אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פוליטי ✔איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:18איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית ומשכנעת?

העברת מסרים בצורה אפקטיבית דורשת הבנה עמוקה של המנגנונים הפסיכולוגיים שמניעים אנשים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת כיצד לנסח מסרים כך שישכנעו, ינטרלו התנגדויות ויגרמו לאנשים לחשוב באופן הרצוי לנו. התהליך כולל שלבים ברורים, עם דוגמאות מפורטות מתחומי הפוליטיקה, המכירות והיום - יום.

מה הטעות שעושים בקמפיין פוליטי כאשר מנסחים מסר נגדי?

לדוגמה, אליעד כהן מנתח קמפיין פוליטי של בוז'י מול ביבי, בו בוז'י ניסח את המשפט: "ביבי חזק בביטחון? לא ממש". אליעד מסביר שזו טעות חמורה בשכנוע, משום שהביטוי "לא ממש" מעניק הכרה חלקית במסר של הצד השני, מה שמחליש מאוד את האפקט של המסר. הוא מסביר שמסר נגדי חייב להיות מוחלט וברור, ולכן הניסוח הנכון היה צריך להיות "ביבי חלש בביטחון", או אפילו טוב יותר, "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון".

איך לנסח מסר נגדי בצורה חזקה ומוחלטת?

כדי להצליח בשכנוע, יש להציג מסר נגדי חזק יותר באופן משמעותי מהמסר המקורי. אליעד ממחיש את זה בדוגמה הבאה: כאשר יש אמירה "תקנה את המוצר" ואמירה נגדית "אל תקנה את המוצר", נוצרת שקילות, ואין שכנוע ממשי. אך כאשר האמירה השנייה היא "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר", האדם שאומר את המשפט הזה נשמע בטוח הרבה יותר, ולכן הוא משכנע יותר. באופן דומה, כדי לשכנע נגד האמירה "ביבי חזק בביטחון", עדיף לומר "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון".

איך לשתול מחשבות בצורה שתנטרל התנגדויות?

אליעד כהן מלמד כיצד לשתול מחשבה אצל האדם שמולנו, כך שהתנגדותו תפורש בצורה שנוחה לנו. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא לא צריך לקנות רכב מסוים, על המוכר לשאול את עצמו באיזה מצב אכן הלקוח לא צריך לקנות את הרכב, אך באופן שלא יפגע במכירה. אם המוכר מסכים שהלקוח לא צריך את הרכב רק במצב שכבר יש לו כזה, הוא יכול לומר ללקוח: "אתה צודק, אל תקנה אם כבר יש לך רכב כזה. אבל אתה חייב לקנות את הרכב אם אין לך כזה". כך, בכל פעם שהלקוח יחשוב "אני לא צריך לקנות", תהיה לו הצדקה נוחה שלא פוגעת במכירה.

דוגמה נוספת: אם לקוח אומר שהמוצר יקר, המוכר יכול לומר לו: "המוצר יקר אם אין לך כסף לאכול, אבל יש לך כסף, נכון? אז תקנה את המוצר." כך בכל פעם שהלקוח יחשוב "יקר", הוא כבר יבין את זה בצורה שלא תפריע לו לקנות.

איך לשתול מחשבות בקמפיין פוליטי כדי לנטרל את הצד השני?

בקמפיין הפוליטי לדוגמה, מלבד לומר ש"ביבי מאוד חלש בביטחון", ניתן להוסיף משפטים כמו "ביבי חזק בביטחון, רק בדמיונות שלו" או "ביבי חזק בביטחון רק של עצמו". בדרך זו, כאשר אדם יראה את המשפט "ביבי חזק בביטחון", כבר תשתל אצלו המחשבה המנוגדת שהיא "רק בדמיונו", וכך הוא לא יושפע לרעה מהמסר של ביבי.

המשפט הזה משמש כ"מנטרל", כי הוא כולל בתוכו את המסר של הצד השני, אך מיידית מספק לו פירוש שהופך אותו לפחות משכנע. אליעד מדגים זאת בבירור: כשאדם רואה שלט של "ביבי חזק בביטחון", בראשו כבר יעלה משפט ההמשך "רק בדמיונות שלו", וכך המסר החיובי המקורי מנוטרל לחלוטין.

איך לשכנע ילד להכין שיעורי בית למרות ההתנגדות שלו?

אליעד מביא דוגמה מהחיים הפרטיים: אם ילד לא רוצה להכין שיעורים, אפשר לומר לו: "נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אתה כבר חולה, או אם כבר סיימת להכין אותם". כך, בכל פעם שהילד יחשוב "אני לא רוצה להכין שיעורים", הוא ייתן לעצמו הסבר שאינו סותר את הרצון שלנו ("רק אם אני חולה"), ולכן ההתנגדות שלו תנוטרל מראש.

מתי לא כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת מחשבות?

אליעד מדגיש כי לא תמיד כדאי להשתמש בטכניקה הזו. אם אפשר למחוק לחלוטין את ההתנגדות מהראש של השומע, עדיף לא להזכיר את ההתנגדות כלל. לדוגמה, לא מומלץ מראש לומר ללקוח: "אתה לא צריך לקנות את המוצר אם...". רק כאשר ברור לנו שהלקוח יקבל את ההתנגדות ממישהו אחר, או כאשר התנגדות כזו צפויה מראש, כדאי להשתמש בטכניקה של שתילת פירוש נגדי.

איך לסכם את הטכניקה באופן פרקטי?

לסיכום, טכניקת השתילה עובדת בשלושה שלבים:
  • הצגת מסר נגדי חזק וברור הרבה יותר מהמסר המקורי.
  • שתילת מחשבה מנטרלת, שמאפשרת לאדם לתת פירוש שאינו פוגע באינטרס שלנו, גם כאשר המסר המקורי יחזור אליו.
  • הימנעות משתילת מחשבה מראש, אלא רק אם ההתנגדות צפויה.
הבנה ושימוש נכון בשלבים אלו יאפשרו להעביר מסרים בצורה יעילה, לנטרל התנגדויות, ולהשפיע על אנשים בכל תחום בחיים: פוליטיקה, מכירות, משפחה ועוד.
איך להעביר מסרים בצורה יעילה ולשכנע אנשים?

הפעם ניתוח שכנוע בקמפיין פוליטי - איך להעביר מסרים בצורה חדה ומשכנעת. לדוגמה, קמפיין של בוז'י מול ביבי, בו בוז'י טוען ש"ביבי חזק בביטחון? לא ממש". ניסוח זה נחשב לגרוע, כי השימוש במילה "לא ממש" מספק הכרה מסוימת במסר של הצד השני, ומסרס את המסר שנאמר. הצעד הראשון כדי לשכנע הוא להעביר מסר חזק ומוחלט. כדי להפריך את המסר של "ביבי חזק בביטחון", המסר הנגדי צריך להיות חד וברור - "ביבי חלש בביטחון" ולא "ביבי לא ממש חזק".

איך בונים מסר נגדי חזק?

כדי להפריך טענה, צריך להציג אותה בצורה חד משמעית ומוחלטת. למשל, אם יש קמפיין שטוען "ביבי חזק בביטחון", מסר נגדו לא יכול להיות "ביבי חלש בביטחון" בלבד, אלא צריך להיות מסר חזק יותר כמו "ביבי מאוד חלש בביטחון" או "ביבי חלש מאוד בביטחון". כשיש משוואה כזו בין "ביבי חזק בביטחון" מול "ביבי חלש בביטחון", האפקטיביות של כל אחד מהם נמדדת לפי חוזק הניסוח.

