אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי להמליץ על המתחרים? ✔מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
והפעם נסביר, באיזה מקרה הגיוני להמליץ ללקוח שלך, לרכוש אצל המתחרה שלך, למרות שאתה רוצה שהוא ירכוש ממך ולא מהמתחרה שלך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב והלקוח הפוטנציאלי שלך שואל אותך אם יש לך ברכב שלך אפשרות X כלשהי. ונניח שאין אותה ברכב שלך אבל יש אותה ברכב של המתחרה שלך. האם ובאיזה מקרה הגיוני שאתה תמליץ ללקוח שלך, לרכוש מהמתחרה שלך? או במילים אחרות, איך להמליץ על המתחרים שלך, יכול להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא מהמתחרים שלך?

אז ננתח את העניין הבא. כאשר הלקוח רוכש ממך, הוא רוכש ממך ולא מהמתחרים שלך. אבל מי המתחרים שלך? אז בפשוטם של דברים, המתחרים שלך, הם האפשרויות האחרות שהלקוח שוקל לרכוש אותן, במקום לרכוש ממך. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכב יוקרה כלשהו, במובן הפשוט, המתחרים שלך, הם שאר רכבי היוקרה שיש באותה קטגוריית מחיר, פחות או יותר. ולצורך העניין, יהיה נכון לומר, שהמתחרה של פרארי יכול להיות פורש אבל הוא כנראה לא יהיה סובארו. דהיינו, מי שנכנס לסוכנות של פרארי, הוא אולי מתלבט בין פרארי לבין פורש. אבל הוא כנראה לא שוקל לקנות סובארו.

אבל זאת לא כל האמת. כי המתחרים שלך, הם לא רק האפשרויות האחריות שיש ללקוח, לדוגמה באותה קטגוריית מחיר דומה למוצר שלך, אלא ברמת העיקרון, המתחרים שלך, הם בעצם כל האפשרויות של הלקוח שלא לרכוש ממך. דהיינו, אם אתה לדוגמה מוכר פרארי, אז אם הלקוח לא ירכוש את הפרארי, אולי באמת הוא יעדיף לרכוש סובארו ואולי הוא יעדיף בכלל לא לרכוש רכב, אלא אולי לשכור רכב ואולי הוא יחליט לנסוע במונית או כל מחשבה אחרת.

וזה בעצם אומר, שבמובן מסוים, אתה תעדיף שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או מהמתחרה הקרוב שלך, לבין זה שהלקוח שלך יתלבט אם לרכוש ממך או ממתחרה רחוק שלך. ולכן בהקשר הזה, יתכן שתעדיף לשלוח את הלקוח שלך למתחרה הקרוב שלך, כדי שמשם יהיה לך יותר קל למשוך אותו חזרה אליך.

והמהות היא, שניתן לומר שיש סוגים של מתחרים עסקיים. ואת כל המתחרים שלך, ניתן לשייך למתחרים קרובים שלך או למתחרים רחוקים שלך. והכוונה היא, שלסך כל האפשרויות שיש ללקוח לבחור, לכל אפשרות יש מאפיינים שונים. ובין האפשרויות שיש ללקוח, יש קווי דמיון. ויש מתחרים עסקיים, שיש להם יותר קווי דמיון אליך ושהם מתחרים שיותר דומים אליך, מאשר מתחרים אחרים שהם יותר רחוקים ויותר שונים ממך.

ולפעמים כאשר לקוח מתלבט אם לרכוש ממך או לא, דהיינו, אם לרכוש ממך או מהמתחרים שלך, לפעמים כדאי לך להשאיר את המחשבה של הלקוח שהיא תהיה התלבטות בינך לבין מתחרה קרוב שלך, דהיינו, מתחרה שיש לו קווי דמיון למוצר שלך, יותר מאשר שהוא יתלבט בין לרכוש ממך לבין אפשרות אחרת, מתחרה רחוק שלך, אפשרות אחרת שהיא הרבה יותר רחוקה מהמוצר שלך, מאשר המתחרה הקרוב שלך.

ולכן, אם לדוגמה נניח שאתה מוכר בית של 5 חדרים בתל אביב והלקוח שלך רוצה בית של 6 חדרים בתל אביב ואתה לא יכול לספק לו 6 חדרים אלא רק 5, יש היגיון שאתה תגיד לו שאם הוא רוצה 6 חדרים, הוא יכול לרכוש אותם בפרויקט ממול אצל המתחרה הקרוב שלך, כי אז הלקוח מתלבט בין 5 חדרים אצלך או 6 חדרים אצל המתחרה שלך שמולך. ואם זאת תהיה ההתלבטות של הלקוח, יתכן שיהיה לך הרבה יותר קל, להחזיר אותו מהמתחרה הקרוב שלך, אליך.

