אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה דד ליין לביצוע משימה ✔משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
מה ההבדל בין "כמה זמן ייקח לבצע את המשימה" לבין "מתי המשימה תהיה מוכנה"?

כאשר נותנים משימה לעובד, חשוב מאוד להבדיל בין שתי שאלות מרכזיות:
  1. "כמה זמן ייקח לך לבצע את המשימה?"
  2. "מתי לדעתך המשימה תהיה מוכנה?"
אליעד כהן מסביר, כי השאלה הראשונה מתמקדת במשך הזמן נטו הנדרש לביצוע המשימה, ואילו השנייה מתמקדת בנקודת הזמן שבה העובד יוכל לסיים אותה בפועל. לדוגמה, אם נותנים לעובד משימה לבנות בית, ניתן לשאול: "כמה זמן ייקח לך לבנות את הבית?" והוא עשוי לענות שייקח לו יומיים עבודה. אבל אם שואלים אותו "מתי הבית יהיה מוכן?" התשובה עשויה להיות "בעוד חודשיים", משום שיש לו משימות נוספות והוא אינו יכול להקדיש את הזמן לכך כעת.

למה חשוב לדעת כמה זמן נטו לוקחת המשימה?

אליעד כהן מדגיש שהבנת זמן המשימה בפועל היא קריטית לניהול יעיל. כאשר שואלים עובד "כמה זמן לוקח לך לבצע את זה?" ניתן לבדוק האם העובד מעריך את המשימה נכון, ואם הוא הבין את הדרישות. לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה צריכה לקחת שעה והעובד אומר שזה ייקח לו יומיים, מיד אפשר לזהות פער הבנתי ולברר למה הוא מעריך זאת באופן הזה. ייתכן שיש כאן בעיית תקשורת או אי הבנה של מהות המשימה, ועדיף לזהות את הבעיה לפני שהמשימה יוצאת לדרך ולא אחר כך.

מתי נוצרת בעיית ניהול כשעוסקים רק בתאריך סיום המשימה?

כשמנהלים מתמקדים רק בתאריך הסיום ולא במשך הזמן האמיתי הדרוש למשימה, עלולות להיווצר בעיות חמורות. למשל, עובד עשוי להגיד שהמשימה תהיה מוכנה בעוד שבועיים אף על פי שהיא דורשת רק שעה אחת, כי אין לו פנאי כרגע. אם המנהל לא יבדוק את אורך הזמן האמיתי הנדרש לביצוע, הוא לא יוכל לנהל את לוח הזמנים נכון, וייתכן שיתגלו כשלים בניהול מאוחר מדי.

מתי יש חשד לכשל בהערכת זמן המשימה?

אליעד כהן מציין ששני מצבים עלולים להצביע על כשל בהבנת המשימה או בהערכת הזמן שלה:
  • כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש יותר זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב.
  • כאשר העובד חושב שהמשימה תדרוש פחות זמן משמעותית ממה שהמנהל חושב.
לדוגמה, אם המנהל חושב שהמשימה דורשת שלוש שעות והעובד מעריך זאת בשלושה ימים, ברור שקיים פער הבנתי שיש לבדוק. מצד שני, אם העובד חושב שהמשימה דורשת רק שלוש דקות במקום שלוש שעות, זה גם כן חשוד - ייתכן שהוא מתכוון לבצע אותה בצורה שטחית או שהוא כלל לא הבין את המשימה. לכן בשני המצבים הללו חשוב לנהל דיון מעמיק עם העובד על המשימה והאופן שבו הוא מתכנן לבצע אותה.

איך לנהל נכון שיחה על זמנים ומשימות עם העובד?

כשמנהלים משוחחים עם העובדים על משימות וזמנים, חשוב לעשות זאת באופן מובנה:
  • ראשית לשאול "כמה זמן נטו תדרוש המשימה, אם תתחיל לעבוד עליה עכשיו ותתמקד רק בה?"
  • אחרי שמקבלים את התשובה, לנסות להבין איך העובד הגיע להערכה הזו. יש לשאול שאלות כמו: "למה זה ייקח יומיים?", "מה התהליך שתעשה?", "האם אפשר לקצר את הזמן?", "אולי ייקח יותר זמן ממה שאתה חושב?".
  • רק אחרי שהובהרה הערכת הזמן האמיתית של המשימה, ניתן לעבור לשאלה "מתי לדעתך תוכל להשלים את המשימה הזו?".
אליעד מדגיש שחשוב לנהל את השיחה הזו בזהירות רבה, בלי לאיים על העובד או לגרום לו להרגיש חוסר אמון. המטרה היא להבהיר את המשימה וליצור הבנה הדדית של הדרישות והציפיות. יש גם להיות ערים לאפשרות שהעובד עלול להרגיש מאוים אם מערערים על ההערכות שלו, ולכן חשוב שהדיון יהיה ענייני ומקצועי בלבד.

