אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא המוצר האידיאלי עבור הלקוח. ובתהליך המכירה ללקוח, כאשר נאתר את צרכי הלקוח, נוכל בטעות להגדיל את הפער שיש בין המוצר שלנו, לבין המוצר שהלקוח מעדיף לרכוש. אז איך בעצם לאתר את צרכי הלקוח בצורה נכונה?

והתשובה לכך היא, שעלינו לפרק את המוצר שלנו לחלקים ולהבין מה בעצם הלקוח רוכש. לדוגמה, כאשר הלקוח רוכש חופשה בבית מלון, הרי שהוא רוכש חופשה, 1 - בסגנון מסוים, 2 - במחיר מסוים, 3 - באזור מסוים. ועלינו להבין היכן יש לנו יותר סיכוי להגיע להתאמה עם הלקוח ועם צרכי הלקוח, והיכן כנראה שתהיה לנו יותר התנגדות עם הלקוח.

לדוגמה, יהיה לנו יותר קל לגרום ללקוח לרצות את סגנון החופשה והמלון ואפילו את המחיר, אבל לא את האזור של בית המלון. במקרה שכזה לדוגמה, אם אנחנו באיתור צרכי הלקוח, נשאל את הלקוח, היכן ובאיזה אזור הוא רוצה לצאת לחופשה? הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהוא לא ירכוש מאיתנו את החופשה. כי בהתחלת השיחה, אנחנו מגדירים עם הלקוח שהוא רוצה משהו שונה מאשר המוצר שלנו.

ולכן כאשר נעשה איתור צרכים, עלינו להתחיל בלשאול את הלקוח שאלות על הצרכים שאנחנו חושבים שיהיה לנו יותר קל ליצור התאמה עם הלקוח ורק אחר כך לעבור לחלקים של המוצר, שאולי לא מתאימים ללקוח.

לדוגמה, קודם כל נשאל את הלקוח, איזה סגנון חופשה הוא מחפש? ונאמר לו שיש לנו בדיוק את מה שהוא צריך וכולי. אחר כך נשאל אותו לגבי המחיר, וגם כאן ניצור התאמה. וכל הנ"ל לאו דווקא בסדר הזה, ורק אחרי שכבר יש התאמה עם הלקוח, רק עכשיו נדבר איתו על המיקום של החופשה. שאז יהיה לנו הרבה יותר קל לטפל בהתנגדות של המיקום, אחרי שהלקוח כבר חושב שיש התאמה עם פרמטרים אחרים שהוא מחפש.

ומה נעשה אם הלקוח בהתחלת השיחה מנסה להתעקש לדבר איתנו על המיקום של החופשה, או על החלק במוצר שלנו, שכלפיו יש הכי הרבה התנגדות...
יתרון לשכנע לקוח הלקוח רוכש את המוצר לתת תשובות יכולת מוצר קשה למכירה התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדות במכירות בטלפון לשכנע לקוח שלך צרכים של לקוח האם לצאת לחופש איך לא לאתר את צרכי הלקוח איך לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לרצות לקנות איך ליצור מכנה משותף איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר בעייתי איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצר קשה למכירה איך למכור מוצר שקשה למכור אותו איך למכור מוצרים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח בירור צרכים בעיה בעיות הלקוח הלקוח שלך זיהוי צרכים חיסרון חסרונות טעויות טעויות באיתור צרכי הלקוח טעות כמה לאתר את צרכי הלקוח לא לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרצות לקנות לגרום ללקוח לרצות לרכוש לגרום ללקוחות לטעות ליצור ליצור מכנה משותף עם הלקוח למה לא לאתר את צרכי הלקוח למה לאתר את צרכי הלקוח למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר בעייתי למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצר פגום למכור מוצר קשה למכירה למכור מוצר שקשה למכור אותו למכור מוצרים למכירה לקוח לקוחות לקנות לרכוש לרצות לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מוצר מוצר עם חסרונות מוצר פגום מוצר קשה למכירה מוצר שקשה למכור אותו מכירה מכנה משותף מכנה משותף עם הלקוח מכנה משותף עם לקוח סדר לאתר את צרכי הלקוח צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח קושי קשיים רצון
