... שכך הדבר. לדוגמה, נניח שאתה אומר למישהו אי אפשר לעשות X, ואתה רוצה שהוא יאמין לך. אז באפשרותך לומר לו אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמה אחרת) .
והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 ... הוא נכנס לחוויה של דבר שאינו אפשרי. ומכאן הרבה יותר קל לו להאמין, שאכן גם לא אפשרי לעשות את הדבר הראשון. כי הוא כבר בתחושה של הדבר שאינו אפשרי. והרעיון הוא, שאם תביא
דימוי שבו השומע יחשוב שאתה בטוח צודק, זה יגרום לו יותר לחשוב שאתה צודק באופן כללי. ובפרט אם תביא לו
דימוי, שיצור אצלו את התחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי הדבר הראשון שעליו הוא מהסס. לדוגמה אנחנו חייבים לעשות X, כמו ... לכל ההיבטים האלו... אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו, אתה צריך ליצור אצלו אינטרס לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולפעמים, האינטרס יכול להיות רגשי, כגון לדוגמה
העלאת הערך העצמי של האדם השני, מולך. ואת זה ניתן לעשות, על ידי זה שאתה משדר לאדם השני, כאילו הוא עושה לך טובה, שהוא עוזר ...