אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תמיד צודק ✔איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות טוב יותר?

אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות, השלב הראשון הוא להבין שצריך להתייחס אליהם קודם כל כאל בני אדם, ולא רק כספקי שירות. פעמים רבות אנשים ניגשים לשירות עם ציפיות גבוהות כי הם משלמים כסף או כי הם מאמינים בעקרון "הלקוח תמיד צודק". אולם, חשוב לזכור כי נותן השירות הוא לא רק עובד או מישהו שמספק לכם שירות, אלא הוא אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות.

מהי הדרך שתשפיע על השירות שתקבל?

כאשר אדם מקבל שירות, יש לו את הנטייה לחשוב שברגע שהוא משלם על מוצר או שירות, הוא בעצם "קונה" את הספק ויכול לצפות לקבל ממנו את השירות המושלם. יש אנשים המאמינים ש"אם אני משלם, אני מקבל את כל מה שמגיע לי". עם זאת, לא תמיד זה כך. כאשר אתם מתייחסים לאדם שמספק לכם שירות בכבוד, בצורה אדיבה ובאכפתיות, אתם יוצרים סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא ירצה להיענות לבקשותיכם ולספק לכם את השירות בצורה הטובה ביותר.

מה קורה כאשר לא מתייחסים בכבוד?

אם אתם מגיעים למצב שבו אתם פונים לשירות מתוך תחושת שליטה ואפילו עוינות כלפי נותן השירות, אתם מונעים מעצמכם את ההזדמנות לקבל את השירות הטוב ביותר. כשנותן השירות מרגיש שאתם רואים בו רק "שטר כסף", הוא יתייחס אליכם בהתאם - מתוך רצון להיפטר מכם במהרה ולספק לכם את המינימום הדרוש בלבד.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - גישה אדיבה תגרום ליחס טוב יותר מצד נותן השירות.
  • להתייחס לנותן השירות כאל בן אדם - לזכור שהוא לא רק ספק שירות, אלא גם אדם עם רגשות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית - ניהול שיחה בצורה רגועה יכול לשפר את השירות.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לשדרג את הגישה של נותן השירות.
  • להבין שלפעמים טעויות קורות - זכרו, טעויות אינן תמיד מכוונות, ויש מקום להבנה.
אם תיישמו את עקרונות אלה, תראו שפעולת ההתייחסות האדיבה והכבוד תסייע לשיפור משמעותי בשירות שאתם מקבלים. אנשים יראו בכם לא רק את הלקוח, אלא גם כמי ששווה להתאמץ עבורם, וכתוצאה מכך, השירות שאתם תקבלו יהיה הרבה יותר טוב ויותר אישי.
איך לקבל שירות טוב יותר מנותני שירות?

הרבה פעמים אנחנו פונים לקבלת שירות או רוכשים מוצר ורוצים שיתייחסו אלינו בכבוד וייתנו לנו את השירות והמוצר הטובים ביותר. אך איך נוכל להגדיל את הסיכוי שזה יקרה? התשובה היא פשוטה - אם אתם רוצים לקבל שירות טוב יותר, חשוב לזכור שהאדם שמספק לכם את השירות הוא קודם כל בן אדם, לפני שהוא נותן לכם שירות.

למה זה חשוב?

ישנם אנשים שחושבים שאם הם משלמים למישהו כסף או שוקלים לעשות עסקה איתו, אז הוא מחויב להם לחלוטין. יש גם את התפיסה שהלקוח תמיד צודק ושתמיד צריך להתייחס אליו בכבוד. אך בפועל, מי שנותן לכם שירות הוא בן אדם עם רגשות, מחשבות ותחושות. הוא אולי עובד בחנות, מספק שירות טכני או נותן לכם ייעוץ, אבל קודם כל הוא אדם בדיוק כמוכם.

איך זה משפיע על השירות שתקבלו?

אם תתייחסו אליו בכבוד, תראו בו אדם ולא רק ספק שירות, יש סיכוי גדול יותר שהוא ירצה להתייחס אליכם בכבוד ולספק לכם שירות טוב יותר. כאשר נותן השירות מרגיש שאתם מעריכים אותו ולא מתייחסים אליו כאל מישהו שחייב לכם משהו, הוא ייטה יותר לעזור ולתת את המיטב.

לעומת זאת, מה קורה אם מתייחסים אליו אחרת?

אם הלקוח מגיע בגישה של "אני משלם ולכן מגיע לי הכול", נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר.

מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר?
  • להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס מכבד בחזרה.
  • להבין שגם נותן השירות הוא אדם עם רגשות ולא רק ספק שירות.
  • להיות סבלניים ולא לדרוש בצורה אגרסיבית.
  • להביע הערכה - מחמאה קטנה יכולה לעשות שינוי גדול בגישה של נותן השירות.
  • לזכור שלפעמים טעויות קורות, ולא תמיד הן מכוונות.
אם תיישמו את הדברים האלה, תגלו שהשירות שאתם מקבלים ישתפר משמעותית, ונותני השירות יהיו מוכנים לעזור לכם מעבר למצופה.
להתייחס בכבוד להבין רצון לקבל שירות יותר טוב לגרום לבחור הטוב ביותר אפשר לעשות רוגע מחמאות יותר טוב חוסר ודאות אגו איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך איך להתייחס איך להתייחס בכבוד לנותני שירות איך להתייחס ל איך להתייחס לאנשים בכבוד איך להתייחס לנותן שירות איך לקבל איך לקבל שירות יותר טוב איך לשכנע מישהו אנשים הלקוח הלקוח לא צודק הלקוח לא תמיד צודק הלקוח שלך הלקוח תמיד צודק הנחה יותר טוב כבוד לאנשים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות לעזור לך לגרום למישהי להתייחס להתייחס בכבוד להתייחס בכבוד לנותני שירות להתייחס ל להתייחס לאנשים להתייחס לאנשים בכבוד להתייחס לנותן שירות לעזור לקבל שירות יותר טוב לקוח לקוחות לרצות לרצות לעזור לרצות לעזור לך לרצות לתת לרצות לתת לך לשכנע מישהו לשכנע מישהו לרצות לתת לתת לך הנחה נותן שירות נותני שירות ספק שירות ספקי שירות ספקי שירותים ספקים צודק רצון שירות שירות יותר טוב שירות לקוחות תמיד צודק
טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק, מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק?
... בהתנגדויות לקוח, איך לענות ללקוח? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח תמיד צודק , מה נכון לענות? איך למכור יותר? איך לגרום ללקוח להרגיש טוב? איך לא לצאת צודק? וכאן אבאר, כי איש מכירות טוב, יש לו מראש תשובה טובה לכל התנגדות אפשרית של ... ללקוח מבין את הלקוח יותר טוב ממנו וכולי. ולא משנה כמה את חושב שהלקוח לא תמיד צודק, כי הלקוח באמת לא תמיד צודק, אעפכ עליך לדעת, כי גם אם אתה צודק, וגם אם הלקוח טועה. וגם אם הלקוח טיפש גמור ואתה חכם מוחלט, ואתה יודע בדיוק מה נכון ללקוח וכולי, אעפכ אין מצווה להראות ...
למה השכל לא תמיד צודק? ולמה מאמץ לא תמיד מוביל לתוצאות?
... השכל לא תמיד צודק? ולמה מאמץ לא תמיד מוביל לתוצאות? לפעמים האדם יושב וחוקר בשכלו באיזה עניין, ומגיע למסקנה כלשהי. ולפעמים נדמה לאדם, שמאחר שהוא השקיע בעניין ככ הרבה מחשבה, ...
פרות קדושות - עבודת אלילים - איך לשחוט אותן?
פרות קדושות - עבודת אלילים - איך לשחוט אותן?
... אינו טוען שהשכל אינו נכון כלל, אלא שהוא לא חייב להיות נכון תמיד. הוא מציע לאדם לשאול מי אמר שהשכל תמיד צודק , מי אמר שמה שהאדם רואה כשמאל וימין אכן נכון, ולבחון את תפיסת המציאות שלו בעצמו. בכך הוא מזמין ...
חיפוש האמת - מהי האמת? מי אמר אותה? ומה כולם חושבים?
חיפוש האמת - מהי האמת? מי אמר אותה? ומה כולם חושבים?
... באופן מוחלט, הוא מגלה את האמת האמיתית, ומתוך הגילוי הזה הוא יכול לחיות חיים מלאים וטובים באמת. איך לדעת מהי האמת? מדוע אנשים מחפשים אישורים חיצוניים? האם הרוב תמיד צודק? למה אנשים לא מאמינים באמת? איך להתמקד במהות הדברים? מהי המשמעות של אמת אובייקטיבית? אחד הדברים שעוצרים את ההתפתחות של האדם, שהאדם במקום להסתכל על עצמו הוא ...
רבי נחמן מברסלב, יהדות, התורה היהודית, אליעד כהן, כולם צודקים, כולם טועים, מצא את ההבדלים, ספר הזוהר, הכל נכון, הכל לא נכון
רבי נחמן מברסלב, יהדות, התורה היהודית, אליעד כהן, כולם צודקים, כולם טועים, מצא את ההבדלים, ספר הזוהר, הכל נכון, הכל לא נכון
... תמיד להיות צודק? נקודה חשובה נוספת שהועלתה היא שרבי נחמן עצמו לא התיימר להיות תמיד צודק. נאמר בפירוש, שאפשר לטעון שרבי נחמן טעה לפעמים. אליעד מדגיש שלמרות הערכתו הרבה לרבי נחמן, הוא אינו מחויב לתרץ ...
