אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית ... יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי. כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג ... רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי. אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי ... יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא ... הכי יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא כרכישה חכמה. כי מה שזול עולה ביוקר, ואין לי מספיק כסף לרכוש בזול. טעמה המר של האיכות הירודה ישאר זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול. ...
צרכן חכם איך למכור את המוצר למתג לקנות מוצר איך לבנות מותג מוצר טוב למכור מחיר גבוה
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... ומה שבדרך כלל קורה, זה, שכאשר הלקוח מאמין שהמוצר שלך הכי טוב שיש, אז הוא בהחלט מוכן לשלם יותר כסף על המוצר שלך, אבל עד גבול מסוים. כי יש פרמיית מחיר שהלקוח מוכן לשלם בגין זה שהמוצר שלך הכי טוב שיש בעיניו לפי האמונה שלו. אבל הסכום הזה מוגבל. לעומת זאת, הרבה יותר קל לבן אדם לשלם הרבה כסף, אם הוא מבין בהיגיון שלו מה ההבדלים בין המוצרים השונים והוא מבין שהוא רוצה את היתרונות של המוצר שלך. ... מלחמה שלמה של בני האדם, במותגי יוקרה שהם לא באמת יותר טובים ממוצרים אחרים. וברמה החברתית, זה נתפס כבזבוז כסף, לרכוש מוצר יוקרה ומותג יוקרה, שהוא לא באמת יותר טוב ממוצרים אחרים. והטרנד הכללי הוא, שאנשים עם התנהגות צרכנית ... ושלא מנסים להרשים אנשים אחרים, הם לא אוהבים לרכוש מוצרי יוקרה רק בגלל שהם מוצרי יוקרה. כי זה בזבוז כסף ומשאבים וכולי. ויהיה הרבה יותר קל לבן אדם לשלם הון תועפות, אם הוא יודע לנמק לעצמו ולסביבתו שזה לא סתם בזבוז כסף, אלא שיש כאן באמת תועלת אמיתית וכולי, כי הוא מבין את הסיבות שבגללן המוצר שלך מתומחר יותר יקר. והוא ...
איך לא להאשים את עצמי מינימליסטים איך להאשים את עצמך המחיר יקר מיתוג מוצרי יוקרה קטגוריה יהיה יותר טוב לגרום ללקוח להבין
חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע
חוקי הכסף - היצע וביקוש, סיכוי וסיכון, האם בלי סיכון אין סיכוי? האם אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? מהי פרמיית סיכון? איך להתעשר? סודות העושר, כלכלת הכסף, מבוא לכלכלה, לימודי כסף, סודות האנשים העשירים, איך עושים כסף? שוק תחרותי, הגבלים עסקיים, מונופול עסקי, טרנדים עסקיים, יותר מזל משכל בעסקים, תחרות בעסקים, איך לשמור על רווחיות גבוהה? איך לעשות הרבה כסף בקלות? סיכון וסיכוי, ביקוש והיצע וכאן נסביר את אחד החוקים החשובים ביותר של הכסף, והוא החוק של בלי סיכון אין סיכוי או באנגלית בהקשר דומה No pain no gain / No gain without ... האם באמת בלי סיכון אין סיכוי? האם