אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה סוגים של מתחרים עסקיים ✔מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך שואל אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך?

אז ננתח את העניין הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, פחות או יותר. ולצורך העניין, יהיה נכון לומר, שהמתחרה של פרארי יכול להיות פורש אבל הוא כנראה לא יהיה סובארו. דהיינו, מי שנכנס לסוכנות של פרארי, הוא אולי מתלבט בין פרארי לבין פורש. אבל הוא כנראה לא שוקל לקנות סובארו.

אבל זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת.

וזה בעצם אומר, שבמובן מסוים, אתה תעדיף שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או מהמתחרה הקרוב שלך, לבין זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך.

והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל האפשרויות שיש ללקוח לבחור, לכל אפשרות יש מאפיינים שונים. ובין האפשרויות שיש ללקוח, יש קווי דמיון. ויש מתחרים עסקיים, שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך.

ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה מהמוצר שלך, מאשר המתחרה הקרוב שלך.

ולכן, אם לדוגמה נניח שאתה מוכר בית של 5 חדרים בתל אביב והלקוח שלך רוצה בית של 6 חדרים בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי אז הלקוח מתלבט בין 5 חדרים אצלך או 6 חדרים אצל המתחרה שלך שמולך. ואם זאת תהיה ההתלבטות של הלקוח, יתכן שיהיה לך הרבה יותר קל, להחזיר אותו מהמתחרה הקרוב שלך, אליך.

לעומת זאת, אם תגיד ללקוח שאין לך 6 חדרים וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין.

ולכן כאשר לקוח מעלה התנגדות מכירה ומבקש משהו שאין לך להציע לו, תשאל את עצמך, להיכן לדעתך המוח של הלקוח שלך, ילך מכאן? בין מה למה הלקוח שלך יתלבט? מה האפשרויות שהלקוח שלך יתלבט לגביהן, איזו אפשרות אחרת לבחור, במקום לרכוש ממך?

ואז יכול להיות שתחשוב, שעדיף לך שהלקוח שלך יתלבט בינך לבין אפשרות שקרובה אליך, שממנה...
עסקים להמליץ ללקוח לשכנע את הלקוח רוצה הגיוני לשתול התנגדות בשיחת מכירה בטלפון להאמין שהוא למתקדמים התנגדות מכירה בטלפון יוקרה איך להמליץ איך להמליץ על המתחרים איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבה ללקוח איך לשתול מחשבות איש מכירות אנשי מכירות אצל המתחרים בהתנגדויות הדרכת הדרכת אנשי מכירות המתחרים שלך התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח התקדמות טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים כמה כמה המתחרה שלך דומה לך לגרום ללקוח להמליץ להמליץ ללקוח להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים להמליץ ללקוח על המתחרים להמליץ על המתחרים להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך להמליץ על המתחרים שלך להמליץ על מתחרה עסקי למתקדמים לקוח לקוחות לקנות לרכוש לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבה ללקוח לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מטופל מטופלים מטפל מי המתחרים שלך מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתחרה עסקי מתחרה קרוב מתחרה רחוק מתחרים מתחרים עסקיים מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים מתי להמליץ ללקוח על המתחרים מתי להמליץ על המתחרים מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך סוגים סוגים של המתחרים העסקיים שלך סוגים של מתחרים סוגים של מתחרים עסקיים סוגים של תחרות עסקית על המתחרים שלך עסק עסקים צריך צריך להמליץ על המתחרים שלך שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה למתקדמים שיטת מכירה שיטת מכירות של מתחרים שתילת מחשבות תחרות תחרות עסקית
