אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול מנהל מכירות ✔ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות.

ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיו"ב.

אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר.

איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר להם. העבודה של איש המכירות, היא להיות בקשר כזה או אחר עם לקוחות ולמכור להם. ברמת העיקרון, איש המכירות אמור לקבל ליד ולנסות למכור לו. זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול.

ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה.

כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם לקוח שבה צריכים למכור ללקוח. אבל יש גם חלק של ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה, שבה צריכים לדעת לנתח את המידע שקורה בתוך תהליכי המכירה.

כי תהליך המכירה מורכב מתתי תהליכים. החל משלב קבלת הליד במחלקת המכירות ועד הרגע שבו נסגרת עסקה בפועל. והתהליך הזה מורכב מהמון תתי תהליכים. החל מהתהליך של ליצור קשר עם הלקוח בפעם הראשונה, ולאחר מכן לנסות לתאם פגישה עם הלקוח ואחר כך לפגוש את הלקוח ואחר כך לעשות פולואפ ללקוח ואחר כך אולי להיפגש שוב ושוב כמה פעמים עם הלקוח ואחר כך אולי לחתום איתו על הסכם רכישה כלשהו. וכל חלק וחלק יש בו המון היבטים והמון תהליכים ותתי תהליכים ואת כולם כדאי מאוד לנתח.

כי אפשרי לנסות "לזרום" בלי לנתח מה קורה בפועל. אבל אם רוצים לשפר את תהליכי המכירה, אז צריכים גם לנתח את כל תהליך המכירה בכללותו וגם לנתח את כל החלקים של תהליכי המכירה. כי כל חלק אפשרי לנתח את מה שקרה בו, ולנסות להסיק מכך מסקנות כאלו ואחרות. לנסות להבין איך להשתפר, בכל אחד מהתהליכים.

כי יש לנו משפך שיווקי, שהוא תהליך מסע הלקוח שהוא המסע שהלקוח עובר, החל מהשלב שהוא נחשף למוצר החברה ועד השלב שהוא סוגר עסקה או נוטש בדרך. וחלק מהתהליך של המשפך השיווקי, עובר במחלקת המכירות והופך להיות משפך מכירות. כי המשפך השיווקי מתחיל בתהליכי השיווק ואחר כך כאשר הליד מגיע למחלקת המכירות, אז הלקוח עובר את מסע הלקוח שלו בתוך מחלקת המכירות. דהיינו, החלק של המשפך השיווקי שעובר בתוך מחלקת המכירות.

