אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להגדיל ✔ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות.

ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיו"ב.

אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר.

איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול.

ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה.

כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה, שבה צריכים לדעת לנתח את המידע שקורה בתוך תהליכי המכירה.

כי תהליך המכירה מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על הסכם רכישה כלשהו. וכל חלק וחלק יש בו המון היבטים והמון תהליכים ותתי תהליכים ואת כולם כדאי מאוד לנתח.

כי אפשרי לנסות "לזרום" בלי לנתח מה קורה בפועל. אבל אם רוצים לשפר את תהליכי המכירה, אז צריכים גם לנתח את כל תהליך המכירה בכללותו וגם לנתח את כל החלקים של תהליכי המכירה. כי כל חלק אפשרי לנתח את מה שקרה בו, ולנסות להסיק מכך מסקנות כאלו ואחרות. לנסות להבין איך להשתפר, בכל אחד מהתהליכים.

כי יש לנו משפך שיווקי, שהוא תהליך מסע הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך השיווקי, עובר במחלקת המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. דהיינו, החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת המכירות.

ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה...
לקיחת אחריות עובד הסרת אחריות הראשון למכור יותר מה ההבדל שבין לקוחות מתעניינים לתאם פגישות תהליכים ותתי תהליכים לנתח מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות איך להגדיל איך להגדיל את איך להגדיל את המכירות איך למכור איך למכור יותר איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשי מכירות איך לנהל אנשים איך לשפר איך לשפר את איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה אין מכירות איש מכירות אנשי מכירות בקרה על תהליכי מכירה הבדל הבדלה הבדלים הגדלת מכירות ההבדל ההבדל שבין ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות הלקוח הלקוח שלך כיצד לנהל כיצד לנהל אנשים להבדיל להבין להבין למה אין מכירות להגדיל להגדיל את המכירות למה אין למה אין מכירות למה קשה למה קשה למכור למכור למכור יותר לנהל לנהל אנשי מכירות לנהל מנהלים לקוח לקוחות לשפר לשפר את לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מה ההבדל שבין מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות מה זה מנהל מכירות מהו משפך מכירות מחלקת המכירות מחלקת מכירות מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות מסע הלקוח במחלקת המכירות מסע לקוח משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי במחלקת מכירות ניהול ניהול אנשי מכירות ניהול אנשים ניהול מחלקת מכירות ניהול מכירות ניהול מנהל מכירות ניהול מנהלים ניהול תהליכי מכירה ניתוח ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי קושי קשה למכור קשיים שיווק שיפור שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי המכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
... הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים מה הן הדרכים המרכזיות להגדלת רווחיות בעסק? כאשר רוצים להגדיל את הרווחיות בעסק, חשוב להבין שקיימות שתי דרכים עיקריות, ושתי ... המכירות וכיצד היא תורמת להגדלת הרווח? הדרך הראשונה והברורה להגדיל את הרווחיות היא פשוט למכור יותר מוצרים או שירותים. למשל, אם ... בהנחה שאחוז הרווח נשאר זהה. לדוגמה, עסק שמוכר חולצות יכול להגדיל את מספר החולצות שהוא מוכר בשנה מ - 10,000 ל - 20,000. אם ... יגדל בהתאם, וכך תגדיל את סך הכסף שנשאר לך ביד. השאלה כיצד להגדיל את מספר היחידות שנמכרות היא כבר נושא בפני