אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיפור תהליכי מכירה ✔ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות.

ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיו"ב.

אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר.

איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול.

ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה.

כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה, שבה צריכים לדעת לנתח את המידע שקורה בתוך תהליכי המכירה.

כי תהליך המכירה מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על הסכם רכישה כלשהו. וכל חלק וחלק יש בו המון היבטים והמון תהליכים ותתי תהליכים ואת כולם כדאי מאוד לנתח.

כי אפשרי לנסות "לזרום" בלי לנתח מה קורה בפועל. אבל אם רוצים לשפר את תהליכי המכירה, אז צריכים גם לנתח את כל תהליך המכירה בכללותו וגם לנתח את כל החלקים של תהליכי המכירה. כי כל חלק אפשרי לנתח את מה שקרה בו, ולנסות להסיק מכך מסקנות כאלו ואחרות. לנסות להבין איך להשתפר, בכל אחד מהתהליכים.

כי יש לנו משפך שיווקי, שהוא תהליך מסע הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך השיווקי, עובר במחלקת המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. דהיינו, החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת המכירות.

ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה...
עובדים המסע שהלקוח עובר לנהל אנשים לגרום יכולות תקשורת להסתכל מנהל קשיים תפקידו של מנהל מכירות מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות מסקנות איך להגדיל איך להגדיל את המכירות איך למכור איך למכור יותר איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשי מכירות איך לנהל אנשים איך לשפר איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה אין מכירות איש מכירות אנשי מכירות בקרה על תהליכי מכירה הבדל הבדלה הבדלים הגדלת מכירות ההבדל שבין ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות הלקוח הלקוח שלך כיצד לנהל כיצד לנהל אנשים להבדיל להבין להבין למה אין מכירות להגדיל להגדיל את המכירות למה אין מכירות למה קשה למה קשה למכור למכור למכור יותר לנהל לנהל אנשי מכירות לנהל אנשים לנהל מנהל לנהל מנהל מכירות לנהל מנהלים לקוח לקוחות לשפר לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מה ההבדל שבין מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות מה זה מנהל מכירות מחלקת מכירות מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות מסע הלקוח במחלקת המכירות מסע לקוח משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי במחלקת מכירות ניהול ניהול אנשי מכירות ניהול אנשים ניהול מחלקת מכירות ניהול מכירות ניהול מנהל מכירות ניהול מנהלים ניהול תהליכי מכירה ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי קושי קשה למכור קשיים שיווק שיפור שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכים
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
... מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה , לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? ... המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך. איך לדבר בשפה של הלקוח? איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? שיפור תהליכי מכירה מה זה עולם המושגים של הלקוח? איך למכור ללקוחות? איך להגדיל מכירות? ...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע ... המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי ... המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד. חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... אנחנו מכוונים את הפרסום שלך וכולי. במילים אחרות, חקירת תהליכי המכירה הקיימים, אמור לתת תובנות על תהליכי השיווק החדשים גם אם תהיה ההחלטה לשפר את השיווק, בלי קשר לשיפור תהליכי המכירה. כי ההתחלה של השיווק, היא בהבנת תהליכי המכירה. לסיכום: אם אתה חושב על להביא לקוחות ...
