... גלוי. המודל האידיאלי: מוצר טוב ומכירה כנה המטרה היא למכור מוצרים כל כך טובים, שאפשר יהיה לדייק במידע ועדיין לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. כאשר המוצר באמת איכותי, אין צורך לעגל פינות או לטשטש מידע - הלקוח יבין בעצמו שהוא מקבל ערך ...
... שאותם הוא יכול למכור ללקוח ולא רק מוצר אחד בלבד, הרי שכדי שנגדיל את הסיכוי לכך שתתבצע עסקה, עלינו לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר, על הלקוח לחשוב שהוא רוצה את המוצר. וכדי שהלקוח ירצה את ...
... שיווק. יש חומרי שיווק שלא מספקים ערך ללקוח ויש חומרי שיווק שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר. אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו ...
למה להכאיב ללקוח? הכאבים של הלקוח, ליצור ללקוח צורך חדש, ליצור ללקוח כאב חדש, האם להכאיב ללקוח? איך למכור את המוצר הכי יקר שיש? איך לבנות תהליך מכירה? איך לבנות תהליך שיווק? לזהות את הכאב של הלקוח, לזהות את הכאב התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח...מוכר, אלא שהוא ירכוש ממך את המוצר שאתה מוכר. לסיכום: חובה עליך לזכור, כי בסופו של דבר אתה רוצה לסגור עסקה בפועל. ואתה לא רוצה רק לשכנע את הלקוח שלך לרצות לרכוש את המוצר שאתה מנסה למכור, ושבסופו של דבר הוא ירכוש אותו מהמתחרים שלך. אלא אתה רוצה שהוא ירכוש את המוצר ממך ולא מהמתחרים שלך. ולכן עליך להתחיל מהשאלה שהיא, מה יגרום ללקוח לסגור איתי עסקה ולא לסגור עסקה עם המתחרים שלי. ויתכן שעליך ליצור ללקוח צורך חדש וליצור ללקוח כאב חדש שדרכם אתה תוכל לסגור איתו עסקה בסופו של דבר. ?
...נתון, חווה רגשות אחרים כתוצאה מהנסיבות של אותו רגע. כך, ההבדל בין שני אנשים הוא תמיד תוצאה של מצב ספציפי ולא של מגדר. לדוגמה, אפילו אותו אדם עצמו יחווה חוויות שונות לגמרי בכל פעם שהוא שותה כוס מים, כיוון שהחוויה מושפעת תמיד מסך כל החוויות והרגשות שלו ברגע מסוים. מדוע שאלות על גברים ונשים הן בעצם שאלות על בני אדם? אליעד כהן מבהיר שהשאלה מה נשים רוצות? או מה גברים רוצים? היא בעצם תת - שאלה של השאלה הכללית מה בני אדם רוצים?. הוא מסביר שלפני שהאדם הוא גבר או אישה, הוא קודם כל בן אדם. ואם אנחנו רוצים...
...הקטנה, דהיינו, לומר בדיוק מה שאתה רוצה ומציע. אבל תהיה מודע לכך, שאתה מגדיל את הסיכוי שתקבל לא. ושאם ברצונך ליצור מערכת יחסים טובה, עליך לשאוף לצמצם את כמות החיכוכים האלו. ולכן במקרה הנל לדוגמה, היה אפשרי לשאול שאלות מקדימות, כגון: האם יבוא לך שנלך לסרט ביחד, או עוד יותר לא מוגדר האם יבוא לך שנעשה משהו ביחד או בגרסה שהיא קצת יותר מוגדרת אבל עדיין לא ממש מוגדרת, כגון יבוא לך שנעשה משהו ביחד, לדוגמה נלך לסרט שככה גם מגדירים וגם לא מגדירים בו זמנית. ובכל אחד מהניסוחים, יש יתרונות וחסרונות וצריך לדעת...
...אלא מציין שגם מהצלחות של אחרים אפשר ללמוד באותה צורה. כאשר רואים מישהו מצליח בצורה יוצאת דופן, יש לבדוק מה בדיוק גרם לו להצליח כל כך, ולבחון באיזה אופן התכונות והפעולות שהובילו להצלחתו קיימות גם אצלך. גם אם אינך בדיוק כמו האדם שהצליח, עצם ההתבוננות בתכונות המהותיות שהביאו אותו להצלחה, תגלה לך כיצד גם אתה יכול לפתח ולחזק אותן בעצמך. לסיכום, אליעד כהן מלמד שלמידה אמיתית מאחרים דורשת התבוננות עמוקה מעבר לפני השטח, והבנה מדויקת של הסיבות להתנהגותם. ההתבוננות הזו מאפשרת לאדם ללמוד לא רק כיצד להימנע מטעויות...
...איננו מודעים לכך. אליעד מסביר זאת בעזרת דוגמה מעולם היומיום: אם נוסעים במכונית במהירות 100 קמש, לא ייתכן שפתאום ללא סיבה המכונית תיסע במהירות של 200 קמש. זה לא יקרה לעולם, כי יש חוקיות בעולם הפיזיקלי. כך גם במקרה השמן. אם השמן הספיק ליום אחד בכל מצב רגיל, לא יכול להיות שבאותם תנאים בדיוק, הוא פתאום יספיק ליותר ימים. האם יכולים להתרחש אירועים אקראיים בטבע? אליעד כהן ממשיך להסביר שצריך להבחין בין אירועים סיבתיים ואירועים אקראיים. הוא מבהיר כי אם תהליך הוא סיבתי, אז תמיד תהיה לו סיבה מסוימת, ואין אפשרות...
...אבל לא משיג את מטרתו העסקית. לדוגמה, יכול להיות שהמעצב שתבחר יאמר לך זה עיצוב יפה מאוד, אך אנשים שיראו את השלט לא יבינו במה מדובר, או לא ירגישו צורך להתקשר או להתעניין במה שאתה מוכר. היופי עלול לבוא על חשבון הפשטות, הבהירות והיעילות של המסר הפרסומי. לדוגמה, שלט מעוצב יתר על המידה עם אלמנטים גרפיים מורכבים או צבעים רבים, יכול להיראות יפה ואפילו מרשים, אבל אנשים יתקשו לקלוט בשנייה הראשונה את המסר. בכביש מהיר, שבו לאנשים יש זמן מוגבל מאוד להסתכל, שלט פשוט עם מסר ברור ומדויק עדיף תמיד על פני עיצוב מורכב...
...האמת? עובדה ופירוש, איך להיצמד לאמת? איך לא לטעות? הוכחה בדרך השלילה מהי הוכחה בדרך השאלה ולמה היא מטעה? הוכחה בדרך השאלה היא מצב שבו אדם נתקל בתופעה או אירוע שאין לו הסבר ברור לגביו, ואז הוא משתמש בשאלה עצמה כאילו היא מהווה תשובה. אליעד כהן מסביר שזו דרך לא נכונה לחשוב, כי שאלה בפני עצמה לעולם אינה תשובה. לדוגמה, אדם יכול לשאול איך השולחן הגיע לפה? ובגלל שאין לו תשובה ברורה, הוא מחליט שההסבר שהמציא חייב להיות נכון, אחרת אין לו הסבר חלופי. אליעד מדגיש שזו אינה הוכחה אמיתית, אלא סוג של הטעיה לוגית...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לגרום ללקוח לרצות לקנות, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לגרום ללקוח לרצות לקנות, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא תמיכה נפשית, מטפל רוחני, מאמן אישי להרזיה בתחום לגרום ללקוח לרצות לקנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331