אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להעביר מסר ✔איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:18איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ומשכנעת?

העברת מסרים בצורה אפקטיבית דורשת הבנה עמוקה של המנגנונים הפסיכולוגיים שמניעים אנשים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד לנסח מסרים כך שישכנעו, ינטרלו התנגדויות ויגרמו לאנשים לחשוב באופן הרצוי לנו. התהליך כולל שלבים ברורים, עם דוגמאות מפורטות מתחומי הפוליטיקה, המכירות והיום - יום.

מה הטעות שעושים בקמפיין פוליטי כאשר מנסחים מסר נגדי?

לדוגמה, אליעד כהן מנתח קמפיין פוליטי של בוז'י מול ביבי, בו בוז'י ניסח את המשפט: "ביבי חזק בביטחון? לא ממש". אליעד מסביר שזו טעות חמורה בשכנוע, משום שהביטוי "לא ממש" מעניק הכרה חלקית במסר של הצד השני, מה שמחליש מאוד את האפקט של המסר. הוא מסביר שמסר נגדי חייב להיות מוחלט וברור, ולכן הניסוח הנכון היה צריך להיות "ביבי חלש בביטחון", או אפילו טוב יותר, "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון".

איך לנסח מסר נגדי בצורה חזקה ומוחלטת?

כדי להצליח בשכנוע, יש להציג מסר נגדי חזק יותר באופן משמעותי מהמסר המקורי. אליעד ממחיש את זה בדוגמה הבאה: כאשר יש אמירה "תקנה את המוצר" ואמירה נגדית "אל תקנה את המוצר", נוצרת שקילות, ואין שכנוע ממשי. אך כאשר האמירה השנייה היא "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר", האדם שאומר את המשפט הזה נשמע בטוח הרבה יותר, ולכן הוא משכנע יותר. באופן דומה, כדי לשכנע נגד האמירה "ביבי חזק בביטחון", עדיף לומר "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון".

איך לשתול מחשבות בצורה שתנטרל התנגדויות?

אליעד כהן מלמד כיצד לשתול מחשבה אצל האדם שמולנו, כך שהתנגדותו תפורש בצורה שנוחה לנו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא לא צריך לקנות רכב מסוים, על המוכר לשאול את עצמו באיזה מצב אכן הלקוח לא צריך לקנות את הרכב, אך באופן שלא יפגע במכירה. אם המוכר מסכים שהלקוח לא צריך את הרכב רק במצב שכבר יש לו כזה, הוא יכול לומר ללקוח: "אתה צודק, אל תקנה אם כבר יש לך רכב כזה. אבל אתה חייב לקנות את הרכב אם אין לך כזה". כך, בכל פעם שהלקוח יחשוב "אני לא צריך לקנות", תהיה לו הצדקה נוחה שלא פוגעת במכירה.

דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר יכול לומר לו: "המוצר יקר אם אין לך כסף לאכול, אבל יש לך כסף, נכון? אז תקנה את המוצר." כך בכל פעם שהלקוח יחשוב "יקר", הוא כבר יבין את זה בצורה שלא תפריע לו לקנות.

איך לשתול מחשבות בקמפיין פוליטי כדי לנטרל את הצד השני?

בקמפיין הפוליטי לדוגמה, מלבד לומר ש"ביבי מאוד חלש בביטחון", ניתן להוסיף משפטים כמו "ביבי חזק בביטחון, רק בדמיונות שלו" או "ביבי חזק בביטחון רק של עצמו". בדרך זו, כאשר אדם יראה את המשפט "ביבי חזק בביטחון", כבר תשתל אצלו המחשבה המנוגדת שהיא "רק בדמיונו", וכך הוא לא יושפע לרעה מהמסר של ביבי.

המשפט הזה משמש כ"מנטרל", כי הוא כולל בתוכו את המסר של הצד השני, אך מיידית מספק לו פירוש שהופך אותו לפחות משכנע. אליעד מדגים זאת בבירור: כשאדם רואה שלט של "ביבי חזק בביטחון", בראשו כבר יעלה משפט ההמשך "רק בדמיונות שלו", וכך המסר החיובי המקורי מנוטרל לחלוטין.

איך לשכנע ילד להכין שיעורי בית למרות ההתנגדות שלו?

אליעד מביא דוגמה מהחיים הפרטיים: אם ילד לא רוצה להכין שיעורים, אפשר לומר לו: "נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אתה כבר חולה, או אם כבר סיימת להכין אותם". כך, בכל פעם שהילד יחשוב "אני לא רוצה להכין שיעורים", הוא ייתן לעצמו הסבר שאינו סותר את הרצון שלנו ("רק אם אני חולה"), ולכן ההתנגדות שלו תנוטרל מראש.

מתי לא כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת מחשבות?

אליעד מדגיש כי לא תמיד כדאי להשתמש בטכניקה הזו. אם אפשר למחוק לחלוטין את ההתנגדות מהראש של השומע, עדיף לא להזכיר את ההתנגדות כלל. לדוגמה, לא מומלץ מראש לומר ללקוח: "אתה לא צריך לקנות את המוצר אם...". רק כאשר ברור לנו שהלקוח יקבל את ההתנגדות ממישהו אחר, או כאשר התנגדות כזו צפויה מראש, כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת פירוש נגדי.