איך לשתול מחשבות ולהשפיע על אנשים?

לא מספיק רק להציג מסר נגדי, חשוב גם לשתול מחשבה בראשו של השומע שתנטרל את טענתו. לדוגמה, אם לקוח טוען שהוא לא צריך לקנות את הרכב, המוכר יכול לשאול את עצמו מתי טענה זו עשויה להיות נכונה, ובמידה וזה לא מפריע למכירה, להציג את זה באופן כזה שיגרום ללקוח להסכים עם המוכר. למשל: "אם כבר יש לך רכב כזה, זה נכון שלא צריך לקנות רכב חדש, אבל אם אין לך רכב כזה, אתה בהחלט צריך לקנות אותו".

איך להתמודד עם התנגדויות?

הכל תלוי בהצגת הנושא בצורה כזו שהשומע יוכל להסכים עם מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין זאת באופן מיידי. אם למשל לקוח טוען שמוצר יקר, המוכר יכול לשתול מחשבה בראשו על כך שהמוצר יקר רק אם הוא במצב פיננסי קשה, אך במצב טוב הוא בהחלט צריך לשקול לרכוש אותו. זה בעצם נותן ללקוח את האפשרות לחשוב את מה שאנחנו רוצים, מבלי שהוא יבין את זה באופן מובהק.

היתרונות של נטרול התנגדויות בצורה זו

לסיכום, חשוב להבין שהשגת שכנוע לא מבוססת רק על הצגת טיעונים מנוגדים, אלא גם על איך אנו מצליחים לשתול מחשבה בראשו של השומע, כך שהוא יפרש את המסר הנגדי באופן שמתאים לנו. זה כמו לשאול את הלקוח מתי הוא יכול להסכים שהמוצר לא מתאים לו ולהשתמש בכך בהמשך הדרך.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא, על עוד היבט בנושא של שכנוע והעברת מסרים, הפעם אני אתייחס לקמפיין שמפרסם בוז'י וזה הולך פחות או יותר ככה: הוא אומר, ביבי אומר שהוא חזק בביטחון, אבל, לפי ידע שהשוו אתו ומה שזה לא יהיה, הם אומרים שהוא לא חזק בביטחון ואז הוא כותב כזה דבר, הוא כותב: "ביבי חזק בביטחון? (סימן שאלה), לא ממש".

אז כמובן כמו תמיד שאם ביבי לא חזק בביטחון או בלי קשר לזה שביבי לא חזק בביטחון, גם בוז'י לא חזק בלהסביר כי הוא לא באמת יודע להסביר.

עצם הניסוח הזה של "ביבי חזק בביטחון? לא ממש" זה ניסוח כמובן גרוע ביותר כי, לא ממש זה כאילו כמו להגיד, הוא חזק בביטחון אבל לא ממש חזק בביטחון, זה כמו, אתה מסכים שהוא חזק בביטחון, אבל לא ממש.

ולכן בעצם השאלה היא ברמת השכנוע, מה בעצם המסר שצריך להעביר בשביל להפריך את המסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון"? אוקי? אני לא מדבר עכשיו מבחינה עובדתית אם ביבי חזק בביטחון, אם הוא לא חזק בביטחון, זה לא נושא הדיון, אני מדבר ברמה העקרונית.

נגיד שמישהו מעביר מסר שאומר: צריך לעשות ככה וככה, או זה לא טוב אם ככה וככה או המצב הוא ככה וככה ורוצים להעביר קמפיין נגדי, מסר נגדי, מה בעצם צריך לעשות? אז קודם כל כמובן שניסוח כמו "ביבי חזק בביטחון? (סימן שאלה) לא ממש" כמובן שזה ניסוח גרוע כמו שאמרתי קודם כי לא ממש פירושו: זה נכון באופן חלקי.

ולכן לכאורה, המסר הנגדי שהיה צריך להיות: "ביבי חזק בביטחון? ביבי חלש בביטחון" אז קודם כל אם ביבי מעביר מסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון, ביבי חזק בביטחון" צריך להעביר מסר נגדי שאומר: "ביבי חלש בביטחון, ביבי חלש בביטחון, ביבי חלש בביטחון" כן?

עכשיו, אבל, אני רוצה להוסיף פה עוד משהו, אם נגיד לדוגמה נגיד, יעשו קמפיין: "ביבי חלש בביטחון" אוקי? עכשיו, מה הבעיה בקמפיין כזה, למה קמפיין כזה הוא לא מספיק טוב? כי השומע, שאומרים לו: 'ביבי אומר: "ביבי חזק בביטחון"', עכשיו, המחנה הציוני יגיד: "ביבי חלש בביטחון". נגיד שהם אפילו יגידו: "ביבי חלש בביטחון, אנחנו חזקים בביטחון", נניח שהם יגידו כזה דבר, אוקי? אבל עדיין, מבחינתו של השומע, זה מילה מול מילה. זה מילה שאומרת "ביבי חזק בביטחון" מול מילה שאומרת "ביבי חלש בביטחון", זאת אומרת, זה ברור מאליו אני אחזור עוד פעם שנגיד: "ביבי חזק בביטחון, לא ממש", זה כמובן שזה גרוע, כי צריך להעביר מסר חד משמעי הפוך שאומר: "ביבי חלש בביטחון", אבל גם להגיד "ביבי חלש בביטחון", זה די חלש כי הוא אומר "חזק בביטחון" והוא אומר "חלש בביטחון", אז מה עשינו פה?

ולכן, מה שצריך לעשות זה בעצם, אם לדוגמה יש מסר ורוצים להעביר מסר נגדי, אז בעצם צריך לעשות לדוגמה: נגיד "ביבי חזק בביטחון? ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" ואז בעצם השומע מבחינתו יש לו משפט שאומר "ביבי חזק בביטחון", יש לו מצד שני משפט שאומר "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" ואז זה גם לא כל כך משנה אם ביבי באמת חזק בביטחון או לא, מה שמשנה שמבחינתו של השומע, המשפט שאומר "מאוד מאוד חלש" הוא הרבה יותר "חזק" מאשר המשפט שאומר "ביבי חזק" שהמשפט הזה הוא הרבה יותר חלש.

זאת אומרת אם מישהו נגיד אומרים לו: "תקנה את המוצר", נגיד הלקוח אומר: "אני לא רוצה לקנות את המוצר" אז אומרים: "תקנה את המוצר". מישהו אומר לו "אל תקנה", מישהו אומר לו "כן תקנה", מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו: "תקנה את המוצר" ומישהו אומר לו: "אל תקנה את המוצר", אז עוד פעם זה מילה מול מילה. אבל אם מישהו אומר לו "תקנה את המוצר" ומישהו אומר לו "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר", מי נשמע יותר בטוח בעצמו? ברור שמי שאמר "בשום פנים ואופן אל תקנה את המוצר".

בא נגיד שמישהו אומר: "אל תקנה את המוצר" ומישהו בתגובה אומר לו: "אתה חייב, אתה מוכרח עכשיו, לקנות את המוצר", יכול להיות שבכלל לא צריך את המוצר, אבל מה משדר יותר ביטחון? ההוא שדיבר בצורה יותר קיצונית.

ולכן, אם יש מסר שאומר: "ביבי חזק בביטחון", המסר שצריך להיות כנגדו: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" או שגם פה שימו לב לשני ניסוחים: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" שניהם צריכים להגיד את זה, גם "מאוד חלש" וגם "חלש מאוד" וזה כבר נושא אחר, מה עדיף? הכי טוב זה להביא את שני המסרים: גם "ביבי חלש מאוד בביטחון" וגם "ביבי מאוד חלש בביטחון".