עצמו, ויכולה להיות ... לקוחות איכותי יותר או יצירת ביקוש מוגבר. מהי הדרך השנייה להגדיל את הרווחיות, וכיצד היא פועלת? הדרך השנייה והחשובה לא פחות, היא להגדיל את אחוז הרווח על המחזור העסקי הנוכחי. זה אומר שגם אם העסק שלך ... חשוב להבין שאליעד כהן מציין שייתכן מצב שבו, כאשר תנסה להגדיל את אחוז הרווח (למשל על ידי העלאת מחירים), תמצא את עצמך מוכר ... ולהבין האם המחיר החדש מפצה על הירידה במכירות. מה עדיף: להגדיל מחזור מכירות או לשפר רווחיות פר יחידה? אליעד מדגיש שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. לפעמים יהיה נכון להגדיל את המכירות ולפעמים יהיה עדיף לשפר את הרווחיות פר יחידה, ... דבר, אליעד מציע שכל בעל עסק יבין שיש לו שני מסלולים ברורים להגדיל את הכסף שהוא מרוויח: הגדלת כמות המכירות (הגדלת מחזור) שיפור ... הדרכים, לנתח כל מצב לעומק, ולהבין מה נכון לעסק שלך. איך להגדיל רווחיות בעסק? איך להגדיל את ההכנסות בעסק? איך להגדיל מכירות? הגדלת מחזור המכירות הגדלת רווחיות העסק מה עדיף להגדיל מכירות או רווח? איך להגדיל רווחיות בעסק? שלום חברים, כאשר רוצים להגדיל רווחיות בעסק, חשוב להבין שיש שתי דרכים עיקריות לעשות זאת. ... הדרך השנייה - הגדלת אחוז הרווח על המחזור הקיים במקום להגדיל את מחזור המכירות, ניתן לנסות לשפר את הרווחיות על המחזור ... 20 שקלים מכל 100 שקלים של מכירה (כלומר 20%). כיצד ניתן להגדיל את הרווחיות? העלאת מחירים - ייתכן שנוכל לדרוש מחיר גבוה יותר ... שיפור שרשרת האספקה וכו. יש לקחת בחשבון שגם כאשר מנסים להגדיל את אחוז הרווחיות, ייתכן שכתוצאה מכך נמכור פחות, אך בסופו של דבר נרוויח יותר. מה עדיף - להגדיל את המחזור או לשפר את הרווחיות? אין תשובה חד משמעית, וכל עסק ... מה מתאים לו. יש מקרים שבהם עדיף למכור יותר מוצרים כדי להגדיל את הרווח, ובמקרים אחרים עדיף למכור באותו היקף אך להרוויח יותר ... רוצה להרוויח יותר כסף, עליך לבחור בין שני כיוונים מרכזיים: להגדיל את מחזור המכירות - למכור יותר מוצרים או שירותים. לשפר את ...
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
הגדלת רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי
... רווחים בעסק באמצעות קבלני משנה, איך להגדיל את הכנסות העסק באמצעות אאוטסורסינג? הגדלת הכנסות בעסק, איך להגדיל את כמות הלקוחות? איך להגדיל את העסק? הגדלת רווחיות העסק, גיוס עובדים, איך להגדיל את הרווחיות העסקית? יעוץ עסקי איך להגדיל את העסק באמצעות שימוש בקבלני משנה? ... ולהוציא כמה שיותר עבודות לקבלני משנה באמצעות אאוטסורסינג. איך להגדיל את רווחיות העסק? מתי להשתמש בקבלני ... כמה שיותר עבודות באאוטסורסינג. יש לזה מחיר, אך זה מאפשר לך להגדיל את הרווחיות ולנהל את העסק בצורה ... משנה, הצלחה בעסקים, לא עומד בביקושים, איך לעמוד בביקושים? איך להגדיל רווחיות עסקית? ניהול עסקי, האם ...
טעויות בניהול קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול קמפיין דיגיטלי, פרסום באינטרנט, תכנון משפך שיווקי, ביצועים של משפך שיווקי, הגדלת חשיפות, איך לשפר את המשפך השיווקי? איכות לידים, שיפור איכות הלידים, טירגוט קמפיין באינטרנט, בניית קמפיין בדיגיטל, ניהול קמפיינים, אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל
... קמפיין דיגיטלי, איך לתכנן קמפיין בדיגיטל? איך להגדיל את שיעור ההמרה? להגדיל את יחסי ההמרה, להגדיל את שיעור ההקלקה, להגדיל את איכות הלידים, שיפור יחסי המרה, שיפור אחוז הקלקה, הגדלת כמות הלחיצות, ניהול ... ההמרה יגדל. ולכן לכאורה ניתן להסיק שעלינו לנסות להגדיל את כמות החשיפות, או לכל הפחות לא להקטין את כמות החשיפות. והאם עלינו לעשות קמפיין, ... בהתאם למסרים שאותם צריך קהל היעד וכולי. וככה כן להגדיל את כמות העסקאות שנסגרות בפועל. ...