אין מהות, המהות היא אין, יש אלוהים, אין אלוהים, מהו אלוהים, למה אין אלוהים, למה יש אלוהים, מהות המציאות, מכנה משותף, תורת הקבוצות, הקבוצה הגדולה ביותר, המהות של המציאות
אין מהות, המהות היא אין, יש אלוהים, אין אלוהים, מהו אלוהים, למה אין אלוהים, למה יש אלוהים, מהות המציאות, מכנה משותף, תורת הקבוצות, הקבוצה הגדולה ביותר, המהות של המציאות
... אין אלוהים, למה יש אלוהים, מהות המציאות, מכנה משותף, תורת הקבוצות, הקבוצה הגדולה ביותר, המהות של המציאות מה המשמעות של הטענה שאין מהות למציאות? אליעד כהן מתחיל את הדיון בנושא הטענה כי למציאות אין מהות. הוא מסביר שכאשר אדם ... אין? אליעד כהן מבהיר כי המושג מהות מתייחס למכנה המשותף העמוק ביותר של כל הדברים שקיימים. אי אפשר לומר באופן מוחלט אין מהות, כי עצם האמירה יוצרת מהות חדשה, שהיא האין עצמו. המהות היא בעצם סך כל הדברים שקיימים, המשותף לכל הדברים, ... או לקבוצה כוללת. למה להגיד אין מהות זו טעות לפי אליעד? אליעד מסביר שאם אומרים אין מהות, זה אומר שקיימים דברים נוספים מחוץ לאותו הדבר שהאדם מתייחס אליו, ובכך הוא סותר את עצם הרעיון של מהות ככוללת הכל. כלומר, אם יש יותר ... ועוד דבר שנקרא יש. היש הוא סוג של מהות או מכנה משותף עמוק יותר, שיכול להתקיים בלי צורה ספציפית, בעוד ששולחן הוא צורה ספציפית. אם מסירים את כל הצורות, נשארים רק עם המהות עצמה, שהיא חסרת צורה ולכן גם חסרת הגדרה. למה כל מחשבה על צורה היא מחשבה על סך הכל? אליעד מסביר שכל מחשבה על משהו מוגדר היא מחשבה על חלק מתוך סך כל המציאות. לכן אי אפשר לדמיין משהו ספציפי בלי לדמיין את הסך ... משמע אני קיים, ואומר שהטענה אינה מדויקת. הטעות לפי אליעד היא שברגע שאומרים אני קיים, מיד מגדירים קיום של משהו נוסף - קיום של מחשבה, קיום של מודעות, או קיום של דבר שמקיף ומגדיר את העצמי. כלומר, לא ניתן לטעון קיום של משהו ... האם יש אלוהים? למה אין אלוהים? מהו המכנה המשותף לכל הדברים? האם ניתן לחשוב על דבר אחד בלבד? מדוע המשפט אני חושב משמע אני קיים אינו מדויק? ...
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
הדרך הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית
... הטובה ביותר, להגיע לאחדות, ללמד אחרים, הקדמות אל המכוון, מכנה משותף, הדרך הקצרה ביותר, הדרך האידיאלית מדוע אליעד לא כתב על ... בלי להסביר ולהכין את הקהל עם הקדמות. הקהל חייב לעבור תהליך של הבנה. אם יוגש רק המוצר הסופי, ההבנה תהיה חסרה או מוגבלת. האם יש שיטה אחת שמתאימה לכולם להבנת האמת? נקודה נוספת וחשובה שאליעד מתייחס אליה היא שאלת המכנה המשותף הרחב ביותר, הדרך שבה אפשר לגרום לכמה שיותר אנשים להגיע להבנת האמת. הוא מסביר שאין באמת מכנה משותף אחד שמתאים לכל האנשים בעולם, משום שכל אדם שונה ברמת ההבנה ... שלכל אחד יש נקודת הבנה שונה. כדי להמחיש את הרעיון הזה, אליעד מציג דוגמה מהעולם של מוצרי צריכה. אם יוצרים מוצר מזון, הוא יהיה מובן ליותר אנשים, כי לכולם יש צורך לאכול. ... לא ניתן להנגיש אותו בצורה שכל אדם יתחבר אליה. ככל שהרעיון מופשט יותר, כך קשה יותר ליצור לו מכנה משותף ברור ורחב. האם עדיף להסביר דברים באופן ישיר או דרך רמזים? ... אליעד מדגיש שהמטרה האמיתית בסוף היא להגיע למצב של אחדות, מצב שבו האדם לא חווה שום חיסרון או צורך להבין עוד משהו. אך הוא מדגיש כי אין שום דבר ... שמובילה בהכרח את כולם לאחדות הזו. לכל דרך, לכל הסבר, ולכל מבנה טקסטואלי יש יתרונות וחסרונות משלו, ולכן לא קיים פתרון אחד ויחיד שיתאים לכל בני ... בעקיפין? למה אליעד מסתיר את האמת בספריו? איך לגרום לאחרים להבין אותך? האם אפשר למצוא מכנה משותף לכולם? ...
