למכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתבלמכור בהתכתבות, למכור בכתב, מכירה בהתכתבות, למכור ללקוח בהתכתבות, שיחת מכירה בהתכתבות, תקשורת בהתכתבות, לקוח שלא רוצה לדבר בטלפון, שיחות מכירה בטלפון, מוקד טלמרקטינג, איך לגרום ללקוח לרצות לדבר בטלפון? למה הלקוח לא רוצה לענות לטלפון? למה הלקוח מעדיף להתכתב? למה הלקוח רוצה רק להתכתב? איך להעביר את הלקוח מהתכתבות לשיחה טלפונית? הדרכת אנשי מכירות בטלפון, איך לענות ללידים בטלפון? שיחת מכירה בטלפון, למה הלקוח לא רוצה לדבר בטלפון? לקוח שרוצה להתכתב והפעם אסביר, מה לעשות אם לקוח שהשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף, או אפילו לקוח שכרגע יוצר קשר בווצאפ וכיוב ... נוסף, מה לעשות אם הוא מסרב לעבור לשיחת טלפון, אלא רוצה להמשיך לקבל מידע ולנהל את התקשורת אך ורק בהתכתבות בלבד? אז יש כאן כמה נקודות להתבונן בהן. 1 - האם בוודאות אנחנו מעדיפים לנהל את שיחת המכירה בטלפון? אולי זה יותר טוב לנו לנהל אותה בהתכתבות? 2 - למה בעצם שלקוח לא ירצה לנהל את השיחה בטלפון? האם, איך ואולי יש דרך להעביר אותו לשיחת ... יותר טובה מאשר בטלפון, וזה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו. אבל צריכים להזכיר, שיש יתרון מסוים גם לתקשורת בהתכתבות. והוא שבהתכתבות, השיחה היא פחות ספונטאנית ויותר מתוכננת. דהיינו, יותר קל לחשוב על כל מילה שאומרים, ששואלים, שמגיבים, שעונים וכולי. אפילו ניתן להיעזר במישהו שיגיד לך מה לענות בזמן אמת בהתכתבות. מה שפחות אפשרי בשיחת טלפון. והדגש כאן, הוא להראות שגם בשיחת מכירה בהתכתבות, גם בה יש יתרונות למוכר. ולצורך העניין נניח שאיש המכירות כן מעדיף לדבר עם הלקוח בטלפון, במקרה כזה מה כדאי לעשות? אז צריכים לנסות להבין למה בעצם שלקוח יעדיף לדבר אך ורק בהתכתבות? וכמובן מה אפשרי לעשות כדי להעביר אותו לטלפון? אז סיבה אחת אפשרית, יכולה להיות טכנית בלבד. לדוגמה, שהלקוח יש ... פחות דובר את השפה, או שיש לו בעיות שמיעה וכיוב. אפשרות נוספת יכולה להיות שהלקוח מרגיש יותר בנוח לדבר בהתכתבות, כי ככה הוא מרגיש יותר חזק ויותר בנוח להתנגד לעסקה. במילים אחרות, יתכן שהלקוח לא רוצה לדבר עם איש ... יכולה להיות לדוגמה אם הלקוח חושב שבטלפון הוא ישרוף זמן, כי הוא חושב שהוא יכול לקבל את כל המידע בהתכתבות בלבד, באופן מלא, אולי אפילו בצורה יותר מסודרת, כי הכל כתוב מול העיניים שלו. ולכן הוא מעדיף להתכתב. סיבה נוספת יכולה להיות, שהלקוח מעדיף שהכל יהיה בכתב, לצורך התיעוד. כי אולי אנשי מכירות רימו אותו בעבר וחזרו ... וכולי. 2 - יתכנו בעיות של חוסר אמון, במובן שהוא יחשוש שיותר קל לעשות עליו מניפולציה בשיחת טלפון מאשר בהתכתבות. 3 - יתכן שהוא חושב שככה קבלת ההחלטה שלו וההתנהלות שלו תהיה יותר קלה וככה הוא יקבל החלטה יותר מושכלת ויותר מסודרת. אז מה כן אפשרי לעשות כדי לגרום ללקוח לעבור לשיחה בעל פה? אפשרי להתחיל להתכתב איתו בכתב כרצונו ו 1 - לנסות לבנות אמון עם הלקוח בהתכתבות. איך? זה כמובן עוד נושא בפני עצמו, של איך לבנות אמון עם לקוח. מפה לשם, זה עשוי לנטרל את ההתנגדות לדבר בטלפון, משיקולים של חשש מאיש המכירות. 2 - אפשרי לנהל איתו שיחה מקצועית אמיתית וטובה בהתכתבות, שהלקוח יחשוב שהשיחה מצוינת, אבל שהלקוח עצמו ירגיש שיותר קל לו לנהל אותה בעל פה. לדוגמה, להתחיל לעשות עם הלקוח איתור צרכים בהתכתבות, ולדבר איתו על מושגים שיש להם כל מיני פירושים אפשריים, עד שהלקוח בעצמו יבין שהוא מעדיף לדבר בעל פה, ... מכן, או במקרה שהוא ירצה להתבונן אחר כך על הפרטים כדי לקבל החלטה יותר מסודרת. לדוגמה, אחרי שיחה טובה בהתכתבות, אפשרי לומר ללקוח, אני שולח לך הצעה נוספת כתובה, אני שולח לך מפרט מסודר, אני אשלח לך סיכום כתוב של עיקרי השיחה שלנו, כאילו לא הייתה מולו התכתבות. כל זה כדי לגרום לו להבין, שהוא יקבל גם את היתרונות של קבלת מידע בכתב, גם אם הוא ידבר ... מתוך מידע כתוב. 3 - צריכים לנהל את השיחה בצורה שיהיה לו יותר קל לנהל אותו בעל פה, מאשר בהתכתבות. ואז יתכן, שפתאום נבין שאותו אדם הוא אולי חירש אילם, ואז נחשוב אולי על מקרה פרטני, על איך אפשרי לעזור לו לעבור איתו למימד יותר ממשי מאשר התכתבות בלבד. ומה לעשות אם לא הצלחנו להעביר אותו לטלפון? או לפגישה פיזית? ומה לעשות עד שכן הצלחנו להעביר אותו ...