חידת LeetCode Solution - Minimum Cost to Equalize Array, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, לפתור שאלות ב LeetCode, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ללמוד תכנות מחשבים, להיות מתכנת, ללמוד לתכנת, הכנה לראיון טכני, ראיון עבודה בהייטק, שאלות ליטקוד, פיתוח תוכנה, איך לכתוב קוד? ללמוד לכתוב קוד, חידות היגיון, ללמוד לחשוב, ללמוד לנתח דברים, ללמוד לפרק לגורמים, ללמוד לחלק לחלקים, ללמוד למצוא חוקיות, איך לחלק לחלקים? איך למצוא חוקיות? לנתח תהליכים
... מבצעים בכל פעם פעולה אחת של הגדלה 1 בלבד, נעשה זאת לדוגמה בדרך הבאה: בנוסף אומרים לנו את הדבר הבא: באפשרותך לבצע פעולה אחת בכל פעם, של הוספת הערך 1, כדי להגדיל את כל המספרים, לערך הגדול ביותר, דהיינו, לבצע 9 פעולות של הגדלה ב 1, כנל. אבל כמו כן, באפשרותך בפעולה אחת, הגדלה של ... 1. כאשר בדוגמה הנל, אנחנו 4 פעמים נעשה הגדלה של שני מספרים שונים בערך 1 ופעם אחת אחרונה, נגדיל רק ערך אחד בלבד, בערך 1, כי כבר אין ערכים נוספים שצריכים להגדיל. ועד כאן הבנו, שיש לנו רשימת מספרים, שאנחנו צריכים ליישר קו להגדיל את כל הערכים לערך הגדול ביותר, באמצעות פעולת הוספה של הערך 1 עד שכל הערכים יהיו זהים ערך הגדול ביותר. ואנחנו יכולים ... 14, 81, 28, 85) ובהינתן מחיר1 + מחיר2 כלשהם, לדוגמה מחיר1 הוא 10 ומחיר2 הוא 15, במקרה כזה השאלה היא, מה יהיה המחיר המינימאלי ההכרחי שנהיה חייבים לשלם, כדי להגדיל את כל המספרים למספר הגדול ביותר? עד כאן הפירוש של השאלה... ועכשיו נצעד אל התשובה כך: אז איך בעצם ניגשים לזה? אז לשם כך נחזור שוב על השאלה מההתחלה וננסה לחלק את כל התהליך לחלקים הכי קטנים, לדוגמה כך: שואלים אותנו: נותנים לנו רשימת מספרים. עלינו להגדיל את כל רשימת המספרים, אל המספר הגדול ביותר ברשימה. עלינו לעשות זאת באמצעות פעולת הוספה של הערך 1, לכל אחד מהמספרים, עד ... עושים זאת X פעמים, עד שהיינו מיישרים קו של כל המספרים. עכשיו, נניח שהיו אומרים לנו, שלכל פעולת הוספה, יש מחיר1 כלשהו. והיו שואלים אותנו, כמה יעלה לנו להגדיל את כל המספרים? האם היינו יודעים לפתור את זה? תשובה: כן. היינו פשוט סופרים את כל פעולות ההוספה של הערך 1. היינו ... פעולות ההגדלה, הסכימה, ההכפלה וכולי? אז לכאורה, אכן צריכים לרוץ על הרשימה, פעמיים. פעם ראשונה כדי לאתר את המספר הגדול ביותר. ורק אחר כך לעבור על כל הערכים להגדיל אותם וכולי. אבל זאת לא כל האמת. כי בפועל, אפשרי לרוץ פעם אחת על כל הרשימה ולבצע בריצה אחת את הפעולות הבאות: 1 - לנסות ... לעשות זאת בזמן ריצה שהוא O(N). ועכשיו נמשיך לחלק לחלקים ונעבור לחלק קצת יותר קשה של השאלה, והוא, בהינתן רשימה של מספרים כנל, ובהינתן אפשרות אחת ויחידה להגדיל את המספרים כנל, והיא באמצעות הגדלת 2 מספרים בכל פעם בבת אחת. דהיינו, שאנחנו חייבים להגדיל בערך 1, אך ורק שני מספרים שונים בבת אחת. האם היינו יודעים לחשב את כמות הפעמים שניתן לבצע את פעולת ההגדלה הזאת? ... ומכאן נובעת רמת הקושי הבאה של השאלה, שהיא, שיש לנו עוד חישוב אפשרי, לחשב, במידה ונבצע X הגדלות כפולות, כמה Y הגדלות בודדות נבצע. דהיינו, אם יש לנו צורך להגדיל את כל המספרים נניח בסכום של 500. אז כעיקרון, במידה ונרצה לבצע כמה שיותר הגדלות כפולות, ורק לאחר