כיצד תגיב אם העובד נותן הערכת זמן קצרה מאוד או ארוכה מאוד?

כאשר העובד נותן הערכת זמן קצרה מדי, יש לברר איתו כיצד הגיע להערכה הזו, האם הוא מתכוון לבצע את המשימה בצורה מלאה או שיש אי - הבנה או זלזול. במצב הפוך, כשהעובד מעריך את המשימה בזמן ארוך מדי, חשוב לברר מהן הסיבות לכך - האם ישנם אילוצים חיצוניים או קשיים מיוחדים. בשני המצבים, ניהול שיחה מעמיקה יכול לפתור אי - הבנות ולמנוע טעויות בניהול המשימה.

מהי המטרה העיקרית בשיחת הערכת זמן למשימות?

המטרה של ניהול השיחה על זמנים עם העובדים היא לא רק לקבל "דדליין" ולהניח שהכל יקרה בהתאם, אלא להבין בדיוק את הדרך שבה העובד הולך לבצע את המשימה, ולוודא שהעובד הבין היטב את הדרישות. זה מאפשר להקדים ולפתור בעיות ולהימנע מכשלים אפשריים במהלך העבודה.
לזלזל ציר הזמן לגרום לבחורה משך זמן ביצוע המשימה איומים זמן מקום איך לגרום לבחורה לקבל ביצוע לטעות לגרום לגבר איך להתאמן איך לנהל איך לנהל את המשימות איך לנהל משימות איך לנהל משימות לעובדים אימון אימון למנהלים אימונים ביצוע ביצוע משימה ביצוע משימות דד ליין דד ליין לביצוע משימה הגדרות הגדרת זמן הגדרת זמן למשימה הערכה הערכת זמנים לביצוע משימה זמן ביצוע המשימה כמה זמן יקח לבצע את המשימה כמה להתאמן לביצוע המשימה לבצע לבצע משימות להתאמן לוחות זמנים לוחות זמנים למשימות למה להתאמן למנהלים לנהל לנהל את המשימות לנהל משימות לנהל משימות לעובדים מנהל מנהלים משימה משימות משימות לעובדים משך זמן ביצוע המשימה מתי המשימה תושלם ניהול ניהול משימות ניהול משימות לעובדים עובד עובדים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
...שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך את עלויות השכר שלהם. אבל הוא מסביר שכדי לקבל החלטה נכונה באמת, יש להתבונן לא רק בצד ההוצאות אלא גם בצד ההכנסות העתידיות. הוא נותן דוגמה קונקרטית לכך: אם מפטרים עובד שהעלות שלו היא מאה אלף שקלים בחודש, חוסכים באופן מיידי הוצאה חודשית קבועה, אבל מצד שני חייבים לשאול האם הכסף שנחסך כתוצאה מהפיטורים באמת יוכל לשמש להשקעה שתביא הכנסה גדולה יותר. אליעד מסביר שאם הכסף שחוסכים מהפיטורים לא מושקע בדרך שתביא הכנסות גבוהות יותר בעתיד, אז בעצם העסק...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
...לפעמים העובדים יאמרו משפטים כלליים או אפילו יתלוננו בצורה לא ישירה. לדוגמה, עובד שאומר שהוא לא שפוי או לא מבין מה קורה לו, לא בהכרח באמת לא שפוי. לפעמים האמירה הזו משקפת תחושות של תסכול, חוסר ערך או פשוט חוסר הבנה של המשימות שניתנו לו. על המנהל להימנע מלשפוט מהר מדי או להכליל על סמך אמירות כאלו. במקום זאת, על המנהל לחקור לעומק את הכוונות מאחורי האמירות האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד. איך נכון להגיב לעובד שטוען שאין לו מוטיבציה? כשעובד טוען שאין לו מוטיבציה או שאינו...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
...מדויקות או בגלל מנגנוני תגמול שגויים. הוא מציע לערוך ישיבות שבהן יובהר לכל עובד מה בדיוק מצופה ממנו, ולפקח באופן שוטף שכל המשימות מתבצעות בהתאם להגדרות. לדעת אליעד, אם יינתן לעובדים תגמול רק עבור ביצוע התפקידים המדויקים שלהם, הם ילמדו לפתור קונפליקטים בעצמם במקום לחכות שהמנהל יפתור זאת עבורם. אליעד מסכם בכך שאסור למהר ולהציע פתרונות כספיים בלבד לכל בעיה. חשוב להבין לעומק את הסיבות לבעיות ולתקן אותן מהשורש, גם אם הדבר דורש יותר זמן ומאמץ. גישה זו מובילה לשיפור אמיתי ומתמשך בארגון. איך לתגמל עובדים...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