לעומת זאת, אם תגיד ללקוח שאין לך 6 חדרים וזהו, דהיינו, אם לא תמליץ לו להישאר באותו אזור שלך, לא תמליץ לו על מתחרה קרוב שלך, יתכן שהוא בכלל ירצה לרכוש באזור אחר לחלוטין משהו אחר לחלוטין.

ולכן כאשר לקוח מעלה התנגדות מכירה ומבקש משהו שאין לך להציע לו, תשאל את עצמך, להיכן לדעתך המוח של הלקוח שלך, ילך מכאן? בין מה למה הלקוח שלך יתלבט? מה האפשרויות שהלקוח שלך יתלבט לגביהן, איזו אפשרות אחרת לבחור, במקום לרכוש ממך?

ואז יכול להיות שתחשוב, שעדיף לך שהלקוח שלך יתלבט בינך לבין אפשרות שקרובה אליך, שממנה...
האם להסיר אחריות מתחרים רחוקים סיכוי ממך ולא מהמתחרים איך לבחור מתי להמליץ על המתחרים לגרום ללקוחות איך לשתול מחשבות לקוח פוטנציאלי להמליץ דמיונות איך להמליץ איך להמליץ על המתחרים איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך איך להמליץ על המתחרים שלך איך לשתול איך לשתול מחשבה איך לשתול מחשבה ללקוח איך לשתול מחשבות איש מכירות אנשי מכירות אצל המתחרים הדרכת אנשי מכירות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח התקדמות טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדויות מכירות טיפול בהתנגדות טיפולים כמה המתחרה שלך דומה לך לגרום ללקוח להמליץ להמליץ ללקוח להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים להמליץ ללקוח על המתחרים להמליץ על המתחרים להמליץ על המתחרים שלך להמליץ על מתחרה עסקי למתקדמים לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרכוש לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים לשתול לשתול מחשבה לשתול מחשבה ללקוח לשתול מחשבות מחשבה מחשבות מטופל מטופלים מטפל מי המתחרים העסקיים שלך מי המתחרים שלך מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתחרה עסקי מתחרה קרוב מתחרה רחוק מתחרים מתחרים עסקיים מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים מתי להמליץ ללקוח על המתחרים מתי להמליץ על המתחרים מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך סוגים סוגים של המתחרים העסקיים שלך סוגים של מתחרים סוגים של מתחרים עסקיים סוגים של תחרות עסקית עסק עסקים צריך להמליץ על המתחרים שלך שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה למתקדמים שיטת מכירה שיטת מכירות שתילת מחשבות תחרות תחרות עסקית
NLP למתקדמים / לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך בתוך הטענות שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
...לקיים את מה שהוא אומר בלי להטיל בו ספק וכיוב. לפעמים באפשרותך להחליש את מה שהוא אומר, דווקא על ידי זה שאתה עושה את הפעולה ההפוכה, של חיזוק מה שהוא אומר, על ידי הנמקת הרעיון שלו, ועל ידי זה שאתה נותן סיבות, למה להסכים עם אותו אדם. כי כלפי חוץ נראה שאתה לוקח את הרעיון של הדובר, ובא לחזק אותו על ידי זה שאתה בעצם נותן סיבות לאמיתות הרעיון. אבל בעצם, הדרך של לחזק רעיון באמצעות סיבות, היא גם מחלישה אותו. כי המסר שלה הוא, שהרעיון לא מוכרח בפני עצמו, אלא רק בגלל סיבות כלשהן, שהן לכשעצמן צריכות בדיקה, ושאולי...
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
לימוד NLP למתקדמים, טכניקות nlp, איך ליצור סוגסטיה? דוגמה לטקסט שכנוע, טקסט טיעוני שכנועי, ניתוח NLP, ללמוד NLP, nlp לימוד עצמי, nlp לימוד באינטרנט, איך לעשות סוגסטיה? ניתוח טקסט משכנע
...שיכול להעצים את תחושת הערך של מוצר או שירות. לדוגמה, אם אתה מציע ללקוח עוד סילר על קיר גבס, זה מעורר תחושת תוספת ושדרוג. לעומת זאת, אם תאמר אני אבצע את זה, זה לא יוצר את אותה תחושת ערך. אליעד מסביר כי המילה עוד עלולה גם להוביל לנפח מיותר, ולכן יש להשתמש בה בצורה חכמה. מה ההבדל בין כדי לולגרום? אליעד מציין את ההבדל בין השימוש במילה כדי לבין השימוש במילה ולגרום. לדוגמה, כשאתה אומר אני אעשה את זה כדי שתוכל..., יש בכך תחושה של אופציה, של ספק אם באמת תוכל לבצע את המשימה. מצד שני, אם אתה אומר אני אעשה...