אבל, עכשיו אני רוצה להוסיף עוד היבט בקטע של איך לשכנע אנשים וזה עובד ככה: אם מישהו טוען טענה ואנחנו רוצים לטעון טענה נגדית, אז מה שצריך לעשות זה בעצם לא רק לטעון את הטענה הנגדית, גם צריך לשתול לאותו בנאדם מחשבה בראש שבעצם תנטרל לו את הטענה של עצמו, איך מנטרלים לו את הטענה של עצמו? ע"י שהמוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מקרה, מה שהקונה אמר יכול להיות נכון ושזה לא מפריע לי כמוכר?

לדוגמה: נגיד שהלקוח אומר "אני לא צריך לקנות את הרכב הזה". הלקוח אומר "לא רוצה לקנות את הרכב הזה", אז המוכר צריך לשאול את עצמו "מתי גם אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה?" לדוגמה: "אני כמוכר מסכים שהלקוח לא צריך לקנות את הרכב הזה אם כבר יש לו רכב כזה" אז מה עושים? אומרים ללקוח, נגיד הלקוח אומר: "לא אני לא רוצה לקנות את הרכב הזה", "תקשיב אתה צודק, אל תקנה את הרכב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה רכב כזה, אבל אם לא, אתה חייב לקנות את הרכב" או "אבל אתה חייב לקנות את הרכב" לא "ואם לא", "אבל, אתה חייב לקנות את הרכב", בלי "ואם".

אבל מה עשינו בעצם? ברגע שאמרנו לקונה: "תקשיב, אם כבר יש לך רכב כזה, אל תקנה את הרכב", בעצם שתלנו לקונה מחשבה בראש שאומרת לו: "זה בסדר לא לקנות את הרכב כאילו כשאתה חושב עם עצמך לא לקנות את הרכב, תבין שזה נכון, אבל רק אם כבר יש לך רכב כזה".

בכל דבר אחר, נגיד לדוגמה: הלקוח אומר "המוצר הזה יקר", סתם, "המוצר הזה יקר", עכשיו אנחנו רוצים לשאול: מתי זה בסדר שהלקוח יגיד על המוצר הזה "יקר", אוקי? אז מה עושים? אנחנו רוצים לגרום ללקוח שכשהוא יחשוב "המוצר הזה יקר" שהוא ייתן לזה איזה פירוש מסוים שלא יפריע לו לקנות את המוצר.

אז אפשר לדוגמה להגיד לו "תקשיב, אם אין לך מה לאכול, אז המוצר הזה יקר, אבל יש לך מה לאכול, נכון? אז בא תקנה את המוצר" מה בעצם עשינו? שתלנו ללקוח מחשבה בראש שאומרת לו: "זה בסדר שתחשוב שהמוצר הזה יקר, אבל רק אם הגעת למצב שאין לך מה לאכול".

עכשיו, מזה בעצם בהקשר שלנו פה של ביבי לצורך העניין, אז נגיד אומרים: "ביבי חזק בביטחון" מולו יש קמפיין שאומר "ביבי חלש בביטחון", "ביבי מאוד חלש בביטחון", "ביבי חלש מאוד בביטחון", "חלש מאוד", "מאוד חלש". עכשיו, אבל מה שהם צריכים עוד לעשות כנגד הסיסמה "ביבי חזק בביטחון", צריך לעשות קמפיין שאומר "ביבי חזק בביטחון, רק של עצמו", "ביבי חזק בביטחון, רק בדמיון שלו", "ביבי חזק בביטחון, רק לפי הפנטזיה שלו", כל סיסמה שהיא.

מזה בעצם נותן? זה נותן שאם אני אומר או שאם אומרים משפט: "ביבי חלש בביטחון" ואומרים עוד משפט "ביבי חזק בביטחון רק בחלומות שלו", או "ביבי חזק בביטחון" או "ביבי רק רוצה להיות חזק בביטחון" או "ביבי מוכר לך שהוא חזק בביטחון", אם נותנים את שני הצירופים האלה ביחד, מה שזה בעצם גורם, שגם אם ביבי אח"כ יגיד: "לא נכון, אני חזק בביטחון", "טוב הבנו, אתה חזק בביטחון רק אם".

זאת אומרת, שימו לב, המשפט שאומר "ביבי חלש בביטחון" הוא משפט קונטרה למשפט "ביבי חזק בביטחון". המשפט שאומר: "ביבי חלש מאוד בביטחון" או "ביבי מאוד חלש בביטחון" הוא משפט קונטרה פלוס למשפט "ביבי חזק בביטחון" אבל, המשפט שאומר: "ביבי חזק בביטחון, רק בהבטחות" או "ביבי חזק בביטחון של עצמו" או "ביבי חזק בביטחון של הטרור" כי הרי ביבי רוצה שיהיה טרור בשביל שהוא יוכל להילחם בו כדי שיבחרו בו. משפט כזה או אחר, בעצם הוא משפט שמכיל את האמירה של ביבי ומנטרל אותה.

מה היתרון של זה? שגם כשאח"כ השומע ילך ברחוב ויראה נגיד שבנאדם אומרים לו מאה פעם ביום "ביבי חזק בביטחון" ומאה פעם ביום "ביבי חלש בביטחון", במי הוא יבחר? לא יודע.

נגיד שמחשב ניתן לו פקודה: "ביבי חזק בביטחון" ונגיד לו "ביבי מאוד חלש בביטחון" "מאוד חלש בביטחון", מה משכנע יותר? "ביבי מאוד חלש בביטחון" אבל אנחנו בעצם רוצים לנטרל את זה שכשהשומע יקרא שלט שאומר: "ביבי חזק בביטחון", שזה לא ישפיע עליו.

אז מה אנחנו בעצם עושים כדי לנטרל את זה שהשומע ישמע את המשפט "ביבי חזק בביטחון" שזה לא ישפיע עליו, אנחנו מראש שותלים מחשבה אצל השומע שאומרת לו "ביבי חזק בביטחון, רק של עצמו", "ביבי חזק בביטחון, של הפנסיה שלו", "ביבי חזק בביטחון, של המעמד שלו" או "ביבי חזק בביטחון שיהיה לך רע", "ביבי חזק בביטחון..." או "ביבי רק רוצה להיות חזק בביטחון" או כל דבר כזה או אחר. ואז מה שזה נותן שבעצם כשאותו בנאדם יראה את המילים "ביבי חזק בביטחון" גם הוא יוכל לפרש את זה בצורה שלא תסתור את המילים "ביבי חלש בביטחון".

אותו דבר כנ"ל לגבי כל נושא אחר. נגיד הילד אומר: "אני לא רוצה להכין שיעורים" אוקי? ואנחנו רוצים לשתול לילד בראש מחשבה שהמשפט "אני לא רוצה להכין שיעורים" או "אני לא אוהב להכין שיעורים" שהיא לא תסתור את המשפט "אתה צריך להכין שיעורים", אז מה אנחנו עושים? אנחנו צריכים לשכנע את הילד: "נכון, אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם אתה נגיד חולה" או נגיד "אתה לא רוצה להכין שיעורים רק אם כבר סיימת להכין אותם" או "אתה לא רוצה להכין שיעורים, רק אם אין לך שיעורים" או "זה לא כיף להכין שיעורים אם..." סתם נמציא איזה משהו.