מכן הגדלות בודדות, ... שעומד בפני עצמו, והוא, בהינתן לנו מחיר1 שהוא עלות של הגדלה בודדת ובהינתן לנו מחיר2 שהוא עלות של הגדלה כפולה, אז, מה יהיה המחיר המינימאלי שנוכל לשלם, כדי להגדיל את כל המספרים. ואיך ניגשים לפתור את החלק הזה של השאלה? אז לשם כך לכאורה בעצם עלינו לקחת רשימה, לחשב את כל האפשרויות האפשריות להגדיל את הרשימה למקסימום. באמצעות כל השילובים של הגדלה בודדת ושל הגדלה כפולה. ומכאן נוכל לדעת, מהו המחיר המינימאלי שעלינו לשלם כדי להגדיל את הרשימה כולה. אבל זהו כמובן חישוב לא יעיל מבחינת זמן ריצה. ולכן, אם היינו יודעים מראש, איך הכי יעיל למלא את הרשימה, ... הוא 1 ומחיר2 הוא 2, אז זה לא משנה איך נבצע את ההגדלות. או במילים אחרות, מכך נוכל להסיק לגבי פתרון השאלה המקורית את הדבר הבא: בהינתן רשימת מספרים, שעלינו להגדיל אותה למקסימום ב 2 דרכים אפשרויות עם 2 מחירים שונים. אז בשלב הראשון עלינו להבין האם כדאי לנו לבצע כמה שיותר הגדלות ... מקסימום הגדלות כפולות ניתן לבצע. אז איך ניגשים לזה? אז איך ניגשים לזה? אז נתחיל מהמקרה הקל ביותר, נניח שיש לנו את הרשימה הבאה (1,2) דהיינו, שאנחנו צריכים להגדיל את 1 לערך 2. האם ניתן לבצע זאת בהגדלה כפולה? כמובן שלא. אפשרי לבצע זאת בהגדלה אחת בודדת בלבד. ואם יש לנו את הרשימה (1, 100) דהיינו, שאנחנו צריכים להגדיל את הערך 1 לערך 100. האם ניתן לעשות זאת בהגדלות כפולות? תשובה: לא. רק ב 99 הגדלות בודדות. או במילים אחרות, בטוח נכון שכאשר צריכים להגדיל רק עמודה אחת בודדת, הרי שאין אפשרות לבצע הגדלה כפולה. ומה אם יש לנו להגדיל 2 עמודות, לדוגמה (1, 1, 2), שעלינו להגדיל את 2 העמודות של ה 1 אל הערך 2. הרי שניתן לבצע כאן הגדלה אחת כפולה שתהפוך את כל הרשימה ל (2, 2, 2). ואם יש לנו רשימה של (1, 1, 100). במקרה כזה נוכל לבצע 99 הגדלות כפולות, שיביאו את הרשימה ל (100,100,100). ואם לצורך העניין נצטרך להגדיל 3 עמודות, לדוגמה (1,1,1,2), הרי שבמקרה כזה, נוכל לבצע הגדלה 1 כפולה, שתביא אותנו ל (2,2,1,2) ואז נצטרך לבצע עוד הגדלה ... בסך הכל ונחלק אותה ל 2. וזאת תהיה כמות ההגדלות הכפולות שניתן לבצע. את השארית, נגדיל בצורה של הגדלה בודדת. ומכך נובע ש, בהינתן עמודות שוות בגובהן, שצריך להגדיל את כולן באותה כמות הגדלות, אז: אם יש לנו מספר זוגי של עמודות שצריכים להגדיל, לדוגמה: (1,1,100) (1,1,1,1,100) (1,1,1,1,1,1,100) (1,1,1,1,1,1,1,1,100) אז ניקח את סהכ ההגדלות שצריכים לבצע, נחלק ל 2 ונקבל את כמות ההגדלות הכפולות שצריכים לבצע. ואם יש לנו מספר אי זוגי של עמודות שצריכים להגדיל, לדוגמה: (1,100) (1,1,1,100) (1,1,1,1,1,100) (1,1,1,1,1,1,1,100) אז נצטרך לבצע את החישוב הבא: אם כמות ההגדלות שצריך לבצע, היא עצמה זוגית, דהיינו, לדוגמה במקרים הבאים: (2,100) (2,2,2,100) (2,2,2,2,2,100) (2,2,2,2,2,2,2,100) שצריכים להגדיל את כל המספרים ב 98 שזה מספר זוגי, אז שוב כנל, ניקח את סהכ ההגדלות שצריכים לבצע, לחלק ל 2. וזו תהיה כמות ההגדלות הכפולות שניתן לבצע. אבל אם נצטרך להגדיל את המספרים בערך אי זוגי וכמות המספרים עצמם שנצטרך להגדיל תהיה אי זוגית, לדוגמה: (1,100) (1,1,1,100) (1,1,1,1,1,100) (1,1,1,1,1,1,1,100) שיש לנו כמות אי זוגית של עמודות שצריכים להגדיל + צריכים להגדיל כל עמודה ב 99, שזה מספר אי זוגי, אז במקרה כזה, ניקח את סהכ הסכום שצריך להגדיל, נחלק אותו ב 2. וזו תהיה כמות ההגדלות הכפולות שצריכים לבצע. ואחר כך בוודאות שנצטרך לבצע עוד הגדלה אחת בודדת של ... אז החוקיות אומרת כך: כאשר אנחנו באים לנתח את כמות ההגדלות הכפולות שאנחנו יכולים לבצע, עלינו לאתר את העמודה עם הערך הקטן ביותר, שאותה אנחנו הכי צריכים להגדיל. דהיינו, בדיוק כמו שאנחנו מחפשים את הערך MAX שהוא הערך שאליו צריכים