איך לסכם את הטכניקה באופן פרקטי?

לסיכום, טכניקת השתילה עובדת בשלושה שלבים:
  • הצגת מסר נגדי חזק וברור הרבה יותר מהמסר המקורי.
  • שתילת מחשבה מנטרלת, שמאפשרת לאדם לתת פירוש שאינו פוגע באינטרס שלנו, גם כאשר המסר המקורי יחזור אליו.
  • הימנעות משתילת מחשבה מראש, אלא רק אם ההתנגדות צפויה.
הבנה ושימוש נכון בשלבים אלו יאפשרו להעביר מסרים בצורה יעילה, לנטרל התנגדויות, ולהשפיע על אנשים בכל תחום בחיים: פוליטיקה, מכירות, משפחה ועוד.
איך להעביר מסרים בצורה יעילה ולשכנע אנשים?

הפעם ניתוח שכנוע בקמפיין פוליטי - איך להעביר מסרים בצורה חדה ומשכנעת. לדוגמה, קמפיין של בוז'י מול ביבי, בו בוז'י טוען ש"ביבי חזק בביטחון? לא ממש". ניסוח זה נחשב לגרוע, כי השימוש במילה "לא ממש" מספק הכרה מסוימת במסר של הצד השני, ומסרס את המסר שנאמר. הצעד הראשון כדי לשכנע הוא להעביר מסר חזק ומוחלט. כדי להפריך את המסר של "ביבי חזק בביטחון", המסר הנגדי צריך להיות חד וברור - "ביבי חלש בביטחון" ולא "ביבי לא ממש חזק".

איך בונים מסר נגדי חזק?

כדי להפריך טענה, צריך להציג אותה בצורה חד משמעית ומוחלטת. למשל, אם יש קמפיין שטוען "ביבי חזק בביטחון", מסר נגדו לא יכול להיות "ביבי חלש בביטחון" בלבד, אלא צריך להיות מסר חזק יותר כמו "ביבי מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון". כשיש משוואה כזו בין "ביבי חזק בביטחון" מול "ביבי חלש בביטחון", האפקטיביות של כל אחד מהם נמדדת לפי חוזק הניסוח.

איך לשתול מחשבות ולהשפיע על אנשים?

לא מספיק רק להציג מסר נגדי, חשוב גם לשתול מחשבה בראשו של השומע שתנטרל את טענתו. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא לא צריך לקנות את הרכב, המוכר יכול לשאול את עצמו מתי טענה זו עשויה להיות נכונה, ובמידה וזה לא מפריע למכירה, להציג את זה באופן כזה שיגרום ללקוח להסכים עם המוכר. למשל: "אם כבר יש לך רכב כזה, זה נכון שלא צריך לקנות רכב חדש, אבל אם אין לך רכב כזה, אתה בהחלט צריך לקנות אותו".

איך להתמודד עם התנגדויות?

הכל תלוי בהצגת הנושא בצורה כזו שהשומע יוכל להסכים עם מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין זאת באופן מיידי. אם למשל לקוח טוען שמוצר יקר, המוכר יכול לשתול מחשבה בראשו על כך שהמוצר יקר רק אם הוא במצב פיננסי קשה, אך במצב טוב הוא בהחלט צריך לשקול לרכוש אותו. זה בעצם נותן ללקוח את האפשרות לחשוב את מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין את זה באופן מובהק.

היתרונות של נטרול התנגדויות בצורה זו

לסיכום, חשוב להבין שהשגת שכנוע לא מבוססת רק על הצגת טיעונים מנוגדים, אלא גם על איך אנו מצליחים לשתול מחשבה בראשו של השומע, כך שהוא יפרש את המסר הנגדי באופן שמתאים לנו. זה כמו לשאול את הלקוח מתי הוא יכול להסכים שהמוצר לא מתאים לו ולהשתמש בכך בהמשך הדרך.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא, על עוד היבט בנושא של שכנוע והעברת מסרים, הפעם אני אתייחס לקמפיין שמפרסם בוז'י וזה הולך פחות או יותר ככה: הוא אומר, ביבי אומר שהוא חזק בביטחון, אבל, לפי ידע שהשוו אתו ומה שזה לא יהיה, הם אומרים שהוא לא חזק בביטחון ואז הוא כותב כזה דבר, הוא כותב: "ביבי חזק בביטחון? (סימן שאלה), לא ממש".

אז כמובן כמו תמיד שאם ביבי לא חזק בביטחון או בלי קשר לזה שביבי לא חזק בביטחון, גם בוז'י לא חזק בלהסביר כי הוא לא באמת יודע להסביר.

עצם הניסוח הזה של "ביבי חזק בביטחון? לא ממש" זה ניסוח כמובן גרוע ביותר כי, לא ממש זה כאילו כמו להגיד, הוא חזק בביטחון אבל לא ממש חזק בביטחון, זה כמו, אתה מסכים שהוא חזק בביטחון, אבל לא ממש.