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים
תחרותיות, להיות תחרותי, אלוהים לא בתחרות, להיות אלוהים ולשתף אחרים, שיתוף, לשלוט על אחרים מה גורם לאדם להיות תחרותי? אנשים רבים חווים את עצמם כתחרותיים מאוד. לפי אליעד כהן, הסיבה לכך שאדם נעשה תחרותי היא מפני שבתוך תוכו הוא שואף להיות אלוהים, כלומר, הוא רוצה להיות במעמד הגבוה ביותר האפשרי, להיות המנצח, השליט, החזק ביותר, זה שמנצח את כל האחרים. אליעד מסביר שהתחרותיות מבוססת על הצורך להיות המלך או האלוהים של המציאות של עצמך. האדם התחרותי רוצה לחוות את עצמו כבעל הכוח המוחלט, זה שכולם מסתכלים עליו מלמטה כלפי מעלה. האם אלוהים יכול להיות תחרותי? לדברי אליעד כהן, אלוהים לא יכול להיות תחרותי כלל. הסיבה לכך היא שאלוהים הוא מי שמנהל את המציאות ואת כל מה שקיים בה, ולכן אין לו מול מי להתחרות. אלוהים, על פי ההסבר של אליעד, אינו מתמודד עם אחרים, משום שכל האחרים הם למעשה חלק ממנו או מופעלים על ידו. לכן, אלוהים לא יכול להרגיש מאוים או בתחרות עם מישהו אחר, פשוט כי אין בנמצא אף אחד שיכול להוות תחרות ממשית עבורו. מדוע כשאדם הופך לאלוהים הוא מפסיק לחוות תחרותיות? כאשר אדם נמצא במצב של אלוהים, הוא נמצא בהכרה שהוא זה שמנהל את כל המציאות, הוא לא נמצא יותר בחוויית הנפרדות, ולכן לא יכול להיות שהוא יתחרה באף אדם אחר. אין צורך להרגיש ... כי האדם לא תמיד מודע לתהליכים הפנימיים שלו. הוא נותן דוגמה של אדם שמספר שאין לו רצון לשלוט באחרים, אך מסביר שעצם התחרותיות של האדם, והצורך להיות הטוב ביותר או החכם ביותר, משמעם בפועל רצון לשלוט במובן מסוים. גם אם האדם עצמו אינו מודע לכך, עצם הרצון להצטיין ולהיות מעל האחרים הוא ביטוי נסתר של ... אמיתי, במצב של אלוהות, שאלת השיתוף או אי השיתוף אינה רלוונטית. מי שחווה באמת את ההכרה של אלוהים, לא חווה את עצמו בתחרות ולכן אין סיבה שלא לחלוק ידע, כי הכל נעשה מתוך חוויה של אחדות מוחלטת ולא מתוך חשש או אינטרס אישי. כל עוד האדם שומר לעצמו ידע מתוך רצון לשמור על עליונות כלשהי, הוא עדיין נמצא ... כל האנשים ואת כל הדברים האחרים כביטוי של עצמו, ולכן אין אצלו שאלה של דאגה לאחרים בנפרד ממנו. מה גורם לאנשים להיות תחרותיים? האם אלוהים יכול להיות תחרותי? למה אנשים רוצים לשלוט באחרים? מה המשמעות של להיות אלוהים? האם להיות אלוהים פירושו לשלוט באחרים? איך להפסיק להרגיש תחרותיות? ש: אני יכול להמשיך איזה משהו? אליעד: כן. ש: זה כמו למשל לא יודע אם זה קשור אבל נגיד אתה אומר לי את הדברים שאתה אומר עכשיו שזה יכול לתת לך תואר כאילו אלוהים הכל וזה אז ... את זה לעצמך. ש: מצד שני כשהייתי לומד תורה וזה הייתי רוצה שכולם ידעו. אליעד: תקשיב כשתהיה אלוהים אתה לא תהיה איתי בתחרות אני לא בתחרות איתך, אני לא יכול להיות בתחרות איתך כי אם אני מפעיל אותך איך אני אהיה בתחרות איתך, אתה מבין אם אתה היית בחוויה שאתה אלוהים אתה לא יכול להתחרות עם מישהו במי תתחרה אתה מנהל את העולם איך תתחרה במישהו מי יתחרה בך בכלל. ש: זה נותן לו כייף נכון ייתן לו כייף. אליעד: לא יודע אם בכייף או לא בכייף זה שיקול אחר. ש: לא תהיה לו את המחשבה הזאת בכלל זאת עוד מחשבה לא רלוונטית. אליעד: מה שייך. ש: אני בן אדם תחרותי קצת. אליעד: למה בן אדם הוא תחרותי? כי הוא רוצה להיות אלוהים. ש: מה הבעיה עם זה? אליעד: לא שנייה בן אדם תחרותי כי הוא רוצה להיות בחוויה שהוא המנצח שהוא היחיד, שהוא העליון שהוא המלך כי המלך הוא המתחרה בכולם נכון אתה רוצה להיות בחוויה שאתה אלוהים אז הנה זה ייתן לך את החוויה זה יוביל ...