מכנה משותף - מהי חשיבתו של מכנה משותף? איך למצוא מכנה משותף?
מכנה משותף - מהי חשיבתו של מכנה משותף? איך למצוא מכנה משותף? מכנה משותף. איך למצוא את המכנה המשותף של דברים שונים? מכנה משותף, הוא הדבר שמאחד קבוצה של דברים. ככל שהמכנה המשותף רחב יותר, כך הוא מאחד קבוצה רחבה יותר של דברים. מכנה משותף רחב = מהות בסיסית רחבה. מכנה משותף רחב = אחדות בין דברים שמבוססת על המהות הבסיסית שלהם. מכנה משותף צר = פירוד = שינויים = הבדלים = חוסר אחדות. מכנה משותף = מהות = פנימיות. חוסר מכנה משותף = לא מהותי = חיצוניות. ככל שהאדם מסתכל טוב יותר על המהות של הדברים השונים, כך הוא מוצא ביניהם מכנה משותף רחב יותר. הבנה מלאה = המכנה המשותף הרחב ביותר = המהות הפנימית ביותר שמאחדת את הכל = הבנת המהות הפנימית = הבנה מלאה. כל זמן שהאדם אינו מוצא את המכנה המשותף שמאחד את כל מה שישנו, הרי שהוא עדיין אינו רואה את המהות האמיתית של כל מה שקיים. כאשר האדם מבין את המהות הפנימית ביותר של כל מה שקיים, הרי שהוא הגיע אל המכנה המשותף הרחב ביותר, והכל נראה לו כדבר אחד. ככל שהאדם רואה יותר שינויים מהותיים בין דברים, הרי שהוא רחוק מהבנת המהות שמאחדת את הכל. מכנה משותף רחב = מהות פנימית = אמת = אחדות = שלום = טוב. מכנה משותף צר = מעטפת חיצונית = ריחוק מהמהות = שקר = פירוד = מחלוקת = רע. מה שהופך חוק פיזיקאלי לטוב יותר מחוק אחר, הוא עד כמה החוק הזה ... ששונים זה מזה, כל שכן שסותרים זה את זה, הרי שהחוקים הידועים רחוקים מהאמת. ככל שהמדען חוקר יותר לעומק, כך הוא מוצא את החוק השורשי ואת המכנה המשותף הרחב יותר של האירועים השונים. המכנה המשותף הרחב ביותר = הסיבה של כל הסיבות = החוק שכולל את כל החוקים. ברמה המעשית: מי שרוצה להגיע להבנה אמיתי של המציאות ולחיות טוב באמת, עליו להבין את המציאות. להבין את המציאות = להגיע אל המכנה המשותף שבתוכו שנמצאים כל החלקים השונים. כדי להגיע אל המכנה המשותף הזה, יש לחקור לעומק את המהות של הדברים השונים. יש לקחת דברים שונים ולראות במה הם דומים, מה מאחד אותם, מה ההיגיון שגורם להם להיות ... זאת עם קבוצה נוספת וכן הלאה. לאחר מכן יש לחפש את ההיגיון של השכלים השונים. דהיינו, את ההיגיון של ההיגיון וכולי. בסופו של התהליך האדם מגיע למכנה המשותף הרחב ביותר שכולל בתוכו את הכל = אחדות = שלום = טוב. ...