גב ישר או גב זקוף, מה ההבדל שבין גב ישר לבין גב זקוף? מה ההבדל שבין לשבת ישר לבין לשבת זקוף? ישיבה ישרה או ישיבה זקופה, מה ההבדל שבין לשמור על גב זקוף לבין לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב זקוף?
גב ישר או גב זקוף, מה ההבדל שבין גב ישר לבין גב זקוף? מה ההבדל שבין לשבת ישר לבין לשבת זקוף? ישיבה ישרה או ישיבה זקופה, מה ההבדל שבין לשמור על גב זקוף לבין לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב זקוף?
... ישר או גב זקוף, מה ההבדל שבין גב ישר לבין גב זקוף? מה ההבדל שבין לשבת ישר לבין לשבת זקוף? ישיבה ישרה או ישיבה זקופה, מה ההבדל שבין לשמור על גב זקוף לבין לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב ... על עמוד שדרה ישר גם אם הם לא עומדים באופן זקוף. מדובר בניהול נכון של המשקל ושל המאמץ, כך שהעומס לא יפול על החוליות אלא על השרירים. מהי הנחיה ... מהי עמידה ישרה? מהי עמידה נכונה? מהי עמידה עקומה? מהו שיפור יציבה? שמירה על גב זקוף, שמירה על חוליות עמוד השדרה, איך מרימים דברים כבדים בצורה ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ישפיע על הלקוח, אם קודם הוא יראה את המידע הוויזואלי ואחר כך את המידע הממשי, או להפך? כי ... הדבר? והתשובה לכך היא שכל מקרה לגופו. אבל לצורך העניין ננתח את המקרה הקודם בדרך הבאה. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו. לעומת זאת, כאשר אנחנו מראים ל
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
... הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי? וכאן נדבר על 3 נקודות מבט, של המשמעות שאיש המכירות יכול ליצור בתת המודע של הלקוח, כאשר איש המכירות עושה פרזנטציה ללקוח. דהיינו, שאיש המכירות מציג ללקוח מידע . ויש 3 זוויות שונות למה התכלית ומה המטרה שלשמה איש המכירות מציג את המידע ללקוח. אז כאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה, הרי שיש כאן 3 מטרות אפשריות. מטרה 1 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, אני רוצה את המוצר הזה. המטרה ה 2 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר, אני רוצה מוצר כזה. המטרה ה 3 - היא שאנחנו רוצים לגרום ללקוח לומר אני רוצה מוצר ממך. ואלו 3 ... שונות ואני אסביר. נניח לדוגמה שאנחנו חברת מטבחים ואנחנו רוצים למכור ללקוח מטבח שלנו. אז ...
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
ליהנות למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור?
... למכור, למכור בכיף, פחד למכור, במה תלוי אם תהנה למכור? האם למכור זה כיף? מתי זה כיף למכור? הדרכת אנשי מכירות, פחד למכור, למה קשה למכור? לא שלם עם המוצר, לא שלם עם המחיר, למכור מוצר יקר, למכור מוצר גרוע, איך לא לפחד למכור? האם אפשר ליהנות למכור? אנשים בדרך כלל נהנים לתת לאחרים. הם גם נהנים לקבל, אך הם פחות אוהבים ... מבקשים או צריכים משהו מאחרים. כאשר אדם נותן, הוא מרגיש חזק, וכאשר הוא מבקש או זקוק למשהו, הוא מרגיש חלש יותר. לכן, כדי להבין האם אפשר ליהנות מתהליך המכירה, חשוב להבין תחילה את הגישה שאיתה ניגשים לתהליך. תהליך המכירה יכול להתקיים בשתי גישות עיקריות: גישה של נתינה: כשאדם מוכר מתוך רצון אמיתי לתת ולעזור ללקוח. גישה של קבלה: כשאדם מוכר מתוך רצון לקחת, לקבל משהו מהלקוח (בדרך כלל כסף או סגירת עסקה). ככל שאדם מתמקד יותר בנתינה, הוא נהנה יותר מתהליך המכירה, כי הוא מרגיש שהוא מעניק ערך ללקוח ולא מנסה לקחת ממנו משהו. אדם שבא עם כוונה של נתינה מרגיש פחות פגיע ... ואדם אחר בא