אוקי? אבל מה הרעיון? הרעיון הוא בעצם לשתול לבנאדם מחשבה בראש שתצדיק את ההתנגדות שלו למה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, אבל שהיא תצדיק אותה במקרה שלא מפריע לנו. זאת אומרת, אנחנו רוצים להגיד לבנאדם "תקנה את המוצר" "המוצר טוב לך", הוא אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, המוצר לא טוב לי" מה עושים? גם אומרים לו: "המוצר טוב לך" גם אומרים לו "המוצר מאוד מאוד טוב לך" שזה יותר חזק מ"המוצר לא טוב לך" אבל גם שותלים לא בראש מחשבה "זה נכון, המוצר לא טוב לך אם...", "המוצר לא טוב לך כאשר..." או מה שזה לא יהיה, ואז כל פעם שעולה אצל הבנאדם המחשבה: "המוצר הזה לא טוב לי", "כן, זה לא טוב לי כי...", "זה לא טוב לי רק אם..." וכו' וכו'.

דהיינו: נותנים לו את האופציה שכאשר תקפוץ לו המחשבה שמתנגדת למה שאנחנו רוצים, שמראש כבר יהיה לו פירוש שלא מפריע לנו. זאת אומרת: שותלים לשומע מחשבה בראש שהוא יפרש איך שאנחנו רוצים את המסר הנגדי.

זה כמו להגיד למישהו: "תראה האמת היא ככה וככה, אבל אתה יודע, אם הוא יגיד לך ככה וככה אז זה בגלל ככה וככה". אז קודם כל אמרנו לו "האמת היא ככה וככה" ואז אמרנו לו "אתה יודע, אבל כשהוא יגיד לך ככה תפרש את זה בצורה כזאת וכזאת". כי זה לא רק חכמה להגיד "ביבי חלש בביטחון" או "ביבי מאוד מאוד חלש בביטחון" אבל החכמה היותר גדולה היא גם לדעת איך לשתול בראש של השומע מסר שיגיד לו: "אתה יודע וכשביבי יגיד לך שהוא חזק בביטחון, תבין שזה מה שהוא היה רוצה שתחשוב. ביבי רק רוצה שתאמין שהוא חזק בביטחון, אבל הוא לא באמת כזה", "ביבי חזק בביטחון רק בדיבורים על ביטחון", או "ביבי חזק בביטחון בזה שיהיה חוסר ביטחון" משהו כזה. אוקי?

וכנ"ל לגבי כל בנאדם שרוצה לשכנע מישהו במסר. עכשיו, צריך לשים לב שלא מלכתחילה לעשות את זה, זאת אומרת לא מראש צריך להגיד לבנאדם "ההתנגדות שלך נכונה אם...". זאת אומרת אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר: " אני לא רוצה לקנות את המוצר", לא צריך מראש לבוא להגיד לו "טוב, אל תקנה את המוצר אם..." למה? כי עדיף לנו מראש למחוק לו מהמח את המחשבה: "אל תקנה את המוצר". אנחנו לא רוצים שהוא יחשוב שיש מצב שהוא בו לא צריך לקנות את המוצר ולא משנה מה המצב, עדיף לנו שהוא לא יחשוב שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. אבל, בהנחה שאנחנו יודעים שאשתו בבית תגיד לו "אל תקנה את המוצר" בהנחה שאנחנו יודעים שמישהו תכף יתלונן, אז אנחנו מראש צריכים לא רק להגיד לו שזה לא נכון, לא רק להגיד לו את ההיפך, לא רק להגיד לו את ההיפך בצורה יותר חזקה, אלא גם לשתול לו בראש את הפירוש "אתה יודע וכשהוא יגיד לך את ההיפך, תפרש את זה ככה וככה, תבין את זה ככה וככה".

