אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להמליץ על המתחרים ✔מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך שואל אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך?

אז ננתח את העניין הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, פחות או יותר. ולצורך העניין, יהיה נכון לומר, שהמתחרה של פרארי יכול להיות פורש אבל הוא כנראה לא יהיה סובארו. דהיינו, מי שנכנס לסוכנות של פרארי, הוא אולי מתלבט בין פרארי לבין פורש. אבל הוא כנראה לא שוקל לקנות סובארו.

אבל זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת.

וזה בעצם אומר, שבמובן מסוים, אתה תעדיף שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או מהמתחרה הקרוב שלך, לבין זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך.

והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל האפשרויות שיש ללקוח לבחור, לכל אפשרות יש מאפיינים שונים. ובין האפשרויות שיש ללקוח, יש קווי דמיון. ויש מתחרים עסקיים, שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך.

ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה מהמוצר שלך, מאשר המתחרה הקרוב שלך.

ולכן, אם לדוגמה נניח שאתה מוכר בית של 5 חדרים בתל אביב והלקוח שלך רוצה בית של 6 חדרים בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי אז הלקוח מתלבט בין 5 חדרים אצלך או 6 חדרים אצל המתחרה שלך שמולך. ואם זאת תהיה ההתלבטות של הלקוח, יתכן שיהיה לך הרבה יותר קל, להחזיר אותו מהמתחרה הקרוב שלך, אליך.

לעומת זאת, אם תגיד ללקוח שאין לך 6 חדרים וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין.

ולכן כאשר לקוח מעלה התנגדות מכירה ומבקש משהו שאין לך להציע לו, תשאל את עצמך, להיכן לדעתך המוח של הלקוח שלך, ילך מכאן? בין מה למה הלקוח שלך יתלבט? מה האפשרויות שהלקוח שלך יתלבט לגביהן, איזו אפשרות אחרת לבחור, במקום לרכוש ממך?