ולכן בעצם השאלה היא ברמת השכנוע, מה בעצם המסר שצריך להעביר בשביל להפריך את המסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון"? אוקי? אני לא מדבר עכשיו מבחינה עובדתית אם ביבי חזק בביטחון, אם הוא לא חזק בביטחון, זה לא נושא הדיון, אני מדבר ברמה העקרונית.

נגיד שמישהו מעביר מסר שאומר: צריך לעשות ככה וככה, או זה לא טוב אם ככה וככה או המצב הוא ככה וככה ורוצים להעביר קמפיין נגדי, מסר נגדי, מה בעצם צריך לעשות? אז קודם כל כמובן שניסוח כמו "ביבי חזק בביטחון? (סימן שאלה) לא ממש" כמובן שזה ניסוח גרוע כמו שאמרתי קודם כי לא ממש פירושו: זה נכון באופן חלקי.

ולכן לכאורה, המסר הנגדי שהיה צריך להיות: "ביבי חזק בביטחון? ביבי חלש בביטחון" אז קודם כל אם ביבי מעביר מסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון, ביבי חזק בביטחון" צריך להעביר מסר נגדי שאומר: "ביבי חלש בביטחון, ביבי חלש בביטחון, ביבי חלש בביטחון" כן?

עכשיו, אבל, אני רוצה להוסיף פה עוד משהו, אם נגיד לדוגמה נגיד, יעשו קמפיין: "ביבי חלש בביטחון" אוקי? עכשיו, מה הבעיה בקמפיין כזה, למה קמפיין כזה הוא לא מספיק טוב? כי השומע, שאומרים לו: 'ביבי אומר: "ביבי חזק בביטחון"', עכשיו, המחנה הציוני יגיד: "ביבי חלש בביטחון". נגיד שהם אפילו יגידו: "ביבי חלש בביטחון, אנחנו חזקים בביטחון", נניח שהם יגידו כזה דבר, אוקי? אבל עדיין, מבחינתו של השומע, זה מילה מול מילה. זה מילה שאומרת "ביבי חזק בביטחון" מול מילה שאומרת "ביבי חלש בביטחון", זאת אומרת, זה ברור מאליו אני אחזור עוד פעם שנגיד: "ביבי חזק בביטחון, לא ממש", זה כמובן שזה גרוע, כי צריך להעביר מסר חד משמעי הפוך שאומר: "ביבי חלש בביטחון", אבל גם להגיד "ביבי חלש בביטחון", זה די חלש כי הוא אומר "חזק בביטחון" והוא אומר "חלש בביטחון", אז מה עשינו פה?

ולכן, מה שצריך לעשות זה בעצם, אם לדוגמה יש מסר ורוצים להעביר מסר נגדי, אז בעצם צריך לעשות לדוגמה: נגיד "ביבי חזק בביטחון? ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" ואז בעצם השומע מבחינתו יש לו משפט שאומר "ביבי חזק בביטחון", יש לו מצד שני משפט שאומר "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" ואז זה גם לא כל כך משנה אם ביבי באמת חזק בביטחון או לא, מה שמשנה שמבחינתו של השומע, המשפט שאומר "מאוד מאוד חלש" הוא הרבה יותר "חזק" מאשר המשפט שאומר "ביבי חזק" שהמשפט הזה הוא הרבה יותר חלש.

זאת אומרת אם מישהו נגיד אומרים לו: "תקנה את המוצר", נגיד הלקוח אומר: "אני לא רוצה לקנות את המוצר" אז אומרים: "תקנה את המוצר". מישהו אומר לו "אל תקנה", מישהו אומר לו "כן תקנה", מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו: "תקנה את המוצר" ומישהו אומר לו: "אל תקנה את המוצר", אז עוד פעם זה מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו "תקנה את המוצר" ומישהו אומר לו "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר", מי נשמע יותר בטוח בעצמו? ברור שמי שאמר "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר".

בא נגיד שמישהו אומר: "אל תקנה את המוצר" ומישהו בתגובה אומר לו: "אתה חייב, אתה מוכרח עכשיו, לקנות את המוצר", יכול להיות שבכלל לא צריך את המוצר, אבל מה משדר יותר ביטחון? ההוא שדיבר בצורה יותר קיצונית.

ולכן, אם יש מסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון", המסר שצריך להיות כנגדו: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" או שגם פה שימו לב לשני ניסוחים: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" שניהם צריכים להגיד את זה, גם "מאוד חלש" וגם "חלש מאוד" וזה כבר נושא אחר, מה עדיף? הכי טוב זה להביא את שני המסרים: גם "ביבי חלש מאוד בביטחון" וגם "ביבי מאוד חלש בביטחון".

אבל, עכשיו אני רוצה להוסיף עוד היבט בקטע של איך לשכנע אנשים וזה עובד ככה: אם מישהו טוען טענה ואנחנו רוצים לטעון טענה נגדית, אז מה שצריך לעשות זה בעצם לא רק לטעון את הטענה הנגדית, גם צריך לשתול לאותו בנאדם מחשבה בראש שבעצם תנטרל לו את הטענה של עצמו, איך מנטרלים לו את הטענה של עצמו? ע"י שהמוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מקרה, מה שהקונה אמר יכול להיות נכון ושזה לא מפריע לי כמוכר?