ויכוחים / להיות צודק / תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה?
... להיות צודק תחרותיות - מהי תכונת הנצחנות? איך להשתמש בה בצורה נכונה? תכונת ...
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
... למתקדמים לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע ... שכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו ברעיון כלשהו, מצד האמת, הדבר החשוב ביותר לך, הוא שהוא יסכים עם הרעיון שלך, גם אם הוא לא יבין בדיוק למה הוא מסכים עם הרעיון שלך. וחשוב לך למכור ללקוח את המוצר, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא רוכש ממך את המוצר. וחשוב לך שהילד יאכל את ארוחת הצהריים, יותר מאשר שהוא יבין למה הוא צריך לאכול את ארוחת ... כדבר שהוא חשוב בפני עצמו ושיש לו חשיבות קיום עצמאית בפני עצמו, בלי להיות תלוי בשום גורם אחר. אבל אפשר גם להסתכל על דבר ועל רעיון כלשהו, כעל דבר שהוא לא מחוייב ולא מוכרח להיות קיים בפני עצמו, אלא הוא קיים רק כדי לשרת מטרות אחרות ורק בזכות זה שהוא משרת מטרות אחרות. שזה בעצם אומר, שכאשר אתה אומר למישהו אתה צריך לעשות דבר כלשהו, ... של הדובר, ובא לחזק אותו על ידי זה שאתה בעצם נותן סיבות לאמיתות הרעיון. אבל בעצם, הדרך של לחזק רעיון באמצעות סיבות, היא גם מחלישה אותו. כי המסר שלה הוא, שהרעיון לא מוכרח בפני עצמו, אלא רק בגלל סיבות כלשהן, שהן לכשעצמן צריכות בדיקה, ושאולי יש דרך אלטרנטיבית להשיג אותן, גם בלי להסכים עם אותו הרעיון. כל שכן, כאשר אתה לוקח רעיון ... מספיק מתוחכם, אז אתה יודע להחליש רעיון, בדרך של חיזוק רעיון. ויותר מזה, באפשרותך לקחת סיבה שנראית כסיבה חזקה, אבל שאתה יודע שהשומע לא יסכים איתה מסיבות כלשהן ושיש לו התנגדות עזה כלפיה, ובאפשרותך לנמק את הטענה, דווקא בסיבה שאתה יודע שהשומע ירצה להתנגד אליה. או שאתה מחזק את הטענה, בסיבה שאתה יודע שמהר מאוד השומע יגלה שהיא לא נכונה וכיוב. ובעצם, בכך שחיזקת את הטענה, בכך בעצם החלשת אותה. ויש כאן עוד מניפולציה ...