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
פתרון בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, מקרה פרטי, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, למקד את השאלה, מהקל אל הכבד, שאלה ספציפית, שאלה כללית, איך למצוא נוסחה?
... בעיות והגדלת ראש, האם להגדיל ראש? הגדלת ראש, להגדיל ראש, הקטנת ראש, להקטין ראש, מקרה כללי, ... מסוימת יכול לשאול שתי שאלות: או למה אני נמשך לבחורה הזאת באופן ספציפי?, או להגדיל ראש ולשאול למה אני בכלל נמשך לנשים? או ... ורק לאחר שצברת הבנה של מספר מקרים פרטיים - לעבור ולהרחיב למקרה הכללי. איך להגדיל ראש נכון? מה זה להקטין ראש? כיצד לפתור ... פרטית, מן הפרט אל הכלל, מן הכלל אל הפרט, פרט וכלל, כלל ופרט, שאלה ספציפית, להגדיל ראש, להקטין ראש ...
להקים עסק, להרוויח כמה שיותר כסף, להכניס כמה שיותר כסף, הקמת עסק, הכנסות או רווחים, להכניס כסף, להרוויח כסף, הכנסות חייבות במס, תשלומי מס ערך מוסף, תשלומי ביטוח לאומי, תשלומי מס הכנסה, חברה בעמ, עוסק מורשה, עוסק פטור, חשבונאות, יעוץ כלכלי, הגדלת הכנסות, הגדלת רווחים, רמת רווחיות, מבוא לכלכלה, מיקרו כלכלה, עלות ייצור שולית, מנטורים לכסף, מה זה הכנסות כספיות? מה זה רווחים כספיים? יועצים עסקיים, הכנסה כספית, רווח כספי, להגדיל רווחים, להגדיל הכנסות
... כספיות? מה זה רווחים כספיים? יועצים עסקיים, הכנסה כספית, רווח כספי, להגדיל רווחים, להגדיל הכנסות וכאן ניתן נקודת מבט, שהיא אולי ברורה מאליה, אבל עדיין הרבה מאוד טועים ומטעים בה. והיא העניין של ההבדל בין הכנסות כספיות לבין רווחים ... הכספית, היא הרווח הכספי. נסה להתמקד ברווח הכספי ולא בהכנסה הכספית, להגדיל רווחים ולא להגדיל הכנסות. ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP ... מנסים לשכנע מישהו, אנו יכולים לנצל את התפיסה הזו של פוטנציאל כדי להגדיל את סיכויי ההסכמה. איך אנחנו יכולים להשתמש בפוטנציאל בשכנוע ומכירות? ההסבר של אליעד ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? ... העלות שהוא צריך לשלם. איך משכנעים לקוח שיש יתרון ברור בקנייה? לדברי אליעד, אחת הדרכים לגרום ללקוח לסגור עסקה היא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כך שנוצר פער ... לקנות? טכניקות מכירה ושכנוע איך לזהות את צורכי הלקוח? מהן מניפולציות בשיווק? כיצד להשתמש באסוציאציות במכירות? איך להגדיל מכירות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? אליעד: ... כן, הדבר האחראי לסגירת העסקה הוא - עד כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את הכמה טוב יהיה לו (תועלת), לכן אתה ... את הכמה רע יהיה לו (עלות). לדוגמה: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור ... בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת ...