לדוגמה: נגיד שהלקוח אומר "אני לא צריך לקנות את הרכב הזה". הלקוח אומר "לא רוצה לקנות את הרכב הזה", אז המוכר צריך לשאול את עצמו "מתי גם אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה?" לדוגמה: "אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה אם כבר יש לו רכב כזה" אז מה עושים? אומרים ללקוח, נגיד הלקוח אומר: "לא אני לא רוצה לקנות את הרכב הזה", "תקשיב אתה צודק, אל תקנה את הרכב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה רכב כזה, אבל אם לא, אתה חייב לקנות את הרכב" או "אבל אתה חייב לקנות את הרכב" לא "ואם לא", "אבל, אתה חייב לקנות את הרכב", בלי "ואם".

אבל מה עשינו בעצם? ברגע שאמרנו לקונה: "תקשיב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה את הרכב", בעצם שתלנו לקונה מחשבה בראש שאומרת לו: "זה בסדר לא לקנות את הרכב כאילו כשאתה חושב עם עצמך לא לקנות את הרכב, תבין שזה נכון, אבל רק אם כבר יש לך רכב כזה".

בכל דבר אחר, נגיד לדוגמה: הלקוח אומר "המוצר הזה יקר", סתם, "המוצר הזה יקר", עכשיו אנחנו רוצים לשאול: מתי זה בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה "יקר", אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב "המוצר הזה יקר" שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו לקנות את המוצר.

אז אפשר לדוגמה להגיד לו "תקשיב, אם אין לך מה לאכול, אז המוצר הזה יקר, אבל יש לך מה לאכול, נכון? אז בא תקנה את המוצר" מה בעצם עשינו? שתלנו ללקוח מחשבה בראש שאומרת לו: "זה בסדר שתחשוב שהמוצר הזה יקר, אבל רק אם הגעת למצב שאין לך מה לאכול".

עכשיו, מזה בעצם בהקשר שלנו פה של ביבי לצורך העניין, אז נגיד אומרים: "ביבי חזק בביטחון" מולו יש קמפיין שאומר "ביבי חלש בביטחון", "ביבי מאוד חלש בביטחון", "ביבי חלש מאוד בביטחון", "חלש מאוד", "מאוד חלש". עכשיו, אבל מה שהם צריכים עוד לעשות כנגד הסיסמה "ביבי חזק בביטחון", צריך לעשות קמפיין שאומר "ביבי חזק בביטחון, רק של עצמו", "ביבי חזק בביטחון, רק בדמיון שלו", "ביבי חזק בביטחון, רק לפי הפנטזיה שלו", כל סיסמה שהיא.

מזה בעצם נותן? זה נותן שאם אני אומר או שאם אומרים משפט: "ביבי חלש בביטחון" ואומרים עוד משפט "ביבי חזק בביטחון רק בחלומות שלו", או "ביבי חזק בביטחון" או "ביבי רק רוצה להיות חזק בביטחון" או "ביבי מוכר לך שהוא חזק בביטחון", אם נותנים את שני הצירופים האלה ביחד, מה שזה בעצם גורם, שגם אם ביבי אח"כ יגיד: "לא נכון, אני חזק בביטחון", "טוב הבנו, אתה חזק בביטחון רק אם".

זאת אומרת, שימו לב, המשפט שאומר "ביבי חלש בביטחון" הוא משפט קונטרה למשפט "ביבי חזק בביטחון". המשפט שאומר: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" הוא משפט קונטרה פלוס למשפט "ביבי חזק בביטחון" אבל, המשפט שאומר: "ביבי חזק בביטחון, רק בהבטחות" או "ביבי חזק בביטחון של עצמו" או "ביבי חזק בביטחון של הטרור" כי הרי ביבי רוצה שיהיה טרור בשביל שהוא יוכל להילחם בו כדי שיבחרו בו. משפט כזה או אחר, בעצם הוא משפט שמכיל את האמירה של ביבי ומנטרל אותה.

מה היתרון של זה? שגם כשאח"כ השומע ילך ברחוב ויראה נגיד שבנאדם אומרים לו מאה פעם ביום "ביבי חזק בביטחון" ומאה פעם ביום "ביבי חלש בביטחון", במי הוא יבחר? לא יודע.

נגיד שמחשב ניתן לו פקודה: "ביבי חזק בביטחון" ונגיד לו "ביבי מאוד חלש בביטחון" "מאוד חלש בביטחון", מה משכנע יותר? "ביבי מאוד חלש בביטחון" אבל אנחנו בעצם רוצים לנטרל את זה שכשהשומע יקרא שלט שאומר: "ביבי חזק בביטחון", שזה לא ישפיע עליו.