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
ניתוח NLP, איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? איך לעשות מניפולציה? לדעת איך לשקר, ללמוד איך לשקר, פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, ללמוד לשקר, NLP למתקדמים
...לפעול בניגוד למה שהוא היה רוצה באמת, מתוך תחושה שהוא פועל מרצון חופשי. כיצד טכניקות NLP נוגעות למניפולציות בהצלחה? לפי אליעד, כל מניפולציה מוצלחת מתחילה בהבנה איך למכור רעיון, שקר, או שקר שולי כך שיתקבל כאמת על ידי הקהל או הלקוח. הוא מדבר על איך אפשר למכור שקר באמצעות הצגת העובדות בדרכים יצירתיות, למשל, הצגת חיסרון של המוצר שהוא לא אמיתי, ושימוש במילים שנראות חיוביות אך יש להן משמעות כפולה. שקרים אלו למעשה מסתירים את המידע האמיתי על המוצר ומובילים את הלקוח להאמין שהוא לא מחמיץ את העיקר. מה הקשר...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
...מה אתה חושב? ש: אני חושב, שאני ניסיתי את זה לא מזמן באיזשהו קורס שישבתי ולמדתי. ואני יודע שעם המוח הקודם שלי הייתי מסתכל על הקורס הזה והייתי בטוח מסתבך בתוך הדאגות של איך אני אזכור אזכור את הדרך המדויקת הזאת, איך אני אתאפס עליה, איך המוח שלי יתאפס עליה. אבל במקום זה ישבתי והקשבתי לכל מה שהוא אומר והבנתי שזה לא בדיוק זה יכול להיות טיפה אחרת. אוקי, זה נסיון אולי איזשהו ממוצא שהם עשו. אבל ראיתי את כל התמונה השלמה. אז מצד אחד גם הסכמתי איתו על הדרך ומצד אחר גם ראיתי שאפשר גם אחרת. אליעד: מה הוא אומר...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
...של המילה יותר משנה את הדרך בה המוח מעבד את המילים ומגביר את החשיבות של המילה המופיעה לפניה. איך המוח מפרש את המילים יותר ו - גדול? המוח מפרש את המילים יותר ו - גדול בצורה שונה לפי הסדר בהן הן מופיעות במשפט. כשאומרים יותר טוב, המילה יותר משדרגת את הטוב, ומעבירה תחושה של חיזוק או מחויבות. לדוגמה, אם אומרים יותר טוב שלא תעשן, המוח מפרש זאת כתחושה של כובד ומחויבות. לעומת זאת, אם אומרים טוב יותר שלא תעשן, המילה יותר לא מעבירה את אותה תחושת הכובד. באופן כללי, כאשר המילה יותר מופיעה בתחילת משפט, המוח מפרש...
אושר למתקדמים, סודות האושר, סודות הטוב והרע, סודות משחק החיים, נוסחה להיות מאושר, נוסחה לא להרגיש רע, חוקי האושר, חוקי הסבל, חוק ההדדיות, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, מבנה האושר
אושר למתקדמים, סודות האושר, סודות הטוב והרע, סודות משחק החיים, נוסחה להיות מאושר, נוסחה לא להרגיש רע, חוקי האושר, חוקי הסבל, חוק ההדדיות, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, מבנה האושר
...ההנאה האמיתית. הבנה שאין טוב בלי רע - הסבל הוא המורה של האושר האם אפשר להימנע מהסבל? - לא, כי כל טוב דורש התמורה של רע תפיסת האיזון - ללמוד כיצד להשיג את הטוב תוך קבלת המחיר ההסבר הזה מבוסס על רעיונות של חוקי ההדדיות, שם הוא מדגיש את החשיבות של ההבנה שהתמונה הכוללת כוללת גם את הצדדים הפחות נוחים, וההכרה בזה מאפשרת להגיע לאיזון פנימי. מהי נוסחת האושר? אליעד מציע נוסחה פשוטה ומעוררת מחשבה לשם השגת אושר, שמבוססת על הבנת החוקים של החיים, הכוללים את האושר לצד הסבל. נוסחה זו מבוססת על יכולת להעריך את...
אושר למתקדמים, לדמיין את ההפך, איך למצוא את הטוב שברע? איך לראות את הטוב שברע? איך לחשוב חיובי? איך חושבים חיובי? טיפול בדמיון מודרך, לטפל בדמיון מודרך, לראות את היתרונות, למצוא יתרונות