...עם עובדים בעייתיים ללא פגיעה באיכות העבודה, יש מקום לבחון את האפשרויות בצורה יותר רחבה, כולל שיפור ההתנהלות הניהולית או חינוך העובד על ההתנהגות הנדרשת. האם יש מקום להחזיר את העובד לעבודה? בשיחה, גם הועלתה השאלה אם כדאי להשיב את העובד לעבודה לאחר שנפוטר. אליעד מציין שייתכן שהיה מקום לבחון את הצעד בצורה כזו שיביא תועלת לעסק, אולי במידה והיה מתבצע שיפור משמעותי בהתנהלות של העובד לאחר הפיטורין. אבל מבחינה ניהולית, הדבר תלוי מאוד במורל הצוות ובמטרת העסק. לפעמים החזרת עובד לא תורמת למורל הצוות ויכולה...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
...לתחושת משמעות וסיפוק. לכן, חלק משמעותי מתהליך ההתייעלות הוא להעניק לעובד תחושה שהוא לא רק מייצר תפוקה עבור המנהל, אלא שהוא חלק ממשהו בעל משמעות גדולה יותר. למה עובדים נמנעים מלעצור ולחשוב על התייעלות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שעובדים נמנעים מלעצור ולחשוב כיצד להתייעל, היא העובדה שהם שרויים במצב של לחץ מתמיד. אליעד נותן דוגמה על אדם שנוסע לחיפה, ואומר שאין לו זמן לבדוק אם הוא בכלל נוסע בדרך הנכונה, כיוון שהוא עסוק מדי בנסיעה עצמה. כלומר, עובדים לעיתים כה שקועים בשגרת העבודה ובמרוץ היומיומי, עד שהם...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
...אני יותר רגוע אני יודע ומקבל את זה ואם לא אז אני נשאר עוד פעם בדילמה. אליעד: ואז? ש: ואז אני צריך להפעיל זה נקרא אכיפה או מעקב אחריו שהוא עושה. אליעד: אז בעצם מהות השאלה שלך היא כשאני אומר לו לעשות משהו ואני הבנתי שהוא הבין איך אני יכול לדעת כמה אני צריך לעקוב אחריו ואיך אני צריך לדעת אם אני צריך לשים מישהו שיבדוק אותו. ש: בדיוק יש אנשים שגר ושכח מה שנקרא אתה יודע שהם יעשו ויש אנשים שיהפכו את הכל. אליעד: תראה אז מה האמת שלפי שיחה טכנית עם הבן אדם של מה הבנת אתה לא יכול לדעת במאה אחוז מה יהיה אין...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
...הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה...
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
...למנוע את החיכוך עוד לפני שנוצר. מה הקשר בין עבודה עם משפחה לבין טיול משפחתי? אליעד מדגים את הנקודה הזו באמצעות אנלוגיה לטיול משפחתי: כשבני משפחה יוצאים יחד לטיול, הקשר המשפחתי יכול להיפגע בגלל מתחים שונים שנוצרים בטיול עצמו. זה לא אומר שלא צריך לטייל יחד, אלא שצריך להבין ולהיערך מראש לאפשרות הזו. אותו עיקרון נכון גם בעסקים משפחתיים - יש להיות ערים מראש לכך שהעסק עלול להשפיע לרעה על הקשר המשפחתי, ולתכנן מראש איך להתמודד עם האתגרים האלו. האם כדאי להעסיק בן משפחה רק כדי לשמור על האחדות המשפחתית? אליעד...
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה
...ברמה השבועית או החודשית, עם הבנה ברורה של סדרי עדיפויות, אך ללא דרישה לשליטה בכל פרט קטן. הדוגמה שאליעד נותן היא שאם אדם מתכנן נסיעה ליעד מסוים, הוא לא צריך לדעת מראש איפה בדיוק יעצור כל דקה, אבל כן חייב שתהיה לו תוכנית כללית של הכיוון והיעדים. איך מתמודדים עם עובד שטוען שאי אפשר לבצע משימה? כאשר עובד טוען שבלתי אפשרי לבצע את המשימה שהוטלה עליו, אליעד מציע לשאול אותו מה בדיוק המשימה שהוא חושב שבלתי אפשרית ולמה הוא חושב כך. יש לנתח איתו לעומק את הטענות שלו, להבין אילו מכשולים ספציפיים הוא מזהה, ולהבחין...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על משימות לעובדים, זמן ביצוע המשימה, כמה זמן יקח לבצע את המשימה? הערכת זמנים לביצוע משימה, מתי המשימה תושלם? איך לנהל משימות לעובדים? משך זמן ביצוע המשימה, לוחות זמנים למשימות, דד ליין לביצוע משימה, הגדרת זמן למשימה, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: דד ליין לביצוע משימה, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: דד ליין לביצוע משימה, איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, מאמן אישי מומלץ, גישור בנושאי דד ליין לביצוע משימה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 23:17:50 - wesi1