אז מה אנחנו בעצם עושים כדי לנטרל את זה שהשומע ישמע את המשפט "ביבי חזק בביטחון" שזה לא ישפיע עליו, אנחנו מראש שותלים מחשבה אצל השומע שאומרת לו "ביבי חזק בביטחון, רק של עצמו", "ביבי חזק בביטחון, של הפנסיה שלו", "ביבי חזק בביטחון, של המעמד שלו" או "ביבי חזק בביטחון שיהיה לך רע", "ביבי חזק בביטחון..." או "ביבי רק רוצה להיות חזק בביטחון" או כל דבר כזה או אחר. ואז מה שזה נותן שבעצם כשאותו בנאדם יראה את המילים "ביבי חזק בביטחון" גם הוא יוכל לפרש את זה בצורה שלא תסתור את המילים "ביבי חלש בביטחון".

אותו דבר כנ"ל לגבי כל נושא אחר. נגיד הילד אומר: "אני לא רוצה להכין שיעורים" אוקי? ואנחנו רוצים לשתול לילד בראש מחשבה שהמשפט "אני לא רוצה להכין שיעורים" או "אני לא אוהב להכין שיעורים" שהיא לא תסתור את המשפט "אתה צריך להכין שיעורים", אז מה אנחנו עושים? אנחנו צריכים לשכנע את הילד: "נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם אתה נגיד חולה" או נגיד "אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם כבר סיימת להכין אותם" או "אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אין לך שיעורים" או "זה לא כיף להכין שיעורים אם..." סתם נמציא איזה משהו.

אוקי? אבל מה הרעיון? הרעיון הוא בעצם לשתול לבנאדם מחשבה בראש שתצדיק את ההתנגדות שלו למה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, אבל שהיא תצדיק אותה במקרה שלא מפריע לנו. זאת אומרת, אנחנו רוצים להגיד לבנאדם "תקנה את המוצר" "המוצר טוב לך", הוא אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, המוצר לא טוב לי" מה עושים? גם אומרים לו: "המוצר טוב לך" גם אומרים לו "המוצר מאוד מאוד טוב לך" שזה יותר חזק מ"המוצר לא טוב לך" אבל גם שותלים לא בראש מחשבה "זה נכון, המוצר לא טוב לך אם...", "המוצר לא טוב לך כאשר..." או מה שזה לא יהיה, ואז כל פעם שעולה אצל הבנאדם המחשבה: "המוצר הזה לא טוב לי", "כן, זה לא טוב לי כי...", "זה לא טוב לי רק אם..." וכו' וכו'.

דהיינו: נותנים לו את האופציה שכאשר תקפוץ לו המחשבה שמתנגדת למה שאנחנו רוצים, שמראש כבר יהיה לו פירוש שלא מפריע לנו. זאת אומרת: שותלים לשומע מחשבה בראש שהוא יפרש איך שאנחנו רוצים את המסר הנגדי.

זה כמו להגיד למישהו: "תראה האמת היא ככה וככה, אבל אתה יודע, אם הוא יגיד לך ככה וככה אז זה בגלל ככה וככה". אז קודם כל אמרנו לו "האמת היא ככה וככה" ואז אמרנו לו "אתה יודע, אבל כשהוא יגיד לך ככה תפרש את זה בצורה כזאת וכזאת". כי זה לא רק חכמה להגיד "ביבי חלש בביטחון" או "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" אבל החכמה היותר גדולה היא גם לדעת איך לשתול בראש של השומע מסר שיגיד לו: "אתה יודע וכשביבי יגיד לך שהוא חזק בביטחון, תבין שזה מה שהוא היה רוצה שתחשוב. ביבי רק רוצה שתאמין שהוא חזק בביטחון, אבל הוא לא באמת כזה", "ביבי חזק בביטחון רק בדיבורים על ביטחון", או "ביבי חזק בביטחון בזה שיהיה חוסר ביטחון" משהו כזה. אוקי?

וכנ"ל לגבי כל בנאדם שרוצה לשכנע מישהו במסר. עכשיו, צריך לשים לב שלא מלכתחילה לעשות את זה, זאת אומרת לא מראש צריך להגיד לבנאדם "ההתנגדות שלך נכונה אם...". זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: " אני לא רוצה לקנות את המוצר", לא צריך מראש לבוא להגיד לו "טוב, אל תקנה את המוצר אם..." למה? כי עדיף לנו מראש למחוק לו מהמח את המחשבה: "אל תקנה את המוצר". אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שיש מצב שהוא בו לא צריך לקנות את המוצר ולא משנה מה המצב, עדיף לנו שהוא לא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. אבל, בהנחה שאנחנו יודעים שאשתו בבית תגיד לו "אל תקנה את המוצר" בהנחה שאנחנו יודעים שמישהו תכף יתלונן, אז אנחנו מראש צריכים לא רק להגיד לו שזה לא נכון, לא רק להגיד לו את ההיפך, לא רק להגיד לו את ההיפך בצורה יותר חזקה, אלא גם לשתול לו בראש את הפירוש "אתה יודע וכשהוא יגיד לך את ההיפך, תפרש את זה ככה וככה, תבין את זה ככה וככה".