באמת אין סיכוי בלי סיכון? האם יש סיכוי בלי סיכון? האם קיים כסף קל? האם אפשרי לעשות כסף בקלות? האם באמת חייבים להסתכן כדי לעשות כסף? האם באמת בלי להסתכן אי אפשר לעשות הרבה כסף? האם באמת לא יכול להיות כסף גדול בלי סיכון? האם באמת בכל מקום שיש כסף גדול, בהכרח שיש שם רמת סיכון גבוהה, גם אם זה לא נראה כך? מה האמת? והתשובה היא כזאת: ברמת ... סיכוי לבין סיכון ולמה בדרך כלל, בלי סיכוי אין סיכון וכולי? והתשובה היא כך: יש בעולם שלנו, אנשים שרוצים כסף. ויש אנשים שרוצים שיהיה להם כמה שיותר כסף. והאנשים שרוצים כמה שיותר כסף, כל הזמן מחפשים דרכים חדשות, איך לעשות כמה שיותר כסף. ומכך נובע ש: אם באמת יהיה קיים תחום שאפשרי לעשות בו הרבה מאוד כסף, בלי סיכון גבוה, הרי שכל מי שרוצה לעשות כסף, יעבור לאותו התחום, כדי לעשות בו כסף. ואז ממילא כבר לא יהיה ניתן לעשות בו הרבה כסף. ולכן בממוצע בסופו של דבר, בכל התחומים אפשרי להרוויח כסף באותה המידה. ובכל התחומים בסופו של דבר, מרוויחים את אותה רמת הכסף, בהתאם לרמת ההשקעה המאמץ והסיכון, בלי קשר לתחום הספציפי. בממוצע. ואני אסביר: מהו החוק היותר בסיסי של הכסף? החוק הוא חוק היצע וביקוש / ביקוש והיצע. היצע פירושו, כמה מציעים את השירות והמוצר, ביקוש פירושו כמה מבקשים ... המחיר של כוס המים. כי הביקוש עולה על ההיצע (יותר ביקוש מאשר היצע). במידה והמוכר ירצה לעשות כמה שיותר כסף, אז הוא ימכור את הכוס מים, למי שישלם הכי הרבה מבין כל ה 100 אנשים. ואם ההיצע עולה על ... כי הרוכש ירכוש את כוס המים, ממי שימכור לו אותה הכי בזול שיש. וזה בעצם אומר, שכדי לעשות הרבה כסף בתחום מסוים, בהכרח שיהיה בו קצת היצע והרבה ביקוש. דהיינו, קצת אנשים שמספקים את המוצר והרבה אנשים שרוצים אותו. שזה ורק זה יכול ליצור הרבה כסף למי שמספק את המוצר. ולכן, בוודאות, שכל עסק / מוצר / שירות שמרווחים בו הרבה כסף, הרי שיש בו יותר ביקוש מהיצע. דהיינו, שיותר אנשים רוצים לקנות את המוצר, מאשר כמות האנשים שמספקים את המוצר. ... סמים. אבל יש הרבה צרכני סמים. לכן מחיר הסמים יחסית יקר. ולכן סוחרי סמים שמצליחים למרות הסיכון, הם מאוד עשירים. 2 - סיבה נוספת לדוגמה לכך שיש יותר ביקוש מאשר היצע, היא קרטל עסקי ומונופול עסקי. דהיינו, שיש כשל ... שהמדינה מושחתת וכולי כנל. יכולות להיות לכך גם סיבות נוספות אפשריות. אבל בטוח נכון, שאם יש עסק שעושה הרבה כסף, כי יש יותר ביקוש מהיצע, הרי שאם מדובר במונופול, הרי שאין כאן שוק חופשי. 