למצוא את המהות של כל דבר, השכל שיש בכל דבר, לנתח תהליכים, למצוא מכנה משותף, מהי מהות? למצוא את השלמות, להבין את המציאות, חדר כושר, אימון סיבולת, אימון כוח, ספורט
למצוא את המהות של כל דבר, השכל שיש בכל דבר, לנתח תהליכים, למצוא מכנה משותף, מהי מהות? למצוא את השלמות, להבין את המציאות, חדר כושר, אימון סיבולת, אימון כוח, ספורט
... את המהות של כל דבר, השכל שיש בכל דבר, לנתח תהליכים, למצוא מכנה משותף , מהי מהות? למצוא את השלמות, להבין את המציאות, חדר כושר, אימון סיבולת, אימון כוח, ספורט מה זה אומר למצוא את המהות של כל דבר? כאשר אדם מנסה להבין את המציאות, או לנתח כל תהליך ... עם גבינה) מהווה את הצורה החיצונית. להבין מהות משמעו להבין את הפעולה היסודית והבסיסית המשותפת לכל המקרים הספציפיים האלו. איך מנתחים תהליכים שונים ומוצאים להם מכנה משותף? אליעד מסביר שכאשר אנו בוחנים תהליכים שונים, ניתן להפשיט אותם ולראות כיצד הם דומים במהותם. הוא משתמש בדוגמה של אימון כוח ואימון סיבולת בחדר הכושר. באימון סיבולת, אדם משתמש ... המהות עוזר לנו להתמודד עם בעיות? אליעד מסביר כי כאשר אנו רואים בעיה בחיים, למשל אישה שאינה מרוצה מהמצב הקיים שלה, עלינו לזהות את הצורה החיצונית של הבעיה (למשל חוסר שביעות רצון), ואז להפשיט אותה למושגים פשוטים יותר. כשעושים זאת, מבינים את המגבלות של המצב ואת האפשרויות שיש לנו לשנות אותו או לקבל אותו. כאשר רואים את המהות של הבעיה ולא רק ... לראות את העולם בצורה עמוקה יותר, אך גם לזכור שכל המהויות הן רק עוד צורה בתוך המציאות הרחבה. מה זה מהות? איך לנתח תהליכים? אימון כוח וסיבולת בחיים איך למצוא מכנה משותף? למה החיים הם רק צורות? ...
מה זה מהות? תכנות מונחה עצמים, תכנות מונחה אובייקטים, איך למצוא את המהות? איך לדעת מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין
מה זה מהות? תכנות מונחה עצמים, תכנות מונחה אובייקטים, איך למצוא את המהות? איך לדעת מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין
... מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין מה זה מהות ואיך אפשר ... על מהות ללא השוואה זה חסר משמעות, כי המושג מהות מתייחס תמיד לקבוצה או לקטגוריה שאליה משתייך הדבר ... שהמהות של שניהם היא מוצרי חשמל. לעומת זאת, אם משווים את הטלוויזיה לתמונה, המהות המשותפת לשניהם יכולה ... קבוצה משותפת. איך למצוא מכנה משותף בין אובייקטים שונים? לפי אליעד, כדי למצוא מכנה משותף בין שני דברים (כלומר, למצוא מהות משותפת), יש להשוות בין שני אובייקטים או ... מסביר שלמעשה ניתן למצוא מכנה משותף בין כל שני דברים, אפילו דברים שנראים שונים מאוד, אם מחפשים לעומק ובוחרים ... אין שום הבדל בין קיום לחוסר קיום. במילים אחרות, אם מסתכלים על דברים ברמת המהות העמוקה ביותר שלהם, מגיעים ... יכולה להיות רהיט, מוצר חשמלי, אמצעי בידור ועוד - תלוי מה נקודת המבט. הוא מדגיש שאין מהות אחת מוחלטת ... הכי גדול - הכל זהה וחסר הבדלים, גם בין דברים שנראים מנוגדים כמו יש ואין. מה זה מהות? איך למצוא מהות ...
