... היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ללקוח דברים
שאתה לא רוצה להגיד לו. נכון, לפעמים יש גילוי נאות שאתה צריך, חייב להגיד או לפעמים הוא שואל שאלה ואתה חייב לתת תשובה.
אתה לא רוצה לתת את התשובה, אתה צריך לתת, מה למה
אתה לא רוצה לתת את התשובה כי אתה בעצם מדבר על החסרונות של המוצר. עכשיו, השאלה היא מה לעשות במקרה כזה, מה לעשות? מה עושים במקרה כזה כשאתה צריך לתת מידע
ואתה לא רוצה לתת אותו אבל אתה חייב לתת אותו? ש: יש לך שתי אפשרויות. אליעד: ואתה לא משקר, אתה לא אמור לשקר. ש: ... שאתה תשים לב גם אתה, נגיד כשמישהו שואל אותך שאלה והרבה פעמים אתה נותן תשובה
שאתה לא רוצה לתת אותה ואתה נותן את התשובה, יש הרבה מקרים כאלה במשך היום כשמישהו שואל שאלה, ואתה נותן תשובה ולא ... ואתה חייב לתת אותה. עכשיו, מה שאני אומר זה דבר כזה לשים לב שכשאתה נותן תשובה
שאתה לא רוצה לתת אותה, כשאתה נותן אותה כמה שיותר קצר ואתה מיד מעביר נושא למשהו שאתה רוצה להגיד אותו. ש: אתה ... את האינפורמציה במילה למה נתת לו בכלל בחמש מילים. אם אתה מעביר אינפורמציה
שאתה לא רוצה להעביר אותה אתה צריך לספור את המילים, לספור את האותיות וגם רצוי מאוד לתחום את זה מקדימה לרעתו ... הבנו? מה מהות התשובה? מהות התשובה היא כזאת, אם אתה צריך להביא לו אינפורמציה
שאתה לא רוצה להעביר אותה תצמצם אותה כמה שיותר. קודם כל תצמצם אותה אפילו ברמת זמן בשעון, כמה שפחות איך אני יכול ...