אז, שלא יעבדו עליכם!
מנהל להגדיל את הביטחון העצמי טענות התנגדויות בתהליך מכירות מוצר לא מתאים למכור מוצרים יקרים האם להילחם מוצר לטפל בהתנגדויות איך לשפר את הביטחון העצמי איך לשאול שאלות איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך להצליח איך להצליח במכירות איך להצליח במשא ומתן איך להשפיע איך להשפיע על מישהו איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשתול איך לשתול מחשבות איך שותלים מחשבה איך שותלים מחשבות העברת מסרים הצלחה הצלחה במכירות הצלחה במשא ומתן התנגדויות התנגדות טיפול טיפולים להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להצליח להצליח במכירות להצליח במשא ומתן להשפיע להשפיע על מישהו לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לשתול לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מטופל מטופלים מטפל מכירות מסרים משא ומתן מתי למכור ללקוח ניתוח קמפיין ניתוח קמפיין פוליטי פוליטי פוליטיקה קמפיין קמפיין פוליטי שותלים מחשבה שותלים מחשבות שתילת מחשבות
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר מהם הטעויות בהעברת מסרים ואיך להימנע מהן? כשאנחנו מנסים להעביר מסר כלשהו, חשוב להבין כי כל מילה שאנו אומרים נושאת עמה לא רק את המשמעות של עצמה, אלא גם את ... המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש משפטים? איך לפרש משפטים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא מסרים לא מילוליים? איך להעביר מסרים לא מילוליים? איך לשתול מחשבות בתת מודע? למה מישהו אומר משהו? איך לנתח טקסטים? איך לקרוא בין השורות? איך ...
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
... למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה איך לגרום למישהו להתעניין במשהו שהוא לא מתעניין בו? אם אנחנו רוצים לגרום למישהו להתעניין במשהו, ... יכול לשמש ככלי להעברת מסרים. לדוגמה, בפסטיבלים של מספרי סיפורים, יש אנשים שמומחים בסיפור, אך לא תמיד יודעים איך להעביר מסר סמוי דרך הסיפור. זהו כלי חזק מאוד, כי סיפור טוב יכול להפעיל את התת - מודע של השומע ולהעביר ... מההיסטוריה, כמו סיפורו של רבי נחמן, שהוא היה מתחיל לדבר על נושא כלשהו, ובשלב מסוים היה עובר לסיפור כדי להעביר מסר חשוב מבלי שאנשים ירגישו שהוא מנסה לשדר להם משהו. כאשר אנחנו מספרים סיפור, אנחנו יכולים לשתול מסרים בצורה חינמית, ... מודע לכך, הוא סופג את המסר. איך לשפר את יכולת הסיפור שלך? כדי לשפר את היכולת שלך לספר סיפורים ולהעביר מסרים בצורה חכמה, עליך להבין את מהות הסיפור שאתה רוצה להעביר. כדאי לקרוא הרבה טקסטים, במיוחד בשפות כמו אנגלית, ולהתמקד ... המילים והמשמעויות שלהם. כשאתה לומד לזהות את המשמעויות הנסתרות של המילים, אתה מתחיל להבין איך לבנות סיפור בצורה שמאפשרת להעביר מסרים בצורה חכמה. תהליך הלמידה הזה יכול להקנות לך כלים לשלוט בצורה יותר טובה בסיפור, ולהפוך אותך לסופר שמסוגל להעביר מסרים מבלי שיבחינו בזה. איך להשפיע על מישהו בצורה סמויה? כדי להשפיע על מישהו בצורה סמויה, עליך להבין את המהות ... שומע את זה. אליעד: הנה אתה רואה, זה נושא שנקרא תורת הסיפור, מה זה תורת הסיפור? היכולת לספר סיפור ולהעביר מסר לתת מודע של הבן אדם דרך הסיפור. תראה, יש נגיד לדוגמה פסטיבל מספרי הסיפורים, אתה מכיר את זה? הם נגיד מומחים בלספר סיפורים אבל הם לא מספיק מומחים באיך להעביר מסרים מצד הסיפורים, נגיד שאתה אומר אני רוצה ליצור אצלהם תחושה מסוימת בלי שהם ישימו לב שיצרת את התחושה, אתה ...
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות וכאן אבאר ... כאן עוד רמת עומק, שאומרת, שבאפשרותך גם כן לשתול למישהו מחשבה, בצורה של תרתי משמע, ודרך שתילת מסר אחד, להעביר מסר נוסף, באופן מודע, כפי שכבר ביארתי במקום אחר.
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
ניתוח NLP, ללמוד לשכנע, ללמוד למכור, שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי
... שיטות לשכנע, זיהוי מסרים תת הכרתיים, זיהוי מניפולציות בטקסט, טריקים לשכנוע בטקסט, איך לכתוב טקסט משכנע? לנסח טקסט משכנע, להעביר מסר תת הכרתי איך אפשר ללמוד לשכנע בצורה יעילה יותר? בהרצאה, אליעד כהן עוסק בניתוח טקסטים, תוך התמקדות בטכניקות לשכנוע ...