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים
תחרותיות והישגיות, חשיבה תחרותית, הדשא של השכן, רוצה להיות טוב יותר, פרפקציוניזם, מצליחנות, תחרותיות יתר, יצר הניצחון, רצון לנצח, רוצה להיות הכי טוב, רוצה להיות אלוהים למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרות עם אחרים? אליעד כהן מסביר למה אנשים תמיד רוצים להיות הכי טובים, למה יש לאדם את הדחף התמידי לתחרותיות והישגיות, ומפרט לעומק את מהות התחרותיות האנושית, באמצעות מגוון רחב של דוגמאות והסברים מפורטים. מה הקשר בין תחרותיות לרצון להיות אלוהים? הסיבה שבני אדם נמצאים בתחרות מתמדת היא מפני שבסופו של דבר, כל אדם רוצה להיות הכי טוב, הטוב ביותר שקיים. אליעד כהן מבהיר ... בלתי מוגבלות, להיות הטופ האולטימטיבי. התחרותיות נובעת מכך שאנשים מנסים לחקות את המצב המושלם של אלוהים, שיכולותיו אינסופיות ואין לו ... מנוגדות בו זמנית? אליעד מסביר שבעומק הרצון התחרותי ישנו פרדוקס מובנה. מצד אחד, האדם רוצה להיות הכי עשיר, הכי מצליח והכי חזק, ומצד שני, הוא גם ... בו - זמנית. איך אפשר להפסיק את המרוץ לתחרותיות ולהישגים בלתי נגמרים? אליעד מציע דרך מעשית להפסיק את תחושת התחרות הבלתי נגמרת. הפתרון הוא לבדוק בצורה יסודית למה בכלל האדם רוצה להתקדם כל הזמן. לשבת עם עצמך ולשאול: למה אני חושב ששם טוב יותר מאשר כאן?. כאשר האדם עושה בדיקה ... האדם יגיע להבנה עמוקה של מקורות הרצון שלו לתחרות, הוא יוכל להשתחרר מהרצון הזה. איך אפשר להיות מרוצה ללא השגת שלמות? אליעד כהן מסביר שהדרך ... ומי שמבין זאת משתחרר מהצורך להשיג אותה. מדוע תחרותיות היא תמיד מול דימוי דמיוני? אליעד מציג עוד הסבר על תחרותיות פנימית. אדם נמצא לא רק בתחרות עם אחרים אלא גם עם עצמו ועם הדמות שהוא מדמיין שהוא יכול להיות. לדוגמה, גם אם האדם צד בעלי ... וחזק יותר. במילים אחרות, האדם נמצא תמיד בתחרות פנימית עם דמות מדומיינת של עצמו, שהיא טובה יותר ממצבו הנוכחי. מה קורה כשמגיעים למקסימום ... מה לרצות או להשיג. מהו הפתרון האולטימטיבי לתחרותיות הבלתי נגמרת? לסיום, אליעד מבהיר שהפתרון האמיתי לתחרותיות והישגיות בלתי פוסקת הוא להבין את מה שמניע אותך מבפנים, להבין מדוע מלכתחילה נדמה לך שמקום ... כרגע. כאשר אדם מבין לעומק את המקור הפנימי לתחרותיות ואת הסתירות שבו, הוא משתחרר מהמרוץ האינסופי. איך להיפטר מתחרותיות? רצון לשלמות מהי שלמות אמיתית? תחרותיות והישגיות מדוע אני לא מסופק אף פעם? האם אפשר להיות מושלם? למה תמיד הדשא של השכן ירוק יותר? תחרותיות, מה השאלה? ש: אז... אליעד: למה אנשים נמצאים כל הזמן בתחרותיות? ש: כן. אליעד: למה? כי פעם לפני הרבה שנים היית, מי מנצח בכל התחרויות? ש: אלוהים. אליעד: ... מוגבלות