3 - סיבה נוספת אפשרית ... ספציפית כלשהי, שאין אותה לאחרים. אבל בדרך כלל, רוב היתרונות התחרותיים שיש בעולם העסקים, של רוב העסקים שעושים הרבה כסף, זה יהיה יתרון תחרותי נרכש. ואולי אפילו תמיד יהיה משולב גם מזל, כמו שאמר האומר, אם תעבוד מאוד קשה, אז אם יהיה לך מזל, תצליח. אבל בכל מקרה רוב העסקים שעושים הרבה כסף, בגלל שיש קצת היצע והרבה ביקוש, אז אם יש שם שוק חופשי ותחרות חופשית, אז הרי שכנראה יש כאן ... על הפטנט שלו, כדי לעודד אנשים להמציא פטנטים וכולי. אז מה הבנו עד כה? כדי לעשות בתחום כלשהו הרבה כסף, צריכים שיהיה בו יותר ביקוש מאשר היצע. וזה יכול לקרות או כי זה כנראה מונופול מושחת, כי בדרך כלל ... אבל מאחר שרמת ההיצע תגדל, לכן רמת המחירים תרד לאורך זמן. וזה בעצם אומר, שאם אתה רוצה לעשות הרבה כסף, אתה צריך לעסוק במשהו שיש בו יותר ביקוש מאשר היצע. זה בטוח נכון. אז האם יכול להיות עסק שבו אפשרי לעשות הרבה כסף, בלי הרבה סיכון? התשובה היא, שבמקרים מסויימים כן, כגון במונופול, או היכן שיש יתרון תחרותי מולד וכיוב. אבל בכל ... אותך, דהיינו, בשוק חופשי, אם אתה לא באמת הרבה יותר טוב מאחרים, הרי שלאורך זמן אין אפשרות לעשות הרבה כסף, כי יכנסו מתחרים, ההיצע יגדל ורמת הרווח תרד. ולכן אם מישהו מציע לך להיכנס לעסקה שיש בה הרבה רווח ... מתחרים? מה סוד הרווח? וכן, לפעמים מישהו עולה על רעיון כלשהו, לייבא מוצר חדש וכיוב והוא עושה מכך המון כסף, כמו לדוגמה טרנד רולאפס וכיוב. ואלו טרנדים עסקיים, שאם הם מבוססים על יותר מזל משכל, אז אי אפשר לרשום ... המון רווח רק בזמן קצר מאוד, עד שהמתחרים מגיעים ומורידים את רמת הרווח. ולכן לאורך זמן, אי אפשר לעשות כסף יותר מאחרים, בלי שתהיה באמת יותר טוב מאחרים. לסיכום: אם אתה רוצה לעשות הרבה כסף יותר מאחרים לאורך זמן, תנסה להבין במה אתה יותר טוב מאחרים ואיך אתה נהיה יותר טוב מאחרים, במשהו שיש ...
לאורך זמן יתרונות פירוש איך לשמור חוסר ודאות לגיטימי סוחרי סמים בלי כאב אין רווח
אתה הראש אתה אשם, חרבות ברזל, האם תמיד הראש אשם? האם הראש אשם? ביבי נתניהו, ראש הממשלה, להאשים את המנהל, להאשים את הראש, מחדל השביעי באוקטובר, מי אחראי לאסון השביעי באוקטובר? ועדת חקירה השביעי לאוקטובר, אחריות ניהולית, להאשים את המנהל, אחריות המנהל בארגון, לקיחת אחריות, הסרת אחריות, את מי להאשים?
... מי רוצים להאשים בתהליך ועדת החקירה של השביעי לאוקטובר. טענה אפשרית לדוגמה, תהיה, אסון השביעי לאוקטובר קרה בגלל שהעבירו כסף לחמאס. עכשיו, נניח ונאמר שהאסון קרה רק ואך ורק בגלל שהעבירו כסף לחמאס. אז קודם כל יש לנו תשובה, ללמה קרה אסון השביעי באוקטובר. עכשיו נשאל, מי היה אחראי לכך שלא יעבירו כסף לחמאס? ועכשיו נניח ונאמר שביבי היה אחראי על העברת הכסף לחמאס. עכשיו נניח שוב, שרק ואך ורק ביבי היה אחראי לכך שהעבירו כסף לחמאס. עכשיו יש לנו תשובה, ללמה זה קרה ומי אחראי לכך. עכשיו נוכל לשאול, האם ביבי אשם בכך? שאלת ... שזה ביבי שלנו. האם הוא ורק הוא אחראי לכך. כנראה שלא. אבל מה בטוח נכון? שגם אם החמאס קיבל כסף כל חודש, וגם אם ביבי נתן להם נשק, וגם אם בכלל הסרבנות גרמה לחמאס להרים ראש וכולי, גם אם ...