מאיפה להתחיל לפתור בעיות? איזו שאלה הכי חשובה? מאיזו שאלה להתחיל, איזו בעיה לפתור קודם? יחסי מטופל ומטפל, הדרכת מטפלים, מכנה משותף בין שאלות, מכנה משותף בין בעיות, איך לפתור בעיה? מהי השאלה הכי חשובה? בעיות חופפות, בעיות קשורות
מאיפה להתחיל לפתור בעיות? איזו שאלה הכי חשובה? מאיזו שאלה להתחיל, איזו בעיה לפתור קודם? יחסי מטופל ומטפל, הדרכת מטפלים, מכנה משותף בין שאלות, מכנה משותף בין בעיות, איך לפתור בעיה? מהי השאלה הכי חשובה? בעיות חופפות, בעיות קשורות
... הדרכת מטפלים, מכנה משותף בין שאלות, מכנה משותף בין בעיות, איך לפתור בעיה? מהי השאלה הכי ... שטחי, אלא לחפש מכנה משותף בין הבעיות ולהגיע לבעיה שורשית שתוכל ... מדוע חשוב למצוא את המכנה המשותף בין בעיות? לפי אליעד כהן, חשוב במיוחד למצוא את המכנה המשותף או את הבעיה השורשית בין הבעיות, כי אז ... על בעיות אחרות בגלל מכנה משותף של תהליכים פסיכולוגיים דומים. כיצד פתרון ... בעיה להתחיל לטפל? מכנה משותף בין בעיות הדרכת מטפלים מקצועית איך לזהות ...
נוסחה לפתור בעיות, איך למצוא נוסחה? מה זה נוסחה? מהי נוסחה? איך מוצאים נוסחה? מהי חוקיות? איך נוצרת חוקיות? מהי סיבתיות? חזרתיות וסיבתיות, נוסחה היא מכנה משותף, איך למצוא מהות? מהי מהות? מקרה פרטי, מקרה כללי, להמציא נוסחאות
נוסחה לפתור בעיות, איך למצוא נוסחה? מה זה נוסחה? מהי נוסחה? איך מוצאים נוסחה? מהי חוקיות? איך נוצרת חוקיות? מהי סיבתיות? חזרתיות וסיבתיות, נוסחה היא מכנה משותף, איך למצוא מהות? מהי מהות? מקרה פרטי, מקרה כללי, להמציא נוסחאות
... נוסחה? איך מוצאים נוסחה? מהי חוקיות? איך נוצרת חוקיות? מהי סיבתיות? חזרתיות וסיבתיות, נוסחה היא מכנה משותף, איך למצוא מהות? מהי מהות? מקרה פרטי, מקרה כללי, להמציא נוסחאות מהי נוסחה וכיצד ניתן למצוא אחת לפתרון בעיות? העוסקים בחיפוש פתרונות לבעיות נתקל לעיתים בבעיה שחוזרת על ... בנפרד לפני שמחפש נוסחה. לאחר פתרון, על האדם לבדוק מה המשותף בפתרונות שמצא, כלומר, לזהות את המכנה המשותף. ככל שמסיקים יותר פתרונות לדמיון בין בעיות שונות, ניתן להקיש עליהם נוסחה כללית. אבל נוסחה זו לא תהיה שלמה אם היא לא פותרת את כל המקרים הקיימים. אם משהו לא עובד במצב חדש, ... שמייצר את הנוסחה. כדי להבין את הנוסחה יש להתחיל מפתרון של בעיה ספציפית, ואז לבדוק אם ניתן למצוא מכנה משותף בין מספר בעיות דומות. איך מתמודדים עם בעיות פחד לדוגמה? למשל, כשאדם מפתח פחד הוא לא יכול ישר להמציא נוסחה ללא פחד. עליו לבחור מקרה ספציפי של פחד, לפתור אותו, ולאחר מכן ... הבעיה הפרטית והפיתרון שלה, ולאחר מכן מבוצע תהליך של חקירה והשוואה עם בעיות אחרות כדי להבין את המכנה המשותף. נוסחה היא למעשה החוקיות שמתגלה מתוך חזרתיות והסיבתיות שמזוהה בין המקרים השונים. נוסחה לפתרון בעיות חוקיות וחזרתיות ניתוח מקרים פרטיים וסיבתיות התמודדות עם פחדים ומציאת מכנה משותף מהי המטרה של חיפוש נוסחה לפתרון בעיות? הרעיון הוא שאדם נתקל בבעיה שחוזרת על עצמה שוב ושוב בצורות שונות. הוא רוצה להפסיק לפתור את הבעיה בכל פעם מחדש, ולמצוא נוסחה שתאפשר לו ... לפחות שתי בעיות שמזכירות זו את זו במשהו, ובודקים אם יש דרך פתרון שחוזרת על עצמה. אם מוצאים מכנה משותף בפתרון של כמה מקרים, אפשר להגדיר אותו כנוסחה. לכן: 1. פותרים את הבעיה הראשונה באופן פרטי, בלי לחשוב על נוסחה. 2. מוצאים בעיה נוספת שנראית דומה לבעיה הראשונה, ופותרים אותה ... ולא תלויה בהיבטים שהם ייחודיים לכל בעיה ספציפית. לכן חשוב להבין מה בדיוק דומה בין הבעיות (המכנה המשותף), ומה שונה בהן, כדי לדעת אם הנוסחה שגיבשת אכן חלה על כולן. כיצד מתמודדים עם בעיות פחד לדוגמה? אדם שרוצה לפתח נוסחה לטיפול בפחדים לא יכול ישר לומר מה עלי לעשות כדי לא לפחד ... מגדירים בעיה פרטית, פותרים אותה עד הסוף, ועושים זאת שוב ושוב על מקרים דומים. אחר כך מזהים את המכנה המשותף בפתרונות וחוקרים אם הוא פועל בצורה עקבית. נוסחה היא הביטוי החוזר של דרך הפתרון בין מקרים דומים, וחוקיות