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... כהן מסביר איך ניתן לבצע מניפולציה פסיכולוגית באמצעות שימוש מושכל במילים שיש להן ריבוי משמעויות (תרתי משמע). המטרה היא להעביר מסר שהשומע יקבל, תוך שתילת משמעות נסתרת בתת - המודע שלו. לפי אליעד, ניתן להשתמש בשיטה זו גם לצורך השמצה ... לא כל האנשים בקבוצה הם גנבים, גם אם בפועל אחוז גדול מהקבוצה הוא אכן כזה. לעומת זאת, אם רוצים להעביר מסר דומה בלי לעורר התנגדות, ניתן להשתמש במשפט כמו: חלק מהאנשים בקבוצה הזאת הם גנבים או יש אנשים בקבוצה הזאת ... האפשרות שהוא לא בטוח בזה. איך אפשר להשתמש במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות? אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו אתה צריך לעשות שיעורים, ויודעים שהוא יתנגד, ניתן להוסיף ... איך לשכנע אנשים? מה זה ריבוי משמעויות? איך המוח מפרש משפטים? מה זה מניפולציה פסיכולוגית? כיצד להימנע ממניפולציות? איך להעביר מסר חד - משמעי? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת דוגמה לסוג של מניפולציה שניתן לעשות באמצעות שימוש במילים שיש ... אמרנו כל האנשים. מה בעצם זה אומר, זה אומר זה הולך עוד פעם ככה מההתחלה אם נגיד לדוגמה רוצים להעביר מסר, אוקי רוצים להעביר מסר מסוים המסר לא מדויק בהכרח לא בהכרח מדויק, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיד את מה שרוצים להגיד לדוגמה ... יש משפטים שיכולים להיאמר בהקשרים שונים. עכשיו לעומת זאת יש משפטים שהם יש להם פחות פירושים, עכשיו אם רוצים להעביר מסר מסוים אז ניתן להשתמש במילים שיש להם תרתי משמע ומראש לשים בהתחלה איזו מילה שכביכול תסתיר את אחד הפירושים ... כיחידות בודדות. ולכן מאחר שהמוח מפרש דברים גם כיחידות בודדות, גם כחלקים של משפטים וגם כמשוואה אחת לכן אפשר להעביר מסר גם באמצעות ביטוים שיש להם תרתי משמע. אוקי עכשיו אותו דבר צריך לשים לב שזה גם הפוך, מה זאת אומרת גם הפוך לפעמים בן אדם רוצה להעביר מסר אז הוא רוצה שהמסר יהיה חד משמעי, שהמסר יהיה חד משמעי ושהמסר לא יוכל להתפרש לתרתי משמע שלא בטעות ... כל, רק, גם, צריך, כדאי לא רק זה, לא רק שמדייקים בדיוק מה הכוונה לא רק שסך כל המשפט יעביר מסר ברור אלא שגם כמה שגם כמה שפחות חלקים בתוך המשפט יהיה ניתן לפרש אותם שונה ממה שהתכוונו. זאת אומרת ...
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה?
העברת מסרים, איך להעביר מסרים? טיפול בהתנגדויות, איך להשיג הסכמה? איך לדבר נכון? לדבר בצורה נכונה, לשכנע בצורה נכונה, איך להימנע ממריבה? איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור הסכמה? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כשהמטרה היא לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, לעיתים קרובות נפגוש התנגדות. לדוגמה, ... כשאמרו לו קח את היד שלי, הוא נענה מיד. ההבדל בניסוח שינה את תגובתו למרות שהתוצאה הייתה זהה. איך להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות? במקום לומר אל תעשה כך וכך, עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה בצורה חיובית שתגביר את רצונו של הצד השני לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות: - מהי המהות של ... אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות? איך ליצור תקשורת טובה יותר? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך להימנע מקונפליקטים? איך להעביר מסרים בצורה נכונה ולהימנע מקונפליקטים? כאשר אנו רוצים לשכנע מישהו או לגרום לו לשנות התנהגות מסוימת, פעמים רבות אנו נתקלים ... קח את היד שלי - הוא נענה מיד. המילים השפיעו על התגובה שלו, למרות שהתוצאה הייתה זהה. איך ניתן להעביר מסר בצורה שמקבל אותו בקלות? במקום לומר אל תעשה כך וכך, עדיף לשאול אולי תעשה כך וכך?, או לנסח את הבקשה באופן חיובי שיגרום לצד השני לרצות לשתף פעולה. סיכום: איך להעביר מסר בצורה נכונה? כדי שהמסר שלנו יתקבל ללא התנגדות, יש לשאול את עצמנו: - מהי המהות של מה שאני רוצה ... כן תעשה מאשר את ה - אולי לא תעשה. אוקי כנל לגבי כל תחום אחר ובסיכומו של דבר כשרוצים להעביר מסר צריך להסתכל והמסר הזה לא מתקבל על הצד השני צריך לשאול מה המהות של מה שאני רוצה לומר והאם ...
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
טיפים למערכות יחסים, איך לרכוש חברים? איך לגרום לאנשים לאהוב אותך? לקבל או לתת, איך לגרום לאנשים להעריך אותך? רכישת חברים, איך ליצור חברים? איך להתחבב על אנשים? איך לרכוש ידידים?