ראש הממשלה מחדל ה 7 לאוקטובר אסון השביעי באוקטובר האם הראש אשם תפקיד מלחמות סיבה ותוצאה מה זה מוות
מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
... המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש ... האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר ... חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי. אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא ... חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי ... בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי. וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי ... ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת ... יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח ... הלקוחות צריכים את התועלות של המוצר? כמה לקוחות כאלו יש? כמה יעלה למצוא אותם? האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי ... שיעור הרווח הממוצע בעסקים באופן ממוצע. אאכ מדובר במונופול או במוצר שיש עליו פטנט כלשהו, שאז אפשרי לגבות עוד כסף. אבל כעיקרון, בשוק תחרותי וחופשי, אם נרוויח לדוגמה 100% על מוצר, יגיע מישהו אחר שייצר את אותו המוצר ב ... והוא לא רואה את כל התועלות של המוצר שלנו? האם בכלל כדאי לנו לייצר את המוצר? והאם ללקוחות יש כסף לרכוש את המוצר? ומה מחיר השוק של המוצר? וכולי. כל אלו שאלות שונות שאפשרי להתבונן בהן. אבל היה חשוב ...
לייצר מוצר התנגדות מכירה מחיר מטופלים להשקיע כסף מימון התנגדויות בתהליך מכירות התחלה איפה להשקיע כסף
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא יהיה מוכן לשלם את המחיר שאותו אנחנו מבקשים עבור המוצר? אפשרות אחת לדוגמה יכולה להיות, משום שללקוח אין כסף לשלם על המוצר שלנו. אבל אם היה ללקוח את הכסף לשלם על המוצר, הוא היה רוכש את המוצר שלנו, אולי אפילו בסכום גבוה יותר ממה שביקשנו ממנו. אפשרות נוספת לדוגמה יכולה להיות? שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר שלנו, אבל הלקוח חושב שלא כדאי לו לרכוש את המוצר שלנו במחיר שאנחנו מבקשים, בגלל שיש לו אלטרנטיבות יותר טובות לכסף שלו. דהיינו, שהוא מעדיף לעשות בכסף שלו, שימושים אחרים, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. במקרה כזה לדוגמה, זה בעצם אומר שהלקוח לא חושב שהתועלת שהוא יקבל מהמוצר שלנו, עדיפה על פני התועלת שהוא יקבל מדברים אחרים שהוא חושב שהוא יכול לרכוש בכסף שלו. ומשום כך, הוא מעדיף את התועלת שהוא חושב שהוא יקבל מרכישת דברים אחרים בכסף שלו, יותר מאשר לרכוש את המוצר שלנו. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, + הלקוח חושב שהוא יקבל עם הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. ... על המחיר, שווה לו את העלות שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום ... אותו המוצר / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה הבאה, והיא, שאם ללקוח אין כסף לרכוש את המוצר, יכולה להיות לכך התייחסות מסוימת, ואם ללקוח יש את הכסף, אבל הוא חושב שעדיף לו לעשות עם הכסף שלו, שימושים אחרים, למרות שהוא לא יכול להשיג את המוצר שלנו / מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול, הרי ... לעזור ללקוח להבין יותר טוב את היתרונות של המוצר שלנו, על פני היתרונות שהוא חושב שהוא יקבל משימושים אחרים בכסף שלו. ואם הלקוח חושב שהוא יכול להשיג את אותו המוצר בדיוק, במקום אחר, ביותר זול, הרי שאנחנו צריכים להתייחס ...
לעזור להתמודד עם התנגדות האם לתת הנחה למה המוצר כל כך יקר התייחסות להוריד את המחיר מה היתרונות של מוצר להציג
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
... הוא כנראה יגיד ללקוח שהרכב נראה מצוין. או לדוגמה איש מכירות שלא היה רוכש את המוצר, כי אין לו כסף לרכוש את המוצר או כי המוצר לא מתאים לו עצמו מסיבה כלשהי, איש המכירות הזה יתקשה הרבה יותר לרכוש ... המוצרים שהם מוכרים. בפרט במוצרי יוקרה, שאיש המכירות לא היה רוכש את המוצר, כי עבורו כאיש מכירות זה בזבוז כסף וכיוב. שאיש מכירות כזה הרבה יותר יתקשה למכור את המוצר ללקוח. אבל איש המכירות צריך לדעת, שמה שלא מתאים ...