אז, שלא יעבדו עליכם!
ניסוח נכון מקוריות חיזוק הביטחון העצמי איך לגרום ללקוח שלך העברת מסרים מוצלח איך להחזיר את הביטחון העצמי בשביל מה לשאול שאלות איך לגרום לילד צריך להגיד איך לשאול שאלות איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך להצליח איך להצליח במכירות איך להצליח במשא ומתן איך להשפיע איך להשפיע על מישהו איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשתול איך לשתול מחשבות איך שותלים מחשבה איך שותלים מחשבות העברת מסרים הצלחה הצלחה במכירות הצלחה במשא ומתן התנגדויות התנגדות טיפול טיפולים להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להצליח להצליח במכירות להצליח במשא ומתן להשפיע להשפיע על מישהו לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לשתול לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מטופל מטופלים מטפל מכירות מסרים משא ומתן מתי למכור ללקוח ניתוח קמפיין ניתוח קמפיין פוליטי פוליטי פוליטיקה קמפיין קמפיין פוליטי שותלים מחשבה שותלים מחשבות שתילת מחשבות
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה איך אפשר לשדרג נאומים פוליטיים ולגייס תומכים חדשים? ההרצאה מתמקדת בניתוח פוליטי של נאומי שני פוליטיקאים מרכזיים: בנימין נתניהו ובני גנץ, תוך הצגת טיפים לשיפור יכולת השכנוע שלהם והאסטרטגיות בהן היו יכולים להשתמש כדי לגייס ... טעות. במקום להציג את החסינות כהגנה על נבחר הציבור, היה עליו להציג אותה ככזו שמגינה על העם מפני הדחה פוליטית של נבחריהם. באופן זה, המסר היה יכול להישמע כהגנה על רצון הבוחר ולא כעניין אישי של נתניהו. אליעד מציין ... ללמוד מנתניהו ולהפוך את המסרים שלו ליותר ממוקדים ובעלי רלוונטיות עבור קהל יעד רחב יותר. לסיכום, אליעד מציע למועמדים פוליטיים להשתמש בטכניקות שיווקיות מתקדמות, לפנות לציבור בצורה פרסונלית ולהתמקד בצרכים האמיתיים של הבוחרים. הוא טוען ששימוש בשפה מכוונת ופרסונלית יכול לשדרג את הנאום ולהפוך אותו ליותר אפקטיבי בשכנוע ציבור רחב. איך לגייס תומכים חדשים בבחירות? שיטות שכנוע פוליטיות איך לנהל נאום פוליטי? סיקור חיובי בתקשורת חסינות פוליטית ודרכי שכנוע הבדלים בין מסרים פרסונליים למסרים כלליים שאלה: מהו ההקשר הכללי של הדיון ומדוע הוא עוסק בבקשת החסינות ... החסינות שלו? תשובה מפורטת מציגה אפשרות שבה נתניהו היה מדגיש כי החסינות מבטיחה את הגנתו של הציבור מפני הדחה פוליטית של מי שהציבור בחר בו. במקום לומר החסינות מגנה עלי, הנבחר, כדי שאוכל לשרת אתכם, היה עליו לומר החסינות ... שניתן לבני גנץ כדי לשכנע יותר אנשים להצביע לו? התשובה מבהירה שאם בני גנץ היה רוצה להגדיל את כוחו הפוליטי, היה עליו לפנות למי שלא הצביע לו בעבר - כלומר, למצביעי נתניהו והימין - ולהציע להם משהו שיהיה רלוונטי ... משקר ומי לא, וכיצד קשורה לכך אמירת אם כבר משקרים, כדאי לעשות זאת בצורה מקצועית? התשובה כוללת טענה שכל הפוליטיקאים, כולל ביבי וגנץ, עוסקים בצורה כזו או אחרת במסרי שכנוע שיכולים לגלוש לשקרים או להגזמות. נטען שביבי משקר בלי למצמץ, אבל לטענת הדובר אפשר היה לשקר בצורה משכנעת אפילו יותר. במילים אחרות, אם כבר משתמשים בטכניקות של רטוריקה פוליטית שמייפות את המציאות או מעצבות אותה, ראוי לעשות זאת באופן יעיל והתקפי יותר עבור הקהל שאליו אתה פונה. שאלה: ... גנץ, מצדו, נתפס כמי שפשוט לא מדבר כלל למי שלא אוהד אותו מראש. שאלה: מהו הרעיון המרכזי בהיבט השכנוע הפוליטי שעולה מכל הדברים הללו? ברמה השיווקית, ההדגשה היא: פוליטיקאי צריך לפנות למי שעדיין לא בחר בו. להציע להם סיבה להזדהות עם המסר. חשוב להשתמש בשפה פרסונלית, אני ואתם ... בני יכלו לעשות, אינן מעידות בהכרח על נכונותן המוסרית או המדינית של האמירות. מדובר בהדגמה ליישום כללי שכנוע, אסטרטגיה פוליטית, והבנת שפת בוחרים. נאמר גם שהדובר לא בהכרח מצדד באיש מהם, אך מציג דרכים לשכלל את הנאום. שאלה: מהי ההמלצה האחרונה שניתנת למי שרוצה מידע נוסף? כולם מוזמנים לחפש באתר הרלוונטי ולהעמיק בנושאים כמו ייעוץ פוליטי, ניתוח רעיונות, איך לדרבן אנשים לבחור בך וכולי. מוסבר שוב שהעיקר הוא שהבוחר לא יעבוד על עצמו ושבסופו של ... בו - זמנית אפשר למנף את הנאום לרמה גבוהה יותר של שכנוע כאשר מבינים לעומק את צרכי הקהל. חסינות פוליטית ודרכי שכנוע השפעה רטורית בנאומים פוליטיים הבדלים בין מסרים פרסונליים למסרים כלליים כיצד לגייס תומכים חדשים בבחירות טכניקות מיתוג פוליטיות במי לבחור בבחירות? מי מתאים להיות ראש ממשלה? שיטות שכנוע פוליטיות, שיטות שכנוע של פוליטיקאים, חוק החסינות, סיקור חיובי, שכנוע פרסונאלי, יעוץ לביבי נתניהו, יעוץ לבני גנץ, יעוץ לכחול לבן, יעוץ לליכוד, ניתוח ראיון פוליטי, מי הלקוחות שלך? לדבר ללקוחות שלך, איך להיבחר לראשות הממשלה? שכנוע פוליטי, גוש הימין, גוש השמאל, בקשת חסינות לראש הממשלה, דמוקרטיה
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים? למה בוזי הרצוג נכשל בקמפיין מול נתניה? בניתוח קמפיין פוליטי שערך אליעד כהן לקמפיין הבחירות של יצחק הרצוג (בוזי) מהמחנה הציוני, הוא מנתח באופן מפורט את הטעויות והבעיות בטקסט שבוזי הרצוג הציג כאשר הזמין את בנימין נתניהו לעימות פוליטי. אליעד מסביר לעומק ובאופן יסודי את כל הטעויות, תוך דגש מיוחד על כל מילה שנאמרה, ואיך היה צריך לנסח ... להעביר מסר חזק ומשכנע הרבה יותר לציבור, וכך לשפר משמעותית את סיכוייו מול נתניהו. איך לשכנע אנשים? ניהול קמפיין פוליטי ניתוח קמפיין בחירות איך להעביר מסרים בצורה אפקטיבית? מדוע הרצוג הפסיד לנתניהו? מהן הטעויות בקמפיין של הרצוג?
יעוץ פוליטי, איך לענות לשאלה מה יקרה אם? איך לענות לשאלות בראיון? איך להתמודד עם שאלות מכשילות בראיון? איך לענות לשאלות בעיתיות בראיון פוליטי? הכנה לראיון פוליטי, איך לזהות פוליטיקאי שקרן? הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים
יעוץ פוליטי, איך לענות לשאלה מה יקרה אם? איך לענות לשאלות בראיון? איך להתמודד עם שאלות מכשילות בראיון? איך לענות לשאלות בעיתיות בראיון פוליטי? הכנה לראיון פוליטי, איך לזהות פוליטיקאי שקרן? הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים
