטן לילד בוגר? איך לגדל ילדים חכמים? איך לגרום לילד להתגבר? טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לחולה נפש כאל בריא, להתייחס לילד כאל בוגר, חינוך ילדים איך להפוך ילד קטן או אדם עם הפרעות נפשיות לבוגר ואחראי? אחת ההמלצות ... העצמי, ומונע מהאדם להתפתח ולהשתפר. מהי הגישה הנכונה שתעזור לילד או לאדם עם בעיות נפשיות להתקדם? הגישה המומלצת ביותר לפי אליעד היא להתייחס לאדם, בין אם הוא ילד קטן או מבוגר עם בעיות נפשיות, באופן שבו היינו מתייחסים לאדם נורמטיבי, ... יותר הגיונית ובריאה. כיצד עקביות משפיעה על ההצלחה בחינוך ילדים ובטיפול נפשי? אליעד מדגיש שוב ושוב את חשיבות העקביות. לא מספיק להתייחס פעם אחת בצורה בוגרת ולמחרת לחזור לדיבור ילדותי או מזלזל. הגישה חייבת להיות עקבית ומתמשכת, כדי ... לילד קטן להתנהג בצורה בוגרת? המרצה עוסק בהסבר על הדרך בה ניתן לגרום לילדים קטנים להתנהג בצורה בוגרת, תוך התמקדות בהבנת הצורך להתייחס אליהם כמו למבוגרים. אליעד מציין כי ילדים הם כמו אנשים עם שכל של משוגע רק בגוף קטן, ואם אדם ... מצב שבו הילד לא מתפתח להתנהגות בוגרת. אליעד מדגיש שאם ילד קטן מתנהג בצורה לא נורמלית או לא מבוגרת, אין להאשים אותו על כך, אלא יש להתייחס אליו כמו לבוגר ולהציב לו ציפיות גבוהות. אם מתייחסים לילד בצורה פחותה, הוא יישאר פחות. מה כן לעשות? ההמלצה היא לדבר עם הילד בהיגיון, ולהתייחס אליו בצורה שמכבדת אותו כבוגר, תוך שמירה על היגיון של המבוגר. אליעד מסביר גם כיצד יש לתקשר עם ... משוגע טוען שמשהו בלתי הגיוני קורה, יש לנסות להבין את עולמו ולדבר איתו בהיגיון. אם ילד טוען שיש מפלצת בחדר, על המורה או ההורה לא להתייחס לדברים כלא הגיוניים, אלא לנהל שיחה תוך שמירה על הקשר ההגיוני: אני מבין את מה שאתה אומר, אני לא ...
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
פיטורי עובדים, האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים
... האם לפטר את העובד? האם לזרוק את העובד? האם להתייחס לעובד כמו לכלי עבודה? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אם לנסות לשנות את העובד, האם לגייס עובד חדש? שיקולים לפטר עובד, ניהול עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים האם נכון להתייחס לעובד כמו אל כלי עבודה? אליעד כהן דן בסוגיה של פיטורי עובדים ומציע זווית הסתכלות פרקטית, שבוחנת האם נכון להתייחס לעובד כמו אל כלי עבודה פשוט. הוא מעלה את השאלה האם במקרה שעובד אינו מתפקד באופן יעיל וטוב, יש להתייחס אליו בדיוק כפי שמתייחסים לכלי עבודה מקולקל - כלומר, האם יש להיפטר ממנו מיד או שמא אפשר לתקן ולשפר את ביצועיו. מתי כדאי לפטר עובד ומתי ... ניהול משאבי אנוש האם לפטר את העובד? איך נכון להתייחס לעובד שלא עובד? אליעד מדבר על הדילמה שבין פיטוריו של עובד לבין האפשרות לתקן או לשפר את ביצועיו, ומביא דוגמה לשם ההשוואה בין עובד לבין ...