לגרום ללקוח לקנות עקשנות עולם פנימי תהליך מכירות כסף איך למכור מוצר פסיכולוגיה קוגניטיבית מוכר ללקוח
להתחפשן בעבודה - למה לא להתחפשן בעבודה? למה לא להקטין ראש בעבודה? למה לא להתבטל בעבודה? למה לא לעבוד כמה שפחות? אבטלה סמויה בעבודה, פיתוח קריירה, איך לא לסבול בעבודה? איך ליהנות בעבודה? להתבטל בעבודה
... אדם שעובד בחברת ניקיון וצריך לנקות משרדים, אם הוא יאמין שזה מאוד חשוב שהמשרד יהיה נקי, גם בלי קשר לכסף כלשהו, הרי שהוא יהנה יותר בעבודה ויסבול פחות בעבודה. אבל אם האדם עובד רק בשביל הכסף והוא לא באמת חושב שחשוב שהמשרד יהיה נקי, אז זה גורם לאדם לשנוא את המאמץ של העבודה ולסבול יותר ... במילים אחרות, כשבן אדם מתבטל בעבודה שלו, הוא שותל לעצמו במוח את המחשבה שאומרת, שהוא נמצא בעבודה רק בגלל הכסף ולא בגלל שבאמת אכפת לו מהעבודה. וכאשר בן אדם חושב ככה, הרי שאז במעט שהוא כן חייב לעבוד, הוא ... העבודה משעממת אותו עוד יותר והעובד עוד יותר סובל מכל רגע שהוא בעבודה נגד רצונו. כשאדם עובד רק בשביל הכסף, וככל שהאדם עובד יותר בשביל הכסף, ככה הוא עובד יותר קשה מאותן פעולות שהוא עושה בכל מקרה, לעומת מי שעושה את אותן הפעולות ושהוא נהנה ... פחות ברמה הרגשית, כי העבודה הופכת להיות סוג של תעסוקה והנאה ולא רק סבל שעושים אותו בלית ברירה עבור הכסף.
לאהוב איפה לעבוד הקטנת ראש לא אוהב להתאמץ האם להתאמץ מה זה לאהוב מה זאת אהבה מה זה אהבה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על כסף
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כסף, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כסף, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לשכנע את הבוס לתת יותר משכורת גב או רגליים מתי לקום בבוקר? עונש על עבירות להפסיק לאכול שכיר או עצמאי פחד אצל ילדים פחד דחייה מהאקסית התמודדות עם ביטחון עצמי איך נכון להתייחס לחרדה חברתית? לאהוב ללא תנאים לשכנע אישה להתאהב בך להתגבר על עצבות סבל או אושר מערכת יחסים לא נכונה פנטזיות סקס ספקות בקבלת החלטות החלטה עושה טוב או רע להתמודד עם דימוי עצמי להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט להצליח בלי להתאמץ מוטיבציה להשגת יעדים רמת הוודאות של הלקוח בעסקה אסטרטגיות משא ומתן חרם אצל ילדים למה הילדה סרבנית? יעוץ רוחני מודעות עצמית ותוכניות ריאליטי סיבות להפרעת אישיות הפרעות נפשיות ומיניות בעד ונגד לחזור לאקס להוציא את האקסים מהראש להיפצע בתרגיל גליוטינה לבחור תרגיל להתאמן למה אלוהים נתן את התורה? רצונו של אלוהים הארה קורית באופן אקראי שלבים בהארה רוחנית להיות אלוהים בעצמך להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה תשלומי מס הכנסה מנטור שרוצה כסף איך משהו הופך למשמעות החיים? למה היא משמעות החיים שלי? הנאה מינית מסרטי סקס לא להיגרר למחשבות שליליות בן אדם כרובוט לאלוהים אין בחירה סיבה לבריאת העולם העולם כל הזמן עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לביטחון עצמי, ייעוץ אישי מומלץ, מאמן אישי קריירה בנושא כסף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.0928 שניות - עכשיו 21_12_2025 השעה 03:16:11 - wesi1