ומודיע לו על כך, אפילו אם אותו אדם שקיבל את ההודעה יכעס, האדם שהודיע לא ייפגע, כי הוא בא לתת ולעזור, ולא לקחת. לעומת זאת, כאשר המוכר מתמקד יותר במחשבה כיצד להרוויח את כספו של הלקוח, כיצד לגרום ללקוח לקנות או לחתום על העסקה, הוא עלול להרגיש פחות נוח בתהליך המכירה, כיוון שהוא נמצא במצב שבו הוא מרגיש סוג של קבצן שזקוק לאישור הלקוח. למה קשה לאנשים למכור? ישנם גורמים ספציפיים שמקשים על אנשים ליהנות מתהליך המכירה: חוסר שלמות עם המוצר: כאשר אדם אינו בטוח באיכות המוצר שלו, או כאשר הוא חושב שהמוצר לא טוב מספיק, יהיה לו קשה להתחבר לתחושת נתינה, כיוון שהוא אינו בטוח שהמוצר אכן מועיל ללקוח. כתוצאה מכך, הוא ירגיש פחות נוח במכירה, כי הוא חושש שהוא לוקח מ
איך לאהוב למכור? אופי של איש מכירות? למה קשה למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות?
... לאהוב למכור? אופי של איש מכירות? למה קשה למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? איזה אופי צריך כדי לעבוד במכירות? איך להצליח למכור? איך להשיג אופי של איש מכירות? קושי רגשי למכור? קושי רגשי בטיפול בהתנגדויות מכירה? למה קשה לי למכור ללקוחות? אז רוב האנשים לא אוהבים לעבוד במכירות ממגוון רחב של סיבות. וכאן ... קונפליקט. אנשים יאהבו לעזור למישהו, כי זה גורם להם להרגיש שהם אנשים טובים וכי זה בא בלי התנגדות מול האדם שעוזרים לו. במכירות לעומת זאת, יש לנו 2 הבדלים מהמצב הנל. 1 - איש מכירות כנראה שיתקל בהתנגדות מכירה. דהיינו, הצורך לטפל בהתנגדות ולהיות במצב של קונפליקט ולא של הרמוניה. 2 - איש מכירות עשוי להרגיש שהוא אדם רע, בגלל שכאשר הלקוח הפוטנציאלי מתנגד למכירה, אז בעצם איש המכירות כאילו עושה רע לאדם שאומר שהוא לא רוצה לרכוש, כי איש המכירות מתנגד להתנגדות של הלקוח, ואיש המכירות נכנס לקונפליקט עם הלקוח, והלקוח מתנגד לאיש המכירות והלקוח רואה באיש המכירות אדם רע, שאיש המכירות דואג לעצמו ולא ללקוח. ואז איש המכירות מרגיש רע מכך שהוא נתפש כאדם רע, בעיני הלקוח. בקיצור, 2 סיבות שבגללן ...
תיאום פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה
... פגישות בטלפון, טלמיטינג, איך לתאם פגישות? איך למכור פגישה בטלפון? טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח להגיע לפגישה? התנגדות מכירה לפגישה, התנגדות להגיע לפגישה, למה הלקוח לא רוצה להגיע לפגישה? איך לתאם פגישה עם לקוח? תיאום פגישה עם לקוח, התנגדויות מכירה בטלפון, איך למכור בטלפון? שיטות מכירה בטלפון, לגרום ללקוח לרצות להגיע לפגישה, אתגר מכירה להגיע לפגישה, מוקד לתיאום פגישות, ניהול מכירות בטלפון, מוקד מכירות טלפוני, להיות מתווך נדלן, לתאם פגישת מכירה וכאן נסביר על תהליך של תיאום פגישות מכירה ואיך לתאם פגישת מכירה עם לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תהליך שבו איש המכירות מנסה לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, כדי למכור ללקוח את המוצר. והלקוח מסרב להיפגש פיזית ומבקש לקבל מידע נוסף טלפונית או באופן דיגיטאלי כזה או אחר. כגון, שאיש המכירות מנסה לתאם פגישה פרונטאלית עם הלקוח, אבל הלקוח אומר לאיש המכירות, שלח לי עוד חומרים במייל, תן לי מידע נוסף בטלפון וכיוב. והשאלה היא, איך להביא את הלקוח לפגישה פיזית ולהתמודד עם התנגדות של מכירת הפגישה ללקוח. אז כמובן שיש לנו כאן תהליך מכירה בפני עצמו, שהוא חלק מתהליך מכירה גדול יותר. דהיינו, בתהליך המכירה הגדול, אנחנו רוצים ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיפור תהליכי מכירה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיפור תהליכי מכירה, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, מטפל רוחני, מאמן מכירות בנושא שיפור תהליכי מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 13:32:11 - wesi1