ואז יכול להיות שתחשוב, שעדיף לך שהלקוח שלך יתלבט בינך לבין אפשרות שקרובה אליך, שממנה...
קשיים אפשרויות בחירה איש מכירות להמליץ על המתחרים התנגדויות במכירה בטלפון התנגדות במכירות בטלפון מנהל מכירות לגרום ללקוח לחזור מי המתחרים העסקיים שלך האפשרויות של הלקוח מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים איך להמליץ איך להמליץ על המתחרים איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך איך להמליץ על המתחרים שלך איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבה ללקוח איך לשתול מחשבות איש מכירות אנשי מכירות אצל המתחרים הדרכת אנשי מכירות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח התקדמות טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים כמה המתחרה שלך דומה לך לגרום ללקוח להמליץ להמליץ ללקוח להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים להמליץ ללקוח על המתחרים להמליץ על המתחרים להמליץ על המתחרים שלך להמליץ על מתחרה עסקי למתקדמים לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרכוש לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבה ללקוח לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מטופל מטופלים מטפל מי המתחרים העסקיים שלך מי המתחרים שלך מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתחרה עסקי מתחרה קרוב מתחרה רחוק מתחרים מתחרים עסקיים מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים מתי להמליץ ללקוח על המתחרים מתי להמליץ על המתחרים מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך סוגים סוגים של המתחרים העסקיים שלך סוגים של מתחרים סוגים של מתחרים עסקיים סוגים של תחרות עסקית עסק עסקים צריך להמליץ על המתחרים שלך שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה למתקדמים שיטת מכירה שיטת מכירות שתילת מחשבות תחרות תחרות עסקית
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
...לעשות את הדבר הזה, כרעיון אובייקטיבי / כרעיון מחויב / כרעיון שעומד בפני עצמו ושיש לו קיום עצמאי, בלי שצריך לנמק אותו בצורה כלשהי. אך לעומת זאת, כאשר אתה אומר למישהו אתה צריך לעשות דבר כלשהו, משום ש... סיבות כלשהן, אתה בעצם אומר לו במסר סמוי, שהדבר לכשעצמו הוא לא מחויב ושבפני עצמו אין בו באמת צורך. אלא הוא קיים רק כדי להשיג תוצאה אחרת. ואתה בעצם מעביר מסר סמוי, שמדובר כאן ברעיון סובייקטיבי / רעיון אפשרי בלבד / רעיון שלא עומד בפני עצמו, אלא רק בזכות סיבות כלשהן. וכאשר דבר כלשהו נועד להשיג מטרה אחרת...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
...אם אתה אומר אני אעשה את זה ולא ייכנס מים, זה נותן תחושת ביטחון ומחויבות. ההבדל בין כדי לולגרום הוא חשוב מאוד בהשפעה על קבלת ההחלטות של האדם מולך. כיצד ניתן להנחות אדם מבלי לגרום לו לתחושת התנגדות? כשהשאלות שאתה שואל מכילות את המילה האם ולא אתה רוצה, אתה יוצר יותר תחושת אופציה ואפשרות, והאדם מקבל את ההחלטה מבלי להרגיש שהשפעת עליו ישירות. אליעד מביא דוגמה איך זה משפיע על החלטות של לקוחות או בני זוג - שאלה כמו האם תרצה לאכול במסעדה בשרית? יוצרת אפשרות מבלי להטיל לחצים ישירים. מהי השפעת השימוש במילת...
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
...לפי אליעד, כל מניפולציה מוצלחת מתחילה בהבנה איך למכור רעיון, שקר, או שקר שולי כך שיתקבל כאמת על ידי הקהל או הלקוח. הוא מדבר על איך אפשר למכור שקר באמצעות הצגת העובדות בדרכים יצירתיות, למשל, הצגת חיסרון של המוצר שהוא לא אמיתי, ושימוש במילים שנראות חיוביות אך יש להן משמעות כפולה. שקרים אלו למעשה מסתירים את המידע האמיתי על המוצר ומובילים את הלקוח להאמין שהוא לא מחמיץ את העיקר. מה הקשר בין NLP לפסיכולוגיה של מכירת מוצרים? המרצה מתאר איך טכניקות NLP משולבות בכל תהליך מכירת מוצר כדי לשדר את המסר הנכון...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
...לעשות את זה במיליון ואחת דרכים נוספות. במיליון הקשרים. אני אסביר לכם עוד דבר שאותו לא תלמדו ואותו לא לומדים בשום מקום של NLP. ולא לומדים אותו בגלל שלא מעמיקים בדבר. זה הנושא של איך להלביש דברים. מה זאת אומרת להלביש דברים? אם אתה רוצה להעביר למישהו מסר, איך אתה יכול להעביר את המסר הזה בצורה עקיפה לתת מודע בלי שהוא ידע בכלל שהגעת לשם? בצורה שממש שאין לו מושג. לדוגמה, נגיד שאתה רוצה נגיד שהילד שלך יותר יסמוך על עצמו פחות יסמוך על אחרים, נניח ואתה לא רוצה להגיד לו את זה בצורה ישירה, נניח. אז אתה יכול...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
