... מספיק סובל מהפחד שלו, אז הוא מאמין למחשבה שלו, שעוצרת אותו
מלהמשיך לשאול שאלות, ואז הוא ממשיך לפחד. אבל אם האדם סובל מספיק מהפחד ומהחרדה שלו, אז הוא ממשיך לחקור עד הסוף, האם באמת אני צריך לפחד? והאם באמת הדבר שנראה לי כרע, האם ... אבל אם יש לאדם שכל בקודקודו, ואם נמאס לו להיות בחרדה, עליו
להמשיך לשאול את עצמו, ולמה אני מפחד שיפטרו אותי? האם זה באמת רע? האם זה באמת מפחיד? ואז יקפצו לאדם תשובות שאומרות, שפחד מפיטורים, הוא מוצדק. כי אם יפטרו את האדם, לא ... מכך שהוא יעשה טעות בעבודה. ואם נמאס לאדם להיות בחרדות, עליו
להמשיך לשאול את עצמו, למה אני מפחד להיות בלי כסף? ולמה יש לי חרדה מכך שלא יהיה לי כסף? ואז כמובן יבואו פחד וחרדה אחרים, עמוקים יותר, שנראים כחזקים יותר, ויגידו לאדם, ... רוצה שום חרדה ולא רוצה שום פחד כלל, עליו להיות אמיץ עד הסוף
ולהמשיך לשאול כל הזמן, למה אני מפחד מדבר כזה או אחר? והאם באמת הדבר הזה הוא רע? והאם באמת אני צריך לפחד ממנו?
ולהמשיך לשאול את השאלות האלו, בלי להרפות מהן, ובלי לפחד משום פחד שקופץ בדרך. אלא, לשאול את השאלות האלו, עד הסוף הטוב. ובדרך, יש המון פחדים מפחידים והמון חרדות מחרידות. ואעפכ על האדם להתגבר בכל כוחו על הפחד והחרדה שלו,
ולהמשיך לשאול שאלות, האם באמת אני צריך לפחד ולהיות בחרדה? והאם באמת זה רע? ומי אמר שזה רע? וכולי. עד שבסופו של דבר, האדם מגיע לנקודת מבט, שבה אין טוב ורע, וממילא אין שום ...