יעוץ פוליטי, איך לענות לשאלה מה יקרה אם? איך לענות לשאלות בראיון? איך להתמודד עם שאלות מכשילות בראיון? איך לענות לשאלות בעיתיות בראיון פוליטי? הכנה לראיון פוליטי, איך לזהות פוליטיקאי שקרן? הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים מהם השאלות המכשילות בראיון פוליטי ואיך להתמודד איתן? ההרצאה נוגעת בסוגיות הנוגעות לשאלות מכשילות שעשויות להישאל בראיונות פוליטיים ואיך להתמודד איתן. אליעד כהן מציין את הדילמות שהפוליטיקאים נתקלים בהן בשאלות שמטרתן להוציא אותם ממצב של ביטחון או להוביל אותם למסלול שבו יחשפו את אי יכולתם לעמוד ... הוא לא יכול לממש את ההבטחות הקודמות שנתן. איך לענות לשאלות בעייתיות מבלי לשקר? אליעד מדבר על החשש של פוליטיקאים לומר את האמת בשאלות כאלה. כשהם נשאלים שאלות כגון מה תעשה אם תצטרך לשתף פעולה עם ביבי? התשובות הרגילות הן זה לא יקרה, מה שנראה כתחמקות. התשובה האידיאלית לשאלה כזו, לדעתו, היא להודות שאם המצב ידרוש זאת, הפוליטיקאי יצטרך לעשות זאת, אבל הוא ינסה להימנע מכך עד כמה שניתן. המטרה היא להיות כנה ולהימנע מהתחמקות, משום שכשפוליטיקאי מתחמק, הוא נתפס כשקרן בעיני הציבור. התשובה האמיתית צריכה לכלול את האפשרות שדברים יכולים להשתנות, ושיתכן שיבוצע פשרות בעתיד. ההבטחות של פוליטיקאים - הימנעות מהבטחות שאין סיכוי לממשן ההרצאה עוסקת גם בהבטחות פוליטיות לא מציאותיות, לדוגמה, ההבטחה להוציא את שלטון חמאס, שמובילה לשאלות כמו למה לא הצלחת לממש את ההבטחות הקודמות שלך?. אליעד מציין כי פוליטיקאים יכולים להימנע מלתת הבטחות שאין סיכוי לקיימן, במקום להתחייב על מימושן. הוא גם מדבר על השקרים שבהם נופלים פוליטיקאים כשהם לא מוכנים להודות בפומבי שאין להם תשובה מספקת או שאין להם את היכולת להשיג את מטרותיהם. איך לזהות פוליטיקאי שקרן? ההרצאה ממשיכה בניתוח כיצד ניתן לזהות פוליטיקאי שקרן, כאשר אחד מהסימנים לכך הוא אם הוא מתעקש שלא יקרה מצב מסוים, למרות שהמציאות מראה אחרת. כשפוליטיקאי מתחמק ואומר לא יקרה, זאת למעשה התחמקות מהתמודדות עם המצב האמיתי. במקום זאת, הפוליטיקאי היה צריך להודות באפשרות של כישלון או צורך לשנות את העמדה בעקבות מציאות משתנה. אם פוליטיקאי מגמגם, או מבטיח הבטחות שלא ניתן לממש, זה עשוי להעיד על חוסר כנות. מהן התשובות המושלמות לשאלות כאלו? לפי ... מה שצריך כדי להתמודד עם זה, תוך שמירה על כנות ומוכנות להודות בקשיים. איך להתמודד עם שאלות מכשילות בראיון פוליטי? איך לזהות פוליטיקאי שקרן? הבטחות פוליטיות - איך להתמודד עם חוסר אפשרות לממשן? מהי הדרך האידיאלית לענות לשאלות בראיון פוליטי? תשובות כנות לפוליטיקאים - למה זה חשוב? הבטחות של פוליטיקאים, הבטחות של ביבי נתניהו, ימוטט את שלטון החמאס
יעוץ פוליטי, האם תקבל את תוצאות הבחירות? דונלד טראמפ, הילרי קלינטון, שכנוע פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? אימון לפוליטיקאים, אימון לפוליטיקאים, איך לשכנע אנשים? הכנה לעימות פוליטי, יחסי ציבור
יעוץ פוליטי, האם תקבל את תוצאות הבחירות? דונלד טראמפ, הילרי קלינטון, שכנוע פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? אימון לפוליטיקאים, אימון לפוליטיקאים, איך לשכנע אנשים? הכנה לעימות פוליטי, יחסי ציבור
יעוץ פוליטי, האם תקבל את תוצאות הבחירות? דונלד טראמפ, הילרי קלינטון, שכנוע פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? אימון לפוליטיקאים, אימון לפוליטיקאים, איך לשכנע אנשים? הכנה לעימות פוליטי, יחסי ציבור האם נכון לקבל את תוצאות הבחירות בכל מצב? אליעד כהן מסביר שלעתים נשאלים פוליטיקאים אם הם יקבלו את תוצאות הבחירות, והתשובה שהם נותנים משפיעה מאוד על דעת הקהל ועל סיכוייהם להיבחר. הוא מדגים ... נשאל האם יקבל את תוצאות הבחירות. טראמפ השיב שיבדוק את התוצאות קודם ואז יחליט, תשובה שנחשבת בעייתית מאוד מבחינה פוליטית וציבורית. למה בעייתי להגיד אבדוק את תוצאות הבחירות ואז אחליט? אליעד מבהיר שהאמירה אני אבדוק את תוצאות הבחירות ואז ... נאבק למען המדינה ולא סתם מתנגד לתוצאות כי הוא מפסיד. האם אמירת אקבל את התוצאות רק אם אנצח נכונה פוליטית? אליעד מסביר שאמירה כזו היא הטעות הגדולה ביותר שמועמד יכול לעשות, כיוון שזה משדר חוסר ביטחון, אגואיזם וזלזול מוחלט ... כי הוא יוצר תחושה של אינטרס אישי ולא של שליחות ציבורית אמיתית. איך לשכנע אנשים לבחור בי? הכנה לעימות פוליטי יחסי ציבור לפוליטיקאים האם נכון לקבל את תוצאות הבחירות? איך לשפר תדמית פוליטית? שכנוע פוליטי אפקטיבי
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים
ניתוח הקמפיין הפוליטי של אהוד ברק, מדינת נתניהו או מדינת ישראל, יעוץ פוליטי לאהוד ברק, איך לגרום לאנשים להצביע לך? יאיר לפיד, בני גנץ, עמיר פרץ, למה מצביעים לבנימין נתניהו? איך לנהל קמפיין פוליטי? מסרים פוליטיים מהם העקרונות המרכזיים בניהול קמפיין פוליטי מוצלח? אליעד כהן עוסק בשאלה איך לנהל קמפיין פוליטי אפקטיבי, תוך שהוא מציין את הגורמים שמובילים להצלחה ולכישלון של קמפיינים פוליטיים, דוגמת קמפיין אהוד ברק מול בנימין נתניהו. הניתוח שלו מתמקד בעיקר בניהול אסטרטגיות שיווק פוליטי, ושימוש בעקרונות של תכנון מראש והתמקדות בהבנת הקהל. המרצה מציין שהטעות הגדולה ביותר של ברק הייתה להתמקד בכשלים של ... האסטרטגיה הזו לא הייתה נכונה כיוון שלא הכילה את המסרים שחשובים באמת לציבור, במיוחד לאנשים שמצביעים לנתניהו ממניעים לא פוליטיים, אלא מתוך תחושת זיקה והזדהות עם האישיות שלו. מהן טעויות פוליטיות שהובילו לכישלון קמפיינים בעבר? כהן מציין מספר טעויות קלאסיות שמבוצעות בקמפיינים פוליטיים. לדוגמה, הוא מציין את האסטרטגיה של ברק שהתמקד בעיקר בניהול שלילי, במקום להציב בפני הציבור את המנהיגות שיכולה להציע ... מדי, והם במקום זאת מתחברים לרגשות חזקים יותר כמו הזדהות עם המועמד או תחושת קורבן. מהו המפתח להצלחת קמפיינים פוליטיים? המרצה מציין כי המפתח להצלחה בקמפיינים פוליטיים טמון בהבנה עמוקה של הצרכים של המצביעים. קמפיינים חייבים לפנות ישירות למצוקות שלהם ולא להמעיט בכבודם או להתעלם מהדרישות ... להתמקד בהשמצות, יש להציע מדיניות טובה ומסרים חיוביים שמייצגים את הקהלים השונים. מדוע אהוד ברק לא הצליח בניהול קמפיין פוליטי? אהוד ברק נכשל בניהול קמפיין פוליטי לדברי אליעד כהן משום שלא פעל ממקום של כוונה אמיתית לשרת את הציבור, אלא ממקום של אגו ורצון לנצח ... המיקוד בקמפיין של