נכון? ש: נכון. אליעד: יפה, למה אנשים תחרותיים? כי הם רוצים להרגיש שהם בטופ, לא הוא לא רוצה לנצח הוא רוצה לנצח יותר מכולם אם אפשר שכולם ... אליעד: זאת שאלה אחרת, מה איך נפטרים מהרצון לתחרותיות? ש: כן כי נגיד יש לך אנשים שרצים כרגע להתקדם. אליעד: על ידי שרצים יותר מהר, אם אתה רוצה להיפטר מהרצון לתחרותיות פשוט תרוץ הכי מהר שאתה יכול עד שתגיע לסוף, אני אומר לך תראה פרקטית אם אתה רציני ברצינות ואתה שואל ברצינות איך אני נפטר מהרצון שלי להתקדם כל הזמן? תשובה, שב עם עצמך תבדוק למה אני רוצה לה
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
... NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע מהן השיטות לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר? בהרצאה זו, אליעד כהן מדבר על טכניקות NLP (תכנות נוירו - לסגנוני) המיועדות לשתול מחשבות בתת המודע של אחרים, תוך שימוש בטכניקות שכנוע מניפולטיביות. הוא מתחיל בהסבר על איך כל מילה או ביטוי שאנו משתמשים בהם ... שימוש במילה עוד יכול ליצור תחושה של תוספת או הרחבה, דבר שיכול להעצים את תחושת הערך של מוצר או שירות. לדוגמה, אם אתה מציע ללקוח עוד סילר על קיר גבס, זה מעורר תחושת תוספת ושדרוג. לעומת זאת, אם תאמר אני אבצע את זה, זה לא יוצר את אותה תחושת ערך. אליעד ... ההבדל בין כדי לולגרום הוא חשוב מאוד בהשפעה על קבלת ההחלטות של האדם מולך. כיצד ניתן להנחות אדם מבלי לגרום לו לתחושת התנגדות? כשהשאלות שאתה שואל מכילות את המילה האם ולא אתה רוצה, אתה יוצר יותר תחושת אופציה ואפשרות, והאדם מקבל את ההחלטה מבלי להרגיש שהשפעת עליו ישירות. אליעד מביא דוגמה איך זה משפיע על החלטות של לקוחות או בני זוג - שאלה כמו האם תרצה לאכול במסעדה בשרית? יוצרת אפשרות מבלי להטיל לחצים ישירים. מהי השפעת השימוש במילת השאלה איך בהקשרים שיווקיים? השימוש במילת השאלה איך נותן תחושה של יכולת ושל אפשרות. לדוגמה, כששואלים איך אתה יכול לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר?, המוח של הקורא או השומע יתחיל לחשוב על דרכים או פתרונות, והם מתחילים להרגיש שזה אפשרי. זה שונה ... בהישג יד. כאשר השאלה מנוסחת כמה הדרך שלך לעשות זאת, היא נראית פחות מספקת ושואלת את האדם לנסות להשלים את הפערים. כיצד תוכל לשתול מחשבות ולשלוט במחשבות של אחרים? אליעד מתאר כיצד השימוש בשאלות מסוימות יכול לגרום לאדם להרגיש שהוא מציע את התשובות בעצמו, אך ... המוח מתחיל לפתח תמונה בראש של הפעולה המוצעת, ולעיתים המוח לא מבדיל בין מה שיכול לקרות לבין מה שכבר קרה. מהן טכניקות NLP לשתילת מחשבות? איך ליצור סוגסטיה בתקשורת? מהי שיטת שכנוע במניפולציה? כיצד להשתמש במילים כדי לשפיע על אחרים? מה ההבדל בין כדי וולגרום ...