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
איך להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח
... להתייחס ללקוח? איך לרכוש לקוחות? איך לגרום ללקוחות לאהוב אותך? איך להבין לקוחות? איך להשיג לקוחות? איך להתייחס ללקוחות? מה המוצר שלך? מה הלקוח רוצה? איך לשכנע לקוח? להתחבר עם הלקוח מהי הטעות הנפוצה בהתייחסות ללקוחות? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הטעות הנפוצה של אנשים שנותנים שירות ... שלך? מה חשוב לדעת על מכירת שירותים מקצועיים? איך ליצור קשר אישי עם לקוחות בצורה אפקטיבית? מה ההבדל בין מוצר לבין תחושה שירותית? איך להתייחס ללקוחות כדי להשיג את אהבתם? הטעות הקלאסית של אנשים שנותנים שירותים היא לראות את העסקה ביניהם לבין הלקוח כעסקה טכנית בלבד. לדוגמה, אם אתה מלמד שיעורים פרטיים, רבים ... שלך, אלא גם במעטפת הרגשית שאתה מספק. גם אם המוצר שלך טוב מאוד, הלקוח לא ירגיש אליו חיבור אם אתה לא תדע איך ליצור איתו קשר אישי ולהתייחס אליו. כשאתה עובד מול לקוח, תשאל את עצמך איך אתה יכול להקל עליו להרגיש טוב, כיצד תחושת השייכות וההבנה שתקבל ממנו תשפיע עליו בצורה חיובית. איך להתמודד עם דילמות בנוגע ...
אבחון הפרעות נפשיות והתנהגותיות, אבחון פסיכיאטרי, אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו
אבחון הפרעות נפשיות והתנהגותיות, אבחון פסיכיאטרי, אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו
... אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו האם הקטלוג של אדם כסובל מהפרעה נפשית ... בו נכון, הוא יגיע לשיפור מקסימלי, כך שהקטלוג לא ישנה את התוצאה. אך ברוב המקרים, הקטלוג מוביל להתייחסות שגויה שגורמת לאדם להישאר במצבו ולא להשתפר. האבחון יכול ליצור מסר תבוסתני, לפיו מדובר במחלה ללא מרפא, ... שהוא לא יכול לבצע את הפעולה בגלל מגבלה פיזית ולא בגלל שהוא ילד. אך מעבר למגבלות פיזיות ברורות, יש להתייחס אל הילד כבוגר לכל דבר ועניין, ללא הטבות מיוחדות רק משום שהוא ילד. האם יש צורך ממשי בקטלוג אדם כבעל הפרעה ... עצמו אינו הבעיה, אלא הדרך שבה מתייחסים לאדם בעקבות הקטלוג. יש להשתמש באבחון ככלי עזר בלבד, אך לא להתייחס לאדם באופן שונה מהותית מאחרים. הגישה הנכונה היא להתייחס לכולם לפי אותן נוסחאות ואותן שיטות, בהתאם ליכולות האמיתיות שלהם, ללא הטבות מיותרות שמונעות שיפור אמיתי. ... איך לגדל ילדים בצורה נכונה? האם הקלות בלימודים מזיקות לילדים? מהי הדרך הנכונה לחינוך ילדים? כיצד להתייחס לילדים כמו למבוגרים? הדיון עוסק בשאלה האם הקטלוג של אדם כבעל הפרעה נפשית (כגון סכיזופרניה, אוטיזם, הפרעת ... משמש לעיתים קרובות כתירוץ לאי - טיפול נכון. הדרך הנכונה להתמודד עם בעיות נפשיות או חינוכיות היא להתייחס לאדם באופן שווה, בהתאם ליכולותיו האמיתיות, וליישם את אותם חוקים ואותן שיטות על כולם. עכשיו הנושא הוא כזה ... שמשנה זה איך בסוף תטפל בו לא איך תקטלג אותו אבל בדרך כלל כשאתה מקטלג אותו כמשהו מסוים אתה גם מתחיל להתייחס אליו בצורה שונה ואז רוב הסיכויים שהוא גם נשאר ככה. ש: יש גם כאילו בקטלוג איזה מסר מבפנים כזה שאין מה ... אומר למה עכשיו הוא משוגע אתה חינכת אותו מגיל קטן להיות משוגע, עכשיו מה זה אומר זה אומר שאתה אמור להתייחס לילד בהנחה שאתה רוצה שהילד שלך בבוא היום יהיה אדם בוגר בצורה נכונה בלי לריב איתו כשהוא הולך להתבגר אתה צריך מגיל אפס להתייחס אליו כמו לבן אדם בוגר במאה אחוז מאה אחוז לא לוותר לו על שום דבר אבל מה זה אומר נגיד שעכשיו יבוא בן אדם ... כאל בוגר שלא דובר עברית יבוא בן אדם דובר עברית אבל הוא נמוך תתייחס אליו כאל בוגר נמוך אתה צריך להתייחס לילד שלך כאל אדם בוגר שלא למד לקרוא לא למד לכתוב לא מבין דברים לא יודע דברים אבל הוא בוגר הוא בן אדם ... לאכוף מה נעשה זאת שאלה לא מדבר עליה עכשיו שאלה אני רק טוען שהתפיסה שאומרת הוא אוטיסט ולכן אמורים להתייחס אליו שונה מאשר לאדם רגיל היא שגויה ועכשיו נחזור עוד פעם לסיפור הילדים אותו דבר לגבי ילד אתה לא יכול ... שקטלגו אותו כאוטיסט זאת לא האמת אבל בפועל זה באמת ככה כי בדרך כלל כשאתה מקטלג אותו זה כי אתה מנסה להתייחס אליו אחרת אתה מנסה להתייחס אליו אחרת יש חוקים אחרים או משהו כזה וזה לא, עכשיו זה נכון שעכשיו מישהו יבוא ויגיד כן אבל קטלגו אותו ...