המסע אל האושר, מאמץ אל האושר, לצאת לחופש מהרצון, כמה זמן לוקח להיות מאושר? אושר זמני, אושר נצחי, אושר רגעי, רגעים של אושר, סבל בדרך אל האושר, המטרה להיות מאושר, אושר מושלם, חלק 1
המסע אל האושר, מאמץ אל האושר, לצאת לחופש מהרצון, כמה זמן לוקח להיות מאושר? אושר זמני, אושר נצחי, אושר רגעי, רגעים של אושר, סבל בדרך אל האושר, המטרה להיות מאושר, אושר מושלם, חלק 1
... הפנימי של הרצון. אליעד מתמודד גם עם הטענה הנפוצה לפיה אם האדם יהיה מרוצה לחלוטין מהמציאות, הוא יאבד את כל הרצונות שלו, וזה לכאורה סותר את טבע האדם. הוא מסביר כי הטענה הזו מגיעה מהשכל, אך מי אמר שהשכל תמיד צודק? לדבריו, יתכן שקיימת פרצה שדרכה אפשר להיות מרוצים מהמציאות ועדיין לחיות במציאות, מבלי לאבד לחלוטין את הרצונות באופן שיגרום לחוסר קיום מוחלט. הוא מוסיף ואומר שאם אדם ...
התנשאות, שחצנות, גאווה, יוהרה, ענווה, צניעות, רגשי נחיתות, ערך עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי, שיגעון גדלות, טיפשות, חוכמה, חכם חושב שהוא טיפש, טיפש חושב שהוא חכם, דימוי עצמי, הערכה עצמית, מגלומניה, יהללך זר ולא פיך
התנשאות, שחצנות, גאווה, יוהרה, ענווה, צניעות, רגשי נחיתות, ערך עצמי נמוך, חוסר ביטחון עצמי, שיגעון גדלות, טיפשות, חוכמה, חכם חושב שהוא טיפש, טיפש חושב שהוא חכם, דימוי עצמי, הערכה עצמית, מגלומניה, יהללך זר ולא פיך
... מטיל ספק בעצמו ושואל כל הזמן אולי אני טיפש? אולי טעיתי?, ולכן הוא ממשיך ללמוד ולהתפתח. החכם יודע שיש הרבה דברים שהוא עדיין לא יודע, ולכן הוא מפקפק בעצמו, לא מניח שהוא תמיד צודק , ובוחן כל הזמן מה נכון ומה לא. לעומת זאת, הטיפש בטוח בעצמו, הוא חושב שהוא חכם ולכן לא טורח לבדוק ולחקור. הוא קופא על שמריו ולא מתפתח. אליעד ...
שכל ורגש, האם להקשיב לשכל או להקשיב לרגש? האם להקשיב למוח או להקשיב ללב? האם להקשיב לתחושת בטן או להקשיב לשכל? האם ללכת אחרי הלב או ללכת אחרי השכל? האם ללכת אחרי הרגש או ללכת אחרי המוח? איך לקבל החלטות?
שכל ורגש, האם להקשיב לשכל או להקשיב לרגש? האם להקשיב למוח או להקשיב ללב? האם להקשיב לתחושת בטן או להקשיב לשכל? האם ללכת אחרי הלב או ללכת אחרי השכל? האם ללכת אחרי הרגש או ללכת אחרי המוח? איך לקבל החלטות?
... הרגש, והרגש מסייע לוודא שהשכל פועל נכון. כך אפשר לקבל החלטות מבלי להרגיש קרוע בין ההיגיון לבין התחושה הפנימית. הקשר בין שכל ורגש קבלת החלטות מתוך רגש ושכל האם השכל תמיד צודק? הבנת תחושות הבטן והרגש איך להגיע להחלטות שלמות קבלת החלטה מהרגש, קבלת החלטה מהשכל, קבלת החלטות שכליות, קבלת החלטות רגשיות, איך לקבל החלטה נכונה? שכל או רגש, רגש או שכל ...
בחירת יועץ מומחה, איך לבחור יועץ? איך לבחור מטפל זוגי? איך לבחור יועץ להחזרת אקסים? איך לבחור יועץ זוגי? קריאת מחשבות על ידי יועצים, לקרוא את המחשבות של האקסית, לקרוא את המחשבות של בני הזוג, אמפטיה של יועץ, בחירת מטפל
בחירת יועץ מומחה, איך לבחור יועץ? איך לבחור מטפל זוגי? איך לבחור יועץ להחזרת אקסים? איך לבחור יועץ זוגי? קריאת מחשבות על ידי יועצים, לקרוא את המחשבות של האקסית, לקרוא את המחשבות של בני הזוג, אמפטיה של יועץ, בחירת מטפל
... של יועץ? אמפתיה היא תכונה קריטית ליועץ טוב. עם זאת, לא מדובר רק בהזדהות שטחית עם רגשותיך, אלא בהבנה אמיתית של המצב שלך מבלי לפגוע בך או לחשוב שאתה תמיד צודק . יועץ שמזדהה מיד עם רגשותיך ומחזק אותך מבלי להביא נקודת מבט אובייקטיבית או ביקורתית לא בהכרח מבין את הסיטואציה. יועץ מקצועי יהיה זה שיכול להציג בפניך את נקודת המבט ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תמיד צודק, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תמיד צודק, איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי מומלץ, אימון עסקי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום תמיד צודק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 1.2793 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 07:24:09 - wesi1