אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זמן ביצוע המשימה ✔משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
מה ההבדל בין "כמה זמן ייקח לבצע את המשימה" לבין "מתי המשימה תהיה מוכנה"?

כאשר נותנים משימה לעובד, חשוב מאוד להבדיל בין שתי שאלות מרכזיות:
  1. "כמה זמן ייקח לך לבצע את המשימה?"
  2. "מתי לדעתך המשימה תהיה מוכנה?"
אליעד כהן מסביר, כי השאלה הראשונה מתמקדת במשך הזמן נטו הנדרש לביצוע המשימה, ואילו השנייה מתמקדת בנקודת הזמן שבה העובד יוכל לסיים אותה בפועל. לדוגמה, אם נותנים לעובד משימה לבנות בית, ניתן לשאול: "כמה זמן ייקח לך לבנות את הבית?" והוא עשוי לענות שייקח לו יומיים עבודה. אבל אם שואלים אותו "מתי הבית יהיה מוכן?" התשובה עשויה להיות "בעוד חודשיים", משום שיש לו משימות נוספות והוא אינו יכול להקדיש את הזמן לכך כעת.

למה חשוב לדעת כמה זמן נטו לוקחת המשימה?

אליעד כהן מדגיש שהבנת זמן המשימה בפועל היא קריטית לניהול יעיל. כאשר שואלים עובד "כמה זמן לוקח לך לבצע את זה?" ניתן לבדוק האם העובד מעריך את המשימה נכון, ואם הוא הבין את הדרישות. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה צריכה לקחת שעה והעובד אומר שזה ייקח לו יומיים, מיד אפשר לזהות פער הבנתי ולברר למה הוא מעריך זאת באופן הזה. ייתכן שיש כאן בעיית תקשורת או אי הבנה של מהות המשימה, ועדיף לזהות את הבעיה לפני שהמשימה יוצאת לדרך ולא אחר כך.

מתי נוצרת בעיית ניהול כשעוסקים רק בתאריך סיום המשימה?

כשמנהלים מתמקדים רק בתאריך הסיום ולא במשך הזמן האמיתי הדרוש למשימה, עלולות להיווצר בעיות חמורות. למשל, עובד עשוי להגיד שהמשימה תהיה מוכנה בעוד שבועיים אף על פי שהיא דורשת רק שעה אחת, כי אין לו פנאי כרגע. אם המנהל לא יבדוק את אורך הזמן האמיתי הנדרש לביצוע, הוא לא יוכל לנהל את לוח הזמנים נכון, וייתכן שיתגלו כשלים בניהול מאוחר מדי.

מתי יש חשד לכשל בהערכת זמן המשימה?

אליעד כהן מציין ששני מצבים עלולים להצביע על כשל בהבנת המשימה או בהערכת הזמן שלה:
  • כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש יותר זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב.
  • כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש פחות זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב.
לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה דורשת שלוש שעות והעובד מעריך זאת בשלושה ימים, ברור שקיים פער הבנתי שיש לבדוק. מצד שני, אם העובד חושב שהמשימה דורשת רק שלוש דקות במקום שלוש שעות, זה גם כן חשוד - ייתכן שהוא מתכוון לבצע אותה בצורה שטחית או שהוא כלל לא הבין את המשימה. לכן בשני המצבים הללו חשוב לנהל דיון מעמיק עם העובד על המשימה והאופן שבו הוא מתכנן לבצע אותה.

איך לנהל נכון שיחה על זמנים ומשימות עם העובד?

כשמנהלים משוחחים עם העובדים על משימות וזמנים, חשוב לעשות זאת באופן מובנה:
  • ראשית לשאול "כמה זמן נטו תדרוש המשימה, אם תתחיל לעבוד עליה עכשיו ותתמקד רק בה?"
  • אחרי שמקבלים את התשובה, לנסות להבין איך העובד הגיע להערכה הזו. יש לשאול שאלות כמו: "למה זה ייקח יומיים?", "מה התהליך שתעשה?", "האם אפשר לקצר את הזמן?", "אולי ייקח יותר זמן ממה שאתה חושב?".
  • רק אחרי שהובהרה הערכת הזמן האמיתית של המשימה, ניתן לעבור לשאלה "מתי לדעתך תוכל להשלים את המשימה הזו?".
אליעד מדגיש שחשוב לנהל את השיחה הזו בזהירות רבה, בלי לאיים על העובד או לגרום לו להרגיש חוסר אמון. המטרה היא להבהיר את המשימה וליצור הבנה הדדית של הדרישות והציפיות. יש גם להיות ערים לאפשרות שהעובד עלול להרגיש מאוים אם מערערים על ההערכות שלו, ולכן חשוב שהדיון יהיה ענייני ומקצועי בלבד.

כיצד תגיב אם העובד נותן הערכת זמן קצרה מאוד או ארוכה מאוד?