ובכל חלק של המשפך השיווקי, נוטשים לקוחות פוטנציאלים. דהיינו, תמיד יש שיעור נטישה ושיעור המרה...
עסקה לקיחת אחריות לגרום לאנשי המכירות למכור איך להגדיל את עסקים איך להגדיל את המכירות למה אין תהליך שיווק משפך שיווקי במחלקת מכירות קושי נטישה איך להגדיל איך להגדיל את איך להגדיל את המכירות איך למכור איך למכור יותר איך לנהל איך לנהל אנשי איך לנהל אנשי מכירות איך לנהל אנשים איך לשפר איך לשפר את איך לשפר את תהליכי איך לשפר את תהליכי המכירה אין מכירות איש מכירות אנשי מכירות בקרה על תהליכי מכירה הבדל הבדלה הבדלים הגדלת מכירות ההבדל ההבדל שבין ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות הלקוח הלקוח שלך כיצד לנהל כיצד לנהל אנשים להבדיל להבין להבין למה אין מכירות להגדיל להגדיל את המכירות למה אין למה אין מכירות למה קשה למה קשה למכור למכור למכור יותר לנהל לנהל אנשי מכירות לנהל מנהלים לקוח לקוחות לשפר לשפר את לשפר את תהליכי לשפר את תהליכי המכירה מה ההבדל שבין מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות מה זה מנהל מכירות מהו משפך מכירות מחלקת המכירות מחלקת מכירות מכירה מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות מסע הלקוח במחלקת המכירות מסע לקוח משפך מכירות משפך שיווקי משפך שיווקי במחלקת מכירות ניהול ניהול אנשי מכירות ניהול אנשים ניהול מחלקת מכירות ניהול מכירות ניהול מנהל מכירות ניהול מנהלים ניהול תהליכי מכירה ניתוח ניתוח משפך מכירות ניתוח משפך שיווקי קושי קשה למכור קשיים שיווק שיפור שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים תהליך תהליך מכירה תהליכי המכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכים
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן נסביר איך לפעול במקרה שבו עובד לא מספק את התוצאות שאנחנו רוצים שהוא יספק ואותו עובד כל הזמן מאשים ...
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
איך לבקש בקשה? איך לגרום למישהו לומר לך כן? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לעשות את מה שאתה רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית
... רוצה? איך לגרום למישהו להיענות לבקשה שלך? איך לגרום למישהו לא לסרב לך? איך למנוע התנגדות? איך לנהל אנשים? תקשורת בין אישית איך סדר הבקשות משפיע על הסיכוי לקבל כן? כאשר פונים לאדם עם מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה בחיוב, חשוב מאוד להקפיד על סדר ... מה המטרה האמיתית בסדר הבקשות? המטרה, לפי אליעד, אינה רק לגרום למישהו לומר לך כן על כל דבר, אלא להגדיל את התועלת הכוללת שאתה משיג מהאינטראקציה. המשמעות היא שלפעמים ייתכן שאתה מוכן לקבל לא על בקשה מסוימת, אם הדבר יגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל כן על בקשות ... לעובדים? טיפול בהתנגדויות איך לתת הוראות? סדר המילים במשפט איך ליצור הסכמה? איך לסדר בקשות כדי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית? שלום חברים כאשר מבקשים ממישהו מספר בקשות ורוצים שהוא ייענה להן, חשוב לשים לב לאופן שבו מסדרים את הבקשות. הדרך הנכונה היא ... ביותר תופיע ראשונה. לסדר את הבקשות לפי מה שיש סיכוי גבוה יותר לקבל עליו תשובה חיובית, כדי להגדיל את הסיכוי הכולל לקבל שיתוף פעולה. המטרה היא לא רק לקבל כן אלא להשיג את מירב התועלת מהאינטראקציה. גם אם תקבל סירוב על משהו מסוים, עדיין ייתכן שהגישה הנכונה ... לב כיצד אתם מסדרים את הבקשות שלכם - האם לפי סדר החשיבות האישית שלכם, או לפי הסדר שבו תוכלו להגדיל את הסיכוי לקבל כמה שיותר תועלת? למידע נוסף, היכנסו לאתר EIP.co.il וחפשו מידע על איך לגרום לאנשים להקשיב לכם, איך לתת הנחיות בצורה אפקטיבית, ועוד נושאים ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של אליעד, עובדים הם סוג של רובוטים מדגם של בן אדם, שפועלים ... ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ או לתגמל עובדים הוא חסר תועלת, כי השורש הוא ... אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב? מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת ... הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ... מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול להוביל אותם להצלחה. אליעד נותן דוגמה מעולם הטיסה ... באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול. למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות? לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק מפקח שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ביניהם שיתוף פעולה ולא יהיו מריבות או מתחים. לשם כך, ... נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה. איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים? אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את המניעים הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל ... את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון. איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם? כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, ה