אושר למתקדמים, לדמיין את ההפך, איך למצוא את הטוב שברע? איך לראות את הטוב שברע? איך לחשוב חיובי? איך חושבים חיובי? טיפול בדמיון מודרך, לטפל בדמיון מודרך, לראות את היתרונות, למצוא יתרונות
...מבט שונה. אליעד מציע להשתמש בדמיון כדי לדמיין את ההפך ממה שמרגישים ברגע הנתון, ובכך למצוא את היתרונות שבמצבים שיכולים להיראות בעינינו כרעים. מהו הדמיון המודרך ואיך הוא יכול לשנות את מציאותנו? אליעד מציע גישה שבאמצעותה ניתן לתרגל את הדמיון המודרך, ולדמיין בצורה מאוד מוחשית את ההפך ממה שאנחנו חווים במציאות. לדוגמה, אם אדם חווה חרדה, הוא יכול לדמיין את ההפך מהחרדה - רגוע ושלם, וכך תחושת החרדה תתפוגג. הוא מסביר כי אם תדמיין את ההפך של כל דבר רע שאתה חווה, ייתכן שתחווה את התחושות שמגיעות דווקא מהדמיון...
אושר למתקדמים, איך ליצור ריגוש לאורך זמן? איך להתאמץ בלי להתאמץ? למצוא את היתרונות, לאהוב את מה שיש, שיטות להיות מאושר, טיפים להיות מאושר, עשייה באי עשייה, לרצות את מה שיש
אושר למתקדמים, איך ליצור ריגוש לאורך זמן? איך להתאמץ בלי להתאמץ? למצוא את היתרונות, לאהוב את מה שיש, שיטות להיות מאושר, טיפים להיות מאושר, עשייה באי עשייה, לרצות את מה שיש
...אליעד מתאר את הרעיון שבו לא תמיד אפשר לשפר את המציאות המיידית, ולכן צריך לקבל את מה שיש. אם אנחנו תמיד משאירים מקום לשיפור או למרידה, הדבר הופך למעגל אין - סופי שמונע מאיתנו לראות את היתרונות שבמציאות הנוכחית. הרבה פעמים הרצון לשנות דברים יכול להוריד מאיתנו את הכוח לקבל את מה שיש. הדרך להתמודד עם זה היא להבין ולהסכים שהמציאות כפי שהיא היא טובה מספיק, ולהעריך את מה שיש לנו עכשיו. איך אפשר להתאמץ בלי להתאמץ? בכדי להתאמץ מבלי להרגיש מתאמץ, צריך להבין שמה שגורם לנו לעשייה היא לא המחשבה שאנו עושים משהו...
אושר למתקדמים, איך לוותר על הטוב? איך לא להרגיש רע? איך לראות את הרע כטוב? איך לראות את הטוב כרע? בלי טוב אין רע, בלי רע אין טוב, המחיר של הטוב, השכר של הרע, מקום וזמן, זמן ומקום
אושר למתקדמים, איך לוותר על הטוב? איך לא להרגיש רע? איך לראות את הרע כטוב? איך לראות את הטוב כרע? בלי טוב אין רע, בלי רע אין טוב, המחיר של הטוב, השכר של הרע, מקום וזמן, זמן ומקום
...שבו כל דבר מתרחש, נוכל לשנות את ההתייחסות שלנו אליו ולראות את העולם בצורה שונה. המפתח להבין את זמן ומקום הוא להבין שהמציאות שאנחנו תופסים משתנה לפי האופן שבו אנחנו מספקים לה משמעות. איך להתמודד עם רע מבלי להרגיש רע? ההרצאה מספקת גם דרכים להתמודד עם רע מבלי לחוות את התחושות השליליות הנלוות לכך. אחד מהעקרונות המרכזיים הוא להתמקד במציאות כפי שהיא, מבלי לחפש לה השלכות רגשיות שמסבכות אותנו. אם נצליח לראות את הרע כפי שהוא, ללא התוספות הרגשיות של תחושת עוול, נוכל להתמודד עם הרגשות באופן שמוביל לתוצאה טובה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מתי להמליץ על המתחרים? מתי לשלוח לקוח לקנות אצל המתחרים? סוגים של מתחרים עסקיים, מתי להמליץ ללקוח על המתחרים? מתחרה קרוב, מתחרה רחוק, כמה המתחרה שלך דומה לך? מתי להמליץ ללקוח לרכוש אצל המתחרים? איך להמליץ על המתחרים יגרום ללקוח לרכוש ממך? מתי צריך להמליץ על המתחרים שלך? איך לשתול מחשבה ללקוח? סוגים של תחרות עסקית, מי המתחרים שלך? סוגים של המתחרים העסקיים שלך, טיפול בהתנגדויות מכירה, הדרכת אנשי מכירות, שיטות מכירה למתקדמים, להמליץ על מתחרה עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתי להמליץ על המתחרים?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מתי להמליץ על המתחרים?, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן רוחני, קואצר לזוגיות בנושא מתי להמליץ על המתחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5625 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 22:08:27 - wesi1