היא החזרה של התוצאה והסיבתיות במקרים רבים. לכן, חשוב להבין שהחיפוש ... נאמר, כפי שהוזכר, שמי שרוצה להעמיק עוד יכול להיכנס לאתר, לכתוב איך למצוא הנוסחה, מה זה נוסחה, מכנה משותף, פתרון בעיות, נוסחה כללית, נוסחה פרטית, מקרה ספציפי, מקרה נקודתי, איך פותרים בעיות, נוסחה לפתור בעיות, כל מה שעולה בדעתכם ולקבל מידע נוסף. הרעיון הוא לחקור לעומק את הפרטים ... על זה. נוסחה לפתרון בעיות חוקיות וחזרתיות ניתוח מקרים פרטיים וסיבתיות התמודדות עם פחדים ומציאת מכנה משותף תשובה כללית, תשובה פרטית, שאלה כללית, שאלה פרטית, מן הפרט אל הכלל, מן הכלל אל הפרט, פרט וכלל, כלל ופרט, שאלה ספציפית ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך יכיר אותך וידע עליך וידע שאתה מוכר את המוצר שאתה רוצה למכור. 2 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את המוצר שאה רוצה למכור. ו 3 - אתה צריך גם שהוא ירצה לרכוש את דווקא המוצר שלך ודווקא במחיר שאתה רוצה בעבורו. אז השיווק מטרתו לעזור לך בכל הדברים האלו. דהיינו, אתה מבצע פעולות, שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלך לדעת עליך ועל המוצר שלך. אתה עושה מהלך שיווקי שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו תגזור לאחור ותנסה לחשוב היכן מסתובב אותו לקוח שלך? היכן נמצא קהל היעד שלך? היכן אולי מסתובבים הלקוחות הפוטנציאלים שלך? ושם, תנסה לפרסם את השירות ואת המוצר שלך. כמו כן, תנסה לחשוב האם אתה צריך להמציא את השוק או ... פונה לשוק חדש. דהיינו, אם לדוגמה אתה מוכר תרופה לסרטן, אז כבר קיים שוק של אנשים שמחפשים תרופה לסרטן. והם צריכים לדעת עליך ולרצות לרכוש דווקא ממך, דהיינו, בלי שלב 2 הנל. אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להמציא את השוק. לדוגמה, אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק שהוא עדיין לא תחרותי, יש לך פטנט, אתה מקים ... לך רעיון חדש, אתה מביא את הבשורה לעולם, הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את ה
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך ... איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר: יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל וכיוב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם. החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו. ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך. ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את ה
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה שלאחר מכן, כאשר אתה ... למילים שהוא הביע התנגדות אליהן. ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע. והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא על ידי זה שאתה מבקש ומעודד את הלקוח שלך, לספר לך כמה שיותר על הצרכים ועל הרצונות שלו. מה שנקרא בירור צרכי הלקוח איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך. וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אחכ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו. כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיוב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא. אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמה שהלקוח אומר אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה. שכאן בעצם הלקוח אמר שהוא רוצה טלביזיה. אבל הוא עטף את הרצון שלו, בעטיפה של לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה. דהיינו,
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לגרום ללקוח לרצות, האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום ללקוח לרצות, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, מאמן אישי, אימון אישי לתזונה נכונה בתחום לגרום ללקוח לרצות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2666 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 03:40:14 - wesi1