... שאתה גם צריך לעשות את ההפך שלו כן אז זה סוגר את כל הפינות אבל בכל מקרה אני מנסה להעביר מסר כזה אם אתה תיקח ספר איך להשיג ככה וככה איך לעשות ככה ותקיים את מה שכתוב בו אז אני ... הזאת הם כן דנים במימד הזה. אליעד: יש ספרי עצות שמדברים במימד הזה נכון אבל איפה האבל, אני מנסה להעביר מסר ספציפי אני מנסה להעביר מסר שאומר שבעיקרון המשחק הוא זז הוא נמצא על שני ההפכים כדי להשיג מטרה אתה צריך לעשות את שני ההפכים ...
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
העברת מסרים בדרך השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים?
... השלילה, איך לשתול מחשבות? שכנוע בדרך השלילה, איך שותלים מחשבות? מניפולציות במכירות, מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים? מדוע המוח מנתח כל מילה בנפרד במהלך השיחה? כאשר אדם שומע משפט, המוח שלו מבצע ניתוח כפול: גם של ... מושחת?, ובכך להעביר את המסר הסמוי שהוא כן מושחת, למרות שהמשפט עצמו הוא כביכול שלילה מוחלטת. זו שיטה מתוחכמת להעביר מסרים סמויים או ביקורת בדרך עקיפה ובטוחה יחסית. מה קורה כשאומרים אל תעשה משהו? כשאומרים לילד אל תלך לשחק, המוח ... שכן היה פה חשמלאי. כלומר, במילים לא היה חשמלאי טמונה גם המחשבה היה חשמלאי. זו דוגמה לדרך שבה אפשר להעביר מסר מסוים (כמו היה פה חשמלאי) דווקא על ידי שלילת המסר (לא היה פה חשמלאי). איך אפשר להשתמש בשלילה כדי לרמוז על רעיון שאי אפשר להגיד ישירות? לעיתים, כשאנשים רוצים להעביר מסר ביקורתי, אך אינם יכולים לומר אותו באופן מפורש, הם משתמשים בשלילה. לדוגמה, אם מישהו רוצה לומר שהמלך מושחת, אבל ... על תת המודע שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחד מהעקרונות בנושא של שכנוע והעברת מסרים ואיך להעביר מסרים ואיך לשכנע, והרעיון הולך כך כל פעם שהמוח שומע איזה משפט והסברתי את זה בהקשרים אחרים אני אסביר את ... תראה את הבגדים החדשים של המלך רגע אבל המלך באמת עירום אין לו בגדים חדשים. אוקי ולכן בעצם אפשר להעביר מסרים דווקא להגיד לא ובעצם להתכוון לכן וכו ואותו דבר צריך לשים לב גם מהכיוון ההפוך שלפעמים לא רוצים להגיד ... היה צריך להבין שזה כן נכון ואז לשלול את זה שזה לא נכון. ולכן צריך לשים לב לא בטעות להעביר מסר כביכול אבל אמרתי לו לא לעשות למה הוא עשה? כי אמרת לו את זה בצורה ששתלת לו את המחשבה ...
יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית, איך לא להעביר מסרים? דיבור בצורה חד משמעית
יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית, איך לא להעביר מסרים? דיבור בצורה חד משמעית
יעוץ פוליטי, העברת מסרים, לשים לב למה שלא אומרים, איך להעביר מסרים? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע אנשים? דיבור בצורה קיצונית, איך לא להעביר מסרים? דיבור בצורה חד משמעית איך לנסח מסר פוליטי בצורה אפקטיבית? אליעד כהן מנתח מסר פוליטי ספציפי שהשתמשה בו מפלגת ... אפשר להגיד ולא נאמר, ולנסות להבין מכך מה באמת הדובר חושב ומרגיש לגבי המסר שהוא עצמו מעביר. לסיכום, כיצד להעביר מסר חד וברור? אם המסר אמיתי וחד משמעי, חובה להעביר אותו בצורה ברורה, חדה וממוקדת, ללא מקום לפרשנויות. רק מסר ... למה שנאמר, אלא במיוחד למה שלא נאמר - כי פעמים רבות מה שלא נאמר, הוא האמירה החשובה באמת. איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית? איך לזהות מסר פוליטי מעורפל? מה המשמעות של מה שלא נאמר במסר? איך לדבר בצורה חד משמעית? ... אז מה שלא נאמר אומר המון, אוקי אז מה שלא נאמר אומר המון וצריך לשים לב אם אתה רוצה להעביר מסר חד משמעי אז אם אפשר להגיד את מה שאתה רוצה להגיד בצורה יותר חדה וברורה להגיד את זה בצורה ... אם אנחנו חושבים שהוא הולך להביע התנגדות אז אפשר לנסות לעדן את המסרים. אוקי אבל בגדול כשבן אדם רוצה להעביר מסר אחד הסימנים לדעת שהוא משקר זה שהוא לא אומר את הדברים הוא לא הולך עם זה עד הסוף הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להעביר מסר, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להעביר מסר, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, אימון אישי לאורח חיים בריא, מאמן שיווקי בתחום להעביר מסר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4531 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 20:15:41 - wesi1