גב ישר או גב זקוף, מה ההבדל שבין גב ישר לבין גב זקוף? מה ההבדל שבין לשבת ישר לבין לשבת זקוף? ישיבה ישרה או ישיבה זקופה, מה ההבדל שבין לשמור על גב זקוף לבין לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב זקוף?
גב ישר או גב זקוף, מה ההבדל שבין גב ישר לבין גב זקוף? מה ההבדל שבין לשבת ישר לבין לשבת זקוף? ישיבה ישרה או ישיבה זקופה, מה ההבדל שבין לשמור על גב זקוף לבין לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב זקוף?
... ישר או גב זקוף, מה ההבדל שבין גב ישר לבין גב זקוף? מה ההבדל שבין לשבת ישר לבין לשבת זקוף? ישיבה ישרה או ישיבה זקופה, מה ההבדל שבין לשמור על גב זקוף לבין לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב ישר? איך לשמור על גב זקוף? מה ההבדל בין גב ישר לגב זקוף? בהרצאה זו, אליעד כהן מסביר את ההבדל בין גב ... לדוגמה, שומרים על עמוד שדרה ישר גם אם הם לא עומדים באופן זקוף. מדובר בניהול נכון של המשקל ושל המאמץ, כך שהעומס לא יפול על החוליות אלא על השרירים. מהי הנחיה נכונה בשמירה על הגב? ההנחיה הנכונה לדעת אליעד היא שמור על עמוד שדרה ישר, ולאו ... השדרה? מהי עמידה זקופה? מהי עמידה ישרה? מהי עמידה נכונה? מהי עמידה עקומה? מהו שיפור יציבה? שמירה על גב זקוף, שמירה על חוליות עמוד השדרה, איך מרימים דברים כבדים בצורה נכונה? איך מרימים חפצים כבדים בצורה נכונה? איך מרימים משא בצורה נכונה? איך ...
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
... איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות איך לגשת נכון לשאלה איך לעשות יותר כסף? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות בעלי עסקים ואנשים שמעוניינים להגדיל את הרווחים שלהם היא איך לעשות יותר כסף? אליעד כהן הציג בהרצאתו כיצד נכון לגשת לשאלה זו ואיך לבצע את הניתוח הנכון כדי להגיע לפתרונות אפקטיביים ומדויקים יותר. אליעד הדגיש שהגישה הנכונה לשאלה זו היא לא לחפש מיד תשובות אקראיות, אלא לחזור ... עושים כשהם מנסים להרוויח יותר? רוב האנשים, כאשר הם שואלים את עצמם איך להגדיל את הרווחים בעסק שלהם, פונים מיד לרעיונות כמו להוסיף מוצר חדש, להיכנס לפרויקט נוסף, להוריד מחירים או להוסיף פרסום. אך אליעד כהן ... כסף? לפי אליעד, החוקיות הפשוטה ביותר של עשיית כסף היא לקנות בזול ולמכור ביוקר . כל סוג של עסק, בכל תחום, חייב להתבסס על עיקרון זה. אליעד מציין שכדי להגדיל רווחים, על בעל העסק להבין בדיוק כיצד הוא מיישם את העיקרון הזה בעסק שלו. למשל, עליו לבחון מהו היתרון התחרותי שלו - איזה מוצר או שירות הוא יכול לספק במחיר נמוך יחסית, וכיצד הוא יכול למכור אותו במחיר גבוה יותר וליצור מרווח רווח גדול יותר. איך לבצע ניתוח נכון של שאלת הרווחיות בעסק? כדי לנתח את השאלה איך לעשות יותר כסף? בצורה מדויקת, על בעל העסק לבצע את הפעולות הבאות: להבין היטב כיצד ... כיום - מהו המוצר או השירות המרכזי שלו ומהי הדרך שבה הוא קונה בזול ומוכר ביוקר. לבדוק כיצד ניתן לשפר את המרווח בין הקנייה והמכירה בעסק הנוכחי שלו, לפני שמחפשים כיוונים חדשים. לא להוסיף מוצרים חדשים או להיכנס לפרויקטים חדשים בלי לבדוק לעומק אם העלויות החדשות ... לוודא שכל רעיון להגדלת רווחים מתאים לעיקרון הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר. למה עסקים נכשלים כאשר הם מנסים להתרחב? אחת הדוגמאות שאליעד כהן נותן היא שאנשים נוטים להיכנס לתחומים חדשים, שבהם אין להם שום ... התחום הקיים שבו הם כבר פועלים, ולמצות את כל האפשרויות הקיימות שם, כמו שיפור עלויות הייצור, שיפור המוצר או השירות הקיים, שדרוג האופן שבו הם משיגים את המוצרים, והדרך שבה הם משווקים את המוצר או השירות שלהם. מהי החשיבות של ניתוח החוקיות לפני קבלת החלטות? אליעד כהן מדגיש מאוד את החשיבות של חשיבה מסודרת וניתוח מדויק של כל שאלה כלכלית. הוא מסביר שבמקום לחפש פתרונות מהירים לשאלות כמו איך להרוויח יותר כסף, יש לעצור ולבחון היטב מהי החוקיות ... לגזור מתוכה פתרונות מעשיים ומדויקים יותר. לדוגמה, אם בעל העסק ינסה להגדיל את הכנסותיו על ידי הורדת מחירים או על ידי כניסה לתחום לא מוכר, הוא ימצא עצמו בהפסדים, כי הוא פועל בניגוד לחוק הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר. האם תמיד צריך פתרון מורכב או רחוק? אליעד הביא כדוגמה סיפור מפורסם על אדם שחלם שיש אוצר מתחת לגשר מסוים. האדם הלך לאותו גשר ... חושבים, ואין צורך לחפש פתרונות מורכבים או רחוקים כאשר ניתן פשוט לשפר את הקיים. מתי נכון לתת תשובה לשאלה עסקית? עוד נושא שאליעד דן בו הוא השאלה מתי נכון להתחיל לתת פתרונות מעשיים לבעיה עסקית. לדבריו, הרבה ... יש להתמקד קודם כל בעקרונות הבסיסיים של עשיית הכסף - קנייה בזול ומכירה ביוקר. רק אחרי שמבינים לעומק את העיקרון הזה, אפשר להתחיל לבדוק באופן מסודר כיצד לשפר את מה שכבר קיים, ולא למהר ולהוסיף רעיונות חדשים שעלולים להוביל להפסדים מיותרים. ניתוח מסודר ויסודי של השאלה איך לעשות יותר כסף? הוא המפתח להצלחה עסקית אמיתית ויציבה. איך עושים יותר כסף? איך לנתח בעיה עסקית? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור במחיר גבוה יותר? איך מרוויחים כסף בעסקים? איך עושים יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? במהלך ההרצאה, נגע אליעד כהן בשאלות ... שברגע שמבינים את החוקיות, אפשר להחליט מה בדיוק ניתן לשדרג בעסק או במכירות כדי להגדיל את הרווחים. מה היא החוקיות של עשיית כסף? החוקיות של עשיית כסף, לפי אליעד, היא פשוטה - לקנות בזול ולמכור ביוקר. חשוב להבין מהו הכסף שעובד בשבילך, איזה מוצר או שירות אתה מספק ואיך אתה מבצע את העסקה בצורה שתשאיר לך רווח. אליעד הדגיש שוב ... שיטת החשיבה בה יש לנקוט לפני שמקבלים החלטות כלכליות? חשיבה מסודרת וניתוח מדויק של השאלה הם חלקים חיוניים בתהליך קבלת ההחלטות. אליעד הדגיש כי לפני שמסיקים מסקנות, יש להבין את החוקיות הפנימית של כל שאלה או ... ומדויק. איך עושים יותר כסף? איך לנתח בעיה? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור יותר ביוקר? איך עושים כסף בעסקים? ...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות? איך משפיעות המילים בטח, איזה שאלה על חוויית הלקוח? המשפט בטח, איזה שאלה? נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את ... של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח. הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו בטח, איזה שאלה? על פניו ... שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח. מדוע המשפט בטח, איזה שאלה בעייתי בתקשורת עם לקוחות? אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי ... ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ... נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר ... עצם השאלה. כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך? אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול: להרגיש שלא בנוח לשאול ... נוספות בעתיד. לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק. להימנע מלשאול שאלות ... לעסק או ימליץ עליו לאחרים. אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני ... אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית. איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות? לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה. לדוגמה, אם לקוח שואל: אפשר להוסיף ביצה? - עדיף לענות ... כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות. ...
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של ל
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
... לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים להציג לו מידע, כאשר חלק מהמידע אנחנו מציגים אותו ממצגת ממוחשבת על גבי מסך וחלק אחר אנחנו רוצים לעשות עם הלקוח סיור בשטח, כדי להראות לו עין בעין דוגמאות למה שאנחנו רוצים למכור לו. במילים אחרות, המצגת ללקוח בנויה מ 2 חלקים. חלק 1 - הצגת מידע כתוב. חלק 2 - הצגת מידע ויזואלי מוחשי. והשאלה היא, האם ואיך ישפיע על הלקוח, אם קודם הוא יראה את המידע ... זה אותו הדבר, אבל האם זה באמת אותו הדבר? והתשובה לכך היא שכל מקרה לגופו. אבל לצורך העניין ננתח את המקרה הקודם בדרך הבאה. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו מציגים ללקוח פרזנטציה בעל פה, שבה אנחנו מציגים לו איזו מצגת ומספרים לו איזה סיפור, אנחנו צריכים לדעת שהלקוח מטיל ספק בכל דבר שאיש המכירות מספר לו. דהיינו, כאשר איש המכירות מציג את המצגת ללקוח ומספר ללקוח מידע כזה או אחר, הרי שהלקוח בתוך המוח שלו בתת המודע של הלקוח, מטיל ספק וגם לא מאמין למה שאיש המכירות מספר לו. לעומת זאת, כאשר אנחנו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול מנהל מכירות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול מנהל מכירות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן לכלכלת המשפחה, מאמן למציאת עבודה בנושא ניהול מנהל מכירות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5176 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 07:48:41 - wesi1