כאשר העובד נותן הערכת זמן קצרה מדי, יש לברר איתו כיצד הגיע להערכה הזו, האם הוא מתכוון לבצע את המשימה בצורה מלאה או שיש אי - הבנה או זלזול. במצב הפוך, כשהעובד מעריך את המשימה בזמן ארוך מדי, חשוב לברר מהן הסיבות לכך - האם ישנם אילוצים חיצוניים או קשיים מיוחדים. בשני המצבים, ניהול שיחה מעמיקה יכול לפתור אי - הבנות ולמנוע טעויות בניהול המשימה.

מהי המטרה העיקרית בשיחת הערכת זמן למשימות?

המטרה של ניהול השיחה על זמנים עם העובדים היא לא רק לקבל "דדליין" ולהניח שהכל יקרה בהתאם, אלא להבין בדיוק את הדרך שבה העובד הולך לבצע את המשימה, ולוודא שהעובד הבין היטב את הדרישות. זה מאפשר להקדים ולפתור בעיות ולהימנע מכשלים אפשריים במהלך העבודה.
מרחב הזמן בעיית תקשורת משימות הערכה אימון סיבות מטרה איך לגרום לגבר סיבה כמה זמן יקח לבצע את המשימה איך לנהל דיונים איך להתאמן איך לנהל איך לנהל את המשימות איך לנהל משימות איך לנהל משימות לעובדים אימון אימון למנהלים אימונים ביצוע ביצוע משימה ביצוע משימות דד ליין דד ליין לביצוע משימה הגדרות הגדרת זמן הגדרת זמן למשימה הערכה הערכת זמנים לביצוע משימה זמן ביצוע המשימה כמה זמן יקח לבצע את המשימה כמה להתאמן לביצוע המשימה לבצע לבצע משימות להתאמן לוחות זמנים לוחות זמנים למשימות למה להתאמן למנהלים לנהל לנהל את המשימות לנהל משימות לנהל משימות לעובדים מנהל מנהלים משימה משימות משימות לעובדים משך זמן ביצוע המשימה מתי המשימה תושלם ניהול ניהול משימות ניהול משימות לעובדים עובד עובדים
משימות לעובדים, תעדוף משימות, דד ליין למשימות, איך לתת משימה לעובד? כמה זמן יקח לבצע את המשימה? תכנון לוחות זמנים, תכנון משימות, ניהול פרויקטים, ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך לנהל משימות? איך לתעדף משימות?
משימות לעובדים, תעדוף משימות, דד ליין למשימות, איך לתת משימה לעובד? כמה זמן יקח לבצע את המשימה? תכנון לוחות זמנים, תכנון משימות, ניהול פרויקטים, ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? ניהול משימות לעובדים, איך לנהל משימות? איך לתעדף משימות?
... לשנות את סדר העדיפויות או לדחות משימות אחרות. כיצד הזמן משפיע על ניהול המשימות? המנהל שואל את העובד על זמן ביצוע המשימה כדי להבין את הגורמים שיכולים להשפיע על זמן העבודה, כגון עומס משימות, קשיים בלתי צפויים או צורך בהכנות נוספות. ... למנהל תשובה לגבי הזמן הנדרש, הוא יכול לתכנן בצורה יעילה יותר את סדר העבודה ולתעדף משימות. מה משפיע על זמן ביצוע המשימה? כאשר המנהל שואל על הזמן הנדרש לביצוע המשימה, הוא מקבל מידע חשוב על כל מה שיכול להשפיע על זמן ...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
...להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד. איך נכון להגיב לעובד שטוען שאין לו מוטיבציה? כשעובד טוען שאין לו מוטיבציה או שאינו מצליח לבצע משימה, יש לנתח את הסיבות השורשיות לדבריו. אליעד ממליץ לבדוק האם מדובר בחוסר הבנה של המשימה, חוסר רצון אמיתי או אפילו עייפות זמנית. במקום להניח שהעובד פשוט לא מסוגל, המנהל צריך לנסות להבין מה העובד באמת אומר, ולהימנע מהכללה של מקרה פרטי למסקנות רחבות. לדוגמה, עובד שעשה טעות פעם אחת לא בהכרח יטעה שוב בעתיד, ולכן יש להיזהר מהכללות. האם חשוב להתאים את...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
...עבודתו כראוי. אליעד מדגיש שהבעיה בגישה זו היא שהעובדים יכולים להרגיש חוסר צדק, כי הם יגידו למה אני צריך להיות תלוי בעובד אחר?. גישה שנייה היא לתגמל כל עובד בנפרד על החלק שבאחריותו בלבד. הבעיה בגישה זו היא שעובד יכול לבצע את חלקו, אבל אם הצד השני לא עשה את חלקו - העבודה תיכשל בסופו של דבר. העובד הראשון ירגיש מתוסכל כיוון שהעבודה לא הושלמה, ולמעשה הוא עשה את שלו לשווא. גישה שלישית, שאליעד מציע כאפשרות הטובה ביותר, היא שילוב של שתי הגישות הקודמות: העובד יקבל תגמול הן על החלק שהוא אחראי עליו באופן אישי...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