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
... פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים איך להסתיר מידע בעזרת NLP? מה זה דיסאינפורמציה? ההרצאה של אליעד כהן מתארת דרכים שונות לניהול מידע, מניפולציות, והסתתרות מאמתות בעזרת טכניקות ... שפה טבעית). אליעד מדבר על איך להסתיר מידע בעסקאות, מצבים חברתיים, ובחיים האישיים, תוך שימוש בטכניקות של שקרים, פסיכולוגיה הפוכה, דיסאינפורמציה והמצאת חסרונות שקריים. במהלך ההרצאה הוא מציע ... להסתיר את החיסרון האמיתי. לדוגמה, אם רוצים למכור מוצר עם פגם מסוים, אפשר להמציא חיסרון אחר שאינו מפריע לקונה, ובכך לגרום לו להתמקד בחיסרון השקרי ולדחות את החשש לגבי הפגם האמיתי. טכניקות אלו נוגעות לניהול תשומת הלב של הלקוח והסחת דעתו מהמקומות בהם נמצאים החסרונות האמיתיים של המוצר. מהי פסיכולוגיה הפוכה ואיך משתמשים בה? פסיכולוגיה הפוכה, טכניקת NLP פופולרית, מתייחסת ... לפי אליעד, כל מניפולציה מוצלחת מתחילה בהבנה איך למכור רעיון, שקר, או שקר שולי כך שיתקבל כאמת על ידי הקהל או הלקוח. הוא מדבר על איך אפשר למכור שקר באמצעות הצגת העובדות בדרכים יצירתיות, למשל, הצגת חיסרון של המוצר שהוא לא אמיתי, ושימוש במילים שנראות חיוביות אך יש להן משמעות כפולה. שקרים אלו ... מסתירים את המידע האמיתי על המוצר ומובילים את הלקוח להאמין שהוא לא מחמיץ את העיקר. מה הקשר בין NLP לפסיכולוגיה של מכירת מוצרים? המרצה מתאר איך טכניקות NLP משולבות בכל תהליך מכירת מוצר כדי לשדר את המסר הנכון ללקוח ולגרום לו להרגיש שהוא עושה את הבחירה הנכונה, גם אם הוא בעצם נחשף למניפולציה. כשממציאים חיסרונות שקריים או מציגים מידע בצורה מטעה, אפשר להניע את הלקוח לקנות מוצר שהוא לא בהכרח רוצה, תוך יצירת תחושת הסכמה או קבלה מתוך הרגשה שהוא בחר מה שנכון. לסיכום, איך אפשר לדעת מתי השקר מנצח? השקר מנצח ... שבפועל, כל פעולה או תגובה מובילים לתוצאה הרצויה למוכר או למבצע המניפולציה. מה זה NLP? מהי פסיכולוגיה הפוכה? איך להסתיר מידע בעסקאות? מהו הגנב הנאמן? איך להמציא חסרונות שקריים? ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP? האם כדאי ללמוד NLP באופן רשמי או בצורה עצמאית? ... על מינון נכון, כי אם מדגישים יתר על המידה, האדם עלול לפתח התנגדות ולהעדיף את ההיפך. דוגמה נוספת שאליעד מביא היא השפעה עקיפה במערכות יחסים, למשל, לגרום למישהו לאהוב אותך ... חשוב לעשות זאת במינון נכון, כי אם מגזימים, הילד עלול לפתח התנגדות ולהעדיף דווקא את ההפך. דוגמה נוספת היא הרצון שמישהו יאהב אותנו בזכות כך שאנו מעניינים. אם רוצים לשכנע ... - מגלים את הדרך לאזן בין קשיחות לרכות כדי לא להגיע למצב של התנגדות יתר או ויתור מופגן. המבין לעומק יכול לעשות כוונון בכל רגע, בהתאם לנסיבות, ובכך להצליח במקום שטכניקות ... יותר, את מסתבכת יותר ויש יותר שאלות, יותר ספקות. עכשיו בואו נתקדם. מה הקשר של מה שאני מסביר ל NLP בעצם? יש כמה שיטות של NLP וקודם זאת היתה דוגמה טובה לסיפור של ה NLP. נגיד לדוגמה, נגיד שאתה בדרך כלל מטפל NLP ויסבירו לך איזה משהו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: סוגים של מתחרים עסקיים, איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: סוגים של מתחרים עסקיים, איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, אימון אישי לפרישה, מאמן אישי רוחני בתחום סוגים של מתחרים עסקיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 18:14:07 - wesi1