טיפול בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך
... בהתנגדויות, החבר הכי טוב או המוכר הכי טוב? טיפול בהתנגדויות בצורה חברית, להתייחס ללקוח כמו לחבר, טיפול בהתנגדות מכירה בצורה חברית, טיפול בהתנגדות רכישה בצורה חברית, איך להיות החבר הכי טוב של הלקוח? איך להיות היועץ של הלקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך להתחבר ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, לקוח שאומר אני צריך לחשוב על זה, איך להגיב ללקוח בצורה חברית? איך לענות ללקוח בצורה חברית? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? אמון עם לקוח, לגרום ללקוח להאמין לך והפעם אתן עוד נקודת מבט לגבי איך לטפל בהתנגדויות לקוח התנגדויות מכירה. לדוגמה, איך לענות ללקוח שאומר יקר ...
רצינות, חוסר רצינות, להיות רציני, להתייחס ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
רצינות, חוסר רצינות, להיות רציני, להתייחס ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף
... חוסר רצינות, להיות רציני, להתייחס ברצינות, כמה אתה רוצה, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רוצה לא רוצה, ללכת עד הסוף מהי ... והבנות לאורך זמן? אליעד מסביר שעל מנת לשמר ידע לאורך זמן, חייבים להתייחס אליו ברצינות מוחלטת, כמו לשמור על משהו יקר ערך. הוא נותן דוגמה מהעבודה - אדם שומר ... את החשיבות שלו עבורך, תוכל לשמר אותו לאורך זמן. מה ההבדל בין להתייחס למשהו ברצינות לבין קצת יותר ברצינות? אליעד מבחין בצורה ברורה בין להתייחס למשהו ברצינות לבין קצת יותר ברצינות. לדבריו, להתייחס קצת יותר ברצינות זו עדיין גישה שמבטאת זלזול וחוסר הבנה אמיתית של החשיבות. זה כמו ... בלבד, ללא מחויבות אמיתית וללא רצון אמיתי בשינוי עמוק. לעומת זאת, להתייחס ברצינות מוחלטת זה מצב שבו אתה מחויב לחלוטין לדבר, מוכן לשלם כל מחיר, אפילו לסבול לאורך זמן רב, ובלבד שתשיג את מה שאתה רוצה להשיג. האם כל אחד צריך להתייחס ברצינות לכל דבר? אליעד מסביר שלא כולם חייבים להתייחס ברצינות לכל נושא. לדבריו, לגיטימי לגמרי לבחור לא להתייחס ברצינות לנושא מסוים, בתנאי שאתה מודע לכך שאתה עושה זאת, ושאתה לא מתלונן אחר כך על התוצאות. כלומר, אם בחרת להתייחס לנושא מסוים בקלילות או בזלזול, אל תתפלא ואל תתלונן כאשר התוצאות יהיו בהתאם. הוא ... ריק? איך להיות רציני באמת? מדוע אנשים מאבדים ידע מהר? האם חובה להתייחס ברצינות לכל דבר? איך לדעת אם אני באמת רוצה משהו? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתייחס, איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתייחס, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ טיפולי, טיפול אישי, קואצ'ר אישי בתחום להתייחס - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 03:32:26 - wesi1