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
... צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם מהו תהליך צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות? אליעד כהן מסביר כי קיומה של הנשמה עצמה הוא כבר תהליך של צמצום מתוך ... הוא לא להתחבר לעצמך כפי שאתה מכיר, אלא להתחבר למה שקדם לכל הגדרה, לפני הזמן ולפני המקום. למה חשוב להגדיל את האגו בצורה נכונה? אליעד מסביר כי רוב בני האדם מנסים להגדיל את האגו שלהם באופן חומרי או חיצוני - לצבור רכוש, מעמד, כבוד ועוד, כי הם חושבים שכך הם יגדלו. אך לדעתו, הדרך הנכונה להגדיל את האגו היא להבין שאתה הרבה מעבר לגוף הפיזי או לרכוש שיש לך. אם היית באמת מבין שאתה חלק מהמציאות כולה, לא היית זקוק לכל אותן התוספות, כי ... שהוא עצמו, את אותה סיטואציה. אין דבר שקורה לך שלא נבחר על ידך באופן עמוק ואמיתי. מדוע אנשים מנסים להגדיל את העני שלהם על ידי ילדים או רכוש? אליעד מסביר כי אנשים רוצים ילדים, רכוש, או השפעה על מנת להרגיש גדולים וחשובים יותר. הם אינם מבינים שבעצם הם כבר כל המציאות, ולכן מנסים להגדיל את עצמם בדרכים חומריות. לדבריו, הרצון בילדים נובע מהחשיבה המוטעית שאני הוא גוף קטן ומוגבל, ולכן צריך עוד כמוני. אך מי שמבין שהוא כבר ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים ... לשלם לו לפחות את המינימום שקובע החוק. כך שהרעיון הטהור של לא לעבוד, לא להרוויח אינו אפשרי מבחינה משפטית ופרקטית. כיצד מציבים לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל בונוס של 2000 שקלים. הרעיון הוא שלכל עובד יהיה ברור שככל שהוא ייצר יותר, כך יזכה לתגמול גבוה יותר. מה הבעיה שנוצרת כשמנסים להעלות את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 יחידות יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ולהציע תגמול גבוה ... יותר משום שהוא מספק יותר תפוקה. זה יוצר קונפליקט בין הרצון של המנהל לשלם פחות, לבין הרצון של העובד להרוויח יותר ככל שהוא הופך מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש אחר 15 יחידות מסוג אחד ... בונוס של 2000 שקלים, העובד עלול להתנגד. הוא יאמר על 20 יחידות נתת לי 2000, למה על 30 לא תשלם לי 3000? אתה בעצם משלם לי פחות פר יחידה. מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד? שאלה: אולי נציב לעובד ... והופך מיומן יותר? תשובה: ככל שעובד נהיה מיומן יותר, הוא יכול להשיג באותו מאמץ הרבה יותר יחידות מאשר בעבר. לכן אנחנו, בתור מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: אני מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון העובד להרוויח יותר בזכות היכולות שצבר. איך ניתן להעלות את היעדים בלי לשלם יותר בכל פעם? שאלה: אם המטרה היא להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ויעדים, במקום לחזור על אותה הגדרה חד - משמעית של ... אך איננו מסוגלים למדוד אותו ישירות. בפועל אנו נדרשים לשלב בין שכר מינימום לבונוסים לפי תפוקה או הישגים. כשאנו מציבים יעד ספציפי עם בונוס נלווה, עלול להיווצר קושי להגדיל את היעד בחודש הבא מבלי להעלות את השכר. כדי להתגבר על כך, משנים בכל פעם את הגדרת היעד (תערובת חדשה של משימות ותפוקות), כך שהעובד אינו מסוגל להשוות בקלות בין חודש אחד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להגדיל, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להגדיל, איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, מטפל רב תחומי, אימון אישי טלפוני בנושאי להגדיל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 07:15:19 - wesi1