... ומדגים מדוע החיפוש אחר סיבה מוחלטת עלול להיות אינסופי או בלתי אפשרי. האם חייבת להיות סיבה לתהליכים של
התפתחות והתודעה? כדי להעמיק עוד, אליעד מביא דוגמה נוספת מהחיים: מישהו אומר שהוא לומד או
מתפתח , ושואל מה הסיבה שאני לומד
ומתפתח?. האדם נותן סיבות כמו כדי לפתח את התודעה וההוויה שלי, אבל אז נשאלת השאלה ומה הסיבה שהתודעה וההוויה שלך צריכות בכלל
להתפתח? כך, כל תשובה מובילה מיד לשאלה נוספת ועמוקה יותר, שחותרת למצוא סיבה קודמת לסיבה שניתנה. גם כאן, אליעד מדגים שהניסיון למצוא ...