ברק על תוקפנות כלפי נתניהו לא תרם לשינוי המעמד שלו בעיני הציבור. איך לקמפיין מול יריב פוליטי מצליח? המרצה מדגיש כי קמפיינים שמצליחים מול יריבים פוליטיים מצליחים, יצליחו רק כאשר הם מצליחים לא להתמקד ביריב, אלא במציאות המדינית והחברתית של המדינה. המועמד צריך להקשיב למצביעים ולייצר קשר אמיתי איתם במקום להתמקד באי - הסכמות פוליטיות ובפולמוסים חסרי תועלת. איך לנהל קמפיין פוליטי? טעויות פוליטיות שכדאי להימנע מהן? איך לשנות את דעת הקהל? מהם המסרים שמניעים את המצביעים? כיצד לא להיכשל בקמפיין פוליטי? מה חשוב למצביעים במדינה דמוקרטית? טעויות פוליטיות, איך לא לנהל קמפיין פוליטי? איך להעביר מסרים פוליטיים? תקשורת בין אישית, איך לשכנע מצביעים? איך לגרום לאנשים להצביע לך? למה אנשים מצביעים לביבי? למה אוהבים את ביבי? ... הממשלה? למה יאיר לפיד לא נבחר לראשות הממשלה? למה בני גנץ לא נבחר לראשות הממשלה? מסרים סותרים, שתילת מחשבות פוליטיות, איך לשתול מחשבות פוליטיות? מדינה דמוקרטית, מדינת הלכה, תושבי הפריפריה, תושבי הדרום, ראש הממשלה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה
ניתוח NLP, ניתוח טקסט טיעוני, ניתוח נאום ביבי באום, יעוץ פוליטי, הכנת נאום פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, איך לכתוב טקסט משכנע? סודות השכנוע, ניתוח רטורי, ניתוח תוכן, ניתוח טיעונים, רטוריקה מהם העקרונות המרכזיים בניתוח נאום פוליטי? במהלך ההרצאה, אליעד כהן דיבר על ניתוח טקסטים טיעוניים, במיוחד נאום פוליטי של בנימין נתניהו, שנאמר באומות המאוחדות. הוא הציג את החשיבות של כל מילה במשפט, והראה כיצד ניסוחים שונים עשויים ... לשנות את האופן שבו נאום נתפס? המרצה המשיך להסביר כיצד יש חשיבות עצומה בכל בחירה של מילה, במיוחד בנאום פוליטי. למשל, המילה שלום עשויה להישמע אחרת כאשר היא משולבת במילים כמו מרגע קמתה, שהופכות את המסר ליותר מחויב וממוקד. ... אומר אנחנו. אני נותן תחושה של מנהיג אישי, בעוד אנחנו משדר קבוצה גדולה ומאוחדת. מהו תפקיד הרטוריקה בניהול דיאלוג פוליטי? אליעד הדגיש את החשיבות של הרטוריקה בניהול דיאלוג פוליטי, והסביר כיצד שינוי קטן בניסוח יכול להוביל לשינוי שלם במשמעות הנאום. המילים שנבחרות הן חלק מהסיפור הפוליטי שמועבר, ולכן יש לשים דגש על כל פרט בנאום. מה השפעת השימוש במילים כמו בשם מדינת ישראל לעומת העם ... אך לא תמיד מציאותית, בעוד שלום מדויק עשוי להראות כאילו מדובר במטרה שהוגדרה בצורה ברורה ומדודה. ניסוח טיעונים רטוריקה פוליטית הכנה לנאום פוליטי כיצד לכתוב טקסט משכנע? ניתוח טקסט טיעוני סודות השכנוע בנאום פוליטי
איך לראיין פוליטיקאי מניפולטור? איך לא לעבור נושא בראיון? איך למקד את השיחה עם פוליטיקאי? יעוץ פוליטי, הכנה לראיון פוליטי, איך לראיין מישהו? יעוץ תקשורתי, יעוץ לעיתונאים, איך להתמקד בשיחה? שיחה ממוקדת, עיתונאי קטן
איך לראיין פוליטיקאי מניפולטור? איך לא לעבור נושא בראיון? איך למקד את השיחה עם פוליטיקאי? יעוץ פוליטי, הכנה לראיון פוליטי, איך לראיין מישהו? יעוץ תקשורתי, יעוץ לעיתונאים, איך להתמקד בשיחה? שיחה ממוקדת, עיתונאי קטן
איך לראיין פוליטיקאי מניפולטור? איך לא לעבור נושא בראיון? איך למקד את השיחה עם פוליטיקאי? יעוץ פוליטי, הכנה לראיון פוליטי, איך לראיין מישהו? יעוץ תקשורתי, יעוץ לעיתונאים, איך להתמקד בשיחה? שיחה ממוקדת, עיתונאי קטן בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בטכניקות לראיונות פוליטיים, במיוחד כאשר המראיין מתמודד עם פוליטיקאים מניפולטיביים כמו ראשי ממשלה. נושא המרכזי הוא כיצד לא להיסחף אחרי מניפולציות ולהישאר ממוקד בשאלות ובתשובות שנמסרו במהלך הראיון. מהי מניפולציה בראיון פוליטי? המניפולציה בראיונות פוליטיים מתרחשת כאשר הפוליטיקאי, בדומה לראש הממשלה בנימין נתניהו, משנה את הנושא, מתעקש על נרטיב שהוא עצמו בונה, ולעיתים אף תוקף את המראיין ... ולמנוע מהמראיין לסטות מהשאלה המקורית. איך להישאר ממוקד בשיחה? ההמלצה של אליעד היא לשמור על שיחה ממוקדת, לא לאפשר לפוליטיקאי לעבור מנושא לנושא ולדרוש תשובות ברורות. יש לשמור על השאלות הנכונות ולוודא שהפוליטיקאי לא יכול להתחמק מהן. כאשר המראיין שואל שאלה, הוא חייב להישאר במיקוד ולהימנע מלהתפזר על נושאים אחרים. לדוגמה, אם הפוליטיקאי מתחיל לספר סיפורים או לתקוף את המראיין, חשוב להחזיר אותו לשאלה שהוצגה ולהתעקש על תשובה ברורה. כיצד להתמודד עם ... במקרה של תשובות מתחמקות, המראיין יכול להחמיר את השאלה בצורה שתהפוך אותה לאי - אפשרית להימנע ממנה. לדוגמה, אם הפוליטיקאי מתחמק מלהגיב ישירות על שאלה מסוימת, יש לחזור על השאלה או לנסח אותה מחדש בצורה יותר ברורה, כך שהפוליטיקאי יוכל להשיב עליה במדויק. אליעד מציין את החשיבות של הצגת שאלות בצורה כזו שהן ידרשו תשובה ישירה, דבר שמונע מהפוליטיקאי לתקוף את המראיין או לשנות את הנושא. מהי הטעות הגדולה ביותר במראיינות פוליטי? הטעות הגדולה ביותר של מראיין היא לוותר על מיקוד השיחה ולתת לפוליטיקאי לשלוט על הכיוון. אליעד מדגיש כי הרבה פעמים המראיין לא שואל את השאלות הנכונות, או שואל שאלה ואז עובר ... אותה. מראיין טוב תמיד מודע למה שהוא רוצה לדעת ומחפש תשובות כנות ישירות. סיכום: מהו הכישרון החשוב ביותר במראיין פוליטי? הכישרון החשוב ביותר עבור מראיין פוליטי הוא להיות ממוקד, שיטתי ולשלוט בשיחה. עליו להיות מסוגל להחזיר את הפוליטיקאי לנושא השיחה, לא לאפשר לו להתחמק מהשאלות ולוודא שהשיחה תישאר מכוונת על פי המטרה של הראיון. איך למקד שיחה בראיון פוליטי? כיצד להתמודד עם מניפולציות פוליטיות? איך לראיין פוליטיקאי בצורה ממוקדת? מהן טכניקות לעיתונאים בראיונות פוליטיים? מה חשוב לדעת על ראיונות עם פוליטיקאים? ראיון עם ביבי נתניהו, המניפולציות של ביבי נתניהו, לראיין את ביבי נתניהו, איך לא לעבור מנושא לנושא? איך להישאר ...
איך להעביר מסרים פוליטיים? לגרום לאנשים לבחור בך, לנצח בבחירות, ביבי לא ילחם בטרור, ביבי טוב לטרור, הטרור טוב לביבי, קמפיין פוליטי, בוזי הרצוג, איך לשכנע אנשים? יעוץ פוליטי, יעוץ אסטרטגי