...המוח קולט את המילים בצורה מדורגת, ולכן סדר המילים משפיע על האופן בו השומע תופס את משמעותן. מהי ההשפעה של מיקום המילה יותר על תחושות ההשוואה? מיקום המילה יותר משנה את הדרך בה המוח מפרש את ההשוואה. לדוגמה, כשאומרים הוא הצליח יותר, המילה יותר משדרגת את ההצלחה בהשוואה לאחרים, בעוד אם היינו אומרים הוא יותר הצליח, התחושה הייתה שונה. המוח מפרש את המילים בצורה שונה כשיש שינוי בסדר המילים, ולעיתים תחושת ההשוואה יכולה להרגיש חזקה יותר או חלשה יותר, תלוי במיקומה של המילה יותר במשפט. מתי להשתמש במילים כדי לשכנע...
אושר למתקדמים, סודות האושר, סודות הטוב והרע, סודות משחק החיים, נוסחה להיות מאושר, נוסחה לא להרגיש רע, חוקי האושר, חוקי הסבל, חוק ההדדיות, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, מבנה האושר
אושר למתקדמים, סודות האושר, סודות הטוב והרע, סודות משחק החיים, נוסחה להיות מאושר, נוסחה לא להרגיש רע, חוקי האושר, חוקי הסבל, חוק ההדדיות, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, מבנה האושר
...דורש את מחיר הסבל החוקיות של ההדדיות - אין דבר טוב בלי המחיר של הרע, ויש להכיר בקיום השניים יחד בהרצאה, אליעד מדבר על האיזון הפנימי שצריך להבין אותו על מנת להגיע לאושר אמיתי. הוא מסביר שהסבל הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה האנושית, ולא ניתן לחוות את היתרונות וההנאות ללא עימות עם הקשיים. מה זה משחק החיים וכיצד לשחק אותו? ההסבר על משחק החיים כולל את העקרונות שבבסיס השגת אושר ותחושת טוב. אליעד מציין כי כל חוויה אנושית מורכבת משני צדדים, טוב ורע, ותהליך השגת האושר קשור בתפיסת הדברים מתוך מבט רחב יותר. שחק...
אושר למתקדמים, לדמיין את ההפך, איך למצוא את הטוב שברע? איך לראות את הטוב שברע? איך לחשוב חיובי? איך חושבים חיובי? טיפול בדמיון מודרך, לטפל בדמיון מודרך, לראות את היתרונות, למצוא יתרונות
אושר למתקדמים, לדמיין את ההפך, איך למצוא את הטוב שברע? איך לראות את הטוב שברע? איך לחשוב חיובי? איך חושבים חיובי? טיפול בדמיון מודרך, לטפל בדמיון מודרך, לראות את היתרונות, למצוא יתרונות
...שבמצבים שיכולים להיראות בעינינו כרעים. מהו הדמיון המודרך ואיך הוא יכול לשנות את מציאותנו? אליעד מציע גישה שבאמצעותה ניתן לתרגל את הדמיון המודרך, ולדמיין בצורה מאוד מוחשית את ההפך ממה שאנחנו חווים במציאות. לדוגמה, אם אדם חווה חרדה, הוא יכול לדמיין את ההפך מהחרדה - רגוע ושלם, וכך תחושת החרדה תתפוגג. הוא מסביר כי אם תדמיין את ההפך של כל דבר רע שאתה חווה, ייתכן שתחווה את התחושות שמגיעות דווקא מהדמיון לאותו דבר טוב. לדוגמה, אם אדם חולה, יכול לדמיין את עצמו בריא ולהתמקד בתחושות שקשורות לבריאות - פתאום...
אושר למתקדמים, איך ליצור ריגוש לאורך זמן? איך להתאמץ בלי להתאמץ? למצוא את היתרונות, לאהוב את מה שיש, שיטות להיות מאושר, טיפים להיות מאושר, עשייה באי עשייה, לרצות את מה שיש
אושר למתקדמים, איך ליצור ריגוש לאורך זמן? איך להתאמץ בלי להתאמץ? למצוא את היתרונות, לאהוב את מה שיש, שיטות להיות מאושר, טיפים להיות מאושר, עשייה באי עשייה, לרצות את מה שיש
...דווקא כשאתה מדמיין שאין לך את אותם יתרונות. באופן הזה, הריגוש נשאר לאורך זמן. מה הקשר בין דמיון למציאות? אליעד מסביר שלדמיין את החיסרון של מה שיש לך עכשיו יכול לגרום לך להרגיש את יתרונותיו מחדש. למשל, אם אתה דמיין שאין לך רכב, אז תוכל להרגיש את היתרונות של הרכב שלך כשלמעשה תוכל להעריך אותו יותר. כלומר, מדובר בהפוך על הפוך - קודם כל דמיין את החיסרון ואז תראה את היתרונות מחדש. למה צריך לרצות את מה שיש? אליעד מתאר את הרעיון שבו לא תמיד אפשר לשפר את המציאות המיידית, ולכן צריך לקבל את מה שיש. אם אנחנו...
אושר למתקדמים, איך לוותר על הטוב? איך לא להרגיש רע? איך לראות את הרע כטוב? איך לראות את הטוב כרע? בלי טוב אין רע, בלי רע אין טוב, המחיר של הטוב, השכר של הרע, מקום וזמן, זמן ומקום
אושר למתקדמים, איך לוותר על הטוב? איך לא להרגיש רע? איך לראות את הרע כטוב? איך לראות את הטוב כרע? בלי טוב אין רע, בלי רע אין טוב, המחיר של הטוב, השכר של הרע, מקום וזמן, זמן ומקום
...מה המחיר של הטוב? אם אנחנו רוצים לוותר על הטוב, אנחנו צריכים להיות מודעים למחיר שנשלם. למשל, אם אנחנו רואים את עצמנו כבודדים, אנחנו עשויים למצוא טוב במערכת של חברים או קשרים חברתיים. אבל אם נוותר על תחושות אלו, נצטרך להיאבק בכאב של הבדידות. הרע שנחווה במצבים כאלו יכול להיות קשה, אך הוא גם מלמד אותנו על המשמעות של החוויות החיוביות. האם יש דרך לראות את הרע כטוב? אליעד גם מציע לראות את הרע כטוב. כלומר, אם נבין שהרע הוא חלק בלתי נפרד מהחיים, נוכל להפוך את תחושות הרע למשאבים שמשרתים אותנו ומעוררים אותנו...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להמליץ על המתחרים, אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להמליץ על המתחרים, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, מאמן אישי לימודים, אימון אישי למנהלים בנושאי להמליץ על המתחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2656 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 06:00:20 - wesi1