... אליעד נותן דוגמה ברורה מתחום תמחור מוצרים או שירותים. אם מישהו מספק שירות
ייעוץ ודורש מחיר מסוים, הוא לא מתחרה רק
ביועצים אחרים, אלא בכל אלטרנטיבה אחרת שהלקוח יכול להוציא עליה כסף. לדוגמה, אם
הייעוץ עולה 100 שקלים, הלקוח יכול לבחור לקנות בכסף הזה גלידה במקום לשלם על
ייעוץ. אם הוא חושב שההנאה מגלידה שווה לו יותר מאשר ההנאה או התועלת
מייעוץ , הוא יבחר בגלידה. לכן, כל עסק או אדם שרוצה להרוויח כסף, תמיד נמצא בתחרות מול כל האלטרנטיבות האפשריות בשוק, בין אם מדובר במוצרים דומים ...