איך להעביר מסרים פוליטיים? לגרום לאנשים לבחור בך, לנצח בבחירות, ביבי לא ילחם בטרור, ביבי טוב לטרור, הטרור טוב לביבי, קמפיין פוליטי, בוזי הרצוג, איך לשכנע אנשים? יעוץ פוליטי, יעוץ אסטרטגי איך להעביר מסרים פוליטיים ולגרום לאנשים לבחור בך בבחירות? כדי להבין לעומק איך ניתן להעביר מסרים פוליטיים משכנעים ואפקטיביים, אליעד כהן משתמש בדוגמה של קמפיין פוליטי מסוים, שפורסם נגד השמאל. הקמפיין המדובר כולל סרטון שבו נראים פעילי דאעש השואלים איך להגיע לירושלים, והתשובה היא פנו ... כלומר, להפוך את הטענה ולהראות שהאינטרס האמיתי של הצד השני הוא דווקא שהטרור יימשך, כי כך הצד השני מרוויח פוליטית. הוא מדגים זאת בכך שמסביר את ההיגיון מאחורי טענה כזו: צד שרוצה שלום באמת צריך להילחם בטרור יותר חזק, ... מסביר בהרחבה מדוע דווקא ביבי נתניהו הוא זה שזקוק לטרור ואף מעודד אותו בעקיפין, מאחר שהטרור משמש עבורו כלי פוליטי חזק. נתניהו, לפי אליעד, תמיד משתמש באיומי הטרור כדרך להתגונן מפני ביקורת, וכך הוא מחזק את עצמו פוליטית. כל פעם שיש טענה נגדו על נושאים חברתיים או כלכליים כמו הוצאות גבוהות או מותרות אישיות, התשובה של נתניהו ... על השמאל היה ליצור קמפיין הפוך - להראות שביבי הוא דווקא זה שמעודד טרור, מכיוון שהטרור נותן לו הצדקה פוליטית להמשיך לשלוט. השמאל היה צריך להפיק סרטון המציג מצב שבו נתניהו נהנה פוליטית מקיומו של הטרור, ולכן הוא לא באמת מעוניין להילחם בו ביסודיות, ואף יש לו אינטרס ברור להמשך המצב הזה. לדוגמה, ניתן היה להציג חיים רגועים ונורמליים בישראל, ואז להראות כיצד מגיע נתניהו ומחפש דרך להתבלט פוליטית, ומגיע למסקנה שרק יצירת טרור תגרום לאנשים לבחור בו מחדש. על ידי הצגת נתניהו כמי שמרוויח באופן מובהק מהטרור, ... זה שמרוויח מקיומו של הטרור, ולכן הוא לא ילחם בו ברצינות. איך לשכנע אנשים לבחור בך? איך לנהל קמפיין פוליטי מוצלח? האם ביבי נתניהו מעודד טרור? האם השמאל יכול להילחם בטרור? מדוע הטרור משרת פוליטיקאים? איך להתמודד עם השמצות פוליטיות? מהי טכניקת השכנוע הפוליטי הטובה ביותר? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לאחד הקמפיינים הפוליטיים שמטרתו להשמיץ בצדק או שלא בצדק את השמאל וזה הולך ככה בסרטון בעצם שהופץ רואים פעילי דאעש שהם רוצים ...
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי
ניתוח תשדירי בחירות 2015, קמפיין פוליטי, לגרום לאנשים לבחור בך, לשכנע אנשים, איך לעשות קמפיין מנצח? איך להעביר מסרים? איך להשפיע על אנשים? טעויות בשכנוע, שגיאות בשכנוע, יעוץ פוליטי מהן הטעויות המרכזיות בתשדירי הבחירות של 2015? בניתוח תשדירי הבחירות של שנת 2015, אליעד כהן מסביר על טעויות נפוצות שנעשו בקמפיינים של מפלגות שונות. ההרצאה עוסקת בתחום השכנוע, המכירות והקמפיינים הפוליטיים, ואליעד מדגיש כיצד שגיאות במסרים ובניסוח יכולות לגרום לתוצאות לא רצויות. מה הייתה הטעות המרכזית בקמפיין של הליכוד? אחת ... או משחקי מילים מיותרים. הניתוח של אליעד כהן מצביע על כך שהבנת עקרונות השכנוע והמכירות חיוניים מאוד להצלחת הקמפיינים הפוליטיים. איך לשכנע אנשים? טעויות בקמפיין פוליטי שגיאות בשכנוע איך להעביר מסר בקמפיין? איך לנצח בבחירות? יעוץ פוליטי מקצועי קמפיין בחירות 2015
בחירות 2015, למה ביבי ניצח, השכנוע של ביבי, מהפך בחירות 2015, העם רוצה ביבי, העם רוצה בוזי, יעוץ פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, למה ביבי נבחר שוב? הטעות של הסקרים, ניתוח פוליטי, יעוץ אסטרטגי
בחירות 2015, למה ביבי ניצח, השכנוע של ביבי, מהפך בחירות 2015, העם רוצה ביבי, העם רוצה בוזי, יעוץ פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, למה ביבי נבחר שוב? הטעות של הסקרים, ניתוח פוליטי, יעוץ אסטרטגי
בחירות 2015, למה ביבי ניצח, השכנוע של ביבי, מהפך בחירות 2015, העם רוצה ביבי, העם רוצה בוזי, יעוץ פוליטי, יעוץ לפוליטיקאים, למה ביבי נבחר שוב? הטעות של הסקרים, ניתוח פוליטי, יעוץ אסטרטגי מה קרה בבחירות 2015 ואיך ביבי הצליח לנצח שוב? בבחירות 2015 התחוללה דרמה פוליטית יוצאת דופן שבה בנימין נתניהו הצליח לבצע מהפך, לנצח שוב, ולמרות כל התחזיות של הסקרים והפרשנים, הוא נשאר בשלטון. ... נרדם בשמירה ולא עשה מספיק מאמצים לקראת סיום הקמפיין. מדוע החיבור עם ציפי לבני פגע בהרצוג? הרצוג שילם מחיר פוליטי כבד על החיבור עם ציפי לבני והבטחת הרוטציה בראשות הממשלה. נתניהו תקף את הרצוג בטענה שהצבעה לבוזי היא הצבעה ... שהוא בכל זאת יצר שינוי חיובי מסוים. למה ביבי ניצח בבחירות 2015? הטעות של הסקרים בבחירות 2015 יעוץ אסטרטגי לפוליטיקאים איך ביבי שכנע את הציבור לבחור בו שוב? למה החיבור בין הרצוג ולבני נכשל? האם רוב העם באמת רוצה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להעביר מסרים? ניתוח קמפיין פוליטי, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור ללקוח? איך להצליח במכירות? איך להצליח במשא ומתן? איך שותלים מחשבה? איך להשפיע על מישהו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פוליטי, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: פוליטי, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
כמה מהויות? להתאושש להפסיק התנהגות אובססיבית בקלות חוסר מימוש לשפר בעצמך סיינטולוגיה פחד ללכת לספארי כדורים נוגדי חרדה ודיכאון מנטור לביטחון עצמי חוסר אהבה עצמית לא אוהבת אותי למרות שאני אוהב אותה אהבה או התמכרות אושר גדול שמח בחלקו בשלמות זוגיות חילונית לעשות סקס עם מישהי החלטה להשתנות למה אני לא מצליח לקבל החלטה? להתמודד עם לופ זוגי להתמודד עם תחושות רעות בצורה שורשית סוד ההצלחה בזוגיות האם להציב יעדי מכירות? לעשות כסף מלקוחות טובים איך לשתול מחשבה? לשכוח את הילד באוטו רגשות של ילדים פחד בתת מודע השפעה על התת מודע רפואה פסיכיאטרית הפרעות נפשיות ותורשה יצירת קשר עם האקס לשכנע אקס לחזור אליך כיווץ קונצנטרי אימון אירובי אלוהים תמיד איך להרגיש כמו אלוהים? הארה מלאה הארה סיבתית נכתב הספר להיות אלוהים להיות אלוהים האמיתי להיות בלי כסף האם רכישת דירה היא כלכלית? מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? האם מטרת החיים היא העולם הבא? להיות חיובי הערכה עצמית שלילית בחירה פחד מחוסר בחירה חופשית האם העולם תמיד היה קיים? מציאות הבורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, טיפול הוליסטי, ייעוץ אישי מומלץ בנושא פוליטי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 17:36:54 - wesi1