...סכנה שהוא ישפיע בצורה שלילית על העסק והצוות, לא תמיד כדאי לשמור עליו, גם אם יש לו כישורים טכניים טובים בעבודתו. בסופו של דבר, הצלחה בעסק תלויה בשיתוף פעולה בין העובדים והמנהלים, ולכן חשוב לשמור על אכיפת כללים ברורים. לסיכום, כשיש עובד שלא מקשיב למנהל ומתנהג בחוסר משמעת בצורה בולטת, חשוב לחשוב על פתרון שמשרת את טובת העסק והצוות, כולל פיטורין במקרים מסוימים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות פיטורין לעסק היבטים ניהוליים...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
...בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד מה התועלת שלו בהתייעלות? כשמבקשים מהעובדים לשנות הרגלי עבודה ולהיות יעילים יותר, חובה...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
...נכון אתה אומר אני יודע שהוא הבין השאלה אם הוא יבצע את העבודה, אוקי מה אתה חושב זאת אומרת מה מהות השאלה בעצם אתה רוצה לדעת מראש שאם הוא יבצע את העבודה אין לך דרך מראש לדעת אם הוא יבצע את העבודה זה כאילו הפרמטרים הכלליים האם הוא מזדהה עם מטרות העבודה האם הוא מפחד לא לאבד את העבודה כל הדברים האלה. ש: שפת גוף יש לה פה עניין מסוים? אליעד: כן. ש: נניח שהוא מדבר איתך מדבר ככה לא ישירות אליך. אליעד: זה לא מחויב הבעיה בשפת גוף שהיא לא מחויבת גם שפת גוף באופן יחסי יותר קל לשלוט בה מאשר לשלוט במילים שאתה מוציא...
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
...נוסף ולפתור את הבעיה מאשר לפטר אותו. הוא מוסיף דוגמה נוספת של עובד חולה או כזה שנעדר הרבה, ומבהיר שהחשיבה הנכונה היא לבדוק באופן אובייקטיבי, מנקודת הזמן הנוכחית והלאה, האם העובד יכול לחזור להיות פרודוקטיבי ולתרום לעסק או שהעלות שלו גדולה מהתועלת. אליעד מחדד את הגישה שההסתכלות צריכה להיות תמיד מכוונת קדימה, ולא על סמך ההיסטוריה של העובד. הגישה הזו מאפשרת לקבל החלטות חכמות יותר שמביאות לרווחיות מקסימלית בטווח הארוך. מה החשיבות של ניהול ללא אגו בהחלטות עסקיות? אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות הגדולה של...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
...או שאינו מרגיש בטוח בתפקידו. לנהל שיחה אישית עם העובד כדי להבין מה הסיבות האמיתיות למצב. להסביר לו באופן אישי את חשיבות מתן תשובות ברורות ומדויקות ולנסות להוריד את רמת הלחץ שהוא חווה. במידה והשיחה האישית לא עזרה, לשקול צעדים נוספים כגון שליחת מייל רשמי או פנייה מנהלית מסודרת שתדגיש בפני העובד את הצורך בשינוי התנהגות. אליעד מדגיש כי יש להיזהר משימוש בתקשורת אלקטרונית במקום שיחות אישיות. לדבריו, אימייל או הודעות הן כלי תיעוד ולא דרך מומלצת לתקשורת אישית ופתרון בעיות רגישות, מפני שהן עלולות לגרום לאי...
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
...לכך שיש אפשרות להיווצרותם, ולא מתכוננים אליהם בהתאם. הוא ממליץ להיות מודעים מראש למוקדי חיכוך פוטנציאליים, ולהתכונן למצבים שבהם יצטרכו לבחור בין המשפחה לבין העסק. הוא נותן דוגמה שאם אתה יודע מראש שעלול להיות לך חסר מים, אתה יכול להתכונן מראש ולהצטייד בהתאם. באותה צורה, אם מראש מודעים לכך שיכולים להיווצר קונפליקטים בעבודה עם בני משפחה, אפשר להתכונן לכך מראש ולהפחית משמעותית את הנזקים. כיצד ניתן למנוע בעיות וסכסוכים בעסק משפחתי? כדי להימנע מסכסוכים מיותרים, אליעד מציע להבהיר מראש את המטרות של העסק...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: זמן ביצוע המשימה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: זמן ביצוע המשימה, איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי טלפוני, מטפל רוחני בתחום זמן ביצוע המשימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3594 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 11:42:36 - wesi1